Z tego co mi wiadomo, to nie ma. Tym bardziej jeśli chodzi o kontrolkę oleju. Jakie ma fizyczne ciśnienie? Czujniki oryginalne?
1,5 bara na ciepłym i na wolnych obrotach to niezły wynik jest czujnik zdechł, powinien od 0.5 bara gasić kontrolkę (czujniki ciśnienia oleju często umierają, wymieniałem już kilka w swoich autach) https://allegro.pl/oferta/nowy-czujnik-c...
Sprawdzenie ciśnienia oleju i samego czujnika wg. elsa.
Wykręć czujnik, i wkręć manometr. Jak ciśnienie ok. to czujnik do wymiany.
Ten czujnik ze zdjęcia wg mnie to zawór który otwiera kanał olejowy natrysku oleju na tłoki I masz rację. W takim razie ten silnik nie ma klasycznego czujnika/kontrolki ciśnienia oleju Znowu masz rację. kierowce o awarii poinformowała panewka Niemcy wyszli z założenia, że jak pompa się kręci - to pompuje i ciśnienie jest. Śmieszne - ale taka jest tendencja...
Ciśnienie przy filtrze RDP 3/A powinno wynosić 0,294-0,670 MPa na obrotach znamionowych i min. 0,08 MPa na wolnych. Czujnik jest wkręcony w magistralę olejową,przy kabinie koło filtra olejowego . Jest to silnik Z 8701-1 który występuje w Ursusach serii 1200 .
To nie działa jak w polonezie że masą dotykasz odejmujes i kontrolka gaśnie czy się zapala. Do sprawdzenia wiązka i licznik.
Źle myślisz, układ działa tak, że jak ciśnienie oleju nie osiąga wartości niezbędnej do zadziałania białego czujnika (1,8 bar) przy prędkości obrotowej silnika 2500 rpm to włącza się alarm i miga kontrolka. Najlepiej zweryfikować działanie układu wkręcając manometr zamiast któregoś z czujników i mierząc rzeczywiste ciśnienie oleju.
ok sprawdzę tylko poda ktoś jakie powinno byc to ciśnienie na którym czujniku?
podobny problem miałem w seacie arosa wszystko było ok tzn. ciśnienie oleju, czujniki, okazało się że problem był w zegarach - zimne luty
Lepszy olej nic nie da.Nie chodzi o ciśnienie na tłokach ,bo to inna bajka,ale ciśnienie w układzie smarowania.Wykręcasz czujnik ciśnienia oleju i wkręcasz manometr.Patrzysz czy po nagrzaniu silnika ciśnienie mocno spada. Jeśli nie to czujnik a jeśli spada to silnik do remontu.
Jakie jest ciśnienie oleju? Rzeczywiście masz problem z ciśnieniem oleju czy problem jest elektryczny. Kontrolka miga czy świeci?
Olej jest? Ciśnienie mierzone manometrem prawidłowe? Na 99% uszkodzony czujnik poziomu oleju w misce.
Mam problem w silniku zaburtowym Yamaha F 25, czterosuw. Nie zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Sprawdziłem czujnik ciśnienia, kontrolkę są sprawne, na konektorkach od kontrolki nie ma nic. Ciśnienie oleju OK. Potrzebny schemat lub podpowiedź
popieram Błażeja ,to nie jest jakieś tam ładowanie tylko ciśnienie oleju,pomiar mechaniczny lub wymiana profilaktyczna czujnika od wysokiego ciśnienia lub niskiego w zależności od obrotów przy jakich się to dzieje.
Temat był poruszany wielokrotnie trzeba poszukać a chodzi na pewno o zbyt niskie ciśnienie na czujniku zwierającym.P
Gdy olej się rozgrzeje to robi się rzadszy i trudniej jest pompie oleju zrobić odpowiednie ciśnienie, poza tym na wolnych obrotach pompa pracuje wolniej i też nie wyrabia, albo wyrabia tylko czujnik jest uszkodzony. Trzeba zmierzyć ciśnienie, albo ewentualnie podmienić czujnik.
Co do zasady podłączania. Ma kolega jedno wyjście silnoprądowe i jedno wejście do podłączenia kontrolki. Wyprowadzenie z zielonym kablem wygląda na to od kontrolki ładowania. Drugi koniec kontrolki ma być podłączony do plusa zasilania po stacyjce, czyli tam gdzie kontrolka czujnika ciśnienia oleju. Wyjście silnoprądowe podłącza kolega do rozrusznika...
