Sprawdź miernikiem czy jest ładowanie!!!!!
Poprawić. Ign to plus po stacyjce, a L to żarówka na tablicy (kontrolka ładowania).
0 Bateria - 1 Bateria + 2 Sygnałl L regulator napiecia ( kontrolka ładowania ) 3 Rozrusznik kl 50 4 czujnik ciśnienia oleju 5 Przegrzanie silnika czujnik w głowicy ( opcja) 6 Grzanie świec ( opcja specjalna ) 7 Cewka gaszenia 14 Regulacja prędkości ( opcja ) 22 Terminal W predkośc obrotowa silnika 24 Terminal C do regulatora napięcia (praca regulatora...
Jak nie podasz kl15 to się nie wzbudzi. Więc nic mu nie będzie.
Kontrolka to skutek , znajdź przyczyne i napraw ją, - alternator.
Kontrolka ładowania pod D+..pozdrawiam
Więc jednak świeci? :D Tak na prawdę wolałbym podczas prób pominąć ten przewód z niebieską izolacją, a kontrolkę zamiast do niego dołączyć do przewodu "+" przy alternatorze. Jeżeli nadal nie będzie gasła podczas pracy alternatora, to masz uszkodzone diody wzbudzenia. Oczywiście zakładam, że na poprzednim podłączeniu alternator ładował prawidłowo.
Sześcio diodowy bez kontrolki będzie działał bo wzbudzenie dostaje przez regulator wyjście 67 natomiast kontrolka służy tylko jako informacja czy alternator ładuje ,do podłączenia kontrolki musi być przekaźnik zwarty ponieważ w momencie jak alternator zaczyna ładować to na wyjściu kontrolki pojawia się napięcie więc przekaźnik musi rozłączyć styki by...
Witam kupiłem taki alternator czy ktoś mógł by mi pomoc i opisać jak go mogę podłączyć do akumulatora żeby światła z niego się świeciły a akumulator miał ladowanie A co z kontrolką ładowania?
jak mówiłem, wzbudzenie jest Kontrolka ładowania świeci?
Obudowa - masa B+ plus na aku D+ wzbudzenie (kontrolka ładowania)
Toyota Yaris 2006 1.0. Niekiedy zapala się kontrolka ładowania. Podłączyłem miernik - ładowanie wynosi 14.1 V. W czasie, gdy zapala się kontrolka ładowania, dalej wynosi 14.1 V. Kable są OK.
Witam Na D+ podłącz kontrolkę ładowania.
Wogole nie podpinasz kontrolki do niego. Tak będzie ładował, tak najlepiej voltomierz.
alternator podłącz 30 z rozrusznikiem prądowy ,67 z regulatorem 67 ,a15 połącz z kontrolką ładowania (trzeba uważać spalenie kontrolki spowoduje brak ładowania).Nie opisaną możesz podłączyć pod masę nie jest to konieczne.
Jeśli dobrze rozumiem że drugi przewód jest od wzbudzenia to oba te przewody są plusowe tak? A masę bierze z silnika na to by wychodziło. Jakie powinno być w takim razie napięcie na tych przewodach? Na tym grubym to bezpośrednio do akumulatora wiec tam ciągłe 12V tu nie będe pisał, cienki to D+ i na nim się skup. Odłącz go podłącz tam żaróweczkę 2W...
przecież warszawa to to samo co Żuk (a konkretnie to na odwrót), czyli zakładaj alternator od Żuka z jego mocowaniami i będzie jak orginał bo to ten sam silnik i nie będzie rzeźby. regulator elektroniczny od Poloneza caro, na niego plus po stacyjce a wyjście z regulatora do wejścia wzbudzenia alternatora, tam kontrolki też nie trzeba podłączać, ja w...
Dzięki. Ale problematyczne jest wyjęcie prądnicy, nie sprawdzę czy zadziała jak silnik, bo jest sprzęgnięta kołami zębatymi z napędem. Znaczy, wyjmę, ale to hektar roboty. To jeszcze zapytam, czy uszkodzony regler może dawać taki efekt jak pisałem? Że brak jest ładowania? A kontrolka cały czas świeci? Dodam, że miałem możliwość ściągnięcia tylnego dekla,...
