Wlac a tym korkiem wlewowym będzie się przelewać to jest korek wlewowy i kontroli poziomu oleju
Możesz wlać,ale pilnuj ilości wlanego oleju. Korek który służy do wlewania jest jednocześnie wskaźnikiem poziomu oleju.
Tak jak pisałeś 0,5l. Ja zawsze lałem do momentu kiedy olej wylewał się przez otwór korka poziomu oleju a w drugim silniku mam bagnet.
A jest jakiś korek gdzie można sprawdzić poziom oleju bez spuszczania go? Zależy od skrzyni, nie wszystkie go mają. https://obrazki.elektroda.pl/5949841300_... (1) Otwór odpowietrzający. (2) korek spustowy. (3) Korek poziomu oleju (W zależności od skrzyni biegów).
Korek do sprawdzania poziomu oleju powinien być nad lewą półosią. Wlewać olej można przez ten otwór lub przez odpowietrzenie skrzyni biegów - na pokrywie wybieraka biegów powinien być taki "grzybek" i jego trzeba odkręcić.
Trzeba sprawdzić najprostsze rozwiązania. Czy filtr oleju dokręcony, czy korek spustu oleju z misy olejowej dokręcony, czy korek wlewu oleju jest na miejscu, jak i miarka poziomu oleju. Dowiedz się także, jaki olej jest zalecany do tego samochodu, a jaki został wlany. https://www.forumsamochodowe.pl/o...
Jacu626 pamiętasz ile oleju powinno być w Karcher K2.01, do jakiego poziomu nalać w tym maleństwie. Znajomy dał mi to ustrojstwo, a tam resztki oleju, wszystko wyciekło. Jeżeli postawię pionowo do dokąd ma sięgać poziom. W K455 miałem chociaż korek przezroczysty do sprawdzania poziomu oleju a w tej niestety nie ma.
Samochód na kanał, wchodzisz pod niego i na skrzyni biegów jest korek, prawdopodobnie na klucz imbusowy. Na samym dole skrzyni do zlania oleju, od przodu śruba, korek do kontroli poziomu oleju i od góry skrzyni do uzupełniania.
Nie może to być korek kontrolny poziomu oleju ponieważ jest kilka cm powyżej korka wlewu. Wlewanie oleju przerywamy gdy zaczyna on wyciekać przez otwór wlewowy. Pytanie pozostaje więc dalej aktualne: po co ten otworek?
Tak, tam nie ma korka od tył mostu. Do sprawdzenia poziomu oleju wkłada się palca do otworu ma się umoczyć, nie może się wylewać.
http://www.zremb.com.pl/gpwp/gpw202t_par... - filtr oleju silnika PP-8.9 - miarka poziomu oleju silnika znajduje się obok filtra oleju - filtr paliwa WP 40-5 - miarka poziomu paliwa wkręcona jest w zbiornik paliwa z lewej strony wózka - obok korka wlewu paliwa - filtr hydrauliki WO815516525 pod wózkiem - miarka poziomu oleju hydrauliki...
jaka skrzynia? dsg czy multitronic? Generalnie jest tak że zapalasz auto, na hamulcu zmieniasz po kolei biegi na każdym trzymając 2-3 sekundy, podpinasz vaga, patrzysz w parametrach aż olej osiągnie 35-40 stopni. Odkręcasz korek spustowy, powinien pokazać sie olej, jak jest to zakręcasz i tyle. Jaksie nie pokazuje to napełniasz od dołu oliwiarką. Korek...
Smarowanie jest racze rozbryzgowe. Na zdjęciu widać wlew oleju do podstawy (fotografia nr 2), a w korku jest miarka do poziomu oleju.
Chciałbym może będąc przy temacie skrzyni, jaki rozmiar sześciokątu rozmiar jest we wlewie, czyli górnego korka poziomu oleju?
Witam. Mam pytanie gdzie znajduje się korek do kontroli poziomu oleju w skrzyni biegów manualnej w Oplu astrze benzyna silnik Z16 SE ? Zamierzam sprawdzić poziom oleju, ale nie wiem gdzie jest korek kontrolny i na jaki klucz. Pozdrawiam.
w misce olejowej jest korek kontrolny poziomu oleju. Olej sprawdza się przy temp. 35-42 stopnie C. Powinno wylecieć ok 50-150 ml. Następnie uzupełnić tą samą ilością.
