1.7 kW raczej nie znajdziesz. Quady dla dzieci mają silniki max 1000W ale przy 36V i 1500W przy 48 V . Co daje prądy na poziomie 30-35A chwilowe 60-70 A. Możesz spróbować te regulatory mają więcej zabezpieczeń od tego co pokazałeś (min ograniczenie prądu i zabezpieczenie przed przegrzaniem). Można by też dołożyć wentylator do niego. Zdjąć jeden bok...
Witam, następujące pytanie: mam sobie silnik z wiatraka podłączanego bezpośrednio do 230V AC, to czy mógłbym zainstalować mostek Greeca by działał na DC? Mostek Graetza jeśli już. Tylko wytłumacz mi po co chcesz to robić?
Silnik jest trójfazowy - posiada dwie pary biegunów (4-ry bieguny). Nadaje się na prądnicę synchroniczną. Wystarczy na wirnik nakleić 4-ry bieguny = dwie pary S-N, S-N neodymów i kręcić jak dynamo. Wyjdzie trójfazowy prąd przemienny o Napięciu (m0cy) i częstotliwości zależnej od obrotów. Przy 1500 obr/min będzie 50 Hz. Po mostku trójfazowym (symetrycznie...
Skoro wiesz, że tam jest 40 V, to bierzesz dowolny transoptor, wstawiasz tam szeregowo diodę prostowniczą, rezystor z 3,9 k/0,5 W i masz gotowe. Dwa takie zestawy wyznaczają Ci kierunek działania silnika.
2,2 kW to żadna piekielna moc, autotransformator będzie tańszy niż silnik.
Zastanawia mnie te 10 magnesów, do niczego nie pasuje, nawet do trzyfazowego zasilania. Faktycznie również mi to nijak pasuje do BLDC, a bardzo mi zależy. Ostatecznie jestem skłonny wkleić inną konfigurację względem stojana, lecz jaką? Jeśli zaś chodzi o enkoder, to oryginalny był przyczyną awarii, więc w miejsce enkodera zamontuję czujniki halla.
A tak na poważniej - nie ma szans, by silnik malucha przerobić na diesla. Ten silnik po prostu się rozleci. Jednak nie ma problemu, by malucha przerobić na diesla. Trzeba tylko znaleźć odpowiedni silnik. Czy to ze sprzętu budowlanego, czy generatora, czy podobne. Kłaniają się tutaj firmy Kubota, Janmar, Hatz (te jakiś Niemiec wstawiał do motocykli Dniepr)....
Chyba najlepiej szukać jakiegoś Briggs dedykowanego do tego rodzaju sprzętu.
Witam posiadam 2 silniki 3f i chciałbym je przerobić na 1f tylko nie wiem czy da się je przerobić oba mają po 1,5kw więcej widać na zdjęciach jeśli można je przerobić za pomocą kondensatora to jaki wybrać.
Jak inne piny? To dwa różne sterowniki do dwóch różnych silników, jak wkładasz 1.8T, musisz zrobić konwersję wiązki silnika, przerobić wiązkę kabiny. Wszystkie schematy masz na kolhosniki.ru pod zakładką etka.
Poszło na PW.
[syntax=c]int Przod = A3; int Tyl = A2; int Lewo = A1; int Prawo = A4; // warunek: if (digitalRead(Tyl) == LOW && digitalRead(Lewo) == LOW && digitalRead(Przod) == LOW && digitalRead(Prawo) == LOW) { // to sie wykona jesli jest spelniony warunek }[/syntax] pilot jest conajmniej niewygodny, kup jakiegos uszkodzonego pada i wmontuj ten pilot do niego.
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
Witam serdecznie. Pierwszy raz korzystam z forum a użytkownikiem MF-70 jestem od kilku lat. Wielokrotnie zaglądałem na forum i było bardzoooo pomocne. W temacie konwersji silnika do MF-ki sam osobiście nosiłem się z takim zamiarem, ale szybko mi wybito to z głowy. Rozmawiając z fachowcami od silników z Agromaszu Skierniewice dostałem zasadnicze pytanie...
