Crash czasami pomaga na ten błąd
z innego auta na kable powinien odpalić albo przynajmniej kontrolki chyba powinny się zapalić wszystkie a nie tylko z poduszek Przypuszczam że auto z 2010r, nigdy nie wymieniany akumulator, teraz padł i masz problem. Zapytam raz jeszcze aku sprawdzone?
był wpinany w kompa i nie wykazało żadnego błędu w pamięci, Raczej błąd powinien być skoro kontrolka się zapaliła.Jakim testerem diagnozowane?
Co będzie jak w czasie dzwona rezystor się odczepi albo zostanie zniszczony? System nie zadziała. Jak się w czasie dzwona odczepi, to już będzie za późno- bo odczepi się po odpaleniu poduszek i pasów. Producent nigdy nie podaje dokładnie sposobu działania układu (zastrzegając się, że nawet w autach z tej samej serii mogą być różnice w oprogramowaniu)...
To wygląda jakby akumulator ktoś odpinał ale ABS i ESP powinny zgasnąć po jakimś czasie. Poduszki to wilgoć w kostkach.
Jakbyś zajrzał do instrukcji obsługi - rozdział 4, strona 7 (co uczyniłem za Ciebie), to dowiedziałbyś się, że miganie kontrolki poduszek powietrznych przez kilka sekund od włączenia zapłonu jest w tym samochodzie zachowaniem normalnym i świadczy o prawidłowym funkcjonowaniu systemu SRS.
Usterka rozwiązana, zamykam temat.
W sterowniku poduszek (15) trzeba zrobić test elementów wykonawczych, procedura poprowadzi. Zapalą się awaryjne, kontrolki drzwi zaczną migać i drzwi odblokują się. Wył/ wł zapłon, otworzyć i zamknąć drzwi przesuwne, zamknąć pilotem. To procedura w odis, nie wiem czy przejdzie vcds. Akumulator ma być naładowany, najlepiej to robić na podtrzymaniu.
a ja mam problem z renault captur zapala mi sie kontrolka check engine i poduszki macie jakis pomysł (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź Jednoczesne zapalenie się kontrolki „CHECK ENGINE” i kontrolki AIRBAG (SRS) w Renault Captur najczęściej oznacza: 1. awarię zasilania lub masy, która zakłóca pracę kilku sterowników naraz, 2....
Na podstawowym sprawdzeniu diagnostycznym przez złącze OBD nie wykrywa żadnych błędów. jeżeli sprawdzane było jakimś "badziewiem" z internetów za 50zł to nie dziwota gdyż te komunikują się tylko ze sterownikiem silnika. Jeżeli natomiast sprawdzane to było czymś bardziej profesjonalnym no to albo program diagnostyczny nie czyta w pełni tego auta albo...
- Zanim odpalisz auto to sprawdz czy pod korkiem oleju nie ma tzw. majonezu czyli mieszanki oleju i płynu chłodniczego - Sprawdź czy zbiornik płynu jest czysty tzn. nie ma śladów oleju. - Sprawdź czy poziom oleju jest pomiędzy max i min. - Sprawdź poziom płynu chłodniczego i płynu hamulcowego. Jak coś jest nie tak to nie bierz auta. - Sprawdź czy auto...
Szukaj w ABSie w wskazaniach prędkościomierza. Moim zdaniem nie tu problem. U mnie nawet jak nie było wskazań predkosciomierza bo pompa zj****a to kontrolki się pojawiały, fakt faktem laguna 2... Aa sorry nie nie doczytałem jedno z postów ze ten temat już za Tobą.
mam podobny problem sprawdziłeś ładowanie bo może być reg. napięcia i masy jakieś błędy????? przeczytaj mój opis może jest podobnie????
Jeżeli peu jest po kolizji i nastąpiło zadziałenia poduszek lampka pali się stale.
Czy w Punto II FL 2004/05 r. w celu skasowania błędów poduszek wystarczy interfejs EUROSCAN oraz czy do diagnostyki poduszek jest przeznaczone drugie gniazdo diagnostyczne tak jak w pierwszej generacji punto (jeśli tak to gdzie się znajduje)?
Witam. Nie sądziłem że będę musiał tu pisać jeszcze raz. Niestety problem palenia się kontrolki poduszek wystąpił po raz kolejny. Ruszanie kablami "na farta" nie przynosi dostatecznego efektu czyli kontrolka nie gaśnie. Może macie jakąś radę dla mnie? A i mam pytanie czy świecenie kontrolki AIR BAGU wyłącza działanie poduszek podczas ewentualnej kolizji?...
a jak już zgaśnie czy można go zaraz odpalić
Jasne że pod kierownicą jest taśma do poduszki - jest w "zwijaczu" który umożliwia obracanie kierownicą bez zerwania jej :) - uwaga przy pracach z przekładnią kierownicy - zachowac poprzednie położenie koła kierownicy wzgledem przekładni. Możesz ją wypiąć i sprawdzić przejscia zwykłym omomierzem.
