nie świeci się kontrolka check Podłącz diagnoskop i zrób test w którym ręcznie wymusisz uruchomienie kontrolki "check"
Złącze A to 94 pinowa wtyczka sterownika silnika. Nie wątp, urwana masa wiązki sterownika skutkuje brakiem jego zasilania, co za tym idzie nie zaświeci się kontrolka check i nie zgaśnie kontrolka immo, bo nie działający sterownik nie autoryzuje immobilizera
Tartarini był kiedyś ale reduktor się skoczył a wiązka była do wymiany. Nie dało się kupić nowej wiązki to postanowiłem założyć Bingo i tu nie ma żadnych problemów z działaniem tylko ta kontrolka CHECK.
jakimś cudem wyresetowało ci sie koło foniczne z pamieci ECU. rozgrzej silnik do 80 stopni a nastepnie wprowadz go na 5000 rpm potrzymaj 2 sekundy i puść pedał gazu zeby obrotu spadły do obrotów biegu jałowego. czynność powtórz 3 razy a kontrolka powinna sama zgasnąć
Odłączyć zasilanie migającej kontrolki (check eingine) i ... gaz do dechy . Przecież o to w końcu chodziło ! :)
Witam Pacjent Fiat Punto II na MM 95F. Po kasowaniu błędów KTS-em mruga kontrolka check na tablicy.Pamiec błędów czysta tak w KTS jak i w OBD II.Auto pali,jeździ ok. Co za cholera???
Witam. Mam problem z Punto. Zapaliła się kontrolka check engine. Po paru dniach kontrolka zgasła i już się nie świeciła na odpalonym silniku. Lecz na nieodpalonym na zapłonie nie gasła. Po kolejnych paru dniach znowu się świeciła cały czas. Podpiąłem Viakena z fiat ecu scan i skasowałem błąd P1135. Efekt jest następujący . Check engine przed odpaleniem...
Do pracy silnika kat nie potrzebny. Auto można oddać. O kontrolce informacja była, ale o braku kata nie.
Witam mam problem z zapaleniem swojego fiata tylko jak jest zimny napomnę że jeżdżę na gazie na świecach i przewodach przejechałem ok.14tys.km. Gdy już zapali nie od razu gaśnie kontrolka check egine. Pozdrawiam .
To tzw. "check engine" czyli system zarejestrował jakieś błędy, konieczne trzeba się udać do kogoś kto posiada komputer diagnostyczny w celu odczytania tych błędów i dalsze postępowanie zależy co tam odczytacie. I jeszcze mała korepetycja Kolory kontrolek w samochodach mają takie samo znaczenie jak w sygnalizacji na skrzyżowaniach czyli: zielone - jedź...
Trzeba sprawdzić czy dociera paliwo.
Witam, posiadam Fiata Punto Evo 1.3 Multijet 75 KM, 2009 r. Otóż mam taki problem. Od jakiegoś czasu, gdy chcę trochę zwiększyć obroty i przyspieszyć autem, zapala mi się kontrolka silnika check i samochód automatycznie traci moc. Kontrolka pali się przez cały czas i auto nie chce wejść powyżej 3000 tys./obr. Samochód był u mechanika kilka razy: - wymiana...
Podrzuci ktoś schemat licznika? Ew opis pinów złącza? Nie działa kontrolka check engine, gdy wymuszam działanie komputerem też nie chce a błędy ma w silniku.
Witam szwagier miał to samo w Punto dopiero wymiana komputera pomogła.
https://obrazki.elektroda.pl/8785565700_... Dzień dobry, w jaki sposób można ściągnąć z licznika wskazówki: obrotościomierza, prędkościomierza, temperatury i paliwa. Poprzedni właściciel wylutował diodę od kontrolki check engine... Chciałby ją mieć z powrotem.
Dzięki za schematy, znalazłem nawet podobny z kolorami :). Zrobiłem bezsensowny swap, zamontowałem 1,2 16v z brava do punto 2 w którym oryginalnie siedział 1,2 8v 60km. Potrafi ktoś podpowiedzieć gdzie się wpiąć w wiązkę punto 2 żeby działał: 1. obrotomierz 2. kontrolka ciśnienia oleju 3. check 4. wskaźnik temperatury silnika W wiązce silnika bravy...
Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. W weekend nie miałem jednak, możliwości zajrzeć do auta. Może w tym tygodniu znajdę czas. NA razie przestał gasnąc (od 2 dni), ale kontrolka check engine się zapala. Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuje
Posiadam punto II 1,2 8V z instalacją gazową. W trakcie jazdy zapala się kontrolka check engine wtedy nie palą dwa cylindry podczas jazdy. Problem nagle się pojawia i czasem sam znika. Czy na znikanie ma wpływ resetowania komputerka podczas odłączania akumulatora.
Witam forumowiczów. Mam problem z kontrolka check-engine(swieci na zółto)autko fiat punto 2 z 2001 roku,poj. 1,2. Do tego przy gwałtownym dodaniu gazu dławi silnik. Komputer wyrzuca błąd P0420. Da się coś z tym zrobić czy muszę jednak wymienić katalizator. Sondy sprawdzone tzn. podmienione na sprawne. Z góry dziękuję za pomoc.
A więc dzisiaj sprawdzając Punto zauważyłem że świeci się ciągle kontrolka check engine (ta żółta z silniczkiem) oraz kluczyk z napisem code. Wczoraj wydaje mi się że kontrolki te gasly. Czy ktoś wie jak obejść te immo bo nie posiadam karty codu albo skąd można takie cos uzyskać?dzięki.
Sprawdź czy idzie zasilanie na pompę paliwa - jeśli nie, sprawdź bezpieczniki (wiesz które są w obwodzie pompy paliwa i gdzie one są?) i podwójny przekaźnik pod maską. Czy po włączeniu zapłonu zapala się na chwilę kontrolka MIL ("marchewa"/CHECK). Po co wymieniałeś czujnik położenia wału?
Witam potrzebował bym schemat do fiata punto z 2005r silnik 1.2 8v objawy są takie że samochód nie odpala nie włącza się pompa paliwa nie świeci kontrolka check engine i komputer diagnostyczny nie łączy się ze sterownikiem silnika IAW 5AF.P4 Jeżeli ktoś z was posiada taki schemacik będę bardzo wdzięczny . Pozdrawiam Stachu
A zapala sie jakas kontrolka? Dokladnie kontrolka MIL, inaczej Check Engine(taka pomaranczowa). Ile przebiegu ma Fiacik i ile czasu poruszasz sie na LPG?
Świeci się kontrolka check engine. Ma aktywny błąd w układzie. Zobaczysz po podpięciu auta pod program
Fiat Punto EVO (199) 1.2 69KM, 51kW rok 2001 Auto kolegi poprosił mnie o odczyt błędów oto one: 1.ECM P030298; P030292; P030092; P013023; 2. BCM U173387. Kontrolka Check zapala się przy prędkości powyżej 130 km/h i problemy z tym związane. itp. Ja mu te błędy obecnie wykasowałem, co one oznaczają? Zapewne znów powrócą jak przekroczy 130 km/h i z tym...
Mimo podjętych kroków problem niestety nie ustał a nawet się rozwinął. Na pierwszy ogień postanowiłem wymienić świece i przewody wysokiego napięcia (oryginały dobrane z katalogu). Nie przyniosło to spodziewanego efektu więc postanowiłem pójść dalej i w przeciągu kilku dni zakupiłem 2 cewki (zamienniki). Po tej operacji o ile ma to jakiś związek z tym...
Ogólnie... Gorszego gówna nie dało się założyć jeśli chodzi o reduktor, bo nie ma w polsce gorszych gówien. Komputer jeśli pracuje dobrze (pewnie chodziło o nazwę VOILA a nie VIOLA) to nie powinno dochodzić do załamania obrotów, chyba że coś te majstry źle podłączyły, albo mieszanka się nie doregulowuje prawidłowo. (Po klasie wszystkich montowanych...