Zakupiłem zestaw do konwersji roweru: silnik jednofazowy 24 V 250 W. W zestawie była tylko manetka. Proszę o schemat podłączenia czujnika PAS. Podłączyłem go pod gniazdo manetki w sterowniku, ale nie działa poprawnie.
Tema zamykam.
Tak wystarczy. Mocny to szczotkowy 15T ale wysokie obroty, 20-22T średnie obroty większy moment obrotowy trochę mniejszej mocy. Podaj oznaczenie regulatora.
Ja mam 3000W chińczyka to nawet za mocny potrzeba dużo baterii i dobre mocowanie silnika ,szprych 2,4mm minimum ,wzmacniana obręcz ja mam 26 ale na swoim robię 120km a co do silnika to minimum 1500W
Albo silnika z innego klona DKW RT125, ale te już wymieniłem, a silnika Yamahy YA-1 raczej także nie zdobędziesz. W ostateczności pozostaje konwersja na elektryka.
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, mam następujący problem. Chciałbym przerobić model 3D (konkretnie model silnika) na format autocad, np. dwg. Chciałbym, aby został przekonwertowany tak, aby po otwarciu go w autocad widoczne były rzuty modelu. Jak najprościej to zrobić? Pozdrawiam serdecznie i z góry dziękuję za odpowiedzi Mlody
Mój też ma kasetę z zębatkami a jest przekładniowy ;) Kupiłeś nowy czy używany? Są jakieś oznaczenia na tym silniku?
Nic nie wspominałem o biegu wstecznym. Silnik kręci się nie w tą stronę co powinien
Witam Szukam silnika elektrycznego do konwersji Trabanta. Rozważam zakup chińczyka, ale też rzucił mi się silnik od Renault TWIZZY. Silnik ma 12 kw i w taką moc celuje. Idzie go spiąć z jakimś sterownikiem? On ma czujniki halla? Ma ktoś jakieś doświadczenie z tymi silnikami? Nie będzie za słaby? Szukam silnika ok 15kw może ma ktoś rozwiązanie z innego...
Cos na ukł. 555 zmotaj.
Silnik, baterie. Licz.
Wersja demo nie ma takiej możliwości.
Może lepszym rozwiązaniem będzie silnik krokowy o wystarczającym momencie siły? Policz, jak standardowy krok silnika krokowego ma się do zadanego kąta przestawienia wskazówki minutowej - przeskok o 1 minute, czyli 6°, bo reszta to drobiazg. Długo szukałem takiego silnika, do konwersji ,,wahadłowca" kościelnego o średnicy tarczy 1 metr. Owszem są takie,...
Wg mnie nie koniecznie lustrzane odbicie. Przeanalizujcie - GMP jest jak dobrze kojarzę na tej części z "podwójnym zębem" koła fonicznego, wg mnie wystarczy tylko o kąt wynikający z tego podwójnego zęba przesunąć klin w kole w odpowiednią stronę plus oczywiście obrót wału o 180 stopni. Jeśli dobrze pamiętam to pomiędzy dłuższą przerwą ("podwójny ząb")...
Falownik mozesz zasilic napieciem stalym. przy hamowaniu silnika indukcyjnego nadmiar energii odbierasz z zacisków dcbus falownika. reasumując, potrzebujesz "dwukierunkowej" przetwornicy dc/dc. Rozważ przekonstruowanie układu na w całości zasilane 48V. Unikniesz strat energii związanych z wielokrotną konwersją. Silniki i układy sterujące możesz "zapożyczyć"...
