Uszczelniacze zaworowe puszczają.
Uszczelniacze na zaworach nie trzymają i po dłuższym postoju olej dostaje się na tłoki. Jeśli prowadnice zaworów są ok to powinna pomóc wymiana samych uszczelniaczy.
Tylko mogę zasugerować uszczelniacze zaworów lub uszczelka pod głowicą.
głowicę wcześniej zamontowałem bez jej remontu żeby sprawdzić czy będzie chodził „spód” i teraz strącam ją ponownie żeby ją zrobić, bo pali olej. Przed jej zamontowaniem założyłem nowe uszczelniacze i myślałem, że przestanie lub będzie mniej kopcić, ale kopci tak samo. Błędne myślenie. Jeśli auto żre olej w sporych ilościach, to nie uszczelniacze...
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
No to dobrze się domyśliłem z tymi uszczelniaczami zaworów
Może napisz co było przyczyną wymiany cylindra, tłoka i pierścienia na nowe. Warto by zmierzyć przed wymianą na sucho jaka jest szczelina na pierścieniu po włożeniu do cylindra. Przyczyn niskiego ciśnienia może być wiele i trzeba je eliminować od najłatwiejszych. Może to być krzywa przylgnia na głowicy, uszkodzona (o ile kopci i ubywa płynu chłodniczego)...
Mineralnego brał więcej, ale to podobno zaleta Motula. Nie tylko Motula ale także np. Liqui Moly. Kolega jezdził na Castrolu i dolewał co miesiąc prawie pół litra po przejściu na Liqui moly po dwóch miesiącach nic jeszcze nie dolał. Ponad rok mu tłukłem mu do główki że to może być wina oleju... W zeszłym tygodniu zalał Ceratec i po 3 dniach stwierdził...
Cześć i czołem🫡 Pacjent VW Passat B6 1.9 TDI BXE 2006r. Mam Problem z korektą wtrysku na drugim cylindrze a mianowicie wahające się korekty od +0.7-1.1 mg/suw przy pracy na biegu jałowym, natomiast czasem korekty zaczynają wzrastać do +2.07-2.5 mg/suw i wtedy silnikiem zaczyna szarpać ale przy wyższych obrotach nie jest to odczuwalne. Dodam że uszczelniacze...
Auto bierze olej i kopci na niebiesko teraz sam nie wiem czy to uszczelniacze zaworowe czy pierścienie jeśli ktoś miał tak samo proszę o kontakt telefoniczny 786843728 dziękuję za pomoc
Witam, problem polega na tym, że gdy odpalam, kopci na niebiesko-biało, ale bez przesady. Jak dam gazu więcej, to dymu jest tyle, jakby papieża wybrali. Po nagrzaniu silnika dym znika. Ściągałem rury od IC i oleju, praktycznie brak, bardzo mało. Odma ma coś do tego? Uszczelniacze zaworowe? Saab 93 1.9 TID 150 KM
Objawy wskazują na uszczelniacze zaworowe.
To jeszcze sprawdz cisnienie w cylindrach to ci wytlumaczy czy pierscienie czy uszczelniacze zaworow Jak nie zmierzysz ciśnienia nic się nie dowiesz. To podstawowe badanie w tej sytuacji No ale po jaki grzyb w tej sytuacji mierzyć ciśnienie w cylindrach ? No wytłumaczcie mi! Chyba tylko żeby na koszty naciągnąć :D Bardzo dobrze że zapomniałeś, a ja...
Czyli rozumiem że problemem jest nie oryginalny filtr. Mój kopci tylko na postoju po odpaleniu więc najprawdopodobniej do wymiany są uszczelniacze zaworowe. Ale wymieniłem również kolektor wydechowy i rurkę EGR bo były pęknięte. Zostało by założyć oryginalny filtr albo spróbować BM-Catalyst. Ale dziwne jest to że mój podnosi obroty na zimnym silniku...
Witam Was. Mam problem w silniku BKC z pompowtryskiwaczami. W styczniu zaczął mi trochę kopcić. Po wymianie uszczelniaczy wszystko wróciło do normy. Lecz po 25tys km problem jakby powrócił. Wymieniłem uszczelniacze ponownie. Komputer pokazał wartości każdej pompki w normie. Obecnie auto jeździ, nie kopci ale mam wrażenie że kiedy stoję na biegu jałowym,...