Są dwie takie na obudowie dyfra, ta na dole to korek spustowy, ta powyżej, to otwór do nalewania i kontroli poziomu oleju Broń boże nie odkręcaj tej śruby, która jest z przodu skrzyni, jest to oś widełek wstecznego biegu i jak ją odkręcisz, to wpadną na dół i trzeba wyjąć i rozebrać skrzynię, żeby je z powrotem założyć :!:
Z boku powinien być korek do kontroli poziomu oleju.
Niestety nie miałem do czynnienia z ta skrzynią , ale jeśli filtra nie ma na zewnatrz skrzyni to jest on w misce olejowej, przykrecony do płyty sterującej. W misce powinien byc korek spustowy. O ile w skrzyni jest bagnet kontrolny ( poziomu oleju) to korek w misce jest korkiem spustowym. Jeśli takiego bagnetu nie ma to korek w misce jest koekirm kontrolnym...
Lej aż zacznie się wylewać z korka wlewowego. W WV korek był zawsze poziomem oleju.
Odkręcasz korek spustowy w dolnej części skrzyni biegów, następnie opróżniasz skrzynię z oleju. W okolicach prawej półosi szukasz tak samo wyglądającego korka i po wykręceniu jego uzupełniasz odpowiednim olejem skrzynię do momentu, aż "się przeleje", tzn. korek (ten koło półosi) jest wyznacznikiem poziomu oleju... Ot, cała filozofia :)
Witam, mam takie pytanko. Gdzie znajduje się korek do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni biegów? I ewentualnie aby dolać olej? Moje autko to Opel Astra G. Pozdrawiam i czekam na szybkie odpowiedzi ;))
Mazda 323, silnik 1.6 , 16V, rocznik 94. Czy ktoś wie gdzie znajduje się korek wlewu oleju do skrzyni biegów w tym samochodzie ? Korek do spuszczania oleju jest ale do poziomu oleju nigdzie nie moge znaleźć.
Co ma korek oleju do czujnika poziomu? Powiedziałbym, że raczej otwarcie maski. Chociaż nie pamiętam, czy sharan ma czujnik otwarcia maski.
Witam:) Sprawdzenie poziomu oleju wymaga odkręcenia korka wlewu znajdującego się z boku obudowy skrzyni biegów.Poziom oleju powinien sięgać dolnej krawędzi otworu kontrolno -wlewowego.Zalecana ilość oleju przekładniowego klasy SAE 80W/90 to 1,4 dm3. ---------------------------------- http://zlotoweczka.com/pages/index.php?r...
1. Dołącz fotkę. 2. Tak. 3. Nie. Przyczyna tkwi w skrzyni biegów. 4. http://obrazki.elektroda.pl/1532881300_1... Zaznaczyłem czerwoną strzałką, gdzie masz korek wlewu i poziomu oleju w skrzyni biegów.
na dnie miski jest korek,który sluzy do sprawdzania poziomu. Wlewając olej do skrzyni ma się przelać rurką i wylecieć przez odkręcony korek
Przecież na drugim zdjęciu widać czerwony korek który zarazem w innych kompresorach służy jako odpowietrznik i miarka oleju a przez otwór uzupełniasz olej ... chociaż masz ten wziernik także to chyba jest ten Twój wskażnik poziomu oleju także poziom oleju jest do tego czerwonego punktu na nim a jak nie widzisz poziomu to wykręć ten wziernik i go przeczyść...
Witam chciałbym sie upewnić sprawdzić i ewentualnie uzupełnic bądź wymienic olej w automatycznej skrzyni Golfa 3 1,8BG 1r. Przedział silnia jest bardzo gęsto wypełniony różnymi instalacjami i ciężko mi zidentyfikować gdzie w tej skrzyni jest korek do sprawdzaenia poziomu oleju i czy jest filtr oleju skrzyni. Prosze więc o wskazówki dotyczące problemu.