Witam, Koledzy - przede mną zadanie. Potrzebuję przekonwertować sygnały analogowe (jeden to obroty silnika a drugi to sygnał z przepływomierza mechanicznego) na sygnał cyfrowy CAN BUS. Pytanie czy łatwo wykonać tego typu urządzenie oraz czy jest możliwe zakupienie gotowego sprzętu
żadnych poprawek i przeróbek . kupiłem oryginalny regulator do tego modelu ale zanim podłączę chcę się upewnić czy cewka jest OK i przy okazji zgłębić trochę tamat jak to działa, żeby się nie okazało że poprzedniemu właścicielowi regulator się zepsuł od cewki. Sprawdzałem napięcie AC na cewce na wolnych i było 4 V. Z tego co piszecie wynika z tego,...
Chyba jedyne wyjście to konwersja na mechaniczną, ćwiczyłem to u siebie w samuraju z oryginalnym silnikiem renaulta. Problemem może być automatyka podnoszenia obrotów przy zmiennym obciążeniu silnika (szczególnie przy klimatyzacji). Luknij sobie: http://jarekstryszawa14.w.interiowo.pl/s...
Dzięki kybernetes :) nie ogarnąłem tego że to są dwa inne silniki. Czyli jednak nie ma sensu robienie tego na takim silniku a szkoda :(
W trakcie poszukiwań silnika okazało się, że jest to dokładnie ten sam model co w Makitach i wielu innych "markowych". Także nie psioczcie tak na "niemarkowe" sprzęty, bo do zastosowań typowo domowych są wystarczające. Jak najbardziej, silniki są często takie same w lepszych i gorszych sprzętach, to co je odróżnia to jakość przekładni, sprzęgła, główki,...
(at)Dajmano Pierwszy porblem taki że będziesz miał 5 biegów do tyłu. Jak silnik obrócisz.
Nie, innego softu z innego silnika. Np konwersja 150km 1.8t do 180
to w CD są silniki trójfazowe??
Prąd powoduje nagrzewanie się silnika.
Około 2 lata temu zrobiłem elektryczną 'konwersję' roweru miejsko-turystycznego - kupiłem gotowe przednie koło z silnikiem Bafang (używane), jakiś tani kontroler z PASem, wyświetlaczem i manetką, baterię zrobiłem sam i umieściłem w skrzynce na bagażniku. Koszt całej przeróbki wyszedł jakieś 1000-1200 PLN (koło 180PLN, kontroler ok 150PLN, reszta to...
nic się nie martwcie jeżeli teraz wszyscy by jeździli elektrykami to prąd po akcyzie i jeszcze innych tam pierdołach kosztował by nie 0,50 zł tylko 5,50 zł
Witam, napiszę to krótko. Ostatnio jechałem swoim rowerem elektrycznym, którego sam składałem (zestaw do konwersji) - silnik 1000W 48V / bateria 48V 25Ah. Pewnego razu wpadłem po prostu w większą dziurę na drodze, przejechałem może z metr i wyświetlił się błąd na wyświetlaczu SW900 - Błąd 09. Kontroler. No to rozebrałem silnik, a było ciężko, i po...
Część Planuje zrobić konwersję mojego pitbike ( mały cross ) do elektrycznego. Jako baterie mam przygotowana li ion o napięciu około 48 v, 950 wh. Silnik planowałem dać bldc 1.8 kw jednak czytałem że przy mocy ciągłej daje on 0.9 kw mocy, jestem w tym kompletnie zielony a jeszcze czytałem że przez krótki czas te silniki mogą dać 3 krotny moment obrotowy...
No ja już sam się zastanawiałem nad tym że skoro waga duża to albo przełożenie inne bądź duży silnik nie 4s a 6s i kupiłem 2X Zeee 6S LiPo 9000mAh 22,2V 100C EC5
Tak czujnik PAS rozpoznaje kierunek. Wyciągnięcie sterownika trochę to słabo widzę dużo kabelków fakt że na wtyczkach. A sterownik nie waży wiele. Najwięcej waży bateria nawet to koło silnikiem będzie cięższe od sterownika.
Od strony sprzętowej nie ma się do czego przyczepić. Wszelkie wskazania programowe są w normie. Problemem może być jedynie "silnik" programu który używasz. Sprawdź jak zachowują się inne programy do konwersji video, np: Avidemux, Virtualdub.