Na niebiesko to olej się spała. Mogą być uszczelniacze zaworów. Zimne sztywne a jak się rozgrzeja to trzymają
Cześć, mam podobny problem, Mercedes C 220 D 1997r. Silnik nie daje się uruchomić za pierwszym razem. Wyświetla się kontrolka EPC, silnik bardzo nierówno pracuje, kopci, po czym gaśnie. Czasami sytuacja się powtarza. Następne przekręcenie klucza uruchamia silnik normalnie. Jedyny kod błędu to P1226 - czujnik położenia pierścienia krzywki - status aktualny....
Pomiar kompresji nic Ci nie da. Nawet podniesie wynik, gdyz olej na pierscieniach doszczelni powierzchnie styku pierscien-cylinder. Uszczelniacze zaworowe pewnie juz stracily swoja elastycznosc albo pierscienie. Auto kopci delikatnie rano po odpaleniu ?
Czy wymiana samych pierscionkow moglo by wystarczyc ? Da rade ogarnac to samemu czy serwis ? Uszczelniacze na wale tezodgrywaly by tutaaj role jakas czy raczeej nie ?
Powodem są uszczelniacze wału, zamykam.
Sprawdź czy oleju nie ubywa obstawiam uszczelniacze zaworów bo kopci zakładam na niebiesko jak dwu sów
Najlepiej splanować głowicę, wtedy stopień sprężanie zwiększy się. Jeśli trzeba to wymień uszczelniacze zaworowe, pierścienie i wlewaj dobry olej i spokój.
Uszczelniacze zaworowe.
Wczoraj zamontowałem nowy cylinder i tłok bo myślałem że dlatego nie odpalał od 7dni. Iskra jest gaźnik wyczyszczony zawory docierane. Ale nie jestem pewien do uszczelniaczy zaworowych bo chyba nie ciągnie paliwa a jak minimalnie zaciągnie to odpali na 3sekundy i gaśnie ale kopci wtedy na niebiesko. Nawet bak wyjąłem i oczyściłem. I wczoraj po złożeniu...
Obejrzyj zawory ale przede wszystkim wymienić uszczelniacze na trzonkach zaworowych
Czyli do wymiany uszczelniacze zaworowe tak?
Wymieniłem tłok pierscienie uszczelki dotarłem zawory wymieniłem uszczelniacze zaworowe wypiaskowałem i wyszlifowałem cylinder wszystko działa idealnie 😉
Żadnych gęstych olejów a tym. Bardziej doktorów. 5w50czy 10w60 jeżeli planujesz go katowac i przegrzewal to tak ale na branie oleju naprawia się silnik a nie wlewa kisiel. Przy puszczanie gazu jak i hamowaniu silnikiem jeżeli kopci to najczesciej są. To uszczelniacze zaworów. Ale równie dobrze może pobierać turbina. Trzeba sprawdzić turbo i dolot Sprawdź...
Witam. Planuje zrobić swój pierwszy remont silnika lecz środki średnio pozwalają żeby zrobić to zgodnie z sztuką, dodam ze wszystko będę robić przy bloku. Zacznę od opisania co się dzieje i co chce wymienić, jeśli mogę liczyć na jakieś podpowiedzi lub uwagi czy coś tak mogę lub nie z góry dziękuje. Silnik 1.8t który ma bardzo ale to bardzo niską kompresje,...
Witam. Miałem podobny problem z dymieniem w Lagunie pierwszy to turbina ,drugi to pierścienie i uszczelniacze zaworów. Teraz rada . SPRAWDZ węże pomiędzy turbo a interculerem jeśli znajdziesz większą ilość oleju wszystko jasne. Powiedz ile oleju Ci ubywa i czy wydmuchuje z odmy.
Sprawdzluzy turbiny jeśli jest ok. Zobacz czyj niema wycieków w okolicy walu korbowego może uszczelniacze puściły jeszcze takie pyt przy dodaniu gazu kopci na niebieski?
Witam, ponieważ dalej walczę z tym samochodem, kolejny update: - turbo wymienione - dpf czyszczony dwukrotnie - raz metodą ultradzwiekową, raz w firmie Advanpure metodą termodynamiczną - wynik: usunięto 55 gram sadzy i ciśnienie zwrotne spadło z 76 mbar do 7 mbar - tutaj poinformowano mnie, ze filtr jest ok, ale nie jest to oryginalny filtr, tylko jakiś...
