Dla pewności - podepnij masę od akumulatora na kabel czujnika - potem miernik w rękę i sprawdź czego brakuje na ścieżkach płyty w miejscu styku z żarówką. Będziesz miał odpowiedź. ewentualnie tak na szybko - podłacz inną żarókę np.od ładowania
Jakie jest napięcie ładowania?
Witam. Mam problem z matizem, nie ładuje się, nie świeci się kontrolka, alternator dobry. Zapala się od czasu do czasu kontrolka ( żarzy się i gaśnie). Proszę o posty i pomoc.[/syntax]
alternator to typ DAC czyli z czarnym deklem pomijając fakt że balonika3 najwiecej wnosi w tym temaciem ale zawsze znajdzie się ktos kto chce "pomóc". w poniedziałek sprawdze ten alternator na "stole", ale teraz szukam szybkiego rozwiazania problemu jesli takie istnieje, najbardziej dziwi mnie to, że kontrolka prawidłowo reaguje, a ładowania niema....
Ciężko będzie przez forum ,musisz podjechać do papraków i niech poprawią.Trzeba by odczytać błędy i podać opis lub numer ,skoro świeci check to powinno cos zarejestrować a nie wiemy co.Sprawdzić napięcie zasilania na sterowniku i jego masy jak i ładowanie.
Brak ładowania. prawdopodobnie uszkodzona dioda (diody) w alternatorze.
Jedynie możesz ograniczyć prąd ładowania. Li-ion są mało stabilne.
Parę dni temu w instalacji coś się zaczęło palić(nie mogę powiedzieć co dokładnie, ponieważ nie było mnie przy tym a żadnych śladów na kablach, kostkach, nagrzewnicach itd. nie znalazłem ), wywaliło bezpiecznik i od tej pory świeci mi się kontrolka ładowania, mało tego, przestały działać wycieraczki oraz wskaźnik temp. wody, kontrolka cisnienia oleju....
a ile ładuje -może za mało
No ale przez to że nie ma styku przy zegarach to dlatego ładuje dużo za mało ?
G107R z informacji jakie podałeś i ja jeśli dobrze odczytałem rysunek to muszę wyjąć plus z kostki która wychodzi z alternatora. Nie, nie wyjmujesz, a podpinasz się do tego przewodu, jak alternator będzie ładował, na przewodzie pojawi się plus. Bez ładowania alternator "wystawia" masę, a że żarówka dostaje z licznika plus - więc świeci. Gdy alternator...
Witam. Podstawowy problem to brak ładowania akumulatora i z tym trzeba powalczyć.
Na każdym 12,4 V? Trochę mało, ale nie tragicznie. Po włączeniu ładowarki napięcie wzrasta powyżej 49,6 V?
Dajcie spokój opornikowi który nie ma żadnego znaczenia.Po pierwsze coś tu nie gra z instalacją.Po wypięciu kostki z alternatora kontrolka musi świecić ponieważ z przekaźnika dostaje masę a przekaźnik jest dwuobwodowy i rozłącza styki po podaniu napięcia z wzbudzonego alternatora i wtedy gaśnie.Po drugie jeżeli z alternatora wychodzi na styku kontrolki...
Kontrolka z ładowania pewnie też świeci po uruchomieniu silnika? Sprawdź, czy masz ładowanie. Jak ładowania nie będzie, to kontrolki nie zgasną. Chodziło mi o kontrolkę oleju, oczywiście. Twoja terminologia jest wybitnie mało precyzyjna. Dalej nie wiem, o której kontrolce myślisz. Może o kontrolce POZIOMU oleju?