Witam, Najprościej zastosować transoptory. Oprócz konwersji poziomów masz izolację galwaniczną. -- pozdrawiam
LPT odpada (laptop)
Nie jest sztuką hamować silnikiem i nie pisałem o tym że tego nie umiem robić, chce mieć po prostu model inny niż mają wszyscy ,nie zależy mi na prędkości, a co do wykonania części to mam maszyny cnc i nie jest dla mnie stworzyć model danej części i wykonać ko na maszynie ,kupić aparaturę też można ale po co skoro można zrobić coś samemu ,jedyny problem...
Cześć! Dlaczego Twój wybór padł na tak przestarzałe i mało efektywne rozwiązanie? Zastanawiałeś się nad patentem którego podstawą jest silnik bezszczotkowy w tylnym kole i bateria 36V / 48V?
ale z białej kostki nie ma przejścia z pinu 7 na pin 63 Na schemacie który zamieściłem wyłącznik sprzęgła, niezbędny do działania rozrusznika idzie na pin B11 wtyczki sterownika silnika
Mam 4 wyjścia Dziwne, zwykle nie wyprowadza się środka gwiazdy. Masz silnik BLDC czy krokowy? Możesz podać jego model?
Rozmawiałem swego czasu z kolegą który w takim silniku zrobił konwersję do przepływki bez klapy. Silnik wykrzesał dużo nawet lepsze parametry natomiast jest troche zabawy trzeba zrobić podmiankę ECU i pompy i listwy wtryskowej oprócz samego przepływomierza - no i przemapowanie. Generalnie rzecz bardzo nie opłacalna.
W BR130 nawet jakbyś chciał, to silnika nie wymienisz niestety (jest wbudowany w wózku). Wersja Junior miała jeden wózek napędzany, wersja Expert dwa. W każdym starym loku albo dorabiasz gniazdo, albo dekoder łączysz na krótko.
w ktorym konczy sie silnik i nie oplaca mi sie inwestowac w remont silnika Kolego za przeróbkę to byś NOWY silnik kupił.
Przedwcześnie ucieszyłem się, ten sposób działa ale na wyłączonym silniku. Niestety w czasie jazdy błąd wyrzuca.
będzie działał jak dotychczas a różnica w ilości cylindrów wyprowadzonych z sterownika.
czesc Ktos by sie podjol przerobienia softu z PIC 16F84 na cos rozsadnego :P Jest to soft ze strony http://www.dakeng.com/u2.html ktory konwertuje sterowanie silnika krokowego pulsacyjne na sterowanie fazowe. Bylo by to super tanie rozwiazanie w porowniu z kupnem np L297 Chociaz nie wiem jaka predkosc ma ten pic (drogi skubany ;))
Podaj dokładniejsze dane tych akumulatorów. Chodzi mi o pojemność znamionową. Przy 1000W poborze mocy i napięciu zasilania silnika 36V (przynajmniej ja nie spotkałem się z innym napieciem zasilania w rowerze elektrycznym, ale być może są też na 48V) pobór prądu będzie wynosił ok. prawie 28 A. I minimum taki prąd ciągły prąd rozładowania muszą wytrzymać...
Widzisz jak brak odpowiedzi pobudza kreatywność!
UTO dotyczy hulajnóg i deskorolek elektrycznych, nie ma nic o rowerze z silnikiem spalinowym. Konwersja na ebike jest świetna moim zdaniem i chciałbym takie coś zrobić lecz budżet na to nie pozwala a nie chciałbym oszczędzać na tym, bo jednak bardzo liczyłby się zasięg. A w przypadku silnika spalinowego jest o wiele taniej pod względem samego zakupu...
Jasne. Będzie działać z transformatorem, mimo że częstotliwość jest inna, silnik jest silnikiem prądu stałego, więc na dłuższą metę się nie zepsuje. Ale nie chcę nieporęcznego transformatora w kuchni i chciałbym zbadać konwersję obwodu. Strona silnika obwodu może być w porządku, jeśli zmienię MOV i kondensator. Ma czujnik efektu Halla do sprzężenia...