Witam. Mam passata 2000 rok 115 km i mam identyczny problem. Jak dziś rano zagrzał świece to odpalił na 3 garach i pomad 2000 obr. Czy doszłeś już jaka tego jest przyczyna? Ja mam zamiar wymienić uszczelniacze na pompowtryskach może to coś pomoże. Pozdrawiam i czekam na odpowiedź i pomoc
Po wyjęciu filtra ropa bez zanieczyszczeń piękny żółty kolor co do pompek nowe uszczelniacze auto nie kopci pali na strzał obroty równe bez falowania nowa pompa tandemowa luk zamieniony na bosch
Niczego podobnego nie kupisz za 6k. a jeszcze możesz dołożyć 4k jak będziesz miała pecha. Dołóż te 4k do remontu i będzie pani zadowolona. Olej może brać przez wytarte uszczelniacze zaworów jeżeli kopci na niebiesko po odpaleniu. Jeżeli w czasie jazdy, to albo pierścienie stoją zaklejone nagarem i pomoże płukanka albo już się skończyły i to już większy...
uszczelniacze zaworowe do wymiany
Witam pacjent to passat b6 2.0tdi bmp problem polega na tym że kopci na biało głowica była regenerowana uszczelniacze pompek wymienione i uszczelka pod głowica. Wyskakuje błąd sondy lambda. Czy to może być powodem kopcenia na biało?
Witam mam poważny problem z moim ducato 2.3 JTD 2004 rok.Kupiłem go z niby uszkodzoną turbiną , wymieniłem ją na nową i troszkę było spokoju ale odpalałem i testowałem go na postoju a teraz jak zacząłem nim jeździć kopci na błękitno.Czy może być to że turbina zaciąga olej przez nie szczelne uszczelniacze zaworów i dla tego kopci?Wszystko wyczyściłem...
golf 4 1.6 8v zalewa olejem czwarty cylinder i kopci wymieniłem uszczelniacze dalej jest za wysoka kompresja kupiłem go od złomiarza może troche stał? oczywiscie przebieg nie wiadomy pomocy z góry dziękuję .
Możliwe że uszczelniacze zaworów puszczają.
Piła miała słabą kompresje , wymieniłem w niej pierścień na tłoku. Po wymianie odpala ale nie wchodzi na obroty. Jak jest zimna to kilkadziesiąt razy odpali ale podczas dodawania gazu gaśnie. Regulacja śrubami przy gaźniku nic nie daje. Pluje też olejem do tłumika i kopci. Ciśnienie w cylindrze jest dobre, sprawdzane było w servisie i nowa miała 9,...
Na biało to możliwe ze uszczelniacze przepuszczają.
Albo raczej uszczelniacze trzonków zaworów...
Witam!Podaj jaki twój Matiz ma przebieg.Objawy wskazują na uszczelniacze zaworów lub zużyte pierścienie tłokowe, wówczas z rury kopci na niebiesko.
Jak kopci po odpaleniu, to uszczelniacze zaworów, ale to kopci na niebiesko. Biała chmura, to woda, więc może uszczelka pod głowicą.
Witam wszystkich! Chciałbym prosił o pomoc w rozwiązaniu problemu. Silnik strasznie kopci i pluje olejem z wydechu. Najwięcej kopci przy dodaniu gazu i jeździe na wyższych obrotach. Przez zawór wydechowy idzie masa oleju, aż kapie. Jest to silnik z junaka 901 - 139fmb przerobiony na 125 cm. Tak poza tym to chodzi ładnie, ma moc, nie dusi... Wymieniłem...
Trzeba ustalić, czy to zaolejenie jest od oleju, czy z niespalonego paliwa na 100% olej silnikowy ( ewentualnie z filtra powietrza bo było go ponad max ) jutro zajmę się ciśnieniem w cylindrach ale zastanawiam się czy uszkodzone uszczelniacze zaworowe lub (i ) źle wyregulowane zawory powodują takie objawy?
Zapewne nie pożyje długo. Kup porządna płukankę np. amtra kilka PLN zamiast tej ropy. Potem wlej 10w40 Valvoline maxlife. Jeśli kopci i pali olej to tylko remont - pierścienie plus uszczelniacze zaworowe.
Kiedyś spotkałem się z takim przypadkiem w audi B3 - biało-niebieski piekący w gardle dym aż trudno było z tyłu auta oddychać - dodatkowo brał dużo oleju. Przyczyna - wadliwe uszczelniacze na popychaczach. Po wymianie przestał dymić i jakby nabrał dodatkowej mocy.
