Uszczelniacze na zaworach nie trzymają i po dłuższym postoju olej dostaje się na tłoki. Jeśli prowadnice zaworów są ok to powinna pomóc wymiana samych uszczelniaczy.
wszystko zależy od tego jak te uszczelniacze są zepsute bo może być tak że gdy uszczelniacze są aż popękane to mogą też być prowadnice wytarte bardzo a w tedy ta ilość oleju na tłoki jest znacznie większa a my tego nie wiem bo najpierw należało by zdjąć głowice i zobaczyć to gołym okiem i w tedy oceniać co z tym jest nie tak pozdrawiam. Dodano po 5...
Tylko mogę zasugerować uszczelniacze zaworów lub uszczelka pod głowicą.
Uszczelniacze zaworowe puszczają.
Nie znam konkretnie tego silnika ale oleju na świecy nie powinno być. Jak jest olej pewnie kopci. Może uszczelniacze zaworowe puszczają.
sprawdz cisnienie na cylindrach,nastepnie wlej przed nastepnym pomiarem troche oleju do cylindra przed nastepnym pomiarem cisnienia .Porownaj cisnienia ,jezeli sa rozne to problem tkwi w pierscieniach. Jezeli cisnienia pomiaru bez oleju i z olejem nie roznia sie lub roznia sie nieznacznie to problem lezy w prowadnicach i uszczelniaczach zaworow
No to dobrze się domyśliłem z tymi uszczelniaczami zaworów
Największe podciśnienie w kolektorze jest na biegu jałowym i podczas hamowania silnikiem. Jednakże przy twardych uszczelniaczach czasem jest tak że silnik pracujący na biegu jałowym w miarę nie kopci ale po dodaniu gazu puszcza dumą . Bez zdjęcia czapki się nie obejdzie.
golf 4 1.6 8v zalewa olejem czwarty cylinder i kopci wymieniłem uszczelniacze dalej jest za wysoka kompresja kupiłem go od złomiarza może troche stał? oczywiscie przebieg nie wiadomy pomocy z góry dziękuję .
Jak kopci po odpaleniu, to uszczelniacze zaworów, ale to kopci na niebiesko. Biała chmura, to woda, więc może uszczelka pod głowicą.
Objawy wskazują na uszczelniacze zaworowe.
trzeba zwalic glowice mechanicy roznie biora do tego planowanie 60=80 pln uszczelka glowicy przydaloby sie sprawdzic prowadnice jak sa luzne to wymiana uszczelniaczy na prozno przy okazji dotrzec zaworki a co do pierscieni to to ze ma buta to nie swiadczy ze pierscienie olejowe sa ok jesli kopci podczas jazdy to bardziej wyglada na pierscienie ciezko...
Witam Jak w temacie, co może być przyczyną i jak zrobić aby moje auto tak nie kopciło. A może uszczelniacze trzeba wymienić ?
głowicę wcześniej zamontowałem bez jej remontu żeby sprawdzić czy będzie chodził „spód” i teraz strącam ją ponownie żeby ją zrobić, bo pali olej. Przed jej zamontowaniem założyłem nowe uszczelniacze i myślałem, że przestanie lub będzie mniej kopcić, ale kopci tak samo. Błędne myślenie. Jeśli auto żre olej w sporych ilościach, to nie uszczelniacze...
Sprawdź czy oleju nie ubywa obstawiam uszczelniacze zaworów bo kopci zakładam na niebiesko jak dwu sów
Auto bierze olej i kopci na niebiesko teraz sam nie wiem czy to uszczelniacze zaworowe czy pierścienie jeśli ktoś miał tak samo proszę o kontakt telefoniczny 786843728 dziękuję za pomoc
Uszczelniacze zaworowe.
Czyli do wymiany uszczelniacze zaworowe tak?
Masz przytarty cylinder, widać to na filmie w pierwszym Twoim poście, i są przedmuchy do komory korbowej. Silnik kopci podczas pracy? Uszczelniacz wału jest dobry? Taki wyciek oleju przez odmę nie wróży silnikowi długiego żywota.
