Innymi słowy nazwy plików jak i nazwy arkuszy w "" a poprawnie jest wokbooks a nie workbook
"Zabawa" ciągami się kłania.
Napisanie takiego makra nie jest czymś szczególnie trudnym, tylko ono będzie się dość długo wykonywać. Moja propozycja zmierzała do przyspieszenia tego. [syntax=vbnet]Sub kopiowanie2() ' ' kopiowanie Makro ' Dim r As Range Dim wkcalc As Worksheet Application.ScreenUpdating = False ' Workbooks.Open Filename:= _ "U:\Nowy folder\Arkusz B.xlsx" Set wkcalc...
chce żeby z danego folderu pobrało dane ze wszystkich plików Import wielu plików jest w miarę uniwersalny, a 2020 jest przerobiony dla Ciebie.
Powinno działać.
U mnie działa...
Zbliżone działanie do pożądanego :D tj. przenoszenie danych z katalogu do oferty przy pomocy dwukliku (makro działa pojedynczymi wierszami - oczekując na wpis ilości do oferty :ok: patrz na zrzut ) 978389 Drugie makro w "ofercie" usuwa wybrane wpisy (wybrany indeks :!: ,a przy okazji ilość :D ) 978391
kopiować dane najlepiej z pliku zamkniętego Poniżej najprostszy (czyli najwolniejszy: 1000 wierszy i 3 kolumny w 45 sekund) mechanizm kopiowania z zamkniętego pliku, wykorzystujący zwykłe odniesienie do pliku na dysku, postaci: 946005 Ps.: Przy wykorzystaniu np. ADO/SQL wyniki szybkościowe na pewno byłyby lepsze, ale mechanizm obsługi bardziej "skomplikowany".
Cześć, spróbuj takie makro [syntax=vbscript]Sub Przenies() Dim O As Worksheet: Set O = Worksheets("Obliczenia") Dim N As Worksheet: Set N = Worksheets("Nowe Dane") Dim i&, Ow&, Nw&, a$ Ow = O.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row + 1 Nw = N.Cells(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row Application.ScreenUpdating = False With O .Activate .Range(Cells(Ow...
Użyj WYSZUKAJ.PIONOWO()
z excel do innego programu Co to za inny program?
nie mam możliwości przesłania pliku ( nie wiem dlaczego) Jak to jest .XLSM - spakuj RAR lub ZIP Dodano po 2 komórka G3 - data od, komórka G4 - data do Nie ma tam tego w komorce G4 - OPIEKUN, G3 scalona z B3 dane wprowadzone przez użytkownika ( kolumny B:M) N:U - nie trzeba?
Proponuję: 1) Zamiast formuły z funkcją JEŻELI zastosować formułę z funkcją MAX. Uniknie się w ten sposób dwukrotnego odwołania do tych samych danych. 2) Jeżeli będziesz przestrzegał zasady, że nowe arkusze są dodawane zawsze na początku (a nie na końcu, jak robi się zazwyczaj), to będziesz potrzebować zawsze odwołań do następnego arkusza w kolejności....
Skorzystaj z Union(). Przykład: [syntax=vb]Sub zaznacz() Set reg1 = Range("a1:a10") Set reg2 = Range("d1:d10") Set reg3 = Range("f1:h10") Set multi = Union(reg1, reg2, reg3) multi.Select End Sub[/syntax]
Ok teraz masz kryteria w tablicach w kodzie VBA w razie jakbyś chciał dodać kryterium, musisz zwiększyć tablicę o 1 i dopisać do tego dodatkowego elementu kryterium z gwiazdkami. Jak zobaczysz kod to chyba będziesz wiedział o co kaman. Dodałem też zabezpieczenie przed kliknięciem dwa razy na makro
Dostosowałem makro z w/w tematu. Nie testowałem zbytnio, ani nie testowałem istniejących procedur. Ale na zakończenie usuwana jest zawartość arkusza "TEMP", dlaczego?
Zrozumiałem (w końcu) :) Kłopotem jest tu ilość tych arkuszy Ex1. Żadna formuła z bezpośrednim wskazaniem komórek źródłowych nie wejdzie bo będzie za długa. Prawdę mówiąc lepiej by było to "łączyć" w accessie. Może zrobić 12 plików pomocniczych z 70 arkuszami i jednym głównym sumującym te arkusze. Każdy z arkuszy byłby połączony z konkretnym plikiem...
