Witam, nie jest to normalne, po prostu filtr był zablokowany przez kamień lub coś innego. Jeśli dobrze pamiętam, to korek łatwo połączyć z filtrem.
Ciśnienie paliwa w normie? Pompa Wysokiego ciśnienia sprawna? Pomp w baku ? Filtr paliwa czysty? Korek wlewu oryginalny ? Wężyki od Vacum szczeknę ? ktoś ich nie pomylił ?
Trzeba sprawdzić najprostsze rozwiązania. Czy filtr oleju dokręcony, czy korek spustu oleju z misy olejowej dokręcony, czy korek wlewu oleju jest na miejscu, jak i miarka poziomu oleju. Dowiedz się także, jaki olej jest zalecany do tego samochodu, a jaki został wlany. https://www.forumsamochodowe.pl/o...
F-18 przekroczony czas opróżniania wody z pralki. Odkręć korek filtra, sprawdź czy filtr czysty oraz przyłącze węża spustowego - mogło tam się zapchać różnymi brudami.
Witam Załączam rysunek jak to wygląda ,bez rozbierania pompy powinno się wyjąc chyba że faktycznie coś blokuje filtr http://obrazki.elektroda.pl/3159888700_1...
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
Korek spustowy oleju jest na spodzie (bardziej z tyłu) miski olejowej. Filtr oleju koniecznie wymienić. Oleju wejdzie 3 litry. Słowem GAS w nazwie oleju nie należynsię zbytnio sugerować.
Zwykły chyba Filtron mieli taki w sklepie na miejscu. Ciśnienia podobne, ten 1.4bar to ciśnienie pod którym korek upuszcza w fiacie w dieslu nie ma aż takiego ciśnienia - nie musisz się martwić.
Ciekawy egzemplarz, po takim przestoju mogło wylecieć trochę oleju. Nie wiemy ile. Na start znajdź oznaczenie skrzyni i procedurę wymiany i napełnienia oleju. ATF jest X rodzaji i ma to znaczenie a na dodatek one nie mieszają się w pełni. Opisane objawy wskazuja dla mnie na niski stan oleju, gdzie zaczyna się spieniać i już nie przenosi momentu. Po...
W pierwszej kolejności sprawdzić trzeba filtr paliwa, zanim zacznie się wymieniać pompy. Zdarza się, że przy wymianie zostaje uszczelka rdzenia filtra, albo urywa się dolny korek zaślepki. Będziesz miał takie objawy. Lejący wtryskiwać też nie pozwoli odpalić, ale tu musisz mieć testy diagnozą. Sterownik silnika nie uruchomi wtryskiwaczy póki na rozruszniku...
Filtr cyklonowy też był czyszczony? Czy ta wersja ma w cyklonie taki korek zabezpieczający silnik przed zalaniem wodą w razie wywrotki? Może on się zawiesił bo ewidentnie odkurzacz jest zatkany.
Witam. jak nie cieknie to w czym problem? Ważne, że zaślepione. Śruba to zaślepienie pod manometr może tylko wykręcić 19 kluczem i manometr zamontować lub przygotowany i zaślepiony do kolejnego punktu do przyłączenia jak nie mieli korka 1/2 cala tylko przejściówka co śruba spasowała Widzę że koledzy kompletnie nie zrozumieli sensu wypowiedzi kolegi...
Jako, że nie podałeś konkretnego modelu, podaję Ci dane silnika 1,5D dCi 2005-10 Kod silnika : K9K 732 Głowica silnika: Wymiana śrub:Tak Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:25 Nm Dokręcanie:270°±10° Pozostałe momenty dokręcenia silnika: Łożysko główneWymiana śrub/nakrętek:Tak Łożysko główne1. etap:25 Nm Łożysko główne2. etap:47°±6° Łożysko korbowoduWymiana...
Serwis i to jak najszybciej :idea: Nie chodzi mi tylko o sam filtr na CO ale najważniejsze to zabrudzona komora spalania. Filtr CO powinien być na rurze powrotnej z CO, czyli zacznij od pierwszej rurki z prawej strony kotła (to jest powrót z CO) i przesuwaj się w stronę od kotła. Tam powinieneś znaleźć filtr. Tylko tak jak pisałem przed i za filtrem...
masz zablokowaną pompę spustową za dolną maskownicą jest filtr przechyl delikatnie pralkę do tyłu>>>podłóż miskę i delikatnie popuszczaj korek filrtra aby spuścić wodę>>po spuszczeniu wody dokładnie wyczyść środek filtra
https://obrazki.elektroda.pl/4927916400_... Olej do kompresorów z przekładnią śrubową taki do pracy w temperaturze otoczenia 0-40 st. C, wymieniany co 12 miesięcy lub 4000 godzin, jeżeli pracuje w trudnych warunkach, np olej nagrzewa się do 90 st należy go wymieniać częściej co 6 miesięcy lub 2000 godzin. 1. Należy włączyć kompresor...
