Witam Zalej pompę olejową , aby to zrobić musisz odkręcić filtr oleju i zalać kanały świeżym olejem , powinno pomóc w zaciągnięciu oleju. Pozdrawiam
Każdy filtr ma zawór bypass bo lepiej smarować nawet brudnym olejem niż nie smarować wcale. Komputer nie pokaże braku ciśnienia tylko mechaniczny manometr.
Witam.Wszystko ok.Ktoś musi być orginalny i zrobić odwrotnie.
brak cisnienia oleju. pozdrawiam
witam mam podobny problem... doszedłeś w końcu co może być przyczyną tego zjawiska?
Czemu wypięcie przewodu nie powoduje świecenia kontrolki na desce?. Bo kontrolka smarowania jest sterowana masą. Przyłóż do masy i zaświeci. Ten czujnik ma szarą wtyczkę?
Najnormalniej zarżnąłeś turbinę. Ciśnienie oleju nie zaczęło smarować a silnik dostał buta. Przyznaję rację koledze sunrise 84 - nie znam się. Proszę autora o podanie przyczyny po naprawie.
Problem w liczniku. Tam jest taki kawałek elektroniki właśnie od kontrolki smarowania i brzęczyka. Brzęczyk jest włączany jeśli powyżej 2000rpm nie zadziała drugi czujnik czyli ciśnienie jest niższe niż 1,8bar.
To jest kontrolka -Centralny układ smarowania,pewnie smar trzeba uzupełnić.Podrawiam.
Tak jak już pisałem, jak nie masz czujnika ciśnienia oleju 1.8 bar to przewód do masy, obrotomierz(zacisk W alternatora) też musi działać żeby kontrolka smarowania nie migała.
witam, przychodzę z problemem w skodzie octavii 1 2004rok. Jechane było 1,5km bez oleju, jak dodałem olej zapalił, jak się rozgrzeje silnik to się zapala kontrolka od smarowania. Co mam zrobić?? pozdrawiam
Wygląda na to że silnik jest już mocno zużyty, kontrolka smarowania świeci się bo są już duże ubytki ciśnienia . A ciśnienie sprężania wydaje mi się za małe, sprawdź dobrze czy prawidłowe to 8,8. Niewiele mniej maja dwusuwy !
Może ten licznik nie jest od diesla i dlatego obrotomierz nie działa prawidłowo, tak tylko się domyślam bo nie wiem jakby się zachowywał obrotomierz od benzyniaka w dieslu. A co do kontrolki smarowania to raz jak miałem w takim całkiem odłączony alternatotr bo się spalił to kontrolka wogle nie gasła tylko cały czas migała.
Usterka usunieta, przyczyna był czujnik cisnienia a dokładnie odłamana plastikowa kostka, koszt 17,50zl za czujnik i 50zl robota.
Witam! Podczas ostatniej podróży znad morza (właśnie wstałem ledwo co wyspany) mój samochód (Audi A3 1.9TDI r. 1999) podczas jazdy odmówił posłuszeństwa... nagle. Jechałem ok. 100km/h, gdy po prostu zamigała na chwilę kontrolka oleju (to pamiętam) i chyba odcięło dopływ paliwa do silnika. Nie pali się żaden CHECK w postaci migającej kontrolki świec...
Ok nie będę go już odpalał .Pompa jest nowego typu. Zawleczka na swoim miejscu. Króćce dokręcone. Czy myśli Pan że to może być zapchany kanał. Czy mogą mieć z tym coś wspólnego panewki?.
Mam pytanie odnośnie masssey Fergusona 36 30 kontrolka smarowania się świeci ale nie przebija biegów i napęd się świeci po odpaleniu gdy próbuje go wyłączyć to nie ma reakcji
W Twoim przypadku żadne podkręcanie nic nie da. Zegar oszukuje lub czujnik ma zbyt wysokie ciśnienie załączania. Choć to ciśnienie po rozgrzaniu też raczej nie jest ciekawe i kwalifikuje silnik do remontu.
Żeby wykluczyć zwarcie gdzieś po drodze (załóżmy, że jest okazjonalne) odpiąłbym kabelek od czujnika z wtyczki przy zegarach. Jeśli kontrolka nadal będzie się zapalać tzn, że usterka faktycznie jest w zegarach. Wymienić zegary? Tam są, zdaje się, diody led jako kontrolki. Może wystarczy pójść po ścieżce od gniazda do diody.
Od smarowania skrzyni reduktora.
Jaki poziom olej jest w silniku czy są ubytki cieczy chłodzącej ?? Silnik został przegrzany?? Ciśnienie oleju w silniku sprawdza się manometrem - sprawdź je. Jest możliwość uszkodzenia samego czujnika ciśnienie oleju.
Tak na szybko? Szukaj silnika.
Kontrolka od smarowania skrzyni, świeci?
Mam problem, zapalila mi sie kontrolka od smarowania. Sprawdzony stan oleju. Bardzo prosze o pomoc.
A co z zegarkiem.P
Witam Do sprawdzenia ciśnienie manometrem .