Jeżeli kopci na niebiesko tylko chwilę po odpaleniu to może jest to kwestia zużytych uszczelniaczy zaworowych?
Raczej wątpię, chyba, że masz zużyte uszczelniacze zaworowe.
To cię grubo skasował za wymianę uszczelniaczy. Ciekawe jaki był stan gniazd za 6000 do 10000 km się przekonasz.
Możliwe że uszczelniacze zaworów puszczają.
Sprawdź, czy ta "maź" nie zamarzła w odmie. Jeśli zamarzła, to silnik będzie "wydalał" olej przez uszczelniacze silnika, a nawet przez "wejście" szabelki do pomiaru poziomu oleju w silniku. W wyniku tego możesz odnosić wrażenie nadmiernego spalania oleju.
Obejrzyj zawory ale przede wszystkim wymienić uszczelniacze na trzonkach zaworowych
Po wyjęciu filtra ropa bez zanieczyszczeń piękny żółty kolor co do pompek nowe uszczelniacze auto nie kopci pali na strzał obroty równe bez falowania nowa pompa tandemowa luk zamieniony na bosch
Wtrysk jest nowy. Będę próbował z tym uszczelniaczem :(
Uszkodzone - sparciałe uszczelniacze trzonków zaworowych. Pewnie kopci na niebiesko jak komin w Nowej Hucie. :cry:
Jeszcze kiedyś dawno, dawno temu sprawdzało się silnik w następujący sposób: - wyciągamy bagnet na rozgrzanym silniku - jak widać dym - znaczy, że już pierścienie puszczają - podobnie otwieramy korek oleju - jak kopci - leżą uszczelniacze zaworów. Chyba do dziś można to stosować. I jeszcze jedno - widziałem jak fachurki w starych dieslach zatykali wlot...
Od niedawna jestem posiadaczem s40.Mam pytanie do znawców silnika t4.Silnik bierze sporo oleju(2-3 l/100km) podejrzewam uszczelniacze zaworów,ew. turbo.Jak najprościej zmienić uszczelniacze?Silnik kopci na niebiesko,przebieg 160.000km.(faktyczny)Może ktoś ma jakieś doświadczenia co do przyczyn tej usterki.Czy można zmienić uszczelniacze bez demontażu...
Albo raczej uszczelniacze trzonków zaworów...
Na biało to możliwe ze uszczelniacze przepuszczają.
Nigdy nie wiesz co kupisz. Zrobiłeś błąd - miałeś ściągniętą głowicę, wiedziałeś że bierze olej to trzeba było zmienić pierścienie i dać komuś głowice do sprawdzenia. Jak są luzy na prowadnicach zaworowych to wymiana uszczelniaczy nie pomoże. Kopci na biało czy na niebiesko?
Powodem są uszczelniacze wału, zamykam.
Tak naprawdę to nie pomogło, ktoś dał do zbiornika sierść psa może żeby właśnie nie wkręcać silnika na wyższe obroty. Po pierwsze turbina do wymiany, oraz uszczelniacze na zaworach, bo strasznie kopci. Po drugie to był jeszcze uszko jony wężyk między czujnikiem ciśnienia a dolotem. Jest praktycznie nie widoczny z zewnątrz na pierwszy rzut oka. Może...
Niczego podobnego nie kupisz za 6k. a jeszcze możesz dołożyć 4k jak będziesz miała pecha. Dołóż te 4k do remontu i będzie pani zadowolona. Olej może brać przez wytarte uszczelniacze zaworów jeżeli kopci na niebiesko po odpaleniu. Jeżeli w czasie jazdy, to albo pierścienie stoją zaklejone nagarem i pomoże płukanka albo już się skończyły i to już większy...
Witam pacjent to passat b6 2.0tdi bmp problem polega na tym że kopci na biało głowica była regenerowana uszczelniacze pompek wymienione i uszczelka pod głowica. Wyskakuje błąd sondy lambda. Czy to może być powodem kopcenia na biało?