A zatem tak spróbuj: [syntax=vbscript]Private Sub CommandButton1_Click() Dim ws As Worksheet Dim fso As Object Dim oFile As Object Set fso = CreateObject("Scripting.FileSystemObject... Set oFile = fso.CreateTextFile("c:\wynik.txt") For Each ws In ThisWorkbook.Worksheets Call PrintRange(oFile, ws, ws.Range("A2:E4"), 3) Call PrintRange(oFile, ws, ws.Range("J6:M8"),...
dane z wielu plików i wklejać je jako niesformatowane dane do jednego arkusza w oddzielnym skoroszycie... każda tabela z danymi ma inna liczbe wierszy . Zaczynają się zawsze w tym samym punkcie i liczba kolumna jest taka sama ale liczba wierszy zawsze inna. Różna jest także liczba arkuszy ale dane zawsze znajdują się w ostatnim . Wszystkie pliki z...
Hmm. Jak się orientujesz w tych wszystkich GoTo? To samo, uzupełnione, w innej wersji.[syntax=vb]Option Explicit Sub Kopiuj() Dim WksDo As Workbook, PierwszyWolny1 As Long, PierwszyWolny2 As Long On Error GoTo koniec If MsgBox("Rozpocząć kopiowanie ?", vbQuestion + vbYesNo) = vbYes Then 'Potwierdzenie rozpoczęcia kopiowania With Application .ScreenUpdating...
mnożenie :D To zwykła matematyka. Zasadniczo przetłumacz na polski i wszystko stanie się jasne :D
Tabelkę wstawisz [syntax=vbscript]ActiveDocument.Tables.A... Range:=Selection.Range, NumRows:=2, NumColumns:=2, DefaultTableBehavior:=wdWord9TableBehavi... możesz bezpośrednio z excela skopiować jakiś zakres i wkleić do worda, też otrzymasz tabelkę. Kolor słów/liter łatwo zmienisz w excelu (zastosuj to do komórki z tekstem "KolorTest") [syntax=vbscript]Cells(x,...
Myślę, że to tak dobrze [syntax=vb]Sub copy_poz() Dim dst As Range, src As Range Dim rd&, rs&, rse& Set dst = Sheets(2).Range("A:D") Set src = Sheets(1).Range("A:D") rd = 2: r = 1 While src(r + 1, 1) <> Empty pcur = 0 While pcur <= src(r + 1, 1) r = r + 1 If src(r, 4) = "M" Then pcur = src(r, 1) rs = r While src(r + 1, 1) > pcur...
Pierwsza metoda - zdefiniować niektóre zmienne globalne i używać ich do przekazywania danych w innej formie
Jasne, nie mniej jednak taka sama sytuacja może wydarzyć się w przypadku rozwiązania z przyciskiem. Ja bym to połączył ze sprawdzeniem czy taki wpis nie istnieje już w zestawieniu(np zrobienie unikatowego rekordu z Pozycja&grupa&Data.). Jeśli istnieje można wyświetlić monit o potencjalnym dublowaniu. Edytowałem. Nie cytuj w całości postu poprzedzającego....
Kod wklejamy pomiędzy znaczniki (Syntax) - opcja "Listing kodu". Twój post (z racji pełnienia funkcji) poprawiłem, przy okazji łącząc oba w jedno ;)
Zrobiłby to w ten sposób: (dopisz formuły w szarze komorki)
Zeby tworzyla sie historia/baza danych rzeczy zeskanowanych danego dnia To nienajlepszy pomysł.
Sub test() Dim plik As Workbook, baza As Workbook, wrs As Long Dim ostWrs As Long, kol As Integer kol = Month(Date) + 11 Set plik = ThisWorkbook Set baza = Workbooks.Open(plik.Path & "\base.xls") With plik.Sheets("OVERVIEW")... ostWrs = .Range("B65536").End... For...
Rozumiem, że arkusz z danymi do kopiowania jest w osobnym pliku.
Witaj Pomysł 1:
szablon.SaveAs Filename:=sciezka Proponuję użyć SaveCopyAs. Ale nie wiadomo, czy makro (jego nazwa sugeruje tworzenie arkuszy), czy też ma tworzyć nowe pliki.
