Możesz to zrobić. Odkręć te kilka śrub po obwodzie i obudowa zejdzie.
W sopocie na kościuszki jest gość co naprawia pralko/lodówki, zamawiałem u niego kiedyś klamkę do drzwiczek od pralki, może jest w stanie sprowadzić co potrzebujesz.
Witam Załączam rysunek jak to wygląda ,bez rozbierania pompy powinno się wyjąc chyba że faktycznie coś blokuje filtr http://obrazki.elektroda.pl/3159888700_1...
F-18 przekroczony czas opróżniania wody z pralki. Odkręć korek filtra, sprawdź czy filtr czysty oraz przyłącze węża spustowego - mogło tam się zapchać różnymi brudami.
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
To w pierwszej kolejności sprawdź filtr, już dawno powinieneś to zrobić. Zakręć zawory przed i za pompą a potem odkręć korek filtra, w środku jest siatka na której osadza się brud.
Witam, nie jest to normalne, po prostu filtr był zablokowany przez kamień lub coś innego. Jeśli dobrze pamiętam, to korek łatwo połączyć z filtrem.
Nie ma różnicy ,sprawdź grzałkę na przebicie do masy a najlepiej podmień na nową ,możesz jeszcze zdjąć przewody z grzałki i sprawdzić czy nadal będzie robiło zwarcie jeśli tak to blokada .
Witam. Podłącze się do tematu. Mam pralkę whirlpool 73360P. Muszę odkręcić filtr pompy. Po otwarciu okrągłej zatyczki w dolnej części pralki, ukazuje mi się filtr. Odkręcam i w rękach mam tylko tak jakby sam korek. A właściwy filtr nadal jest w środku tylko że nie ma jak go chwycić żeby go wykręcić. Zdziwiło mnie to bardzo bo oglądałem w necie filtry...
http://www.zremb.com.pl/gpwp/gpw202t_par... - filtr oleju silnika PP-8.9 - miarka poziomu oleju silnika znajduje się obok filtra oleju - filtr paliwa WP 40-5 - miarka poziomu paliwa wkręcona jest w zbiornik paliwa z lewej strony wózka - obok korka wlewu paliwa - filtr hydrauliki WO815516525 pod wózkiem - miarka poziomu oleju hydrauliki...
Korek spustowy oleju jest na spodzie (bardziej z tyłu) miski olejowej. Filtr oleju koniecznie wymienić. Oleju wejdzie 3 litry. Słowem GAS w nazwie oleju nie należynsię zbytnio sugerować.
Elektrozawór wysuwasz w górę i masz dostęp, tylko wyczyść ten syf zanim odkręcisz korek. Filtr paliwa jest dostępny po zdemontowaniu koła oraz nadkola PP.
Zlokalizowałem wyciek paliwa przy korku z wężykiem z filtrem paliwa na końcu. Podpowiedzcie, czy ten korek od gory przy kapturku którym dolega do baku powinien być przyklejony? Fakt, że coś na nim się łuszczy właśnie od strony tego kapturka, chyba to klej, ale nie jestem pewny. https://obrazki.elektroda.pl/7174746600_...
Trzeba sprawdzić najprostsze rozwiązania. Czy filtr oleju dokręcony, czy korek spustu oleju z misy olejowej dokręcony, czy korek wlewu oleju jest na miejscu, jak i miarka poziomu oleju. Dowiedz się także, jaki olej jest zalecany do tego samochodu, a jaki został wlany. https://www.forumsamochodowe.pl/o...
Pompa chodzi juz normalnie. Tak jak napisalem : ,,Odkręciłem korek jeszcze raz (woda wyleciała) i puściłem bez korka. Eureka... coś przemieliło i poszło. '' Zakrecilem korek/filtr i chodzi normalnie. Dzieki wszystkim za pomoc.
Witam!Sprawdż czy paliwo dochodzi do pompy.Może filtr paliwa nie puszcza paliwa.Odkręć korek z dołu filtru paliwa i zobacz czy leci paliwo.Zakręć korek i póżniej odpal.
Filtr paliwa zmieniony? Korka od wlewu paliwa czasem nie zassało?
