Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Tak, paliwo podczas pompowania pompką wraca przelewem. Zapomniałem wspomnieć, że wymieniłem na nowy zbiornik wraz z wężykami i filtrem. Korek paliwa też nowy.
Witam!Sprawdż czy paliwo dochodzi do pompy.Może filtr paliwa nie puszcza paliwa.Odkręć korek z dołu filtru paliwa i zobacz czy leci paliwo.Zakręć korek i póżniej odpal.
Przymierzam się do samodzielnej wymiany filtra paliwa z oryginalnego fabrycznego na PP839/5 Filtrona. Mam dwa pytania: 1) czy mogę bez obaw przelać paliwo ze starego filtra do nowego, czy nowy filtr mam zalać "świeżym" paliwem ? Nowe paliwo nie jest problemem, ale zdania widzę podzielone a budowy filtra nie znam. 2) do jakiego poziomu zalać paliwo...
Schodzi paliwo obsady pompowtrysków korek przy pompce do odpowietrzania na filtrach nieszczelność separatora Nie zgasł by nagle. Nie szukaj dziury tam gdzie jej nie ma. W dniu dzisiejszym po weekendzie odpalil normalne bez żadnego zajakniecia się. Na pracującym silniku poruszaj wiązką z lewej strony kabiny (po otwarciu maski).
Woda we filtrze paliwa. W dolnej części jest korek - czujnik do spuszczania wody.
nie wykluczone że będę widział Ciekawe doświadczenie, naprawdę warto zobaczyć. Dla Scanii V8 16l wraz z fabrycznie montowaną hydrauliką w 2004 roku, napełnienie wszystkich układów (hydraulika siłowa, odpowietrzenie i napełnienie układu paliwowego (bez zbiornika paliwa), napełnienie i odpowietrzenie układu chłodzenia, układ wspomagania kierownicy etc.)...
Na gorącym czy na zimnym tak się zachowuje? Ssanie automatyczne ma czy ręczne? Jeśli na gorącym to trzeba sprawdzić dokładnie filtr paliwa w zbiorniku, filtr powietrza wymienić lub wyjąć, poluzować korek od paliwa, sprawdzić czy dochodzi paliwo do cylindra. Jeśli jest OK to pozostaje gaźnik, rozebrać, wyczyścić, przedmuchać sprężarką, dobrze uszczelnić....
najczęstsza przyczyna oprócz nie działającej pompki to cofanie się paliwa i zapowietrzanie układu, problem rozwiązuje zaworek zwrotny przed filtrem paliwa. ogólnie te serie ciężko palą. na przyszłość włącz pompkę i poluzuj plastikowy korek na filtrze az zacznie lecieć samo paliwo. Następnie kręć rozrusznikiem (jak zejdzie całkiem paliwo to trzeba podławodać...
Filtry paliwa - jak mróz, to zapycha parafina. Czasem podejrzane paliwo ma w sobie coś, co zapycha filtry. Jeśli u Ciebie nie ma mrozu, paliwo pewne, to możesz przeskoczyć grzebanie w filtrze do pompki. Masz ustalić czy dochodzi powietrze do zbiornika (można odkręcić korek), czy paliwo dociera do pompy wtryskowej i czy działa pompa wtryskowa oraz dalej...
Czyli tu chodzi o bardzo powoli przeplywajace paliwo przez kranik przy zbiorniku lub jakis filtr paliwa po drodze albo jeszcze 1 mozliwosc - 'przytkany' rdza lub paprochami korek paliwa w zbiorniku, przez co jak paliwo z niego wyplywa - to podcisnienie nie pozwala na wiekszy przeplyw do gaznika / ewidentnie cos po drodze od zbiornika - do gaznika jest...
Kolego wyciągnij logiczne wnioski z tego co napisałeś: Iskra jest. Za to problem jest z paliwem. Jak naleje paliwa wężyk przed pompką i filtr to malczan zapali i podziała z 30 sekund. Filtr jest pusty. Paliwo pewnie pod wpływem upałów wyparowało bo go dużo tez nie było, może ze 4-5 litrów. Po prostu pompa nie podaje, nie zasysa paliwa z baku, z powodu...
Witam, Posiadam traktorek firmy husqvarna model ct 160 z silnikiem 15,5hp /11,5kw. Mam problem z poborem/ zasysaniem paliwa do gaźnika. Na zimnym silniku zapala po nagrzaniu się wyciąga całe paliwo z filtra paliwa ( na początku wypełniony w 3/4) i gaśnie. Jest nowy filtr powietrza, paliwo w zbiorniku, korek zbiornika paliwa przepuszcza powietrze do...
Zaworek na filtrze paliwa, przewody do filtra, korek do spustu wody z fltra czy jest dokręcony i na końcu sam filtr może być wadliwy.