Tam nic nie ma poza alternatorem czyli kontrolka ładowania do alternatora i elektrozawór pompy paliwa jeszcze możesz dorzucić czujnik temperatury i oleju Polecam traktor SAM z tym silnikiem mało pali a siły do domowego użytku ma wystarczająco lepszy 1.6 klekot niż silnik malucha który pije ile mu wlejesz w traktorku własnej roboty
Witam. Mam problem z alternatorem ELMOT w moim Seicencie 900. Objawy: 1. Żarzy się kontrolka ładowania. Początkowo mało z biegiem czasu coraz więcej. Po dodaniu gazu kontrolka lekko przygasa. 2. Alternator się grzeje. Zmierzone napięcie ładowania. Przy wyłaczonych światłach 14,4, przy załączonych spada do 14,2. Po wymianie szczotek nastąpiła poprawa...
Może i mało,mi do tego testu wystarczy kabel rozruchowy
Więc wszystko w temacie. Za mało.
Tym że kontrolka od ładownia nie świeci się nie sugeruj, bo jak wcześniej pisałeś alternator ładuje 13.6V. Ale to trochę za mało. To napięcie mierzyłeś przy włączonych światłach czy nie?
Sprawdzone miernikiem ładowanie na odpalonym silniku 11.40 Z deka mało. Raczej brak ładowania. Można stanąć podczas jazdy w Zad..u Dolnym Oczywiście klemy przeczyszczone itd ?
Ford Ka z roku 1997 standardowo nie ma kontrolki rezerwy. Jeśli masz zegary oryginalne czyli tylko prędkościomierz, wskaźnik paliwa i kontrolki to po włączeniu zapłonu zapala się > smarowanie, ładowanie, kontrolka płynu hamulcowego/ ręcznego jeśli hamulec zaciągnięty, kontrolka przegrzania silnika. Kontrolka przegrzania silnika zapala się po włączeniu...
A jak już akumulator będzie naładowany to trzeba sprawdzić sprawność i ładowanie.
całkiem możliwe że jest to wina układu prostowniczego w alternatorze, ieśli kontrolka pali się słabo to być może siadła jedna dioda, albo jeśli powiadasz że głośniej chodzi to może siadły Ci łożyska w ów alternatorze i jego praca jest zbyt mało efektywna. Pozdro
Matiz 0,8 2000r. Od czasu do czasu miał problem z odpalaniem po sprawdzeniu ładowania niby wszystko ok (13,8-14,2). Zdarzyło mu się zgasnąć 2 razy w takcie jazdy i od czasu do czasu świeciła kontrolka ładowania. Pasek nowy. Ładowanie sprawdzone ok, wymieniłem akumulator na nowy. Miesiąc spokój aż w końcu zgasł w drodze. Kolejne mierzenie ładowania pokazało...
Akumulator sprawdzany w spoczynku? Czy pod obciążeniem? Sprawdzałem akumulator w spoczynku oraz oczywiście po włączeniu świateł, bo właśnie wtedy owa kontrolka się wyświetla, ale napięcie nie spada drastycznie, trzyma się około 11v po włączeniu świateł. Na włączonym silniku? To o wiele za mało. Akumulator w spoczynku powinien mieć 12,4-12,6 V. Jak...
Pomimo wszystko dla pewności sprawdziłem kilka elementów zasugerowanych w tych wątkach. Jak tranzystory A napięcie do jakiegoś ładuje się kondensator (tan główny) też sprawdzałeś? Tylko uważaj bo to zazwyczaj ponad 300V. Tak kontrolka informuje o osiągnieciu odpowiedniego napięcia i albo kondensator nie osiąga takiego napięcia albo układ detekcji się...
Co do kontrolki to nie świeci po przekręceniu kluczyka Generalnie kontrolka raczej trafia na L w alternatorze chyba, że Seat ma jakieś inne oznaczenia. To, że jest to LED nie musi oznaczać, że nie bierze udziału w zasilaniu wzbudzenia - widziałem schematy na których LED był dodatkowo zbocznikowany opornikiem aby podać większy prąd dla wzbudzenia alternatora....
Równie dobrze, przyczyną może być uszkodzony pasek osprzętu. Autorowi nie chciało się napisać co sprawdził. Za mało informacji.
