Panowie jeszcze raz przypominam c4 ma moc troszkę więcej zaczęło kopcić, nie grzeje się , a ciśnienie podawajace ropę do układu chodzenia ( zbiorniczku wyrównawczy) jest tak duże że aż całe auto jest z prawej strony całe w ropie Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/1356515200_...
Termostat ok. tylko zauważyłem coś innego. ostatnio samochód zaczął "kopcić" tak na biało i ciężej zapala, oraz jak odkręcam korek od zbiorniczka z płynem chłodniczym to czuć spaliny. tak jakby olej się dostawał do zbiorniczka czy coś? czy to nie przypadkiem uszczelka pod głowicą?
Auto Qubo 1.3 75 KM diesel. Auto sporadycznie przy dodawaniu gazu poszarpuje i brak mu mocy. Czasami też zaczyna szybko nabierać temperatury i kopcić na siwo, z tym że temperatura nie przekracza 90 stopni. Oleju nie widać, aby brał, w zbiorniczku wody też nie widać oleju ani ubytku. EGR wymieniony na oryginalny. Sprawdzona również pompa wysokiego ciśnienia....
mam problem jestem w Niemczech mam Opla Astre II 2001rok 1.7tdci zaświeciły mi się kontrolki od chłodnicy i klucz a na dodatek ubywa płynu ze zbiorniczka wyrównawczego chłodziwa i zaczoł kopcić jest też maź na korku od oleju pewnie to uszczelka .A pytanie mam takie czy mogę nim pojechać do Polski około 1000km co byście zrobili czy lepiej laweta
Witam, mam problem, jadąc autem nagle zaczęła wlatywać mi para przez kratki wentylacyjne. I zaczęło mi kopcić spod maski, jaka może być przyczyna? Sprawdzałem skąd cieknie i wydaje mi się, że zaraz przy szybie czołowej jest mały zbiorniczek. I prawdopodobnie leci z tego, jak by ktoś mógł mi pomóc. https://obrazki.elektroda.pl/1173998500_...
spróbuj wyczyścić zbiorniczek ciśnieniowy do hydrostatu (z tyłu pralki, potrafi robić cuda), sprawdź silnik, i sprawdź silniczek od programatora, btw. w tych pralkach bardzo lubią kopcić się programatory, jak Ci nie pomogłem to szczegółowiej opisz usterkę np czy silnik "chce się kręcić a nie może" (buczy) itp.
Tyle że test płynnym roztworem nie wskazał na uszkodzoną uszczelkę, samochód moc swoją ma, nie przymula, odpala dobrze, nie kopci. A w zbiorniczku jest czysty płyn, nie ma śladów oleju itp. Więc to chyba nie raczej uszczelka i głowica??
ma LPG, ubywa płynu, kopci na biało, w zbiorniczku nei ma mazi, w oleju nie ma białej masy?
Kłopot z rozruchem silnika w tym typie to mogą być niestety lejące wtryskiwacze. Co było powodem ich wymiany? Zresztą chyba najłatwiej je sprawdzić ponownie. Do tego można też zaliczyć pompę wtryskowa. Też będzie biały dym. Kolejna rzecz nie ubywa Ci płynu w zbiorniczku od chłodnicy? Na tę chwilę to za dużo nie wiadomych. Który to rocznik tego auta?...
Samochód sie grzeje podczas jazdy? gotuje sie ? Zbiorniczek wyrównawczy tłusty ? Kopci na biało ?
Witam wszystkich serdecznie mam problem z peueotem 1.9 TD Przy odpaleniu samochodu strasznie kopci na zimnym silniku, jak sie rozgrzeje troche mniej ale minimalnie. Kiedy otworze zbiorniczek wody do chlodnicy kopci o duzo mniej ale dymi sie ze zbiorniczka. Mam pytanie czy wie ktos co to moze byc??? Ja mysle ze to uszczelka pod glowica ale nie jestem...
Witam posiadam Seata leon II 2.0 TDI 170 koni od 2 tygodni zaczął mi kopcić dosyć mocno na biało/niebiesko schodzi płyn chłodniczy i czuć że z wydechu pachnie ropą. Robiłem testy na nieszczelność głowicy/uszczelki pod głowicą i okazuje się że z zbiorniczka wyrównawczego lecą spaliny test pokazuje nieszczalną głowicę lub uszczelkę. Ale z tego co wiem...
Auto naprawiali fachowcy Dopytam: czy przypadkiem założyli ponownie tą uszczelkę? I drugie pytanie, czy przed pobytem w tym warsztacie auto brało płyn i kopciło? Auto super odpala , pracuje równo , ma normalną moc , olej jest normalny , zaczyna kopcić po odpaleniu a po rozgrzaniu się układu wydechowego kopcić przestaje . Więc zadyma jest od płynu chłodzącego...