Tam nie potrzeba klucza . Czasami coś zablokuje filtr i jest trudno odkręcić , wtedy lepiej jest wyjąć całą pompę i po odkręceniu silnika pompy, masz dostęp do środka i widać co blokuje.
Proszę bardzo Wymienić śruby (Nie oliwić) Głowica cylindrów (śruby) (Tylko uszczelka niemetalowa) Etap 1 30 (Nm) Etap 2 100 ± 4 (°) Etap 3 (Odczekać 3 minuty) Etap 4 (Poluzować śruby 1 i 2) Etap 5 25 (Nm) Etap 6 213 ± 7 (°) Powtórzyć etapy 4, 5 i 6 dla śrub: 3-4, 5-6, 7-8, 9-10 Głowica cylindrów (śruby) (Tylko metalowa uszczelka głowicy cylindrów)...
Korek i tak jest do wymiany. Ja wyjąłbym pompę z filtrem (na stole jest dużo łatwiej coś z tym zrobić) po czym delikatnie i powoli "niszczyłbym" korek aż do całkowitego wyjęcia szczątków. Poza tym pod korkiem jest "dławnica" która zapobiega przedostaniu się do pompy większych zanieczyszczeń. Dławnica jest połączona z korkiem i w stanie normalnym może...
Normalny klucz nasadowy najlepiej sześciokątny, dwunastokątna nasadka potrafi zniszczyć śrubę... Pamiętaj że olej wymieniasz na ciepłym silniku, należałoby również wymienić filtr jeżeli takowy występuje
Opis okresowych czynności obsługowych. Co 2 lub trzy godziny kilkaktotnie obrócić pokrętkę filtra grzebieniowego celem jego oczyszczenia.Co 8 godzin sprawdzić stan oleju i utrzymywać stan w skrzyni korbowej do znaku na miarce w pozycji max.Co 150 godzin pracy silnika nalaży wymienić olej na rozgrzanym silniku.gdyż wtedy razem z olejem spłyną zanieczyszczenia...
Coś się spaliło? Zrób tak: Najpierw odręć korek pompki (gdzieś od wewnątrz). Wyczyść filtr i sprawdź, czy wirnik gładko się obraca. Później zdejmij pokrywę zmywarki, i obejrzyj moduł sterujący pod kątem opaleń. Obok radiatora są dwa przekaźniki sterujące pompą. Wylutować i sprawdzić. Jeżeli będą sprawne, to moduł jest do wymiany ( jest spalony). Niestety...
Witaj Proszę momenty Głowica cylindrów (śruby) Sprawdzić śruby głowicy cylindrów Zmierzyć odległość: A Nowa śruba: 165.0 mm Jeżeli wartość ta przekroczy wartość graniczną (mm), to należy wymienić śrubę 167.5 mm Etap 1 (Śruby 1 - 10) 45 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 3 (Śruby 1 - 10) 90 (°) Etap 4 (Śruby 11 i 12) 20 (Nm) Pokrywa łożyska stopy...
Korek może od benzyniaka włożyłeś, on szczelnie zamyka zbiornik, a od diesli są dziurawe.
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Nie koniecznie, te wtryski potrafiły i 500tys zrobić - no chyba że auto ma tyle :) . Zobacz na komputerze co się dzieje, sprawdź błędy i ciśnienia, filtr paliwa. Zobacz też czy nie ma problemów z odpowietrznikiem w zbiorniku bo robi się podciśnienie i pompa nie daje rady uciągnąć - pomaga delikatnie popuszczony korek wlewu.
Każda pralka ma filtr . I po to jest ten korek , żeby raz na jakiś czas odkręcić i go wyczyścić . Może nie dali wkładu do niego ?? A jak masz w instrukcji ?? :| Proszę nie tworzyć nowych teorii dziejów... Nie możliwe ! Niemożliwe, to jest znaleść kijek z jednym końcem. august500 napisał: o ale kazde pranie z rzędu juz chyba 4-te, jest tam pełno brudu...
W sopocie na kościuszki jest gość co naprawia pralko/lodówki, zamawiałem u niego kiedyś klamkę do drzwiczek od pralki, może jest w stanie sprowadzić co potrzebujesz.