Nic nie kombinowałem, kontrolka ładowania działa ale PDA nie włącza się... Jakieś pomysły ? Dziękuję
fajne są te ruskie alternatory,dobrze chodzą na regulatorze od maluszka i bardzo mało awaryjne.jedyna niedogodność to jest to że lekko się jzrzy kontrolka ładowania przy założeniu regulatora elekronicznego
zbyt mało danych by coś powiedziec jaka rezystancja wirnika jakie napięcie ładowania na wolnych obrotach ina wysokich jak się zachowuje kontrolka czy po odłączeniu prostownika nie ma zwarcia uzwojenie do masy czy prostownik /czyt. diody są oki/ mało danych brak konkretów???????????????
diody są sprawne sprawdzałem miernikiem i żarówką 20W mało tego podmieniłem mostek.
Kolega mi zasugerował, że ewentualną przyczyną może być to, że kontrolka nie pali a ona daje plus na alternator, czyli jakby wyzwala ładowania, aczkolwiek sądzę, że to mało prawdopodobne. Czy tak może jednak być?
Sprawdzałem napięcie i na całym zakresie obrotowym było 12,34v.To stanowczo za mało aby ładować akumulator,co robić?
150mA to za mało na mostek, 3A już tak.
Niedawno ktoś pytał o to samo w motocyklu CZ 175. Odpowiedź będzie taka sama. Sprawdzić trzeba układ ładowania, czyli prądnicę i regulator lub magneto i prostownik, lub alternator, którego raczej nie ma w tanich wyrobach z dalekiego wschodu. Sprawdź połączenia pomiędzy prądnicą a prostownikiem czy baterią akumulatorów. Jeżeli jest kontrolka ładowania...
800 to za mało aby się wzbudził taki alternator...więc niczym się nie przejmuj...jest dobrze
To zbyt mało musi być przynajmniej te 13,5V[w ostateczności]
Witam mam taki problem mam stary alternator Delco wymiena w nim szczotki i po założeniu nadal nie ładuje ale przed wymianą szczotek ładował tylko że za mało nawet nie świeci mi kontrolka od akumulatora po przekręceniu kluczyka i juz nawet kupiłem inny alternator firmy Bosch i nadal też nie ładuje i też nie świeci się kontrolka i też nie ładuje po odpaleniu...
Mało roboty z wyciąganiem. I średnio sobie poradzisz z naprawą.
Witam kolegów. Co do obserwacji to nie zauważysz bo chodzi o nap pomocnicze alternatora ten kabelek co gasi kontrolkę ładowania tam masz za mało nap i pompa to widzi porównuje nap po stacyjce z tym,skutek masz jaki masz nie chce pracować,przyczyna uwalony regulator ale nie koniecznie stawiał bym na diodę pomocniczą któraś z trzech nie domaga poprzedni...
(at)bobycob Wystarczy popatrzeć na HDD LED, żeby dostrzec, że na start systemu dysk nie jest bez ustanku w użyciu. Są różne dziwne przerwy. Mi jak W8 startuje, to mnie aż coś bierze jak to stoi i stoi a dysk nic. Tak i nie :). W dobie dysków SSD trudno jest ocenić stopień użycia dysku na podstawie diody. Więcej od paru lat większość laptopów zwyczajnie...
A czy po przekręceniu kluczyka świeci kontrolka? Bo jeśli nie to jest uszkodzenie. Wg mnie to 13,8 to mało.
Jak sprawdzić czy amperomierz jest sprawny?? Najprościej miernikiem uniwersalnym na przejście. Zapomniałem o tym wspomnieć, alternator nie jest orginalny jest założony jakiś od osobówki, Od pasata b5 jeśli dobrze widzę. Z tyłu alternatora masz regulator napięcia, wykręć go i sprawdź stan szczotek, nowy regulator kosztuje jakieś 40zł więc jeśli mało...
witam mam problem z alternatorem mianowicie zaczęła mi sie palić kontrolka od ładowania akumulatora wiec kupiłem regulator napięcia bo kiedyś już miałem taką przygodę zamontowałem zapaliłem wszystko ok ale po 5 minutach znowu to samo brak ładowania ??? spalił się postanowiłem kupić nowy alternator z regulatorem napięcia boscha podłączyłem odpaliłem...