Spusc wodę z filtra paliwa. Powinien się znajdować korek na dole filtra. Jeżeli miałeś mało paliwa, mogła wytrącić się parafina. Co gorsze wody też jest dużo w paliwie z Orlenu, choć sam tam tankuje, ale wiem co widziałem przy ostatnich mrozach. Zalej go, i pozwól popracować na wolnych. Potem testuj jak do tej pory. Takie zachowanie "śmierdzi" zapowietrzeniem...
Jaki stan linki od gazu? Kiedyś miałem coś takiego, że taka oto linka się przycinała i dawało to taki sam efekt jak twój ;-) Twój zip jest to 4 suwowy czy 2 suwowy?? Jeśli ma rozrząd to 4 suwowy, jeśli zaś lejesz do niego olej(mieszasz z paliwem lub jest pod siedzeniem korek na olej) to 2 suwowy. Do przeczyszczenia również filtr powietrza, filtr paliwa,...
Witam. Po aplikacji środka do czyszczenia wtryskiwaczy, wymianie filtra paliwa, odpowietrzeniu układu silnik odpala, jednak działa tylko do czasu, aż (ciężko mi to wytłumaczyć) zassa pompkę do ręcznego pompowania paliwa po czym zgaśnie bo nie może zaciągnąć świeżego paliwa z baku - widać jak wciąga grzybek od pompki i gaśnie. Aby odpalić ponownie trzeba...
Przytkany albo zalany paliwem przewód odpowietrzania zbiornika paliwa. Przyczyną jest właśnie tankowanie "pod korek". Udrożnić poprzez przedmuchanie sprężonym powietrzem (z wyczuciem) po odpięciu filtra węglowego (pod przednim prawym błotnikiem, bliżej drzwi pod plastikowym zakolem) . Uważać przy tym bo w przewodzie będzie paliwo które należy usunąć....
Skoro paliwo leci to znaczy ze kranik jest drożny.Opaski i sam przewod gumowy wymieniany. Dziś czyściłem korek wlewowy paliwa nie przysniosło to zmian. Otwór korka wlewu jest drożny
To jest woda w filtrze paliwa. Z dołu filtra paliwa masz korek z kabelkami i to wykryło wode w filtrze ,wyczyśc to i powinno pomóż albo odłacz na próbe najpierw.
A próbowałeś odkręcić korek wlewu może nie działa odpowietrzanie baku?
A nie wypluwa ci paliwa przez korek wlewowy. Mam identyczną kosiarkę z napędem i miałem przypadek wypluwania paliwa przez korek. Pomogło rozkręcenie obudowy filtra powietrza, wymycie filtra i nasączenie gąbki olejem.
Sprawdź jaką mieszankę (proporcję) wymaga ten silnik, paliwo powinno być świeże. Gaźnik do sprawdzenia (wszystkie dysze muszą być drożne) oraz filtr paliwa. Uruchom silnik bez korka zbiornika paliwa, może niedrożny w nim otworek. Do sprawdzenia świeca zapłonowa i "fajka" świecy, jakość iskry z cewki WN a także tłumik wydechu, który nie może być zapchany...
Pozostaje paliwo jak pisałem wyżej, proszę wziąć to pod uwagę. Nie wiemy w jakim stanie ma kolega filtr paliwa jak ja kiedyś miałem, powietrze które dostawało się do filtra poprzez pęknięty korek spustowy kondensatu ( wody ) w spodniej części filtra paliwa. Proszę sprawdzić czy w przewodach paliwowych nie ma bąbli powietrza. Innym problemem mogą być...
Jak w baku jest faktycznie niewiele (kilka, kilkanaście l) paliwa, to dolał bym świeżego. Jak sporo więcej, to można spuścić ile się da. Od dołu powinien być korek spustowy. Filtr paliwa i świece, też by wypadało wymienić, zwłaszcza jak dawno (lub wcale) nie był (y) wymieniane. Paliwo pewnie zeszło do baku a warknął na resztkach. Pozdrawiam.
Błąd w logice AI. Komora pływakowa napełnia się pierwsza. Żeby do tego doszło musi być drożny kranik, filtr, przewód paliwowy, zawór komory pływakowej. Niespodzianką dla wielu jest otwór w korku paliwa. Po co on jest, nie wiadomo... Gdy się zapcha kurzem, to paliwo nie chce spływać do komory pływakowej. Prosty test - odkręcenie korka wlewu paliwa -...
Nie korek. :) Króciec dopływu paliwa do filtra.
Na dole podstawy powinien być korek , jak go odkręcisz to wypłynie paliwo. Przedtem odłącz przewód zasilający to szybciej zleci.
