https://families.google/intl/pl/familyli... Dodano po 1 To w ustawieniach konta google podpiętego do telefonu trzeba szukać a nie w telefonie.
tu go sprawdzisz :) http://ip.boo.pl/ip.php proponuje kontakt z administratorem tej sieci z informacją o próbie ataku
Jeżeli logujesz się na pocztę przez www to faktycznie zostaje ci kontakt z administratorem poczty. Jeżeli używasz programu pocztowego to proponuję popróbwać logować się do poczty przez www. Może być coś nie tak skonfigurowane?
Może mi ktoś wyjaśnić czego dotyczy ten problem? Wygląda na to, że twój adres IP został zablokowany na serwerze, gdzie aktualizowałeś stronę. Sprawdź czy uda się wejść na stronę przez proxy www ( np. http://prx.centrump2p.com/ ), jeśli tak to pozostaje kontakt z administratorem serwera na którym jest utrzymywana strona, tam się dowiesz co "nabroiłeś".
Bardzo potrzebowalbym nawiazac kontakt z kims kto adminuje na bardzo szybkim laczu ,kilka - kilkadziesiat Mbit !!! mam dobry kontakt z ludzmi z POLPAK w TPSA ..... zawsze mozesz zapytac i podac problem pozdrawiam :wink:
Dziekuje bardzo za pouczenie To nie pouczenie, lecz podpowiedź, względnie informacja. i czekam do dzisiaj na link do aktualizacji mojego account W przypadku problemów z rejestracją czy logowaniem, FAQ zaleca kontakt z administratorem forum (przycisk menu "Kontakt"). Warto podać przy tym nazwę użytkownika i adres email podane przy rejestracji konta,...
Jeśli jesteś lokatorem, o kody musisz pytać w administracji. Jeśli jesteś administratorem lub instalatorem, to tabele kodów możesz uzyskać u producenta (czyli u nas). Obowiązuje jednak pewien (poniższy) standard, jeżeli chodzi o kody: Osobom fizycznym (np. pojedynczym lokatorom, dozorcom, kurierom firm przesyłkowych) lub podmiotom niezwiązanym z montażem...
Z tego co widzę, Webbox ma FTP PUSH, wiec można to ustawić cykliczne przesyłanie danych o produkcji na serwer ftp.pvmonitor.pl. Cytat z dokumentacji: 9.4 FTP Push Function The Sunny WebBox is equipped with an FTP push function. This function means that the Sunny WebBox can upload the collected data of your PV plant to an FTP server. I kontakt administratorem...
(at)kondziowy999 To jest popelina a nie gniazdo sieciowe! Osiem śrub, a 16 przewodów do tego przykręconych - oj mam jakieś przeczucie, że ta instalacja nie spełnia wymogów sieciowych. Dodatkowo przewody wchodzą do tego gniazda, i idą sobie następne przewody gdzieś dalej. Jeśli to robił elektryk (a wszystko na to wskazuje), to szykuj się na problemy....
akładam, że w bloku zamontowana jest antena zbiorcza (budynek oddany ledwie parę miesięcy temu). Co mogę robić źle? Prawdopodobnie sygnał w gnieździe pojawi się dopiero po opłaceniu wybranego abonamentu. Istnieje także taka możliwość, że mieszkanie jest okablowane, ale sygnał po prostu nie jest podłączony. Kontakt z administratorem czy rozmowa z sąsiadem...
witam Zmieniłem numer lokalu i próbie zadzwonienia wyskakuje off w innych lokalach ustawione jest prawidłowo .Więc pewnie lokal jest wyłączony .Te mieszkanie stało puste jak instalowany był domofon .Zostaje tylko kontakt z administratorem . Dzieki za pomoc pozdrawiam
Proponowałbym kontakt z administratorem tego systemu VPN. Na portalu jest "Utwórz nowe zgłoszenie". Administrator ma wgląd do logów po stronie centralnej i ma dużo większe możliwości, niż to forum.