Najlepiej zmierzyć ciśnienie manometrem. Najprościej wymienić czujnik.
Problem w liczniku. Tam jest taki kawałek elektroniki właśnie od kontrolki smarowania i brzęczyka. Brzęczyk jest włączany jeśli powyżej 2000rpm nie zadziała drugi czujnik czyli ciśnienie jest niższe niż 1,8bar.
Kontrolka braku ciśnienia oleju nie jest defacto miernikiem a jedynie pełni funkcję alarmową sygnalizując zbyt niskie ciśnienie oleju. Przyczyn może być kilka. Z najważniejszych to uszkodzenie czujnika ciśnienia albo brak ciśnienia. To drugie bardziej nieprzyjemne. Radziłbym odwiedzić mechanika, który zmierzy ciśnienie oleju i zawęzi obszar poszukiwań.
A ja bym sprawdził faktyczne ciśnienie oleju. W tym silniku powinno być 3,3 Bar przy 4000 rpm.
Masz zbyt niskie ciśnienie. Tam jest tylko czujnik przy filtrze.
Sprawdż czujnikiem jakie masz ciśnienie oleju na niskich i wysokich obrotach.
Kontrolka cisnienia oleju nie ma nic wspólnego z odpalaniem. Trzeba zmierzyć ciśnienie oleju manometrem , bo może czujnik siada.
Kolego powoli, jeśli masz błędy abs, ecu to i powinny się palić kontrolki. Po drugie zmierz ciśnienie oleju czujnik przed oczami po prawej stronie masz więc problemu nie ma.
1 MPa to 10 Bar. Czyli ciśnienie oleju masz wzorcowe. Wiązka na lewej podłużnicy do sprawdzenia.
Witam Wszystkich czytających mój post. Mam problem z passatem B5 1.6 benzyna. Od jakiegoś czasu zapala mi się kontrolka oleju przy obrotach ponad 2tysiace. Gdy obroty spadną, kontrolka gaśnie. Mierzyłem ciśnienie oleju wkręcając manometr w miejsce czujnika oleju przy filtrze i pokazuje 2bary. Gdy dodam gazu ciśnienie troszeczkę się podnosi i zapala...
Ten z prawej to jest czujnik ciśnienia oleju.
Ciśnienie oleju powinieneś mieć 2bar-y przy 2000obr/min. I taka informacja ode mnie, żebyś przed pomiarem nagrzał silnik do min. 90*C i dopiero wykonał pomiar ciśnienia. Jeśli będzie ok (napisałem), to w ów czas wymień czujnik i będzie ok.
Witam, mam taki problem - zapala się mi kontrolka od ciśnienia oleju na wyższych obrotach, na wolnych jest ok, czujnik był wymieniany i jest to samo, ciśnienie sprawdzone jest w normie, czujnik jedno pinowy, czy podpięty czy nie dzieje się to samo. Ma ktoś schemat albo wie, który kabel wychodzi z komputera silnika żeby to sprawdzić, czy nie jest coś...
Sprawdź manometrem ciśnienie oleju i czujniki
tylko ten czujnik jest od sąsiada z działającego ciągnika i jest wszystko ok u niego. na dodatek po wykręceniu czujnika wywala ciśnienie oleju i dopiero wtedy kontrolka się zaświeca.
Czy sprawdzałeś ciśnienie w miejscu obu czujników?.
Witam Po sprawdzeni auta okazało się że brak ciśnienia i zadowalająca sie czerwona kontrolka oleju spowodowane było kiepskim filtrem oleju i przedmichaniu wlotu od czujnika ciśnienia Oleju. Teraz auto działa jak należy i ciśnienie wróciło. Pozdrawiam
Czujnik zwiera styki bez ciśnienia oleju, podając masę z silnika na kontrolkę i ta świeci, ciśnienie rozwiera styki i przerywa obwód, i gaśnie. Zwarty z masą przewód powinien zaświecić kontrolkę. Sprawdź jeszcze pola stykowe dla oprawki żarówki, czy ta dziurka na oprawkę w liczniku nie jest nadpalona > nie kontaktuje sama oprawka żarówki do licznika....
Za niskie ciśnienie na czujniku zwierającym.P
czujnik pod wpływem ciśnienia oleju przerywa obwód z masą i wtedy kontrolka ciśnienia na desce gaśnie co oznacza ciśnienie w układzie smarowania silnika.