Nie ma korka. Pierwszy lepszy warsztat - paliwo trzeba wypompować, wymienić filtr.
Ale to chyba logiczne że paliwo do gaźnika powinno być zasysane przez filtr ... może jest już zapchany i dlatego nie chce zapalić. Ten "odpowietrznik" w korku to zazwyczaj malutka dziurka, spróbuj dmuchnąć przez korek tylko go wyczyść dokładnie ;)
Mogą być takie przyczyny :zamknięty zatkany uszkodzony kranik, zatkany przewód podciśnienia kranika, zatkany filtr paliwa w kraniku bądź poza zbiornikiem, korek lodu w przewodzie paliwa, zacięcie iglicy paliwowaka, za uboga lub za bogata mieszanka, nieszczelny kolektor, dysza paliwa główna zatkana, paliwo z wodą, świeca zapłonowa za zimna= o zbyt wysokiej...
jakbyś miał zatkany filtr paliwa to cały czas byś miał problem ,możesz popuścić korek wlewu paliwa bo przy przytkanym odpowietrzniku mogą być podobne objawy.
Dzień dobry, mam problem z 330. Ciągnik wydaje mi się, że jest słabszy, widzę to np. po ręcznym gazie, oraz czasami po jakichś 10 minutach gaśnie i jest go bardzo ciężko uruchomić albo wcale. Wiem że są podobne tematy ale nie będę odgrzebywał starych tematów. Teraz co do tej pory zrobiłem: wymieniłem na nową pompkę paliwową zasilającą, filtry paliwa....
Zawsze kiedy zmieniałem filtry pozostałe paliwo wyciągałem strzykawką tym razem odkręciłem właśnie ten korek spustowy ,chciałem dodać kolejny objaw trochę dziwny .Zauważyłem że jeśli jest w zbiorniku mało paliwa (kontrolka rezerwy miga )przejechałem jakieś 100 km i błąd się nie pokazał ,po dolaniu paliwa błąd wskoczył po 1 km
Witam, mam problem z autem mianowicie, pod samym domem auto zgasło z powodu braku paliwa w baku. Dolałem 15L benzyny próbowałem odpalił, odpalił ale dusi się kopci Czuć spaliny na zewnątrz. Wymieniłem pompę paliwa,filtr również. Dodatkowo korek wlewu paliwa z odpowietrznikiem bo był uszkodzony. Pomimo tego auto, chce odpalic ale nie może a jeśli się...
Korek odwadniający zakręcony? Może nie zakręciłeś i paliwo do gleby uciekło. Sprawdź czy na pewno paliwo jest w filtrze. Po wymianie filtra paliwa odpalił i zgasł czy od razu nie chciał odpalić? Ps. zmień datę produkcji.
Przelanie gaźnika - wciśniecie pływaka tak aby paliwo wypłynęło otworem przelewowym w gaźniku Przy odkręconym korku zbiornika paliwa ten sam problem. Tak jak pisałem paliwo przez kranik i filtr przepływa normalnie
Ponownie przeproszę za post pod postem, myślę że możemy zacząć mówić o jakimś sukcesie. Dzisiejszy przejazd z nowym filtrem powietrza, zrobione z 10-15 km, korekta długoterminowa 6%, a krótkotrwałe chodzą z zakresie -3/+6%, na wolnych obrotach -3/+3%, korekty już nie latają jak chcą i na pewno nie w takim zakresie jak wcześniej. Co o tym myślicie? Dodatkowo...
wody w filtrze paliwa. Olej jest, filtr paliwa wyczyszczony Wodę trzeba spuścić,odkręcając korek od spodu filtra w sumie to powinno być w instrukcji jak to zrobić kontrolka oleju - sprawdź czujnik oleju
Możesz spróbować. Na pompie paliwa korek oznaczony jako V Odkręcić i strzykawką zasysać z niego powietrze, aż pojawi się paliwo. Drugi sposób, może trochę bardziej prosty. Odkręcić odstojnik na filtrze paliwa, nalać do niego paliwa tak aby po ponownym zakręceniu cała szklanka była wypełniona paliwem. Jest szansa, że zassie.
To od innej strony- układ paliwowy. Kranik, filtr paliwa, pompka, otworek w korku zbiornika. Najlepiej rozkręcić całkiem bo czasem jest glut co blokuje paliwo po pewnym czasie.