Mogę zmienić, by wszystkie nazwy były takie same w obydwu plikach. Nie możesz, tylko musisz - jeżeli makro ma coś wyszukiwać i dopasowywać po nazwie, taka "radosna twórczość" jest niedopuszczalna. W Prod.xlsx - tabele w Sheet1, Sheet2 i Sheet3 najlepiej, żeby zaczynały się w tych samych komórkach (wiersz, kolumna). Liczba tabel (arkuszy) jest stała...
No nie mów, że nie wiesz... [syntax=vbscript]Y.Sheets("Arkusz1").Ran... = X.Sheets("Arkusz1").Range("A1")[/syntax] Zamień A1 na właściwą komórkę.
[syntax=vb] Sub Wyslij() Dim bs As Range Dim r& Set bs = Sheets("zbiorczy").Range("A:L") r = bs(Rows.Count, 1).End(xlUp).Row + 1 bs.Rows(r) = bs.Rows(1).Value Range("b6:c10").ClearContents End Sub [/syntax]
Musisz ustawić zmienne odpowiedzialne za bieżący arkusz oraz arkusz z drugiego pliku, a następnie odpowiednio nimi manipulować przy kopiowaniu. Ja to robię zwykle w ten sposób: [syntax=vb] Set wswyn = ThisWorkbook.Worksheets("Wyniki") 'bieżący arkusz Set wrkSrc = Workbooks.Open(Filename:=myPath, ReadOnly:=True) 'otwórz plik źródłowy Set wsSrc = wrkSrc.Worksheets("Dane")...
Dlaczego zmienna 'l' jest nadawana z wartości ostatniego wiersza (+1) z pliku 'b', a nie z 'a'?[/quote]
Wydaje mi się, że poniższą linijkę: Cells(x, 2).FormulaR1C1 = "='[nazwa]WINTER 2010'!R" & y & "C" & 10 & "" powinieneś zamienić na: Cells(x, 2).FormulaR1C1 = "='[" & nazwa & "]WINTER 2010'!R" & y & "C" & 10 & "" i zrób tak w każdej linijce, bo w kodzie...
Jeśli dobrze rozumiem, to tak:
Wymodziłem Ci coś takiego na szybko... Mam nadzieję że pomoże.
Witaj. Zakładając, że oryginalne dane na pierwszym arkuszu, a wynik na drugi: [syntax=vb]Sub upraw() Dim bsk As Range, bsr As Range Dim rb&, rd&, cd&, cm& Set bsk = ThisWorkbook.Sheets(1).Columns(1).Cells Set bsr = ThisWorkbook.Sheets(1).Range("B:J").Rows rb = 2: rd = 2 With ThisWorkbook.Sheets(2) bsk(1).Copy .Cells(1, 1): bsr(1).Copy...
A nie lepiej zamiast trzech przycisków w każdym arkuszu byłoby zrobić jeden przycisk w arkuszu "lista" uruchamiający mechanizm pobierania danych ze wszystkich pozostałych arkuszy? Druga kwestia, że do takiej operacji to nawet nie trzeba makra, wystarczy MSQuery i następująca kwerenda: [syntax=sql]SELECT * FROM [1$] UNION ALL SELECT * FROM [2$] UNION...
Przeczytaj w pomocy funkcje WYSZUKAJ.PIONOWO
A dlaczego nie dać szansy Excelowi, tylko go wyręczać? [syntax=vbscript]Sub Zapis_do_CSV() ActiveWorkbook.SaveAs Filename:=ThisWorkbook.Path & "\baza test2.csv", _ FileFormat:= xlCSV, CreateBackup:=False, Local:=True End Sub[/syntax] Nie zwróciłem uwagi, że to ma być bez pierwszego wiersza, ale ten zawsze można usunąć później. Najważniejsze, żeby Excel...
A zmienić tu[syntax=vb]wiersz = wswyn.Range("a1048576").End(xlUp).Row + 1 'ostatnia wolna komórka w tym pliku[/syntax]oraz tu[syntax=vb]wswyn.Range("A" & wiersz & ":S" & wiersz).Value = wsSrc.Range("A" & nnn & ":S" & nnn).Value[/syntax]nie wystarczy?
