Do układu paliwowego dostaje się powietrze.Sprawdzić zbiornik i przewody.
Jeśli jest jak piszesz to napewno uszczelka jak kopci na niebiesko. Praktycznie biały dym. Ubywa płynu chłodzącego?
Witam sprawdź układ paliwowy czy gdzieś nie mam nieszczelności ,szczególnie przelewy od wtrysków i nie zapomnij o filtrze paliwa ,bo to co opisujesz te objawy wskazują na sprawę braku paliwa
Witam Zdecydowałam się (tak tak baba na tym forum) zaczerpnąć porady bo jak słucham znajomych - samozwańczych mechaników to zwątpiłam.... Ponad rok temu kupiła Astrę II 1.6 16V z 2000 r. Ciężko pracowałam na ten samochód, ale miałam pecha-samochód był uszkodzony. Dolano "zagęszczacza" do oleju i po "wypiciu" zaczął kopcić. O dziwo na biało (przy oleju...
jak odkręcisz korek wlewu oleju to też jest "masło" jeśli tak to, może to być nie szczelna uszczelka głowicy kopci z rury wydechowej na niebiesko ?
Witam mam pytanie moja astra kopci jak jest ciepła na niebiesko tak niewielki dymek ale kopci mam pytanie. Bo silnik nie bierze oleju płynu chłodniczego też nie ubywa samochód ma LPG ale na benzynie też przykopca proszę mi powiedzieć co może być jest to astra F 1992rok silnik C14NZ przebieg 105k km podejrzewam że był cofany chociaż wygląd silnika i...
Witam. Cały czas świeci się check. Astra na zimnym silniku potrafi kopcić na niebiesko i wtedy praktycznie nie reaguje na pedał gazu po czym gaśnie . Stwierdzono sterownik silnika. Dałem do regeneracji i jeden dzień po naprawie było wszystko ok (check dalej się palił). Na drugi dzień auto zgasło i odpaliło dopiero za 3 razem. Kilka godzin później już...
Po świecach widać, że spala olej. Jeśli kopci na niebiesko to już wiesz co jest
jesli nie kopci na niebiesko to oleju raczej nie lyka zobacz moze masz wyciek
Witam mam problem astra F 180000km przebiegu,jestem pierwszym wlaścicielem. Rok temu robiony był silnik czyli wymiana uszczelniaczy zaworowych pierścieni tłokowych (zgarniające żeliwne) stan gładzi tłoków doskonały. Po remoncie przestał brać olej praktycznie nic! Niestety po 13000km zaczęły się problemy z zaworem EGR przycinał się , szarpało na niskich...
Witam wszystkich. Otóż mam problem z moją Asterką 1.7D. Miałem stłuczkę uszkodziło mi pompę wtryskową i wtrysk. Wymieniłem to i mam problem, otóż bardzo dużo mi pali bo około 12litrów na 100km, bardzo kopci na niebiesko i podczas jazdy jak pociągnę go powyżej 3.5tys. obrotów zaczyna go dławić, aż w końcu zgaśnie i muszę go ok. 5sek pokręcić aż odpali....
Witam. Astra g silnik 1.7 dti y17dt. Mam pytanie odnośnie elektrozaworków na egr oraz na turbinie. Zawór na egr na wolnych obrotach podaje dosyć spore podciśnienie, a po dodaniu gazu podciśnienie się obniża. Natomiast zaworek, który idzie na turbine, po zdjęciu wężyka z gruszki nieczuć rzadnego podcisnienia. Czy one powinny tak działać...? Problem polega...
Witam i proszę o pomoc! Moje autko to astra g 1,7td silnik opla x17dtl 50KW 68KM kupiłem na początku roku z uszkodzona głowicą (olej przedostawał sie do układu chłodzenia) samochód pomimo awarii jeździł normalnie przyspieszał dobrze i przede wszystkim nie dymił ,zdecydowałem sie jednak na naprawę i oddałem astrę do mechanika na naprawę. przeprowadzony...
posiadam astre F silnik x16sz 94r mam w planach wymienic uszczelniacze bo bierze mi silnik olej..okolo 0,7l/1000km. podobno mozna wymienic uszczelniacze bez sciagania glowicy i wystarczy zdjac pokrywe zaworow i od gory wymienic? czy w ten sposob ktos wymienial i czy to pomoglo w zmniejszeniu/przestaniu brania oleju? slyszalem tez opinie ze powinno sie...
Witam, a wiec mam duży problem, a mianowicie miałem stłuczkę, uderzyłem centralnie przodem, zrobiłem przód ale uszkodziło mi wtrysk, przewody paliwowe, cięgło od gazu się urwało a dokładnie śruba która trzyma to cięgło i musiałem zdjąć górny dekiel przy pompie i wymienić i parę niepotrzebnych plastików przy pompie, wymieniłem wtrysk to cięgło, przewody...
Luz na pierścieniach jest 0,20 do 0,25mm ogólnie silnik wygląda na bardzo zdrowy.********************** Pierścienie profilaktycznie wymieniłem, silnik nie kopci.