Czyścić możesz Kontakt sprayem, możesz też podgiąć blaszki by się mocniej stykały. Octavia 2 ma przewody w podłodze, Octavia jeden ma pod siedziskiem. Od strony progu pod fotelem jest taka przykrywka a pod nią złącza od fotela, tam znajdziesz żółtą 3 pinową wtyczkę. Trzeba odkręcić śruby z tyłu fotela w prowadnicach które robią za ograniczniki, dajesz...
Sprawdzić trzeba taśmę pod kierownicą , mogła się uszkodzić.
widze że na koledzy sa sami dla siebie ale nasi koledzy z rosji pomogą bez niczego i tez pomogli mi w moim przypadku.
Citroen C5 X7 2010 2.0 HDi wyświetliło Serwis i "Airbag(s) or pretensioner seat belt(s) faulty". P0362 kontrolka neutralizacji poduszki powietrznej pasażera. Rezystancja zbyt niska. Kontrolka pasów przy lusterku nic nie pokazuje AI: Czy przed pojawieniem się tego błędu były wykonywane jakieś naprawy, modyfikacje lub prace przy fotelu pasażera, instalacji...
Pewnie masz przerwę-zwarcie w przewodach od poduszek co sygnalizuje odpowiednia kontrolka co pośrednio może mieć wpływ na sygnalizowanie usterki kontrolką STOP. Albo co bardziej prawdopodobne sprawdź gniazdo bezpiecznikowe pod pokrywą silnika i osadzenie bezpieczników odpowiadających za poduszki i inne, gniazda bezpiecznikowe i instalacja elektryczna...
Radio ma pamięć podłączoną na stałe "bezpośrednio" do akumulatora (poprzez skrzynkę bezpieczników oczywiście). Problem Będzie po stronie + lub - Rozumiem że nigdy nie było problem z kręceniem rozrusznikiem? Jeśli tak to masa silnika jest w porządku. Brak dobrej masy pomiędzy karoserią a instrumentami, lub coś po stronie + (znacznie więcej poszukiwań)...
Jest tak-jeżeli nastąpiło zadziałanie poduszek w związku z kolizją-testerem się tego nie da skasować Jeżeli nastąpiło zadziałanie napinaczy pasów bezpieczeństwa-taki błąd mozna skasować tylko trzy razy.
Dzięki kolego Pomogło .
Klasyczny objaw uszkodzenia taśmy zwijaka kierownicy.
W załączniku jest to pikanie. Czasami jest tak że przez 10km nie piknie ani razu, a czasami co kilometr. Jak widać również na filmie nie ma żadnej kontrolki NOWEJ, która by się zapaliła (kontrolki od poduszek świeciły się od czasu jego kupienia, a problem z pikaniem jest od około tygodnia) Na wyświetlaczu mam tylko zegar. Żadnej diagnostyki nie robiłem...
przed liftem
Oraz połączenie masowego przewodu z akumulatora na nadwozie i do silnika.
Korozja na stykach w kostce pod fotelem to najczęstsza przyczyna. Spróbuj przeczyścić kontaktem i delikatnie dogiąć piny. Ostateczne pozostaje połączyć przewody z ominięciem kostki,fotela tak czy siak sie nie wyciąga. Od pasażera przynajmniej :) . Metoda diagnostyki opornikiem 3ohm też dobra.
W internecie znalazłem taki sposób: Opis resetu SRS ściągnełem z civic club 1. Samochód przygotowany do jazdy, w pozycji przed zapłonem -kontrolki się nie świecą (alarmy, immobilaizery wyłączone ...) 2. Szukamy żółtego złącza (takie ślepe) gdzieś obok bezpieczników pod kierownicą. U mnie tak jest, w innych H szukać! 3. Wyciągamy tą końcówkę (żółtą)...
Dzięki kolego za podpowiedz, uruchomiłem clona VI2 z consultem 3+ i mogłem kilka informacji odczytać. Dodam,że klon zadziałał tylko z wersją programu 65.12. Oczywiście tak jak mówił serwis infiniti ani słowa tam o poduszkach natomiast jest jeden błąd z telematic system U1A03 - brak karty SIM albo problemy z odczytem. Jaka karta, gdzie ona jest to muszę...
Co wy piszecie, przecież opornikiem nikt nie wykasuje wypadku..., kolego auta powypadkowe jezda wszedzie tylko ze nie zawsze maja poduszki gdyz jest to drozsza czesc od zderzaka i aby zgasla kontrolka na desce rozdzielczej trzeba uzyc patentu , wtym wypadku patentem jest wpiecie opornika w przewod pod napinacz, i dlatego na alegro mozna spotkac zaslepki...
Bardzo częsty przypadek, jeśli poduszka boczna jest. Kostka pod fotelem do czyszczenia.