A uszczelniacze zaworów może przy składaniu coś się uszkodziło.
Dzień dobry Bardzo proszę o pomoc w ustawieniu silnika Hatz E75 sprawa ma się tak. Silnik odpala lecz kopci na czarno i po chwili gaśnie. Obecnie silnik praktycznie przeszedł pełen remont i wymienione zostało 1)Filtr paliwa 2)Pompa wtryskowa po regeneracji 3)Nowa końcówka wtrysku 4)Nowe wszystkie uszczelniacze 5)Nowa podkładka głowicy 6)Nowe pierścienie...
A jest jakiś sposób aby to zrobić posprawdzać uszczelniacze i pierścienie bez demontażu głowicy ?
wiec z checia bym to naprawil tylko nie wiem co dokladnie jest i jakie mogą byc tego koszty, Bez rozebrania silnika można strzelać (Pierścienie, uszczelniacze zaworowe, głowica, gładzie cylindrów) Koszt od 500-2000zł.
Witam, posiadam kosiarkę Viking MB248 silnik B&S z 2017r. i problem polega na tym, że po odpaleniu silnika kopci tak jakby bierze olej i klepie w silniku. Czyżby do wymiany uszczelniacze i regulacja zaworów, jeżeli tak to jaka wartość ssącego i wydechowego zaworu ma być? Pozdrawiam.
Witam pacjent polo 6n 1.4 LPG przebieg 334 000km kopci na niebiesko. Kopci przy dłuższym hamowaniu silnikiem i gwałtownym dodaniu gazu jak i w miejscu i zwiększaniu obrotów. Co ciekawe kopci najbardziej jak jest prawidłowy stan oleju, jeśli jest na minimum, dymek nie jest zauważalny Szybka diagnoza-uszczelniacze zaworowe,zleciłem wymianę bez ściągania...
Uszkodzone - sparciałe uszczelniacze trzonków zaworowych. Pewnie kopci na niebiesko jak komin w Nowej Hucie. :cry:
Witaj! Wszystko wskazuje na remont. Zapieczone pierścienie - pęknięte, uszczelniacze zaworów. To wszystko może ustalić porządny zakład. Proponował bym sprawdzenie ciśnienia w cylindrach. Obserwacja zużycia oleju. Kamerka, sprawdzenie gładzi w cylindrach. Pozdrawiam Miro.Nasz
1- czy to jest możliwe że olej dostałby sie do paliwa przez tą pompę ? Raczej nie, prędzej ropa przedostanie się do pompy vacum niż olej z pompy vacum do pompy paliwa, możliwe że olej sączy się na łączeniu pompy z głowicą i tam jest zabierany z ropą do kanałów dostarczających paliwo do pompek. 2-jakie ewentualnie mogę ponieść koszty naprawy tej pompy?...
Raczej wątpię, chyba, że masz zużyte uszczelniacze zaworowe.
I coś ty chłopie narobił, ubrudził się na darmo. :!: Jeśli kopci od razu po odpaleniu, zwłaszcza po kilku godzinnym postoju i po chwili kopcenie widocznie maleje - uszczelniacze zaworowe. Jeśli podczas przygazowywania - pierścienie. Teraz powiedz, jak go odpalisz :?: haha. Uszczelniacze zaworowe i tak zawsze daje się nowe, więc sam sobie odpowiedz....
Witam mam probem posiadam passata b5 1.6 benzyna+gaz.Ostatnio zaczął mi żreć olej nie kopci silnik suchy nie ma wycieków.Myśle ze moze przy przebiegu 387tys. mogly sie uszczelniacze na zaworach wyrobic i moze tu tkwi problem i tam olej ucieka. Pytam was o zdanie co mogło by być? Proszę o odpowiedz.
Ta zmiana pracy przy przechyleniu na bok wskazywałaby na uszczelniacze wału. Chętnie bym obejrzał te membrany gaźnika. Świeca oczywiście sprawdzana?
Witam. Mam mała zagwostke nigdy jeszcze tego nie robiłem potrzebuje rady. Przed robota głowicy samochód kopcił na niebiesko rylko po odpaleniu podejzewałem uszczelniacze zaworowe niestety instynkt zwiudł głowica zrobiona uszczelniacze wymionione plus zrobione gniazda zaworowe itp. Wymienione Jakiś czas temu w samochodzie marki hyundai coupe robiłem...
