Crash czasami pomaga na ten błąd
z innego auta na kable powinien odpalić albo przynajmniej kontrolki chyba powinny się zapalić wszystkie a nie tylko z poduszek Przypuszczam że auto z 2010r, nigdy nie wymieniany akumulator, teraz padł i masz problem. Zapytam raz jeszcze aku sprawdzone?
był wpinany w kompa i nie wykazało żadnego błędu w pamięci, Raczej błąd powinien być skoro kontrolka się zapaliła.Jakim testerem diagnozowane?
Co będzie jak w czasie dzwona rezystor się odczepi albo zostanie zniszczony? System nie zadziała. Jak się w czasie dzwona odczepi, to już będzie za późno- bo odczepi się po odpaleniu poduszek i pasów. Producent nigdy nie podaje dokładnie sposobu działania układu (zastrzegając się, że nawet w autach z tej samej serii mogą być różnice w oprogramowaniu)...
To wygląda jakby akumulator ktoś odpinał ale ABS i ESP powinny zgasnąć po jakimś czasie. Poduszki to wilgoć w kostkach.
Jakbyś zajrzał do instrukcji obsługi - rozdział 4, strona 7 (co uczyniłem za Ciebie), to dowiedziałbyś się, że miganie kontrolki poduszek powietrznych przez kilka sekund od włączenia zapłonu jest w tym samochodzie zachowaniem normalnym i świadczy o prawidłowym funkcjonowaniu systemu SRS.
Usterka rozwiązana, zamykam temat.
W sterowniku poduszek (15) trzeba zrobić test elementów wykonawczych, procedura poprowadzi. Zapalą się awaryjne, kontrolki drzwi zaczną migać i drzwi odblokują się. Wył/ wł zapłon, otworzyć i zamknąć drzwi przesuwne, zamknąć pilotem. To procedura w odis, nie wiem czy przejdzie vcds. Akumulator ma być naładowany, najlepiej to robić na podtrzymaniu.
a ja mam problem z renault captur zapala mi sie kontrolka check engine i poduszki macie jakis pomysł (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Jednoczesne zapalenie się kontrolki „CHECK ENGINE” i kontrolki AIRBAG (SRS) w Renault Captur najczęściej oznacza: 1. awarię zasilania lub masy, która zakłóca pracę kilku sterowników naraz, 2....
Na podstawowym sprawdzeniu diagnostycznym przez złącze OBD nie wykrywa żadnych błędów. jeżeli sprawdzane było jakimś "badziewiem" z internetów za 50zł to nie dziwota gdyż te komunikują się tylko ze sterownikiem silnika. Jeżeli natomiast sprawdzane to było czymś bardziej profesjonalnym no to albo program diagnostyczny nie czyta w pełni tego auta albo...
- Zanim odpalisz auto to sprawdz czy pod korkiem oleju nie ma tzw. majonezu czyli mieszanki oleju i płynu chłodniczego - Sprawdź czy zbiornik płynu jest czysty tzn. nie ma śladów oleju. - Sprawdź czy poziom oleju jest pomiędzy max i min. - Sprawdź poziom płynu chłodniczego i płynu hamulcowego. Jak coś jest nie tak to nie bierz auta. - Sprawdź czy auto...
Szukaj w ABSie w wskazaniach prędkościomierza. Moim zdaniem nie tu problem. U mnie nawet jak nie było wskazań predkosciomierza bo pompa zj****a to kontrolki się pojawiały, fakt faktem laguna 2... Aa sorry nie nie doczytałem jedno z postów ze ten temat już za Tobą.
mam podobny problem sprawdziłeś ładowanie bo może być reg. napięcia i masy jakieś błędy????? przeczytaj mój opis może jest podobnie????
Jeżeli peu jest po kolizji i nastąpiło zadziałenia poduszek lampka pali się stale.
Czy w Punto II FL 2004/05 r. w celu skasowania błędów poduszek wystarczy interfejs EUROSCAN oraz czy do diagnostyki poduszek jest przeznaczone drugie gniazdo diagnostyczne tak jak w pierwszej generacji punto (jeśli tak to gdzie się znajduje)?
