Przewodu nie było ale dołożyłem i wyprowadziłem go do gniazda. Potem podałem ręcznie masę i kontrolka sie zapaliła. Po podłączeniu do sterownika brak reakcji. Niestety nie ma dostępu do auta przez kilka dni i nie mogę tego pomierzyć ale chciałbym wiedzieć gdzie szukać w między czasie... może trzeba dodać jakiś element bo wyjście ze sterownika nie jest...
Poszukuję schematu jak w temacie. Chodzi o zestaw wskaźników z zegarem LCD i podświetleniem i kontrolkami led.
No to może kostka pod stacyjką. Ewentualnie zobacz czego brakuje wg tego schematu.
Kontrolka jest podłączona osobno. Jak w starych samochodach. I to normalne zjawisko. Zawsze można wyjąć kosz z pompą paliwa i dorobić tłumik na osi pływaka.
napisz ktory rok jaki licznik i jaka centralka podesle schemat
Ale chodzi o schemat Licznika czy ogolnie calej instalacji elektrycznej?
Na elce jest schemat seicento, z którego wynika, że jest czujnik do kontrolki. Dodano po 53 A to, że jest to 900, to należałoby napisać na początku...
Na dobrą sprawę to i schemat niepotrzebny,wystarczy kontrolka,a na pewno nie instrukcja obsługi.
Regulator wygąda na nierozbieralny tzn. tak jakby był całości z blokiem diodowym, jak się za to zabrać. Czy tym cienkim przewodem dochodzi jakieś napięci do tego regulatora ( w innych typach zasilanie regulatora bądź wzbudzenie od osobnego regulatora) czy pełni on jakąś inną rolę, nie mam schematu do seicento i dlatego zadaje takie lamerskie pytania....
To "pykanie" w fordach załatwia elektronika z głośniczkiem zrób sobie najprostszty generator zasil go z kontrolki kierunkowskazów i działa. Ja mam coś takiego w Ibizie. Jak znajde schemat to Ci podeśle.
Mam problem z Seicento (2004r wtrysk 1100cm3). Zaświeciła się lamka kontrolna uk. sterowania.Samochód zaczął dusić się na wolnych obrotach i nie zapala bez "gazu" na zimno. Komputer pokazał zepsuty silnik przepustnicy, ale po wymianie na drugi było to samo. Mechanik stwierdził iż będzie to coś z uk. elektrycznym ale potrzebny jest schemat. Tymczasem...
obrazki się nie ładują czujnik przy komputerze to MAP sensor czyli czujnik podciśnienia kolektora ssącego, bez niego też silnik zapali, choć będzie trochę nierówno pracował w Cieniasie czujnik wstrząsowy jest pod deską rozdzielczą centralnie na środku, w seju możliwe że też, ale nie koniecznie, tak czy inaczej "czek" czyli "marchewka" musi się zaświecać...
I taki tez teraz zamontowałem ale to nie to. jakie powinno byc oznaczenie na schemacie?
Witam. W seicento 1,1 MPI są następujące problemy. Po włączeniu świateł krótkich zapala się kontrolka świateł długich (pali się z jasnością 50%),żarówka po prawej stronie też pali się z jasnością 50%, a po lewej na 100%. Równocześnie po włączeniu świateł krótkich przygasa żarówka wnętrza kabiny ,a silnik w tym czasie gdy pracuje na benzynie gaśnie.Na...
Witam wszystkich. Przeszukalem forum ale nie znalazlem schematu podlaczenia immo fiata punto 1.2 8v. Robie przekladke silnika seicento 0.9 na 1.2. Oczywiscie musze przelozyc sterownik wraz z centralka immo, a nie wiem jak wpiac sie w stara instalacje od 0.9. Wiem ze do centralki dochodza dwa plusy jeden staly drugi po zaplonie, ale nie wiem ktory jest...
Witam Posiadam fiata seicento 899 czyli przysłowiową 900. Autko Zostało kupione w 2000r i do tej pory bezawaryjne. Kłopot w tym że zagotował mi się płyn i zaświeciła kontrolka. Wymieniłem termostat bo stary po włożeniu do gotującej się wody nie otworzył się. Do tego wymieniłem czujnik temperatury, czujnik chłodnicy od wentylatora wentylator w 100% sprawny....
Witam. Posiadam Fiata Seicento 1.1 MPI z ABS i wspomaganiem kierownicy. Wyrzucam fabryczny silnik 1.1 mpi 55km i wlatuje 1.2 16v 86km. Potrzebuję więc przejść z wiązki MPI na wiązkę z 1.1 SPI i przerobić ją pod silnik 1.2 16v. Jak podłączyć czujnik ciśnienia oleju i inne czujniki sobie poradzę (polecę po kabelkach). Potrzebuję jakiejś rozpiski lub schematu...