Wiem że ja piszę poprawkowy e.14 praktyczny 16 stycznia miałem kontakt z administratorem szkoły i na komputerze ma być zainstalowane oprogramowanie: -edytor stron www -oprogramowanie do grafiki -oprogramowanie do tworzenia animacji -bazy danych i mysql, apache i php powodzenia wszystkim
Kod P2 na podzielniku ciepła (np. marki Ista) może mieć różne znaczenia w zależności od modelu urządzenia. Najczęściej odnosi się do: Funkcji radiowej umożliwiającej zdalny odczyt danych (zgodnie z odpowiedzią online), Niskiego stanu baterii (zgodnie z odpowiedziami offline), Problemu z czujnikiem temperatury lub innymi usterkami technicznymi (zgodnie...
Odkuję ten fragment sztukowany i osadzę to w puszce. Może coś przeoczyłem i źle przeczytałem - ale mówimy o instalacji zabezpieczonej BM 50A i w tę instalację autor zamierza wstawiać jakieś puszki? Może najpierw trzeba dowiedzieć się w czyjej administracji jest ten odcinek instalacji i z tymże administratorem nawiązać kontakt w celu rozwiązania problemu....
Podłączyłem dzisiaj unifon ACO UP-720B: niestety bez rezultatu, wciąż niemożliwe jest komunikowanie się z kasetą przy drzwiach. Pozostaje mi chyba rzeczywiście kontakt z administratorem i oczekiwanie na technika, który wyreguluje poziomy. Dokładnie, tak. Pozdrawiam
Sz. Państwo, Nie da się przeczytać tych wszystkich teorii na temat bilansowania. Fakty wyglądają tak dla mikroinstalacji 3 fazowej w Energa Operator z licznikiem Apator SmartEmu3. Informacja producenta:Licznik smartEMU3 umożliwia wybór metody bilansowania energii z trzech faz. Dostępne są dwie metody: „Metoda algebraiczna” „per phase”,...
Nie rozumiem tych złośliwości, jeżeli nie chcesz pomagać to żegnam z tego tematu, bo w niczym mi nie pomagasz a jedynie drwisz ze mnie co jest dla mnie zaskakujące. Teraz nie mogłem wejść na forum i dopiero kontakt z administratorem mi pomógł, taki to "wirus". Myślę że niedługo zamknę temat, chciałem pomóc władzom w robocie i zdobyć troszkę dowodów...
Pozostaje kontakt z administratorem budynku. Bo trafisz na kłótliwego sąsiada... Dodano po 12 Bo nie przewiduje, że uda Ci się dogadać z wszystkimi sąsiadami, których te rurki dotyczą.
Z tego co opisujesz, to "antena blokowa" jest jednak jakąś kablówką a nie bezpośrednim sygnałem z anteny. Może kontakt z administratorem budynku by nieco wyjaśnił? Swego czasu w Poniatowej dość ambitnie działała sieć kablowa, nie wiem jak jest teraz, bo dawno nie byłem. W wielu miastach administracje podłączają anteny zbiorcze w budynkach by pozbyć...
Proponuję kontakt z administratorem serwisu w którym cię zablokowano. Zamykam
Nie pomagamy w obejściu zabezpieczeń. Pozostaje Ci tylko kontakt z administratorem serwera gry.
W takim wypadku pozostaje kontakt z administratorem i prośba o przekierowanie portu. Pozdrawiam
To że kabel antenowy wystaje ze ściany to nie znaczy że można na nim odebrać jakikolwiek sygnał. Jak wyżej, kontakt z administratorem budynku.
Kontakt z Administratorem tej "jednej sieci" powinien Koledze pomóc. Póki co kończymy dyskusję o podłączaniu do "jednej sieci".
Kolejny problem, i to już chyba nie do ominięcia. Kiedy kliknę na kartę udostępnianie wszytsko tam mam nieaktywene, czy jest jakaś inna możliwośc jak kontakt z administratorem żeby udostępnić tą drukarkę???
Jest jakis inny sposob?? czekam na odp..?? Kontakt z administratorem serwera pocztowego.
