Jest to możliwe. Musisz jednak zniszczyć stare uszczelniacze. Najpierw pobij lekko uszczelniacz do środka , aby go odkleić a potem, za pomocą śrubokręta, możesz go wyjąć. Trzeba zwracać uwagę aby nie uszkodzić wału, normalnie są do tego ściągacze. Przy montażu nowego, smarujesz wał olejem i wbijasz uszczelniacz za pomocą rurki. Sprzęgło odkręca się...
regulacja https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... warto sprawdzić/zrobić test szczelności, czy są nieszczelności komory korbowej np. uszczelka pod gaźnikiem, uszczelniacze wału. przewód paliwowy musi być szczelny. filtr musi być drożny. nalać świeże paliwko. ostatecznie podmiana gaźnika
Skoro pompka zaciąga powietrze, oznacza to nieszczelność w układzie paliwowym. Sprawdź czy wężyk paliwa nie jest pęknięty. Powietrze może być zaciągane poprzez uszczelki gaźnika. Poza tym w gaźniku który jest przystosowany pod primera, prócz zaworka dyszy głównej układ biegu jałowego powinien posiadać dodatkowy zaworek zwrotny który nie pozwala na zaciąganie...
Cylinder zostaw w spokoju. Dziura w tłoku od nieudolnego blokowania wału (nie wiem czy to Twoja robota czy dałeś komuś aby zepsuł ach szkoda gadać). Koło zamachowe w zasadzie powinno być wymienione choć piła będzie chodziła (brak wyważenia może przyśpieszać zużycie łożysk itp.). Nie wiem po co rozebrałeś gaźnik. Uszczelniacze i tłok tylko oryginał jeżeli...
Wszystko pięknie ale uszczelniacze puszczają przy podciśnieniu w skrzyni korbowej. To by mu odpalał tylko silnik nie dał by sie kompletnie wyregulować a on mu wcale nie odpala więc uszczelniaczy może tam już nie być, gdy zaleje paliwo to mu wyleci. Wiem że uszczelniacze sprawdza się na podciśnienie muszą trzymać i nie łapać powietrza. Niech sprawdzi...
Odpuść sobie grzebanie i fotki. Wymień uszczelniacze i powinno pomóc. Gaźnik zostaw w spokoju. Zdaje się że kolega Rycho T. już ci o tym pisał.
Jak zgaśnie zalej pod świecę benzynę i spróbuj odpalić jak nie odpali to sprawdź pod tłumik w jakim stanie jest tłok. Ale obstawiam uszczelniacze po 8 latach pracy mogły puścić sprawdź czy nie masz luzu na łożyskach.
Pewnie do wymiany są także uszczelniacze wału.
bo przez jakiś czas pracowałem na świecy od NACa tej z niebieskim napisem, a one bardzo rozgrzewają silnik. Po pół godzinnej pracy silnik tracił moc i później gasł i było tylko widać dym wydostający się z silnika. Jeżeli takie objawy to silnik może już być przegrzany, przytarty, brak odpowiedniej kompresji. I to niezależnie od tego jaka była używana...
Witam.O oryginalnym tłoku i cylindrze zapomnij,szukaj cylindra kpl. marek Meteor lub AIP.Ten drugi będzie wystarczający,i niezbyt drogi.Jeżeli korbowód nie ma zbyt dużego luzu na boki,to wał jest dobry.Na pewno kup uszczelniacze i ewentualnie łożyska 6202 C3 firmy Koyo,FAG lub SKF.Są i inne firmy,ale nie znam jakości ich wyrobów.Tłok należy zawsze kierować...
miałem podobną sytuację tylko dobrze podregulować gaźnik wystarczyło. podrawiam
Witam. Zdemontowalem wydech - nie ma do czego się przyczepić. Rozebrałem cały silnik. Cylinder, tlok, pierścień, uszczelniacze i łożyska wyglądają ok. Jutro pojadę i profilaktycznie wymienię pierścionek i uszczelniacze (oczywiście oryginalne). Zdam relacje co będzie dalej...
Witam. Mam taki problem: Stihl 023, wymienione uszczelniacze, łożyska wału, łożyska firmy FAG, uszczelniacze firmy Stihl, filtry, świeca nowa, gaźnik nowy Walbro WT 215. Po całej wymianie pilarka nierówno pracuje. Nie jest to znacznie odczuwalne, ale raz spada z obrotów i po chwili z powrotem obroty wzrastają. AI: Czy używasz odpowiedniej mieszanki...
Witam, Jeśli chce wymienić uszczelniacze w Stihl MS170 to muszę zdejmować cylinder i odkręcać miskę ? czy wystarczy zdjąć sprzęgło i koło rozruchowe i wymienić czy będzie w ten sposób dostęp i możliwość wymiany ?