Wiedziałem że o tym mówisz. Gdzie w silniku masz konwersję z parą wodą? Gdzie masz Nikiel Raneya? Te procesy nie zachodzą bez katalizatorów.
Garść danych o silniku D600 dla kolegów dłubaczy (głównie przedmówcy) co do konwersji na silnik z D600. Może uda się zrobić hybrydę... Sekcja enkodera z D600 dla porównania z Normstahlem - płytka z pojedynczym czujnikiem Halla (symbol 317E, 0845, z tyłu 81L), opornik 4,7k, dioda krzemowa 1N4148, 2 kondki 100nF (fot.), magnes 4- biegunowy 2N2S średnica...
Polecam Ci poszukać jakiegoś sterownika z sinusem. Zastanawiałeś się czy ten silnik nie wyrwie Ci z ramy mocowania tylnego koła?
Zestaw do konwersji roweru Rapid S-2100
Mam pytanie. Buduję ROV i mam problem. Mam koder i dekoder ale serwa na 5V to dla mnie za mało. Nie ma ktoś gdzieś jakiegoś schematu konwersji na elektronikę + silnik na 12V? Mowa o sterowaniu silnika w obu kierunkach. Pozdrawiam.
I na nim też straci deko mocy z silnika. Dodajmy jeszcze że musi być akumulator, a na wyjściu tego ustrojstwa nadal będzie tylko 12V. Dochodzi więc jeszcze konwersja na 230. Kolejne straty a i przetwornica 2kW z realnym sinusem tania nie jest. Jak realnie policzyć wszystkie graty do kupienia i robociznę to taniej wyjdzie kupić nowego gotowca albo nawet...
Przy tak małej mocy to raczej nie opłacalne. Prościej kupić pompę na 230V . Lub dać przezwoić silnik na takie napięcie.
Hej Chcę zelektryfikować swój stary wdzięczny rower, kwestię przyczepienia elementów do samego roweru pomijam gdyż z tym jakoś sobie poradzę chciałem tylko zapytać o poprawność elektrycznego podpięcia do siebie podzespołów i o opinie co sądzicie o wybranych prze zemnie produktów. Chcę podkreślić iż ma to być robione po kosztach :) do konwersji wybrałem...
Dzięki za odpowiedzi. Jeszcze jedno pytanie. Jeśli jakiś spec stwierdzi, że napięcia i inne parametry w obu podzespołach będą poprawne to gdzie w takim przypadku mogę szukać problemu? Tam jest jakiś sterownik? Co to za silnik, jak się nim steruje? Jakie ma parametry?
Witam. Potrzebuję pomocy w doborze napędu elektrycznego. Przerabiam motocykl 125cm3 na elektryczny. Szukam gotowego rozwiązania, kompletnego zestawu do konwersji albo konkretnej podpowiedzi. Zastanawiałem się nad silnikiem 72V 4000W z Aliexpress, ale nie wiem, czy to dobry wybór. Pozdrawiam
A no to skoro dałeś zdjęcie poglądowe, to ja dałem poglądową przyczynę :D Można spróbować dać trochę kondensatorów ceramicznych na wejście wkrętarki, tak około 50-100uF /25V. Ich mała rezystancja szeregowa powinna skompensować szarpnięcia prądu powodowane przez silnik.
Będzie głośno. Podobno jednak ludzie lubią jak urządzenie jest głośne, bo wtedy z pewnością działa lepiej niż urządzenie ciche. Testy były prowadzone na ulicy i testowane były odkurzacze. Głośniejsze były wskazywane jako lepiej odkurzające. Takie były odczucia badanych. Dmuchawa ma silnik 3.5kW czy 7kW?
(at)bananvandyk No dobrze, ale co z konwersja momentu? Tu będzie tylko sprzęgło odśrodkowe i stale przełożenie i nic więcej.
Problemem sa baterie, masz jakieś?