[syntax=vb]Sub kopie2() Dim r&, rb& For r = 11 To Range("B" & Rows.Count).End(xlUp).Row With Sheets("DataBaza") rb = Application.WorksheetFunction.Match(Rang... & r), .Columns(4), 0) .Range("EZ" & rb).Offset(, Day(Cells(r, 5))) = Cells(r, 9) End With Next End Sub [/syntax]
Brakuje chyba jeszcze jednej pętli zmieniającej kod sklepu. Hmm, raczej: na pewno ;) Spróbuj[syntax=vb]Sub asd() Dim wiersz, nr, ilosc As Integer Dim ostWrs As Long, w As Long, ile As Integer ostWrs = Range("B65536").End(xlUp).Row wiersz = 1 Range("C1:D1500").Clear For w = 1 To ostWrs nr = Cells(w, 1) ilosc = Cells(w, 2) For ile = 1 To ilosc Cells(wiersz,...
[url=https://docs.microsoft.com/en-us/of...
Witaj Dodano po 9 albo w arkusz X column B =JEŻELI(LICZ.JEŻELI(Y!A:A;A1)>0;WYSZUKAJ...
ma nadzieję że zrozumiale jest napisane Niezupełnie. po zliczeniu wszystkich wartości z kol. H ( arkusz1) Chyba chodziło o Arkusz2, a Arkusz1 jest skoroszytem, w którym ma być podsumowanie (?) Założyłem, że nazwy i stawki VAT będą wprowadzone w arkuszu1. Przetestuj takie makro. [syntax=vbscript]Sub Podsumuj() Dim A1 As Worksheet: Set A1 = Workbooks("Arkusz1").Sheets("dok...
A nie wystarczy wyłączyć obsługę zdarzeń przed otwarciem tego "innego" pliku? Zdarzenie Workbook_Open nie powinno się wykonać.
Koledzy dobrze radzą, ale to trzeba wdrażać od początku projektu. Więc na przyszłość trzeba to zaplanować inaczej. Tymczasem jednak potrzebne jest rozwiązanie doraźne, polegające na kopiowaniu tego co jest. Na razie to jest ilość danych, z którą Excel sobie poradzi, ale jak danych będzie przybywać, to kopiowanie będzie trwało coraz dłużej. Ponieważ...
O coś takiego chodzi? [syntax=vb]ost_wiersz = Worksheets("Arkusz2").Range("A" & Rows.Count).End(xlUp).Row Worksheets("Arkusz2").Range("A" & ost_wiersz + 1 & ":H" & ost_wiersz + 1).Value = Worksheets("Arkusz1").Range("A1:H1").Val... Worksheets("Arkusz1").Range("A1:H1").Cle...
Zadanie polega na tym żeby skopiować z arkusza nr 1 (Data), tylko te kolumny z którymi pokrywają się nagłówki znajdujące się w arkuszu nr 2 Zadanie polega na tym czego nie dopowiedziałeś. Czy kopiowane mają być wszystkie, czy tylko wyfiltrowane wiersze, jak np. te według "Kolekcja/Seria", wyfiltrowane po "Casual" ? Wyfiltrowanych jest 4 062, a nie...
Witaj nie tylko dane ze wskazanej daty, ale cały zakres od tej daty Ale jutro dane chcieliby zamknąć tych, które zostały skopiowane dzisiaj. To nie Zawada? Dodano po 17 [syntax=vb]Sub kopie() Sheets("konsolidacja danych").Activate With Sheets("plan") szerok = Application.CountA(.Rows(2)) - 1 wysoko = Application.CountA(.Columns(2)) - 1 kolumn = Application.Match(.Cells(1,...
Przyczyną błędu jest tylko to, co napisał adams_nt : powinna być deklaracja typu jak poniżej: Ewentualnie program mógł by sprawdzić czy akrusz B jest otwarty, jeżeli jest nie otwierać go ponownie a jeżeli jest zamknięty otworzyć go. Założyłeś, że Twoje makro będzie kopiować z pliku B.xls aktualnie zaznaczony wiersz - ono nie otwiera pliku [ponownie]....
Spróbuj to [syntax=vb] Sub Porzadkuj() x = InputBox("Podaj datu", "Data przyporziadkowania", Date) If Not IsDate(x) Then Exit Sub x = DateValue(x) Dim nazwy As Range, d As Range With Sheets("pivot") Set nazwy = .Rows(3) Set d = .Cells.Find(x, LookIn:=xlValues) If d Is Nothing Then Exit Sub Set d = d.EntireRow.Cells For Each sh In ThisWorkbook.Sheets...