Przede wszystkim niech mechanik sprawdzi manometrem jakie jest ciśnienie oleju (manometr musi mieć szczegółową skalę, ponieważ ten silnik na jałowym biegu zimny powinien mieć ciśnienie 0,8-0,9 bara.... z kolei na ciepłym silniku przy 2 tys. obrotów wartość ciśnienia powinna być powyżej 2 barów (2,1-2,5). Warto też badać ciśnienia w trakcie jazdy. Czujnik...
ASTRA 1.7td 1996R. Witam! Mam problem z kontrolką ciśnienia oleju, czujnik został wymieniony ciśnienie sprawdzone. W czasie mrozów kontrolka ciśnienia robi dyskotekę... PROSZĘ O POMOC W TEJ SPRAWIE...:|:|
Witajcie, mam problemy z czujnikiem ciśnienia oleju. Po przekroczeniu 2000obr zapala się kontrolka oleju i słychać sygnał dźwiękowy, czujnik podmieniany, kupiony w IC wg katalogu, dalej to samo, ciśnienie oleju jest, sprawdzane manometrem. A kontrolka dalej miga, jaki powinien być opór czujnika, jak sterowana jest kontrolka? Masą? Nie mogę znaleźć schematu...
Ty posiadasz nieszczęsne Vento,a ja posiadam pewne uprawnienia,i zaraz cie skarcę,że po prostu najzwyczajniej w świecie olałeś to: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic28...
Pozostałe kontrolki współpracują z czujnikiem oleju ,wymień czujnik oleju lub sprawdz ciśnienie oleju .Może być zużyty silnik ,pompa oleju i.t.p.
Witam. Czy czujniki zostały wymienione na odpowiednie ?? tzn każdy czujnik oleju ma swoje ciśnienie.
Pewnie nikt nic nie powie bo jedyne sensowne i mądre wyjscie pomiar ciśnienia oleju i wszystko bedzie jasne. Czy czujnik uszkodzony czy kiepskie ciśnienie.
Ok, a jeśli chodzi o czujniki, występują tam dwa, czy jeden? Czym różni się zasada ich działania?
Te silniki są z plasteliny. Sprawdz ciśnienie lub zmień czujniki, . Nie kosztują majatku.
Ten czujnik może być czujnikiem ciśnienia oleju i przy wyłączonym silniku jest zwarty do masy a kontrolka smarowania świeci.Jak go odpalisz ciśnienie oleju rozewrze styki w czujniku i kontrolka gaśnie.
W silniku sa dwa czujniki ciśnienia oleju. Poszukaj tego drugiego
Kupiłeś pewnie łódź z usterką. Tak jak przedmówca mówi. Podłącz manometr i sprawdź ile jest na wskaźniku, 2 Bary to tak bidnie. Sprawdź na wyższych obrotach czy pompa pompuje. Schemat pulpitu dużo by wniósł w tej sprawie. Usterka jest w samej elektronice. Układ działa jak w samochodzie VW - po włączeniu zapłonu badany jest stan zamknięcia czujnika...
Witam . Odłącz przewód od czujnika oleju na pracującym silniku ,czy kontrolka zgaśnie.Jeżeli nie to może być coś z instalacją przewodami .Jeżeli nadal lekko świeci wymień czujnik ,lub manometrem sprawdź ciśnienie smarowania.
Przypomniało się mi, że mechanik ten mówił coś o czujniku z zetora. U mnie czujnik zaczyna przeciekać, po czym wskazania kontrolki olejowej są błędne. Lekko rozgrzany silnik a kontrolka sygnalizuje niskie ciśnienie.
Zamieni czujnik na manometr i zmierzy rzeczywiste ciśnienie oleju. Może też sprawdzić punkt załączenia i wyłaczenia czujnika ciśnienia oleju. Generalnie możliwe są trzy usterki: 1. Za niskie ciśnienie oleju np przez zatkany smok olejowy lub wadliwą pompę. 2. Uszkodzony czujnik ciśnienia oleju. 3. Usterka kabelków do czujnka.
Czujnik ciśnienia oleju ma próg zadziałania poniżej 0,4 bara, więc na pewno kontrolka przy 1 bara nie będzie świecić. http://obrazki.elektroda.pl/4588441100_1...
