Sprawdź czy odpowietrznik jest drożny. Wykręć go i przedmuchaj, może być zarośnięty rdzą lub błotem.
Głowica była planowana?
Jeden i ten sam zbiorniczek płynu do hamulców i sprzęgła. Czasem leci z wyjścia do pompki sprzęgła, nigdy spod gumek pompki. Gumki dostepne z całym zestawem naprawczym pompy.
Żadne turbo,ale jak ściągniesz głowice to musisz ją z planować uszczelke ja zakładam gates lub victor reinz kup nowe szpilki nie są drogie.
Tego raczej nie naprawisz, i brak dostępności jakichkolwiek części i koszta też niemałe... Łatwiej kupić elektryczne silniczki i przełącznik z nowszego modelu (pasują plug&play) i pociągnąć "elektrykę" do regulacji... Wymontowujesz te hydrauliczne regulacje, wymontowujesz z deski rozdzielczej przełącznik, wkładasz elektryczne silniczki i przełącznik...
Po praniu woda stoi w zbiorniczku na płyn do płukania i muszę ja wyssać strzykawką, żeby wlać płyń. Zamiast takich "kombinacji alpejskich", należy wyjąć zasobnik detergentów i porządnie wyszorować syfonik od pobierania płynu . Na przyszłość nie stosować koncentratu do płukania, tylko płyn rozcieńczony... Tyle razy o tym pisano, że aż wstyd... :|
Jak od spodu jak wlew masz od góry?? Kolega napisał nadkole. Kwadrans roboty.
Zbiornik węgla aktywnego. A "pyka" zawór na nim zamontowany i jest to prawidłowy objaw. https://teamtotal.pl/artykul/system-prze...
Patrząc od zbiorniczka płynu hamulcowego , pionowo w dół , czarny , trzy pinowy.
Sprawdziłeś przełącznik bezwładnościowy ? Taki czerwony guzik koło zbiorniczka płynu? Masz jakiś miernik, probówkę ,fejsik by coś sprawdzać?
Uszczelka pod głowicą.
Cześć, ponownie chłodniczka oleju / podkładka lub głowica? Ciężko na odległość bez zdjęcia zdiagnozować😏 Oczywiście możesz spróbować jeszcze raz umyć układ, mogło coś zostać w zakamarkach. Ja myję około 3 razy, odkręcam korek na dole mam dorobiony górny korek z wentylem i pomagam trochę dmuchnąć sprężonym powietrzem w zbiorniczek jednak powietrze zbiera...
Kolego wyjmij zbiorniczek wymyj go zwracając szczególną uwagę na elektrody w nim załóż zobacz czy będzie poprawa, jeśli poprawy brak do wymiany zbiorniczek płynu G-12.
Nie. Pompę zostaw w spokoju. Klamka/pedał ma być w pozycji "jak najmniej wciśniętej". Kiedy strzykawką od dołu będziesz podawał płyn, to nie ma bata żeby ci w końcu górą nie wyszedł. Naturalnie trzeba poluźnić kalamitkę w zacisku, bo inaczej to płynu nie wtłoczysz. Do tego otwórz zbiorniczek płynu hamulcowego (by powietrze miało gdzie uchodzić).
Po nr VIN w ASO
Zacznij od korka w zbiorniczku płynu.
Okazało się, że ta wersja auta ma wspomaganie elektryczne. Za dziwne zachowanie kierownicy odpowiadała źle ustawiona zbieżność kół.
Jedyne co możesz zrobić dobrego to oddaj ten samochód do kogoś kto już robił tego 1,7 dti isuzu lub 1,7 cdti 80km mają identyczne glowice. Jedno jest pewne ktoś kto nie rozbierał tej głowicy lepiej żeby na Twojej nie eksperymentował. Jak już będziesz robił uszczeleke koniecznie wymień uszczelniacze na OBSADACH (TULEJKACH) WTRYSKIWACZY trzeba wyprasować...
Ten czujnik masz na rurze obok zbiorniczka płynu.