Witam mój Saab 9-3 1.8 122 km prawdopodobnie zaczyna spalać olej, wycieków nie ma żadnych trochę kopci na zimnym ale jak się rozgrzeje to już nie kopci, ostatnio dolałem ponad prawie 0,7l oleju na 1500 km podejrzewam uszczelniacze zaworowe czy mogę mieć rację? i w takim razie ile może wynosić koszt naprawy i wymiany takich uszczelniaczy?
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem auta pacjent vw passat b5 fl 2001 rok 130km . Gdy juz odpali trochę kopci na bialo po chwili ustaje kopcenie. Następne odpalenia auta bez najmniejszych problemów, w ymienione uszczelniacze pompek, świece źarowe ,filtr paliwa ,co może być przyczyną ciężkiego odpalania ? Z góry dziękuję za podpowiedzi
Witam kupiłem nie dawno quada 200 cm3 chińczyka z przebiegiem 1000km , niestety nie wchodzi na pełne obroty ani nie trzyma niskich obrotów. Podczas dodania gazu na maxa nie wkręca się, dochodzi może do 50-60 % obrotów, po puszczeniu gazu trzyma chwilę wyższe obroty po czym spadają do równych niskich obrotów i po paru sekundach gaśnie silnik. Podczas...
a moga byc to zle uszczelniacze zaworowe?bo uszczelka byla wymieniana i caly rozrzad
Witam! Mam problem, Auto kopciło i w miarę nieźle zapalało, oddałem go na sprawdzenie wtrysków. Gościu stwierdził ze jedna końcówka wtrysku była całkowicie padnięta a 3 były uszkodzone wiec zaproponował wymianę wszystkich 4 na nowe...wymienił ustawił ciśnienie na 130 chyba, wkręcił do auta i teraz nadal kopci (na czarno) i jeszcze gorzej zapala niż...
witam powodow moze byc wiele np uszczelniacze zaworów problemy z uszczelnieniem jednego lub wielu tlokow przedmuchanie uszczelki lub pekniecie glowicy i dostawanie sie oleju do ukladu wodnego wiecej cos powiedz czy naprzyklad kopci przy ostrych przegazowkach ??
Da się jakoś naprawić wymienić zawory? Odma czyli odpowietrzenie skrzyni korbowej. Jeśli tamtędyj pompuje to najprawdopodobniej uszkodzone są uszczelniacze zaworowe lub pierścienie na cylindrze. Sprawdź kompresję.
Od niedawna jestem posiadaczem s40.Mam pytanie do znawców silnika t4.Silnik bierze sporo oleju(2-3 l/100km) podejrzewam uszczelniacze zaworów,ew. turbo.Jak najprościej zmienić uszczelniacze?Silnik kopci na niebiesko,przebieg 160.000km.(faktyczny)Może ktoś ma jakieś doświadczenia co do przyczyn tej usterki.Czy można zmienić uszczelniacze bez demontażu...
Witam, wiem że wątek niejednokrotnie poruszany lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Mój silnik 1.6 AVU w Octavii jak większość pobiera olej w ilości ok. 1l/1000 km. Natomiast mam nadzieję, że w tym przypadku obejdzie się bez wymiany pierścieni. Mianowicie chodzi o to, że pomimo ubytku oleju silnik jest dość żywy, kompresja równa na wszystkich...
Umówiony jestem na kapitalke silnika, po wymianie szklanek zaczął kopcić na niebiesko, a klekot wydobywał sie z urwanych łopatek kolektora ssacego, po wymianie cisza i spokój. Czy wymiana szklanek miała jakieś znaczenie ze zaczął kopcić?chodzi jak zegarek, tylko kopci i bierze olej, przed wymianą brał olej ale nie kopcił. Zawory zaczeły inaczej pracować...
Witam, mam vw 1,6 td z 1991. w samochodzie poszła uszczelka pod głowica ale auto jeździło i ubywało trochę wody. Nagle, pewnego dnia, zaczęło kopcić na biało strasznie. Oddałem auto do mechanika, sprawdził głowice, na szczelność ok, powymieniał hydraulikę, zawory, prowadnice, uszczelniacze i uszczelkę. Po złożeniu auto dalej kopci na biało i w dodatku...
a sprawdziłeś poziom oleju? jak je olej tak nie ma siły pierścienie do wymiany przy okazji uszczelka pod głowice i żeby się już nie babrać to uszczelniacze pod zawory... ps. filtr powietrza w dobrym stanie?