Skoda octavia 2009 rok 366tys przejechane. Olej wymienialem parę dni temu tak profilaktycznie bo już mówię może to pomoże jednak nie pomogło więc stan oleju też jest ok. Jedyne co mnie tam trochę zdziwiło to że korek z filtrem jakoś łatwo wyszedł. Wcześniej jak wymieniałem to jakoś mocniej trzymał ten korek, w którym jest filtr to może jeszcze raz to...
Korek i tak jest do wymiany. Ja wyjąłbym pompę z filtrem (na stole jest dużo łatwiej coś z tym zrobić) po czym delikatnie i powoli "niszczyłbym" korek aż do całkowitego wyjęcia szczątków. Poza tym pod korkiem jest "dławnica" która zapobiega przedostaniu się do pompy większych zanieczyszczeń. Dławnica jest połączona z korkiem i w stanie normalnym może...
Wszystko sprawdzone (korek,przewody,filtr węglowy) A elektrozawór sprawdziłeś?
Witam, ...Ja robię tak ze swoimi sprzętami - rozgrzewam samochód i wjeżdżam na podnośnik. Odkręcam filtr i korek i olej skapuje całą noc. Rano zalewam nowym olejem... Tak na marginesie i pol-zartem a korek i filtr dokrecasz przed wlaniem ? :) Pozdrawiam
Tak jak pisałem filtr należy wymienić lub pominąć. Też miałem taki przypadek, że pralka wybijała korki, winny okazał się filtr pz, który również cały się kleił.
witam, są dwie mozliwości, pierwsza optymistyczna , niedrożna odma lub elementy wytracania oleju z przewietrzania skrzyni korbowej, druga najbardziej prawdopodobna, duże przedmuchy na cylindrach, luz cylinder -tłok przekroczony(zuzyty), ratuje jedynie naprawa wymiana tłoków i szlif tulej cylindrowych na wymiar naprawczy, lub wymiana silnika w dobrym...
Ale od 5 miesięcy nie był tankowany pod korek . Wymienię ten filtr i korek od baku , bo jak się otwiera to strasznie ciągnie powietrze. Dam znać czy się udało Dzięki za pomoc
Tak mam być że się kręci. Normalnie po odkręceniu należy filtr pociągnąć do siebie. U Ciebie może to być utrudnione przez kamień w filtrze. Pociągnij mocno za korek to się "oddzieli" od filtra a potem filtr musisz na siłę wyciągnąć lub rozebrać pompę, wyjąć silnik i wypchnąć filtr od środka.
Przy filtrze cisnieniowym (tym przed rozdzielaczem) wygląda mi to na zwykły korek- zaślepkę. Na tym drugim filtrze z zegarem ( jeśli dobrze patrzę zamontowany przed samym zbiornikiem) zegar jest podłączony przed wkładem filtrującym. Jeśli zaobserwujesz po jakimś czasie że wskazówka będzie wskazywać wyższą wartość oznaczać to będzie zapchany filtr- ograniczony...
wody w filtrze paliwa. Olej jest, filtr paliwa wyczyszczony Wodę trzeba spuścić,odkręcając korek od spodu filtra w sumie to powinno być w instrukcji jak to zrobić kontrolka oleju - sprawdź czujnik oleju
Po pierwsze - filtry w korektorze muszą być pasmowe - działać na konkretnej częstotliwości. W Twoim układzie każdy z filtrów (pomijam już że nie ma to prawa działać poprawnie w przypadku sygnału o małym poziomie) każdy wycina częstotliwości od konkretnej do nieskończoności.Zresztą z bardzo małym nachyleniem... Jak ma to być korektor graficzny to muszą...
R3, R8, C2 i T1 tworzą układ symulujący indukcyjność o wartości przybliżonej: Lx\approx\ R3*R8*C2 f0=\frac{1}{2*\Pi*\sqrt{Lx*C3}} w tym układzie R8 musi być dużo większe niż R3. Przeważnie takie układy wykonuje się z wtórnikami na wzmacniaczach operacyjnych zamiast wtórnika na tranzystorze.
Witam. Brakuje Ci gumowej uszczelki, która uszczelnia filtr w momencie dokręcania nakrętki.