Z samą wymianą uszczelniaczy to dam sobie rade(bez ściągania głowicy).Tylko się zastanawiam czy to aby napewno ich wina(czekam na jakieś sugestie).Jedyny problem widze w zamontowaniu wałków rozrządu,bo są dość długie.Czy jest na to jakiś prosty sposób?
Tylko czemu kopci?
Typowy objaw uszczelniaczy...
Najlepiej splanować głowicę, wtedy stopień sprężanie zwiększy się. Jeśli trzeba to wymień uszczelniacze zaworowe, pierścienie i wlewaj dobry olej i spokój.
nie ubywa oleju?? moze poszły uszczelniacze zaworów i mocniej kopci. albo źle wyregulowana pompa
Na niebiesko to olej się spała. Mogą być uszczelniacze zaworów. Zimne sztywne a jak się rozgrzeja to trzymają
uszczelniacze zaworowe do wymiany
A uszczelniacze zaworów może przy składaniu coś się uszkodziło.
Bierze olej trzonkami, coś skopałeś przy wymianie uszczelniaczy.
A wycieków żadnych nie ma? To zapewne albo turbina źle zrobiona albo uszczelniacze zaworów.
Bo kopci na zimnym na niebiesko i wymieniałem uszczelniacze, popychacze, docierałem zawory i grzechem byłoby nie sprawdzić pierścieni czy czasem nie popękane.
Witam. Mam problem z moją Avensis D4D 2004r. Ostatnio oddałem do warsztatu auto na wymianę uszczelniaczy z przodu silnika gdyż był przeciek oleju. Po naprawie samochód ciężko odpalal lecz to naprawili. Nie wiem co może być przyczyną ale od tej naprawy uszczelniaczy auto mocno kopci na czarno i silnik dziwnie pracuję oraz klekocze. Czy rozrząd może być...
Jeżeli nie kopci na ciepłym silniku to się nie czepiaj uszczelniaczy.
Witam kolegow. Auto Golf 3 1,6b silnik ABU Po wymianie uszczelki pod głowicą i uszczelniaczy zaworów auto kopci na bialo i nie ma mocy. Co moze byc przyczyną??? Mozliwe,że zapłon jest źle ustawiony???
Żadnych gęstych olejów a tym. Bardziej doktorów. 5w50czy 10w60 jeżeli planujesz go katowac i przegrzewal to tak ale na branie oleju naprawia się silnik a nie wlewa kisiel. Przy puszczanie gazu jak i hamowaniu silnikiem jeżeli kopci to najczesciej są. To uszczelniacze zaworów. Ale równie dobrze może pobierać turbina. Trzeba sprawdzić turbo i dolot Sprawdź...
Czy wymiana samych pierscionkow moglo by wystarczyc ? Da rade ogarnac to samemu czy serwis ? Uszczelniacze na wale tezodgrywaly by tutaaj role jakas czy raczeej nie ?
Wygląda na uszczelniacze w turbosprężarce
Witam, wiem że wątek niejednokrotnie poruszany lecz nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Mój silnik 1.6 AVU w Octavii jak większość pobiera olej w ilości ok. 1l/1000 km. Natomiast mam nadzieję, że w tym przypadku obejdzie się bez wymiany pierścieni. Mianowicie chodzi o to, że pomimo ubytku oleju silnik jest dość żywy, kompresja równa na wszystkich...
Jak myślisz , zawory czy pierścienie ? Co to ma za znaczenie? I tak trzeba głowice zrzucić wiec wtedy godzina roboty wiecej i tłoki masz na wierzchu. Nie licz na to że wymienisz uszczelniacze na prowadnicach i będzie dobrze. Jak znam życie to zawory latają luźno w prowadnicach i wymiana uszczelniaczy nic nie da. Głowica do zrzucenia i do sprawdzenia...
witam a moze to uszczelniacze na zaworach poszly.... moze podpowieci mi jaki jest koszt wymiany uszczelniaczy ?
