Przed rozdzieleniem skrzyni od silnika musisz odkręcić jeszcze śruby łączące talerz zabieraka z konwerterem skrzyni, w przeciwnym wypadku podczas rozsuwania konwerter zostanie po stronie silnika i wyleje się z niego olej.
Jezeli montujesz konwerter do skrzyni, musisz uwazac na uszczelniacz. Obracaj go delikatnie w prawo i w lewo i powinien wskoczyc. Staraj sie to robic w osi walka wystajacego ze skrzyni.
Błąd lock up-u czyli albo za niskie ciśnienie wytwarza pompa skrzyni albo elektrozawór albo lock up w konwerterze wadliwy. Kolokwialnie konwerter nie spina na sztywno. Jest uślizg /różnica prędkości wał korbowy -skrzynia biegów po zapięciu lock up.
do Krisf6 : Elektrozawory ulegają zużyciu ale nie po takim krótkim czasie ( przy prawidłowej ich wymianie ). Przyczyną zanieczyszczania ich może być : Zużyty konwerter, skrzynie biegów. Opiłki i jeszcze raz opiłki.
Cóż to za fura? Jak jesteś pewny prawidłowego montażu konwentera w skrzyni to jest ok.
Czy "skończyła" się skrzynia czy może to konwerter/sprzęgło? Bardziej wskazuje na sprzęgło. Ogólnie skrzynki są dobre, ale niestety nawet w skrzyni manualnej przychodzi czas na wymianę sprzęgła, w pańskim przypadku regenerację. Aby mieć pewność proszę wykonać test konwertera.
Bo problem może być w konwerterze, połączeniu konwerter skrzynia, jak i samej skrzyni. Żeby zregenerować konwerter (uszczelnienia tłoka lock-up ,tarczki ) trzeba go rozciąć a potem zespawać.
Skrzynia do wymiany - konwerter już wcześniej nie działał poprawnie, a po takiej trasie rozleciał się cały i rozwalił całą skrzynię. Wcześniej, gdy skrzynia działała, było słyszalne dziwne "walenie" przy przyspieszaniu - to właśnie był wadliwy konwerter.
Jak zdejmiesz miskę to wyleci olej tylko ze skrzyni , zostaniew konwerterze, przy statycznej wymianie nie wymieni sie całkowicie oleju potrzebna jest wymiana dynamiczna ale i taka wymiana jest stosowana. Poozdrawiam....
ja mam podobny klopot i dowiedzialem sie,ze to moze byc klopot z konwerterem skrzyni
Najprawdopodobniej podczas demontażu lub montażu skrzyni została uszkodzona pompa i/lub konwerter. Jest brak przeniesienia napędu na skrzynie.
To skrzynia automatyczna a więc konwerter a nie sprzęgło, i tak, konwerter się powinno odkręcać i wyjmować ze skrzynią (co jest bardzo proste - tak jak pisał kol. ftp.kowal, zresztą składanie tego bez wsuniętego ostrożnie i delikatnie konwertera w skrzynię jest męczarnią i nie dość że ten simering łatwo zepsuć to jeszcze jak nie popadniesz w wycięcia...
1. Czy dalszy demontaż może przynieść jakieś niespodzianki ? Na co zwrócić szczególną uwagę ? Czy są jakieś części (o'ringi, uszczelniacze), które warto wymienić aby nie wracać do tematu ?? - Można wymienić uszczelniacz na pompie oleju w miejscu gdzie wchodzi szyjka konwertera. Skrzynię "wkładamy" wraz ze sprzęgłem. 2. W sprzęgle hydrodynamicznym prawdopodobnie...
to bład cewki sprzegła konwertera skrzyni
A olej i filtr w skrzyni kiedy zmieniałeś? Na zimnym też to się dzieje? Może temp oleju za szybko wzrasta i jest za duża, może konwerter, też.widzialem przypadek, że skrzynia podobnie przez ABS głupiała.
Typowa usterka w ZF5HP19FL. Panewka w pompie oleju zatarła się na szyjce konwertera. Skrzynia do wymontowania z pojazdu i naprawy.