Sprawdź filtr paliwa, a szczególnie korek spustu paliwa, wygląda że się zapowietrza.
najpierw sprawdz czy niema wodu w filtrze paliwa albo odkrec korek pod nim i zobaczysz co bedzie leciec a co do odpowietrzania to poluzuj nuple na przewodach wysokiego cisnienia te na wtryskach i krec rozrusznikiem do momentu pojawienia sie paliwa ja bym stawial jednak na swiece zarowe pozdr
Coś nie najlepiej ze znajomością tego ciągnika u ciebie. Powinieneś zaopatrzyć się w książkę. Pomoże ci w obsłudze 30-ki. Jedynka to śrubka służąca do odpowietrzania pompy wtryskowej. Dwa to korek pod którym jest tłoczek pompki zasilającej, trzy to miarka oleju, cztery ręczna pompka którą będziesz pompował odpowietrzając układ paliwowy i pięć filterek...
W gaźniku muszą być drożne dysze i kanaliki. Czy masz filtr paliwa na przewodzie ze zbiornika do gaźnika, może jest zanieczyszczony. Sprawdź, czy paliwo dochodzi do gaźnika a także, czy kranik bezproblemowo przepuszcza paliwo w pozycji "ON". Zobacz, czy kranik paliwa posiada wewnątrz zbiornika filtr, może jest zanieczyszczony. Ssanie do przeglądu jak...
Witam . Problem jest taki że cieknie benzyna z filtra węglowego górnym odpowietrznikiem który jest zawsze otwarty . Ktoś ma pomysł dlaczego tak się dzieje ? Proszę o pomoc Filtr par paliwa do wymiany. Powód-tankowanie pod korek, po odbiciu pistoletu.
Preparat cx80 do czyszczenia styków. Zgadza się że wd40 jest tłuste i przewodzi. Wody raczej tam nie będzie, bo filtr był pół roku temu wymieniany na oryginał 1906A6. A paliwo mam od Dzwonnika, które jest dobrej jakości. Co do preparatów wlewanych do baku były dolewane, tak samo dodatek oleju 2t w stężeniu 1:200 pełen syntetyk. Z reguły korka z filtru...
Czy filtr powietrza jest czysty i otwory wlotowe obudowy filtra też czyste (zabrudzony filtr to brak powietrza potrzebnego do mieszanki)? Czy gdy dodajesz gazu to w zbiorniku paliwa jest widoczne bulgotanie? Czy w wężykach są widoczne bąbelki powietrza? Czy jeśli podczas pracy kosy odkręcisz lekko korek ze zbiornika paliwa to praca kosy się poprawia?...
Ogrzałem filtry, pompę paliwową i teraz chyba układ paliwowy się zapowietrzył, odkręcając ten korek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8cf8... zamiast pojawić się paliwo to pompka chodzi nieco głośniej i słychać w baku jak tłoczone jest powietrze do środka zbiornika. Nie mam doświadczenia z tym ciągnikiem ponieważ zakupiłem go niedawno...
Odgrzeje. U mnie problem pojawia się z checkiem i gaśnięciem po każdym tankowaniu, wymieniałem regulator ciśnienia paliwa i filtr paliwa bo auto mi gasnelo. Silnik 2.0 HDi 90km. Wczoraj zero problemów, otworzyłem korek paliwa, usłyszalem sykniecie. Zalalem 20 litrów z bańki, załączam silnik a tu check i tryb awaryjny. Po ponownym odpaleniu tryb awaryjny...
Elektrozawór wysuwasz w górę i masz dostęp, tylko wyczyść ten syf zanim odkręcisz korek. Filtr paliwa jest dostępny po zdemontowaniu koła oraz nadkola PP.
Witam, Astra H 1.8 125kM. Zaczęło się od nierównej pracy silnika po postoju na wolnych obrotach, po rozgrzaniu było ok. Zauważyłem, że tworzy się podciśnienie w zbiorniku paliwa. Po poluzowaniu korka wlewu paliwa objawy ustąpiły ale czuć paliwem w kabinie. Zawór EVAP sprawdzony działa, napięcie sterowania dochodzi. Brak błędów. Jaka może być przyczyna...
No chyba, że to jest sprawka kompletnie debilnego komputerowego systemu zarządzania poziomem paliwa koncernu Renault. Miałem tak w starym Twingo 2001 ale podejrzewam, że to dotyczy wszystkich modeli. To jest jakiś absurd - pomimo że komputer otrzymuje realne informacje z czujnika paliwa, to i tak stosuje jakieś preinstalowane algorytmy i pokazuje czasem...
