Pacjent Renault Master 2.5 dCi 2004 r. Wersja silnikowa bez EGR-a, bez przepływomierza. Silnik odpala prawidłowo na wolnych obrotach, chodzi rewelacyjnie, po dodaniu gazu na zimnym zaczyna szarpać silnikiem i kopcić szaro-niebieskim dymem. Po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach można nim jechać do Afryki i z powrotem, ale nie przekraczając 2200 obrotów,...
dzisiaj po prawie połowie roku postanowiłem zajrzeć do Mastera. Ale najpierw sprawdziłem bagnet - zero oleju, więc tak jak kilka miesięcy temu dolałem 2 L (myslalem ze olej wykapal w tym czasie ) i odpaliłem - zapalił od razu, a potem zaczynał sporo kopcić na niebiesko. Przekulałem go kilka minut, aż przyszli sąsiedzi, że coś się pali. Odpaliłem ponownie...
Dzień dobry, na wstępie zaznaczę że nie jestem ani mechanikiem ani elektronikiem samochodowym, mam jedynie jako takie obycie z elektroniką, pomiarami itp. Do prób diagnostyki i napraw opisanych niżej zmusiło mnie "życie". Samochód mojego taty - Renault Fluence 1.6 16V. Początkowa awaria: losowe, sporadyczne włączanie się trybu awaryjnego silnika (komunikaty...
Zrobiłem próbę przelewową która trwała ok 5 min, oto wyniki na zdjęciu http://obrazki.elektroda.pl/1100966200_1... Dodano po 8 Hmm, zapomniałem wspomnieć o jednej ważnej rzeczy mianowicie moja Laguna została chipowana przez poprzedniego właściciela. Dziś jak wracałem z pracy odłączyłem kabel od przepływomierza, efekt był taki że na niższych...
Witam wszystkich. Panowie, kupiłem Mastera 2.5 114km z 2004 roku. Jest to wersja angielska bez przepływomierza i EGR. Kupujący twierdził, że auto kopciło na czarno, dlatego zdecydował się oddać je komuś do naprawy. Podobno - podkreślam, podobno - turbina została wysłana do regeneracji, przy okazji wymieniono rozrząd oraz zrobiono jakieś uszczelnienie...
Mam problem z obrotami silnika w Reno scenic 1 1.9 d 64 km z 2000 roku. Problem polega na tym że , po odpaleniu silnika silnik pracuje normalnie ,obroty na obrotomierzu są normalne ,ale od czasu do czasu obroty całkiem spadają i strasznie kopci przy dodaniu gazu , po jakimś czasie obroty wskakują normalnie i przestaje kopcić ,dzieje się tak na wolnych...
Pytaj poprzedniego właściciela jak ustawił obroty na 1500. Rozkręcił kolektor ssący... I albo zrobili to w Holandii albo handlarz w Polsce. Auto jak dostaje więcej powietrza znacznie lepiej pracuje Czyli za bogata mieszanka z dodatkiem oleju i się brzydko spala ;( Miałem to samo, nierówna praca, biały dym za samochodem i mechanik mówi od razu, że pierścienie,...
Witam, mam problem z moim Renault Rapid. Silnik zawsze pracował idealnie, nie bylo żadnych zastrzeżeń. Gdy raz chce go rano odpalić i mi zgasł. Udało mi się go odpalić po dodaniu gazu, ale zaczął kopcić na czarno i biało (biało może temu że było dość zimno). Nigdy tak nie miałem nawet zimą. Zawsze odpalał dobrze. Do tego dochodzi duże spalanie. Za 50zł...
Witam. Zaczęło się od awari turbiny przy której silnik rozbiegł się. Turbinę wymieniłem na używaną,odpaliłem silnik i zaczął pracować nawet ładnie. Po 15min pracy silnik zaczął kaleczyć tak jakby pracował na trzy cylindry a przy okazji kopcić na biało. Wyłączyłem silnik,po chwili włączyłem i zaczął pracować normalnie jakieś 10 min i znów powtórka. I...
Witam wszystkich ,otóż przytrafił mi się dziwny przypadek z moja meganką . Wczoraj byłem na małej przejażdżce po czym wróciłem nią do domu zgasiłem , po jakiś 10 min zapaliłem znów na kilka minut i zgasiłem , po jakiejś godzinie chciałem dalej gdzieś jechać a tu niespodzianka ,silnik stoi w miejscu ani drgnie . Gdy przekręcam stacyjkę odnoszę wrażenie...