Czyli teraz zapala się tylko wtedy, gdy wtyczkę wepnie się do zbiorniczka. W zbiorniczku jest czujnik poziomu płynu. Widocznie nie działa prawidłowo, gdy w zbiorniczku jest płyn. Nie wiem jak w tym zbiorniczku, ale w innych, rozwiązane jest to na kontaktronie i pływaku. Może pływak przywarł w dolnej pozycji i sie nie rusza. I w jaki sposób w ogóle...
Witam. Proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę. Mam podobny problem. Kupiłem Scania r380 2005 rok. Poprzedni właściciel dzień przed sprzedażą zmienił chłodniczkę olejową bo zekomo poszła woda do oleju. Cały układ był jeszcze tłusty w oleju. Przy okazji niby była wymieniona pompa wody i termostat. No to przeprowadziłem do domu i zauważyłem że wyrzuca płyn....
Zasadnicza kwestia to czy korek jest szczelny i czy wytwarza nadciśnienie wraz z nagrzewaniem płynu, przy 100°C węże mają się zrobić wyraźnie twardsze a nie zupełnie miękkie, inaczej płyn zacznie wrzeć przy ok. 105°C wytwarzając bąble gazowe które będą wypierać płyn i poziom w zbiorniczku wzrośnie. Okręcając korek przy 100°C musi wylecieć para pod ciśnieniem,...
Wiem że to proszenie się o kłopoty. Chłodnica oleju jest i była sprawdzana. Z drugiej jednak strony chciałbym wiedzieć co może być przyczyną usterki. Jakoś nie pali mi się do wymiany całego silnika. chciałbym nie dać nabić się w butelkę i coś ustalić zanim odstawię auto do jakiegoś mechanika.
Nalewasz płyn do zbiorniczka i grzejesz auto popuszczasz co jakiś czas odpowietrznik na chłodnicy. Aż do puszczenia termostatu. Najlepiej jakby przód był wyżej niż tył silnika. Normalnie przy przegazówce poziom płynu w zbiorniczku malej. Widać cyrkulację płynu z chłodnicy do zbiorniczka.
wiele czytalem na temat swiecenia sie kontrolki temperatury na desce rozdzielczej fabii jakikolwiek bład czujnika temperatury , braku cieczy chłodzacej czy inny w instalacji elektrycznej (przegnicie wiazki) powiduje to swiecenie latwo sprawdzic czujnik temperatury omomierzem (3,5 kilooma do 200 omow) - znaczy sprawny- gdyby dalo sie sprawdzic w podobny...
A zaworek na zbiorniczku płynu chłodzącego sprawny? jak nie bedzie szczelny, albo będzie puszczal niższe ciśnienie niż powiniem, to tak sie bedzie działo.
Na ten moment wkręcania tłoczków, możesz sobie odkręcić korek od zbiorniczka płynu. Pozwoli to na troszkę lżejszą pracę. Ale całkiem możliwe, że po tylu latach tłoczek mógł lekko skorodować i stawiać większy opór na uszczelnieniu.
Wyjmij termostat. Pojeździj. Jeśli będzie dalej się grzać to problem z obiegiem. Sprawdź czy jest ciśnienie w układzie. Zajrzyj czy leci płyn na powrocie do zbiorniczka płynu chłodzącego.
Na 99,9% winna pompka sprzęgła. Po rozgrzaniu pojazdu płyn rozszerza się i nie ma ujścia ( do zbiorniczka) , płyn w układzie sprzęgła jest czynnikiem roboczym a pneumatyka czynnikiem wspomagającym.
W tym modelu jest elektryczne wspomaganie kierownicy. http://obrazki.elektroda.pl/7099767000_1...
Jeszcze plyn moze isc do chlodnicy intercoolera Wspominałem o tym wcześniej że może tak być . Dobrze ,że kolega ponownie o tym autorowi przypomniał.Można pokusić się i sprawdzić czy w zbiorniczku płynu jest CO2.
Rozumiem.czyli to może być pompka jednak ..? Te pompki nie mają rewelacyjnej jakości. Żeby sobie umożliwić dostęp, to (znając konstrukcyjną kreatywność inżynierów Mercedesa) trzeba nadkole zrzucić - a przynajmniej jego przednią część. Samo wyjęcie pompki nie jest skomplikowane - jest "na wcisk" w gumową uszczelkę w zbiorniczku płynu. https://www.ilcats.ru/mercedes/?function...