EGR i DPF zostały wyłączone w sterowniku (EGR niezatkany, DPF fizycznie usunięty). Kopci na szaro/niebiesko - zapach spalin jest gryzący, po postoju na jałowym, gdy przepędzę go to podymi chwile intensywniej po czym podczas jazdy dymienie jest niewidoczne... (filmik 1 - pokazuje intensywność dymienia). Rano gdy jest zimny musi dłużą chwilę pokręcić...
paliwo OK- wtryski OK-filtry OK, ciśnienie paliwa OK, jeżdżone bez korka w zbiorniku - podmieniam sterownik bo już chyba wyczerpałem wszystkie możliwości
Podstawa, to wymiana filtra paliwa, przed każdym sezonem zimowym i to bez względu na to, czy filtr ma 2000, czy 20000 przebiegu, oraz tankowanie na pewnych stacjach. Wystarczy raz zatankować jakieś dziadostwo na niepewnej stacji - mimo iż przedtem zawsze tankowaliśmy dobre paliwo - i problem murowany. Dodatki do paliw, należy dolewać w dodatnich temperaturach....
Witam, bardziej juz te objawy moglyby wskazywac - na 'przytkany korek / odpowietrzenie' w zbiorniku paliwa Ten temat też już wcześniej sprawdzony.. jeździłem nawet bez korka. Paliwo ogólnie leci niezłym ciórem. :]
P0170 wraca jak bumerang, to zmora gdyż oznacza szukanie igły w stogu siana i nie ma jednoznacznej diagnozy. P0170 „korekta paliwa- zakłócenie działania”. P0170 to jest albo lewe powietrze albo sonda sobie nie radzi Najpierw sprawdź to za co nie musisz płacić czyli lewe powietrze. Na dolocie od przepływomierza do przepustnicy + odma. Na wydechu od bloku...
Serdecznie dziękuję za rozjaśnienie sytuacji! Zdam relacje wieczorem, zacznę od filtra. Paliwo w baku pełne pod korek. Jak nie pomoże to jutro pod kompa i sprawdzenie napięcia.
Witam po długiej przerwie... Problem nadal istnieje lecz mam już bardziej sprecyzowany kierunek błędu. Zapowietrzenie mimo wszystko wynika gdzieś z baku..., dziwne bo gdy stosowałem zaworki przy filtrze na próbę to nic nie wykazały... Auto odpala bez problemu kiedy nie ma korka wlewu, wychodzi na to, że paliwo się cofa. Przeglądając schematy natrafiłem,...
Nie trzeba nic rozkręcac. odkręc korek od wlewu paliwa Sciagnij wężyk przy filtrze, dmuchnij mocno, jak nie bedzie szło to znaczy ze zapchane sitko, jak bedziesz czuł ze idzie to wszystko ok w baku i trzeba sprawdzić szczelność ukladu od filtra do pompy
Co to za typ silnika? BKC ATD czy inny? asv Moze masz ladowanie w aucie sprawne ale akumulator na mrozie traci pojemność. Ładowanie w porzadku i nic nie "zjada" akumulatora na czas parkowania. A jakie było stare paliwo? Kolor zawartość? Co opisałem powyżej. Było lekko brązowawe, pożniej juz miało dobra barwę - jak odkrecałem korek spustowy filtra....
Witam, mam problem z nożycami spalinowymi po zimie, rok temu chodziły bez problemu. Ciężko palą, nie wchodzą na obroty, po dodaniu gazu gasną, paliwo nowe, gaźnik oraz cewkę zapłonową wymieniłem na nową, nic to nie dało. Pierścienie nie zapieczone, cylinder idealny, jak miałem rozkręcony silnik stawiałem na uszczelniacze na wale, ale są ok, iskra jest,...
Gaśnięcie po nagrzaniu, to objaw zacierania silnika. Ten jest dwusuwowy czy czterosuwowy? Po nagrzaniu może też się psuć układ zapłonowy. Szczególnie podatne będą wynalazki z elektroniką. Kondensator zapłonowy też może być podatny na wysoką temperaturę. Słabnie izolacja w kondensatorze, słabnie izolacja kabla WN i fajki. Musisz zaobserwować czy po zatrzymaniu...
Filtr paliwa, jest na końcu wężyka, w zbiorniku paliwa, odkręć korek to będziesz go mógł wyciągnąć. Schemat posłałem.
W tych modelach nie ma lampki oleju przy niewłaściwym ciśnieniu oleju powinien pojawiać się komunikat oil faull i tak dalej,czujnik oleju jest wkrecony. U mnie pojawia się komunikat servis stop ale najbardziej mine nurtuje te pierwsze pytania które zadałem to o paliwie katalizatorze korektach paliwowych Dodano po 12 https://obrazki.elektroda.pl/2646996900_...
[quote="wpsowa692"]Pwnuk a jaki sens ma zakładanie podkładki miedzianej skoro górny korek to jednocześnie odpowietrznik więc jak pompa się napełni to i tak będzie wychlapywać. No właśnie. Gdyby pompka zasilająca była nieszczelna, to by nie tłoczyła paliwa na filtry i później do wtryskowej, a pompka zasilająca też musi mieć "siłę", żeby przetłoczyć paliwo...