[syntax=vbscript]Sub Baza() Range("A4:K4").Copy Set b = Workbooks.Open(Environ("USERPROFILE") & "\DropBox\Baza.xlsx") nw = Cells(Rows.Count, "A").End(xlUp).Row + 1 Sheets(1).Range("A" & nw).PasteSpecial xlPasteValues b.Close True Application.CutCopyMode = False End Sub [/syntax]
Co do twojego kodu, .Range/.Cells - odwołuje się do aktywnego arkusza? Chodzi mi o te kropki na początku. Nie, odwołuje się do obiektu - w tym wypadku arkusza - użytego w otaczającej klauzuli With... To taki skrótowiec, którzy przed kropką wstawia to, co jest w With, czyli zamiast powtarzać: Przy próbie tworzenia kolejnego arkusza wywala błąd 1004...
Z trzema kolumnami pomocniczymi wychodzi jak w załączniku. Uwaga: konieczne wstępne posortowanie danych wg. kol. "A" oraz kopiowanie formuł o jeden wiersz niżej od zakresu danych.
A czy jest możliwość stworzenia makra, które po kliknięciu przycisku stworzy automatycznie arkusze dla wszystkich osób (i nada nazwy takie jak w pierwszej kolumnie tabeli tj. nazwisko i imię), a jeśli arkusz dla danych osób już istnieje, to je pominie. Można np tak: 968207
nowe rekordy muszą się wklejać po kolei w te tabele obok (A1:D1, A8:D8 itd.) :?: :?: :?: Czy to ma znaczyć, że nowe rekordy mają być dopisywane do poszczególnych tabelek z tym samym ID ??? Jeśli istnieją jakiekolwiek racjonalne przesłanki, że poszczególne segmenty tabeli nie mogą być dziesięcio-wierszowe :cry: to w kodzie te dane mają kopiować się...
Przetestuj makro z załącznika.
A jak kopiujesz nie używając skrótu klawiaturowego, a prawego przycisku myszy?
Sprobuj takie makro - jest bardzo proste zaklada ze uruchamiasz je z arkusza Dane i ze tabelka w arkuszu Dane jest w tym samym miejscu co dales w przykladzie Sub test() Dim DaneX, DaneY, SpisX As Integer DaneX = 2 DaneY = 2 SpisX = 10 Do While Cells(DaneX, 1).Value <> "" Do While Cells(1, DaneY).Value <> "" If Val(Cells(DaneX, DaneY).Value)...
Dziękuje za pomoc. Mam jeszcze pytanie - czy istnieje możliwość pomijania kopiowania, gdy w danej komórce dodatkowej nie ma żadnej wartości / danych?
Takie proste makro powinno załatwić sprawę: [syntax=vb]Application.ScreenUpdating = False Set wssuma = Worksheets("Suma") ost_wiersz_sumy = wssuma.Cells(wssuma.Rows.Count, 1).End(xlUp).Row For i = 2 To ost_wiersz_sumy With Worksheets(wssuma.Cells(i, 1).Value) ost_wiersz_arkusza = .Cells(.Rows.Count, 2).End(xlUp).Row .Range("B" & ost_wiersz_arkusza +...
a co masz na myśli mówiąc "...podstawiać formuły w osobnej pętli"? Wstaw kolumny, wpisz ręcznie formuły sumowania i przepisz argumenty do makra. Po zakończeniu pętli wstawiającej kolumny i nagłówki (usuń linię z wstawianiem sum), dopisz następną wpisującą tylko formuły.
Wystarczy zwykła pętla z wieloma warunkami. Zobacz przykład (funkcja VBA) w [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... temacie.
A o tworze zwanym FileCopy(source, destination) Kolega słyszał? Jeżeli nie to proszę postudiować Google lub użyć tak jak napisałem. Ścieżki w całości.
Ręce opadają :) To co Ty właściwie chcesz zrobić? ale jeśli dane są pobierane z internetu Dane z internetu wprowadzaj od razu do "z góry upatrzonego" zakresu. lub np z innej komórki Oprogramuj tą "inną komórkę"... Co to znaczy "z automatu"? Żeby coś się zmieniło w arkuszu, najpierw musi się coś wydarzyć.
Tu masz gotowy plik .z wykorzystanie Power Query Jest to dodatek do excela 2010 i 2013 a wbudowany w 2016 Z Power Query zajmuje to kilka minut Tu jest link do filmów jak działa PQ https://www.youtube.com/watch?v=UNy_HfT5...