Oczywiście zapomniałem wyjaśnić jak jest podłączona kontrolka ładowania.
Zółto-czerwony podłącz pod konektor w izolatorze na alternatorze. Pod tablicą ten sam kolor podłącz pod kontrolkę ładowania a drugi koniec kontrolki pod plus po stacyjce. Zanim podłączysz te przewody sprawdź czy na pewno ten przewód idzie z pod alternatora do regulatora i dalej pod tablice.
Jakie sobie dasz kolory, to twoja sprawa byle podłączenie zgadzało się z tym schematem. Jedna strona kontrolki to D+ druga to KL15, masz nawet numer bezpiecznika podany.
Nigdzie!. Jest to idiotyczny i bardzo niebezpieczny bajer. Lepiej podłączyć tam kontrolkę ładowania. Układ do niej trzeba by zrobić. Może ktoś sprzedaje??? Były tematy
Jako że nie mamy typu alternatora podam na oko: B- - minus na aku (powinien mieć także z obudowy) B+ - plus na aku W - kontrolka ładowania wejścia na wsówki - obrotomierz. Powinno wystarczyć podłączenie B+ i kontrolki ładowania. Mogę się jednak mylić, gdyż nie mam dokładniejszych danych.
Cieńki kabelek D+ wzbudzenie, do kontrolki ładowania. Gruby zacisk B+ do plusa akumulatora.
Przewód kontrolki ładowania należy podłączyć do zacisku oznaczonym na zielono poście#13.
Witam, mam buggy z Fiata 126p i robię instalację. Chciałbym podłączyć kontrolkę do ładowania akumulatora. Od tej kontrolki wychodzą dwa kable: plusowy i minusowy. Czy może wie ktoś, jak to zrobić?
Przewód zdjęty ze styku L i przyłożony do masy powinien zaświecić lampkę. Czyli na wyjściu L ma być masa, kontrolka powinna wtedy świecić. Jeśli alternator ładuje, mniejsza się różnica potencjałów i kontrolka gaśnie.
Przecież sprawa prosta oryginalnie alternator 6-cio diodowy kontrolka wyłączna przekaźnikiem ładowania i wszystko. A chcesz 9-cio diodowy wyłączać kontrolkę przekaźnikiem też nie masz problemu.P
A ile kabli idzie do alternatora? Jeżeli to jest ten model co myślę to idą 2 kable. Gruby i cienki . 1. Gruby ( przeważnie przykręcany nakrętką) to wyjście do akumulatora. Jest z nim podłączony na stałe (bez żadnych stacyjek, zapłonów) Musisz go dobrze podłączyć bo jak się odczepi, albo dotknie do masy to grozi pożarem auta. 2.Drugi cienki (przeważnie...
Co do zasady podłączania. Ma kolega jedno wyjście silnoprądowe i jedno wejście do podłączenia kontrolki. Wyprowadzenie z zielonym kablem wygląda na to od kontrolki ładowania. Drugi koniec kontrolki ma być podłączony do plusa zasilania po stacyjce, czyli tam gdzie kontrolka czujnika ciśnienia oleju. Wyjście silnoprądowe podłącza kolega do rozrusznika...
Nie wiem tylko gdzie trzeba podpiąć kable do regulatora, aby to działało. Nie da się w prosty sposób zrobić kontrolki ładowania gdy alternator wzbudzany jest od magnesów trwałych. Były tematy o kontrolkach ładowania. Użyj szukaj.
Jak niema zegarów to może nie wzbudzać się alternator, bo nie podłączona kontrolka ładowania, a jak się nie wzbudzi alternator to niema ładowania i wspomaganie może nie ruszyć
Witam. Kontrolka ładowania jest podłączona w różnych punktach w zależności co jest źródłem ładowania (prądnica, alternator 6-cio diodowy lub 9-cio diodowy)
Najlepiej będzie zdemontować regulator napięcia [stary] , wiązkę od regulatora do prądnicy usunąć , pozostałe końcówki po izolować . Pomiędzy [ nowy ] alternator a rozrusznik dołożyć nowy grubszy przewód i powinno być ok , oczywiście jeżeli to będzie alternator z regulatorem napięcia . Może wystąpić problem z kontrolką ładowania [ sposób podłączenia]...