Kopci na niebiesko? W płynie chłodniczym w z zbiorniczku wyrównawczym nie ma tłustych plam?
dzisiaj po prawie połowie roku postanowiłem zajrzeć do Mastera. Ale najpierw sprawdziłem bagnet - zero oleju, więc tak jak kilka miesięcy temu dolałem 2 L (myslalem ze olej wykapal w tym czasie ) i odpaliłem - zapalił od razu, a potem zaczynał sporo kopcić na niebiesko. Przekulałem go kilka minut, aż przyszli sąsiedzi, że coś się pali. Odpaliłem ponownie...
A płynu ubywa ze zbiorniczka?
Witam wszystkich forumowiczów takie pytanie mam robił ktos juz uszczelke pod głowica avensis 2.0 d4d. Chodzi mi o to ze nie wiem jak rozpiac to wazeke która idzie po całym silniku i zasłania mi dojscie do srub od kolektora dolotowego? Co do diagnozy różowawy oleisty płyn w zbiorniczku wyrównawczym kopcenie na szaro i zapach spalonego płynu :( Toyota...
Witam piszę odnośnie samochodu jak z tematu. Wyglądało to tak, że po jednym z odpaleniu silnik stracił jakby zupełnie moc. Na jałowym wkręca się max ok. 2000obr/min. kopci przy przegazowaniu jak z parowozu, ciemnoszary, może trochę wpadający w niebieski dym. Odpala na dotyk, na biegu jałowym pracuje w porządku, kopcenia nie widać. Po dodaniu gazu silnik...
witam mam problem kupiłem 5 miesięcy temu bmw e39 525tds było wszystko w porządku a gdy wymieniłem chłodnice wody zaczęły sie problemy zaczął sadzić woda ze zbiorniczka wyrównawczego gdy tylko włączyłem na zimny nawiew a dzisiaj po przejechaniu 30km w tym 5 na miejscu czyli po mieście i wróceniu do domu zostawiłem go na wolnych obrotach to po upływie...
Passat 2002r. 130PS. Na zimnym silniku (tylko na zimnym) kopci mocno na biało. Dodatkowo w spalinach ciągle mocno czuć ropę. Płyn się do oleju nie przedostaje, ani na odwrót. Bąbli w zbiorniczku wyrównawczym brak.
http://obrazki.elektroda.pl/5353071200_1... Witam mam problem z autem mianowicie ,auto na wtrysku jednopunktowym ,1.8 motor ,rocznik 94 ,problem polega na tym iż rośnie mi temperatura wody gdy silnik pracuje na wolnych obrotach ,jeżdżąc autem temperatura utrzymuje się w normie ,woda ze zbiorniczka nie ucieka ,gdy korek jest zakręcony...
Witam Niestety. Silnik w moim samochodzie- delikatnie mówiąc- nie jest w najlepszej kondycji. Co ciekawe - rok temu przeszedł remont, który zleciłem "podobno" dobremu mechanikowi. Zostały wymienione pierścienie, uszczelniacze zaworowe, gniazda zaworowe. Głowica została splanowana, a wszystkie uszczelki wymienione- PODOBNO. Po tej naprawie, samochód...
Uszczelka pod głowicą dawała by objaw kopcenia na biało i ubytku płynu w zbiorniczku. Sprawdź sobie jak wygląda gładź cylindra i czy pierścienie po włożeniu do niego mają duży prześwit w miejscach na zamki.
Nagminnie zdarzają się w nich nieszczelne chłodnice spalin. Ale z tego, co mi wiadomo, to albo ubywałby płyn, albo wywalał go zbiorniczkiem wyrównawczym. Czy się mylę?
Na moje poszła uszczelka pod głowicą, sprawdź czy nie gotuje Ci się w zbiorniczku wyrównawczym.
olejk mam do wymiany i podejżewam że uszczelkę pod głowicę b cały czas mi kopci jak jadę i mam strasznie duże ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym
Witam. Jakoś wiosna 2022 auto zaczęło mi kopcić na biało, średnio raz w tygodniu, później to już kopcił co ok 2-3 dni. Jak zaczynał kopcic to pojeździłem 10min na wyższych obrotach i przestawał. W momencie kiedy zaczynał kopcić to raz mu przybywało mocy a raz brakował, pedal gazu też się dziwnie zachowywał (było odczuwalne delikatne szarpanie). W grudniu...
witam ponownie olej sprawdzałem i jest ok , tylko w zbiorniczku olej sie pokazał dodam ze auto nie kopci zachowuje sie normalnie
Zacznijcie od oryginalnego, rozłożyć na części pierwsze i dobrze wszystko zweryfikować, co jeszcze może sie nadawać, oczywiście takie rzeczy jak wał to już całkowita wymiana, tęczowy z przegrzania. Z rozbitka też może być czasem dobre, pierwsze to zależne od ceny a później, po gruntownej ocenie, czy jest na chodzie, zamontowany w aucie by móc go usłyszeć,...