Uszczelniacze Ajusa czy Corteco?
133kkm na pewno chyba 4 raz juz. Sprawa banalnie prosta rano sciaąasz łącznik turbiny i patrzysz czy kopci. Po drugie i to pewniejsze może brać olej uszczelniaczami zaworów.
Sprawdzluzy turbiny jeśli jest ok. Zobacz czyj niema wycieków w okolicy walu korbowego może uszczelniacze puściły jeszcze takie pyt przy dodaniu gazu kopci na niebieski?
Może napisz co było przyczyną wymiany cylindra, tłoka i pierścienia na nowe. Warto by zmierzyć przed wymianą na sucho jaka jest szczelina na pierścieniu po włożeniu do cylindra. Przyczyn niskiego ciśnienia może być wiele i trzeba je eliminować od najłatwiejszych. Może to być krzywa przylgnia na głowicy, uszkodzona (o ile kopci i ubywa płynu chłodniczego)...
Jeżeli zaraz po odpaleniu kopci mocno , a potem mniej , to będą to zawory[uszczelniacze]. Olej przelatuje przez uszczelniacze cały czas , ale po dłuższym postoju ścieknie na dół zaworu i troszkę się go nazbiera. Dlatego przy pierwszym odpaleniu kopci mocniej.
Witam mam poważny problem z moim ducato 2.3 JTD 2004 rok.Kupiłem go z niby uszkodzoną turbiną , wymieniłem ją na nową i troszkę było spokoju ale odpalałem i testowałem go na postoju a teraz jak zacząłem nim jeździć kopci na błękitno.Czy może być to że turbina zaciąga olej przez nie szczelne uszczelniacze zaworów i dla tego kopci?Wszystko wyczyściłem...
Czy przerabial ktoś temat wymiany uszczelniaczy zaworowych w silniku m43tu b19 bez zdejmowania glowicy? Auto troche kopci jakby niebiesko. Chciałbym to zrobić bez zdejmowania glowicy.
Witam!Podaj jaki twój Matiz ma przebieg.Objawy wskazują na uszczelniacze zaworów lub zużyte pierścienie tłokowe, wówczas z rury kopci na niebiesko.
Uszczelniacze zaworowe i /lub pierścienie olejowe.
witam na pewno zapiekły się pierścienie , nie wiem czy uda ci się to naprawić bez rozbierania silnika możesz spróbowac wykręcić świece i zalać tłoki naftą może to pomoże ( jeśli będą mocno zapieczone to nafta dostanie sie do oleju - trzeba będzie wymienić) powodzenia Dodano po 3 a co do uszczelniaczy to jeśli auto tak długo stało to prawdopodobnie wszystkie...
Pierścienie uszczelniające mogą być dobre, lecz zgarniające żużyte , popękane itp. O.lej może też znikać przez uszczelniacze zaworowe.
Pomiar kompresji nic Ci nie da. Nawet podniesie wynik, gdyz olej na pierscieniach doszczelni powierzchnie styku pierscien-cylinder. Uszczelniacze zaworowe pewnie juz stracily swoja elastycznosc albo pierscienie. Auto kopci delikatnie rano po odpaleniu ?
Możliwe, że to uszczelniacze zaworowe. Własnie przy nich zazwyczaj samochód "kopci" a jest to najlepiej widoczne chwilę po odpaleniu. Ubytki oleju mogą być po prostu niezauważalne. Druga opcja, a właściwie pomysł ponieważ tak przez internet to ciężko cokolwiek stwierdzić to po prostu odma, była już wymieniana?
Jeżeli nie robiłes jeszcze z silnikiem czterosuwowym, to odpuść sobie ten temat. Więcej popsujesz niż naprawisz. Dlaczego chcesz robić pierścienie i uszczelniacze? Bo kopci, czy ktoś Ci tak po prostu doradził? Twoja Honda jest starą Hondą i nie wiadomo ile ma najechane i kto co już w niej robił. Wątpię, że skończy się tylko na pierścieniach i uszczelniaczach....