Witam. Nie sądziłem że będę musiał tu pisać jeszcze raz. Niestety problem palenia się kontrolki poduszek wystąpił po raz kolejny. Ruszanie kablami "na farta" nie przynosi dostatecznego efektu czyli kontrolka nie gaśnie. Może macie jakąś radę dla mnie? A i mam pytanie czy świecenie kontrolki AIR BAGU wyłącza działanie poduszek podczas ewentualnej kolizji?...
a jak już zgaśnie czy można go zaraz odpalić
Jasne że pod kierownicą jest taśma do poduszki - jest w "zwijaczu" który umożliwia obracanie kierownicą bez zerwania jej :) - uwaga przy pracach z przekładnią kierownicy - zachowac poprzednie położenie koła kierownicy wzgledem przekładni. Możesz ją wypiąć i sprawdzić przejscia zwykłym omomierzem.
Czyścić możesz Kontakt sprayem, możesz też podgiąć blaszki by się mocniej stykały. Octavia 2 ma przewody w podłodze, Octavia jeden ma pod siedziskiem. Od strony progu pod fotelem jest taka przykrywka a pod nią złącza od fotela, tam znajdziesz żółtą 3 pinową wtyczkę. Trzeba odkręcić śruby z tyłu fotela w prowadnicach które robią za ograniczniki, dajesz...
Citroen C5 X7 2010 2.0 HDi wyświetliło Serwis i "Airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty". P0362 kontrolka neutralizacji poduszki powietrznej pasażera. Rezystancja zbyt niska. Kontrolka pasów przy lusterku nic nie pokazuje AI: Czy przed pojawieniem się tego błędu były wykonywane jakieś naprawy, modyfikacje lub prace przy fotelu pasażera, instalacji...
Sprawdzić trzeba taśmę pod kierownicą , mogła się uszkodzić.
widze że na koledzy sa sami dla siebie ale nasi koledzy z rosji pomogą bez niczego i tez pomogli mi w moim przypadku.
Pewnie masz przerwę-zwarcie w przewodach od poduszek co sygnalizuje odpowiednia kontrolka co pośrednio może mieć wpływ na sygnalizowanie usterki kontrolką STOP. Albo co bardziej prawdopodobne sprawdź gniazdo bezpiecznikowe pod pokrywą silnika i osadzenie bezpieczników odpowiadających za poduszki i inne, gniazda bezpiecznikowe i instalacja elektryczna...
Jest tak-jeżeli nastąpiło zadziałanie poduszek w związku z kolizją-testerem się tego nie da skasować Jeżeli nastąpiło zadziałanie napinaczy pasów bezpieczeństwa-taki błąd mozna skasować tylko trzy razy.
Radio ma pamięć podłączoną na stałe "bezpośrednio" do akumulatora (poprzez skrzynkę bezpieczników oczywiście). Problem Będzie po stronie + lub - Rozumiem że nigdy nie było problem z kręceniem rozrusznikiem? Jeśli tak to masa silnika jest w porządku. Brak dobrej masy pomiędzy karoserią a instrumentami, lub coś po stronie + (znacznie więcej poszukiwań)...
Dzięki kolego Pomogło .
Klasyczny objaw uszkodzenia taśmy zwijaka kierownicy.
W załączniku jest to pikanie. Czasami jest tak że przez 10km nie piknie ani razu, a czasami co kilometr. Jak widać również na filmie nie ma żadnej kontrolki NOWEJ, która by się zapaliła (kontrolki od poduszek świeciły się od czasu jego kupienia, a problem z pikaniem jest od około tygodnia) Na wyświetlaczu mam tylko zegar. Żadnej diagnostyki nie robiłem...
przed liftem
Oraz połączenie masowego przewodu z akumulatora na nadwozie i do silnika.
Korozja na stykach w kostce pod fotelem to najczęstsza przyczyna. Spróbuj przeczyścić kontaktem i delikatnie dogiąć piny. Ostateczne pozostaje połączyć przewody z ominięciem kostki,fotela tak czy siak sie nie wyciąga. Od pasażera przynajmniej :) . Metoda diagnostyki opornikiem 3ohm też dobra.