Witam. Chcę z tokarki BD-8 zrobić tokarkę CNC programowaną przy pomocy komputera. Potrzebuję pomocy w wyborze odpowiednich elementów. Jak dobrać silniczki? Jak sterować nimi przy pomocy komputera. Bardzo dziękuję za każdą pomoc.
Dokładnie tak, z czujnika stop wyprowadzenia idą do sterownika silnika, bezpośrednio i do sterownika ABS "na górę schematu" za pośrednictwem znaczników w prostokątnych ramkach
Przewód łączący silnik z falownikiem należało by też dać ekranowany.
Potrzebuje flansze do skrzyni biegow od vw transportera T3 16D do przerobienia silnika benzynowego na diesla, albo jak inaczej przerobic vw transportera Boxera na diesla z gory wieklkie dzieki
Hej :) Czy ktoś ma może pomysł jak zrealizować konwersję sterowania bistabilnego na monostabilny z wykorzystaniem przycisków UP/DOWN ? W silniku, którego chcę użyć, producent przewidział tylko monostabilny sposób sterowania a ja chcę wykorzystać niezależne przyciski do sterowania UP i DOWN z użyciem modułu iPB-20-20-2, 20A, 1NO-1NO, firmy Schneider...
Po co dwa bezpieczniki na dwa biegi? Te silniki jak się uszkadzają, to żaden bieg nie działa a zabezpieczenie przed przetarciem jednego z przewodów odpowiedzialnego za dany bieg to już zbytek ostrożności tzw syndrom zakonnicy (zakładała drugą prezerwatywę na świeczkę, bo przezorny zawsze zabezpieczony ;) ).
Na 80ccm spokojnie pojedziesz więcej niż 30km/h i to na oryginalnym zestawie. Ja u siebie mam gaźnik od Simsona i sportowy tłumik także od Simsona, Lepiej silniczek na nim jeździ. A mieszanka to jaki problem. Kupujesz trochę więcej paliwa, mieszasz i dolewasz jak zwykłą benzynę. JA ogólnie jestem zadowolony z silniczka. Śmiga aż miło. Najgorsze jest...
Bez problemu można kupić potencjometr cyfrowy do takich aplikacji. Tylko jest to trochę bez sensu - nie prościej wygenerować odpowiedni sygnał już za przetwornikiem? Odpadnie podwójna konwersja.
No to się popisałem! Zapomniałem, że lodówki mają w ogóle jakieś silniki...
Fotki są na stronach.
Dla mnie to trochę rozbudowany system dla zwykłych zasłon. Rolety zewnętrzne to ok. Tutaj zastosował bym parę wyłączników krańcowych i sterownik silnika. Urządzenie proste mniej awaryjne i tanie
Wytworzony prąd w alternatorach nie dostarczy odpowiedniej ilości energii do grzałek, co za tym, nie wytworzysz odpowiedniej temperatury/ciśnienia pary, nie mówiąc o jej przegrzaniu. Silnik parowy ma niską sprawność konwersji energii, to już sprawniejszy jest wymyślony w podstawówce, układ silnik-prądnica :).
To już może w ogóle założyć na silnik jakiś układ do pomiaru prędkości: prądniczkę tachometryczną, czujnik Halla, przetwornik obrotowo - impulsowy, czy co tam jeszcze można - i regulować prędkość obrotową w ten sposób. Może być łatwiej bo nie trzeba będzie kombinować z konwersją napięć.
Mam w związku z tym pytanie czy po przerobieniu prądnicy czy alternatora (nie wiem co tam jest) i tych wszystkich regulatorów i prostowników zmieści sie to w obudowie cartera i czy będzie na tyle silne aby ładowac akumulator i zasilać sprzęt ? Czy moc silnika ma na to wpływ i wysokośc obrotów ? Pytam bo grzebiemy czasem z kolegą w takich.