Procedura wygląda tak jak w samochodzie osobowym z automatyczną skrzynią biegów, trzeba odkręcić rozrusznik i przez ten otwór trzeba odkręcić konwerter od koła zamachowego.
Sam też nie wiem bo nie byłem przy montażu. Ale wydaje mi się że skrzynie trzeba zakładać z konwerterem na skrzyni
Takie wibracje często powoduje uszkodzony konwerter skrzyni at. Moga być jeszcze koła/opony.
Takie poszarpywanie to według mnie objaw kończącego się konwertera, a z N na D lub R przerzuca ładnie czy zdarza mu się podejrzana zwłoka?
Wsadz ten czujnik na zdjeciu zpowrotem bo to czujnik predkosci wyjsciowej konwertera skrzyni
Rolki do badania hamulców kręcą się znacznie wolniej niż rolki w hamowni. Nie obawiasz się problemów z wyważeniem rolek i z dokładnością ich wykonania? Co do hamulca to może jakieś duże sprzęgło/konwerter z automatycznej skrzyni biegów? Tylko zrobić dobry obieg i chłodzenie oleju bo będzie się grzał.
Tu jest tylko płyta z ząbkami I widzę że jest poprawnie przykrecona do konwertera skrzyni wiec to na pewno nie stuka. Po zablokowaniu kola zamachowego nie czuje luzu na wale
Może wcisneli ci konwerter do skrzyni na siłe i pompa olejowa ci stuka?? odkręcany był konwerter od silnika?
To nie jest rysa lecz rowek powstały od uszczelniacza (Simmeringa). Trochę to dziwne że regenerując sprzęgło nie wymieniono szyjki. Na zdjęciu widzę że konwerter nie jest malowany (znane mi profesjonalne zakłady malują na "swój" kolor oraz cechują swoim numerem porządkowym). Wyjmij uszczelniacz i sprawdź panewkę szyjki konwertera (za uszczelniaczem)...
Wszystko fajnie tylko czy wkładasz skrzynię z konwerterem na wałku czy, wsadzasz skrzynię w konwerter przykręcony do silnika?
witam Ostatecznie musiałem zregenerować konwerter. Pozdrawiam
Ja korzystam z usług firmy z Warszawy, ale widzę że jesteś z Krakowa więc masz firmę "pod nosem": http://www.automatkrakow.eu/
01192 to uszkodzenie konwertera skrzyni i może mić wpływ na stabilne wolne obroty, chociaz niewielki.
Wyjąć skrzynię biegów i sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) zregenerować.
Może to być konwerter w skrzyni. Podjedź do jakiegoś dobrego serwisu automatów, niech ocenią.
Masz sześciobiegową skrzynię Aisin Warner TF-62SN. Skrzynia wymaga adaptacji zwłaszcza po zregenerowaniu konwertera (sprzęgła hydrokinetycznego). Jaki masz przebieg ?
Jak działał przed to raczej konwerter, tylko zobacz czy znajdziesz ząbki.
Wygląda jakby uszkodziło się sprzęgło konwertera.
Nie pamiętam , ale u ciebie chyba siedzi skrzynia AJ0 ( gdyby była DP0 to ilości oleju sa podobne). Do skrzyni automatycznej owszem wchodzi 7 litrów ale do pustej. Konstrukcja skrzyni jest taka że NIGDY :!: nie zlejesz całego oleju ze skrzyni bez jej rozkręcenia i rozcięcia konwertera . Po zlaniu oleju przez korek w skrzyni zostaje jeszcze około 4 litry...
trzeba zdjąć sterownik i najlepiej na stole wymienić zawór tcc. Cały sterownik umyć w benzynie ekstr. i założyć. Jeśli jednak to konwerter no skrzynia do wyciągnięcia. Konwerter jest pomiędzy skrzynią a silnikiem.
A co znaczy to, żeby wymienić na prawidłowe jednostki Rozchodzi się o komputery sterujące silnikiem i skrzynią biegów. nie mogę zdjąć konwertera czy jest jakoś zabezpieczony, czy powinien zejść lekko ? Konwerter powinien zejść lekko, niczym nie jest zabezpieczony.
Prawdopodobnie celując konwerterem w skrzynię uszkodziłeś uszczelniacz. I tak masz sporo szczęścia bo przy takiej operacji łatwo uszkodzić skrzynię. Olej skrzyniowy czy z silnika?