Wg mnie ma przedmuch pod uszczelką głowicy do układu chłodzenia (biały dym). Można zobaczyć czy w zbiorniczku wyrównawczym nie idą bąbelki. Już pewnie wiesz co to oznacza///
Witam mam problem i nie jestem pewny na 100% , samochod kopci na bialo , pracuje na 3 cylindry , plyn wywala zbiorniczkiem ,czy to objaw padnietej uszczelki pod glowica ? jeszcze na 3 cylindrze jest niskie cisnienie 7bar
Diesel już mówi samo za siebie. Mniej spala tańsze paliwo to juz ogromny plus. A przed zakupem upewnij się co do kondycji silnika i stanu zawieszenia oraz karoserii. Sprawdź czy nie ma przedmuchów, czy przypadkiem nie kopci na niebiesko, czy w zbiorniczku wyrównawczym pojawiają się pęcheżyki powietrza wszystko to świadczy o zużciu silnika. Odpal i słuchaj...
na benzynie jest trochę lepiej . Dzisiaj rano zauważyłem że ucieka mi płyn ze zbiorniczka wyr. Autko nie kopci na biało no i olej jest normalny więc wykluczyłem uszczelkę pod głowicą może jakaś nieszczelność okładu chłodzącego . Jak mi zgasł w drodze do pracy i otworzyłem maskę to mikser od gazu był cały oszroniony???a płynu w zbiorniczku prawie poniżej...
Witam! Mam problem z w/w autem. Otoz w czasie jazdy czasem zdarza sie ze spod maski zaczyna sie dymic. Uklad wyglada na szczelny, nie ma zadnych zauwazalnych wyciekow, ubywa natomiast plynu i to w bardzo dziwny sposob. Mianowicie plyn delikatnie jest wypychany spod korka zbiorniczka wyrownawczego i kapie na rozgrzany silnik (stad dym). Na poczatku myslelismy,...
Witam. Nie mam już sił co do mojej audi. Problem polega na tym, że gotuje mi sie woda w ukladzie chlodzenia, wylewa sie podczas gotowania woda z zbiorniczka wyrownawczego. Nie wiem co jest grane juz, co zdążyłem sprawdzić: -chlodnica jest drożna -wyciagnełem termostat(ktory i tak jest dobry) -niby odpowietrzylem, ale dalej to samo. -nie otwieral sie...
Panowie wiem że tematów milion na forum ale nie mogę sobie poradzić a mianowicie: węze obydwa miękkie i ciepłe termostat otwiera przed 90 C płynu chłodniczego nie ubywa nie kopci na biało nie ma oleju w zbiorniczku i odwrotnie płynu w oleju poziom oleju stały wentylator się załącza temperatura oscyluje w granicach 93-98 C grzeje się wentylator załącza...
Pewnie poszła uszczelka pod głowicą i płyn idzie na cylindry.Sprawdź czy wzrasta ciśnienie w układzie chłodniczym na odpalonym silniku.Powinno byc bulgotanie w zbiorniczku wyrównawczym.
Witam. Xantia 1,9td. 96r. klima,immo -dziwnie się zachowuje.Po mieście wszystko OK.W trasie po przejechaniu ok.50km szarpie i gaśnie.Po ostygnięciu (ok.15min.) jedzie dalej (ok.20km.) i tak w kółko. Sprawdziłem przewody paliwowe -szczelne. Sitko w zbiorniku paliwa ok. Wymieniłem filtr paliwa i powietrza. Temperatura płynu i oleju w normie. Korek wlewu...
Czy aby napewno tylko kody migowe? pełny wtrysk paliwa, digifant, jeszcze odnośnie mojego problemu, przy odpaleniu zimnego silnika około 1000 obrotów, dopuki silnik zimny samochód przyśpiesza prawidłowo i ma moc, gdy silnik sie troszke zrobi ciepły samochód staje sie słabszy i juz tak nie przyśpiesza, mierzyłem sonde lambda miernikiem i napiecie wynosi...
witam czy do podłączenia świecy płomieniowej wystarczy mi przekaźnik 15A?? i dlaczego świeca nie może być zasilana grawitacyjnie z innego zbiorniczka np naftą świetlną (łatwiej sie zapala i nie kopci tak jak ropa)??
Witam, Panowie pacjent to seat leon II 1,9 tdi (105km) kod silnika BKC przebieg 300tyś km. Stale podnosi się stan oleju. Ostatnio zmieniałem olej jakież było moje zdziwienie bo w silniku były trzy stany oleju ponad normę i mechanik ściągnął praktycznie 7 litrów oleju rozrzedzonego on! No nic dokonaliśmy wymiany oleju wraz z filtrem stan książkowy na...
Napisz proszę czy uporałeś się z tym problemem . Mam podobną sytuację czyli znikający płyn chłodniczy . Dolewać muszę ok 0,5 L na tydzień . Jeżdżę tak już 2 lata . Czekając na moment ,jeśli to jakiś pęknięty wąż to w końcu wyjdzie to samo , a tu guzik dwa lata zleciały i dalej dolewam .Samochód nie kopci ,oleju nie ubywa/przybywa jeździ poprawnie ,...