Witam. Pompka jest jedna "dwukierunkowa" przy zbiorniczku płynu , przed prawym przednim kołem, dostęp od dołu (kanał lub podnośnik) inaczej trzeba zdemontować koło i nadkole plastikowe.
Tam chyba (nie jestem pewny) jest układ chłodzenia zamknięty, ciśnieniowy i po jego otwarciu i chwili pracy takie przypadki mogą się zdarzyć w takim układzie. Też miałem podobny przypadek, tylko że przy fiacie, po otwarciu zbiorniczka po chwili płyn "kipiał", diagnozy były różne. Samochód jeździ nadal, już 6 lat od stwierdzenia tego przypadku. Nie przegrzewa...
Nie mam pojęcia ile dolałeś wody do płynu chłodzącego ale zwróć uwagę że temp wrzenia wody to 100°C natomiast temp wrzenia płynu chłodzącego 136°C, chłodnica i przewody gorące, wentylator pracuje, jaka temperatura na wskaźniku w czasie jazdy ???
W skrzyni wybierak biegów , pedały + pompa sprzęgła , przewody sprzęgła w zależności od modelu wysprzęgnik (siłownik w skrzyni) , kodowanie tech , mdi lub opcom , zbiorniczek płynu hamulcowego musi mieć wyjście na zasilanie pompy sprzęgła i pewnie jeszcze jakieś drobne głupoty ..
Zaśniedziały elektrody czujnika poziomu płynu w zbiorniczku. Doraźnie można dolać płynu ,część niezaśniedziała elektrody czujnika zacznie mieć kontakt z płynem i problem ustąpi. Docelowo albo trzeba je oczyścić (jak jest dostęp można delikatnie zeskrobać ) jak nie ma wymiana zbiorniczka na nowy z nowym czujnikiem.
Kolego przypuszczam, że czynność odpowietrzania przeprowadzasz prawidłowo, tj. że podczas odkręcania odpowietrznika trzymasz "klamkę" hamulca wciśniętą. Naciskasz kilka razy klamkę, trzymasz w pozycji wciśniętej i popuszczasz odpowietrznik i tak aż do skutku. Oczywiście zbiorniczek płynu musi być pełny.
Witam. Mam dokładnie te same objawy co kolega. Dodam tylko że odpowietrzyłem układ i nic sie nie zmieniło. Płyn mam na poziomie maksymalnym. Po odpaleniu silnika na biegu jałowym po chwilce płyn spada poniżej normy i zapala się kontrolka STOP. Jak przegazuje troszkę to płyn wraca do poprzedniej ilości a kontrolka gaśnie po kilkunastu minutkach znowu...
olej w płynie i odwrotnie spaliny w zbiorniczku płyn w spalinach kawa z mlekiem pod korkiem wlewu oleju wymień przewód odpowietrz i napisz co się dzieje
Niestety w naszej firmie był problem z Dafem w postaci ubywającego płynu przez nadmiar. Wymieniliśmy uszczelnienie sprężarki, korek wyrównawczy w zbiorniczku, problem się nasilał dalej. Sprawdzenie zawartości dwutlenku węgla w płynie chłodniczym - wynik negatywny. Ostatecznie winna była opadnięta tuleja silnika, a motor się wcale nie grzał. Auto miało...
Pierwszy to zbiorniczek płynu do wspomagania. Tamte od chłodnicy i zbiorniczka wyrównawczego.
Włączając co chwilę nowe pranie, aż do skończenia się ponownie płynu w zbiorniczku Strzykawka 100 ml do nabycia w każdej aptece i odciągnąć zły płyn.
Zimowe płyny mają cholernie nie równą ilość alkoholu. 2 lata temu w 2dni zamarzł mi cały zbiorniczek płynu! A niby miał być do -22st. Z najtańszymi tak bywa :cry: Prosty sprawdzian - przed otwarciem pojemnika władować go do zamrażarki, nie wytrzyma to reklamować w miejscu zakupu. Jeżeli zamrażarka nie ma termometru, można użyć multimetr z pomiarem...