Masz jakieś błędy . Zapalił się Check. Filtr powietrza kiedy wymieniony. Tłumnik sprawny. Wszystko w porządku check nie świeci (chociaż czasami miałam z nim problem bo bez przyczyny zapalała się kontrolka) Filt raczej w porządku, nie tak dawno wymieniony.
witam Posiadam punto II 1,2 8V z instalacją gazową. Od 2 dni w moim punciaku zapalila sie kontrolka check engine i cały czas chodzi na 2 cylindry ( na poczatku przerywał). Sprawdziłem przewody WN i okazalo sie ze 1 cewka nie podaje iskry na swiece.( ta blizej zderzaka). Kupiłem nowa i tez nie działa. Poczytałem troche w internecie ze w wiekszości przypadkach...
witam.od niedawna jestem posiadaczem fiata punto 2 1.9 jtd 2000r . mam problem mianowicie co jakis czas pokazuej mi sie kontrolka check engine . autko odpalasz posmigasz iles czasu i kontrolka i wylacza silnik . chwile ostygnie pojezdzisz i znowu to samo . czasami bywa tak ze sie kontrolka obudzi po miesiacu i na kilka godzin auta nie odpalisz . pompa...
Po podłączeniu do modułu tablicy rozdzielczej błędów nie ma, przy teście check engine kontrolka zaświeca się i gaśnie. Natomiast po włączeniu zapłonu już się nie zapala. Immo jeszcze raz zaprogramowałem z karty kodowej, ale to nic nie zmienia.
Np. w Grande Punto, nie trzeba się tak wysilać - wystarczy jednocześnie wcisnąć gaz i hamulec, zróbcie tak 2x i macie gwarantowaną kontrolkę check engine i komunikat "sprawdź silnik" na wyświetlaczu... Ja podczas oględzin Octavii zastałem pod maską odpięty wąż powietrza za przepływomierzem... i głupi sam to poprawiłem przed jazdą testową.
Trzeba zdiagnozować usterkę w warunkach drogowych, jak się check zapali, musi być jakiś błąd. No i to nie 1,4 V8 ale 1,4 8V, subtelna różnica. Jedna głowica, mniej szukania problemów :)
Cholera,nie wiem jak to jest w elettra,ale np w punto II miganie kontrolki oznacza że koło foniczne nie jest zaadaptowane. No ale elettra to całkiem co innego. Apropo-jak się tym jeździ?
Witam Problem w PuntoII polega na tym, że parę miesięcy temu od czasu do czasu zapalała się żółta kontrolka check engine, ale samochód chodził dobrze, jakiś miesiąc temu parę razy się przytrafiło, że chodził tylko na 2 cylindrach, ale po dodaniu na wysokich obrotach problem znikał. Byłem na komputerze, pojawiło się że cewka do wymiany, którą wymieniłem,...
Witam forumowiczów, Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu: Samochód Fiat Punto II 1.3 Mjet 16V (2006) 150000 km Problem: Przy około 2700 -3000 obrotów zapala się kontrolka check engine, towarzyszy temu wzrost obrotów, taki trwający pół sekundy. Kontrolka już nie gaśnie, silnik chodzi normalnie, nie ma żadnych innych objawów, no może jest trochę słabszy...
Witam, mam tego Fiata od 12 lat. Czasami zapala mi się kontrolka CHECK ENGINE. Samochód wówczas albo nie chce zapalić albo nierówno pracuje. Wtedy "idę na łatwiznę". To znaczy odłączam akumulator na godzinę, podłączam i znowu jest dobrze. Chciałbym sprawdzić jakie są przyczyny w związku z tym chciałbym kupić jakiś tester do OBD II, żeby zorientować...
Dzięki wszystkim za pomoc. Okazuje się, że świecenia CHECK ENGINE na gazie można uniknąć ustawiając emulację sondy na przebieg z odpowiednimi okresami emulacji stanu niskiego i wysokiego, ale powoduje to świecenie kontrolki dla odmiany na paliwie... Czyli pozostaje ustawienie emulacji na masę, reset ECU i odcinanie kontrolki przekaźnikiem. I to by był...