A ja upieram się przy tym czujniku.Miałem ten sam przypadek w SIERRce.Wymieniłem uszczelkę,uruchomiłem silnik i się okazało że płyn się nadal gotuje.Wymieniłem włącznik wentylatorów chłodnicy na inny i pomogło.Na obudowie termostatu był u mnie zastosowany włącznik który włączał wentylatory na 98st. i 105st.Pierwszy bieg miał uszkodzony.Jeśli coś się...
Ja bym sprawdził pod kątem uszczelki pod głowicą. Autor pisze że świeca jest mokra, pytanie czy od paliwa czy płynu chłodniczego? Dodatkowo że kopci na biało. Czy nie ubywa płynu chłodniczego? Czy nie "buzuje" w zbiorniczku wyrównawczym?
Na zimnym silniku po rozruchu czasem słychać przez chwilę bulgotanie powietrza w układzie. W aucie gdy jest rozgrzane w trakcie pracy silnika można odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego i stan płynu znajduje się w okolicy minimum. Testerem CO2 sprawdzałem i kolor płynu się nie zmienił mimo że mam wrażenie lekkiego zapachu spalin w układzie (albo...
Witam Mam problem z odpaleniem Forda Fiesty M4 1.3 Benzyna Przyszła zima, odpaliłem fieste by się rozgrzała bym mógł wymienić bezpiecznik od klimy. Niestety rozwaliło mi zbiornik od płynu chłodniczego z powodu zimy i złego płynu(zbyt dużo wody) zauwarzyłem że się kopci spod maski to był właśnie ten zbiorniczek, zgasiłem auro i chciałem wymienić wcześniej...
Witam. Zakupiłem autko VW Golf IV 1,9TDI 116KM z 1999r. Auto kupione w Niemczech, przebieg 261000km (oryginalny). Wszystko było super, silnik ładnie pracował, ładnie ciągnął ale po przejechaniu 300km przy prędkości około 160-170km/h w pewnym momencie stracił moc, odruchowo spojrzałem na zegary, temperatura 120 stopni, od razu noga z gazu i spadła do...
Sprawdź silnik czy nie ma wycieków, być może gdzieś gubi olej, w przeciwnym razie musi go spalać, więc kopci na biało. A tu przyczyn jest kilka. Sprawdź płyn chłodzący czy nie ma oleju w zbiorniczku wyrównawczym.
Temat śledzi 0 użytkowników Autor Wiadomość grabek Poziom 10 Dołączył: 15 Lut 2003 Posty: 51 punktów: 31.70 24 Wrz 2008 20:35 Re: Problem z silnikiem 2.0 TDCI 136KM Pomocy ----------------------------------------... Witam wszystkich Proszę o pomoc w rozwiązaniu wielkiego problemu. Z góry dziękuje za odpowiedzi. Kupiłem...
Dzisiaj zauważyłem w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzącego czarną maź, a nie płyn chłodzący. Ma to jakiś związek?
Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
Witam zakupiłem matiza i co 3-4 dni muszę dolewać wody do zbiorniczka wyrównawczego gdy doleję do max to po 3-4 dniach poziom wody spada poniżej poziomu minimum na dnie zbiorniczka wyrównawczego tylko zostaje woda .Od początku po zakupie samochodu nie ma ogrzewania.Samochód odpala dobrze nie kopci a poziom na wskazniku temperatury jest na połowie.Jak...
Jeśli po nagrzaniu do temperatury roboczej +/- 90st.C silnik w dalszym ciągu nadmiernie dymi na biało może to oznaczać uszkodzoną uszczelkę pod głowicą. Może Pan sprawdzić czy po odkręceniu korka wlewu oleju silnikowego nie ma biało/żółtego nalotu jak również czy podczas pracy silnika w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego nie następuje bąblowanie.
Jakbyś miał nieszczelną uszczelkę pod głowicą, to byś miał zapowietrzony układ chłodzenia (więcej płynu w zbiorniczku, a nie mniej) lub musztardę zamiast oleju (wtedy ubytki płynu muszą być). Ewentualnie kopciłbyś - ale na biało. Sprawdź w instrukcji obsługi jak powinno się sprawdzać stan płynu chłodzącego. U mnie sprawdza się na zimno, ma być około...
Witam forumowiczów. Bardzo proszę was o radę bo nie wiem już co się dzieje z moim samochodem. Od ponad miesiąca mam problem, który odbiera mi możliwość normalnej jazdy samochodem. Mechanik nic nie radzi. Może wśród was znajdzie się ktoś kto ma więcej rozumu i doświadczenia. Posiadam Audi A4 B7 1.9 TDI w sedanie, rocznik 2006 z filtrem cząstek stałych....
