Strona 145 https://cdn.powersports.honda.com/docume...
Po nagrzaniu oba węże chłodnicy jednakowo ciepłe i wentylator załącza się? (jeżeli oba węże miękkie to uszkodzony korek chłodnicy, powinny być lekko twarde ).
Jak korek jest sprawny to przy przedmuchach do układu powinny być bardzo twarde węże do chłodnicy, brak i tym informacji. Brak też informacji czy silnik jest zagazowany, bo były już podobne sytuacje i przyczyną był nieszczelny reduktor (gaz dostawał się do układu chłodzenia).
jak to sprawdzic? parownik wyglada w porządku. a korek sprawdzałem i jest ok i na chłodnicy tez nie ma wycieków:/
A jakbyś zrobił próbę szczelności, typu korek z pompką i manometrem? No i drugi test, poskładać bez termostatu? Ps. taki motor ma wiatrak chłodnicy? Jak to się ma teoretycznie na postoju zachowywać?
Wymień korek chłodnicy może jest nieszczelny koszt ok.20zł , jeśli nie pomoże to idzie w układ chłodzenia cisnienie.
Witam po latach, dużo czasu minęło ale warto napisać, ponieważ może kogoś uchronić przed niepotrzebnymi wydatkami. Winnym całego zamieszania był korek od chłodnicy który wpuszczał wodę do zbiorniczka, ale nie pozwalał jej wrócić do obiegu. Koszt 13 zł i po problemie. Pozdrawiam Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
Honda CR-V I 2.0 +LPG 1999r. Latem upalił się zawór wydechowy i była robiona kompletna regeneracja głowicy, nowe zawory, uszczelniacze, planowanie itp itd, nowy rozrząd z pompą wody i termostat, nowy korek chłodnicy. Od 2 tygodni podczas jazdy autostradowej auto się gotuje, tzn temperatura prawie na pion, z chłodnicy górny przewód gorący i korkiem wywala...
zakręć korek i zobacz jak będą wyglądać wskazania temperatury na desce, jak będą stały na 90*C to nie ma potrzeby ingerować w układ chłodzenia.
Witam To nie ten od wentylatora jest u dołu chłodnicy jak się patrzy od frontu po prawej stronie obok korka spustu płynu . A ponad to powinien się zapalić "check engine"
juz z płynem jest ok wymieniłem uszczelke pod korkiem na chłodnicy. Ale gaśnie sam po ssaniu nie trzyma obrotów i na gazie nie jeździ.
Witam. Nie znam się na jednośladach. Ale to wzrost ciśnienia w układzie chłodzenia ponad normę. Pytanie - czy nie dostają się spaliny z głowicy do układu chłodzenia i to powodują. Inna sprawa. jak tam wygląda sprawa z korkiem zbiornika wyrównawczego. On w autach przepuszcza nadmiar płynu przy wzroście ciśnienia. Zależy od wykonania i rożne systemy ale...
Masz jakieś uszkodzenie w krążeniu płynu - może to być wina chłodnicy, korka zbiorniczka albo jeszcze innych spraw związanych z chłodzeniem silnika, uszczelka pod głowicą nie wykluczona. Pozdrawiam.
jestem z wielkopolskiego,patrzyłem teraz przewody od nagrzewnicy i jeden jest ciepły a drugi jest dosc mocno ciepły.mam miekie wszystkie weze od układu chłodzenia-tak ma byc??? Dodano po 2 a jak dobrze odpowietrzyc układ razem z ta nagrzewnica??? Dodano po 58 a chłodziwo jest pompowane bo jak dam wiecej gazu przy otwartym korku chłodnicy to az płyn...
Moim zdaniem wskazówka powinna być na 1/3. U mnie i u kolegi w civicu zawsze była na 1/3 a jak podnosiła sie do 1/2 to oznaczało, że sie przegrzewa silnik. Wielokrotnie grzebałem w układzie chłodzenia, spuszczałem i ponownie nalewałem płyn i nigdy nie miałem problemów z zapowietrzaniem sie układu. Tak, że nie szukaj sztucznych problemów tylko na zimnym...
Witam serdecznie. Autorze tematu ja również konstruowałem swój pojazd sam a właściwie robię już 3 konstrukcję i nie ukrywam, że zamocowanie chłodnicy która fabrycznie jest przystosowana do pozycji poziomej w pozycji pionowej to bardzo złe rozwiązanie. Będzie to działać lecz nie ukrywam, że co do wydajności chłodzenia możesz zauważyć różnicę, będzie...
