Raczej sam nic nie naprawisz, trzeba robić pompę wtryskową.
1.9 dci czy 1.9 dti bo to roznica,dci nie ma czujnika polozenia iglicy to uklad comon rail
Na niebiesko czy na biało kopci?
Do układu paliwowego dostaje się powietrze.Sprawdzić zbiornik i przewody.
Ustawienie rozrządu o 180st za wcześnie lub za późno naprawia się obróceniem wału o jeden obrót. Nic nie rozbierasz i nic nie robisz,tylko obrót wałem... Tylko wtedy silnik nie odpala. A tu odpala i dymi na niebiesko, więc ewidentnie żre olej.
Sprawdz czy faktycznie ciężko chodzą zawory. Tłok w górę, zdjąć zamek poruszać. Ciekawe ja 4011 remontowałem trzy lata temu i nie miałem tego problemu.
Te silnik maja problem z urywającymi się gwintami śrub mocujących głowicę. Gwinty w bloku silnika za krótkie i wyrywało je. Czeka cię generalny remont tego silnika, polscy mechanicy gwintowali blok silnika na większe śruby i stawiali znów głowicę, nie mam informacji ile taki patent wytrzymuje, Druga sprawa odma jeżeli pluje olejem i na pracującym silniku...
witam !! sprawdź czy nie jest zalany sterownik silnika, znajduje się on pod akumulatorem. Często kwas z zepsutego aku leci na sterownik i przeżera obudowę
Może to dotyczyć uszkodzonej głowicy lub zużytych pierścieni.
Jesteś troszkę leniwy, albo nie potrafisz korzystać z dobrodziejstw sieci. Jest przed Świętami, więc potraktuj to jako prezent. Kilka minut i znalazłem wszystko co potrzebne. Niech Ci ładnie kopci niebiesko bladym dymkiem. Do moderatora, mogłem podać linki, ale szkoda żeby takie pliki gdzieś przepadły. Zwłaszcza ta instrukcja w języku polskim.
Wyregulować gaźnik ? Czy motor kopci na niebiesko ?
Jak bierze olej i do tego kopci na niebiesko przy ostrym traktowaniu. To silnik do remontu przeważnie pierścienie do zmiany, tłoki pewnie też. Blok co najmniej do honowania. Sprawdź jeszcze odmę czasem tamtędy się dostaje olej.
Wtryskiwacze - słaba jakość rozpylania.
teraz moja c-360 zapala tak : https://www.youtube.com/watch?v=7V85Wvdx... winą było nie cofniecie gazu i nie było dawki rozruchowej
Coś o niebieskim dymnie [url=https://www.wyborkierowcow.pl/samoc... dym
Ile masz przejechany, który to rocznik i jak kopci - na niebiesko czy na czarno? To są istotne sprawy! Branie oleju nie musi być związane z klepaniem zaworów. Powodem może być np. zmiana punktu zapłonu podczas pracy. Na początek sprawdź czujnik położenia wału korbowego
1.9 TD AAZ. Skoro kopci na niebiesko to olej, a podczas jazdy na czarno bo nie ma ciśnienia i ropka się nie spala. Wszystko wskazuje na turbo.
Witam, mam ten sam problem tylko że audi 1.9 TDI 90 km pompe miałem uszczelnianą i regulowaną a problem jest nadal... Zauważyłem że nie tylko na zimnym tylko jak postoi tak z 3 godz to już ma problem. Po nocnym postoju jak długo kręci i odpali, to wystarczy że go zgasze i odpalam na nowo to już bez problemu, wiec myślę że coś z paliwem,że gdzieś ucieka...
Witam. Mam problem trochę już szukałem ale nie znalazłem, mam piłę chińską (nie wiem jaki model bo naklejki zerwane) kupiłem ostatnio nowy cylinder i tłok (komplet) bo była ostro przytarta i odpalała ale gasła. Założyłem nowy zestaw na nowe uszczelki i coś nie gra bo piła nie chce chodzić na ustawionym gaźniku na podstawowych ustawieniach czyli L 1obrót...