Witam Problem polega na tym ,że podczas jazdy powyżej 3 tys. wyrzuca płyn chłodniczy korkiem .Natomiast jeśli samochód jeździ do 2,5 tys. obr. to wszystko jest ok. W zbiorniczku na ściankach znalazłem niewielkie ilości sadzy . Samochód nie kopci ,natomiast co jakiś czas idą pęcherzyki powietrza i robi duże ciśnienie w układzie ,dodam że nie mam tam...
A to dobre jest hahaha. Kiedyś znajomemu traktor ciężko odpalał a jak już odpalił to nie chciał wejść na obroty i kopcił jak diabli. Okazało się że do filtra powietrza wciągnęło jego beret. A tak poważnie to teraz musisz wykręcić wąż od zbiorniczka do pompy i go udrożnić czyli wyjąć tą szmatkę.
Witam, mam problem z oplem corsą. Od jakiegoś czasu ubywa płyn chłodniczy ze zbiorniczka. Był wlewany uszczelniacz, i wtedy tego płynu było raz więcej a raz mniej oraz robiło sie ciśnienie . Zwykle ciśnienie jest gdy auto stoi całą noc i rano sprawdzany jest poziom płynu w zbiorniczku. Został wymieniony korek od zbiorniczka i nadal ubywa płyn. Nie widać...
Więc tak praca silnika nie wzbudza podejrzeń chodzi cicho i równo na zimnym jak i na rozgrzanym silniku ale. Zapalilem go dziś był zimny nie dymi dym bezbarwny przy gwałtownym przygazoeaniu więcej dymu białego poczym dalej bezbarwny w zbiorniczku zadnego mleka nic nie bomluje z korka wlewu oleju dmucha. Pojechałem go rozgrzać i po powrocie na rozgrzanym...
ale jakby spalał to by chyba kopcił na biało przynajmniej tak miałem jak była uszkodzona uszczelka pod głowica. A tu nie kopci i auto 3h chodziło i nic a jak jade to ubywa. Wyjeżdzam z domu mam max robię ok 400km i mam ponizej min ledwo co na dnie zbiorniczka.
Witam, czy ktoś z Was wymieniał uszczelkę pod głowica w Rover 45 1.8 benzyna 2001r? Jakie są mniej więcej koszta, bardzo proszę o pomoc. W zbiorniczku z płynem chłodniczym dostał się olej, auto kopci na biało a na korku jest tak zwany majonez. Będę obdzwaniać mechaników, ale najpierw chciałabym dowiedzieć się tutaj czego można się spodziewać. Załączam...
Witam. Mam pewien problem z golfem 1.6 16v ponieważ dymi mi na biało z wydechu i obojętnie czy silnik zimny czy rozgrzany to dymi białymi spalinami, a jak przygazuje to za samochodem jest łuna białego dymu. Silnik jest po kompletnej regeneracji głowicy, ma nową uszczelke i zestaw rozrządu. Nie widać żeby mi pobierał płyn ze zbiorniczka czyli uszczelką...
Witam ! Mam problem z moją omegą... co do leje płynu do chłodnicy to po przejechaniu 20 km. nie ma już nic w zbiorniczku wyrównawczym... i auto zaczyna momentalnie nabierać 100 lub 110 stopni.... Przy odpalaniu kopci na biało potem lekko na niebiesko i przestaje jak złapie 30 stopni i przełączy się na gaz.... może to być uszczelka ?
Witam Wszystkich i proszę o pomoc. Mam problem taki, że ubywa mi płynu chłodniczego, po przejechaniu 10km i odkręceniu korka od zbiorniczka płyn się pojawia znowu, jak go odpalę to w zbiorniczku jest tak mało, że nawet czujnik nie wykrywa płynu. Dopóki się nie zagrzeje to kopci na biało, dodam że robiłem test głowicy i nic nie wykazało. Proszę o podpowiedź...
Wygląda to na samą ropę w wydechu , ciśnienie sprężania było sprawdzane ? Wtedy raczej byłby czarny dym. Przy wypalaniu DPFa idzie niebiesko/siwy. Ja zrobił bym jeszcze test CO2 w zbiorniczku. Koszt niewielki a z dużym prawdopodobieństwem wykluczy uszczelkę głowicy
Powiem w ten sposób, czujniki są sprawne gdyż przełożyłem je ze sprawnego cc, wiatrak sprawdzony na krótko, sprawdziłem w tym momencie płyn w zbiorniczku, wygląda jak rosół. Wszystkie przewody układu chłodzenia nagrzewają się, i są miękkie auto nie kopci na niebiesko ani na biało płynu nie ubywa.
Moja siostra ma starego Focusa, jest to 1.8 115KM benzyna z gazem, rocznik 1999, hatchback, niebieski, skrzynia manualna, gaz jest od 2010r, przebieg 330000km z czego 130000km na gazie. Samochód ma od trzech lat i powiem szczerze, oleju nie wymieniała. W trzy lata zrobiła 6500km. Teraz mamy dylemat. Nie wiemy jaki rodzaj oleju i co dokładnie jest w...