Silniczek, to znaczy pompka, znajduje się pod pokrywą silnika, powinien być w okolicy zbiorniczka z płynem do spryskiwaczy.
Czytałem na necie ze po wymianie termostatu i płynu trzeba odpowietrzyć na odkręconym zbiorniczku. To nie prawda :idea: , sam zauważyłeś ,że gdy masz otwarty zbiorniczek i gdy płyn się nagrzewa to płyn ci się będzie nawet wylewał z tego zbiorniczka jak jest otwarty ,:idea: ...,a po co marnować płyn przecież on trochę kosztuje :idea: :D , W taki sposób...
Tak jak kolega wyżej - najpierw zmień termostat, bo prawdopodobnie się zacina. Bardzo ważny jest również korek zbiorniczka płynu. Jeżeli jest uszkodzony, ciecz nie ma prwidłowego obiegu i wrze w niżeszj temperaturze. O ile dobrze pamiętam w układzie chłodzenia silnika ciśnienie wynosi 1,3bar .
W czarnej puszce pod maską , pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu chłodzącego. :D
Wyciągnij stary płyn ze zbiornika , zdemontuj przelew i zaślep otwór w zbiorniczku . przelew do innego pojemnika , dolać płynu do zbiorniczka i odpalić auto / najlepiej robić w dwie osoby/ dolewać płynu do zbiorniczka . Układ się przepłucze i jak poleci z przelewu czysty płyn to koniec zabawy , zamontować przelew , dolać do stanu .
Zbiornik jest z lewej strony w okolicach tylnej kanapy. Dostęp od spodu. W 2003 r była zmiana z DPX-42 na eolys 176, dolać trzeba ten właściwy.
Podobny przypadek mieliśmy z firmowym T4. Była wymieniana uszczelka pod głowicą. Po tygodniu ponownie (razem z planowaniem). Zanim trzeci raz wymienili uszczelkę sprawdzili głowice. Mikropęknięcia. Po wymianie głowicy, problemu z uciekającym płynem przez zbiorniczek wyrównawczym już nie było.
1.Tak jest to czujnik ciśnienia (bardziej włącznik, wyłącznik zależny od typu klimatyzacji) 2.Jest to jeden z zaworów do napełniania klimatyzacji. 3.Zawór nagrzewnicy (tak mi się wydaje ,ale jak zrobisz zdjęcie pod innym kątem to będzie 100% pewności (aby było widać dokąd zmierza przy silniku) 4.Nie widzę dokładnie czy to listwa z wtryskiwaczami, zrób...
Chodzi oczywiście o skrzynie biegów. Otwórz maskę i spójrz z prawej strony w dół, powinna być tan kostka elektryczna (z takim drutem zabezpieczającym) naciśnij go i zdejmij kostkę. Nie wiem jak konkretnie w twoim autku, ale coś podobnego masz przy zbiorniczku płynu hamulcowego czy wtrysku.
To normalne że widać w przewodzie do zbiorniczka ruch powrotny płynu , jednak płyn [sprężony] wraca do zbiorniczka po puszczeniu pedału , w innym razie blokowały by hamulce . Pozdrawiam Zbyszek
pod osłonką zbiorniczka z płynem wspomagania jest wtyczka 1 piniowa zielony przewód rozlacz i po problemie.
Najlepsza metoda to 2 osoby, odłączasz powrót z magla do zbiorniczka i wsadzasz wąż do pojemnika na płyn, jedna osoba odpala silnik a druga leje płyn do zbiorniczka, przelewasz tak ze 4 litry i masz wymieniony olej
Uszkodzony zbiorniczek płynu chłodzącego.
Czujnik może być na pompie pod zbiorniczkiem płynu.
Przed zbiorniczkiem z płynem hamulcowym jest puszka z przekaźnikami. Są tam chyba trzy. Ciebie interesuje pierwszy duży.