12 volt to za mało, regulator prawdopodobnie nowy ale z wadą
Witam serdecznie. Mam problem z moim matizem.Nie zaświecała mi się kontrolka z ładowania po przekręceniu kluczyka.Po wymianie alternatora ,wszystko jest ok tylko nie zaświeca mi się kontrolka CHEK i brak załączenia przekaźnika pompy paliwa. Nie wiem co się mogło stać.Sprawdzałem już wszystkie łączenia wiązek na wtyczkach czy gdzieś przy wymianie alternatora...
Cześć. Faktycznie za mało danych z twej strony. Ja napisałem jak to ma wyglądać przy prawidłowym podłączeniu. Nie ruszając przewodów od prądnicy i regulatora. Robiąc nową instalację. Co się tyczy regulatora to jak nie masz od tego alternatora oryginalnego to dostaniesz w punktach kasacji pojazdów od Fiata 125. Przykręcając w dostępnym miejscu będziesz...
Ale ja alternator mam prawidłowo podłączony winą okazała się kontrolka temu alternator się nie wzbudzał mnie teraz tylko zastanawia skat takie napięcie 13,5v gdyż wydaje mi się to troszkę mało
Jeśli nic nie leciało na alternator (jest suchy) to 150tyś km trochę mało na szczotki ale może i najlepiej żeby szczotki bo wiadomo że to najtańsza naprawa.
Te alternatory w Nexiach są coś nie za bardzo albo ja trafiłem na taki.Też miałem przypadek że kontrolka gasła a nie ładował.W zimie jechałem na światłach póki nie zabrakło prądu w akumulatorze.Odpaliłem na kablach i po 100m to samo.Po naładowaniu akumulatora za dwa miesiące znów to samo zanim zajarzyłem że to alternator,a wyglądało na jakieś zwarcie...
nie napisałeś jaki masz silnik to bardzo ważne alternator hitachi w silniku TC4EE1 robil straszne problemy ponieważ napiecię normalne pracy nie przekraczało 13V!!! a to za mało żeby naładowąć akumulator
Witam. a kontrolka ładowania świeci po włączeniu zapłonu? Nie wszystkie kontrolki gasną po odpaleniu silnika. Czyli normalnie. 9V to stanowczo za mało, nawet przy braku ładowania. Mierzyłeś na samych klemach? jeśli na klemach i jesteś pewny miernika to bateria trup i stąd problemy, jeśli mierzyłeś gdzieś po drodze to pomierz na klemach. Mierzyłem na...
Wiesz co jest to mało prawdopodobne (ale sprawdzałem ) ponieważ testerem mogę regulować napięciem zwiększać lub zmniejszać.
13.4v to za mało. Sprawdź stan akumulatora.Możliwe że uszkodzony. Co do EGR jak uszkodzony to czyszczenie nie pomoże.
Przecież to niemożliwe bo po pierwsze -mało prawdopodobne aby dwa alternatory miały identyczną usterkę -dwa rzekomo sprawne -przewód od wzbudzenia OK Sprawdź ładowanie gdy świeci kontrolka ale bezpośrednio na alternatorze w stosunku do masy alternatora, sprawdź również bezpiecznik na akumulatorze.
Trochę za mało,miń. 13,8 powinno być.Diody albo regulator napięcia do wymiany.Alternator nie robi się gorący?
kretyńska czy debilna - mało ważne. Taki stan rzeczy zastałem, i nie ma co wracać. Pytanie dotyczyło pozostałych kontrolek.
