Strona 145 https://cdn.powersports.honda.com/docume...
Nie ma korka.
to może też być objaw niesprawnego zawory ciśnieniowego w korku, jesli ciśnienie w chłodnicy przekracza wartośc krytyczną nadmiar płynu jest odprowadzany do zbiorniczka wyrównawczego. Wypływ płynu przy gorącym silniku to normalna sprawa, układ chłodzenia jest ciśnieniowy, gorzej jak po otwarciu korka nic się nie dzieje - wtedy układ jest nieszczelny....
A nie ma w tym silniku przypadkiem wymiennika ciepła olej/woda jak w dużych zetorach/ursusach?
W 307 nie trzeba wyjmować deski. Ściągasz plastik przy nogach kierowcy i wymieniasz oringi. Jest pełno filmów na jutubie, wprawdzie nie po polsku, ale co widzisz to widzisz. Korek chłodnicy nie ma nic do wycieku z okolic nagrzewnicy.
Może termostat jest odwrotnie założony .Obieg wody można sprawdzić odkręcając korek chłodnicy .Woda intensywnie płynie podczas pracy silnika jeśli termostat jest otwarty (95stopni)
Witam Potrzebuję informacje, jakie objawy daje uszkodzony korek chłodnicy MF 255. Czy może odpowiadać za wzrost ciśnienia w układzie?
Wymień korek chłodnicy najpierw.
Różni ludzie, różnie oceniają ten test. Wiesz co? Załóż balonik zamiast korka chłodnicy, ciekawe czy go napompuje na wolnych... Przy malutkiej przygazówce, odkręcam korek a tu takie ciśnienie że korek odleciał do góry na gorącym silniku zrozumiem takie rzeczy ale auto całą noc stało i silnik był zimny Że gorące może być niebezpieczne, to wiesz... Gdy...
Spuszczasz olej, odkręcasz miskę i dekiel zaworów, zalewasz gorącą wodą i ładujesz 0,5 bara z kompresora przez korek chłodnicy. Cudów nie ma - musi pokazać gdzie leci.
Jeżeli masz możliwość to zdejm pasek od pompy wodnej odpal na chwile auto odkręć korek od chłodnicy i się przekonasz czy masz wywaloną uszczelkę,jeszcze mam pytanie gaz czy benzyna
Jeśli miałeś przez jakiś czas wyjętą chłodnicę aż woda wyschła, to część brudu powinien przekształcić się do postaci pyłu i dać się wydmuchać sprężonym powietrzem. Ogólnie wypłukaj chłodnicę wodą pod ciśnieniem. Powinno wystarczyć. Z chemią... Też jestem ciekaw skuteczności preparatów typu radiator flush. Można użyć octu czy odkamieniacza, ale to się...
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
Korek chłodnicy czy tam na zbiorniczku wyrównawczym do wymiany. Częsty objaw nietrzymajacych/uszkodzonych korków.
Takie objawy występują również jak jest uszkodzony korek chłodnicy... a uszczelka pod głowicą to starty chwyt mechaników. Wniosek jest jeden układ się zapowietrza ....miałem podobnie ,była dziurka w przewodzie gumowym. albo sparciała guma. i twierdzili że uszczelka. Witam, z tym starym chwytem mechaników to trochę przesada, ponieważ w większości przypadków...
Witam. Twój dziadek może nie demontował kranika ale na pewno odkręcał w celu spuszczenia wody. Jeśli na zimę zostawimy wodę w bloku i chłodnicy pojawią się pęknięcia. Chyba że ktoś ma płyn zimowy.Co do twojego pytania oczywiście że można wykręcić kranik, blok jest połączony z chłodnicą i z łatwością uzupełnisz brakującą wodę przez korek od chłodnicy.
Zmień korek chłodnicy i sprawdź czy czasem po zagrzaniu silnika węże chłodnicy nie robią się twarde - zwiększone ciśnienei płynu chłodniczego może powodować taki efekt - cieknącą pompę wody.