Regeneracja to dla jednej osoby wymiana zużytych czesxi na nowe, malowanie, szlifowanie itp. A dla drugiej osoby regeneracja to tylko i wyłącznie malowanie także każdy irterpretuje to inaczej. Najprościej sprawdzić czy silnik był po regeneracji poprzez zmierzenie kompresji sprężania co bardzo wiele wyjaśni i o ile w silniku samochodowym diesla jest...
Ok.plyn mi sadzil zbiorniczkiem-po naprawie do tej pory stoi poziom.Kwestia tego po naprakie ( czytaj posty kopci) pali olej potrafie poznac - turbina zregenerowana i wszystko co pisalem-wiec raczej wykluczam. A co to za bełkot? Jeszcze jeden taki post i dostaniesz ostrzeżenie. 3.1.13. Zabronione jest publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni...
hmm a czy zauważyłeś żeby ci płyn chłodniczy schodził? lub czy w zbiorniczku od płynu nie znajduje się olej ? . Jeśli tak to mogła ci pójść uszczelka pod głowicą
Witam, Mam dosyć dziwny problem z moim autem. Mianowicie rośnie mi temperatura do 110-130 stopni ale tylko przy wysokich obrotach silnika szczególnie jadąc pod górę. Do 100km/h jest w miarę ok, jadąc chwilę około 120 km/h (lub wolniej tylko pod górę) rośnie mi temperatura i wyskakuje kontrolka płynu chłodniczego. Wystarczy że zwolnię bądź zjadę na pobocze...
Do wyczyszczenia potencjometrów kup WD40. Zaaplikuj go poprzez rurkę, którą posiada. Tylko minimalną ilość, tak aby nie wykąpać całego sterownika. Od razu pokręć potencjometrami. Jeśli możesz przedmuchaj sprężonym powietrzem, też można nabyć w niewielkim zbiorniczku. Co do regulacji, to tak wszystko ustaw, aby płomień był niebieski i nie kopcił (to...
Co do bezpieczeństwa to tak: Jest termostat, są bezpieczniki. Gdy grzałka pracuje nie dotykam żadnych elementów. Co do pompki tak teraz była sterowana ręcznie ale mam zakupiony termostat który umożliwi włączenie pompki dopiero po nagrzaniu grzałki. Tak jak pisałem wcześniej nie jest to sama woda lecz ,,płyn domowej roboty,, ale było za mało gliceryny...
Witam forumowiczów. Jestem szczęśliwym posiadaczem Mercedesa 190D, rocznik 1987. Przebieg 500 000 km. Mam takowe problemy. - auto ma ciężki rozruch (również po przejażdżce jak zgaszę go na ok 5 minut). - po odpaleniu auto kopci (zawsze), na zimnym silniku dłużej (2-3 minuty), na rozgrzanym krócej (kilka-kilkanaście sekund). Dym ma kolor siwy (takie...
Witam! Mam taki problem w autku, podejrzewam uszczelkę pod głowicą dlatego proszę o poradę kolegów: Po rozgrzaniu autka i przejechaniu kilku km przewody wodne twardnieją, po odkręceniu korka zbiorniczka wyrównawczego pojawiaja sie bomble, płynu chłodniczego nie ubywa, a i oleju nie przybywa, kopcenie na szaro nie wystepuje, temperatura cały czas ok....
Bardzo dziękuje za odpowiedzi i za zainteresowanie się moim tematem. Wczoraj byłem u mechanika i powiedział żebym wymienił termostat możliwe że się zaciął, nic nie powiedział na temat uszczelki sprawdził korek wlewu oleju, czyściutki inaczej była by tzn. biała maż a kopcenie się skończyło jak zrobiło się ciepło. Zauważyłem że najbardziej kopci zimą...
Dzień dobry. Mam problem z nadmiernym ubytkiem płynu chłodniczego. Sprawdzałem przewody idące od zbiorniczka i są miękkie. Po objawach sprawdzanych w Google może to być pompa wody i czy przy takiej awarii świeciłby się chek. Bardzo mało kopci. Ewentualnie wymianę pompy może wykonać laik?
jak kopci to jeszcze zobacz czy nie ubywa wody.Jak tak to na zimnym silniku bez dodawanie gazu odkrec korek do zbiorniczka i nalej pelno wody jak bedzie wyzucalo wode i zauwazysz babelki powietrza to uszczelka pod glowica do wymiany napisz co sie dzieje
Witam, auto o którym mowa to Volkswagen Passat B5FL, 1.6 ALZ (benzyna bez gazu), rocznik 2002. Od kilku miesięcy ubywa płyn chłodniczy ze zbiorniczka w dość szybkim tempie - co 400-500 km muszę dolać cały zbiorniczek. Płyn ubywa TYLKO podczas jazdy, gdy auto stoi w garażu poziom płynu się nie zmienia ani nic nie kapie. Zacząłem badać temat: chłodnica...