Tak. Pin 16, to pin przy licznikach, ale nie wiem gdzie ten przewód został przerwany.
54 to plus który idzie na te 3 żarówki. Jedna z nich to kontrolka "luzu" czyli biegu neutralnego gdzie podawana jest masa z włącznika, druga to kontrolka ładowania ktora jest podłączona do regulatora napięcia a trzecia to kontrolka kierunkowskazów. Ogólnie jest słaba jakość tego schematu. Czwarta kontrolka to drogowe gdzie jest ona podłączona pod włókno...
3-cie to wyjście obrotomierza.P
Czy bez tego przewodu do kontrolki w liczniku powinno być ładowanie?
Zapłon i ładowanie to dwie różne sprawy. Ten niebieski przewód nie ma wpływu na to, czy motocykl zapala, czy też nie. Sprawdź czy ten niebieski przewód idzie do regulatora i dalej do kontrolki ładowania. Jeśli tak, to podłącz go do szczotki, tylko nie tej, która podłączona jest do masy.
Żółty zapłon, zielony kontrolka ładowania.
https://obrazki.elektroda.pl/2515780300_... IG - zapłon (ignitron). L - lampka ładowania (charging lamp). S - stan naładowania akumulatora, pomiar N - wyjście obrotomierza (point central). ****************************************... gruby - wiadomo gdzie IG - plus po stacyjce L - chyba jasne S - zostawiasz N - zostawiasz...
napięcie odniesienia (zółty z kabeloczkiem) napięcie z jednej z faz do wygaszania kontrolki ładowania(niebieski)
Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi chociaż temat poruszany to dla przypomnienia z regulatora wtyczka posiada dwa styki patrząc na alternator od tyłu z lewej styk szerszy do podłączenia kontrolki ładowania oraz z prawej styk węższy do podłączenia zasilania 12 V po zapłonie.P
Nie wiem dokładnie jak jest rozwiązane zasilanie wzbudzania alternatora w Twoim aucie. Zazwyczaj właśnie w desce rozdzielczej, poprzez lampkę ładowania, szeregowo do układu wzbudzenia. Jak miałeś "rozbebeszoną" deskę, to mogłeś czegoś nie podłączyć
Jak nie podłączysz L, to alternator nie ma wzbudzenia, zaczyna ładować dopiero z magnetyzmu szczątkowego wirnika, jak pisałeś po przekroczeniu 4k rpm
To tak śruba M6 do rozrusznika czyli akumulatora. Drugi kabel przez żarówkę 2 W do plusa (kontrolka a zarazem wzbudzenie) pojawienie się tam napięcia 13,6 V spowoduje wyrównanie napięcia i zgaśnięcie kontrolki przy pracującym silniku. Nie zalecane jest nie podłączenie kontrolki wzbudzenia gdyż alternator może się niekiedy nie wzbudzić i nie ładować...
Bardziej kończy się czujnik kąta w EPS. Co nie znaczy że alternator należy olać. Zmierz ładowanie na początek ,potem podłącz tester. NIe święci żadna kontrolka.?
Witam Wypnij kostkę na wyłączonym silniku,włącz zapłon i sprawdź kontrolką zrobioną z żarówki czy na jednym z dwóch przewodów jest napięcie.Na drugim po podłączeniu kontrolki ,powinna zapalić się kontrolka ładowania w aucie. To jest wstępny warunek by było ładowanie,jeżeli wszystko jest O.K ,problem będzie w alternatorze.Przewody oznaczone S i L.
To jest alternator z Forda Tranzita. on jest 9-cio diodowy z wyjściem na kontrolkę i obrotomierz. Nie jest potrzebny przekaźnik kontrolki ładowania, regulator napięcia ma zintegrowany ze szczotkami.