To silnik gaźnikowy, 8V czy 16V? Na początek nie zaszkodzi: - jak z paliwem? Czy do zbiornika nie dostała się skroplona woda? Nie ma jakiegoś "korka" w układzie? - warto sprawdzić cewkę i przewody zapłonowe oraz świece. Cały układ zapłonowy warto przetrzeć i pokryć olejem silikonowym, który "wypiera" wilgoć. - czy do układu chłodzenia była dolewana...
Dzisiaj po trzydniowej walce w końcu doszłem o co chodzi. Mam traktorek MTD z silnikiem thorx 4p90jhd. Silnik odpalał bardzo dobrze, lecz po ok.5min przerywał i następnie gasł. Nie dało się go odpalić za nic, ale jak chwilę postał to znowu wszystko wracało do normy i tak przez 5min... Zdejmowałem gaźnik parę razy, wyczyściłem przejrzałem zamontowałem...
Zapowietrza się w czasie pracy - prawdopodobnie nieszczelny układ zasilania paliwem - od zbiornika do odstojnika i dalej do pompki. Jeśli traktor traci moc, to może być zapchany otworek w korku wlewu paliwa. Objaw ustąpi po odkręceniu korka. W takim razie trzeba oczyścić otworek. Kranik też może nałapać śmieci i paliwo będzie kapać jak krew z nosa zamiast...
Sęk w tym, że tam jest tylko plastikowa, wciskana zaślepka, ta biała, widoczna na zdjęciu, a w starym filtrze jest zaślepione fabrycznie. Faktycznie. Nie wiem co mi się ubzdurało że czujnik wody jest w miejscu korka spustowego........... Dodano po 3 Znacie jakieś metody, jak to zaślepić, żeby paliwo nie uciekało? Wymienić na wlasciwy. I nie kombinować...
Nie ma kranika, bez korka dzieje się tak samo czyli w filtrze sucho, dopiero po chwili jak paliwo tam spłynie, czy ja dmuchnę do zbiornika to odpala. A kopcenie sam nie wiem, wydaje mi się ze z paliwa, tak to czuć, też dużo pali, sam podnosi obroty (falownik) i wtedy buchnie dymem.
Sprawdź dokładnie gaźnik, gdyż opisane objawy przemawiają za niewystarczającą ilością paliwa. Udrożnij starannie dysze i kanaliki w gaźniku oraz w korku w zbiorniku paliwa. Paliwo winno być świeże i sprawny filtr paliwa. Gaźnik zamontuj starannie (równomiernie) wraz ze sprawną uszczelką, a regulację przeprowadzaj na ciepłym silniku. Filtr powietrza,...
Tak korek paliwa też zmieniałem, filtr paliwa wymieniony na nowy.
Witam, Mam za dużo paliwa w chińskiej podkaszarce, gaźnik za dużo paliwa pobiera i za dużo pcha z powrotem, przez to paliwa jest pełno w silniku. Jak wyłączę silnik i odkręcę gaźnik to paliwo cały czas tryska z iglicy. Po ostatnim koszeniu zostało paliwa w zbiorniku tak z 200ml i później nie było już nic, część wyleciała przez filtr powietrza, część...
Witajcie, Mam ogromną prośbę o pomoc bo już szczerze mówiąc nie mam pomysłów na mój samochód i zaczyna mi działać na nerwy. Szukając na forach , można odnieść wrażenie, że to dość typowa usterka ale wszelkie możliwe rozwiązania nie zadziałały. Zaczęło się od drgania na postoju. Na początku delikatnie, później już regularne telepanie od momentu, kiedy...
Nie zakładaj najgorszego. Miałem takie z dziurą w tłoku, a dojeżdżały na trzech cylindrach albo z krzywą korbą. Jak jeździł na "oranżadzie", to na pewno filtr i paliwo ze zbiornika out. I przy okazji sprawdzisz pompkę w zbiorniku. A może pompa tandemowa jest przytarta (to tańsza opcja), będzie to widać po ciśnieniu paliwa, jak jej podłączysz manometr....
Dzisiaj rano nadal nie dawało się uruchomić silnika. Zgodnie z zaleceniami jednego ze znajomych sprawdziłem wszystko co było "dotykane" w czasie wizyty w ASO przy wymianie filtra paliwa. Dwa miejsca wzbudziły podejrzenia: 1.Zamocowanie filtra - filtr był bardzo mocno dokręcony, do tego stopnia że trzeba było użyć żabki i imadła by to odkręcić. Gumowa...