Nic nie będzie wrzeć, bo przecież masz chłodnicę. W układach zamkniętych panuje niewielkie ciśnienie, ustalane z reguły sprężyną w korku chłodnicy.
gdy jest zakręcony korek od chłodnicy to nie moge go odpalić bo nie ma siły zakręcić rozrusznik a gdy odkręce korek wtedy moge go odpalić Uważaj bo możesz mieć wodę na tłoku.
Korek chłodnicy do wymiany
Wydawało mi się, że wyjaśniłem. Właśnie korek chłodnicy utrzymuje w układzie za duże ciśnienie. Gdy otwierasz korek upuszczasz nadmiar ciśnienia potem już układ pracuje prawidłowo. Wymień korek, na razie pożycz od sąsiada i przetestuj będziesz miał 100% pewności czy jest winny.
Fajne wydają się pieniądze wydane na ślepo, bez diagnozy... No cóż, spróbuj podmienić korek chłodnicy, sprawdź, czy gdy podnosi się temperatura, węże gumowe robią się twarde, termostat z wtyczką?
na początek możesz spróbować zrobić parę razy przygazówkę z otwartym korkiem chłodnicy. Czy masz zbiornik wyrównawczy płynu chłodniczego?
Witam po latach, dużo czasu minęło ale warto napisać, ponieważ może kogoś uchronić przed niepotrzebnymi wydatkami. Winnym całego zamieszania był korek od chłodnicy który wpuszczał wodę do zbiorniczka, ale nie pozwalał jej wrócić do obiegu. Koszt 13 zł i po problemie. Pozdrawiam Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny...
Dzięki za odpowiedź. Mamy już i tak po robocie od soboty, bo zdjeliśmy po prostu wąż i tyle.
Nie z żadną przeciętą uszczelką, bzdura totalna. To nie żadna bzdura, tu nie chodzi o korek na chłodnicy, a o korek na zbiorniku wyrównawczym, w którym jest taka przecięta gumka. Przez to przecięcie następuje wyrównanie ciśnienia w zbiorniku z atmosferycznym.
Problemem może być chłodnica. Piszesz, że jest od 60-ik. Pewnie "chińczyk" za 350zł. Przekrój "rurek w tej chłodnicy jest bardzo mały. Płyn wtłaczany górnym wężem nie nadąża przepływać w dół chłodnicy. Szczelny korek powinien trochę pomóc.
Wymień korek chłodnicy może jest nieszczelny koszt ok.20zł , jeśli nie pomoże to idzie w układ chłodzenia cisnienie.
Po nagrzaniu oba węże chłodnicy jednakowo ciepłe i wentylator załącza się? (jeżeli oba węże miękkie to uszkodzony korek chłodnicy, powinny być lekko twarde ).
Czy korek, o którym pisałeś, to ten metalowy na górze chłodnicy? Ten który ma zaworek bezpieczeństwa, jeśli zbiornik wyrównawczy nie jest elementem układu pod ciśnieniem to korek na chłodnicy, jeśli jest to korek na zbiorniczku (to Koreańczyk więc pewnie zbiorniczek nie jest pod ciśnieniem) Wymień korek i odpal silnik, daj mu się rozgrzać i nie włączaj...
Honda CR-V I 2.0 +LPG 1999r. Latem upalił się zawór wydechowy i była robiona kompletna regeneracja głowicy, nowe zawory, uszczelniacze, planowanie itp itd, nowy rozrząd z pompą wody i termostat, nowy korek chłodnicy. Od 2 tygodni podczas jazdy autostradowej auto się gotuje, tzn temperatura prawie na pion, z chłodnicy górny przewód gorący i korkiem wywala...
Jak wychlupie płyn to można tylko przegrzać silnik, a nawet go zatrzeć. Jednym słowem poczekać na korek i uzupełnić układ, odpowietrzyć. Jak będzie ubywało płynu, lub będzie bulgotanie to uszczelka pod głowicą.