Jak najszybciej wymień ten korek w zbiorniczku na nowy, płyn hamulcowy jest bardzo higroskopijny i nie powinien mieć kontaktu z powietrzem
Czujnik powinien być w zbiorniczku wyrównawczym płynu hamulcowego, sprawdź stan tego czujnika czy jest na górze czy na dnie może coś zwiera.
Witam poczytaj tu . http://www.forum.maxbimmer.pl/topics15/v...
A kto pisze o płynie do naczyń? Swoją drogą nie wiem jak chemia do zmywarek wpłynie na aluminium w chłodnicy czy na uszczelkę termostatu. Ja bym nie ryzykował.
Mała ilość płynu, już pisałem uparciuchu
Tam jest zbiorniczek z płynem niezbędnym do działania "mokrego" filtra cząstek stałych FAP, taka odmiana DPF montowana w samochodach francuskich
Witam Panowie potrzebuję pomocy wyczyściłem zbiorniczek płynu hamulcowego w Kymco Zing i wypadła taka blaszka jak na zdjęciach może ktoś pomóc jak tą blaszkę zamontować bo za nic w świecie nie mogę odpowietrzyć układu klamka cały czas miekka pomimo pompowania. https://obrazki.elektroda.pl/3862376500_...
źle odpowietrzonego układu czy to prawda W teorii w praktyce układ powinien się sam odpowietrzyć. Sprawdź czy termostat puszcza na nagrzewnicę. Mogą być czujniki od temperatury nie wiem ile on ma, może być termostat, najlepiej było by podpiąć interfejs i zobaczyć jak wyglądają parametry.
To kolega nie ma pompy takiej w której zbiorniczek osadzony jest bezpośrednio w pompie , tylko płyn ze zbiorniczka do pompy płynie przewodem ? Jeżeli tak to proszę uszczelnić zaciskami przewód . Moim zdaniem mechanizm zasysania powietrza jest taki ,że tłoczek cofając się zassie powietrze.
Jak ma się zapowietrzać przez zbiorniczek do płynu jak w zbiorniczku płynu być nie musi i ten wężyk z filtrem po prostu jest. Jeden śrubunek to jest na wylocie. Gdyby tam była nieszczelność to by ciekło. Drugi to na zasilaniu - do szybkozłączki i też by ciekło.
Mówisz o tej skrzynce co jest z prawej strony koło ecu? Pod zbiorniczkiem płynu chłodniczego? Jeszcze będę próbował coś innego zapiąć do tego auta.
Tak jest płyn chłodniczy. Możesz spróbować przed i za zaworem zacisnąć szczypcami przewód dzięki temu nie wycieknie albo podstawić miskę i wlać z powrotem do zbiorniczka wyrównawczego płynu.
wewnątrz zbiorniczka gdzie znajduje się czujnik jest "szpila" na której przemieszcza się gąbczasty pływak w kształcie pierścienia z magnesem który unosi się na powierzchni płynu, najprawdopodobniej masz pękniętą tę szpilę i płyn ucieka przez czujnik zaleca zmianę zbiorniczka na nowy albo mniej zżółknięty, przerabiałem to.
Tłoczysko pompy powinno wycofać się na sprężynie na tyle, żeby pojawił się przedmuch od zbiorniczka płynu do wyjść pompy. Oba kanaliki powinny być drożne. Może źle zamontowałeś? Przy produkcji pompy bierze się pod uwagę wymiar od frezowanej powierzchni dolegającej do serwa do miejsca styku popychacza serwa z tłoczyskiem. W praktyce, to zmierz głębokość...
złożyłem wszystko do kupy ale pompa wspomagania nie zdała egzaminu. nie pompowała ze startu , wiec zrobiłem smarowanie rozbryzgowe-podczepiłem zbiorniczek płynu chłodniczego. przełozenie 1-2 czyli 715obr na kompresorze , nabija butle 60 do 7at=4min
MTZ Belarus 80 Witam, wie ktoś może gdzie znajduje się zbiorniczek płynu hamulcowego w MTZ BELARUS 80, bo ja cały dzień szukam i nie mogę znaleźć?