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
najpierw sprawdz czy niema wodu w filtrze paliwa albo odkrec korek pod nim i zobaczysz co bedzie leciec a co do odpowietrzania to poluzuj nuple na przewodach wysokiego cisnienia te na wtryskach i krec rozrusznikiem do momentu pojawienia sie paliwa ja bym stawial jednak na swiece zarowe pozdr
Zwykły chyba Filtron mieli taki w sklepie na miejscu. Ciśnienia podobne, ten 1.4bar to ciśnienie pod którym korek upuszcza w fiacie w dieslu nie ma aż takiego ciśnienia - nie musisz się martwić.
Z boku skrzyni jest duży korek i olej można wlać. Olej powinieneś wymienić głównie w silniku, później jeszcze w filtrze powietrza oraz z tyłu możesz jeszcze w zwolnicach.
Filtr cyklonowy też był czyszczony? Czy ta wersja ma w cyklonie taki korek zabezpieczający silnik przed zalaniem wodą w razie wywrotki? Może on się zawiesił bo ewidentnie odkurzacz jest zatkany.
Tak korek paliwa też zmieniałem, filtr paliwa wymieniony na nowy.
Serwis i to jak najszybciej :idea: Nie chodzi mi tylko o sam filtr na CO ale najważniejsze to zabrudzona komora spalania. Filtr CO powinien być na rurze powrotnej z CO, czyli zacznij od pierwszej rurki z prawej strony kotła (to jest powrót z CO) i przesuwaj się w stronę od kotła. Tam powinieneś znaleźć filtr. Tylko tak jak pisałem przed i za filtrem...
Ok, ale jeszcze jedno, piszecie, że opcja ze sprężynką do gwintu to 5 min i po robocie, to za co wzięli tyle kasy i co robili te 3h? Bo tak wynikało z tej rozmowy tel, że 3h zeszło. Chyba że pół dnia demontowali odmę i filtr paliwa...
Witam serdecznie, mam problem z wyciekiem spod korka w filtrze paliwa. Wymieniłem filtr, uszczelkę pod korkiem i dalej cieknie. Dziś zauważyłem, że jak odkręcę korek od wlewu paliwa to przestaje kapać https://obrazki.elektroda.pl/7757762000_...
:( I po co ten dławik filtru przeciwzakłóceniowego odwinąłeś. Korkami nie strzelaj a załącz szeregowo w zasilanie 230V żarówkę 230V/60W.
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Nie zgasł by nagle. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się. Na pracującym silniku poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (po otwarciu maski).
Witam. Jak w tytule pralka Miele nie odpompowuje wody. Gdy bęben jest załadowany praniem i przychodzi moment odpompowania niezależnie na jakim programie, to niestety nie działa. Pompa działa, lecz chyba nie otwiera się jakiś zawór przy spuście. Ciekawostka, gdy poluzuję delikatnie korek z filtrem na dole pralki, pralka zaczyna odpompowywać wodę (: Gdy...
Typowy wytwór AVT - cały opis to pitolenie o oczywistych kwestiach jak filtrowanie zasilania, a zero informacji o rodzaju zastosowanych filtrów w torze akustycznym, tak jakby sam autor nie wiedział, co sklecił. Można zauważyć, że stosunek pojemności większego i mniejszego kondensatora w filtrze wynosi około 22. Gołym okiem widać też zależności pojemności...
masz zablokowaną pompę spustową za dolną maskownicą jest filtr przechyl delikatnie pralkę do tyłu>>>podłóż miskę i delikatnie popuszczaj korek filrtra aby spuścić wodę>>po spuszczeniu wody dokładnie wyczyść środek filtra
Normalny klucz nasadowy najlepiej sześciokątny, dwunastokątna nasadka potrafi zniszczyć śrubę... Pamiętaj że olej wymieniasz na ciepłym silniku, należałoby również wymienić filtr jeżeli takowy występuje
Olej silnikowy SAE 0W-30 MB 229.5 Wszystkie temperatury Olej silnikowy SAE 0W-40 MB 229.5 Wszystkie temperatury Olej silnikowy SAE 5W-30 MB 229.5 Powyżej -25°C Olej silnikowy SAE 5W-40 MB 229.5 Powyżej -25°C Miska olejowa silnika, wraz z filtrem 5.5 (l) Korek spustowy oleju silnikowego 30 (Nm)
Filtra lub zapchanej pompki lub przewodów należy sprawdzić wszystko. Przeważnie montowane są na dole pralki. Ja bym radził sprawdzić czy pompka pracuje a potem szukać ewentualnego korka.