Dzięki kolego za podpowiedz, uruchomiłem clona VI2 z consultem 3+ i mogłem kilka informacji odczytać. Dodam,że klon zadziałał tylko z wersją programu 65.12. Oczywiście tak jak mówił serwis infiniti ani słowa tam o poduszkach natomiast jest jeden błąd z telematic system U1A03 - brak karty SIM albo problemy z odczytem. Jaka karta, gdzie ona jest to muszę...
W internecie znalazłem taki sposób: Opis resetu SRS ściągnełem z civic club 1. Samochód przygotowany do jazdy, w pozycji przed zapłonem -kontrolki się nie świecą (alarmy, immobilaizery wyłączone ...) 2. Szukamy żółtego złącza (takie ślepe) gdzieś obok bezpieczników pod kierownicą. U mnie tak jest, w innych H szukać! 3. Wyciągamy tą końcówkę (żółtą)...
Co wy piszecie, przecież opornikiem nikt nie wykasuje wypadku..., kolego auta powypadkowe jezda wszedzie tylko ze nie zawsze maja poduszki gdyz jest to drozsza czesc od zderzaka i aby zgasla kontrolka na desce rozdzielczej trzeba uzyc patentu , wtym wypadku patentem jest wpiecie opornika w przewod pod napinacz, i dlatego na alegro mozna spotkac zaslepki...
Od włożenia żarówki do kontrolki w liczniku i usunięciu rezystorów które ktoś podłączył zamiast poduszek. Z błędów wynika że nie działa kontrolka oraz że są zajęte przewody od poduszek i napinaczy. Najprawdopodobniej ktoś tam dał rezystory a jak się okazało że lampka nie gaśnie to pozbył się żarski z licznika.
Bardzo częsty przypadek, jeśli poduszka boczna jest. Kostka pod fotelem do czyszczenia.
Panowie podpiąłem się Vag-Com pełna wersja niestety z poduszkami się nie połączy wiec i skasować się nie da (podpięte kablem) próbowałem VCDS to nie chce się łączyć ze sterownikiem . Podłączałem również interfejs IcarPro przez wi fi łączyłem się programem w pełnej wersji Torque Pro i nie wykrył błędów . Zmarnowane wiele godzin a kontrolka jak świeciła...
Podłacz komputer diagnostyczny ,połącz się z airbag i się wyjaśni.
Dokładnie ,tak jest w tych samochodach,że miga.
Jak jest jakiś ciężki diagnosta który czepia się wszystkiego to i tego może tak jak policja może Ci zatrzymać dowód rejestracyjny jak podczas kontroli świeci Ci się kontrolka od poduszek powietrznych bądź ABS, ESP czy hamulcy.
Sprawdź czy zarejestrowały się jakieś błędy.
Należy poszukać żółtego złącza (dwupinowe) obok bezpieczników pod kierownicą - widzę że już je znalazłeś Wyciągamy końcówkę (żółtą) z gniazdka, kończącą dwa przewody biegnące z samochodu .To gniazdko jest ślepe tzn nic dalej od niego nie wychodzi. Przygotowujemy zworkę z kawałka przewodu. Przy zwartych końcówkach przewodu załączamy kluczyk do momentu...
jeżeli podczas demontażu/montażu nie zalaczysz zapłonu nic sie nie stanie.
Witam. Od jakiegoś czasu w mojej megance świeci się kontrolka Airbagu i serwis. Już kiedyś ta przypadłość mnie dopadła, ale wtedy to była taśma airbagu, nie działał też tempomat, po wymianie na nową problem zniknął. Teraz też myślałem, że to znów taśma, wiec wczoraj rozebrałem kierownicę, ale taśma była cała, w końcu tempomat działa normalnie, choć...
Niezależnie od intencji druida, który zastosował takie patenty, sprawa i tak kwalifikuje się do prokuratury. Zacznij od tego zanim zaczniesz usuwać te wynalazki, bądź ustalać ich przyczynę. Zatrzesz wtedy dowody i nic nie wskórasz. Oszustwo to oszustwo i nie należy im odpuścić, w szczególności ż samochód do tanich nie należy...