Na początek olej. A potem konwerter.
przeciwnym wypadku, będzie to automat, niezależnie od rozwiązań technicznych. Nie będzie,Fiat stosuje półautomat o nazwie Selespeed,to zwykła skrzynia manualna z zamontowanym hydraulicznym robotem zmieniającym biegi i wciskającym sprzęgło. Jest tam też klasyczna tarcza sprzęgła podczas gdy w zwykłym automacie jest konwerter hydrokinetyczny
Dokładnie tak, w misce jest około 3 l oleju na zgaszonym reszta jest w skrzyni chłodnicy i konwerterze. Nie wykręcaj czasem tej czerwonej plastikowej rurki pod korkiem bo zleci wszystko. Poziom ustala się przy 40°C ale nawet jak spuścisz na zimnym będzie lepiej niż niewiadomy stan oleju.
NIe sa czujniki, problem w mechanice skrzyni: konwerter lub hydrauliczne sterowanie sprzegla lock-up.
Witam, autko w warsztacie skrzyń automatycznych, diagnoza - uszkodzony mechanizm różnicowy, uszkodzone wybieraki, konwerter. Będzie bolało....
Przekładnia CVT powinna mieć i tak jedno sprzęgło wielotarczowe. Nie ma konwertera jak w zwykłej skrzyni automatycznej. Samochód nie powinien stać w miejscu przy pracy silnika na biegu jałowym, tak jak w zwykłym skuterze?
Te dwa wycięcia (nie mylić z wygięciami bagnetu) to poziom oleju na rozgrzanej skrzyni (10-15 km jazdy) i położeniu P/N. Na zimnej będzie ciut poniżej dolnej kreski. Do skrzyni wchodzi ok 5 litrów oleju, dexron 2. Spuszczasz z miski i z konwertera.
Witam! Wymieniam właśnie chłodnice oleju transmisyjnego i olej ponieważ płyn przedostawał się do oleju, pytanie czy da się w jakiś sposób spuścić olej z konwertera momentu obrotowego skrzyni półautomatycznej?
Stan oleju OK, ale przy próbie wymiany jakoś mało zassał, czy to wina konwertera? Pytanie drugie, czym się różni skrzynia FLZ od GPE, czy jest gdzieś strona, żeby to odróżnić?
Jak to jest automatyczna skrzynia biegów z konwerterem to wieniec nie jest na kole zamachowym, tylko na tarczy zabieraka, część tania i łatwo dostępna, gorzej z wymianą
W ciężarowych tego zjawiska nie zaobserwowałem Bo tam masz skrzynie de facto manualną. Pełzanie to specyficzna cecha skrzyni z konwerterem (sprzęgłem) hydrokinetycznym. Może to być także programowo rozwiązane w skrzyniach DSG albo pół-automatach, ale kosztem zużywania sprzęgła. Przy hydrokinetyku nic się nie zużywa, tylko wydziela ciepło.
Na szyjce konwertera sa dwa naciecia cały konwerter wchodzi na frez na co szczegolnie zwrucić uwage jakies znaki sa na pompie i konwerteze?.Jesli chodzi o sam konwerter to najpierw włozyłem go do skrzyni i ze skrzynią wkładałem do silnika.skrzynia zeszła sie bez problemow,pompa nie była rozbierana.Czyli przypuszczasz ze sprzegło przy wkładaniu ze skrzynią...
Witam, jak w klasycznej skrzyni napęd pompy odbywa się przez konwenter który jest przykręcony do koła zam.silnika ma on sprzężenie z napędem pompy(coś na wzór sprzęgła kłowego)dopiero pompa podaje olej do elementów skrzyni (kosze sprzęgłowe,konwerter itd)skoro nie jezdzi to albo zawiodło sterowanie lub kosze sprzęgłowe,jak masz czym to zmierz ciśnienia...
Dzięki za odpowiedź. Tylko kwestia regeneracji konwertera? Czy tulejka w skrzyni też do Wymiany?