To jest woda w filtrze paliwa. Z dołu filtra paliwa masz korek z kabelkami i to wykryło wode w filtrze ,wyczyśc to i powinno pomóż albo odłacz na próbe najpierw.
Wyżej opisana awaria była spowodowana spaleniem się grzałki - była cała zakamieniona. Teraz mam nowy problem. Pralka pobiera wodę, odpompowuje ją ale nie pierze i nie wiruje. Programator wydaje dźwięk jakby usiłował włączyć zalecony program. Co to może być?
Jak nie zaczniesz działać to się nie dowiesz weryfikacja nie zajmie dość długo, trzeba go umyć dobrze, eozbierać gaźnik filtr, wyciągnąć świece, korek od skrzyni korbowej, zajrzeć endoskopem jak to wygląda i dalej podejmować decyzje.
Olej 5w-40, a filtr oleju jest pod korkiem wlewu. Takie kółko ze śrubą imbusową w środku. Odkręć śrubę i wyjmij filtr, taka długa rurka z siatki stalowej. Trzeba go wymyć i przedmuchać sprężonym powietrzem.
Pralka ma w bębnie wodę i jej nie odpompowuje, woda z ciuchami stoi do połowy wysokości szklanego "wziernika". Jak pozbyć się wody z pralki? Otwarcie bębna odpada bo wody jest za dużo, poprzez dolny korek-filtr też odpada. Jakiś inny sposób? Po wyjęciu węża odpływowego i włożeniu do miski spłynęła tylko minimalna ilość wody, może z 1/2 litra, czyli...
Ciekawy egzemplarz, po takim przestoju mogło wylecieć trochę oleju. Nie wiemy ile. Na start znajdź oznaczenie skrzyni i procedurę wymiany i napełnienia oleju. ATF jest X rodzaji i ma to znaczenie a na dodatek one nie mieszają się w pełni. Opisane objawy wskazuja dla mnie na niski stan oleju, gdzie zaczyna się spieniać i już nie przenosi momentu. Po...
Przy wykonywaniu tej czynności "na sposób" radzę uprzednio zaopatrzyc się w uszczelkę do korka filtru, która może uszkodzić się przy odkręcaniu.
Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Tak, paliwo podczas pompowania pompką wraca przelewem. Zapomniałem wspomnieć, że wymieniłem na nowy zbiornik wraz z wężykami i filtrem. Korek paliwa też nowy.
Dzień dobry. Posiadam wózek widłowy Nissan / Datsun 15 z okolic 1996 r. Po dłuższej pracy oraz przy aktualnych upałach napęd przednich kół traci sporo mocy, wózek prawie stoi w miejscu. Pewnie olej w automatycznej skrzyni biegów jest nic nie warty. Chciałbym wymienić ten olej, ale nie mogę znaleźć żadnych informacji, jaki olej powinien zostać wlany...
Coś się spaliło? Zrób tak: Najpierw odręć korek pompki (gdzieś od wewnątrz). Wyczyść filtr i sprawdź, czy wirnik gładko się obraca. Później zdejmij pokrywę zmywarki, i obejrzyj moduł sterujący pod kątem opaleń. Obok radiatora są dwa przekaźniki sterujące pompą. Wylutować i sprawdzić. Jeżeli będą sprawne, to moduł jest do wymiany ( jest spalony). Niestety...
Przez ten "korek" po wkręceniu nie ma prawa lecieć woda - ani gram! Trzeba wykręcić tę wkładkę i dokładnie ją obejrzeć czy uszczelka nie jest przerwania i czy jakiś syf nie powoduje przeciekania. Obejrzeć trzeba również miejsce gdzie uszczelka dociska (!). Plastikowy rant w filtrze (ten poniżej gwintu - patrzeć gdzie powinna dochodzić uszczelka) nie...
Sprawdź korek paliwa. Filtr paliwa na pewno jest, i może być brudny. Za wysoko iglica w gaźniku będzie powodowała szybsze wypalanie paliwa, źle ustawiony skład mieszanki (za bogata) będzie również dawać taki efekt.