Wypompować jego zawartość za pomocą strzykawki z nasadzonym na jej zakończenie wężykiem, a w jego miejsce wlać nowy płyn. Następnie zajmujemy miejsce za kierownicą i kręcimy nią kilka razy w prawo i w lewo do oporu. Nowy płyn zostanie wtłoczony w układ, a do zbiorniczka trafi stary płyn zalegający w przewodach. Całą tę operację powtarzamy do czasu,...
Witam. W swojej lagunie nie masz linki sprzęgła gdyż masz sprzęgło hydrauliczne. Prościej tłumacząc w pedale pompka a przy tarczy sprzęgłowej siłownik. To co ci się zepsuło to przewód hydrauliczny łączący te dwa elementy który strzelił z starości. Niewykluczone, że układ sprzęgła jest zasilany z zbiorniczka płynu hamulcowego tak jak to jest w niektórych...
W którym miejscu jest sterownik zamka? Pod maską tam gdzie zbiorniczek płynu chłodzącego?
Tak dokładnie, wychodzi z dołu zbiorniczka i idzie do króćca przy bloku silnika. Rocznik 1994 1,4 ABD
Spalił się wentylator od ogrzewania więc nie polecam prób włączania. Wymiana konieczna i niezwloczna. Co do ciśnienia w ukladzie to raczej uszczelka. Sprawdź ciśnienie cylindrów i zawartość co2 w układzie chłodzenia ale chybanie ma po co bo to raczej pewne
Pod zbiorniczkiem wyrównawczym płynu, tym, w który się uzupełnia płyn. O tym: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=1...
nigdy nie podnosiłem zbiorniczka :) , ale w większości wystarczy żeby był płyn. 1.odkręcasz wszystkie odpowieczniki (dodatkowo można naciskać gumowe węże przyśpieszy sprawę , nalewasz płyn do zbiorniczka gdy zaczyna lecieć płyn z odpowiecznika zakręcasz go następnie odpalasz samochód i grzejesz czekając aż włączy się wentylator
2. Czy 307 2,0 hdi Rhs ma czujnik poziomu płynu hamulcowego.? W zbiorniczku nie ma. Czujnik poziomu płynu jest przy drugim zbiorniczku na pompie ham. przy serwie.
Nie wiem jak to jest w fiacie ale raczej wszystkie samochody pobierają płyn ze zbiorniczka od pompy hamulcowej, wiec płyn taki sam
Sprawdź chłodnicę spalin [img]https://a.allegroimg.com/s1024/0c3a... Tam najczęściej puszczają jakieś uszczelnienia albo zwyczajnie gnije, koroduje, powodując przedostawanie spalin do układu chłodzenia a płynu w wydech (i ubywanie go) dając objawy jak u ciebie. U ciebie akurat wywala płyn zbiorniczkiem ale nieraz płyn...
jeśli to FL to możesz smiało sprawdzic komunikacje miedzy sterownikami wchodząc np 17,08 i kanał 125 i do góry. tam bedziesz miał komunikacje miedzy sterownikami i tak samo jest jesli bedziesz to sprawdzał w sterowniku poduszek lu silnika czy ABS-u. chodzi mi że jesli tak sprawdzisz to będziesz dobrze widział czy i gdziue naprawde tej komunikacji brak...
Nadal upieram się przy zapowietrzonej pompie. Pompa musi się samoistnie odpowietrzyć poprzez zbiorniczek płynu i gwałtowne naciskanie pedału raczej temu nie pomaga. Przypuszczam, że mechanik odpowietrzał hamulce i podczas tej czynności albo zabrakło płynu w zbiorniczku, albo robił to zbyt szybko i świeży płyn ze zbiorniczka nie zdążył napływać w takiej...
Zalej siłownik płynem hamulcowym przez otwór gdzie wkręca się przewód ciśnieniowy z pompy sprzęgła /zalej do oporu/.Wkręć przewód ciśnieniowy z pompy.Za pomocą jakiegoś trzpienia,wciśnij mechanicznie np.za pomocą łyżki do opon,tłoczysko siłownika do oporu.Trzymając do oporu wciśnięte tłoczysko siłownika,popuść przewód ciśnieniowy do momentu wytryśnięcia...