Wszystkie usterki zostały usunięte. Teraz już nie szarpie i nie gaśnie. Obroty ładnie schodzą do ok 900 tak jak powinny. Jak już pisałem, podczas podpinania samochodu pod komputer wychodziły najróżniejsze błędy: od uszkodzonego czujnika podciśnienia po sondy lambda i wypadanie zapłonu. Zacząłem od kupna nowego oryginalnego (nie żaden zamiennik) czujnika...
Sorki kolego tzok nie dzoczytałem pisałem o głowiczce 1.1 Spi Dodano po 5 Kolego, teraz mi się przypomina że miałem kiedyś takie punto właśnie z podobnym problemem auto wtedy wysłałem do znajomego, który pracował w serwisie fiata i wiem że robił coś ze sterownikiem.
Na 100% przekaznik odcina kontrolke CHECK ENGINE po zasileniu zaworow gazowych. Emulator wtrysku nic Ci nie zmieni. Prawdopodobnie uruchamiasz silnik w trybie awaryjnym - tzn. odpalasz od razu na gazie. Nie przejmuj sie, jesli auto jezdzi normalnie i nic sie nie dzieje to olej ta kontrolke. Napisz tylko jaki masz sterownik gazowy.
W liczniku świeci się symbol klucza, kontrolka check gaśnie, brak komunikacji ze sterownikiem silnika. Wszystko nastąpiło po rozłączeniu złącza masowego przeż blacharza i prubie uruchomienia silnika. Złącze na podłużnicy pod akumulatorem. Tzn takie mam informacje na temat zdażenia. Proszę o podpowiedź co dalej robić, bezpieczniki i przekaźniki ze wstępnych...
Niby normalnie jedzie tylko świeci się kontrolka silnika Jak świeci się Check Engine to nigdy nie jest normalnie. Jak ktoś tu napisał przepływ spalin układu wydechowego ma falowy charakter i jest odpowiednio strojony dla całego układu. Pozbycie się kata i wspawki rurek to kowalstwo nie mechanika. BTW nowy kat uniwersalny o odpowiednich parametrach...
Komputer jeszcze nie był podpinany.. 2 znajomi mechanicy na urlopach a do patałachów nie mam zamiaru go ciągnąć.. Żaden check ani inna podejrzana kontrolka się nie świeci więc raczej błędów brak.. ale fakt odczyty ciśnienia itd by się przydały.. ale z ciekawości zapytałem narazie tutaj jak nic konkretnego się nie dowiem to komp pójdzie w ruch
Witam Kupiłem tydzien temu Fiata punto mk2 2001 rok i mam pewien problem co jakiś czas wyskakuje kontrolka "check engine" ale tylko i wylacznie jak samochód jest gorący po podłączeniu do komputera uzyskalem taki oto błąd P0351 Ignition Coil 1 Circuit Wymieniałem cewki i talej to samo ... Ecu jest nowy z 2009 roku czasem jadę i nic, samochód pełen ludzi...
witam, mam pytanie czy imo. w tym aucie odcina też rozrusznik oczywiście świeci kontrolka na desce ta z kłódką. Poza tym po włączeniu zapłonu nie świeci się check od silnika a przekaznik pompy paliwa pracuje jak przerywacz od kier. po zdjęciu wtyczki z czujnika ciśnienia na listwie wtryskowej wszystko z przekażnikiem i check wraca do normy prucz ima....
Witam. Posiadam Grande Punto 1.3 multijet. Zerwał mi się łańcuszek rozrządu. Do wymiany były 2 dźwigienki zaworowe i dwa zawory. Tłoki nie był uszkodzone. Głowica została kompleksowo zregenerowana. Rozrząd składałem na blokadach (wału korbowego oraz wałków rozrządu). Po złożeniu obróciłem wałem 2x - wszystko wyglądało ok. Niestety po złożeniu auto nie...
ja sądze że coś jest nie tak z podłaczeniem czujników po tej wymianie i gdzieś nie ma styku, ten żółty silniczek to check engine , czyli sprawdz motor kolokwialnie , ja bym pojechał na komputer , może coś nie ma masy , a może poprostu przestawili rozrząd delikatnie :) o ząbek, a tak na koniec gdyby to była sonda to juz na dzieńdobry przy właczeniu motorka...