Moje wypociny z innego forum: http://www.excelforum.pl/viewtopic.php?t... http://www.excelforum.pl/topics3/kopiowa...
Dzień dobry. Mam pewien problem z kopiowaniem danych z tabeli przestawnej. Mam 2 arkusze: 1. Tabela przestawna z danymi (BAZA) 2. Tabela, do której chciałbym kopiować dane z arkusza 1 (PLAN). W arkuszu BAZA (z tabelą przestawną) mam kolumny: ............ A ................................ B ..................... C 1 ...........................................
Chciałbym, żeby dane były automatycznie ... przenoszone do tabeli poniżej IMHO wystarczy odpowiednio zaprojektować te tabele, aby dane przenoszone były automatycznie bez żadnego przycisku i makra, a jedynie wykorzystując proste, "przeciągalne" formuły :please: 989671
Witam. Potrzebuje makra, które kopiuj dane z arkusza Excela "BAZA" do arkusza excela "baza1" i usuwa duplikaty (imie i nazwisko) które występują kolejny raz w kolumnie C. W arkuszu "baza" funkcje Excela muszą zostać. Przeszukałam internet i nie znalazłam kodu.Wierszy będzie maximum 100 z których należało by usunąć duplikaty.
Zawsze możesz też zrobić tak aby Makro pytało Ciebie przy odpaleniu z jakiego pliku zewnętrznego ma kopiować jaki zakres danych.
Spróbuj kopiować w trybie edycji komórki (klawisz [F2], dwuklik), nie do arkusza.
Wrzuć może jakiś plik z przykładem jak mają wyglądać dane (niekoniecznie prawdziwe) przed i po kopiowaniu.
Narzędzia -> ochrona -> chroń arkusz/nie chroń arkusza Jeśli autor ustawił hasło na ochronę arkusza zastosowanie mają dywagacje w powyższych postach.
Excel nie jest, i nikt w MS nie obiecywał, nie jest narzędziem do developmentu oprogramowania, np sieciowego
będzie miał w nazwie "Dane", ale będzie to po ciągu innych znaków 1. Podaj schemat takiego nazewnictwa - jeśli nie jest on stały, a nawet zmiennie-nieprzewidywalny, to znacznie lepszym rozwiązaniem byłoby zastosowanie chociażby "Application.GetOpenFilename" i ręczny wybór pliku z danymi - nie wszystko da się zautomatyzować. 2. Podaj przykład zakresu...
Na przykład dzisiaj mam wiersze: CBR2 ... FS1 ... WLD2 ... WLD1 ... i chciał bym żeby te wiersze były w "raporcie" odpowiednia wysokość wiersza i dane, które są pobrane z odpowiednich komórek arkusza "dane" czyli: CBR2 czas rozpoczęcia awarii i czas zakończenia, następna linijka czyli FS1 czas rozpoczęcia i czas zakończenia następna linijka ... następna...
Wystarczy jedna linijka: [syntax=vb]ActiveSheet.Range("A1:C200").... Destination:=Worksheets("Arkusz2").Range...
Cześć, mam pytanie odnośnie kopiowania danych z kilku arkuszy do jednego excela. Przerobiłem pod siebie poniższy kod, ale nie wiem jak ustawić żeby te dane kopiowały się po kolei, bo w tej chwili się nadpisują jeden na drugi. Chodzi o to, żeby dane z pierwszego excela wklejały się np. w komórce A2, z następnego do przypuśćmy A12, A18 itd. a najlepiej...
np. tak [syntax=vb]Sub podzial() Dim wb As Workbook, r& r = 2 While Cells(r, 11) <> "" wbn = Cells(r, 11) & ".xlsx" On Error GoTo errh Set wb = Workbooks(wbn) With wb.Sheets(1) Rows(r).Copy .Rows(Application.CountA(.Columns(11)) + 1) End With r = r + 1 Wend For Each b In Workbooks b.Save Next Exit Sub errh: Set wb = Workbooks.Add ActiveWorkbook.SaveAs...