Jeden jak i drugi wiatrak działają. Płyn jest czysty nie ma w nim śladu oleju. Po przejechaniu trasy poczekałem aż auto ostygnie, odkręciłem korek od chłodnicy płynu nie było widać więc dolałem. Dla sprawdzenia odkręciłem korek od chłodnicy i zapaliłem samochód z chłodnicy nie idą uchodzą bombelki.
Takie tempo ubywania czynnika świadczy o nieszczelności. Więc albo masz wyciek na zewnątrz, albo do środka silnika. W układzie chłodzącym panuje ciśnienie więc temperatura wrzenia wynosi ponad 100 stopni. Samochodowkę kończyłem daaaawno temu i już nie pamiętam ile to dokładnie. Tak więc 90 stopni to nic nadzwyczajnego. Co innego jak odkręcisz korek...
Omega 2.0 XEV W tym to lubię rozrząd robić. Nawet żeby cały płyn spuścić wystarczy tyko korek w chłodnicy odkręcić.
przyczyną niedogrzania silnika bywa uszkodzony korek ciśnieniowy chłodnicy piszę ciśnieniowy bo występuje on również zależnie od marek na zbiorniku wyrównawczym a nie wiem co ma ford
Korek chłodnicy do wymiany.
Ok, to zaleję mu ten płyn. Jeśli układ jest zapowietrzony, wystarczy na ciepłym, odpalonym silniku odkręcić korek od chłodnicy. Jak sprawdzić termostat?
Sprawdż ciśnienie sprężania na tłokach .Gdy będzie za niskie to czeka Cię wymiana pierścienii . Także po zapaleniu samochodu odkręć korek chłodnicy - nie powinno być ciśnienia w chłodnicy .
Faktycznie koło akumulatora jest zbiornik wyrównawczy. Korek z napisem DANGER jest od chłodnicy, tam wlej płyn chłodniczy.
Przy prawidłowo działającym układzie chłodzenia wystarczy uzupełnić zbiorniczek wyrównawczy, z racji wieku auta lepiej zajrzeć pod korek chłodnicy i uzupełnić w razie konieczności
A po co zakłądać , jak jest szczelny korek chłodnicy to nic nie wyleje się. A jak nieszczelny korek to i zbiorniczek nic nie pomoże.
na zimnym silniku otwórz korek chłodnicy i odpal auto zobacz czy masz bąbelki
No nie powiem, mega dziwne to jest. Ciśnienie robi w układzie, po wyłączeniu silnika i zaglądnięciu do zbiorniczka wyrównawczego z wężyka lecą bąbelki powietrza więc zaworek ciśnieniowy delikatnie się uchyla i schodzi ciśnienie z układu. Co też dziwne bąbelki lecą tylko po wyłączeniu silnika. Korek jest na 1.1 bara. Jak zgaszę silnik, delikatnie "uchylę"...
Witam Mam problem z ogrzewaniem w nissanie primera P12 1.8lpg 2006r nie grzeje na wolnych obrotach wymieniłem Pompę wody, nagrzewnice, termostat, korek chłodnicy i juz brak mi pomysłów
Test na CO2 i zmień też korek płynu chłodzącego czasem to on takie cyrki robi.
Nie znam się na motorach, fajnie jakbyś wrzucił kilka fotek poglądowych jak to wygląda, ale miałem kiedyś podobny problem z agregatem na łódce. Tam było tak, że był wymiennik ciepła zamiast chłodnicy, odprowadzający ciepło do wody z jeziora. W układzie przy silniku był sprawny termostat, ale i tak się gotowało. Okazało się że ktoś "ukradł" drugi termostat,...
Nie zauważyłem zmian w czasie nagrzewania się silnika. Cały czas myślałem że węże nie mogą być twarde, dodam że przy naciskaniu górnego słychać "chlipienie" jak dla mnie to normalne, z powodu wody w środku. Jak sprawdzić korek chłodnicy?