Witam, mam problem z moją laguną II 3.0 V6 + LPG. Problem jest następujący: Odpala normalnie, a po chwili jazdy, zazwyczaj przy obrotach ok. 2tyś lub przy podjeździe pod górkę zaczyna mrugać kontrolka check engine, auto wyraźnie traci na mocy i gubi paliwo na 3 pierwszych cylindrach (te z przodu silnika) czasami gubi na pierwszym i trzecim, a czasami...
Witam. Mam problem z Laguną z silnikiem 2,2 dci, dokładnie typ G9TD702. Gdy ją kupiłem kilka miesięcy temu wszystko było ok po za małymi wibracjami na wolnych obrotach (nie zawsze występowały) i wyraźnie słyszalną turbiną. Moc i spalanie było ok. Od jakiegoś czasu zauważyłem że znika mi płyn chłodzący, dolewam 1-1,5l na jakieś 300-400km. szukałem wycieku...
Olej chciałbym dolewać do pojemnika który znajduje się przy chłodnicy . Silnik 1.6 16V , 107KM... Już w tym momencie jestem bez wspomagania. Również nie wiem jaka była tego przyczyna ponieważ rano widziałem tylko kałużę pod samochodem... Domyśliłem się teraz że jest to płyn od wspomagania..... Dzięki za wypowiedź, ale nie dowiedziałem się niczego co...
Witam, mam taki problem, nie dawno kupiłem Lagunę II DCI 130KM initiale 2007r. Niby wszystko pięknie, ale nie było książki serwisowej, więc postanowiłem zmienić dla pewności rozrząd, filtry płyny itd. Po kilku dniach zaczęła mi kopcić na niebiesko po rozgrzaniu silnika(na zimnym ani dymka) i zaczął znikać płyn chłodzący. Oddałem do serwisu(nie autoryzowanego),...
Jaki kolor spalin jak kopci?
Może być tak, że olej w turbinie "ustoi" się za zgaszonym silniku i jak odpalasz wtedy jest przepalany i kopci przy rozruchu.
czujnik położenia iglicy wtryskiwacza To silnik 1.9 dci. ???
Przepalona rurka EGR do chodniczki EGR albo sama chodniczka . Szukaj od dołu na tylnej części silnika okopconych / czarnych miejsc . Albo zapchany FAP i wyciska spaliny bokami .
Mam podobny problem z renią. Po trasie zapalił się komunikat injection fault. Jak wchodzi na obroty zapala się a następnie po krótkiej jeździe gasnie. Nie kopci nic się nie dzieje. Ponadto jak zgosze silnik nie mogę go odpalić. Pomocy
nie bierze oleju kopci na biało.
To jest kontrolka usterki silnika trzeba odczytać błędy auto wchodzi w tryb awaryjny.
jeżeli mogę dołączyć się do tematu to mam coupe z tym samym silnikiem i też strasznie kopci. i mam pytanie co to jest czujnik cpu i gdzie go szukać?
Gdyby tak było to przy ciepłym silniku gdzie olej jest rzadszy powinno być jeszcze gorzej. Z tego powodu do złomów leje się zagęszczacze oleju by nie pobierały go aż tyle. Czy na ciepłym silniku też kopci?
Możesz go wysterować clipem/będzie/ słychać. Jak zgłasza clip usterkę to nie ma połączenia, lub uzwojenie uszkodzone. Rozłącz kostkę i zmierz multimetrem. 14-17 i wtrysk 90-110.
Najlepiej nie odpalaj silnika. Prawdopodobnie czeka cię demontaż głowicy. Jak pracuje silnik, równo, nie kopci, zmienił się kolor spalin?
Dziękuje wszystkim za odpowiedzi. Powodem szaprania i kopcenia silnika okazały się świece żarowe , zostały one wymienione i silnik chodzi tak jak powinien :D Temat zamykam
Witam odpaliłem silnik w czasie proby stwierdzilem ze za ciemno kopci czym moze byc to spowodowane?? i jak to usunąć ?? Czy jak silnik sie rozgrzeje to przestanie kopcic??
Prawa strona to rozrząd. Stuka i kopci bo przeskoczył. Jeszcze pare uruchomień i silnik się całkim rozpadnie. Te silniki niestety takie są. Serwis mówi: wymieniaj co 120tysięcy, a zrywa się po 100. Naprawa nieopłacalna, ewentualna wymiana. Jak wymiana to znowu jaki to typ. Podsumowując; zdjąć obudowy rozrządu i go wymienić zgodnie z instrukcją. Ps:...
Dasz tysiaka i dalej będzie kopcił .Sprawdziłeś czy nie masz oleju w intercooler? A jeszcze jedno kopci na biało na czarno ? Ubywa ci olej z silnika ?