O ile mnie pamięć nie myli, to do kontroli poziomu oleju był osobny korek. Ten górny był od zalewania, ale z całą pewnością nie do pełna. Chyba niewiele powyżej poziomu osi kół. I tak, olej był zalewany tylko w tym miejscu, reszta elementów ruchomych była polewana z oliwiarki. W latach '70 była to już raczej maszyna na "awaryjne okazje"... :-D Twoja...
Pod auto wczołgaj się i od przodu skrzyni biegów korek powyżej półosi
Nic nie spuszczaj tylko wybij półoś , wymień uszczelniacz i dolej olej do krawędzi korka kontrolnego (jest z boku w okolicach mechanizmu różnicowego na klucz 13 ) .... info z tis : Sprawdzanie/sprawdzanie wzrokowe Odkręcić korek kontroli poziomu oleju: W skrzyniach biegów F13/F13+ i F17/F17+ otwór kontrolny znajduje się po lewej stronie z tyłu, patrząc...
Oleju się tam nie wymienia, tylko dolewa do wymaganego poziomu.
Lać po korek czy jak? Było by to stanowczo za dużo i niezdrowo dla silnika.Zrób tak jak podpowiada kol. keda z tym że najlepiej zrobić to przed odpaleniem silnika w ramach OC (obsługi codziennej) czyli przed wyjazdem w trasę.
Tak jak pisałó robi1214 miałes za duzo oleju jeżeli było napełniane "pod korek". To nie jest otwór do ustalania poziomu oleju. W tym medelu do poziomu oleju jest specjalna miarka. Jedyny sposób na ustalenie poziomu oleju bez tej miarki jest zalanie 2.7l na pusta skrzynie.
Panowie co wy piszecie -wtych autach jest skrzynia typ IB-5 jest jeden korek-sruba na klucz imbus 8,znajduje sie od strony chłodnicy na wysokości czujnika wstecznego biegu . Poziom oleju w skrzyni do 5 milmetrów poniżej krawędzi otworu Oleju w nich się nie wymienia chyba że naprawia się skrzynię .pozdrawiam awrukaj1
Witam korek wlewowy jest poziomem oleju w skrzyni dlatego nie weszło Ci więcej oleju ,szkoda że nie zmierzyłeś ile oleju spuściłeś byś był pewny na 100% ile wchodzi,a informacja o ilości oleju w skrzyni jest względna gdyż chodzi o pojemność pustej skrzyni.
No chyba ze od poziomu jest korek przelewowy dostepny od spodu. A wlew oleju jest?
Zwykle jest gdzieś korek wlewowy na wysokości półosi, ciut poniżej, olej wlewasz do jego poziomu, i jest poziom.
Uwaga!!! Co zrobić gdy biegów nie ma??? Każdy volkswagenowiec będzie sobie zadawał pytanie co zrobić??? 1. wyeliminuj luzy na lewarku zmiany biegów i mechaniźmie wybieraka; 2. sprawdź czy nie ma wycieków oleju ze skrzyni, jeżeli są napraw to; 3. sprawdź poziom oleju w skrzyni ( korki na klucz imbusowy 17 znajdują się bocznej ścianie skrzyni biegów od...
Witam Posiadam MF 70 traktorek jest wspaniały. Mam tylko jeden problem, poprzedni właściciel bagnet poziomu oleju zastąpił korkiem i mam prośbę czy ktoś by był w stanie wysłać wymiary bagnetu abym mógł go sobie dorobić lub dopasować z czego innego. Dziękuję i pozdrawiam
Do poziomu korka wlewowego. Na oko około 1 l a nawet mniej. O ile pamiętam to chyba 0,6 l ale nie jestem pewien.
Sprawdz czy masz korek spustowy w sprzegle, wymiana w sprzegle i skrzyni to jedno. jesli nie masz korka to wymiana dynamiczna albo czesciowa ( na dwa razy conajmniej) w dwoch ostatnich bedziesz wiecej oleju potrzebowal. Potrzebujesz tez bagnet do mierzenia poziomu oleju jesli nie posiadasz. Oczywiscie filtr i uszczelka miski olejowej, dobrze przy okazji...