Trzeba odpowietrzyć układ chłodzenia, inaczej nie zacznie grzać. Zwykle wystarczy otworzyć korek w zbiorniczku lub na chłodnicy (obowiązkowo na zimnym silniku) i odpalić, zwiększyć obroty do około dwóch tysięcy i dolewać płyn w miarę, jak będzie go wciągało. Ale są auta, które wymagają otwarcia odpowietrzników w różnych miejscach, by pozbyć się całego...
Miałem podobny problem w Civic VI. W zbiorniku płynu przybywało a silnik dostawał temperatury. "Fachowcy" proponowali wymianę chłodnicy ale nie dałem się naciągnąć ;). Trochę się nagłowiłem ale sam doszedłem do wniosku, że to uszczelka i po jej wymianie "jak ręką odjął". Myślę że w Civic VII chłodzenie jest podobne.. Zrób tak: 1. Na zimnym silniku sprawdź...
Witam A termowłącznika nie ma w zbiorniczku chłodnicy ? Poza tym sprawdź korek od zbiorniczka być może już swoje przeszedł czas na nowy . Być może wyrzucanie wody to jego sprawka / jeśli to nie uszczelka /
By ta roszerzalność skompensować w układzie stosuje się poduszkę powietrzną - w zależności od konstrukcji obiegu albo w samej chłodnicy albo (częściej) w zbiorniku wyrównawczym. Nie do końca. W chłodnicy jest korek, który przy określonym ciśnieniu otwiera przepływ do zbiornika wyrównawczego. W nim panuje ciśnienie atmosferyczne, a jego przepełnienie...
Jeśli nie masz termostatu lub jest zatkany, jeśli chłodnica niedrożna to się będzie grzał. Jeśli pompa nie cieknie to nie powinna być uszkodzona ale jeśli nic nie pomorze to trzeba by do niej zaglądnąć, w silniku tez nie powinno się nic zatkać. Jak zrobisz zabieg z wyciągnięciem termostatu i na jego miejscu założeniem węża to powinieneś widzieć przez...
Witam. Ostatnio wymieniałem czujnik temperatury w Audi A3 2002, spuściłem przy tym płyn i nalałem nowy. Po włączeniu silnika dobiegały dziwne stukania ze strony chłodnicy/paska rozrządu przez parę minut od uruchomienia silnika. Pomyślałem, że to może powietrze, więc rozgrzałem silnik do 90°C i odkręciłem korek od chłodnicy i zostawiłem na 20 minut.
Pomiar kompresji jest podstawą diagnoz spalania w cylindrach- jak wyglądały stare świece. Co do grzania w korku-czy wentylator chłodnicy pracuje?
Witam Tak jak w temacie chcilbym sie zapytac jak spradzic czy korek od chlodnicy funkcjonuje dobrze nie kupujac nowego.Mam proble w swoim samochodzie i mysle ze to korek kiedy go zamykam robi sie cisnienie i wypycha plyn do gory a kiedy jest otwarty to wszystko jest ok a i jeszcze powylaczeniu auta robi sie to dalej.I z tego co widze to termostat jest...
Czy możliwe że uszkodzona jest pompa wody? Jak ją sprawdzić? Korek chłodnicy wymień, dopiero później będziesz gdybał.
Korkiem spustowym z chłodnicy nie powinno wszystko wypłynąć ? Korkiem spustowy chłodnicy spuściłeś chłodnicy. Zostało ci się część jeszcze w bloku i w nagrzewnicy.
walec1980 Miałeś rację. Naprowadziłeś mnie na prawidłowe działanie. :idea: Dziś na spokojnie luknąłem pod maskę i... ...na zimnym silniku stan w zbiorniczku był na "minimum". Dolałem do chłodnicy pod korek ok.50ml, odpaliłem auto na 10-15 min. z ogrzewaniem w kabinie na full. Pokazało się kilka prawie nie zauważalnych bąbelków powietrza z chłodnicy.Zakręciłem...