Trzeba sprawdzić czy kontrolka jest sprawna i czy dociera do niej zasilanie. Tam powinny być chyba jeszcze żarówki w kontrolkach. Co do poduszki to trzeba podpiąć się komputerem i zrobić diagnozę sterownika poduszek.
Samochodu niestety nie mogę odpalić. Stałem w nocy na górce, próbowałem z górki go odpalić na drugim biegu, za trzecim razem zaskoczył, silnik się uruchomił, ale za chwilę zdechł. Potem po przekręceniu kluczyka na pozycję drugą paliła się tylko kontrolka poduszek i napinacza pasów. Udało mi się z górki jeszcze raz go zapalić, ale za chwilę znów się...
Witam Mam prośbę może ktoś jest w stanie podpowiedzieć mi dlaczedo zapalila sie kontrolka poduszki powietrznej w ty aucie. Jestem wlaścicielem auta od miesiąca i od dwóch dni zaczęła się palic kontrolka poduszki powietrznej. Nie mam pojecia co jest przyczyną . Może ktoś może mi pomóc!! jak nie masz pojęcia o airbag to lepiej jedz do kogoś kto ci to...
Każdy z tych błędów mówi o problemie z systemem bezpieczeństwa jaki są poduszki, Przyczyny tych błędów oraz ich spora ilość mogą sugerować np to że poduszki te już zadziałały. Auto wyklepane ale błędów nikt nie pousuwał. Może to też być wina braku jakichś czujników itd itp. I jeszcze ta wisienka na końcu posta... Auto kupione dopiero w komisie :D Błąd...
Witam wszystkich. Również mam problem z kontrolkami poduszek powietrznych.. Palą się obydwie.. Wszystkie kostki sprawdzane.. Modul poduszek pod tunelem również sprawdzony.. Sprawdzilem skrzynke bezpiecznikow i bezpiecznik jest ok ale nie dochodzi do niego wgl prąd.. Spiolem nr krotko kabelkiem od aku i kontrolki zgasły.. I teraz moje pytanie.. Gdzie...
Modół poduszek masz po prawej stronie dźwigni zm. biegów w cześci tylnej przy podłodze. Musisz zdemontować cały plastyk / panel środkowy.
Ludzie... zamiast gdybać poprostu podjedź do warsztatu, gdzie koledzy po fachu zdiagnozują Ci usterkę... Później to już z górki... z doświadczenia wiem, bo jeżdżę MEGANE II 1.5 DCi w 3 furtkach, to najczęściej nawala złącze pod siedzeniami i moim zdaniem tam jest przyczyna... Kolega słusznie zwrócił uwagę na ładowanie... Nie mniej jednak gdyby ono było...
Jeżeli chodzi o rozwiązanie problemu palącej się kontrolki poduszki powietrznej. U mnie błąd wyskakiwał systematycznie co jakiś czas mimo zlutowania kabli na sztywno pod fotelem. Byłem już przekonany na 100% że tam już nie ma żadnej przerwy jednak błąd wciąż wyskakiwał i musiałem go często kasować interfejsem. Szukałem w sieci rozwiązania tego problemu...
WIEC TAK STAŁO SIĘ TO WTEN SPOSUB WYPADŁ Z OBIEGU OPORNIK ZASTĘPUJĄCY NAPINACZ PASUW FOTELA KIEROWCY STEROWNIK ODANY BYŁ DO CZYSZCZENIA DATY CRASH BO WCZESNIEJ POJAWIAŁ SIE BLAD STEROWNIKA KONFIGURACJA NIEPRAWDOPODOBNA I JESZCZE USTAWIANY BYŁ CZUJNIK SKRETU KIEROWNICY ALE TO RACZEJ NIE PREZ TO PONIEWARZ TASMA OD PODUSZEK JEST CAŁA A PODUSZKA PODŁACZONA...