Kontrolka "Malfunction Indicator Lamp" - tzw. "marchewa" ;) lub bardziej ogólnie CHECK ENGINE canister selenoid valve - elektrozawór pochłaniacza par paliwa (EVAP). Do większości elementów idą po 2 przewody - jeden to zasilanie po zapłonie, drugi to kluczowana masa, na czujniki idzie zasilanie 5V, masa i sygnał zwrotny.
Witam Jestem posiadaczem Fiata Punto II 1.2 2002r. Moje problemy zaczęły się po założeniu instalacji LPG(sekwencja), od samego początku po odpaleniu na zimnym silniku i przełączeniu się na gaz szarpało autem do momentu jak się rozgrzał. Na ciepłym był ok. Po jakimś czasie zacząłem mieć problemy z odpalaniem, wyskakiwała kontrolka check engine i trochę...
Mam punto II z 2005, silnik 1.2 wielopunkt. Dzisiaj montowaliśmy wzmacniacz i trzeba było przewód z plusa akumulatora pociągnąć. Aby podpiąć pod klemę plusową aku odkręciliśmy po prostu nie całą klemę plusową, tylko jeden gruby przewód, który idzie prosto do skrzynki z bezpiecznikami w komorze silnika (aby się podłączyć oczkiem na śrubę). W tym momencie...
Cześć! Mam pacjenta. Prawdopodobnie BCM uszkodzony, ale chcę się upewnić. Objawy: 1. Często nie che odpalić, bo nie włącza się pompa paliwa. Po resecie zasilania pompa dostaje napięcie (chyba elektronika twierdzi, że brak paliwa w baku i nie włącza pompy). 2. Na zapłonie cyklicznie migały kontrolki (akumulator, olej, check, temperatura) i wskazówka...
Witam serdecznie. Fiat punto I 1.2, 94r. auto zarówno na benzynie jak i na LPG nie ważne czy ciepły czy zimny wolno się zbiera i poszarpuje, kicha w wydech, trzeba delikatnie dodawać gazu, gdy wcisnę pedał gazu niemal na maksa do "dechy" samochód muli, traci moc, jedzie ze tak powiem z musu tak jakby zapchane coś było a gdy popuszczam owy pedał auto...
Witam Posiadam punto 2003 rok po liftingu, silnik 1.2 8v lpg Problem polega na wysoki wolnych obrotach ( trzyma na luzie 2000obr/min). Od razu została wyczyszczona przepustnica i silnik krokowy-brak poprawy, Podmiana korpusu przepustnicy (nówka ze sklepu) z silniczkiem krokowy-brak poprawy. Rozrząd sprawdzony jest na znakach. Auto posiada gaz, więc...
Jakie kontrolki świecą na zegarach? Check gaśnie (w tym sterownik gaśnie po self-teście, bez konieczności uruchamiania silnika). Jaki masz kabel i jakim programem próbujesz się łączyć? Jak są impulsy na wtryski a nie ma iskry to albo wiązka albo sterownik, jedno i drugie jest starowane z czujnika wału.
Napięcie ładowania mierzyłem z wyłączonymi światłami i włączonym nawiewem i na wolnych obrotach wynosiło dokładnie 13,95 V. Ogólnie z licznikiem dzieje się coś dziwnego tj. jak przekręcę kluczyk na pozycje zapłonu a następnie bez odpalania silnika przekręce z powrotem na pozycję 0 (bądź wyjmę kluczyk) to przez około 10 sekund pali się jeszcze na liczniku...
Panowie mam ten sam problem. Nie rozwiązany jak narazie ale powodem takiego zachowania jest silnik krokowy w samochodzie nie ten od LPG zawiesza sie a po chwili dopiero reaguje nie jest to zadne uszkodzenie mechaniczne po prostu chodzi o emulacje wtrysków problem jest bardzo latwo do rozwiazania ale spowoduje to swiecenie kontrolki check jezdzilem na...