Hej, wygląda na to, że silnik dostaje za dużo paliwa a za mało powietrza:)
Były straszne p rzedmuchy, zrobiona Góra silnika( głowica pierścienie, problem znikł
no nie mam teraz tego przed oczami ale powinien znajdowac sie blisko czujnika płynu (temperatury) silnika Dodano po 1 może ustalmy czy słychać stukot metaliczny z pokrywy zaworów na zimnym silniku i czy kopci
Nie wydaje mi sie żeby to była wina wtrysków.Spalanie auta jest normalne.a problem jest tylko na zimnym silniku.
Z tego co czytałem to przestawiacz działa niby do 10 stopni. Niestety po podłączeniu na krótko do 12V zaraz po odpaleniu na zimnym silniku różnicy brak. Samochód nadal strasznie kopci na wolnych obrotach.
Silnik 1.9 DCI Dodatkowo zaobserwowałem jadąc że raz kopci na biało a raz na czarno
nie płynu nie ubywa tylko jak gazu dodaje to płyn idzie do góry od dołu Dodano po 2 nie płyn jest dobrze kopci tylko przy 2000-3000 tyś obrotów i szarpie silnikiem
Witam. Dziś pojawił się dziwny dźwięk i zaczął kopcić. Zdemontowałem filtr powietrza i dźwięk był ostrzejszy, bardziej wyrazisty a z tłumika czarny dym. Przyblokowałem rurę powietrza i ładny piękny dźwięk silnika bez kopcenia. Co może być przyczyną? 1 ząbek rozrządu? :(
Dzięki, też mam takie podejrzenia że wtryski , tak jakby silnik nie mial odpowiedniego cisnienia spalin i turbina nie pompuje
Sprawdz wtedy powinna mocno kopcic.
Witam. Mam problem z renault Trafic 2 2002 1.9dci 80KM. Coś stuka na lekkim gazie, przy przyspieszaniu tego nie ma i przy odpuszczeniu gazu też ustępuje. Dodam, że silnik jest po kapitalnym remoncie. Zrobione było wszystko od podstaw. Problemem jest też nierówna praca, głównie po rozgrzaniu, która występowała przed remontem. Co do stukania nie pamiętam...
Zawory były wporządku, bez przecieków. Wymienione uszczelniacze zaworów, uszczelki, pierścienie i silnik przestał kopcić. Dziękuje wszystkim za porady i pomoc.
a kopci ? i jak oceniasz prace silnika na wolnych obrotach?
Siema, chciałbym się poradzić w kwestii płukanki silnika preparatem liqui moly. Celem jest przejście z oleju 10w40 na 5w40 Elfa. Prosił bym oczywiście o opinie osoby, które robiły takową płukankę. Silnik nie kopci i nie pobiera oleju
mialem to samo na wylocie spalin z silnika jes zawór podcisnienia od nadmiaru spalin od niego odchodzi weżyk zdejmij go i zaślep od strony zaworu czymś ten wężyk ja wcisnołem śrube a zawór zostaw bez wężyka jeżdze już tak 3 lata i jest ok. nie kopci i mało pali poprzednio chlał i strasznie kopcił i nie miał mocy
ale tu nie ejst czarny dym przy przyspieszaniu tylko caly czas dodam ze silnik pali od strzala
a co sie dzieje jak masz silnik na ssaniu? tez gasnie na wysokich obrotach? ja mialem dokladnie odwrotna sytuacje ... na wysokich chodzil miodzio ... a na niskich popyrkal chwile i zdychal ... okazali sie ze dysza wolnych obrotow byla zatkana ... moze u ciwbie tez jest problem z gaznikiem ... a tak swoja droga po rozebraniu gaznika zlapalem sie za glowe...
To masz zatkana odme lub zbyt duży przedmuch na pierscieniach. A jak podnosisz korek to jest zmiana w pracy silnika?
Samochód podczas odpalania," zimny silnik", ma bogatszą mieszanką, dostaje więcej paliwa," automatyczne ssanie". Które po ogrzaniu silnika wraca do normalnego trybu. Przypuszczam że to może być powód tego kopcenia, bo jak się nagrzeje to już nie kopci.
8 bar, silnik złom, jeździć aż się skończy.
w volvo i carismie jest dokładnie ten sam silnik z renault.
renault kopcić silnik kopcić kopcić silnik
mixture adaptation włącznik termiczny wentylator vista czarny ekran
samsung ue43ru7102k napęd force
Stukające rolki w skuterze 4T 80 – wpływ masy rolek, diagnoza wariatora, objawy i rozwiązania Jak włączyć funkcję nagrywania w telewizorze Samsung?