Witam ! Porsche 911 manualna skrzynia biegów. Silnik 3.6 l . W skrzynie biegów są 2 korki wlewowe . Ktory odpowiada za kontrolę poziomu oleju . Jeden jest przy półosi - jest wyżej położony , a drugi jest w głąb skrzyni - jest niżej położony . Obydwa miejsca mają taką samą śrubę , zresztą taka sama jak korek spustowy . Wg mnie korek odpowiedzialny za...
Czujnik znajdziesz na misce oleju na 3 śrubki zaraz przy korku spustu.
witam, moglby mi ktos pomoc i powiedziec gdzie w w/w skrzyni znajduje sie korek kontrolny poziomu oleju? Wedlug ksiazki "opel astra" znajduje sie on z prawej strony skrzyni patrzac w kierunku jazdy tuz pod prawa polośka lecz w mojej skrzynce nie ma w tym miejscu zadnego korka :| zauwazylem jakas srube (korek) w przyblizonym miejscu z drugiej strony...
No to najpierw zobacz jaki typ masz typ skrzyni jak AD4 to mogę podpowiedzieć.Kup filtr i olej.Powinno wejść z 3.5 litra.Spuść olej,odkręć miskę,wymień filtr i oczyść magnes z opiłek.Srawdż pzewody i styki.Zobacz w misce który jest korek do poziomu oleju i go odkręć.Resztę złóż ponownie.wlej jakieś 2 l oleju,zapal silnik i dolewaj do momentu wylewania...
Witam! Może ktoś mi powiedzieć gdzie znajduje się korek do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni biegów (4-biegowa) w Golfie II 1.3 MH 1988?? Najlepiej by było z jakąś fotką. Oleju dolewa się przez ten sam otwór czy jest jeszcze jakiś inny? I jeszcze jedno. Musze wymienić łożyska w altku. Mam wszelkiego rodzaju sciągacze i inne narzędzia tylko nie wiem...
W korku spustowym jest plastikowa rurka, ona służy do ustalania poziomu. Po porostu okręcasz korek na pracującym silniku (ważne), temperatura oleju ma być między 30 a 40°C (też ważne). Nadmiar się wyleje i zostanie tyle ile ma być.
Ten błąd (najprawdopodobniej) dotyczy połączenia silnik/sterownik. Kiedyś, miałem go i nawet sobie zapisałem, bo opisu też nigdzie nie znalazłem i problem ustąpił po odłączaniu i załączaniu wtyczek we wiązkach (nie powiem która konkretnie, bo sam nie wiem :) ). Co do sprawdzania poziomu oleju w skrzyni (akurat Ty masz dwusprzęgłową skrzynia S tronic,...
Nie ma wlewu, jako takiego. Wlac mozesz albo przez korek poziomu, albo przez odpowietrznik.
A po co ta niebieska rama :D Trzeba było spawać podstawę silnika, sprężarki i koła do zbiornika, powstał by zgrabny kompresor, a tak jest dziwadło. A co z miarką poziomu oleju ? Wkręcony korek jak widać. Sprężarka jest w wersji smarowania rozbryzgowego czy ciśnieniowego ? (wygląda na rozbryzgowe).
Na ciepłym silniku para wydobywa się spod korka oleju i z spod wejścia sprawdzania poziomu oleju. Proponuję sprawdzić czy to na pewno jest para, zrób test na obecność spalin w układzie chłodzenia.
Masz przecież na rysunku skrzynię biegów. Spust jest pod lewą półosią. Śruba górna to kontrolka poziomu oleju a wlewać najlepiej przez odpowietrznik na skrzyni w komorze silnika. Żeby było łatwiej można wymontować obudowę filtra powietrza.
Niestety autodaty nie posiadam. Nie mam książki serwisowej do mojego samochodu więc nie wiem gdzie jest ten korek przelewowy. Producent olał moje zapytanie, bo wysyłałem im maila, a google pokazuje jaki olej kupić a nie gdzie i jak sprawdzić jego stan. Jak naleje "do pełna", aż się przeleje górą to myśle, że to też nie jest dobre. Bo może być za dużo....