To mnie zaskoczyłeś taką odpowiedzią. Zastanawiałem się chwile nad prawdopodowbnymi przyczynami i wydaje mi się że zablokowany termostat i /lub unieruchomiona pompa wody dała by taki efekt. Więc podmień termostat i gdy nie pomoże to zajmij się pompą, jeśli robisz to sam to zadbaj o odpowietrzenie układu przez plastikowy korek w chłodnicy ( odkręć korek...
korek w chłodnicy też nowy?
Test CO2 był robiony ? Jeżeli nie, to radze zrobić. Potem już tylko weryfikacja czujników, live data pirometrem, i całej elektryki. I pompa wody, można zrobić z silnikiem na samochodzie, choć szybciej jest wyciągnąć silnik. A jak już silnik na wierzchu to pocące upg też warto zrobić a od tego już cienka linia do remontu :V Witamy w Subaru world. Pozdrawiam...
Kolejny problem z klimą - całkowity ubytek czynnika po 2-3 tygodniach od nabicia. Nieszczelny jest plastikowy korek chłodnicy (prawy dół patrząc od frontu samochodu, korek skierowany do dołu, średnica ok. 3cm, odkręcany imbusem) - świeci w UV czyli tamtędy uciekł czynnik. Problem w tym, że nie da się go wykręcić ani dokręcić. Można by go rozwiercić...
Wymień korek na chłodnicy
Popierwsze dokładnie odkamienić układ, dokładnie odpowietrzyć układ chłodzenia, w wózkach również obowiazują takie same zasady jak w samochodach czyli korek chłodnicy dedykowany do tego typu układu ,zawsze jest lekkie nadciśnienie ,chodzi o podniesienie punktu wrzenia cieczy, zbiornik wyrównawczy prawidłowo skonfigurowany z układem , przy jakiej teperaturze...
Hmmmm, a który Golf III ma korek na chłodnicy?
Witam, samochód to mazda 626, temat poruszony na forum mazdaspeed.pl, ile chłopaki mi mogli to pomogli. Możliwe, że Wy też macie jakieś diagnozy co to może być, autko chyba podobnie jak każde inne zbudowane, a co 2000 głów to nie 50. http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic... Jestem chyba odrobinkę bezczelny, ale...
Witaj kol. j2me podmień korek chłodnicy nie jest to duży wydatek, a był taki cyrk w peugocie 307 [dwa miesiące walczyli z nim] na razie nie ruszaj silnika nic nie dotykaj to jest układ ciśnieniowy chodzi na płynie więc raczej zacieków nie będzie , [woda wytwarza kamień]
Odkryłem taką ciekawostkę: ciśnienie pod korkiem chłodnicy normalne a w parowniku ciśnienia nie ma żadnego. A podpięty jest zwykłymi trójnikami pod nagrzewnicę a ona działa. Jak to możliwe? Przecież wszystkie przewody gumowe są ze sobą połączone!
Witam Chciałem uzupełnić płyn chłodzący i zauważyłem pod korkiem i w jego obrębie kaszkowatą warstwę oleju. Natomiast korek wlewu oleju i bagnet jest czysty, nie ma na nim śladu wody. Auto odpala normalnie, spadku mocy również nie zauważyłem. Nie kopci, nie dymi. Co może być przyczyną obecności oleju w układzie chłodzącym ??? Mój drugi problem to wyskakująca...
Nie wiem co to za autko, ale jeśli masz nieszczelny korek od chłodnicy może parować przez korek, szczególnie jak dużo jeździsz.
Czy korek na chłodnicy jest dobry?
Sprawdz czy po wymianie termostatu nie masz zapowietrzonej chłodnicy. Na zimnym silniku odkręć korek na chłodnicy i sprawdz czy płyn jest pod sam korek i ewentualnie uzypełnij.
Sprawdź poziom oleju w silniku oraz płynu w ukł. chłodzenia. Dawno temu dzwoni kumpel ze chyba kończy mu się sprzęgło, bo czuć jakiś smród po dłuższej jeździe. Mówię; przyjedź, zobaczymy. Przyjechał, wsiadam do auta (Atos) i już miałem pewne podejrzenia co do tego smrodu i wiedziałem że to nie sprzęgło. Otwieram maskę i w nos buchnęło mi smrodem przegrzanego...