Panowie, zrobiłem szybki test. Odpiąłem filtr paliwa, kawałek przewodu i butla z ON. Na krótko smiga aż miło, więc do sklepu po nowy filterek i chodzi:) Tylko coś mnie się wydaję że nie chodzi ten silnik tak jak powinien na te 101 kucy :/ Ale to już będe wiedział jak klient się nim przejedzie :) Dzięki za pomoc w tym temacie:)
Dzięki za zainteresowanie.Udało mi się go odpalić ale mam taki problem że na wolnych obrotach chodzi a przy wciśnięciu pedału gazu zaczyna się jakby dusić i bardzo kopci szaro niebiesko co to może być. Zły kąt wtrysku, zbyt niskie ciśnienie otwarcia wtryskiwaczy.
Turbina do sprawdzenia i to raczej szybciej niż wolniej, bo grozi chorobą szalonych diesli.
Hondy Ci nie polecam po niemiłych doświadczeniach z maszynami budowlanymi (piły do asfaltu, pompy, zagęszczarki). Gdy zapomnisz zakręcić paliwa i dostanie się do oleju silnikowego (otwarty zawór ssący) bardzo szybko się zacierają. Naprawiałem je dwa lata w firmie budowlanej.
Sprawdz Dawkę paliwa.
Były straszne p rzedmuchy, zrobiona Góra silnika( głowica pierścienie, problem znikł
Witam, mam problem z moim BMW, na zimnym nie kopci, jeśli silnik się rozgrzeje zaczyna kopcić na niebiesko, odma została wymieniona z przewodami. Wyciągając bagnet czuć zasysanie powietrza do miski, odkręcając korek oleju silnik normalnie wydmuchuje powietrze, proszę o pomoc.
Dzień dobry - remont silnika się kłania :) ... Ale może nie jest aż tak źle... Kopci, ok, ale na czarno, biało czy niebiesko (to ostatnie to praktycznie wyrok śmierci XD). Jeśli na czarno to wyreguluj dobrze gaźnik (masz zbyt bogatą mieszankę paliwową). Jeśli na biało to albo jest zbyt uboga, albo masz wodę w silniku... Pamiętaj że jest gorąco ostatnio...
Po przebyciu trasy ok 500 km z czego 200 km było na autostradzie komunikat od dpf już się nie pojawia. Kopci nadal i po dłuższej trasie podczas postoju czasem zakołysze autem parę razy i przestaję. Czy to wtryski?
Ale to się stało po regeneracji wtrysków, czy na odwrót - regenerowałeś bo tak się działo? Skoro czuć z wydechu niespaloną ropę, to mi to wygląda na wtryski jednak. Ewentualnie samoregulatory luzu zaworowego na wydechu są zawalone syfem i się niedomykają - do sprawdzenia...
Zacznijcie od oryginalnego, rozłożyć na części pierwsze i dobrze wszystko zweryfikować, co jeszcze może sie nadawać, oczywiście takie rzeczy jak wał to już całkowita wymiana, tęczowy z przegrzania. Z rozbitka też może być czasem dobre, pierwsze to zależne od ceny a później, po gruntownej ocenie, czy jest na chodzie, zamontowany w aucie by móc go usłyszeć,...
wkładasz blaszkę między egr a dolot tak aby zablokowac dostep spalin do silnika. w tdi jest to łatwe do zrobienia, spaliny ida ta rurka od dołu przepustnicy gszącej
Radzę sprawdzić klin (stożek ) zębatki wału korbowego bo może być niespodzianka. Jeżeli jest zerwany to na 100% zębatka się przesunie a wtedy ...... - oby nie.
Wiem jedynie że było to robione z warsztacie samochodowym , a jest możliwość żeby był źle zaślepiony EGR? Ponoć kopcił na czarno a po zaślepieniu się to uspokoiło.
Nie ma świecy. A jak damy kopci ucha to pali
Przepływka podróbka wiec nic dobrego się po niej niej spodziewaj.
Jeśli jest jak piszesz to napewno uszczelka jak kopci na niebiesko. Praktycznie biały dym. Ubywa płynu chłodzącego?
To zła porada bo jeśli na przeglądzie diagnosta wsadzi sondę w du** twojego pojazdu i wyjdzie mu, że przepala olej w ilości przekraczającej fabryczną ilość to nie podbije przeglądu. Kolega wie, że dzwonią, ale nie wie w którym kościele. Przepalonego oleju dostajacego się przez prowadnice zaworowe w znikomych ilościach (bo silnik kopci podczas rozruch)...