W dnie filtra jest plastikowy korek, odkręca się go i spuszcza wodę. Poza tym taki filtr z wodą powinno się wymienić.
Witam Pompa MHI 1300 INOX nowa, przed pompą filtr piaskowy dyskowy omnigena. Filtr ma deklarowany przepływ 120l/min. Pompa max wydajność 100l/min. Mam wrażenie że co jakiś czas filtr się "zakleja" i następuje kawitacja. Zalewanie pompy przez korek do odpowietrzania nie daje dużych rezultatów. Wystarczy że odkręce dekiel dolny filtra i przykrece spowrotem...
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Nie wiem jaki masz samochód, ale zerknij tu: http://autokacik.pl http://www.mam-lpg.secom.net.pl http://www.autogaz.torun.pl/ i inne... Gdzieś to czytałem. Sam widziałem u taksówkarza ja sobie przerobił. Klapka to nic innego jak zwykły korek w filtrze powietrza (jakoś zamocowany, żeby nie odpadł). Można zrobić otwór za filtrem powietrza w obudowie....
ale jest on sprzężony z rezystorami i kondensatorami tak, że wygląda jak filtr pasmowo przepustowy? Tak jest to konfiguracja pasmowo-przepustowa. Ale to normalne w audio, wszak nie chcemy przenoście sygnałów stałych jaki częstotliwości z poza pasma słyszalnego. Co więcej wyszło mi, że pasmo przepustowe zawiera się w granicach od 0,3 Hz do 102 Hz...?...
Sprawdzić drożność przewodu paliwowego, filtrów i korka. Korek odkręcić i tak uruchomić pilarkę. Jeśli nie będzie gasła, to szukać otworu w korku i go wyczyścić. Obejrzyj świecę po zgaszeniu - mokra świadczy o braku powietrza, sucha o braku paliwa. Oczywiście silnik zimny. Po nagrzaniu świeca będzie szybciej wysychać.
Przymierzam się do samodzielnej wymiany filtra paliwa z oryginalnego fabrycznego na PP839/5 Filtrona. Mam dwa pytania: 1) czy mogę bez obaw przelać paliwo ze starego filtra do nowego, czy nowy filtr mam zalać "świeżym" paliwem ? Nowe paliwo nie jest problemem, ale zdania widzę podzielone a budowy filtra nie znam. 2) do jakiego poziomu zalać paliwo w...
(at)mrrexw Korek w odlewie jest wyżej,bo dno ma swoją grubość.Sam przestań lać wodę, spędziłem w "kanale" ponad 25 lat i te 150 czy 200ml można wsadzić między bajki. Zawsze coś zostanie,ale nie aż tyle. Najwięcej zostaje w niecce pod wałkiem nierządu,tego akurat nikt nie odsysa,bo mało kto zwraca na to uwagę.Tak samo jest ze spuszczeniem oliwy i wkręcaniem...
;) nie , wczoraj też tak pomyślałem. I sprawdziłem, na zimnym silniku totanie nie chce się rozpędzić jedzie może z 20 na godzinę, jak się silnik troszkę nagrzeje to mocy troszkę przybywa ale nie wiele . Dodano po 1 Sprawdzałem też korek od wlewu paliwa , filtr paliwa wymieniałem, no nie wiem co jeszcze, obroty też dziwne bo na biegu jałowym wskazówka...
Teraz to tylko odkrec ten korek na filtrze i sprawdz siatke wewnatrz, czy nie ma na niej zanieczyszczen blokujacych przeplyw. Oczywiscie musisz pierw zaworami odciac go od reszty instalacji przed i za filtrem, na czas czyszczenia. Jeden zawor widac nad filtrem, ale nie wiem czy masz i gdzie jest drugi zawor ponizej filtra.
Ostatecznie sprawdził się klucz do filtrów i ściereczka ochronna. Polecam.
Korek może od benzyniaka włożyłeś, on szczelnie zamyka zbiornik, a od diesli są dziurawe.
Tak, włożyłem kawałek kabla żeby "przebić" ewentualne zatory, które się tam mogły zrobić. Tak, ten dziurawy korek to jest ten filtr, który umyłem. I od tamtego czasu mam spokój.