Witam i dziękuje poprzednikom za rzeczową dyskusję. Montaż wspomagania mam również i ja za sobą i chciałbym podzielić się swoimi spostrzeżeniami, wnioskami. Najważniejsze jest zakupić wspomaganie wraz z przegubem prowadzącym do maglownicy. W oryginalnej kolumnie bez wspomagania jedno z mocowań krzyżaka jest na stałe przyspawane do wałka kolumny kierowniczej...
Witam, Przepraszam za mały odkop, ale ten temat najlepiej się nadaję do zadania kilku pytań. Otóż mam komputer jak w temacie (Fiat Uno 899, 2001r., wtrysk jednopunktowy (jak w seicento) i nie podaję mi on sygnału na cewki, może ktoś ma rozpiskę pinów, schemat komputera, lub po prostu doradzi od czego zacząć diagnozowanie komputera? Instalacja jest ok,...
4. pułapki z pojemniczków jajek z niespodzianką gdzie do jednej połówki wsypywałem sodę i zabezpieczałem watką a na dole woda z kwaskiem cytrynowym. Takie coś się stawiało i jak ktoś przez przypadek przewrócił, to "wybuchało" Robiło się i "granaty" w ten sposób. Plastikowy pojemnik, taki co ma 2 połówki. Do środka wlewało się ocet, do tego nakrętka...
Dziękuje kolego za dokładne opisanie. Może coś źle zapisałem z pośpiechu. Ale raczej nie było dwóch przewodów do jednego pinu (31). A jeszcze mam problem z akumulatorem. Z tego co wiem to alternator jest po regeneracji i to jest potwierdzone aktualną plombą. Akumulator wymieniony rok temu. A po 2-3 dniach stania w garażu rozładowuje się niemal tak że...
Z gory przepraszam za przydlugi post, ale do rzeczy. Otoz podczas jazdy moim Seicento 900 (rocznik 2000) zauwazylem ze podswietlenie wskaznikow stopniowo robi sie coraz slabsze, podobnie jak jasnosc swiatel. Do tego zazyla sie delikatnie kontrolka ladowania akumulatora. Gdy dojechalem na miejsce, zgasilem i odpalilem ponownie samochod wydawalo sie ze...
Podłączyłem się tuż przy zegarach, ale w tym samochodzie (Fiat Seicento) nic by nie zmieniło, gdybym podłączył się bezpośrednio przy czujniku pod maską. To jest dokładnie ten sam przewód. Błyśnięcie następuje gdy przekręcam kluczyk na zapłon, ale bez odpalania silniku. Jest bardzo krótkie, kilka milisekund, ale zauważalne dla oka i zapewne niedobre...
Witam wszystkich ! Jest to mój pierwszy post i założony temat na tym forum. Nie wiem co się dzieje z moim samochodem (dlatego założyłem temat) ale to zaraz napiszę po kolei o co chodzi. Mianowicie od początku to było tak.... Posiadam seicento 1108 z roku 2003 z komputerem IAW4AF.M9. Wyjechałem na święta za granicę na tydzień, auto zostawiłem w garażu...
Przecież to proste jak drut, dlaczego wciąż wtrącają się ludzie bez doświadczenia pracy na warsztacie? W/w objaw to uszkodzenie stojana alternatora, a jego konstrukcja jest taka, że w grę wychodzi tylko wymiana alternatora na drugi. Niekoniecznie. Równiedobrze to może być uszkodzony regulator, lub wytarte szczotki. Jego powinno się najpierw wykręcić...
Nic ci po schemacie . Łapiesz masę z czarnego a resztę sprawdzasz kontrolką. Opis gniazda w necie lub w instrukcji haka.
Nie mam teraz schematu do cc, ale wydaje mi się, że na skrajnych stykach map sensora powinno być 5V, a na środkowym sygnał. Sprawdź masy wiązki instalacji wtryskowej przykręcone do kolektora ssącego Wiązki przykręcone , był moment że jak go dobrze wykręciłem do prędkości powyżej 6000obr/min to w tym miejscu {na kolektorze } ta masa z tymi kablami aż...
Witam Wszystkich Zamontowałem wspomaganie kierownicy w seicento 1.1 MPI auto z 04 roku , wszystko podłączyłem poza kontrolką na desce rozdzielczej , schematy w książce o SC niewiele pokazują w tej sprawie , może ktoś z was zna kolor przewodu przy desce rozdzielczej , który zasila kontrolkę wspomagania kierownicy
kontrolka seicento seicento kontrolka wtrysku seicento kontrolka świecić
regulacja silniczków sterownik lm339 volvo silnika
ch431 program termet silver instrukcja serwisowa
Programowanie Alinco DX-10 z Windows 10: krok po kroku Lokalizacja czujnika przesunięcia skrzyni biegów