Witam mam taki problem stojąc dziś w korku temperatura wody gwałtownie podskoczyła po zjechaniu na pobocze odkręcilem korek chłodnicy i wywaliło większośc płynu po dolaniu i przejechaniu 10km ponownie odkręciłem korek i ta sama chistoria,z przelewu nic nie leci a zgniatając węże wody wyglądają na puste.Jeśli ktoś wie co to by mogło być to prosił bym...
czasem zwyczajnie nie trzyma korek od chłodnicy
Korek z czerwoną przywieszką jest korkiem wlewowo - kontrolnym .
Ja pisałem o blokopompce/bloku wodnym, nie chłodnicy, chłodnica zresztą też mi się słabo podoba, ale to normalnie załatwiła by możliwość dolewania płynu. Może mamy inne doświadczenia? Po co jest ten korek w chłodnicy? Może być w najwyższym punkcie chłodnicy, jak i najniższym. Obok węża? https://whatnext.pl/test-chlodzenia-sile...
Mierzyłem to kiedyś i o ile dobrze pamiętam jak wchodzi na czerwone pole to jest 90*C w chłodnicy przy korku.
Witam, Po pierwsze tłoki nie mogą wystawać ponad płaszczyznę bloku silnika, co do filmu to podejrzewam spalanie detonacyjne i uderzanie zaworów o tłok . Co do szczelności układu to należało podłączyć układ chłodzenia do np. sieci wodociągowej uprzednio zaślepiając korek chłodnicy, test szczelności to ok. 30 min. Można w ten sposób dokładnie określić...
Przy odpowietrzaniu na wyłączonym silniku musisz mieć ustawioną temperaturę na max i obroty dmuchawy maksymalne. Wisko powinno kręcić się non-stop przy uruchomionym silniku ale zapinać powinno się dopiero przy odpowiedniej temperaturze, wtedy słychać wichurę spod maski. Podmień korek chłodnicy (tylko oryginał) bo przez nie też dzieją się takie rzeczy.
A sprawdź korek w chłodnicy:) czy gumka nie jest struchlała.Miałem swego czasu takie cudo.
Żaluzja jest na przedniej ściance chłodnicy zwinięta na rolce. Podnosisz ją za łańcuszek lub linkę do niej zaczepioną wyprowadzoną obok korka płynu na chłodnicy. Poziomy regulujesz wkładając pręt od żaluzji w rowek na chłodnicy. Lepsze dojście do jej obsługi jest po ściągnięciu "telewizorka" z przodu. Podstawa w zimie to sprawny, szczelny termostat.
Chłodnica gorąca tak jak i płyn, , płyn mógł oparzyć , cały silnik też . Niepokoją mnie te głowice czemu takie gorące , pierwszy raz się z tym spotkałem żeby woda syczała jak kapnela na nie , skoro są chłodzone płynem, stan pod korek w chłodnicy . Pompa pompuje dosyć mocno , głowice po regeneracji, uszczelki nowe , miedziane pod głowicą . Skoro głowice...
Jest tam powrót płynu do zbiorniczka wyrównawczego? Do zbiorniczka wyrównawczego wchodzi od dołu jeden przewód z pod korka chłodnicy, więcej nic nie ma. Dodam że przegrzewanie nie występuje za każdym razem, samochód potrafi dwa dni przejeździć bezproblemowo a trzeciego dnia się zagotuje.
W tym modelu silnika jest pompa wody z plastikowym wirnikiem, który po prostu po latach eksploatacji się "rozlatywał". Sprawdź pompę bo to akurat dużo pracy nie jest. Najprościej będzie gdy przy zimnym silniku odkręcisz korek chłodnicy, uruchomisz silnik i zobaczysz czy przelewa płyn chłodniczy. Jesli nie - wtedy pompa na 100%.
wentylatory włączają się na maxa dopiero 3/4 skal Ile ma wtedy stopni? Ogrzewanie działa? A z pod korka poci sie płyn. Wymień korek.