:) VBA excel - Kopiowanie danych z pliku txt do textbox Wiem jak to zrobić z pliku xls a nie txt (at)lanzul : nie mam tam excela ... :)
Excel - automatyczne przepisywanie danych z jednego arkusza do drugiego. Witam, potrzebuję pomocy w programie Excel. Posiadam dane w Arkuszu 1 i potrzebuję, aby po kliknięciu danego klienta, z automatu skopiowały się do drugiego arkusza wybrane dane, jak nr zlecenia, umowy, adres, transport. AI: Jaka wersja programu Excel jest używana? Excel Office...
Kurcze blade... w domu na Excelu 2007 działa znakomicie, a w firmie na 2010 nie chce :(
Dzień dobry, Czy chodzi Panu o to, by w Arkuszu1 był roboczy formularz do wprowadzania danych i dane te były później kopiowane do Arkusza2, czy odwrotnie - dane są już umieszczone w Arkuszu2, a w Arkuszu1 chce Pan tylko wyświetlić dane przypisane do wybranej osoby?
Masz w załączniku wstawione formuły, które możesz kopiować. Jest skopiowane 14 razy, dokończysz sobie sam. Do kopiowania należy zaznaczyć dokładnie cały formularz lub jego wielokrotność.
:) Proszę bardzo: [syntax=vb]Option Explicit Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean) If Target.Column = 2 Then Dim r As Range Dim i As Integer Dim car1(5) As String Dim aws As Worksheet Dim wb As Workbook Set aws = ActiveWorkbook.Worksheets(1) Set wb = Workbooks.Open(ActiveWorkbook.path & "\Zbiór_danych.xlsm")...
[syntax=vbscript]Sub ImportujPlikizWieluLokalizacji() ' Plik do którego importujemy musi zawierać arkusz 'Import', gdzie importujemy dane ' oraz arkusz 'Paramety', gdzie: ' w kolumnie A umieszczamy pełne nazwy ścieżek, np. C:\PlikiExcela\, \\NazwaKomputera\UdostepnionyUdzial\, ' w komórce B1 - nazwę arkusza wejściowego, np. Arkusz1, ' w komórce C1 -...
Po kliknięciu komórki np. C16 ma się utworzyć arkusz o tej nazwie tj. "C16"? Czy raczej arkusz z nazwą projektu? Jeżeli to drugie, to zamiast używać tabeli przestawnej proponuje: 1. utworzyć arkusz z polem/formantem kombi dla którego źródłem danych będzie pole (kolumna) "nazwa" z arkusza Dane. Po wybraniu elementu z listy zwraca się pozycję tego elementu...
Napisałem... Edycja nazwanego zakresu w zakładce Formuły>Menedżer nazw. Możesz też równie dobrze zamiast nazywać zakres, wpisać jego adres w polu "źródło" okna poprawności danych.
Witam mam kłopot z wykonaniem zadania w excelu mianowicie muszę wykonać tabelę gdzie dane spelniające dane kryteria będą kopiowane do poszczególnych tabel; jest głowna tabela z piecioma kolumnami :Liczba porządkowa , data przekazania presylki, nazwa podmiotu, znak sprawy wysylanego pisma, sposób przekazania przesyłki (to ostatnie jest to rozwijana lista...
Zadaniem jest napisać makro... Wystarczy "zwykła" formuła, jeśli satysfakcjonuje Cię takie rozwiązanie. Coś na wzór: JEŻELI(CZY.BŁĄD(WYSZUKAJ.PIONOWO(...));0... W VBA należałoby zagnieździć dwie pętle dla porównania każdej komórki z każdą...
Witam Selection.Copy 'kopiuje Application.CutCopyMode = False Wątpię, że będzie to wkleit gdzies...
Bez VBA się raczej nie obędzie. Są co najmniej dwa wyjścia (w pętli): 1. Filtrowanie i wydruk po każdej zmianie parametrów 2. Arkusz tymczasowy (czyszczenie, kopiowanie warunkowe, wydruk) Które wydajniejsze? Stawiam na Nr.1
No i potrzebuję teraz aby te dane mi się przekopiowały w odpowiednie miejsca W pliku trochę kodu, klasy, a Ty się pytasz o kopiowanie z arkusza do arkusza???
excel kopiowanie danych kopiowanie wybranych danych excel sortowanie kopiowanie danych excel
zamek electrolux windows schowek zamek drzwi seicento
odkurzacz xiaomi odkurzacz xiaomi
Podłączenie stycznika immobilizera w VW T4 2.5 TDI Pralka Ariston Hotpoint piszczy podczas prania - przyczyny