Acha czyli z przekierowania nici! Niekoniecznie Kontakt z administratorem sieci i poprosić u przekierowanie portów
mieszkam w akademiku Jednak co z moim połączeniem lokalnym Zalecam kontakt z administratorem sieci akademickiej.
Skontaktuj się z administratorem sieci odnośnie tego komunikatu. Pierwszy raz widzę taką sytuację ale możliwe, ze administrator śledząc pakiety wykrył jakiegoś keyloggera etc. Jeżeli skanowanie nic nie dało to kontakt z administratorem powinien wyjaśnić sprawę. Napisz jeszcze czym skanowałeś komputer oraz ogólne dane na temat komputera.
Możliwe ale ja nie mam routera. Internet Vectra na płytce ze sterownikami jest napisane "Cable modem" więc raczej modem. Pozostaje mi chyba kontakt z administratorem shella. edit: u administratora wszystko OK ma ktoś jeszcze jakiś pomysł ?
zablokowalem sobie jakims cudem dysk C: nie moge wejsc na niego bo pisze ze zostaly wprowadzone jakies ograniczenia na ten komputer i kontakt z administratorem czyli zemna haha jak to odblokowac?
Jeśli chodzi o same monitory, masz całe, oszałamiąjące (mam nadzieję, że siedzisz ;) ) DWIE opcje (pisałem, że urywa czapkę) - Monitor MVC-815* lub MVC-8251 - który jest tym samym, co ten pierwszy, tylko mniejszy (odpowiednio 7" i 4,3"). Natomiast - kamera i przewody (co dla Ciebie, jako lokatora, może być poza kontrolą) - od razu polecam Ci kontakt...
Rozwiązaniem twojego problemu jest kontakt z administratorem sieci, najprawdopodobniej wiązało się to będzie z dodatkową comiesięczną opłatą w kwocie około 10 zł. Powiedz administratorowi, że potrzebujesz zewnętrzne IP bądź przekierowanie portów(zależy co administrator preferuje). (at)monter79, roxio Jak nie znacie rozwiązania, nie wpisujcie swoich...
Google sie zepsuły? Sugeruje kontakt z administratorem twojej sieci. http://www.google.pl/search?hl=pl&q=Game...
3.1.2-3.1.3. Zabronione jest rejestracja/korzystanie z więcej niż jednego loginu lub udostępnianie danych umożliwiających korzystanie z loginu Użytkownika osobom trzecim. Proszę o kontakt z administratorem forum. Do tego czasu blokuję możliwość pisania z obu kont.
Elektryk/Pracownik utrzymania ruchu produkcji Miejsce pracy: Sosnowiec Naszym kandydatom oferujemy: •stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, będącej liderem w obszarze produkcji elektroniki Do głównych obowiązków osoby zatrudnionej na stanowisku elektromechanika będzie należało: •bieżące usuwanie awarii maszyn i...
Jeżeli jest to nowy budynek to instalacja musi odpowiadać nowym standardom. Zapewne na początku eksploatacji "wpuszczono na żywioł" sygnał z anteny do instalacji kablowej a następnie dokonano zmiany na jakiś - bliżej nie określony - system dystrybucji sygnału. Być może po prostu coś padło i nikt tego nie zgłasza a administrator budynku ma to w..........
Witam wszystkich forumowiczów Bardzo proszę o pomoc. Nie dawno przeinstalowałem system z win7 na win10. Od tego czasu nie mogę dostać się do kilku plików, które zostawiłem na dyskach logicznych.Nie mogę tego zrobić również z ich kopiami, które zrobiłem na dysku zewnętrznym. W chwili kiedy próbuje to zrobić - komputer zgłasza odmowę dostępu i kontakt...
Wszystkie programy dzkialają prawidłowo. Pokazuje zbyt długie oczekiwanie na połaczenie, problem z wyslaniem poczty i prośba o kontakt z administratorem poczty lub inne. Właczone uwierzytelnianie. W tej chwili na tlenie działa po zmianie portu z 25 na 587. Na onecie nadala nie działa.