A ile ten samochod ma przejechane. Byc moze uszczelniacze na zaworach kwalifikuja sie do wymiany.
No wiec na początek wymienie uszczelniacze zaworowe w środe i sprawdze sobie spokojnie na drugi dzien czy kopci, to normalne ze w tym stanie wszystkie swiece sa białe? dobrze wypalone?
Wymieniłem tłok pierscienie uszczelki dotarłem zawory wymieniłem uszczelniacze zaworowe wypiaskowałem i wyszlifowałem cylinder wszystko działa idealnie 😉
Ludzie piszecie rzeczy o których nie macie pojęcia , Marioo stoisz koło traktora od strony pompy wtryskowej i co widzisz ??? Podpowiem pompa jest niżej jak zbiornik paliwa i jak to nędzne paliwo ma się cofnąć do zbiornika choćby chciało nie może przeciez ten układ przy pełnym zbiorniku działał by bez pompki zasilającej . Sprawdź zaworek przelewowy pompy...
zaworki raczej odpadaja. to sie stalo po dachowaniu. watpie zeby dachowanie mialo jaki kolwiek wplyw na stan glowicy. ale nie zaszkodzi jak je sprawdze. dzieki pozdro Dodano po 5 zapomnialem tez powiedziec ze przy gazowaniu kopci mimo nowych uszczelniaczy na zaworach i nowych pierscieni tlokowych. czy to nie przypadkiem mieszanka paliwowo-powietrzna??...
Zapewne nie pożyje długo. Kup porządna płukankę np. amtra kilka PLN zamiast tej ropy. Potem wlej 10w40 Valvoline maxlife. Jeśli kopci i pali olej to tylko remont - pierścienie plus uszczelniacze zaworowe.
Jeżeli są założone właściwe to nie pospadają , uszczelniacze zakładałeś oczywiście po dotarciu zaworów .
Witam. Uszczelniacze zaworów do wymiany. Też tak miałem.
Witam. Posiadam Romet Ogar 900 . Mam straszny problem . Mianowicie strasznie bierze mi olej. Mam wymienione pierścienie, uszczelniacze zaworów uszczelki. Dalej bierze i kopci na niebiesko . Co to może być . Strasznie proszę o pomoc. Z góry dziekuje i Pozdrawiam
Bierze olej i dlatego kopci na niebiesko, tylko teraz którą drogą, na początek filtr powietrza, odma, uszczelniacze zaworowe, no i na końcu pierścienie
Witam Was. Mam problem w silniku BKC z pompowtryskiwaczami. W styczniu zaczął mi trochę kopcić. Po wymianie uszczelniaczy wszystko wróciło do normy. Lecz po 25tys km problem jakby powrócił. Wymieniłem uszczelniacze ponownie. Komputer pokazał wartości każdej pompki w normie. Obecnie auto jeździ, nie kopci ale mam wrażenie że kiedy stoję na biegu jałowym,...
Do rozebrania sprawdzenia i wyczyszczenia zacisk. Wyczyścić prowadnice klocków. Sprawdzić czy na tłoczku nie ma wżerów i czy uszczelniacz jest cały.
Nadal masz olej w wydechu, będzie kopić dopóki tego nie wypali, ale skoro nadal olej znika to spaprana robota mechanika. Albo źle stwierdził że tylko uszczelniacze, ale coś źle złożył.
uszczelniacze? gniazda? Silnik jak zimny pali od strzala nawet po 4 dniach postoju, uklad szczelny paliwo sie nie cofa, powietrza lewego nie lapie. Vacum pompa? Silnik nie kopci na niebiesko, w filtrze paliwa nie ma oleju.
Mogą być uszczelniacze zaworowe, jakiego oleju używasz?
a moga byc to zle uszczelniacze zaworowe?bo uszczelka byla wymieniana i caly rozrzad
Ta zmiana pracy przy przechyleniu na bok wskazywałaby na uszczelniacze wału. Chętnie bym obejrzał te membrany gaźnika. Świeca oczywiście sprawdzana?