Pięknie wszystkim dziękuję. Udało się reaktywować akumulator i ładowanie. Pozdrawiam, Piter Dodano po 4 Dzięki Wam sprawdziłem jeszcze raz alternator i akumulator i okazało się , że bezpiecznik akumulatora był przepalony pod plastikową osłoną. Cała płytka z bezpiecznikami dostępna tylko w ASO i kosztuje nie mało :-). Kupiłem , wymieniłem i zwyciężyłem....
Jest radio, ale nie ma panela (tylko kontrolka miga) Akumulator Perion 35Ah 300A Dodano po 2 Tak po przejażdżce odpala bez problemu Napięcie akumulatora po pół godzinie spadło do 12,2V
Witam, Posiadam Seata Leona 1.9 TDI, auto ma przejechane 230 tys. km. Dziś zaświeciła mi się kontrolka od akumulatora, mało tego, światła, które się świecą, to tylko tylne i postojowe. Halogeny w ogóle nie chcą się zaświecić. Kilka dni wcześniej wjechałem w bardzo dużą ilość wody. Najpierw kontrolka od akumulatora się świeciła i na sekundę znikała,...
Panowie nie mam ładowania. Z cewki wychodzi prąd przemienny 10.5v. Czy to nie za mało? Z regulatora wychodzi 6 kabli. 2 żółte to wiem ze idą z cewki. 1 czerwony to do rozrusznika dalej na akumulator +. Biały leci z tego co wiem na kontrolke a co z czarnym kablem.? Nie zapala się kontrolka ładowania po przekreceniu kluczyka ale odpala. Jak podłączyć...
Mierzysz na alternatorze czy na zaciskach akumulatora ? Bo jak na alternatorze to ciut mało, jak na akumulatorze to przeczyść jeszcze masę i połączenie na rozruszniku.
To tak: - ATI Radeon Xpress RC415ME 216EBC5ALA11FG P19748.00, - ATI SB600 (albo 800) 216SBECLA13FG P17587.00 Okulary, lupa i dalej mało czytelne. Powyżej też mogą być błędy.
Można spróbować zrobić podobne rozwiązanie jak klasycznych alternatorach. Do trzech kabli fazowych idących do regulatora dołączyć anody trzech małych diod. Katody diod złączyć razem i dołączyć do nich żarówkę 12V/2W. Drugi styk żarówki dołączyć do + za stacyjką. Koniec połączeń. Nie znamy budowy wewnętrznej regulatora, więc układ może nie zadziałać,...
polega na tym ze jak przekrece kluczyk czasami zaskoczy rozrusznik a czasami tak jakby mu pradu brakowało wszystko przygasa akumulator mam 6 mce wiec mało prawdopobodne ze siad kontrolka ładowania gasnie po odpaleniu wiec ładowanie chyba jest bo jezdzem tak juz trzy dni na swiatłach wiec aku by padło rozrusznik wymieniony prawie wszystko i on kreci...
Jaki to jest prostownik? Taki prosty konstrukcyjnie (transformator + diody+ amperomierz) czy może jakiś elektroniczny tzw. "inteligentny"? Te elektroniczne prostowniki często mają tak, że jeśli podpiąć do nich bardzo głęboko rozładowany i zasiarczony akumulator to one nie podejmą ładowania. Ogólnie, po opisanych objawach podejrzewałbym zwarcie którejś...
Heh, kontrolki pomyliłem. To ładowanie świeci na wolnych. :) Ciśnienie oleju 0,55 MPa na wolnych na lekko rozgrzanym silniku, więc raczej nie za mało. Tylko tym ładowaniem trzeba się będzie zająć.
Zmierzone napięcie przy alternatorze, też mało 12,6V . Na stole po wyjęciu było 14,5V. O co chodzi ? Nie mam pomysłu. Kontrolka ładowanie się nie świeci. Po włączeniu świateł spadek minimalny do 12,54V.