Witam Ze zdjęć widać , że jest to kompresor do jakiegoś pojazdu . Prawdopodobnie chłodzenie było podłączone do układu chłodzącego silnika spalinowego napędzającego pojazd i jednocześnie kompresor. Smarowanie cylindrów i wału korbowego najprawdopodobniej będzie realizowane samoczynnie przy pomocy rozrzutnika , znajdującego się wewnątrz komory z korbowodem...
Witam Kolego zrób tak jak podał to w załącznikach "drozdzak" i pod żadnym pozorem nie odpalaj silnika dopóki nie zalejesz olejem skrzyni do poziomu przelewu tzn. tej rurki, jak zacznie z niej kapać, wówczas możesz odpalić auto i uzupełnić znów poziom oleju do maksimum. Korek spustowy jest na ten specjalny klucz natomiast korek do napełniania jest na...
Nie ma korka wlewu. Jest korek poziomu od strony lewego kola. Wlawac mozna tamtedy, lub przez odpowietrznik na gorze skrzyni.
Może nie wymieniany długo albo doktor już pływa. A możesz zrobić z zdjęcie wnętrza silnika przez np korek wlewu co tam widać? Tak z ciekawości.
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
https://obrazki.elektroda.pl/4927916400_... Olej do kompresorów z przekładnią śrubową taki do pracy w temperaturze otoczenia 0-40 st. C, wymieniany co 12 miesięcy lub 4000 godzin, jeżeli pracuje w trudnych warunkach, np olej nagrzewa się do 90 st należy go wymieniać częściej co 6 miesięcy lub 2000 godzin. 1. Należy włączyć kompresor...
Dolny wziernik służy do kontroli poziomu oleju, powinno być tak w połowie szkiełka. Górny korek stanowi odpowietrzenie skrzyni korbowej.
W większości skrzyń automatycznych od spodu skrzyni jest widoczny korek, nie jest to korek do spuszczenia oleju lecz do kontroli poziomu, jest tam rurka wystająca do wnętrza skrzyni, poziom sie sprawdza przy pracujacym silniku i po kilku przełączeniach biegów, jesli oleju jest nadmiar to trochę go wyleci
Witam. W pobliżu lewej półosi są dwa korki na klucz imbusowy 17mm. Dolny służy do spuszczania oleju, górny do uzupełniania i kontroli poziomu jednocześnie. Olej to 75W90 GL-4 lub GL4/5 (GL5 podobno się nie nadaje) olej musi być syntetyczny. Dolej szybko bo skrzynia może się uszkodzić i koniecznie zlokalizuj wyciek. Pozdrawiam.
Witam mam taki problem przy bardzo wysokich mrozach zatyka mi sie rurka odpowietrzajaa wał korbowy, w wyniku czego stwarza sie podcisnienie i wyrzuca mi olej przez korek wlewu oleju i miarke pomiaru poziomu oleju. Jaka z tym rada? prosze o odpowiedz.
W Twoim roczniku sprzęgło hydrokinetyczne nie ma korka spustowego. Olej spuścisz tylko ze skrzyni, do wymiany potrzeba 4,5L. (nie zapomnij o filtrze oleju). Miarkę kupisz na Allegro (w serwisie bardzo drogie). http://allegro.pl/miarka-poziomu-oleju-s... Można też zrobić samemu np. z linki napędu szybkościomierza....
Cześć! Czy w samochodzie bez bagnetu da się skutecznie odessać olej silnikowy? A jeżeli częściowo to w jakim stopniu? W BMW serii 1, e87, 116i jest jedynie elektroniczna kontrola poziomu oleju. Jedyny dostęp to przez korek wlewu paliwa. Czy sięgając tędy, podążając koło łańcucha rozrządu jak głęboko sięgnę? Planuję częściowo odessać a tylko ewentualną...
Gdyby komputery napełniano olejem, byłby korek wlewu i "bagnet" do sprawdzania poziomu. Nie uważasz? Przenoszę do początkujących. Transformatorów nie napełnia się olejem, nie maja korków, trybików a olej stosowany jest do izolacji i chłodzenia... Było to w formie pytania, być może zapomniałem dać pytajnika Więc tematu proszę nigdzie nie przenosić!