Blaszka na szczotkotrzymaczu pod kontrolkę ładowania.
Tak, musi sie kontrolka zapalić.
Witam . Opis; L -kontrolka ładowania R -zacisk (+) po kluczyku
Czyli ten brązowy przepiąć pod zielony bo on jest od kontrolki ładowania
Masz jeszcze spalone bezpieczniki w skrzynce bezpieczników pod maską. Zwłaszcza bezpiecznik opisany jako Main lub symbolem akumulatora.
Śruba 1 to B+ do akumulatora. Pin 1 to D+ do kontrolki ładowania. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19...
Na jakiej podstawie twierdzisz, że jest uszkodzony? Są jakieś kontrolki? Przeważnie takie prostowniki uruchamiają się po podłączeniu do ładowanego akumulatora.
Odpowiadam na pierwsze pytanie: druga bateria opcjonalnie znajduje się w stacji dokującej. Odpowiedź na drugie pytanie: z bardzo dużym prawdopodobieństwem: TAK https://www.pocitarna.cz/user/documents/...
Witam. Kupiłem zamiennik baterii do mojego laptopa. Zasilacz oryginalny (napięcie ok) Gniazdo i wtyk jak najbardziej ok. Problem polega na tym, że po podłączeniu ładowarki bateria ładuje się około 5 sekund (kontrolka ładowania się świeci) po czym Windows pokazuje komunikat (ikona baterii) : podłączony, nie ładuje (kontrolka ładowania wyłączona) Co może...
Na zacisku D+ i DF powinno być napięcie po włączeniu kluczyka. Przekaźnik z trzema konektorami jest od kontrolki ładowania. Przewód niebieski lub zielony będzie drugim przewodem (końcem) kontrolki ładowania. Gdy jeden lub drugi przewód dotkniesz do masy kontrolka powinna świecić . Przewód żółty steruje przekaźnikiem ,jest podłączony do alternatora(środek...
Witam.Najpierw sprawdz gdzie masz minus podłączony.Są dwie wersje :plus na mase i minus na mase.Musi być minus na mase.Do śruby plus z aku a do wsuwki kontrolkę ładowania.
czy można podłączyć te alternatory do ciągnika c-360 ?? jak to podłączyć żeby było ładowanie ,gdzie podłaczyć kontrolkę ładowania i amperomierz
Podłączone jest dobrze, dla sprawdzenia alternatora odłącz D+ i DF regulatora i połącz ze sobą.Średnie obroty silnika i powinno ładować, kontrolka powinna zgarnąć.
W takim razie ma ktoś poprawny ?Chciałbym go podłączyć bez kontrolki ładowania.
Ten zacisk ze znakiem zapytania trzeba podłączyć do przekażnika kontrolki ładowania.
Witam chciałbym podłączyć kontrolkę ładowania do skutera 4t
Kod wykazuje niby uwalony sterownik, potrzebna diagnostyka czymś inteligentnym, do Forda.Nie ładowałeś/odpalałeś prostownikiem z podłączonymi klemami?
Jeżeli puścisz to przez diody to kontrolka nie zapali się w przypadku braku ładowania po zapięciu stacyjki.
Tak ,był zasilany ze środka gwiazdy,dlatego był do tego dedykowany odpowiedni przekaźnik.Lecz w tym przypadku jak pojawia się +12-14V ,na zacisku L ,to jaki problem podłączyć przekaźnik 12V z stykami przełącznymi i w ten sposób sterować kontrolką ładowania.
Nigdy mi się nie udało ustalić czasu ładowania, ponieważ pierwszą "załatwiłem" już podczas pierwszego ładowania - czekałem aż w końcu zgaśnie któraś z dwóch kontrolek (podłączyłem do PC). Po ośmiu godzinach ładowania ogniwo "zdechło"... Drugą sztukę ładowałem max. dwie godziny, ale energii starczyło na jakieś 45 minut nagrania. -Od razu postanowiłem...