Wymienić uszczelniacze wału na porządne i skleić wszystko na stary poczciwy hermetic, żadne silikony. I będzie paliła i prawidłowo pracowała.
Próbowałeś regulacji gaźnika, przerwa pomiedzy cewką zapłonową kołem magnesowym powinna być 0.2-0.5 mm. Jak wymieniałeś uszczelniacze patrzyłeś jak wygląda cylinder- tłok.
Takie objawy przy niskich i wysokich obrotach wskazują na brak odpowietrzania zbiornika paliwa. Musiałbyś zrobić test polegający na odkręceniu korka wlewu paliwa podczas pracy pilarki, tak aby ciśnienie się wyrównało. Jak obroty biegu jałowego spadną, a obroty odcinki także spadną, to tutaj będzie problem. Być może zaworek odpowietrznika nie jest całkowicie...
Wymienione były pierścienie, tłok, cylinder, uszczelniacze wału i łożyska, gaźnik wyczyszczony.
Dziękuję za pomoc spróbuję rozebrać silnik i ponownie złożyć średnica tłoka jest dobra tłok i pierscienie też ale uszczelniacze chyba będę musiał ponownie wymienić.
Ile lat ma ta pilarka i ile pracowała? Może ma już zużyte uszczelniacze wału i ta regulacja nic nie daje, bo niby dobrze, ale niedobrze poprzez zużyte uszczelniacze.
Mogą być uszkodzone uszczelniacze na wale korbowym.
Sprawdź, a najlepiej wymień uszczelniacze wału korbowego.
Witam. Nie będę zakładał nowego tematu. Posiadam Stihl ms 181, która przestała odpalać, tylko na ssaniu odpala, tak, jak we wcześniejszym poście. Uszczelniacze są dobre, gaźnik zmieniony, tłok bez rys, kompresja na poziomie 5-6 bar, co mogę jeszcze sprawdzić i gdzie szukać przyczyny.
Sprawdziłbym uszczelniacze wału.
Łożyska pewnie są ok. Wymień uszczelniacze wału.
jeżeli pierścień nie jest zapieczony czy za tak słabą kompresję może odpowiadać porysowany tłok bądź cylinder lub jeszcze coś innego np uszczelniacze wału ?
Ja też miałem takie same objawy w 023. Przyczyną był pęknięty korpus pod wałem. Taka pokrywka w której siedzą uszczelniacze wału.
Jeżeli na wyskoich obrotach działa normalnie (brak wolnych obrotów) to najprawdopodobniej nieszczelne uszczelniacze lub uszczelniacz na wale.
Jak zwał tak zwał, ale paliwo pompuje. Trzeba sprawdzić czy działa, czy nie ma pęknięcia, fałszywego powietrza, czy ssak nie jest zatkany. Przyczyn takiego stanu o jakim pisze autor może być wiele. Nie koniecznie wina musi leżeć po stronie gaźnika. O ile nikt nie kręcił dyszami. ja bym zalał zbiornik do pełna. Odpalił z zalewki do cylindra i zobaczył...
Przy starych MS170/MS180 problemem był pękający wężyk paliwowy (element formowany). Należy go sprawdzić na początek. Membrany w gaźniku były kiedyś wymieniane? Membrana pomiarowa mogła stwardnieć. Po wielu latach mogły zużyć się lub stwardnieć uszczelniacze wału korbowego — ale zwykle powodują one problemy z odpalaniem i prawidłową pracą na biegu jałowym.
Wlej 1 cm oleju do cylindra i próbuj odpalić. Jak odpali to kompresja poszła spać. Sprawdź klin na wale czy nie przestawiło się magneto a ty samym zapłon. Jeszcze można wstrzyknąć trochę paliwa do dolotu oraz sprawdzić czy uszczelniacze wału szczelne.
uszczelniacze wymieniłem
Witam, chciałbym was prosić o porade. Otóż pilarke STIHL 023 mam od nowości (99 rok), obchodze się z nią bardzo dobrze paliwo z markowych stacji olej org. stihl lub husqvarna. Od pewnego dnia piła po nagrzaniu zaczęła gasnąć, cieżko było ją odpalić. Czasami załapiła i popracowała chwile, ale to było takie szarpane cięcie bo zaraz znów gubiła obroty....
Do wymiany uszczelniacze walu, lub nieszczelność skrzyni korbowej, np. poluzowane śruby.
W tych piłach występuje problem z uszczelniaczami na wale, dodatkowo lubi też zapychać się gaźnik, na Twoim miejscu wymieniłbym owe uszczelniacze i gaźnik, są tanie zamienniki, ja takowy posiadam (koszt 35zł) i działa jak należy :)
Kolor też o niczym nie świadczy, są oryginały, czarne właśnie. No właśnie , w jakim stihlu są koloru czarnego oryginalne uszczelniacze na wał ?