Od włożenia żarówki do kontrolki w liczniku i usunięciu rezystorów które ktoś podłączył zamiast poduszek. Z błędów wynika że nie działa kontrolka oraz że są zajęte przewody od poduszek i napinaczy. Najprawdopodobniej ktoś tam dał rezystory a jak się okazało że lampka nie gaśnie to pozbył się żarski z licznika.
Podłacz komputer diagnostyczny ,połącz się z airbag i się wyjaśni.
Panowie podpiąłem się Vag-Com pełna wersja niestety z poduszkami się nie połączy wiec i skasować się nie da (podpięte kablem) próbowałem VCDS to nie chce się łączyć ze sterownikiem . Podłączałem również interfejs IcarPro przez wi fi łączyłem się programem w pełnej wersji Torque Pro i nie wykrył błędów . Zmarnowane wiele godzin a kontrolka jak świeciła...
Dokładnie ,tak jest w tych samochodach,że miga.
Sprawdź czy zarejestrowały się jakieś błędy.
Jak jest jakiś ciężki diagnosta który czepia się wszystkiego to i tego może tak jak policja może Ci zatrzymać dowód rejestracyjny jak podczas kontroli świeci Ci się kontrolka od poduszek powietrznych bądź ABS, ESP czy hamulcy.
Należy poszukać żółtego złącza (dwupinowe) obok bezpieczników pod kierownicą - widzę że już je znalazłeś Wyciągamy końcówkę (żółtą) z gniazdka, kończącą dwa przewody biegnące z samochodu .To gniazdko jest ślepe tzn nic dalej od niego nie wychodzi. Przygotowujemy zworkę z kawałka przewodu. Przy zwartych końcówkach przewodu załączamy kluczyk do momentu...
jeżeli podczas demontażu/montażu nie zalaczysz zapłonu nic sie nie stanie.
Niezależnie od intencji druida, który zastosował takie patenty, sprawa i tak kwalifikuje się do prokuratury. Zacznij od tego zanim zaczniesz usuwać te wynalazki, bądź ustalać ich przyczynę. Zatrzesz wtedy dowody i nic nie wskórasz. Oszustwo to oszustwo i nie należy im odpuścić, w szczególności ż samochód do tanich nie należy...
Witam. Od jakiegoś czasu w mojej megance świeci się kontrolka Airbagu i serwis. Już kiedyś ta przypadłość mnie dopadła, ale wtedy to była taśma airbagu, nie działał też tempomat, po wymianie na nową problem zniknął. Teraz też myślałem, że to znów taśma, wiec wczoraj rozebrałem kierownicę, ale taśma była cała, w końcu tempomat działa normalnie, choć...
Trzeba sprawdzić czy kontrolka jest sprawna i czy dociera do niej zasilanie. Tam powinny być chyba jeszcze żarówki w kontrolkach. Co do poduszki to trzeba podpiąć się komputerem i zrobić diagnozę sterownika poduszek.
Witam. Niedawno zakupiłem Renault Trafic 2,0dci 2008r. Poprzedniemu właścicielowi nie chciał zapalić, a jak już zapalił to na kilka sekund i gasł. Na warsztacie wymienili mu 2 wtryski, ale z tego co wiem to nie mogli ich zaadoptować bo auto dalej nie odpalało. Więc mechanicy powiedzieli, że uszczelka pod głowicą. W takim stanie go kupiłem. Żeby się...
Cześć :) Mój samochód to Seat Ibiza IV 6J z 2015 roku, wersja polift. Auto miało dzwona w prawy bok. Po kolizji straciłem wspomaganie kierownicy i poduszki. Wymieniono bardzo wiele elementów zawieszenia – wahacz, zwrotnicę, amortyzator. Wymieniona została półoś, drążek kierowniczy i jego końcówka. Zmieniono także całe koło – felgę i oponę. Czujnik ABS...
Witam Mam prośbę może ktoś jest w stanie podpowiedzieć mi dlaczedo zapalila sie kontrolka poduszki powietrznej w ty aucie. Jestem wlaścicielem auta od miesiąca i od dwóch dni zaczęła się palic kontrolka poduszki powietrznej. Nie mam pojecia co jest przyczyną . Może ktoś może mi pomóc!! jak nie masz pojęcia o airbag to lepiej jedz do kogoś kto ci to...
Samochodu niestety nie mogę odpalić. Stałem w nocy na górce, próbowałem z górki go odpalić na drugim biegu, za trzecim razem zaskoczył, silnik się uruchomił, ale za chwilę zdechł. Potem po przekręceniu kluczyka na pozycję drugą paliła się tylko kontrolka poduszek i napinacza pasów. Udało mi się z górki jeszcze raz go zapalić, ale za chwilę znów się...
kasowanie kontrolki poduszek kontrolki poduszek toyota oporność poduszek
odpowietrzanie silikonu urwany kluczyk falownik rozruch silnika
laser czyszczacy zalany laptop ubezpieczenie
Sterowanie dwoma silnikami z jednej kasety sterującej Pralko-suszarka Amica AWDG7512CL - instrukcja i specyfikacja