Jak kopci na niebiesko-usterka silnika.jak na czarno-osprzęt (elektronika,wtrysk)
Trzeba powierzyć kompresje na cylindrach to troche rozjaśni sprawę.
Podczas jazdy kopci na biało niebiesko, czy czuć w spalinach zapach oleju?
Rozrząd do sprawdzenia profilaktycznie ze względu na spadek osiągów.
Kopcenie kolego też jest spowodowane tą uszczelką?
Jedź do innego warsztatu, dobrze jeśli to będzie konkurencja tego poprzedniego. Powiesz im, że tamten coś spaprał, to będą chcieli się wykazać. I niech sprawdzą rozrząd, i cały dolot, od filtra do samej głowicy. Nie daj się naciągać na żadne wymiany, skoro przed awarią było ok, to będzie raczej zły montaż. Aha, czy auto kopci na siwo, niebiesko, czarno?
Witam Astra h 1.6 105 koni Twinport Samochód kopci jak trzymam go na obrotach powyżej 4 tyś obr. dym koloru jasno niebieski siwy ( śmierdzi olejem) bardziej spalina. Dekiel zaworów wymieniony sonda wymieniona. Dym bardzo intensywny. Może ktoś pomoże?
Iskra jest, świece mokre. Na moje gazem nie czuć. Pasek wygląda Okej. No nie wiem, ale wcześniej odpalał. Na niebiesko nie kopci, uszczelka pod glowica tez wydaje sie okej
Jak w tytule. Moja astra 1,7D (180,000km) ma ogromne problemy z zapaleniem. Latem musiałem długo grzać świece żeby zapaliła a teraz gdy jest -10 kręcę ją prawie minutę i dopiero zapala ale się krztusi i przerywa obroty. Po około 30 sekundach jest stabilna na wolnych obrotach. Co proponujecie zrobić w domowych warunkach ? Ps. Swiece grzeję aż puści przekaźnik...
na wysokich obrotach niebiesko kopcił... ale przyczyna juz byla przed wymiana pierscieni bo mechanik powiedzial ze nie ma cisnienia na tłokach i na komputerze sprawdzal i wykazalo 0 bledow
Sprawdź kompresję, czujnik temperatury i czujnik położenia przepustnicy. Jak wyglądają świece? Czarne, białe? Chodzi mi o nagar. Dodano po 6 Może uszczelka pod głowicą.Może brak ciśnienia w świecach.Kopci na czarno to objaw głowicy,bierze olej. Raczej zbyt bogatej mieszanki. Jeśli bierze olej kopci na niebiesko. Swoją drogą w jakich świecach występuje...
Witam, mam Astrę 1,7 TDI 2001r. Problem polega na tym, że jak odpalę silnik, strasznie stuka, klekocze i trochę kopci na niebiesko. Dodam gazu, to nawet piszczy, nie mogę dać więcej niż do 3000tys. obr. Wymieniłem sterownik silnika, ponieważ wypaliło w nim styki, wziąłem gościa, zaprogramował nowy sterownik i nadal to samo, tydzień szukam na forach...
Para będzie zawsze, przy dużej wilgotności powietrza, ale jeśli utrzymuje się ciągle obłok za autem, to zwyczajnie z przepalonego oleju. Żeby była niebieska chmura, to silnik musiałby zużywać ze 2-3 litry/1000km. Zobacz że dobrze rozgrzany dwusuwek nie dymi na niebiesko, tylko na szaro.
Mój teść miał coś podobnego w astrze 1,4 16v przy przebiegu 200k jazda tylko na benzynie. Okazało się że byl wypalony zawór .
Witam !! Piszę z prośbą o pomoc. Mam problem z silnikiem Diesla w Astrze F 1994r. silnik 17DR a mianowicie silnik bardzo twardo pracuje , słychać głośny stuk kopci na niebiesko. Wymieniałem pasek rozrządu założone sa nowe wtryskiwacze nowa pompa zmieniłem uszczelkę pod głowicą . Pasek rozrządu ustawiałem wzorując sie schematem , w głowicy dotarłem zawory....
Kopci na niebiesko, z plukaniem dobry pomysl, teraz jestem na wyjezdzie ale w sobote sie wezme, kolektor ssacy wykrecilem i zeskrobalem sporo nagaru ale reszty nie ruszalem. Mysle ze warto tez oczyscic EGR. Ale jak oczyscic wydech. Po odpaleniu przez jakis czas z rury kapal czarny smolowaty olej. IC musze chyba wykrecic i przemyc ropa. dzieki za podpowiedz
Witam, mam pewien problem. Rano gdy odpalam auto silnik zapala bez problemu, idzie normalnie około 3 sekundy i zaczyna nim szarpać przez około 20 sekund w tym czasie widać jak lekko miga kontrolka od chłodzenia, po czym przestaje i idzie normalnie. Ponadto kopci na niebiesko. Dzieje się to wtedy gdy auto postoi dłużej np. przez noc. Wężyki przelewowe...