Sprawdż ta starą żarówkę na jakims innym żródle, o wiekszej mozliwości obciążeniowej, to, ze niby jest dobra, nie znaczy że musi świecić, co do wahań napiecia zasilania, zobacz po rezystorze, skąd idzie zasilanie? Moze padł jakiś kondensator filtrujący na zasilaczu, lub zasilanie brane jest z obwodu wtórnego transformatora. Niestety nie mam schematu.
Jak w baku jest faktycznie niewiele (kilka, kilkanaście l) paliwa, to dolał bym świeżego. Jak sporo więcej, to można spuścić ile się da. Od dołu powinien być korek spustowy. Filtr paliwa i świece, też by wypadało wymienić, zwłaszcza jak dawno (lub wcale) nie był (y) wymieniane. Paliwo pewnie zeszło do baku a warknął na resztkach. Pozdrawiam.
Witam :) Kolejność postępowania jest następująca 1. Pozdejmuj rury żeby sobie benzyna odparowała, pozostaw otwarty korek oleju itp. Wymień filtry i olej, najlepiej korzystając ze słońca bez odpalania zlej olej, zalej jakiś tańszy, przejedź na nim jakiś kawałek i znów wymień żeby wypłukało silnik, a żeby nie jeździł na tym rozrzedzonym oleju. 2. Musisz...
Może to uszkodzona blokada drzwi lub hydrostat jest powodem zadziałania bezpieczników. No i ten filtr p/z.
Proszę napisz jeszcze jak możesz jak policzyć korektor dla danego zakresu- jego szerokość,itp Ale tego się nie liczy. Jak już masz pomiary to w SW robisz symulację filtru i tyle. A jak chcesz wiedzieć jak taki filtr działa to po prostu przeszukaj internet i poczytaj o tym. http://kolumny-glosnikowe.pl/filtr-notch...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Wszystko zależy od tego jaką rezystancję wejściową ma następne urządzenie. Pojemność C8 tworzy z tą rezystancją filtr górnoprzepustowy o częstotliwości dolnej: f=1/(2π*Rwe*C8). Tak więc zmniejszając C8 rżniesz pasmo od dołu (czyli basy). Wielkość albo basy wybór należy do ciebie. Minister d/s Korektorów Częstotliwościowych (-) Zenon Frekłency
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju w corsie D 1.2 silnik Z12XEP. Corsa końcem września miała wyciek z czujnika ciśnienia oleju. Wymieniłem na nowy, problemu brak. W październiku wymiana oleju i filtrów na zimę, olej ten sam co zawsze i na świeżym oleju odezwał się rozrząd, głośniejsza praca. Autko 181tysięcy przejechane więc miał prawo - i tak długo...
Witam mialem to samo dziś i pierwsze co zrobiłem to wypopowalem wodę z pralki odkręcają korek od filtra następnie przeczyscilem filtr i działa A filtr od nowości nie był rozkręcany także w nim znajdowały się monety i bagno I teraz działa normalnie Musicie uważać na ten filtr żeby go regularnie czyścić co 3-4 miesiące to zależy od użycia Jakub
Czujniki temperatury wykluczyłem, gdyż tester diagnostyczny pokazywał na "zimnym" silniku temperaturę otoczenia. Wracając do tematu sprawcą owych nieszczęść okazał się niedrożny filtr, który umieszczony jest w obudowie korpusu pompy wody. Po wymontowaniu i wyczyszczeniu DAF odzyskał dawną sprawność, dodam że auto jeździ tylko na płynie i jest regularnie...
Piec nagrzewa się i trzyma temperaturę około 70 stopni, a grzejniki ciepłe jedynie w górnej (10 cm) części. Czyli masz za mały przepływ, może być korek powietrzny, może filtr albo coś innego ci blokuje. Jedno mnie dziwi - obszar na zielono jest przez długi czas zimny i w tym samym czasie obszar zaznaczony na czerwono ciepły. Jest dobrze, tak ma być....
Rodzaj Cięcia, w zaleznosci od funkcji tłumiacej uzyskuje się efekt zamierzony np. liniowość fazy, zachowanie amplitudy, to raczej dość skomplikowane równania opisują, po za tym określenie Cięcia nie jest do końca wlasciwe w przypadku zwrotnic, na przykład filtr Czebyszewa mimo iz ma 2 elementy bierne (czyli powinno byc na nim napisanę -12dB/okt (=2...
a weź spróbuj go uruchomić bez korka na wlewie paliwa. Filtr paliwa czysty? Jakiś kranik po drodze jest? Kranik drożny? Komora pływakowa zalana?