Mam problem z jazdą pod wzniesienie. Zakładam że może to być jak w większości przypadków poziom oleju. Tylko jak go sprawdzić (nie mam żadnego bagnetu)? . A może lać do pełna ;)? I ile wchodzi oleju do skrzyni (gpw2504), bo kupiłem GPW i chyba nic nie było bo weszło 30l ( korek pod lewą nogą). Z przodu powinien być punkt kontrolny poziomu oleju - śrubka...
ta zaślepka jest przy filtrze oleju skrzyni ? od strony kierowcy czy pasażera a jeżeli skrzynia połączona z retarderem / lub osobno to w retarderze nie ma żadnego korka do sprawdzenia poziomu ? a jeżeli mam skrzynie osobno retarder osobno to jaki olej do retardera ? pozdrawiam dzięki
Szefie jak ktoś kto ci naprawia auto i nie wie co to jest skrzynia biegów to zabieraj auto i szukaj kogoś kto ma trochę wiedzy a korki i kontrola poziomu są
Jest to stary silnik wiec cytuje: "Olej silnikowy / Multigarde SAE 10W/30, wymiana 10 000km" (K.Wiśniewski "Samochody osobowe - opisy techniczne i dane regulacyjne") Wymiana Olej należy wymieniać co 20 000 km w silniku benzynowym ośmiozaworowym (CVH), co 15 000 km w silniku benzynowym szesnastozawo-rowym i co 10 000 km w silniku wysokoprężnym albo...
https://www.briggsandstratton.com/na/en_... tu masz instrukcję do swojego silnika może się przydać jest tam info jaki olej lać. A silnik jest czterosuwowy ale dla pewność sprawdź czy jest korek wlewu oleju razem z bagnetem do sprawdzania poziomu.
Jak masz ustawione luzy zaworowe? Jak jest ustawiony kąt wtrysku? Odkręć korek spustowy oleju w pompie paliwa i napisz nam czy olej nie jest rozcieńczony ropą.
Jaką masz skrzynie AG4 01M? W misce olejowej powinien być korek ustalania poziomu, odkręcasz go na odpalonym silniku, i to co się wyleje to nadmiar, jeśli jest za mało to dolej przy odkręconym korku i zapalonym silniku. Temperatura oleju powinna przy ustalaniu poziomu wynosić około 40 stopni. Jak nie masz jak zmierzyć to rozgrzej go lekko i ustaw poziom....
lekki dymek przy mocnym gazowaniu, i nie pluje olejem z miarki poziomu oleju?
Dzięki (at)bodziopl za info. Mam taki dylemat człowiek sprzedaje nowe sprężarki Copeland ZH19K4E PFJ - ma ich wiele nowe - cena chyba dość dobra 870 PLN. Oglądałem je i mam pewien dylemat. Oprócz wlotu i wylotu zgodnego z opisem w materiałach Copelanda mają jeszcze podobny króciec o średnicy ok 22 mm niżej - prawdopodobnie związany z wymianą oleju....
Dzień dobry Jak sprawdzić poziom oleju w automatycznej skrzyni biegów w wymienionym w tytule aucie? Gdzie znajduje się korek wlewu oleju do tej skrzyni? Jaki powinien być nominalny poziom? Czy da się to ustalić - do przelewu? Samochód zaczął dziwnie zmieniać wyższe biegi przy dynamicznej jeździe. Przy spokojnej jest ok. Poszukiwanie przyczyn chciałbym...
Niewielkie wahania poziomu płynu w zbiorniku są naturalne - po to właśnie jest zbiornik wyrównawczy. Ale zmiana aż po wlew to faktycznie nietypowe zachowanie płynu. Korek oczywiście warto sprawdzić i wyeliminować tę możliwość. lub najgorsze czyli uszczelka pod głowicą Uszkodzenie uszczelki można stosunkowo łatwo zweryfikować po dość typowych objawach:...
Nie kolego... w TGA nie ma żadnego czujnika poziomu oleju w skrzyni biegów... stan jak zawsze sprawdza się odkręcając korek wlewowy z boku prawej strony :).