Ale tam jest PAL Magneton, i rada Viper555 jest całkowicie słuszna-owalizacja pierścienia powoduje to, że przy pewnej prędkosci obrotowej szczotka odskakuje, mało tego-wpada w jakiś dziwny rezonans.
Lub ładuje bardzo słabo posprawdzaj masy zanim coś uwali 11.5 v to za mało powinno być okołu 12.8 do 13 ,8V a może jest wadliwy i ktoś go wy...
doładowuje o 100 barów za mało A węże pomimo że z tytanu wytrzymują ? To jest B6 tam ładuje dopiero po przekroczeniu 1000 bar. Z czego pobrałeś tę turbinę, z masowca.
Tak jak podpowiadają Koledzy, podałeś za mało szczegółów. Musisz pomierzyć napięcie na alternatorze i akumulatorze. Najpierw bez obciążenia a później włącz światła, dmuchawę itp. Podaj wyniki pomiarów.
Witam. B+ do plusa akumulatora B- na masę ,wsuwka od regulatora przez żarówkę kontrolki ładowania do plusa po zapłonie i po bólu jeśli alternator jest ok. Poza tym 50A to za mało do twojej baterii i pewnie go ugotowałeś czego Ci nie życzę.
Cześć, Ten sam problem Lark 50.1 wyłącza się po 1 minucie. Uzyskałem info z serwisu, że bateria powinna trzymac 30 minut co wydało mi się dziwnie mało. Jutro wysyłam produkt do reklamacji. Pozdr
Witam, mam problem z alternatorem w samochodzie Nissan Patrol GR, posiadam oryginalny alternator mitshubishi w wbudowanym regulatorem. Objawy są takie: nie swieci kontrolka ładowania (przed i po zapłonie) oraz alternator cały czas pobiera prąd około 2,3A (przez noc rozładowało mi aku). Przy zapalonym samochodzie napiecie na zaciskach alternatora około...
Może być uszkodzona (ne) dioda, lub inny problem, więc nie wiadomo, czy nie mają racji- napięcie powinno być 14,4V. Lampka ładowania zaświeca się wtedy, gdy nie ma odpowiedniego napięcia z prostownika pomocniczego alternatora. Jęśli to napięcie jest odpowiednie, to mamy taką sytuację, że pojawia się plus od strony deski(zapłonu) na lampce i drugi plus...
Mi też przygasają kontrolki, co prawda w ZX, wina akumulatora oczywiście. Myśle, że 2 akumulator też masz trafiony, zwarcie jest mało prawdopodobne, ale możesz zmierzyć sobie prąd rozruchowy. Dla 1.1 to powinnobyć chyba coś koło 160-200A, niech mnie ktoś poprawi jeśli się myle. Zwarcie raczej mało prawdopodobne, setki amperów popaliły by tę francuską...
W ciągniki jest alternator, od jakiego samochodu nie pamiętam już ale to akurat mało ważna sprawa. Akumulator ma rok czasu. Z opalaniem nie ma problemu nawet w największe mrozy.
Witam postaram się opisać szybko i zwięźlę mój problem , nie miałem problemów z autem jeśli chodzi o ładowanie kupiłem go 15 grudnia i było wszystko ok do momentu kilku dni wstecz Jechałem przez przejazd kolejowy wjechałem na tory zapaliła sie kontrolka od akumulatora i świeciła cały czas , zjechałem odrazu na bok zgasiłem auto włączam zapłon kontrolka...