Ok, dzieki wielkie. Po Waszych podpowiedziach przejechalem kilka kilometrow nieco żwawiej niż jeżdżę na codzień. Silnik sie trochę uspokoił, chodzi na wszystkich garach i juz sporo mniej kopci na niebiesko. Jedyny mankament to gaśnie mi autko na biegu jałowym gdy stoję w miejscu. W "trasie" jest wszystko ok, na luzie trzyma ładnie obroty, ale gdy odpalę...
Witam. Astre posiadam od niedawna a już się zaczęły problemy. Zawsze rano na zimnym silniku puszczała niebieskiego bąka przez około 3-4 sekundy i koniec kopcenia. Także trochę nierówno wtedy pracuje. Po około 1minucie silnik pracuje równo i nie dymi. Przy ostrej jeździe kopcił na czarno do dziś.Wczoraj było wszystko ok a po nocy masakra. Dzisiaj rano...
Witam ostatnio przy mojej astrze x16xel wymieniłem uszczelke pod głowica z powodu braku cisnienia na drugim i trzecim cylindrze przy wymianie uszczelki. Została splanowana glowica, wymieniony pasek rozrzadu. Po zlozeniu wszystkiego zaczeła strasznie dymic na niebiesko pali olej około 1l/40km, dymi aż za nma nie da sie jechać, przed remontem nie kopciła...
Witam, od dłuższego czasu mam problem z moją asterka H w wersji GTC z silnikiem 1.3 CDTI z 2006r. Na chwile obecną przebieg to 240 tys. km. Samochód głównie użytkowany na trasie okolo 15 km do pracy, przy większych prędkościach. Co kilka dni, nie raz codziennie po przejechaniu kilku KM (okolo 10) z samochodem dzieje się coś "dziwnego", a mianowicie...
Witam Opisze dokładnie mój problem od samego początku. Opel Astra G X16XEL 1.6 16V 1998r. W zeszłym roku zrobiłem remont silnika, zostały wymienione pierścienie (Goetze) głowica oddana do warsztatu(wymienione uszczelniacze, sprawdzona ciśnieniowo i któreś zawory doszlifowane+planowanie). Po zmontowaniu bardzo ładnie silnik pracował, równo, praktycznie...
Problem jest nastepujacy ,rano czyli jak jest zimny zapala bez problemow za kilka sekund silnikiem zaczyna strasznie telepac a z wydechu leci niebieski dym trwa to kilkanascie moze 20 s po czym wszystko wraca do normy silnik nie kopci wcale nie bierze oleju przez 10 tys km wzial moze pol litra sytuacja taka czasami zdarza sie codziedziennie a czasami...
Witam, silnik kopci niesamowicie, ale raczej białym dymem a nie niebieskim. Oleju chla tyle co benzyny Właśnie sprawdziłem sprężanie na cylindrach i generalnie jest tak: 1. Na pierwszych trzech 0,7 na czwartym 0,6 Mpa czyli dużo za mało. 2. Po zalaniu cylindrów olejem powtórne badanie wykazało zwiększenie ciśnienie do 0,8 MPa. Jak myślicie, moim zdaniem...
Witam Cię. Miałem identycznie w corsie w silniku 1.7DTI (tzn kopcił i miał wyraźny spadek mocy), winą był zawór EGR! Auto zwiedziło kilku mechaników i co jeden to lepsza rada, ze turbina itp. Dopiero w droższym warsztacie to załatwili. Ewentualnie stawiał bym na wtrysk. chodź w pierwszej kolejności poproś aby sprawdzili ci ten zawór, z tego co wiem...
Coś mi się wydaje, że ten silnik w puncie jest na wykończeniu. Jak zapalę i dodam gazu, szczególnie jak silnik zimny, to kłemby niebieskiego dymu z rury idą. Sprawdzałem w brata unie to w ogóle nie dymi, nawet jak zimny. Jechałem ostatnio HYUNDAI ATOSem 1.0 55KM i miał porównywalne przyspieszenie do mojego punta, jak nie lepsze. Bardzo podobne do Astry...
Witam!! Mieszkam w londynie, a tam serwis jest wyjątkowo drogi, wiec zwracam się z pytaniem do was.. Zaczęło się tak: Jasną sprawą jest, że ja jako młodociany kierowca w wieku 20 lat nie jestem w stanie utrzymać auta zarejestrowanego w anglii, ponieważ najtańsze ubezpieczenie kosztuje okuło 2tys fontów na rok do tego road tax itp.. Co zmusiło mnie do...
kopci niebiesko kopci biało niebiesko kopci niebiesko renault
graetz mostek komunikacja radiowa uszkodzone nagłówki zdjęć
zg40c zwrotnica zg40c zwrotnica
ZIPP BT 49 QT-28A: Długie kręcenie starterem - przyczyny i rozwiązania Pakowarka próżniowa VBN-8: problem z listwą zgrzewającą