Słaba siła sygnału i dużo zakłóceń - błędy w transmisji. W nocy szumów mniej, stąd mniej retransmisji - szybszy transfer. A najbardziej prawdopodobna przyczyna to zbyt duże obłożenie nadajnika klientami. Kontakt z administratorem wskazany. PS. Twoja antena to raczej jakaś podróbka.
Zmiana lokalnego IP w żaden sposób nie wpłynie na blokadę na stronie/forum, bo z zewnątrz to IP i tak jest niewidoczne. Twoje publiczne IP (widoczne od strony internetu) zmienia się raz na 24h lub przy restarcie liveboxa. Jeśli ban jest zasłużony - to sorry ale Ci nie pomogę, jeśli nie - może być wynikiem zbanowania przez administratora pewnej puli...
Ta pewna osoba to był djsatmusic, a to jestem ja tylko zmieniłem konto. 3.1.2-3.1.3. Zabronione jest rejestracja/korzystanie z więcej niż jednego loginu lub udostępnianie danych umożliwiających korzystanie z loginu Użytkownika osobom trzecim. Blokuję konta do wyjaśnienia - proszę o kontakt z administratorem forum.
No to w takim raze coś w ustawnianiach CSa albo o w ogóle ustawienia serwera na którym grasz. Masz kontakt z administratorem tego serwera? Nie znam się na graniu po sieci w CS. Zmiana serwera na inny nie pomaga? W ostateczności ponowne zainstalowanie gry wchodzi w grę. "Googlałeś" "cs 1.6 high ping" ?
Albo kontakt z administratorem "kolesie w tej firmie", albo granie przez serwer w internecie... Wszystko zależy od konfiguracji Waszej sieci (na co pozwala) i od ustawień w komputerach. Jeśli jesteście blisko siebie, to można próbować skonfigurować karty i kompy do połączenia peer to peer, ale wtedy odłączacie się od internetu... Zapytajcie najpiew...
Pierwsze co bym zrobił, to wysłanie e-maila z panelu www do administracji konta pocztowego o wytłumaczenie dlaczego adres traktowany jest jako spamujący. Jeżeli jesteś w sieci za NATem i możliwe że ktoś z sieci spamuje, to kontakt z administratorem sieci i skarga na niepoprawne działanie sieci, i prośba o inny adres zewnętrzny. Pozdrawiam.
A jeśli ktoś chce dochodzić kto to i znaleźć kontakt z administratorem tej sieci to polecam taki serwis : http://www.ripe.net/whois. W polu "Search for" wpisujemy adres IP komutera, który nam "śmieci" i dajemy "Search" - a poniżej wyświetlą się informacje o dostawcy tego łącza internetowego, kontakcie (również telefonicznym) do niego, i e-mailu w sprawach...
Witam, u mnie problem rozwiązany. Byli fachowcy od kablówki i rzeczywiście stwierdzili że jest problem ze stabilnością sygnału. Prosili o cierpliwość bo są na etapie uruchamiania sygnału cyfrowego. Po dwóch tygodniach oczekiwania wreszcie jest dobrze. Sygnał stabilny obraz również. Regulamin p. 3.1.2. Blokuję oba konta do wyjaśnienia. Proszę o kontakt...
Jako, że autor nie może się w tym momencie wypowiadać, temat zostaje chwilowo zamknięty. Autora proszę o kontakt ze mną lub administratorem suworow .
U mnie też nie wyświetla, znajdź na stronie jakiś kontakt z administratorem i opisz problem. Może oni o tym nie wiedzą i nic z tym nie robią bo nikt nie zgłasza usterki. " Streetcom Sp. z o.o. ul. Wołodyjowskiego 83 02–724 Warszawa Sekretariat Tel.: 22 511 11 11 Kontakt dla Ekspertów Tel.: 22 511 11 09 Fax: 22 511 11 10 streetcom(at)streetcom.pl...
zostałem administratorem kontakt służbowy kontakt orange kontakt
mastercook kuchenka forma drewniana analogowy licznik impuls
inwerter hybrydowy napięcia progowe przerzutnik schmitta
Czy głośniki mogą mieć wspólną masę? Rok produkcji telewizora Blaupunkt BN32H1032EEB