Witam, 1. Podpinam się pod temat. Mam cz175 typ 487 i chciałbym podpiąć elektroniczny regulator napięcia. Dowiedziałem się że należy zmienić kolejność podcięcia kabli niż w tradycyjnym regulatorze. Natomiast nurtuje mnie taka rzecz - przy mechanicznym regulatorze mam dwa białe kable przykrecone jeszcze do obudowy starego regulatora. Co z nimi zrobić?...
temat wałkowany wiele razy, wystarczyło poszukac ale dla spokoju...cyt.. Sprawdź miernikiem napięcie na włączonym silniku. Powinno wynosić dla sprawnej instalacji 14,4V. (mogą być jakieś odchyły) Sprawdź czy masz napięty pasek klinowy, czy wieloklin-owy, Który napędza alternator. Kontrolka może się zażyć a nie świeci bo np. jest luźny (oberwany czy...
dokładnie w plastikowej obsadzie, z tym, że problem z jakim się zmagam to brak napięcia na nich. Teraz tylko chciałbym się dowiedzieć na które piny wchodzą poszczególne napięcia od podświetlenia i od kontrolki ładowania. W ogóle chciałbym się dowiedzieć lecąc po schemacie do kąd te kalebelki prowadzą bo to jakaś masakra obrócić zegar i pomierzyć według...
Przeciez po polsce i nie tylko jezdzi (jezdzilo) kilka milionow maluchow i nie bylo problemow z ladowaniem na jalowych obrotach. Tlumaczenie ze maluch tak ma jest bledem. Zrobilem maluchem kiladziesiat tysiecy glownie po miescie i zawsze bylo ok. Albo gdzies jest zasniedziale polaczenie lub aku padl. Moglo się tez zdarzyc ze poniewaz ladowanie jest...
Znam reakcje i podejście wielu użytkowników ciągników URSUS. Spodziewałem się marnego stanu urządzenia ale taka jego praca. Jednak pomimo mało budującego wyglądu ten sprzęt może działać z grubsza jak zamierzał wytwórca. Pomimo sporej ilości zanieczyszczeń skłaniam się do potwierdzenia iż jest to urządzenie dziewięciodiodowe zmodyfikowane przez wyeliminowanie...
Witam Poratuje ktoś schematami do scanii 124 420 ? Przepyrałem wszystko i nie mogę namierzyć :cry: a problem mam bo po właczeniu zapłonu kontrolka od ładowania świeci słabiej od innych i fura nie chce odpalać oraz zapalają się światła . Jak jest OK to po właczeniu zapłonu światła nie właczają się , kontrolka ładowania świeci normalnie i silnik odpala...
Witam. Zainstalowałem do traktorka z silnikiem S301d alternator od seicento, kontrolka ładowania nie gaśnie, na mierniku też brak wzrostu napięcia. Coś podłączyłem żle, czy alternator uszkodzony. Do "dużego" zacisku alternatora podłączony kabel do rozrusznika, do "małego" zacisku kabel poprzez kontrolkę z żarówką 2W + po stacyjce. Żarówka świeci,ładowania...
W starym mógł uszkodzić się mostek prostowniczy ,lub stojan.Nawet jedno i drugie ,a kontrolka będzie świecić .Tu raczej to co pisałem -regulator -zawieszone szczotki (mało prawdopodobne) przerwa na wirniku.
Witam założyłem alternator od fiata duzego 125 do c 360. dałem nowe koło pasowe bo stare było za małe i pasek by nie pasował nowe koło załozylem z alternatora wespólczesnego elmot typowego do c 360 nie wiem czy dobrze ale pasuje na oś i klin. dałem nowy szczotkotrzymacz też produkcji elmot wspolczesny i regulator też nowy wspólczesny elmot taki mały...
A widzisz... Myślałem, że sam na to wpadniesz. Kolega solo626 cię oświecił. Dodam tylko, że większość będzie "wślepiała" się w tą kontrolkę zamiast patrzeć co się dzieje na drodze. Przecież muszą być online.... Sam widziałem jak kobieta odebrała telefon na środku drogi. Mało tego przechodziła w miejscu do tego niedozwolonym. Brakło ułamka sekundy aby...
Witam po dłuższej przerwie. W kwietniu po napisaniu powyższych postów kupiłem na Alle.. ogniwa z rozbiórki i podmieniłem je bez resetowania elektroniki bo nie było już na to czasu ani narzędzi. Dalej nie było oznak ładowania ale przez jeden dzień testów laptop wytrzymywał ok. 40 min po odłączaniu zasilania. Niestety po kilku dniach wszystko wróciło...