Oczywiscie ze miał taki przypadek setki razy. Podłaczyc normalne urządzenie diagnostyczne,zrobic diagnoze sterownika AIRBAG a nie ECU bo tam nic nie zobaczysz odnosnie poduszek. Odczytać usterki,skasować.Wyłączyc i włączyć zapłon i i ponownie odczytać kody,jeżeli beda błędy aktywne,usunąć powyższe usterki po czym ponownie przeprowadzić diagnoze i po...
a przypadkiem kolega nie odkurzał auta (pod fotelem są pironapinacze połączone z poduchą ) lub akumulator nie był słaby (napięcie zasilania poduszki ) tak jak koledzy radzą podpiąć pod komputer i stanie się jasność
Sprawdź kabelki przy czołowym czujniku uderzenia.
Problem z centralnym zamkiem rozwiązany :) Okazało się, że skorodowały połączenia we wtyczce na wiązce przewodów w bagażniku ( wtyczka jasno-brązowa). Widocznie musiała się tam kiedyś dostać woda. Z zewnątrz tego nie widać, dopiero po rozpieciu wtyczki widać zielonkawy nalot na stykach. Wystarczyło oczyścić i już jest OK. Reset kontrolki poduszek zrobię...
To teraz wiecie skąd komentarze typu: Uwaga sprzedający to oszust,urządzenie nic nie warte ,łączy sie tylko z silnikiem. 🤣 🤣 Tak to prawda ,trzeba podłączyć prawdziwy tester i połączyć sie z airbag.
Odłącz w tym elm327 pin 13 i wtedy testuj.
Polec, czy zlaczenie dwoch przewodow od tych czujnikow zalatwi sprawe, chodzi tylko o przeglad, a potem powoli sie naprawi Napinacze mają opornośc ok 2,2 Ohm .
Wejdź w bloki pomiarowe i zobacz co tam widać przy napinaczu. Później zewrzyj przewody we wtyczce i zobacz czy pojawi się "resistance to low". Jeżeli nie to zrób zworkę przy sterowniku na tych przewodach i zobacz wtedy co widać w blokach.
podepnij pod kompa i będziesz miał odpowiedź.A najprościej może padła żarówka.
jeśli bez licznika był przekręcony zapłon to raczej zapisany został błąd w poduszkach
Chodzi o to czy mogą strzelić. Zadziałać, nie zadziałają, w razie wypadku też Dlatego należy podjechać do warsztatu
Witam. Indukowanie się silnego pola w.cz. w samej elektronice tej "poduszki". Pamiętaj, że nie wszystkie elementy zabezpieczeń, przestrzegają wymogi CE i tutaj tego jest przykład, pomimo, że CE jest na urządzeniu. :!: Pozdrawiam.
Kontrolka ta świadczy o tym że należy udać się do warsztatu. Najprawdopodobniej któraś wtyczka od AIR pod siedzeniem się poluzowała i złapał błąd - na diagnostykę, naprawę i wykasowanie błędu.
Witam. Proszę o pomoc, a mianowicie . W Ka-śce cały czas mruga kontrolka poduszek. Czytałem posty wcześniejszych wypowiedzi i myślałem że jakimś kodem ona nadaje , ale nie ,ona mruga cały czas. Więc mam pytanie co jest i jak temu zaradzić? A-ha auto jest z roku 97. Pozdrawiam i dziękuje za wypowiedzi. a.gry Dodano po 2 Przepraszam za tytuł postu. A...
Dzięki. Wystarczyło wypiąć wtyczkę, wyczyścić styki i gotowe. Mam dwa kolejne pytania: Świeci mi się kontrolka poduszek powietrznych. Słyszałem wcześniej, że nawet po usunięciu usterki która powoduje palenie się kontrolki będzie trzeba skasować błąd za pomocą opcom. Jednak opcom nie pokazuje żadnego błędu związanego z poduszką mimo, że świeci się kontrolka....