Kocioł ma wymiennik główny typu rura w rurze. CWU grzeje bez udziału pompy. Do grzania pompa jest konieczna, a ta najprawdopodobniej zastała się przez lato. Wystarczyłoby odkręcić korek i ruszyć rotorem pompy. Ok. nie doczytałem:D Na bank zamknięty jakiś zawór lub zapowietrzona pompa. Sprawdź filtr tak jak poradził wcześniej kolega (at)W0jtek92
Niestety nie miałem do czynnienia z ta skrzynią , ale jeśli filtra nie ma na zewnatrz skrzyni to jest on w misce olejowej, przykrecony do płyty sterującej. W misce powinien byc korek spustowy. O ile w skrzyni jest bagnet kontrolny ( poziomu oleju) to korek w misce jest korkiem spustowym. Jeśli takiego bagnetu nie ma to korek w misce jest koekirm kontrolnym...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
pod zaznaczonym dekielkiem jest filtr fazy ciekłej.część zanieczyszczeń wyłapuje filtr fazy lotnej a reszta osadza się w wtryskach oraz z gazem zostaje spalona.czyszczenie reduktora możliwe jest po jego rozebraniu a następnie wymagane jest ustawienie ciśnienia.
0.4 litra/100km to zadna róznica wystarczy ze zatankujesz kaszlaka raz po sam korek a drugi raz tankując- benzyna wolniej sie uspokoi w zbiorniku i stad te róznice a nie przez to ze masz nowe świece i filtr powietrza to własnie zapchany filtr powoduję zwiększenie zużycia
Jaki stan linki od gazu? Kiedyś miałem coś takiego, że taka oto linka się przycinała i dawało to taki sam efekt jak twój ;-) Twój zip jest to 4 suwowy czy 2 suwowy?? Jeśli ma rozrząd to 4 suwowy, jeśli zaś lejesz do niego olej(mieszasz z paliwem lub jest pod siedzeniem korek na olej) to 2 suwowy. Do przeczyszczenia również filtr powietrza, filtr paliwa,...
Wymień filtr paliwa/dolej oleju 2T (do dwusuwów) do paliwa. Proporcje znajdziesz w sieci, dużo osób tak robi i sobie chwalą zwiększone przebiegi bez awarii wtrysków czy pompy. PS. W starych autach celowym było dodanie niewielkiej ilości benzyny do ropy (różne powody - znam osobników którzy tak robili). Po takim zdarzeniu na stacji to moim zdaniem powinieś...
Hmmm nie powinno byc wiekszej mocy ze wzgledu na to ze przekroj jest taki sam lub wiekszy a jezeli polepszylo się cokolwiek to chyba prawie niezauwazalnie. Np ja wywalisz na chwile filtr powietrza to tez ci się polepsza osiagi. Dla tych niewielkich zmian ludziska wsadzaja filtry stozkowe. Przekroj ten sam ale nie jest nadmuchiwane powietrze(zbyt uboga...
wody w filtrze paliwa. Olej jest, filtr paliwa wyczyszczony Wodę trzeba spuścić,odkręcając korek od spodu filtra w sumie to powinno być w instrukcji jak to zrobić kontrolka oleju - sprawdź czujnik oleju
Sprawdz czy masz korek spustowy w sprzegle, wymiana w sprzegle i skrzyni to jedno. jesli nie masz korka to wymiana dynamiczna albo czesciowa ( na dwa razy conajmniej) w dwoch ostatnich bedziesz wiecej oleju potrzebowal. Potrzebujesz tez bagnet do mierzenia poziomu oleju jesli nie posiadasz. Oczywiscie filtr i uszczelka miski olejowej, dobrze przy okazji...
https://obrazki.elektroda.pl/2128460100_... Przedstawiona tu maszyna jest wynikiem gruntownej przebudowy i modernizacji szwajcarskiej wiertarki FK 300. Jest to wysokoobrotowa (od 24000 do 48000 obr/min) wiertarka odwrócona, mogąca pracować jako wiertarka „optyczna” (wymierzanie otworów przy pomocy mikroskopu) lub półautomatyczna kopiarka,...
Ja bym radził na początek sprawdzić stan silnika. Na impulsatorze widać sporo opiłków żelaza, co świadczy o zużyciu któregoś z części silnika, a nie zostały one wyłapane przez korek z magnesem i filtr oleju. Na pokrywie alternatora od temperatury spaliła się farba. Koło magnesowe aż załapało brązowego koloru, ale to już ciężko będzie dyskutować czy...