Witam Passat b5 1.9tdi Auto odpala ciezko jak odpali to strasznie kopci na bialo, nie wkreca sie na obroty max to 2300 obrotow. W oleju jest woda w zbiorniczku wyrownawczym jest czysto Pod akumulatorem stala woda do polowy akumulatora ! Zastanawiam sie czy to ta woda mogla dostac sie do komory silnika? Od czego zaczac , czy jest szansa na uratownie...
Witam Dziś bylem bardzo bliski zakupu renault Espace 4 1,9dci z 2005r, ale okazało się, ze po odpaleniu ciepłego silnika dość mocno kopci na biało. Podczas jazdy nie było nic widać żeby kopcił. Jak na ta mase 2 t i moc 120km to w 4 osoby dość dobrze szedł do przodu, nie czuć było braku mocy. Płyn w zbiorniczku był czysty, nawet bardzo jak na stare auto,...
w sumie odpalilem ja dopiero wczoraj po trzech tygodniach stania na dworze, wczoraj kopcila masakrycznie wiec odpuscilem sobie jazde, pochodzila chwile i ja zgasilem. Dzisiaj jednak musialem jechac nia do pracy, rano zakopcila porzadnie, po trzech sekundach juz tylko puszczala lekiego dyma. Pojechalem do pracy 5km i odstawilem ja a po osmiu godzinach...
Witam ponownie jeszcze raz przedstawię sytuację z wczoraj robiony był test głowicy na jałowym płyn nie zmienia koloru auto nie kopci na biało na korku od oleju nie ma śmietany w zbiorniczku wyrównawczym nie widać oleju ze zbiorniczka nie śmierci spalinami. Na jałowym auto może stać godzinami i sie nie grzeje temperatura na wskazówce dochodzi do połowy...
co prawda nie odpowietarzałem mojej audicy tym imbusem co jest pod cewką ale doszła pewna ciekawostka, mianowicie, auto czy zimne czy gorące kopci jak z "komina ciepłowniczego" ale czuć w spalinach płyn(wodę) to raz a druga sprawa co bym nie odpowietrzał to i tak w zbiorniczku wyrównawczym wszystko buzuje!
Witam. Zakupiłem Mazde 323 BG GLX 1,6 16v (silnik B6). Niedługo po kupnie okazało sie że konieczna jest wymiana uszczelki pod głowicą. Mazda "rwała się do przodu jak głupia", jednak zauważyłem że wydmuchuje płyn z chłodnicy do zbiorniczka wyrównawczego, oraz przy 3 tyś. obrotów kopciła na biało a po rozgrzaniu silnika i przejechaniu ok 25km z pod pokrywy...
Jeśli tak samo dymił na biało wcześniej i tak samo dymi bezpośrednio po założeniu nowej uszczelki(nawet bez planowania głowicy)pęknięta głowica lub blok. Zalej płyn chłodzący do pełna zbiorniczka wyrównawczego i nie zakręcając korka na ciepłym silniku sprawdż czy nie wydostają się tamtędy pęcherzyki spalin.
Robokop nie cwaniakuj juz z tym wtykaniem łap. To co miałem, zaprowadzić do mechanika może, żeby wymienił mi ten czujnik ? hahah Dalej w temacie wymieniłem chłodnicę razem z czujnikiem. Silnik nadal się grzeje a nowy czujnik nie załącza wentylatora. Testowałem czujnik we wrzącej wodzie i działa. Dodam, że silnik bardzo szybko się nagrzewa, płyn w zbiorniczku...
hehe panowie ja tez mialem dziasiaj taki przypadek polo 1,6 chlodniczka zatkana nie szedł przez nią płyn a termostat nie otwierał i brak obiegu gotowy a temperatura na czujniku nie musi isc do gory bo zalezy gdzie jest czujnik zamontowany (albo jest uszkodzony) Ja zawsze zaczynam od najprostszych rzeczy czyli wyjmuje termostat i patrze jak sie autko...
Witam serdecznie wszystkich, własnie okazało sie że mam podobny problem z tym ze u mnie seacie alha.2001r 1,9 Tdi 90 ogrzewanie działa w miare normalnie ( teraz jak sa mrozy ciezko jest zagrzac silniczek ), notomiast tworzy sie ogromnie cisnienie w obiegu wody. wymieniłem profilaktycznie termostat, dodatkowa pompka wody tez była uszkodzona. generalnie...