Witam. Mam problem z moim Audi, a mianowicie chodzi o ciągłe mruganie kontrolki smarowania. Przy odpaleniu wszystko jest ok. Dopiero gdy auto dostanie obrotów kontrolka zaczyna mrugać i zazwyczaj dzieje się to aż do zgaszenia silnika, choć nie raz gaśnie wcześniej, ale bardzo rzadko. Na początku towarzyszyło temu także wariowanie obrotomierza, ale teraz...
raczej tak to będzie kl1 sprawdź czy od tego pinu ścieżka idzie do obrotka i do modułu kontroli kontrolki smarowania (złącze na folii obok stabilizatora TCA 700) dziwne jest tylko to że nie masz tam sygnału z cewki bo on jest zawsze wykorzystywany do pracy wspomnianego modułu niezależnie czy licznik jest z obrotkiem czy bez sprawdź jeszcze czy w kostce...
W B4 są 2 czujniki, sprawdzałem tylko jeden,pózniej znalazłem drugi z zsuniętym kablem. Temat zakończony
Miałem podobną sytuacje z A6 po zagrzaniu sterownik ABS zrywał komunikacje, zapalała się kontrolka ABS, obrotomierz opadał i zapalała się kontrolka smarowania. Po ostygnięciu znowu wszystko było OK.
dość czesta przyczyną takich objawów jest usterka w liczniku - i chyba każdy elektryk samochodowy juz to przerabial :)
pali sie caly czas smarowanie
Filtr oleju ma zepsuty zawór i radze szybko wkręcić inny.
Witam może być przerwa w obwodzie czujnika wzrostu ciśnienia oleju i bedzie też sygnalizować jak odbrze pamietam żółty przewód.
jak kolega wspomniał masz poprostu problem z czujnikiem. Ten czujnik o który chodzi znajduje sie przy filtrze olejowym. Są tam 3 czujniki a ten z którym prawdopodobnie masz problem to ten z białą końcówką.
Dzisiaj zauważyłem, że nie świeci się kontrolka od smarowania, a także że nie działają wskaźniki temp wody i poziomu paliwa, co mogło się stać? Licznik taki z zegarkiem.
Jeżeli masz faktycznie problem ze smarowaniem to możesz w końcu już nie dojechać.
Trzeba było czy nie trzeba to planowali. Fantazjujesz. Kto kiedyś niby tak robił heh. Pamiętam czasy gdy pod panewki podkładało się papierki pergaminowe albo złotka . Wszystko po to żeby zrobić ciasniejsze panewki w nadziei że to pomoże na kontrolkę smarowania. Planowanie głowicy to była jakaś abstrakcja. W razie potrzeby jej ściągnięcia po zakładaniu...
To sprawdz czujnik.
Ale to czemu jak odpalam samochód kontrolka się świeci a po odpaleniu gaśnie jak gdyby nigdy nic... (przy odłączonym przewodzie) Zachowuje się ona całkiem normalnie Czujnik jest jednopinowy
No i co kolego,mamy ci przyjsc i wykręcić żaróweczke by nie świeciła czy co? Może by tak ze dwa zdania opisu więcej... .
A rozrząd kolega wymieniał ? Jeżeli nie to od tego bym zaczął bo nie ogarniesz niczego jak będą się "znaki" rozjeżdżać. I do tego jeszcze kontrolka smarowania. pompa olejowa silnika do wymiany - normalne zużycie. Podobne objawy pojawiają się u niektórych już przy przeb. ok 120 tyś km. Generalnie powinno się ją zmieniać razem z rozrządem i wówczas nie...
kupiłem orginalny tokio japan i dalej to samo
Ok zobaczę,poczytam, nie chce żeby było jak w kombajnie John Deere zalalem mobil i po godzinie pracy kontrolka smarowania się paliła na niskich obrotach, wlałem turdus to po sezonie nic nie ubyło i kontrola też nie paliła się na wolnych obrotach nawet po całym dniu pracy
Witam! Przełożyłem silnik z jetty do audi b3 1,6 td. po rozgrzaniu silnika zapala sie kontrolka od smarowania. W jettcie kontrolka sie nie zapalała. Silnik z autentycznym przebiegiem 270 tyś
Sprawdź wzystko co możesz, opisz to a wtedy ktoś ci może pomoże.
tak dzięki serwis rowiązał problem
Czujnik kontrolki smarowania przy benzyniaku ustawiony jest na 0.2 atm , a przy dieslu 0,4 atm . :|
Popytaj w jakimś zakładzie naprawczym, powinni mieć. Manometr, wraz z przewodem przedłużającym i odpowiednią złączką. Będziesz miał pewność czy jest ciśnienie i smarowanie.
Myślę, że nie , bo stan nie wzrósł. Sprawdzam poziom codziennie...
uszczelka smarować smarować bieżnia smarować sprężyna
awaria sprzęgła piecu przyczepka zasilanie grupy dyskusyjne
electrolux mruga start hilti udaru
Specyfikacja głośnika Celestion BL10-100X 10 cali 8 ohm Wideofon Genewa - cichy dźwięk rozmówcy