Zecik : 65Ah to za mało ( pompa 550W + przetwornica 80% sprawności = 660W poboru z akumulatora a to jest 660/12 = 55Amper czyli prawie 1Q pojemności układ wystarczy na około 1 godzine pracy bez ładowania z bardzo mocnym obciążeniem akumulatora skracającym jego żywotność. Ok w dobry dzień mając panel 260W system z 20A MPPT da odciążenie w postaci około...
Witam Wszystko wskazuje na alternator ale mój mechanik się zatrzymał ponieważ zmyliło go to, że po odpaleniu silnika kontrolka ładowania gaśnie. I mówi żeby sprawdzać elektrykę/kable bo może szkoda rozbierać i wyciągać. Na AKU jest 10.8V na zimno. Po zapaleniu silnika jest też 10.8 na AKU, i to samo jest na śrubie alternatora (którą mi wskazał mechanik)....
cześć, mam bardzo specyficzny problem, auto to Hyundai H100, 2.5TD rocznik 2000; Czasami na desce po przekręceniu kluczyka brakuje 4 kontrolek: 1. Brak czerwonej kontrolki od filtra paliwa (powinna się palić na zgaszonym silniku) 2. Brak kontrolki ładowania, oczywiście powinna się palić na zgaszonym silniku. 3. Brak kontrolki hamulców (powinna się palić)...
Witam. Wczoraj po rozruchu silnika zapaliła mi się kontrolka ładowania akumulatora. Postanowiłem sprawdzić regulator napięcia, ale po odkręceniu przewodów zmierzyłem rezystancję "+" oraz "-" od alternatora do akumulaora. Na "+" 0,8 ohm, natomiast przewód "-" wskazuje 60 ohm. Podpowiedzcie proszę jaką jeszcze "drogę" pokonuje przewód "-" abym dalej mógł...
wrzucałem na kartę pamięci winceimg.bin różne wielkości i trzymałem równo 20 sek i puszczałem włącznik i nic 0 oznak nawet pod USB. Tylko świeci kontrolka ładowania na żółto czyli bateria jest na ładowana. Czyli mam rozumieć, że czeka tylko programowanie kości flash? Innej opcji obejścia nie ma ?
Witam zauważyłem dzisiaj zaskakującą rzecz gdy przekraczam około 3200- 3500 obrotów zapala mi się kontrolka ładowania akumulatora . Jak obroty spadną to jest ok. Alternator nowy 90 amper poprzedni miałem 70A ale przy klimie to mało. Koło pasowe nowego alternatora ma mniejszą średnice od poprzedniego ale to chyba nie ma znaczenia w moim problemie
Przewód ładowania od akumulatora do rozrusznika i z niego do alternatora sprawdź. Przykręcenia oczek przewodów do śrub i ich zarobienie. Jakie napięcie jest na śrubie z alternatora ? Masa z akumulatora na silnik i karoserię. Do alternatora wchodzi wtyczka, przewód czerwono/żółty, alternator dostaje nim napięcie ? Koledze w temacie do którego się dopisałeś,...
Nie do końca wiem, czy to ten dział ale takie moje podejrzenie. Jaka może być przyczyna? Samochód odpala tylko na popych. Nie odpala na nowym sprawnym (100%) aku. Jeżeli byłby to rozrusznik, to dlaczego (po odpaleniu na popych i pojeżdżeniu) aku się rozładowuje do końca, świeci kontrolka brak ładowania. W takim samym modelu, nawet z tego samego roku...
kontrolka matiz matiz kontrolka kontrolka check matiz
bezpiecznik awaryjnych iphone pilot rozmazany czarny wydruk brother
Demontaż miski olejowej w Volkswagen Polo 6N1 - YouTube instrukcje Objawy brudnego intercoolera w VW Passat B5 1.9 TDI AVB