A ja sądzę że ciśnienie jest na pograniczu 0.4 bara tyle co łapie czujnik i przy ruszaniu obroty spadną poniżej jałowych a tym samym spadnie ciśnienie oleju co skutkuje mignięciem kontrolki. Sądzę też że po dość ostrym przegonieniu tego auta kontrolka zapali się na dłużej. 🙁
Po dłuższym kręceniu jak auto nie odpali zawsze wali kontrolką ciśnienia oleju. Zmostkowałeś tzn że ciśnienie w razie W sprawdziłeś? Kontrolka świec żarowych silnika immo zapala się i gaśnie ? Paliwo jest ? Błędy w silniku innym systemie?
Pewnie jest tam czujnik ciśnienia oleju. Jak jest zimny/gęsty olej to może być sytuacja że czujnik nie zewrze do masy i kontrolka się nie zapali. Zdejmij wsuwkę z czujnika, dotknij do masy i sprawdź czy się zapali kontrolka.
Mam problem z kontrolką oleju w vw Polo 1,7 SDI rok 1998. Problem polega na tym, że niecałe 3 m-ce temu wymieniałem olej, bo zaczynała się zapalać kontrolka. Problem pojawił się z powrotem a najdziwniejszy jest fakt iż po odłączeniu czujnika ciśnienia oleju kontrolka nadal się zapala. Czy jest jeszcze jakiś czujnik np. gęstości oleju, gdzieś słyszałem...
To jest kontrolka ciśnienia, a nie poziomu oleju... zapala się gdy ciśnienie oleju jest zbyt niskie lub zbyt wysokie. Równie dobrze może być winny uszkodzony czujnik lub wiązka elektryczna.
Witam mam problem ze stukającymi szklankami. Śruba na pompie oleju została dokręcona , a szklanki nadal bardzo tłuką ! Zanim wymienię szklanki chciałbym sprawdzić ciśnienie oleju manometrem,ale nie wiem gdzie jest czujnik od kontrolki . Jakie ma być ciśnienie oleju?
Czyli problem z ciśnieniem oleju lub czujnikiem.
Zamówiłem i zmienię ten czujnik jeśli to nie pomoże to najwyżej warsztat chociaż nie zalecają jeździć z tą kontrolka
Skoro ciśnienie jest prawidłowe a czujnik sprawny, to pozostaje instalacja od czujnika do zegarów, lub problem tkwi w nich samych. W tym samochodzie kontrola ciśnienia oleju odbywa się w ten sposób, że komputer w zestawie wskaźników sprawdza czy powyżej 1200 rpm czujnik jest zwarty (podaje masę), gdy jej nie ma włącza alarm akustyczny i wyświetla stosowny...
Problem dotyczy zapalającej się kontrolki oleju wizualnej i akustycznej.Problem pojawił się po wymianie oleju,czujnik wymieniony na nowy,ciśnienie oleju w normie,silnik pracuje równo bez żadnych zastrzeżeń.Pytanie w czym może być problem i jak go rozwiązać?????????
W Audi kontrolka oleju wraz z brzęczykiem zapala sie jeśli z czujnika wysokiego ciśnienia oleju nie zostanie podany sygnał masy na licznik a obroty silnika przekroczą 2000obr/min . Czujnik wysokiego ciśnienia "daje" masę gdy ciśnienie oleju przekroczy 2bary. Sprawdź ciśnienie oleju na rozgrzanym silniku przy 2000 obr/min.
Mam problem z kontrolka ciśnienia oleju. Czujnik ciśnienia nowy. Ciśnienie na manometr prawidłowe. Było zrobione zwarcie na przewodzie od czujnika( tak kupione od handlarza) Fis przeciętny buzer wywalony. Po założeniu sprawnego fisa i po przekroczeniu zapłonu pokazuje po chwili na czerwono konewke i daje sygnał po odpaleniu gaśnie i za jakiś czas się...
Moim zdaniem ciśnienie oleju sporadycznie jest za niskie. Dlatego tez sporadycznie zapala się kontrolka ciśnienia oleju. Dlatego proponowałbym podłączyć zamiast oryginalnej instalacji lub równolegle z nią druga niezależna kontrolkę, która informowałaby o stanie styków czujnika ciśnienia oleju (zwarte/rozwarte), co przy sprawnym czujniku ciśnienia oleju...
Chyba warto sprawdzić jakie ma ciśnienie oleju....
Może kabel od czujnika mieć zwarcie.