Hmmm...ładowanie idealne. Na wolnych jest 14,32V, a na wyższych nieco spada :-) Dziwna sprawa, bo kontrolka świeci dalej. Nawet próbowałem "na krótko" kontrolkę podpinać i nic. Podłączenie sprawdzone 100razy. Ponieważ ładuje super, to przestałem z tym walczyć :-)
Tam gdzie piszesz " górna szczotka ' ma być podłączone do przewodu od kontrolki ładowania/wzbudzenia/ , oczywiście ten punkt jest też połączony z wyjściem z diod wzbudzenia alternatora. Resztę , sam napisałeś.
W przepływomierzu jest taki. W kostce pod lewą lampą jest prąd chyba żółty kolor. W ostateczności możesz d się podłączyć pod kontrolkę ładowania tam na niebieskim kablu po odpaleniu masz prąd do świateł dziennych wystarczy.
B pdpinasz do plusa, D przez kontrolkę ładowania.
Będzie świecić jak będzie ładowanie. Kontrolkę łączymy z masą i z wyjściem ze środka stojana. Ale jeśli podłączysz ową kontrolkę między środek uzwojeń i plus to uzyskasz odpowiedni efekt. A przekaźnik to raczej można wykombinować każdy ze stykami NC na napięcie cewki6-8 V.
Witam.Po podłączeniu ładowarki do laptopa,tylko mrygie kontrolka i nie ładuje bateri.,Po podłączeniu bez bateri zasilacza,też tylko mrygnie dioda.Laptop niechce sie uruchomić.Proszę o poradę,czy to ładowarka,niedobra czy laptop.Na ładowarce niema żadnej kontrolki,czy się świeci,czy nie.
Ten zielony z regulatora łączysz z kablem od kontrolki ładowania.
Wyjście D+ alterntora (kontrolka) zasila cewkę przekaźnika prądowego ~70-80A a ten po rozruchu ładuje dodatkowe aku.
Witam . Na pierwszym zdjęciu to jest przekaźnik dużej mocy 75A. Alternator ma dwa wejścia ; -kontrolka ładowania -zasilanie (+12V)po kluczyku.
Tam są 3 przekaźniki - przekaźnik mocy świec żarowych, ogrzewanie filtra i kontrolki ładowania oraz sterownik świec żarowych.P
Przecież musisz mieć podłączona kontrolkę ładowania. To ona daję małe wzbudzenie.
To wychodzi na to że walnięta jest dioda dlatego jak dam bezpośrednie napiecie na D+ i omijam żarówkę to jest ładowanie bo ma stały + ze stacyjki tak?
Jest to typowy alternator z Stara mam nadzieję że jest to 12V. Podłączenia to `10 -masa pociągnięta do regulatora, 18 -to szczotka do regulatora na67, 19- to przewód zasilający przeważnie od rozrusznika, plastikowa kostka - wyjście na przekaźnik do kontrolki ładowania ponieważ to są alternatory obcowzbudne.P
Regulatory nie są 6 albo 9 diodowe.Ilość diód ma znaczenie dla układu kontrolki ładowania.Przy 6 diodach potrzebny jest przekaźnik kontrolki ładowania.
witam kiedyś naprawiałem ładowanie w tawrii, ale było to bardzo dawno temu ale wydaje mi się że kontrolka ładowania podłączona jest przez przekaźnik (jest to tak wykonane jak było w pierwszych modelach Fiata 125p) a wiąze się to z tym że zastosowano alternator 6-cio diodowy , a nie 9-cio pozdrawiam
Posiadam zasilacz awaryjny A200WAC. Mam pytanie jak zasilacz podłączę do zasilania 230V, akumulator jest niepodłączony pali się kontrolka (zielona) ładowania akumulatora i na kabelkach jest około 13,7V to tak jak by zasilacz chciał ładować akumulator, którego fizycznie nie ma. Jak podłączą akumulator do naładowanego akumulatora 13,5V to ładuje go choć...
Witam. B+ zasilanie (+) akumulatora B- zasilanie masa (-) akumulatora D+ kontrolka ładowania Jeżeli posiadasz inne opisy wyjść to podaj.