Proponuję żebyś zrobił tak: odłącz wtyczkę z zbiorniczka płynu hamulcowego ,upewnij się że włącznik ręcznego jest rozwarty, (najlepiej wypnij jeden przewód). Wyciągnij wtyczki z zegarów. Sprawdź omomierzem czy któryś z tych dwóch przewodów nie zwiera do masy (brązowożółty powinien być od dźwigni ręcznego, brązowoniebieski od poziomu płynu). (Brązowe...
Witam.Panowie uszczelka pod głowicą przerabiany temat.Ten silnik nie ma chlodnicy oleju.Pozdrawiam.
Główne punkty masowe: Komora silnika -główny pod akumulatorem -w okolicach zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego(w stronę przegrody) Kabina -pod kolumną kierowniczą -w okolicach zawiasów drzwi kierowcy i pasażera Bagażnik Okolice świateł
A spróbuj odłączyć na chwilę czujnik poziomu płynu hamulcowego podłączony do zbiorniczka płynu...
na głowicy? Na pewno jest czujnik przy samym zbiorniczku płynu chłodzącego odłaczyłm go i nadal nic kręci kręci nie załapuje więc to raczej nie to chyba.
A ja upieram się przy tym czujniku.Miałem ten sam przypadek w SIERRce.Wymieniłem uszczelkę,uruchomiłem silnik i się okazało że płyn się nadal gotuje.Wymieniłem włącznik wentylatorów chłodnicy na inny i pomogło.Na obudowie termostatu był u mnie zastosowany włącznik który włączał wentylatory na 98st. i 105st.Pierwszy bieg miał uszkodzony.Jeśli coś się...
mechanik odkrecil na goracym silniku (zrobił może z 5km) zbiorniczek płynu na zgaszonym silniku, poziom plynu podniósł się do tego stopnia że zaczął się wylewać, wg mnie to normalny objaw ale wg niego uszkodzona jest uszczelka pod głowicą, Nie znam układu chłodzenia w tym samochodzie, ale jeżeli układ ma poduszkę powietrza celowo pozostawioną w układzie...
Wydaje mi się że już raczej sobie sam odpowiedziałeś co jest przyczyną. Mi to osobiście wygląda na uszczelkę. A w zbiorniczku wyrównawczym płynu zaobserwowałeś coś jak auto chodziło ?
Jeżeli ciśnienie oleju jest ok, i zbiorniczek płynu też nie puchnie, to po prostu te chłodniczka to badziew. Ja nie mam zaufania do zamienników i do samochodów użytkowych i ciężarowych montuje oryginalne części. Oszczędzisz nerwy i pieniądze
Witam, Scania R420 z 2006 roku, gdy nie ma w zbiorniczku płynu chłodniczego, nie wyświetla mi kontrolki. I zauważałem, że jak przekręcam kluczyk na zapłon, to kontrolka nie pojawia się na liczniku. Czy coś z licznikiem może być?
A czy sposób taki nie spowoduje powstania nieszczelności? Nagrzewnica nie dostanie po d*pie? :) Tak to mniej więcej wygląda: http://obrazki.elektroda.pl/2775065200_1... http://obrazki.elektroda.pl/2220726500_1...
Raczej bym nie potrzebował klimy gdyby temeratura na zewnątrz była poniżej 9 stopni . Zresztą klima przestała działać w lipcu gdzie nawet w UK. było dosyć gorąco . Po prostu z dnia na dzień przestało wiać zimnym powietrzem . Więc krótko,nie ma ciśnienia w układzie-presostat nie pozwoli sterownikowi silnika na włączenie sprzęgła kompresora(ciśnienie...
płyn zbiorniczek wyrzucać płyn zbiorniczek płyn zbiorniczek atego
raspberry system dokręcać głowica deutz koloru lakieru
instrukcja obsługi silvercrest rch7s52 silvercrest rch7s52
Denon AVR-X1000 – jak wgrać firmware, aktualizacja przez LAN, brak plików USB Windows 10 Pro – niedziałające klawisze F8 i F9 w notebooku, Fn Lock, sterowniki, BIOS