................ rozpinam kostkę i dopiero mogę wyjąć kluczyk. Którą kostkę? Przy manetce zmiany biegów, od selekcjonera (przełącznika wielofunkcyjnego), czy od elektrozaworów? To po pierwsze. To że po uruchomieniu silnika nie "spada" w skrzyni stan oleju może świadczyć o uszkodzonej pompie oleju (zły montaż skrzyni biegów, sprzęgło w trakcie montażu...
Dziwny trochę ten post, ale napiszę coś od siebie. Skrzynia nie mogła uszkodzić się od holowania, chyba że jechali ponad 60km/h. Osobiście holowałem automat ponad 50km w203 i dalej działa normalnie. Z redukcją są częste problemy i mogą być spowodowane złym stanem technicznym skrzyni, albo raczej konwertera lub oleju. Taaak, dawaj takie rady... To że...
Planetarka kupiona, konwerter zregenerowany, skrzynia poskładana zamontowana do auta i zalana olejem moparowskim oczywiście i auto chodzi. Tematu nie kończę ponieważ może będę mógł pomóc przedmówcy :D
Nie wyglądał na uszkodzony ,ale zmieniłem profilaktycznie, miernikiem nie da się go zmierzyć bo nie ma oporności nawet nowy czujnik bo to też sprawdziłem nie ma też przejścia na nich ,zostaje oscyloskop ,ale nie mam do niego dostępu. Wlalem olej do skrzyni na "siłę" dalej to samo żadnego biegu ,stawiam że to pompa oleju albo konwerter bo skrzynia nie...
simering uszczelniajacy na konwerterze, a dokladnie nabity na pompę oleju skrzyni jak tu na zdjeciu po demontazu konwertera http://acidtechno.freehost.pl/2ab_skrzyn... do kupienia http://midparts.pl/
tak, poradziłem sobie ze skrzynia.. poza wymienieniem sterowania (chyba zbędną czynnością), regeneracją konwertera (chyba trafione) uszczelniłem cała skrzynię.. sprawdziłem kartery czy przylegają (było do poprawienia) i zadbałem żeby ogólnie obieg olejowy był szczelny, a termostat się nie przycinał (bo chyba się przycinał.. patrzac po rysach jakie były...
Witam, posiadam auto audi a6 c5 2003r 2,5 tdi 180km quattro i mam problem ze skrzynią automatyczną tiptronic a mianowicie brak hamowania silnikiem po odpuszczeniu pedału gazu oraz przeciąganie obrotów na biegach, gubienie się pomiędzy 4/5 biegiem, drastycznie wzrosło również spalanie. Przy prędkości +150 km/h obroty zatrzymują się na 3400 obr/min. Po...
Jeśli się nie mylę to nie trzeba zwalać skrzyni tylko jest na pewno jakiś dekielek przecież konwerter jest przykręcany do koła zamachowego. Przeważnie jest to pierścień średnicy koła zamachowego z otworami na które patrzy czujnik położenia wału.
Wymieniłem konwerter i skrzynia zaczeła działać lecz nie tak jak powinna.Wszystko działa do momentu pojawienia się błędu P0720,wtedy biegów brak.Odpinam klemę z aku na kilka sekund i skrzynia znów działa.Wymieniłem dwa czujniki na skrzyni ,jednak nic się nie zmieniło.W czym może być problem.
Sprawa wyglada tak: Mozesz spokojnie wyjac sinik od gory. Jezeli masz cierpliwosc i wyciag to bez skrzyni. Jezeli jednak nie masz cierpliwosci to targaj ze skrzynia po wczesniejszym zdemontowaniy polosiek (przy okazji olej sobie wymienisz w skrzyni). Przerobilem to i idzie o wiele latwiej niz z manualna skrzynia. Gdy zdecydujesz sie na wyjecie silnika...
Opiłki nie pochodziły z uszkodzonego sprzęgła tylko wytartych tarczek. Posypał się kosz K2 i części sprężynek uszkodziły tarczki. Walczę jakiś czas już z tą skrzynią. Nie poddaje się, bo powiedziałem sobie, że ją naprawie i koniec :) Chciałem oddać skrzynię do fachowca, ale lubię naprawiać takie rzeczy. I mam parę pytań, był bym bardzo wdzięczny za...