Jak masz sprawną stacyjkę,to pod stacyjkę .Jak masz na stacyjkę tylko rozrusznik ,bez napięcia (po kluczyku) na kierunkowskazy, kontrolkę ładowania , kontrolkę oleju.
To bardzo możliwe, nie myślałem specjalnie na temat tych ogniw. Chciałbym raczej ładować ten pakiet w odkurzaczu przy pomocy stacji ładowania, tam jest 21v. Mam tylko problem, jak podłączyć wszystko inne, kontrolkę ładowania, przełącznik.
Witam . Mam dziwną sytuację z kontrolką ładowania. Gdy się zapali to ładowanie i tak jest , chciałem wykluczyć instalację więc podłączyłem żaróweczkę koło 2 watów do alternatora a konkretnie do przewodu od kontrolki . gdy jest podłączona żaróweczka kontrolka ładowania się nie zapala a gdy ją rozłączę to nie trzeba dużo jeździć żeby się zapaliła . Może...
Gdzie podłączyłeś kontrolkę? Zrób zdjęcie tylnej pokrywy, jakie ma oznaczenia.
dzieki za wszystko ale to jest "inne" i jak ten alternator ładuje to sie ma ta kontrolka swiecic a jak zgasnie to nie ładuje, troche to głupie no ale........
Kurcze kolego, jak zwykle w wielu postach i D+ do kontrolki. Tak podłączony nie ładuje. Co może być przyczyną? napisz proszę czy kontrolka świeci po zapłonie to są suche i formacje które podałeś co może być przczyną przyczyn może być wiele.
L kontrolka ładowania, S podpinasz pod przewód zasilany po stacyjce z bezpiecznika.
Ja przypuszczam że akumulator w samochodzie jest uszkodzony. Coraz fantastyczniejsze pomysły. Przeczytaj poniższy link. Wprawdzie VW to nie BMW ale objawy podobne, alternator wzbudza się po podaniu napięcia bezpośrednio z akumulatora. https://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph... Przeczytaj wszystkie komentarze, "czego to nie sugerowano" a winowajcą...
Sprawdź ładowanie, zobacz czy po włączeniu zapłonu zapala się kontrolka aku. Tak zapala się ładowanie i kontrolka Silnika - Normalne Po podłączeniu vaga sprawdzałem ładowanie jest ok Jednak ten błąd zapisał się przy prędkości 55km /h A może to regulator napięcia szaleje...
Bezstykowy zapłon CDI MZ ETZ 125, ETZ 150 kontrolka ładowania. Jak podłączyć wszystko krok po kroku, żeby motor normalnie działał?
Kontrolka ładowania.
To regulator do alternator 6-coidiodowego i przekaźnik kontrolki ładowania. Bez tego przekaźnika kontrolka zapalałaby się wtedy jak alternator zacząłby ładować. Podłącz to tak jak ci przesłałem na rysunku
Regulator który podałeś powinien działać tylko po podłączeniu kontrolki ładowania, wiem bo sam obcinałem w takim szczotko trzymacz i podłączałem go do alternatora w garbusie. Jeśli podłączysz tylko kontrolkę ładowania to po odpaleniu ona gaśnie ?
https://obrazki.elektroda.pl/3247642900_... Witam. Kupiłem alternator z allegro zamontowałem jest wszystko git ładowanie itd. Problem jednak tkwi w kontrolce bo nie gasnie. Podłączyłem czerwony do plusa przy rozruszniku a brązowy do kontrolki przed odpaleniem pali się kontrolka i po odpaleniu również ale ładowanie jest. Po prostu w...
podłączyć kontrolka ładować schemat podłączyć kontrolka ładować podłączyć kontrolka ładować ursus
android resetuje sharp zmieniać instalacja nowego dysku toshiba
wzmacniacz magnetyczny ostrzeżenie układu wydechowego
Koszt przewinięcia transformatora - czynniki i ceny Częstotliwość wymiany hamulców w Massey Ferguson