Witam, posiadam od niedawna Astre 1,7 DTI, po zakupie wymieniłem wszystkie płyny eksploatacyjne i po jakimś czasie zauważyłem, że w zbiorniczku wyrównawczym pojawiła się czarna maź. Zastanawiam się czy to uszczelka pod głowicą tylko, że wogóle nie kopci a wyczytałem gdzieś na forum że jeżeli pokonuje się krótkie odcinki takim dieslem to silnik nie dogrzewa...
odpalilem go dzis bez problemu.dolalem plynu do zbiorniczka i wrocilem do domu.potem podnioslem maske i odkrecilem nakretke od zbiorniczka i wywalilo mi plyn do gory.probujemy sie teraz dostac do uszczelki pod glowica bo zauwazylem ze mi kopci na bialo.mam nadzieje ze to tylko uszczelka a nie pekniety blok albo glowica.pozdrawiam
Witam ! Mam problem z A160 CDI a dokładnie z płynem chłodniczym którego ubywa. Na trasie 400km - 1,5 litra. - Olej idealnie czysty (jak na CDI) - Brak mleka na bagnecie i pod korkiem - Utrzymuje się ciśnienie w układzie (syknięcie ze zbiorniczka wyrównawczego) - Nie podnosi się stan oleju - Brak widocznych wycieków - Brak kopcenia (czarnego ani siwego)...
Witam. Golf II, silnik 1,6 (na wielopunkcie) przywieźli mi na krawatce. Swoją robotę zrobiłem (auto odpala), ale jest jeszcze problem natury mechanicznej. Mianowicie po odpaleniu silnik pracuje w miarę normalnie tzn obroty ma stabilne, żwawo reaguje na dodawanie gazu. Tyle tylko że cholernie kopci (jak stary jelcz) i po kilkudziesięciu sekundach obroty...
witam, mam problem z peugeotem 206 1.9d 2001 r,pompa lucasa, kopci na siwo jak kamaz,kopci i trzęsie silnikiem cały czas czy zimny czy ciepły, pali na dotyk, rozrząd sprawdzony jest ok,oleju ani płynu nie ubywa,w zbiorniczku wyrównawczym nie bulgocze,rezystancja wtrysku sterującego 102 ohm, cewki korektora kąta wtrysku 12 ohm, kąta wtrysku nie sprawdzałem...
Cześć. Dziś przy zmianie alternatora bo się rozleciał znalażłem takie coś, leżące swobodnie na podłużnicy. Od tego idzie kabelek w wiązkę. Taka porcelanowa rurka owinięta drutem dość grubym jak od instalacji domowej. Zapewne to kiedyś miało obudowę ale dopiero poznaję klekota bo niedawno kupiony. Foto poniżej: http://obrazki.elektroda.net/26_12618395...
Witam. Mam problem z samochodem VW Golf 5 2008r. 2.0 TDI BMM 140KM. Samochód wyrzuca płyn przez korek zbiornika wyrównawczego. Po nagrzaniu węże są bardzo twarde. Oczywiście pierwsza myśl to uszczelka pod głowicą, ale pierw chciałbym wykluczyć wszystkie inne możliwości. Objawy: - duże ciśnienie w układzie chłodzenia, wywala płyn przez korek zbiornika...
Dzien dobry wszystkim, moze ktos spotkal sie z nastepujacym problemem: w moim mitsubishi colt zauwazylem niedawno ubytki plynu chlodniczego. Dziwne jest dla mnie to, ze w czasie jazdy i pozniej dlugo po wylaczeniu silnika nic sie nie dzieje natomiast na drugi dzien ubywa okolo centymetra w zbiorniczku. Plyn jest niebieski, nie ma bulgotania itp, wydaje...
Witam juz mi ręce opadają mam następujący problem asterka po wymianie uszczelki pod pokrywą zaworow zaczęła zle chodzić ( przed wymiana chodziła dobrze) i na gazie i na benzynie. Mianowicie samochód zaczął chodzić na 3 gary (2 świeca mokra) stwierdziłem byc może cewka padła podmienilem cewke 0 reakcji to samo świece tez zmieniłem - nic (po wymianie...
No to pięknie :) czyli groszowe sprawy :) może sie okazać że został przegrzany i coś puściło- uszczelka, głowica albo silniczek wyszedł z tego obronna ręka i tylko się grzał wyrzucając płyn zbiorniczkiem wyrównawczym :) gorący płyn plus temperatura w komorze silnika= szybko odparowało i nie było śladu, wymienisz termostat będzie wiadomo
Witam ! Jestem od niedawna (listopad 2011) posiadaczem Clio II z 2001 roku, zauważyłem że strasznie kopci na biało (brak niebieskiego dymu przy rozruchu). Byłem z tym u mechanika, on zalecił wymianę turbiny bo znalazł olej po stronie wydechowej - czy jakoś tak, niestety nie znam się na tym. No i niestety dużo się nie zmieniło dalej bardzo dymi na biało...
zbiorniczek podciśnienie wymiana zbiorniczek zbiorniczek spryskiwaczy
fujitsu lifebook bateria chrysler instrukcje cordoba pompa paliwa
hulajnoga elektryczna falownik zabezpieczenie róznicówka
Twardy reset Panasonic TX-P42ST50E bez pilota Problemy z działaniem połowy pilota Horizon