Dzięki wszystkim za pomoc. Okazuje się, że świecenia CHECK ENGINE na gazie można uniknąć ustawiając emulację sondy na przebieg z odpowiednimi okresami emulacji stanu niskiego i wysokiego, ale powoduje to świecenie kontrolki dla odmiany na paliwie... Czyli pozostaje ustawienie emulacji na masę i odcinanie kontrolki przekaźnikiem. I to by był chyba koniec...
Dzięki wszystkim za pomoc. Okazuje się, że świecenia CHECK ENGINE na gazie można uniknąć ustawiając emulację sondy na przebieg z odpowiednimi okresami emulacji stanu niskiego i wysokiego, ale powoduje to świecenie kontrolki dla odmiany na paliwie... Czyli pozostaje ustawienie emulacji na masę i odcinanie kontrolki przekaźnikiem. I to by był chyba koniec...
Witam. Tydzień temu miałem stłuczkę. Auto dostało z przodu maska do wymiany oraz przednie wzmocnienie. Uderzenie nie było bardzo mocne (chłodnica ocalała, reflektory też). Blacharz już zakończył swoją robotę ale pojawiły się problemy z elektroniką. Świeci się kontrolka ABS oraz układu hamulcowego (wykrzyknik), nie działa prędkościomierz oraz problem...
Witam Auto jak w opisie, nie odpala po wypadku, silnik 1.3 Multi Jet, dostał w lewy przód, wymieniona wiązka kabli wraz z nową kasetą bezpieczników. Brak połączenia z ECU, ABS i elek. wspomaganiem, dodatkowo brak kontrolki "check silnika" i "świecy". Sterownik poduszek zrobiony. Błędy w body computerze: - U0426 Minicrypt - B1054 Wyłącznik inercyjny...
Czy poza świecącym CHECK są jakiekolwiek problemy przy emulacji na masę? Po przełączeniu na benzynę CHECK powinien gasnąć i jeśli tak się dzieje to to będzie najbardziej optymalna konfiguracja. W fabrycznych schematach podłączenia instalacji LPG (choć nie do Corsy a do Punta) widywałem odcięcie kontrolki CHECK podczas pracy na LPG... To auto nie ma...
zepsuty czujnik spalania stukowego Nie. Wzrośnie spalanie i spadnie moc. czujnik położenia wału korbowego To by nie szarpało. Auto nie odpalałoby, a jakby odpaliło, to spora szansa, że zaraz znowu by zgasło. No i w 99% przypadków dostałbyś "checkiem" po twarzy. Autem mocno trzęsie na wolnych obrotach i rzuca silnikiem. Tylko na jałowym, czy podczas...
witam, Podbijam temat bo mam podobny problem. Stilo 1,2 16V w wersji 3 drzwiowej. Po odpaleniu silnik nierówno pracuje co czuć bo trzęsie kabina i wydech nierówno pracuje. Jednocześnie wskazówka obrotomierza jest w tym samym miejscu. Co ciekawe pokazuje więcej obrotów niż zwykle na biegu jałowym. wystarczy że przejadę 200-300 metrów i dam mu trochę...
Witam Jestem posiadaczem Punto 1,2 16V. Od 3 lat ze względu na koszt dojazdu do pracy (200 km dziennie) jeżdżę na gazie. Muszę stwierdzić, że nie ma lepszego paliwa jak gaz. Auto lepiej pracuje na gazie niż na benzynie. Na wolnych obrotach nie słychać prawie wogóle silnika, zero wibracji. Miałem przejściowe problemy, wystrzały w kolektor ssący. Nic...
Witam wszystkich i proszę pilnie o pomoc posiadam w seicento 1.1 SPI 99' nowo zakupionym komputerek IAW 16F.EB autko nie odpala ( kontrolka check gasnie, ale nie załącza sie przekaźnik załączający pompę , cewki..., po zamontowaniu pożyczonego kompa IAW 16FM.E6 autko odpala bez problemu. komputer IAW 16FM.E6 nie posiada immobilisera, a ten w moim chyba...