Witam. Autko jak w temacie. Po rozgrzaniu skrzyni biegów występuje taki efekt: Dodam ze skrzynie w tych samochodach hamują silnikiem. WIęc: jedziemy np 80, sprzęgło konwertera załaczone. Hamujemy, automat schodzi 3,2,1. jedziemy dalej, skrzyni asie rozgrzewa i jest tak 3,2, rozpięcie napędu, potem szarpnięcie bo załaczyła się jedynka. Przejrzałem już...
czyli olej na jezdni, laweta. kto tu popełnił błąd, bo mnie się wydaje że spie....... regeneracja sprzęgła. czy się mylę? Tylko demontaż skrzyni z auta pozwoli rozpoznać przyczyny, czy rzeczywiście było wina wstawienie tulei ponad wymiar, czy nawet naprawy samego sprzęgła hydrokinetycznego, a może być winny uszczelniacz przy zakładaniu konwertera do...
Wczoraj pogrzebałem trochę i kodowanie skrzyni się zgadza. Stwierdziłem dziś zakłócenia na can spowodowane sterownikiem skrzyni 722.9.
Musiałbyś na parametry skrzyni popatrzec, obroty turbiny konwertera, wysterowanie zaworów itp. Może na coś wpadniesz.
A więc tak, w starych skrzyniach największy problem to jest syf, konwerter, zaworki i mechatronika.
hmm. to objaw jakby w sprzęgle nie było oleju. uszkodzony konwerter ? ale jeżeli skrzynia biegi zmienia to sprzęgło działa.. chociaż regeneracja może objęła tylko mycie i czyszczenie a nic więcej jak to jest w większości zakładów.
Jak zdiagnozować czy konwerter jest ok?
Pada konwerter. Olej i filtr wymieniony?
witam jak zmieniasz sam konwerter to do tego jeszcze uszczelniacz pompy kup na serwisie najszybciej.przy demontowaniu skrzyni zacznij od wyciągnięcia rozrusznika i odkręcenia konwertera 3 śruby lub nakrętki nie pamiętam oczywiście przez otwór gdzie wkłada się rozrusznik.Pózniej linka kable poduszki łapy od poduszek i śruby od skrzyni i wszystko ładnie...
Witam, mam takie pytanie odnośnie skrzyni biegów, czy komunikat o uszkodzonym konwerterze skrzyni biegów może być skutkiem uszkodzonego epromu w sterowniku silnika ? Nie mam pojęcia jakie parametry otrzymuje sterownik skrzyni biegów ze sterownika silnika z takim uszkodzeniem. błędy po skasowaniu powracają (np skrzyni biegów) po kilkudziesięciu kilometrach...
Witam, proszę o pomoc w interpretacji błędu EBS 04876, w dostępnych kodach nie ma jego opisu, Texa zaś podaje go jako: (can mechanizmu napędowego) błąd łączności ze sprzęgłem blokady konwertera momentu obrotowego. Skrzynia astronic, can skrzyni, ebs-u sprawdzone, jest tylko ten błąd w EBS, wyświetla się od razu po kluczyku...
Witam mam BMW e36 2.5 TDS i jest taki problem po wymianie silnika skrzynia przestała działać tak jak powinna tzn.zmienia biegi od 1 do 3 chyba 4 rozpędza się do 80 kmh. nie wiem o co chodzi .Wymieniłem skrzynie ,konwerter i komputer skrzyni, nowy olej <dextron 3>+ filtr i dalej to samo .Elektrycznie i mechanicznie jest OK .Na razie nie mogę pojechać...
wymieniłem simering na szyjce konwertera ale nadal mam spory wyciek ze skrzyni, na zimno kapało, po rozgrzaniu ciekło ciurkiem ... więc pewnie panewka pompy albo szyjka konwertera jest do wymiany ... i teraz pytanie, jak to stwierdzić ? mam drugą skrzynię (podobno dobra ale bez konwertera) i wyczuwalny luz jest podobny ... więc wydaje się, że wystarczy...