Witam mam problem z piłą Husqvarna 435 piła nie dostaje paliwa sucha świeca i tłok po nalaniu paliwa pod świece odpala. Diagnozując że to wina gaźnika rozkręciłem gaźnik i wyczyściłem sprejem nie wiem czy wszystkie szczeliny w gaźniku wyczyściłem złożyłem wszystko do kupy i piła nadal nie odpala zauważyłem że co jakiś czas gdy odkręcam korek od paliwa...
Zrób próbę z banki z ropą, na rozgrzanym podepnij go pod bankę, odpal na 10 minut żeby się odpowietrzył, zgaś, zostaw na całą noc i rano próbuj jak zapali. Ok, dziś już za późno na ten eksperyment, ale w poniedziałek zrobię j.w. Tylko czemu ma to służyć ? Coś ze zbiornikiem paliwa lub przewodami paliwowymi nie tak ( nieszczelne przewody) ? pzdr Nix...
Częsty przypadek to nieszczelny korek na podstawie filtra paliwa(imbus nr 6 ).Wymiana oringu pomaga.
Po spuszczaniu wody nic nie trzeba odpowietrzac - odkrecasz korek, przekrecasz stacyjke i pompka paliwa sama wypycha paliwo z ew. woda. Po wymianie filtra tez nic sie nie odpowietrza - wystarczy przekrecic stacyjke 3-4 razy zeby pompka troche popracowala i po temacie. Co do stwierdzenia przyczyny - za malo konkretow. Moze woda w filtrze byla juz dluzej...
Witam Sprawdź na pracującym silniku czy nie wycieka paliwo w okolicy pompy paliwa (uszkodzenie uszczelki w pompie). Aby sprawdzic ile pali to musisz zatankować do pełna i kolejne tankowanie do pełna (do pełna - pod korek) i policzyć. Wszystkie inne metody obarczone WIELKIM błędem.
Może głupota ale sprawdź czy korek baku ma drożne odpowietrzenie bo w te żniwa robiłem gościowi takie coś w kombajnie i nie mogli dość co jest grane a tu taka pierdoła w sumie sam przez przypadek od strzała trafiłem.
Kolego d13 ma na zasilaniu paliwem zaworek przy silniku przed filtrami na przelotce kilka razy tam właśnie było zatkane i problemy były z ciśnieniem i odpalaniem Przy pompce na filtrach jest korek plastikowy wymień oringa pod nim twardnieje i łapie powietrze. Jeśli chodzi o pompowtryski to na balansie cylindrów wyjdzie jeśli jest balans około +- 50...
Rzeczywiście gdy zatankowałem pod sam korek samochód to mogłem nim przejechać pierwsze 70 km bez problemów. Potem problem powtarza się średnio co kilka kilometrów max 30. Nikt mi nie wymontowywał pompy wtryskowej na stole i w taki sposób jak piszesz na pewno nie sprawdzał. Na pompie widać że się paliwo sączy ale bardzo, bardzo delikatnie, ale to w/g...
Pierwsze jak padnie zajrzyj do filtra paliwa (wyciągasz zawleczkę i podnosisz korek z przewodami) czy jest paliwo. Możesz sobie porównać do stanu jak palił normalnie. Częste przyczyny to zapchanie sitko w baku na pompie. Padająca pompa. Problemy z wtyczkami na pompowtyskach czy samymi pompowtryskami, ich uszczelnieniem w głowicy. Komputer był podłączany...
Sprawdź jaką temperaturę paliwa widać w w parametrach, skoro jest uszkodzony to tak czy inaczej trzeba będzie wymienić, a odpowiada przede wszystkim za kąt wtrysku. Jak zgaśnie to odkręć korek wlewu paliwa do baku, i spróbuj ponownie odpalić. Filtr paliwa był wymieniony czy jeździ w samochodzie niewiadomo jak długo? ew jest taki syf w baku że przypycha...
czyli odczytaj błędy z komputera... A ja bym zaczął sprawdzenia czy dochodzi paliwo, bo to troszkę wygląda na zabity filtr, a jeszcze najpierw odpal bez korka wlewu paliwa, bo możesz mieć zabity odpowietrznik i wytworzyła sie próżnia.
Na moje oko to układ zasilania silnika paliwem - może być kilka przyczyn: - syf w baku i pompka zasilające nie może pociągnąć paliwa - zbyt szczelny korek wlewu paliwa (w baku robi się podciśnienie) - zużyta/uszkodzona pompka zasilająca (wyrobiona/pęknięta membrana) - zapchany któryś z przewodów paliwowych - zapowietrzony układ paliwowy - zapchany filtr...
Nie wiedziałem, mało który model nie ma pompki. Pozostaje zajrzeć przez korek wlewu do zbiornika i obejrzeć dokładnie wężyk (czy nie jest zbyt krótki i sztywny). Jak wyjmiesz filtr paliwa to dmuchnij w niego, powinno nie być wiekszego oporu. Mało który Stihl ma pompkę. Mam już drugą ms180, co trzy lata wymieniam filtry, czyszczę i reguluję gaźnik,...