Primo - nie rób ta, bo zapis podatny jest na atak! Secundo - mysql_escape_string() Tercio - oznaczeniem stringów w MySQL jest apostrof, a nie cudzysłów. Coś tam dalej - jeśli ID jest wartością numeryczną- nie stosuj apostrofów, bo niepotrzebnie zamęczasz silnik bazodanowy konwersją typu.
Hej. Mój układ przewiduje bezpośrednie podłączenie wyprowadzeń z czujników halla do pinów uC, gdzie sygnał jest przepuszczany przez pin change interrupt. Czy procek jest w stanie odpowiednio zinterpretować i przetworzyć sygnały na tych wejściach? Nie powinienem zastosować tutaj jakichś komparatorów na konwersję logiczną?
Czy taki zestaw by się nadał? https://obrazki.elektroda.pl/1863526700_... https://allegro.pl/oferta/silnik-36v-800...
Mida nie zastosujesz, wymagana rama lub rzeźba. Silnik w przednim kole na miasto, odpuść. Zostaje silnik w tylnym kole. Napięcie na silniku min. 36V, 24V unikać- prądy. Bateria w trójkącie. Możesz szukać silnika z kołem. Zaplanuj budżet, najdroższa bateria. Rozsądną konwersja na nowych elementach od 1600 do 2500. Zobacz, może warto kupić używany elektryk....
Witam. W seacie toledo 2 1.6 16v bcb padł mi silnik i szukam nowego i znalazłem czy mogę wstawić akl zamasst bcb (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji - Użytkownik posiada Seata Toledo II z silnikiem BCB (1.6 16V, 105 KM) i rozważa zamianę na silnik AKL (1.6 8V, 101 KM). - Silniki te różnią się m.in. liczbą zaworów, generacją sterownika...
Nie wiem dlaczego silnik w przednim kole nazywasz piastą. To typowy chiński zestaw noname do konwersji. Jak się przegrzewa na 36 V to trzeba obniżyć napięcie.
Do wózków inwalidzkich są silniki wyposażone w przekładnie inne niż w tym silniku, tu masz 300obr/min norma EN15197. Silnik ten ma przekładnie planetarną na plastikowych zębatych i służy jedynie jak wspomaganie napędu w rowerze elektrycznym. Jako napęd główny długo nie pożyje, zwłaszcza, ze prędkość z jaką porusza się wózek to 1-6km/h. A wtyk przedziale...
Rozumiem, że chcesz zachować oryginalny sterownik, a zmienić jedynie końcówkę mocy. Jeśli tak to w samym sterowniku MUSISZ dokonać drobnych zmian bo inaczej wszystko pójdzie z dymem. Zmień (zwiększ zarówno wartość jak i moc) rezystora 750R1W z którego zasilane jest 5V. Zwiększ rezystor R16 w dzielniku napięcia. Jeśli używasz rezystora w tam jest 0,001...
https://elektrowoz.pl/transport/efektywn... Poniższe z ww. linku jest oczywiście nieprawdą: "Samochód elektryczny podłączony do gniazdka ma dostęp do około 95 procent pierwotnej energii, ponieważ na etapie transportu i dystrybucji doszło do pewnych strat. Następnie...
Odepnij silnik i przemierz rezystancję uzwojeń. Przemierz także wyprowadzenia sterownika na silnik mierząc kolejno każdą fazę do plusa i minusa zasilania.
Rozrusznik nie jest przystosowany do ciągłej pracy, a już na pewno nie na podniesionym napięciu. Wytrzyma godzinę, dwie i to nie obciążony , jak obciążysz choćby mocą fabryczną, to przegrzeje się w 10 min. Pogrubienie moje. Na elektrotechnice wkładano nam w głowę, że silnik szeregowy (a tradycyjny rozrusznik to właśnie taki silnik) NIE MOŻE pracować...
silnik elektryczny konwersja konwersja darmowy konwersja partycji
elektryczna tylna klapa honda civic termostat podświetlenie łącznika
zmywarka samsung dw60m6050 philips 32pht4503
Thomson 19HW4323 - specyfikacja i wsady EEPROM Bateria do gitary z aktywnymi pickupami - 9V