Nowy? Jeżeli tak to wraz z kółkami i filtrem powinien być korek z miarką.
Ktg30 wszystko pięknie tylko ustaw pompkę tak żeby oś wirnika pracowała w poziomie . W takiej pozycji jak jest to długo nie pochodzi . No i obróć filtr, korkiem na dół. Myślałeś o trwałości tych rurek PEXa ? A co jak się rozerwą (nie ta temperatura pracy) ?
Ja sotatnio mialem taki sam problem u sasiada w aucie audi z 92 roku,powodem byla woda w filtrze,od spodu gdzie jest korek do spuszania wody w filtrze to na jego miejsce przychodzi wlasnie czujnik wody.
Tam nie potrzeba klucza . Czasami coś zablokuje filtr i jest trudno odkręcić , wtedy lepiej jest wyjąć całą pompę i po odkręceniu silnika pompy, masz dostęp do środka i widać co blokuje.
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
Jak go trafi to dorobisz korek z gumy UP Sprezarka dostała oryginalny wkład filtr powietrza bo staremu chyba już się należało. https://obrazki.elektroda.pl/6154002400_... Tak poprzedni właściciel dbał o sprezarkę.
Jeżeli wszystkie są podobnie - gorące na gorze a zimne na dole - kryzowanie niczego nie zmieni. Jest problem z przepływem. Może filtr brudny lub inny „korek”. Poprawnie działający grzejnik będzie OKOŁO 10 stopni chłodniejszy na dole niż na gorze.
Raczej będzie słabo, o ile korek od dołu i jeszcze jakoś się da odkręcić i coś podstawić, to filtr jest chyba też do dołu (o ile dobrze pamiętam) wyciągany i najlepszy dostęp od dołu.
Lepiej żeby olej tego nie rozpuścił, chyba że będziesz co chwila filtr zmieniać.
A masz tam jakiś przezroczysty przewód żeby zobaczyć czy bąble idą. ?? Możesz odpiąć przewody z filtra i próbować dmuchnąć w stronę baku. Może smok gdzieś przytkany. Tylko otwórz sobie korek z baku. Dodano po 1 Ewentualnie może być jeszcze zaworek na filtrze uszkodzony.. ten plastikowy...
Jeżeli się nie mylę, to jest objaw wody w filtrze paliwa pod maską. Trzeba ją spuścić dolnym korkiem pod filtrem.
Chłopie piszesz rzeczy straszne, uwłaczjące dobrej robocie "Świeci kontrolka wody w filtrze" Odkręcałeś korek upustowy lub wymieniałeś filtr? "Świeci kontrolka hamulca ręcznego" Sprawdzałeś wyłącznik ręcznego lub poziom płynu hamulcowego "Świeci kontrolka ładowania" Sprawdzałeś miernikiem napięcie ładowania? Na razie nic nie sprawdzałeś tylko chcesz...
Grawitacji przy instalacji rozdzielaczowej nie będzie grawitacji, podobnie zawór 3d nie przepuści a przy braku zasilania wygaśnie w kotle. Jak chcesz konieczne to możesz zrobić obejście pompy i zaworu 3d zwykła rurą z zaworem kulowym. Będziesz go otwierał na w/w wypadek. Dodano po 2 Tam od prawej jest zawór->filtr->pompa->zawór zwrotny. Jak u Ciebie...
Woda we filtrze paliwa. W dolnej części jest korek - czujnik do spuszczania wody.
Przecież normalnie odkręcasz z dołu a raczej boku miski olejowej korek spustowy spuszczasz olej wykręcasz filtr olejowy i wkręcasz nowy, zakręcasz korek spustowy wlewasz olej 2.4l i wszystko.P
filtr korek paliwo korek filtr oleju korek parownicy
kalafonia izopropanol regulator napięcia przewody honda sprawdzić silnik nawiew
hulajnogi elektryczne problemy różnicówka brzęczy
Charakterystyka pracy pompy Wita Aqua Delta 2 Charakterystyka pompy WITA Delta AQUA II 60-25: Efektywność i funkcje