Przy nieszczelnych uszczelniaczach wału to raczej nie kopci, jedynie jest problem z odpaleniem i spadek mocy. Może również nie wkręcać się. Jeśli bardzo kopci to możliwe, że poszedł pierścień na tłoku. Możliwe, że uszkodzony masz mieszalnik oleju i jeździłeś na samym paliwie a nie na mieszance bardzo częsta usterka.
Glowica byla robiona oddana do planowania i wymienione zostaly uszczelniacze tydzien temu wiec jest to niemozliwe
Właśnie dolał. Wlał jeszcze jakiś uszczelniacz i kazał sprawdzić za jakieś 100,200 km. Olej był wymieniany dokładnie 1550 km temu. Nic nie kopci póki co. I nie kopcił. Zobaczymy po chwili jazdy.
Witam wszystkich mam problem z odpaleniem auta pacjent vw passat b5 fl 2001 rok 130km . Gdy juz odpali trochę kopci na bialo po chwili ustaje kopcenie. Następne odpalenia auta bez najmniejszych problemów, w ymienione uszczelniacze pompek, świece źarowe ,filtr paliwa ,co może być przyczyną ciężkiego odpalania ? Z góry dziękuję za podpowiedzi
Na początek proponuje zmierzyc kompresję. Jak z odpalaniem na zimnym silniku? Nie koniecznie muszą to byc pierscienie, byc może winą jest uszczelniacz zaworowy.
I coś ty chłopie narobił, ubrudził się na darmo. :!: Jeśli kopci od razu po odpaleniu, zwłaszcza po kilku godzinnym postoju i po chwili kopcenie widocznie maleje - uszczelniacze zaworowe. Jeśli podczas przygazowywania - pierścienie. Teraz powiedz, jak go odpalisz :?: haha. Uszczelniacze zaworowe i tak zawsze daje się nowe, więc sam sobie odpowiedz....
max na jakie obroty wejdzie to 2000 tys. Jak wkręca się na 2 miliony obrotów, to cieszyć się powinieneś. Zapewne rzęzi tylny most. Sprawdź czy jest olej w zwolnicach. Na każdym biegu hałasuje ? Każdy stary traktor kopci, a jak tylko czasami, to masz luksus. Być może pierścienie już zużyte, albo któryś uszczelniacz zaworowy.
Dość typowy objaw dla uszczelniaczy pompowtryskiwaczy. Wcześniej weryfikacja czy jeszcze się do czegoś nadają. Ważna informacja aby sprawdzić stan gniazd rzeczonych pompowtryskiwaczy.
Czyli rozumiem że problemem jest nie oryginalny filtr. Mój kopci tylko na postoju po odpaleniu więc najprawdopodobniej do wymiany są uszczelniacze zaworowe. Ale wymieniłem również kolektor wydechowy i rurkę EGR bo były pęknięte. Zostało by założyć oryginalny filtr albo spróbować BM-Catalyst. Ale dziwne jest to że mój podnosi obroty na zimnym silniku...
a co to zmienia ,jeżeli samochod mi kopci czyli spala olej a nie gubi.
Podczas jazdy kopci na biało niebiesko, czy czuć w spalinach zapach oleju?
Trzeba ustalić, czy to zaolejenie jest od oleju, czy z niespalonego paliwa na 100% olej silnikowy ( ewentualnie z filtra powietrza bo było go ponad max ) jutro zajmę się ciśnieniem w cylindrach ale zastanawiam się czy uszkodzone uszczelniacze zaworowe lub (i ) źle wyregulowane zawory powodują takie objawy?
uszczelniacze peugeot uszczelniacze wtrysku uszczelniacze amortyzator
wyłącznik różnicowoprądowy uziemienia z18xe wymiana silnika router airlive hasło
mastech ms6818 spawarka światłowodowa
Wymiana immobilizera w Volkswagen Polo 1.4 na 1.0 Radio Manta RS5501 Toronto - samoczynne włączanie