Sprawdź gumowy łącznik gaźnika z cylindrem, szczelność misy korbowej (dokręć śruby) no i uszczelniacze wału. Oczywiście prawidłowa regulacja gaźnika.
Gaśnie jak się zagrzeje?? Jak tak to uszczelniacze na wale sprawdź.
Kolega hevet2 zamiast próbować pomóc w rozwiązaniu problemu, zarzuca niewiedzę pomagającym. Zasada działania silnika dwusuwowego i gaźnika są takie same w pilarce ms180 i ms181, czyż nie tak? A jak nazwać człowieka który reguluje gaźniki których się nie reguluje? W czym jesteś w stanie pomóc? poza napisaniem bezsensownych postów? Widziałeś chociaż...
Jak jest dekompresator to sprawny?? Dodano po 1 Może być przytarta mogą być uszczelniacze na wale.
Witam. Kupiłem spalinowa piłę Stihl MS 180. Jak jest zimna, to ciężko odpala, ale wystarczy wykręcić świece i zalać ją paliwem, by odpaliła od kopa. Moja Husqvarna miała podobnie, też problemy z odpalaniem "na zimno", niby problemy ze ssaniem. Okazało się ze winne były uszczelniacze na wale, były nieszczelne i piła miała problemy z zassaniem paliwa.
Próby wakuometrem nie przeprowadzę bo takowego nie posiadam, jedynie manometr jakiś by się znalazł, ze strzykawką też nie będzie problemu, także jak przeprowadzę badanie to opisze wyniki. Chciałem zapytać czy mogę użyć dirko spezial silikon beige, bo kolega akurat taki ma bo jest on do misek olejowych VW/Audi ale pisze że do temp.180stC czy wytrzyma...
Witam, mam problem z pilarką Stihl MS261C z M-Tronic. Na zimnym silniku z ssaniem odpala ładnie bez problemów. Problem jest, gdy się nagrzeje - ciężko ją odpalić. Jak się mocno szarpie, to na chwilę coś łapie i zaraz gaśnie. Czasami przy odpalonej na wolnych obrotach potrafi zgasnąć. Wymieniłem w niej już pierścienie na tłoku, cewkę zapłonową, membrany...
Proponuję jednak w pierwszej kolejności przykręcić ustawienia gaźnika. Piła nie ma problemu ze zbyt małą ilością paliwa, a prawdopodobnie ze zbyt dużą. Stąd wlewanie paliwa do cylindra da efekt odwrotny od zamierzonego. Uszczelniacze mogą być przyczyną, jeżeli już wcześniej, przed wymianą gaźnika, były problemy z odpaleniem. Wystarczy, że któryś już...
Albo traci kompresję (zużyty cylinder )albo uszczelniacze na wale
Membrany podstawa. Czego podstawa pustej głowy? Piła z uszkodzonym uszczelniaczem odpali? Brak słów, milknę. Tak pusta głowo, jak na wale są uszczelniacze do wymiany, to pierwszy objaw jak napisałem powyżej, brak uszczelnienia. Zmieniłeś swój post, kto pisze o zerwanych uszczelniaczach? Uszczelniaczem są simeringi, które z upływem czasu, eksploatacji...
Gaźnik nowy uszczelnienia nowe i jak na starym tak na nowym gaźniku to samo się dzieje filtr też nowy i nie pomogło nic Regulacja zaworów, uszczelniacze wału tłokowo-korbowego, albo ewentualnie docieranie zaworu do gniazda zaworu ssącego, ew. wydechowego.
udało się naprawić wymieniłem uszczelniacze na wale
Witam, mam problem, pomału mnie krew zalewa, otóż zostały wymienione pierścienie, uszczelniacze na wale. Paliwo dochodzi ale wygląda na to że ją zalewa, odpali od wielkiego święta ale przy ściągniętym wężyku doprowadzającym paliwo, nie ukrywam ze wcześniej było grzebane w gaźniku i coś tam jest nie tak, ma ktoś może schemat gaźnika?
Witam, Posiadam piłę spalinową Stihl ms180. Dawno temu padły uszczelniacze wału i piła leżała na szafce w garażu przez pare lat. Ostatnio wymieniłem w niej uszczelniacze i łożyska wału. Po tym nie chciała odpalić. Trochę pogrzebałem i w koncu wyszło że wymieniłem wężyk od paliwa, świece, filtr paliwa, filtr powietrza i gaźnik (początkowo kupiłem zestaw...
stihl uszczelniacze stihl uszczelniacze wymiana uszczelniacze pilarki stihl
transfer danych komputer schemat oleju dioda laseru
Sony KDL-50W829 brak obrazu, działa podświetlenie i pilot – diagnostyka T-CON, LVDS Kompatybilność skrzyni biegów FP1 (010) z Renault Master 2.2 dCi 2001