Nie wiem dokładnie, czy luz zaworowy jest odpowiedni 0,30 i czy nie sprawdzić ciśnienia w cylindrach. Uszczelkę pod głowicą musiałem wymienić, bo puściła na pierwszym cylindrze i kompresje sadziło przez korek chłodnicy. Wtryskiwacze mają dobre ciśnienie bo końcówki były wymieniane i sprawdzane, wynosi 250 bar. A może sprawdzić komputerowo w serwisie?
Jeżeli nie ma korka to zdemontuj wąż na dole chłodnicy.
Sprawdż korek na zborniczku może być nieszczelny.
Odpal ciągnik, odkręć korek od chłodnicy dodaj gwałtownie gazu i obserwuj czy woda w owej chłodnicy nie podnosi się- nie zaczyna uciekać, być może chłodnica zaszła kamieniem i nie ma tak dobrej przepustowości przez co woda ucieka korkiem.
Ile powinien dobrze działać czyli kiedy jest 82 otwierać się a niżej zamykać,miałem taki przypadek że termostat zaciął się pozycji zamkniętej i woda się zagotowała,a teraz mam płynem zalany i jeszcze jedno pytanie jeżeli odkręcam korek chłodnicy to jest mgiełka czy tak powinno być ? czy to objaw uszczelki pod głowicą ciśnienie się nie zbiera i płynu...
Korek na chłodnicy wymieniony. Omijałem również parownik bo jest instalacja lpg i nic to nie pomogło
Moja 306 nie ma zbiorniczka wyrównawczego, Chłodziwo wlewa się bezpośrednio przez korek do chłodnicy
To jest do układów z korkami w chłodnicy, też nie wiem jak i po co, a w tym silniku zainstaluj do zbiorniczka rurkę z wina w miejsce korka i nalej płynu. Ten Zestaw może pomóc przy japoncach, możesz pomierzyć czy korek sprawny tak sobie wymyśliłem
Pytanie czy jest jakiś specjalny sposób żeby dobrze odpowietrzyć cały układ czy zwyczajnie poprzez zbiorniczek wyrównawczy dolewać z czasem płynu,gdzieś czytałem że najlepiej wlewać poprzez korek u góry odpowietrzający w chłodnicy lub nagrzewnicy węża :?: :?: Lać tylko do zbiornika, samo się odpowietrzy, po jakimś czasie dolać płynu.
Jezeli nie jest za goracy silnik , odkręc korek chłodnicy, przy uruchomionym silniku , popatrz czy w srodku chłodnicy pojawiaja sie pecherzyki powietrza , jezeli zwiekszysz obroty delikatnie , ma pojawiac sie ich wiecej , w ten sposob stwierdzisz czy wydmuchana jest uszczelka pod głowica. Poza tym na powierzni płynu chłodniczego moga pojawic sie tłuste...
Korek jest w chłodnicy oczywiście.
Witam miałem podobny problem w mazda 323f 1,8 benzyna też wywalało płyn też była sprawdzana głowica i wymieniana uszczelka a problem tkwił w uszkodzonym korku chłodnicy i samej chłodnicy-uszkodzona przylgnia korka który działa jak zawór zbyt wysokiego ciśnienia otwierał się po lekkim nagrzaniu silnika i wywalał płyn po wymianie korka i chłodnicy wszystko...
Zacznij od wymiany korka chłodnicy.
korek chłodnicy honda korek płynu chłodnicy korek spustowy chłodnicy
fideltronik baterie pamięć eeprom radio blokada regulacji głośności
weintek fatek kosiarka akumulatorowa
Wymiana uszczelniacza przekładni Brinkmann 1995 - krok po kroku Telegazeta na Sony Bravia przez SCART-HDMI i Multiroom Polsat Box