Witam , Kolego nie napisałeś czy jest to silnik po remoncie czy nie, sprawdziłeś luzy zaworowe i uszczelkę pod głowicą? ,sprawdź też czy paliwo ze zbiornika normalnie dopływa do pompki zasilającej /może kranik przytkany w zbiorniku/ sprawdź też czy korek od zbiornika ma drożny otworek, niekiedy zdarza się że gumki /uszczelki/przy pompce lub filtrze...
Nie masz przypadkiem nawyku tankowania "pod korek"? Jeśli tak - to z dużym prawdopodobieństwem paliwo dostało się do przewodu odpowietrzającego zbiornik paliwa (w skrajnym przypadku trzeba udrożnić przewody i filtr węglowy). Sprawdź również przewody paliwowe przy pompie paliwa (pod tylną kanapą), czy nie są "mokre". Przy silniku giętkie przewody z czasem...
Witam Mam pytanie przez pomylke zalalem 2 litry bezyny do diesla, z czego w baku bylo do 10 litrow ropy. Auta nie odpalilem scholowalem auto wypompowalem paliwo z baku zmienilem filtr paliwa i napelnilem bak dieslem pod sam korek. Nie odpowietrzalem ani nie czyscilem przewodow paliwa.Czy po wykonaniu takiego zabiego auto jest do normalnego uzytku? Gdyz...
Problem rozwiązany, zrobiłem jak kolega pisał zdjąłem przewód przelewowy do zbiornika pompuje a tu nic więc zacząłem czyszczenie zbiornik popmka filtry i przewody no i fakt był brud w przewodzie dającym paliwo do odstojnika i jeszcze odetkałem odpowierzenie w korku może to też była jakaś przyczyna{jedna śrubka z korka wypadła blaszka się przesunęła...
Witam! VW Polo 9n 1.4 TDI 55kw (dodam jeszcze że w porównaniu do innych TDI'ków ma on zawór upustowy) W piątek przy zawracaniu zgasła mi polówka (na wolnych obrotach) po 10 min udało mi się odpalić, tzn. kręciła ale tak jakby paliwa nie dostawała. Sprawdzałem czy jest paliwo w filtrze, korek na dole odkręciłem. Wszystkie kostki które są na zewnątrz...
Zrób tak ; bańka 5 l - w korku zamontowany szczelnie wężyk igielitowy przeżroczysty ok. 1 m Do banieczki nalej paliwa a drugi koniec wężyka podepnij przed filtrem paliwowym.Banieczka z paliwem na dach /lub przy pomocy drugiej osoby/ i poluzuj wylot paliwa za filtrem.Jak zacznie paliwo wypływać za filtrem - dokręć .Filtr odpowietrzony - odczekaj jeszcze...
Agregaty PAB-2 w jednostkach były bardzo rzadko używane szczególnie ostatnio gdy wojsko nie miało kasy na poligony. Jak ćwiczyły jakieś jednostki to duże i jeżeli zabierali elektrownie to dużo większej mocy niż 2 kW. Przypuszczam że twój agregat jest z ZN lub stał latami gdzieś w kącie. Zanim uruchomisz wymień olej, na tłok wlej trochę i na sucho (bez...
przyczyna tego stanu rzeczy jest filtr paliwa a dokładnie korek spustowy znajdujący się w spodniej części filtra i przez niego dostaje się powietrze stąd szarpanie u kolegi :-) dieslami śmigam od 12lat i nie spotkałem się żeby przyczyna takiego stanu rzeczy była pompa wtryskowa albo panewki owszem zgodzę się że przedni uszczelniacz może być walnięty...
witam mam problem z galaxem. Po wymianie głowicy, uszczelniaczy pompek, filtru paliwa , wężyków samochód po postoju większym niż godzina zapowierza się że trzeba go strasznie długo kręcić.Gdy już załapie chodzi równiutko i bez zarzutu, pompa w zbiorniku pracuje i tłoczy,lecz co mnie zdziwiło zaraz po zgaszeniu odkręciłem korek na pompie tandemowej do...
Korek jest ok tak samo filtr jest czysty. Co do tej iglicy to nie wiem jak to ustawić bo aż tak to się nie znam na tym mam poprawić coś z iglicą czy ustawić mieszankę (paliwo+powietrze) na gaźniku.
korek paliwo korek filtr odpowietrznik korek paliwo
długość bagnet kosiarka listwowa formowanie plastiku
Radio tranzystorowe szybko rozładowuje baterie - przyczyny Zmywarka automatycznie przełącza programy - co robić?