Witam posiadam Honde Civic 1.5 16V 1995rok.Wczoraj wracając z pracy zobaczyłem ze mam dość dużą temperaturę, zwolniłem i wszystko było ok temperatura opadła jechałem dalej i tak się trzymała lecz w mieście temperatura skoczyła bardziej zjechałem na parking odczekałem aż ostygła po pewnym czasie mogłem już odkręcić korek chłodnicy weszło mi 2litry płynu...
Witam mam problem z moją Hondą może ktoś z Was miał taki problem. 1. Dane auta Honda Civic 99 rok, MB2, silnik d14z4, 1,4 is, B/G 2. problem przed naprawą Podczas jazdy wzrost temperatury silnika na czujniku aż na czerwone pole. Skutek płyn przelewał się do zbiorniczka wyrównawczego i nie powracał do układu chłodzenia. 3. co zostało zrobione: a) wymiana...
Panowie - wymieniłem cały aparat zapłonowy oryginalny używany z d14a2 - i problem zniknął... Lecz pojawi się drugi, dlatego proszę o nie zamykanie tematu Mianowicie czasem zdarzy się, że zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku wskazówka temp. silnia spada do 0!. Nie dzieje się to zawsze, czasem zaraz po odpaleniu, czasem na trasie. Czy to może...
Dzień dobry wszystkim. Mam nie mały problem z moją Hondą Cr-v 97 rok. Jakieś 3 miesiące temu oddałem autko do remontu silnika: zawory, uszczelniacze, uszczelki pod głowicą, pod pokrywą zaworów, rozrząd itp. Jeździłem przez 3 miesiące i nic się nie działo. Wybrałem się do Gdańska i po przejechaniu 350 km po autostradzie z prędkością ok 110-140 km zatrzymałem...
ok. tylko tak silniczek krokowy, czy ten regulator biegu jałowego to jest to urządzenie podłoczone do kolektora ssacego i połączone plastikowa rurką z rura dolotowa powietrza przed przepustnica jezeli tak to juz sie biore do dzialania. dzieki za to ze mnie uspokoiliscie. wczesniej jezdziłem roverem z 1.6 silnik hondy i nic takiego sie nie działo zadnej...
Wczoraj auto wróciło. Klient mówi że jest dużo lepiej ale jeszcze w korkach gaśnie. Rozgrzałem dobrze samochód, pojechałem do sklepu, pobyłem w sklepie parę minut, wsiadam, normalnie odpalam i ......ujechałem może z 200 metrów i samochód zgasł. Na tylnych siedzeniach leżą cewki, w schowku w drzwiach klucze. Wymieniłem jedną cewkę i auto odpaliło. Trwało...
Przy okazji, sprawdziłeś coś z naszych rad czy tak tylko sobie pisaliśmy? Tak, termostat zawiesił się w pozycji otwartej. Więc dzisiaj zajrzałem do auta. Najpierw spróbowałem je uruchomić i motor zapalił od strzała. Tak kilka razy pod rząd. Silnik zdawał się pracować równo oprócz jednego przypadku kiedy obroty falowały rytmicznie od 1 do 2.5 tys. Nie...
jak oni to robią że nie widać tam większości potrzebnych części do działania silnika Z przodu jest mała chłodnica zastępująca jednocześnie zbiornik chłodziwa (widać korek), są kolektory, jest pompa hamulcowa. Wszelka elektronika jest gdzieś na pewno upchnięta (seryjne Hondy i tak to mają dziwnie rozwiązane).
Opracowując ten tekst opierałem się na Poradniku obsługi i naprawy samochodu Honda Civic, oraz o swoje doświadczenia. Na pewno się przyda w codziennej eksploatacji naszych samochodów. Wykrywanie typowych niesprawności w samochodach Silnik: Wał korbowy nie obraca się podczas próby uruchomienia silnika: • Skorodowane lub poluzowane obejmy przewodów...
Witam serdecznie Mam problem - podczas jazdy często wskazówka temperatury podnosi się pod czerwone pole (nie wchodzi na czerwone), po delikatnym nawet stuknięciu w zegary palcem spada na połowę. Czasem zachowuje się jak podczas ataku epilepsji - skacze w górę i w dół. Tylko podczas jazdy, nie udało mi się wywołać tego efektu grzejąc auto pod domem....
korek chłodnicy korek płynu chłodnicy korek spustowy chłodnicy
pilot pulsar koszt naprawa telewizor samsung przyciski przestają działać
weintek fatek kosiarka akumulatorowa
Dlaczego nie uziemiać stanowiska spawalniczego? Jak ustawić pedał sprzęgła w Zetorze 5340?