Ucieta linia sygnalowa miedzy sterownikiem airbag a kontrolka poduszek na desce(dlatego nie swieci airbag)Kontrolka niezapietego pasa nie swieci bo nowy napinacz nie posiada styku do sterowania kontrolka albo nie zostal podlaczony(nie ma nic wspolnego z kontrolka airbag)Zeby auto samo zamykalo sie po ruszeniu,trzeba na wlaczonym zaplonie przytrzymac...
sprawdz kable idace do napinaczow pasow , to jest twoja usterka wszytsko na wylaczonym zaplonie
niestety czeka cie wizyta u kogos kto dysponuje vagiem lub interfejsem a takich ludzi jest bez liku
jest to błąd napinaczy pasów.Standard w fordzie.proponuje rozpiąc wtyczki napinaczy i spiąc ponownie dotychczas skutkowało.wtyczki są pod fotelami.wszystko rób na wyłączonym zapłonie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
czerwone na 30,czarne na na 15,zółte na 50
Witam mam problem z Bmw 525 td e39 rok 98 po kolizji tzn spadła z lawety i teraz nie chce odpalić kontrolki normalnie świecą a po przekreceniu kluczyka rozrusznik nie kreci podobno jest tam coś z kablem pirotechnicznym jeśli tak to jak go oszukać aby odpalić? i jeszcze jest takie coś że kontrolka od poduszek świeci. Prosze o Pomoc!!! czy może byc inna...
Auto fabrycznie było pozbawione fotela pasażera. I co nadal nie ma? Komputerem wpisujesz konfiguracje sterownika poduszek, co jest a czego nie ma.
Do poduszek nie zaglądałem czy faktycznie są pod deską wspomaganie działa bez zarzutu a i kontrolki czasami migoczą potrafią się przyciemnić i rozjaśnić a z innymi się tak nie dzieje :)
A co sądzisz o tym dotyczy co prawda thali cytuję Po zdobyciu dokumentacji sprawa wygląda tak: Zegary z ADAC (x65) mają kontrolkę poduszki sterowaną podaniem masy na pin 10 szarego złącza, ale w wyposażeniu fabrycznym jeżeli jest ADAC to autko jest troszkę lepiej wyposażone i pin 10 nie jest wykorzystany, a w czerwonym złączu jest CAN brak info po sieci...
To pod dźwignią ręcznego to jest czujnik ESP. Ten co przeciążenia czy siły odśrodkowe mierzy i wysyła sygnały do kompa. Sterownik poduszek jest pod kanałem nawiewu. Taki z szeroką pomarańczową wtyczką. Sprawdzałeś czujniki i kable do nich przy kołach? U mnie jeden z kabli skorodował w środku i czasem w czasie jazdy się ESP zapalało i już nie gasło do...
Witam, podczas jazdy zapalają się kontrolki ABS, hamulca ręcznego i kontroli trakcji, Później dodatkowo jeszcze kontrolka poduszek oraz pasy. W pojeździe przestaje działać elektryka - wycieraczki, radio, szyby, obroty i licznik spada do 0. Zostały sprawdzone czujniki ABS i koronki na półosiach. Wyskakuje błąd 4A27 - inteligenty czujnik akumulatora.
witam szanownych kolegow.Czy ktorys z kolegow moze mi pomoc w wygaszeniu kontrolki poduszek poeietrznych.Sensor mam wyciagniety .Co moge zrobic aby wygasic kontrolke.Prosze o porady.
Witam, Problem dotyczy kontrolki pp. Jeszcze nie dawno kontrolka ta świeciła się tylko czasami. Wystarczyło wyłączyć zapłon i jeszcze raz włączyć, aby zgasła. Teraz po odpaleniu silnika w ogóle nie gaśnie. Co jest tego przyczyną?
wykasowac blad poduszki np vagiem
Dzień dobry. Mój problem polega na tym że auto miało lekka stluczkę. Wyskoczył czujnik wstrząsów którego trzeba było przycisnąć czarnym przyciskiem dzięki temu auto ponownie można było uruchomić. Jednak nie mogę skasować kontrolki poduszki powietrznej i vsa. Próbowałem skanować błąd stosując metodę na zworkę w żółtym kablu tak jak to robi się często...