Witam , mam problem ze skrzynia 8hp70 a mianowicie miałem wypadek , złożyłem autko odpala tylko na spuszczonej skrzyni i na wyswietlaczu licznika wyświetla jakby był włożony bieg 6 , skrzynie oddałem do regeneracji otworzyli powiedzieli ze wszystko ok konwerter rozcięty stan bdb Wyskakuje usterka skrzyni oraz błąd p0503 I nie można zmienić ani na P...
powinien byc zrobony blok sterujacy skrzyni i konwerter nowy, tych sie nie regeneruje, aczy od skrzyni zaczac to niewiem. teraz niemam czasu ,napisze Ci nara Dodano po 27 podszybie sciagnij i tam popatrz
Częstym objawem uszkodzenia konwertera momentu obrotowego przy automatycznej skrzyni biegów jest spadek osiągów samochodu – odczucie jest podobne do ślizgającego się sprzęgła ciernego. Również tak zwane przeciąganie biegów, dopiero przy wysokich obrotach to potencjalny objaw awarii. Kolejnym może być niezbyt elastyczna zmiana biegów lub falowanie...
Kupiłem skrzynie WG + konwerter. Czym wypłukać przed montażem " nowy " konwerter + przewody do chłodnicy + chłodnicę ? Później i tak zrobię dynamiczną wymianę oleju w skrzyni.
Wynika to z konstrukcji automatycznej skrzyni średnio 30-40% zostaje z poprzednej wymiany. Konwerter, zakamarki i konkretny labirynt w mechatronice. Te 0.2L robi takie znaczenie bo przekroczyłeś próg minimalnej ilości płynu. Co nie oznacza ,że jest jeszcze dobrze, w automacie tego typu nie ma max min jest jeden poziom właściwy i go się musisz trzymać....
Witam. Jak odkręcić "sprzęgło- konwerter" od silnika (skrzynia automatyczna) Daewoo Leganza. Czy jest to gwint normalny czy lewy? Jak zablokować wał i czy można go zablokować aby odkręcić ten konwerter od silnika. Z góry dzięki za podanie sposobu rozkręcenia.
witam. Podobne miałem przeżycia. 1. Sprawdź kąt wtrysku czy dobrze masz wyregulowany początek wtrysku. 2. temperatura na skrzyni nie powinna przekraczać 110 stopni w innym przypadku z czasem przepala olej w skrzyni. Powodem jest brak wiatraka klimy (ktoś go zdemontował i nie założył), który chłodzi również olej chłodniczki od sktzyni w automacie. 3....
Masz czterobiegową skrzynkę F4A51. Filtr oleju znajduje się w środku skrzyni. Jego wymiana następuje przy ewentualnej naprawie skrzynki. Sprawdź zawór lock-up oraz spięcia konwertera, jeżeli jest wszystko ok. sprzęgło hydrokinetyczne (konwerter) do regeneracji.
A czy aby 722.6 nie ma już konwertera bez korka? P.S. Już wiele razy w przeszłości producenci topowych marek samochodów odradzali wymiany oleju w ASB, zazwyczaj do pewnego czasu...
7 razy? To chyba koszta demontażu i montażu przywyższyły wartość nowego konwertera ;) Jaki zakład sobie poradził, tak z ciekawości?
Witam wszystkich. Mam problem ze skrzynią automatyczną w moim golfie 4 1.9tdi, 110km, skrzynią ag4 01m. Problem polega na tym że przy włączeniu biegu D lub R auto zamiast pełzać zaczyna strasznie mocno ciągnąć aż mocno trzeba wciskać hamulec aby gdzieś przypadkiem nie uderzyć. Dodatkowo na biegu P lub N coś strasznie hałasuje. Zdarza się że podczas...
Jak poznać jaka mam skrzynie i mechatronike ? Wiem ze mam 6hp26 silnik 218km. Pytanie czy przy zmianie skrzyni na taka która jest pewna trzeba spuszczać, wymieniać olej? A konwerter ? Musi być razem ze skrzynia ?