Często pada zawalony brudem czujnik. Sprawdź ciśnienie manometrem tak jak podpowiada kolega, jeśli będzie dobre to podmień czujnik.
Samochód jeździ, nie bierze oleju. Losowo powyżej 1500 rpm zapala się ciśnienie oleju. Sprawdzane było ciśnienie oleju i jest ok. Czujniki zostały podmienione. Co może być przyczyną? Może jakaś typowa usterka? Zastanawia mnie fakt, że auto ma podobno dwa czujniki oleju. Może ktoś ma etkę albo wie, gdzie ich szukać (podmienię na dwa oryginalne, jak...
Sprawdź ciśnienie oleju.
Czy rozwiązałeś problem. Pytam bo mam dokładnie taki sam i już mi ręce opadają. Wymieniłem już filtr na Mann, czujnik ciśnienia, mierzyłem ciśnienie (jest ok), otwierałem miskę (jest ok). Proszę o jakąś sugestię.
Witam! Mam taki problem od jakiegoś czasu miga mi kontrolka od oleju na odpalonym silniku wymieniłem 2 czujniki koło filtra oleju, ciśnienie sprawdzałem jest dobre, nie wiem co to może być?
Do sprawdzenia ciśnienie oleju oraz sam czujnik na gorącym silniku.
Witam. Jak przygazujesz, kontrolka jednak powiniena zgasnąć , ta od oleju. Jednak dla pewności, wkręcić inny czujnik lub zmierzyć ciśnienie oleju. Niekoniecznie kontrolka musi przygasnąć, chociąż powinna, tak miały leciwe Fiaty 125 p. ale niedługi ich żywot już był. Pozdr.
Jak mechanik sprawdzał i ciśnienie jest prawidłowe to wina czujnika ciśnienia oleju .
Ciśnienie jest stałe i nie wacha się. A z tym przewodem Koło mówił że problem jest gdzieś dalej. Bo próbował Tak jak mówisz. Dodam jeszcze że kontrolka oleju zaczyna mrugać i Piszczeć po włączeniu zapłonu. Na wył silniku
Jaka może być przyczyną niedziałania wskażnika ciśnienia i poziomu oleju? sprawdziłem czujnik ciśnienia i kontrolka działa prawidłowo, natomiast wskażnik cały czas wskazuje zerowe ciśnienie
polecam wymienić czujnik oleju zrobiłeś kapitalny remont podniosłeś ciśnienie ale czujnik masz stary.Tyle co z mojego doświadczenia.
A ciśnienie oleju ktoś zmierzył?
Sprawdź cenę czujnika oleju i jak nieduża to wymień. To tak na zdrowy łeb.
Dlatego, że gdy ciśnienie oleju jest za małe to czujnik zwiera styk do masy. Czyli na diodzie (lub żarówce) musisz miec plus po stacyjce, a minus jest sterowany czujnikiem. Tak samo jest z niektórymi innymi kontrolkami i czujnikami w tradycyjnych instalacjach: - czujnik/kontrolka poziomu paliwa, czujnik/kontrolka temperatury. Ale to nie tłumaczy dlaczego...
Skoro wiesz już takie rzeczy to czemu nie piszesz że sprawdziłeś instalację czujnika i ciśnienie oleju, oraz jakie były wyniki diagnozy?
Rozpiska pinów licznika 28pin: 1 - Czujnik temperatury zewnętrznej, masa 2 - Kontrolka poziomu płynu chłodzącego 3 - Masa 4 - Przełącznik reset od MFA 5 - Masa 6 - Przełącznik pamięci MFA 7 - Wyjście sygnału prędkości 8 - Czujnik ciśnienia oleju (wysokie ciśnienie) 9 - Czujnik ciśnienia oleju (niskie ciśnienie) 10 - Zacisk 1 (W) 11 - Stały + 12 - Podświetlenie...
Na początek do sprawdzenie czy jest prawidłowe ciśnienie oleju i czy czujnik jest sprawny.
Z syfem przed, pewnie tak. Z umyciem, to umycie i delikatne przedmuchanie czujnika może pomóc. Nie musiałem kupować nowego. Jak sobie teraz myślę, to mógł by to być popularny majonez, tylko tak nisko? Konsystencja podobna, tyle że czarna, jakby ktoś kulkę towotu wetknął... Mnie w każdym razie pomogło. Bo tak, to ciśnienie trza by zmierzyć.