Hmm, zwrócę koledze mechanikowi na to uwagę, chociaż silnik chodził na pełnym syntetyku Mobil-1 cały czas. Może jest jakaś szansa na cud. A jeśli nie to co się robi z takimi prowadnicami? dzięki za radę.
Co Ci odpowiedzieli na Bliskiej?
Witam. Dla mnie to wyglada na jakiś może problem mechaniczny na 3 cylindrze.Jak masz możliwość sprawdziłbym ciśnienie spreżania,może nie ma kompresji-biały dym.Wyjąłbym uszkodzony wtrysk i go obejrzał,czy nie ma uszkodzeń mechanicznych końcówki-może coś lata w cylindrze i go uszkadza.Dziwnie też brzmi poprzednie uszkodzenie-gniazdo,co go spowodowało?Wytopione,połamane?I...
Witam walcze z bmw n47 problem polega na kopceniu na niebiesko do momentu rozgrzania silnika do ok80 stopni. Do tej pory zrobione Turbo Wtryski Chlidnica egr Test na co2 ok Swiece zarowe sterownik Bledow brak Cisnienie sprezania ok Po odkreceniu kolektora wydechowego dym wydostaje sie z 2 i 3 cylindra. Po zdjeciu glowicy tloki 2,3 mokre. Slyszalem o...
To korekta jaką udało mi się odczytać, z góry przepraszam za jakoś zdjęć ale robione butelką. Odczyt robiony przy temp. silnika około 50*C. http://obrazki.elektroda.pl/1948907100_1... Próba przelewowa blisko minuty... http://obrazki.elektroda.pl/8484263800_1...
niebieski dym to olej, szukj w turbo, albo poczekaj jak olej się wypali w wydechu
Gdy silnik rozgrzejej się do temp. około 95st. przy mocnym kopnięciu w gaz zaczyna kopcić na niebiesko na zimnym tzn do około 92-93st. mogę wciskać gaz do dechy i ani grama dymu. 2000tyś km miałem wymieniane pierścienie z uszczelniaczami plus uszczelkę pod głowice (planowania nie było) dodam że bierze mi oleju około 200ml na 1000tyś (ale niby norma...
Kolego piszesz że świece żarowe OK ale sprawdziłeś czy dostają zasilenie prądu przy rozruchu. A może nie ten typ świec [ długość grzania], sprawdż . Pozdrawiam
A jaki jest przebieg auta? Dobrze by było zrobić pomiary sprężania. To, że sinikiem telepie może mieć kilka (nawet mocno odległych od siebie) przyczyn. Trzeba zacząć od podstawowej diagnostyki.
Teraz my Ciebie będziemy pytać a Ty nas i tak w kółko. Tu nie pomyslow trzeba, ale metody. Mysle, ze wszystko juz w temacie zostalo powiedziane.
A płynu chłodzącego Ci nie ubywa?
Witam. Pacjent seat leon 2 1.6 mpi 180tyś przebiegu 2007r. Samochód kupiłem jeżdżę 2 miesiące i wcześniej nie brał oleju ani grama, oraz nie kopcił. Wczoraj spojrzałem było mniej oleju, a dziś zaczął kopcić. Na rozgrzanym silniku jak delikatnie jadę nie kopci a jak zrobi się przegazówkę to kopci na niebiesko/ niebiesko błękitny. Gdzie może leżeć problem?...
a sprawdziłeś poziom oleju? jak je olej tak nie ma siły pierścienie do wymiany przy okazji uszczelka pod głowice i żeby się już nie babrać to uszczelniacze pod zawory... ps. filtr powietrza w dobrym stanie?
kopci niebiesko astra kopci biało niebiesko kopci niebiesko renault
kontrolka renault kangoo zwiera mostek 32bit drivers
promiennik podczerwieni nagrzewnica olejowa
Naprawa agregatów prądotwórczych Włocławek i okolice BSI Coding Tools: DiagBox Lexia-3, ABRITES AVDI, Launch X-431 for PSA Peugeot Citroën