raczej rozszerzalność samego płynu na miarce oleju automatycznej skrzyni (Aisin AF13 w mojej Astrze F) są nawet kreseczki oddzielne dla zimnej a oddzielnie dla gorącej skrzyni i różnica (na miarce) to jakieś 4cm! więc ATF ma sporą rozszerzalność temperaturową, tyle że w skrzyni (i konwerterze) tego oleju jest w sumie ok 10l
Nie ma potrzeby czyścić skrzyni która pracuje poprawnie i nie wykazuje nieprawidłowości. Dynamiczna wymiana oleju polega na wymianie jak największej części oleju zawartego w skrzyni, statycznie nie wymieni się go więcej jak 40-50% bo reszta oleju znajduje się w konwerterze
Problem z moją skrzynią zaczął się od wyjącego konwertera i tak jakby ślizgania się sprzęgła, po jakimś czasie skrzynia zaczęła się gubić i nie wiedziała jaki bieg wrzucić i wyskakiwał błąd skrzyni i przechodziła w tryb awaryjny, po ponownym uruchomieniu silnika błąd znikał na chwilę. Zamówiłem zregenerowany konwerter v102, wzmocniony kewlarem (mam...
no co ty bez przesady kres jej wytrzymałosci??? mialem juz wczesniej 124 i miala duzo wiecej km i spokojnie jezdzila dalej.... slyszalem ze moze to jakies sterowniki od skrzyni,uszkodzony konwerter lub któryś z elektrozaworów lub przewodów ciśnieniowych w skrzyni??
Manewrowanie ok ale denerwuje fakt że jak przyspieszamy to obroty lecą na te 2500 tak jakby się sprzeglo slizgalo W vw też był konwerter ale tam takie coś nie występowało To jakie są objawy np slizgakacego się konwertera i że się kończy?
Witam. Pacjentem jest Citroen c5 z 2002 roku ze skrzynia al4. Problem polega na tym, iz po rozgrzaniu oleju skrzynia zaczyna szarpac. Wyglada to tak: staje na swiatlach, wszysko ok. Zielone, ruszam, obroty 2000, samochod rusza, rozpedza sie do ok 20 km/h wrzuca 2 bieg, cisnie do ok 30-40 km/h i tutaj powinien zapiac lock-up a on zaczyna szarpac tak...
Temat rozwiązany. Regeneracja konwertera pomogła.
Rozwiązanie problemu! Skrzynia jest O.K....!!!! 1. Zakup i wymiana dwóch nowych poduszek pod silnikiem! 2. Zakup dwóch nowych poduszek przednich tylnego wózka. 3. Wymiana czujnika temperatury spalin przed turbiną! (uszkodzony czujnik powoduje to, ze auto wchodzi w stan wypalania dpf. Auto na podwyższonych obrotach podaje wadliwe informacje do skrzyni...
Samochód jest z roku 97r. Sprawdzałem w ten sposób i jak już napisałem, przy rozgrzanej skrzyni stan jest raz odpowiedni a raz dużo za wysoki. W tym przypadku może być płyta sterująca, wyjąć, rozebrać i zwrócić uwagę na zawór główny ciśnienia i spięcia konwertera. Czy skrzynia z roku 2003 z nowszego modelu bedzie pasowala do rocznika 1997?Mam mozliwosc...
Udało się!! drgania powyżej 70km/h na ostatnim biegu jadąc pod górę . Czytałem fora sprawdzałem podłogę walu przeguby i bylem już umówiony na wymianę konwertera w skrzyni iii przewiozlem porządnego mechanika który powiedział ,,Pompowtrysk kuleje jak ....,, w miejsce kropek brzydki wyraz. No myślę błędu niema niemożliwe komp parametry no jeden odstaje...
konwerter nie robi cisnienia oleju skrzynia do naprawy
To prawda że skrzynia AD4 nawet bez komputera skrzyni będzie jechała. Oczywiście w trybie awaryjnym. Z opisu wynika że uszkodzeniu uległa hydraulika. Błąd że nie został wymieniony konwerter ( lub regenerowany ). Duże prawdopodobieństwo że to właśnie on powoduje takie zachowanie autka. Nie polecam robienia więcej prób ani tym bardziej jazdy takim samochodem...
schemat konwertera uszkodzenia konwertera zasilania konwertera
pokrywa glowicy monitory lisek wyświetlacz wc1602a
Zawór zwrotny przy hydroforze często się zawiesza - przyczyny Najmocniejsza bateria do Samsunga Galaxy S10 - 4500 mAh