Witam. Auto tak jak w temacie. Silnik 899SPI na wtrysku. Niestety pali olej. Około 0,9l/1000km. Kompresja wręcz książkowa. Moc w normie. Kopci na wysokich obrotach oraz z samego rana chwilę po odpaleniu na siwo. Podczas jazdy nie kopci. Gdy postoi 20minut i go odpalę też wyprodukuje małą chmurkę. Diagnoza- Uszczelniacze zaworowe. Chcę je wymienić. Chcę...
Olej ścieka przez uszczelniacze zaworów. Co do stanu pierścieni to pomiar kompresji może wiele powiedzieć.
Uszczelniacze Ajusa czy Corteco?
Jesli nie ma wycieków z silnika a olej zużywa i do tego kopci to znaczy, ze jest on spalany lub dostaje sie do wydechu (ale odkrylem :). Mozliwosci na ta chwile widze trzy; uklad turbo (czyli przedostawanie sie oleju do wydechu przez uszczelnienie osi turbosprezarki), uszkodzone uszczelniacze zaworowe lub zuzyte pierscienie tlokowe.
Za krótko masz auto by zobaczyć czy bierze olej,ale myśle że tak. Pewnie uszczelniacze zaworów. Jak auto stoi to olej ścieka na tłok i przy zapaleniu czarny dym bo olej sie spala.
Glowica byla robiona oddana do planowania i wymienione zostaly uszczelniacze tydzien temu wiec jest to niemozliwe
Witam posiadam Audi A3 2007 1.6 benzyna kod silnika BSE przebieg 190 tys nie pracuje na drugim I trzecim cyl strasznie kopci Komputer Błedy 16687,16686,16684,16555 Cała głowica po regeneracji uszczelniacze i nowa uszczelka pod głowica nowe swiece nowe cewki i przewody w daalszym ciagu nie pracuje rowno I jak sie nagrzeje to bardzo mocno kopci jeszcze...
Witam wszystkich miłośników audi😁moje autko A6c5 1,9tdi 110km ma problem którego nie mogę rozwiązać. Podczas przyśpieszania kopci na czarno. Wymieniłem wiele elementów silnika i bez rezultatu.Pompa po regeneracji, wtryski, głowica splanowana, wymienione uszczelniacze zaworowe oraz samoregulatory. Turbina pompuje 1,9 bara. Pompa ustawiona przez...
witam a moze to uszczelniacze na zaworach poszly.... moze podpowieci mi jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy ?
Bierze olej i dlatego kopci na niebiesko, tylko teraz którą drogą, na początek filtr powietrza, odma, uszczelniacze zaworowe, no i na końcu pierścienie
Witam Zacznę od początku moją historię z tym samochodem. Parę dni temu do mojego warsztatu pewien chłopak przyprowadził passata świeżo sprowadzonego z niemiec z następującymi objawami: braki w mocy i gdy był zimny to coś pukało w silniku. Podpielismy od komputera był błąd sondy lamby ale gościu zaraz po sprowadzeniu zamonotwał w nim instalacje gazową(...
Jeszcze kiedyś dawno, dawno temu sprawdzało się silnik w następujący sposób: - wyciągamy bagnet na rozgrzanym silniku - jak widać dym - znaczy, że już pierścienie puszczają - podobnie otwieramy korek oleju - jak kopci - leżą uszczelniacze zaworów. Chyba do dziś można to stosować. I jeszcze jedno - widziałem jak fachurki w starych dieslach zatykali wlot...
A wycieków żadnych nie ma? To zapewne albo turbina źle zrobiona albo uszczelniacze zaworów.
Witam, Mam problem z silnikiem 2.0 TDI 170 wersja z układem common rail, mianowicie na biegu jałowym kłęby dymu biały/lekko szary, nie ma różnicy czy silnik ciepły czy zimny, każdorazowo przy odpalaniu chmura dymu, gdy tylko zacznę jechać problem znika, samochód nie kopci na żaden kolor itp. Brak typowych objawów upg EGR zaślepiony również zaślepiona...
kolego jak on litra chla na 600 kilometrów to jaki olej dolewasz? kartka z wymianą to jedno a drugie to przy takim zuzyciu oleju to regularna dolewka powoduje że jest ciągle prawie świeży, co do tematu.. jeśli turbo nie puszcza i nie kopci na niebiesko... to tylko ogólne zużycie silnika, ewentualne uszczelniacze lub pierścionki.. zrób próbe olejową...