Wpisz w wyszukiwarce np google: "Opadające Wskazówki licznika Passat B5" na forum vwgolf jest temat ze zdjęciem zegarów gdzie szukać problemu, ja dzięki niemu naprawiłem problem z opadającymi wskazówkami w skoda, w sharan miałem podobną sytuację ale tam został wymieniony licznik. Ciekawe jest to, że u Ciebie zaświecają się kontrolki od ABS, ESP, nie...
około 100 używana
tasma kierownicy
Sprawdzić kostkę napinacza pasa.
Uszkodzony ( źle zrobiony :?: ) sterownik poduszek.
Witam posiadam Opla Vivaro z 20004r po przekręceniu kluczyka nie gasną kontrolki poduszek oraz serwisu.Byłem u 5 specjalistów podłączali komputer lecz żaden z nich nie wykazał błędu.Kostki pod kierownicą sprawne wyjęte i włożone ponownie,taśma w kierownicy również sprawdzona.Czy na terenie Wrocławia ma ktoś program TECH2 lub byłby w stanie sobie z tym...
Witam, Mam problem ze swoja Skoda Fabia 1.4 z 2000r.Spedzilem juz miesiac na internecie i nie moge znalezc rozwiazania mojego problemu. Duzo jest o tym pisane ale nic konkretnego. Mianowicie mam problem z mrugajacymi swiatlami w calym samochodzie i wariującą pompą wspomagania. Gdy silnik jest zimny odpala od strzału(bo gdy jest cieply to trzeba dluzej...
trzeba zdiagnozować usterkę odpowiednim testerem. Nie ma innego wyjścia.
Jak nie świeci kontrolka ładowania to w/g Ciebie jest OK? Jakie masz napięcie na wolnych i wyższych obrotach silnika?
Zacznij od kostek pod fotelami
Mam problem z kontrolka poduszek, wczesniej rozlaczylem kostke w kierownicy (chyba od poduszki, podczas wyciagania zegarow, przeszkadzala) na rozlaczonej kostce przekrecilem stacyjka, no i od tamtej pory kontrolka zaczyna sie zapalac. Zapala sie kilka sekond po tym jak wszystkie kontrolki gasna. Czy jest jakis sprytny patent aby wo wyeliminowac? rozlaczanie...
Kolego, mam taki pomysł, w kabinie jest przycisk do wyłączania np ESP może na tym mrozie któryś kabel Ci się po prostu złamał? Ja miałem taki problem i przez długi czas nie mogłem zlokalizować co się stało że kontrolka poduszek w golfie się pali, i okazało się że złamał się na mrozie kabel w schowku od wyłączania poduszki pasażera
Witam i proszę o poradę w sprawie migającej kontrolki poduszek - oznacza ona uszkodzony układ ale sprawdziłem połączenia jak również PP2000 i brak jest jakichkolwiek błędów w sterowniku poduszek. Odpinałem po kolei każdą poduszkę i pokazywał błąd który dał się kasować . Może ktoś miał taki przypadek?
Problem opisze krótko: Samochód Skoda Fabia 1.4 MPI 2002r. wersja komfort. Po przekręceniu kluczyka: -kontrolka wspomagania nie świeciła a teraz się świeci i gaśnie po 2 sek. czyli tak jak podaje instrukcja, -kontrolka poduszek świeciła się i gasła po 3 sek. (czyli prawidłowo) ale gdy pojawiła się ta od wspomagania to zgasła a na drugi dzień pojawiła...
Byłem na komputerze i powiedziano mi że do wymiany są dwa napinacze pasów + sterownik poduszek ,wymieniłem te trzy rzeczy i nadal świeci mi sie kontrolka serv i poduszki powietrznej. Czy ponownie musze podłaczyć komputer żeby wykasowac błędy i dopiewro wtedy znikna kontrolki ???
Dwa objawy wskazuja na spirale w kierownicy. Pewnie do wymiany po nieudanej ingerencji.
kasowanie kontrolki poduszek kontrolki poduszek toyota pilot poduszek
ogrzewać dimplex derbi licznik lewarek biegów renault
optotriak obciążenie indukcyjne serwis viessmann
Traktorek kosiarka - alarm po przekręceniu kluczyka, silnik nie odpala Traktorek kosiarka - alarm i samoczynne włączanie kos