Witam, w Punto II (2000r.) z silnikiem 1,2 8V od kilku tygodni zdarzają się problemy z silnikiem. Po rozruchu czasami zapalała się kontrolka "check engine" oraz silnik pracował bardzo nierówno (tak jakby nie na wszystkie cylindry). Problem znikał po mocniejszym dodaniu gazu. Od kilku dni niestety już to nie pomaga i ciągle pracuje na 2 cylindrach. Standardowy...
Trochę się na wkurzałem. Włożyłem BCM który "na stole" działał bez zarzutu. W aucie było mniej ciekawie. Na początku nie chciał się połączyć ELM327 z komputerem po BT - w ogóle go nie widział mimo że dioda POWER się świeciła. Jak w końcu zagadał to też było dziwnie. Mimo że wszystkie 3 moduły widział (licznik, ecu i bcm) to nie udało się przeprowadzić...
W moim GP 1.3 JTD 90km 2006 pojawił się problem. Podczas przyspieszania, zazwyczaj na 4/5 biegu przy 3000 obrotach wyskakuje check engine i błąd "P0237 - obwód czujnika doładowania turbosprężarki A jest niski". Jak jest trochę bardziej rozgrzany kontrolka wyskakuje przy jakichś 3500 obrotów. Jeśli chodzi o czujnik w kolektorze to wymieniłem na nowy...
Prawdopodobnie tak jest tak jak mówisz. Fakt, że to może być stare ECU. IAW 6F.SH było stosowane tylko w Pandzie 1,0 Fire w latach 92/93 Później weszło 16F z immo w różnych wersjach. Mam takie 6F.SH luzem (kilka sztuk). Jeśli chcesz podeślę Ci taki na przeszpiegi. Byłbyś w stanie rozkminić co to jest i co w nim ewentualnie nie tak..?? Tak z ciekawości...
Ostatnio sam stoczyłem walkę z wentylatorem w Seicento. Pacjent: SEICENTO 1,1 MPI z 2005r - wersja VAN Objawy: gdy stałem w korku, poczułem "dziwny zapach", kojarzący mi się tylko z zapachem wrzącego / palonego płynu do chłodnic. Dodatkowo, z racji że padał deszcz, zauważyłem, że maska mi paruje. NIE ZAŚWIECIŁA SIĘ ŻADNA KONTROLKA, zbiornik wyrównawczy...
Witam. Przed diagnostyką komputerem sprawdź, czy w instalacji Tartarini - jeżeli to była "oryginalna fabryczna" instalacja zakładana przez FIAT - występuje emulator sondy lambda AEB-426 (podłączony pod 1 sondę lambda i gniazdo OBDII). W moim Seicento 1,1MPI (2005 r.) głównym zadaniem tego emulatora było kasowanie błędów sterownika silnika, żeby nie...
Witam serdecznie forumowiczów. Pacjent: Fiat Grande Punto 1.2 8V 2007r. Diagnoza: Adaptacja koła fonicznego - błąd P1300 Leczenie: Zgodnie z opisem w programie Fiat Ecu Scan, zeskanowałem błędy ( wyskoczył P1300 jak w opisie), wykasowałem. Następnie wyzerowałem ustawienia koła fonicznego ( w sumie też te wszystkie zakładki w opcji "Regulacja" oprócz...
Witam, Posiadam Punto II 2006 1.3 MJ. Przy wchodzeniu powyżej 2300obr/min czuć szarpnięcie i włącza mi się check engine i turposprężarka albo przestaje działać całkowicie albo bardzo zmniejsza moc. Po trzy krotnym przekręceniu kluczykiem kontrolka gaśnie, i można ćwiczenie wykonać od początku. Sam sobie sprawdziłem kod błędu i wywala małe ciśnienie...
punto check check punto kontrolka check
biało szary pilot toyota baterie instrukcja chińskiego radia
przetwornica iveco radiobudzik blaupunkt
Jak rozkręcić odkurzacz Philips FC9332? Oleo-Mac 937: Wysokie obroty przy cięciu - przyczyny i rozwiązania