MERCEDES-BENZE (W211) 500 (273.960) 2005 - 2009 Uwaga: Zawsze wymieniać śruby rozciągliwe i nakrętki samoblokujące Głowica cylindrów http://obrazki.elektroda.pl/9296007200_1... Powiększ Głowica cylindrów (śruby) (Gwinty lekko nasmarowane) » Patrz 'Informacje dodatkowe' Etap 1 (Śruby 1 - 10)20 (Nm) Etap 2 (Śruby 1 - 10)50 (Nm) Etap...
Proszę bardzo: Całość wykonujemy z transmisją w kanałach naturalnych, ze względu na mnogość programów. Stosujemy 2 wzmacniacze Hirschmann HMB 10 B ze względu na ich znakomitą selektywność i czułość, jeszcze lepszą niż w słynnych CMU-108. Przykładowe rozwiązanie: Wzmacniacz 1: wejście BI FM - antena dipolowa UKF OIRT. Przed wzmacniaczem filtr pasmowoprzepustowy...
Witam. Mam problem z ciśnieniem oleju w corsie D 1.2 silnik Z12XEP. Corsa końcem września miała wyciek z czujnika ciśnienia oleju. Wymieniłem na nowy, problemu brak. W październiku wymiana oleju i filtrów na zimę, olej ten sam co zawsze i na świeżym oleju odezwał się rozrząd, głośniejsza praca. Autko 181tysięcy przejechane więc miał prawo - i tak długo...
Cześć, Dotknęło mnie dzisiaj dość nietypowe mierzenie się z problemem zmywarki. Od wczoraj nie jestem w stanie aktywować prania. Z samym włączeniem zmywarki nie ma problemów, jednak aktywacja funkcji START/PAUSE zmusza zmywarkę do myślenia (nie dzieje się jednak nic, nie pracuje, nie pompuje wody w tym czasie - cisza). Po upływie ok. minuty bezczynności,...
Skoda octavia 2009 rok 366tys przejechane. Olej wymienialem parę dni temu tak profilaktycznie bo już mówię może to pomoże jednak nie pomogło więc stan oleju też jest ok. Jedyne co mnie tam trochę zdziwiło to że korek z filtrem jakoś łatwo wyszedł. Wcześniej jak wymieniałem to jakoś mocniej trzymał ten korek, w którym jest filtr to może jeszcze raz to...
Tak, olej też mój, leje zawsze ten sam więc wole kupić, żeby klasa/marka/firma była ta sama. Ciągle ten sam olej, ten sam producent. Konkret: Mazda 3 benzyna AD2018, mój olej 0W20 230zł/5litrów z Allegro (wysyłka gratis), filtr 18zł (sklep za rogiem specjalizujący się w japończykach), mój serwisant za wymianę bierze 50zł, nie pracuje na czarno (ma zarejestrowaną...
(at)mrrexw Korek w odlewie jest wyżej,bo dno ma swoją grubość.Sam przestań lać wodę, spędziłem w "kanale" ponad 25 lat i te 150 czy 200ml można wsadzić między bajki. Zawsze coś zostanie,ale nie aż tyle. Najwięcej zostaje w niecce pod wałkiem nierządu,tego akurat nikt nie odsysa,bo mało kto zwraca na to uwagę.Tak samo jest ze spuszczeniem oliwy i wkręcaniem...
Witam. Koledzy do sprężarki HS-31 chcę dodać chłodnice powietrza ze starego kompresora KP-2. Po rozebraniu wszystko ze środka się wysypało tzn. nagar 2 blachy z dziurkami i dwie przekładki z filcu. Na moje oko jest to jakiś tłumik szmerów tylko w którym miejscu go zamocować? Może ktoś rozbierał i pamięta jak to wyglądało i jaka była kolejność? To nie...
Powyżej kolega podał linka w którym są rozmiary oringów do wymiany na pokrętle filtra, ale link ten może też błędnie sugerować że jest to pokrętło dociążania jak w C-330, a jest to faktycznie pokrętło do czyszczenia filtra hydraulicznego tam wbudowanego, gdyż C-335 ma dwa filtry hydrauliczne. Ten z boku przy nodze zgrubny i pod siedzeniem dokładny....
korek uszczelka filtr filtr korek paliwo korek filtr oleju
lexia sterowniki interfejsu mostek l293d ducato zabezpieczenia
wentylatory rx6600 szpiegowanie telefonu
Volvo FH/FM VECU DID 078-12 FMI 12 – awaria sterownika, objawy, diagnostyka Kod U1318 w Citroen C4 - problem z magistralą CAN