Witam wszystkich forumowiczów. Z góry prosze o nie pisanie w stylu było, poszukaj.Szukałem, patrzyłem- nie pomogło. Mam wielki problem z moja VB. Napisze po koleji. W polowie stycznia pojechałem do NIemiec po samochód. Nagrał mi go wujek od swojego szefa. Auto w 100% pewne. Byl jedynym właścicielem. Serwisowany do samego końca, pełna dokumentacja, wymiany...
witam.czy ktos wie czego auto na zimnym silniku i lekkim przymrozku odpala dopiero po ponad 10 s. i kopci przez 10-15 min.na bialo na postoju?nie jest to para bo w lecie tak samo tylko od razu odpala.zwlaszcza po dodaniu gazu.po 5min.przestaje a jak sie nagrzeje do około 30 st.c.nie ma zadnego kopcenia.po ruszeniu czasem jakby paliło na 3 cylindry.przygazuje...
jak kopci na niebiesko to znaczy że olej przepala. Mógł zostać przegrzany, zaprowadź do mechanika niech sprawdzi, może uszczelniacze trzonków sparciały? albo po prostu kosmiczny przebieg a oleje syntetyk i półsyntetyk możesz mieszać gorzej mineralny z syntetykiem
Jak samochód kopci (dymi) i trzyma ciśnienie to na 99% uszczelniacze zaworów są bardzo zniszczone (tj prawie ich niema). Koszt to ok 12 zł - jak będziesz kupował to bierz zielone. W większości samochodów padają one przy ok 200 tyś przebiegu. Do wymiany uszczelniaczy potrzebny jest ściągacz sprężyn zaworowych, dobre szczypce i kompresor. Dla niewprawionych...
Jeżeli zaraz po odpaleniu kopci mocno , a potem mniej , to będą to zawory[uszczelniacze]. Olej przelatuje przez uszczelniacze cały czas , ale po dłuższym postoju ścieknie na dół zaworu i troszkę się go nazbiera. Dlatego przy pierwszym odpaleniu kopci mocniej.
Pierścienie uszczelniające mogą być dobre, lecz zgarniające żużyte , popękane itp. O.lej może też znikać przez uszczelniacze zaworowe.
Kiedys do kolektora ssacego strzykawka lalem rope bo swiece byly popalone w bmw.wtedy dymil na szaro poki nie przepalil.ale nie na bialo.dziwne jest to ze po dodaniu gazu kopci minute i przestaje na zimnym.na cieplym nic.bez gazu normalnie.moze i to pompa ale moze i wtryskiwacz.auto idzie na sprzedaz.z benzyniakami nigdy problemu nie bylo. Dodano po...
Witam. Posiadam Romet Ogar 900 . Mam straszny problem . Mianowicie strasznie bierze mi olej. Mam wymienione pierścienie, uszczelniacze zaworów uszczelki. Dalej bierze i kopci na niebiesko . Co to może być . Strasznie proszę o pomoc. Z góry dziekuje i Pozdrawiam
Witam, mam problem z silnikiem w swojej koparce. Mam w niej silnik perkinsa 1004.4 turbo, wcześniej miałem duże ubytki oleju z silnika i przy wymianie uszczelniacza w skrzyni zdemontowałem silnik. Uszczelniłem go całego, sprawdziłem wtryski, głowicę dałem do zrobienia. Okazało się, że były zawory rozklepane i uszczelniacze sparciałe. Chłopak zamontował...
Jeśli nie ma połączenia z ostatnią świecą to trzeba to naprawić ,przynajmniej wyeliminujesz następną usterkę. Powrócę jeszcze do koloru dymienia. Nieszczelne lub niesprawne uszczelniacze zaworów ,powodują ściekanie oleju do silnika po trzonkach zaworów i stąd to dymienie !!! - awaria turbosprężarki lub zasysanie oleju przez odmę ( można ją tanio wymienić),naprawa...
uszczelniacze stihl toyota uszczelniacze uszczelniacze wtryskiwaczy
total commander google podłączyć głośniki medion zasada działania pralki bosch
daniel rakowiecki gięcie profili
Navitel C400 - Jak przeprowadzić flashowanie? Wartość kondensatora ceramicznego 561k 1kV