Układ sygnalizacji stanu alarmowego. Działa z czujnikiem przegrzania silnika (styk w czujniku temperatury silnika) oraz z czujnikiem ciśnienia oleju silnikowego. Dość oryginalne rozwiązanie układowe. Zadziałanie któregoś z czujników powoduje podanie masy na przerywacz i zadziałanie piszczyka oraz kontrolek ostrzegawczych STOP. Zasilanie do przerywacza...
Czujnik masz u góry głowicy, Pomierz ciśnienie bo możliwe że masło ci przymarzło i pompuje olej a nie spływa. Patrzyłeś w ogóle czy jest poziom oleju?
ze nie dalem sylikonu wokol kanalow olejowych To miałbyś olej wszędzie tylko nie w silniku. Nie masz żadnych wycieków? Dodano po 1 No to jak masz niskie ciśnienie a nie świeci kontrolka oleju to zacznij od sprawdzenia czujnika ciśnienia w pokrywie zaworów. Przy 4 cylindrze jest czujnik z jednym kabelkiem.
Gdzie znajduje się czujnik ciśnienia oleju w tym aucie ponieważ kontrolka po odpaleniu mruga,ciśnienie było sprawdzone manometrem jest ok.Ponoć niedawno klient wymieniał ten czujnik ciśnienia i nic to nie dało.Czy to może być uszkodzony jeszcze licznik.Prosze o pomoc!!!
Bez znaczenia gdzie jest wkręcony czujnik, czy na korpusie filtra czy w głowicy, ciśnienie w całym układzie smarowania jest takie samo
Na zużyty silnik nie pomoże regulacja ciśnienia.Zrób pomiar ciśnienia zegarem bo może tylko czujnik się skończył.
Jaki poziom olej jest w silniku czy są ubytki cieczy chłodzącej ?? Silnik został przegrzany?? Ciśnienie oleju w silniku sprawdza się manometrem - sprawdź je. Jest możliwość uszkodzenia samego czujnika ciśnienie oleju.
Ja jak już ciężko było stwierdzić gdzie jest problem to ze dwa razy odłączałem napęd pompy (tu jest słynny imbus) i przy zdjętej misce zanurzałem smok w oleju (jakiś pojemnik) i napędzałem pompę tak by miejsce gdzie uchodzi olej nadmiernie samo się pokazało. W nowszej wersji mam zrobiony pojemnik 2 litry wlewam olej i podłączam pod czujnik ciśnienia...
Zawor nadcisnienia jest w pompie olejowej, moze on sie zaciac w pozycji otwartej (malo prawdopodbne ale mozliwe ), moze to byc czujnik cisnienia oleju , najlepiej by bylo zmiezyc cisnienie oleju, oraz czy nie masz nagle 2 stanow oleju ( nadmiaru ).
Brzęczyk powinien być w zegarach. Ale przed wyłączeniem warto kabelek z czujnika oleju "zmasować " jak kontrolka zgaśnie wymień czujnik, sprawdź ciśnienie zegarem jeśli wymiana czujnika nic nie da. Jak zmasowanie nic nie zmieni popieprzoną masz instalację.
Koło filtra oleju jest 1 pinowy czujnik, zdejmij z niego przewód i sprawdź czy kontrolka zgaśnie, jeśli nie to oznacza, że jest zwarcie na instalacji. Natomiast jeśli zgaśnie to może być uszkodzony czujnik albo jest złe ciśnienie oleju w silniku.
Skoda Roomster 2007 rok, 1.6 16V. Kontrolka ciśnienia oleju zaświecą się na wysokich obrotach. Wymienione bylo: pompa, olej z filtrem, czujnik, zawór w filtrze oleju. Ciśnienie na niskich obrotach 0.5 Bara, po dodaniu gazu nie wzrasta. Silnik pracuje prawidłowo, rowno, nie nie stuka. Mamy auto dwa lata, wiosna wymieniony był kompletny rozrząd.
A ciśnienie mam dobre?Jeśli tak to wymieniam czujnik i sprawdzam izolacje.
kontrolka ciśnienie oleju ciśnienie oleju czujnik czujnik ciśnienie oleju
uszczelka miski jakość dźwięku bluetooth cewka gwarancja
światła dzienne podłączenie polonez kierunkowskazy centralny
Instrukcja obsługi QT3150W Husqvarna Electrolux - gdzie znaleźć? Jak zmierzyć napięcie anodowe w radiu lampowym?