Witam.Zobacz czy na miarce oleju i pod korkiem wlewu nie osadza się rosa,płyn z olejem nie zawsze stworzy "majonez" , zależy jaki jest stosunek oleju do płynu.Przeważnie przyczyną jest uszczelka pod głowicą ale czasem problem tkwi w samej głowicy np. pęknięta.Podniesiony stan oleju może być spowodowany przeciekiem płynu chłodniczego do miski olejowej...
Sprężarka zalana jest olejem Shell Corena 46 co do poziomu oleju u mnie miarka jest w korku elewowym i nawet powiedziałbym ze zgodnie z pdf-em który podałem w postach powyżej z czeskiej strony poziom oleju mam na minimum. Co do miejsca z którego wali tym olejem to tak jak już napisałem na początku jest to czarny wężyk biegnący właśnie od trójnika na...
przedawkowanie oleju nie uszkadza uszczelniacza musi byc wadliwy uszczelniacz No to coś nowego. Zwiększenie poziomu oleju powoduje zmniejszenie ilości powietrza w skrzyni korbowej, co pociąga za sobą zwiększenie pulsacji ciśnienia pochodzącego od poruszających się elementów układu korbowo-tłokowego, a stąd już prosta droga do "wyciśnięcia" uszczelniacza....
Prawdopodobnie nic groźnego. Są to skutki jazdy na ciągle zimnym silniku. Skropliny wilgoci (której teraz jest pełno w powietrzu) nie mają warunków do odparowania. Nie są to komfortowe warunki pracy dla silnika. Ktoś odkrył nawet, że używasz oleju cięższego od wody. Rada na odległość. Oczyść korek, dolej oleju i obserwuj sytuację. I nie wierz teoriom,...
Witam. Skrzynia automatyczna. Dzisiaj usłyszałem dziwne dźwięki przy zmianie biegów. Zwłaszcza przy biegach 10 na 11 Proszę jeszcze o zdjęcie gdzie jest korek aby sprawdzić i uzupełnić stan oleju. Czy może to być wina niskiego poziomu oleju?
Olej, jaki mi zalano to Revenol DCT/dsg Ravenol MTF 4 Dodano po 1 Nie wspomniałem jeszcze że oleju za dużo przy wymianie mi napełnili ok 3 l nadmiar jego został spuszczony do poziomu korka ,i w dalszym ciągu mam to tak zwane wycie
Jeep Wrangler YJ, prod. 1995, silnik 2,5 AMC 150 88kW, bez instalacji gazowej, przebieg 180.000km. Silnik na wtrysku wielopunktowym. Na temat spalania xxx l/km nie mogę się wypowiedzieć, bo nigdy tego nie sprawdzałem. Przy oponach 33" zawsze palił tyle ile się wlało do zbiornika. W okresie dwóch tygodni po wymianie oleju (semi-syntetyk) - przejechane...
Nowy czujnik i wszystko gitarra.Poszło szybciej niż się spodziewałem.Po odpięciu już nie wysadzało korków.
VW Polo 6N 1.4 1998r. Czy tym korkiem z plastikową " zatyczką" znajdujacym się w gornej części skrzyni biegów mozna posłużyć się aby wlać olej do skrzyni ? Proszę o szybką odpowiedź ponieważ z mojej posiadanej wiedzy będąc przekonany, korek znajdujący się po lewej stronie nad wewnętrzną częścią półosi służy do sprawdzenia poziomu oleju, a tu niespodzianka,...
Może być zapchany korek paliwa a raczej odpowietrzenie zbiornika paliwa. nie drożny przewód paliwowy lub filtr. Czy posiada czujnik poziomu oleju?
Witam po pierwsze płyn chłodniczy ma takie właściwości iż kurczy się na zimnie i rozszerza w cieple, po drugie ten tzw. serek na korku oleju to opary z oleju zmieszane z parą wodną z powietrza lub paliwa. Powstawanie tej emulsji spowodowane jest nie dogrzaniem silnika (krótkie przebiegi dzienne). Dłuższe przebiegi powinny zlikwidować powstawanie emulsji....
Zapomniałem dodać, że niektóre egzemplarze miały bagnet do sprawdzania poziomu oleju ( patrz zdjecie ) a na dole śrubę wkręcona jako korek spustowy. http://obrazki.elektroda.net/90_12269122... W środu napewno nie ma zadnych łopatek, tylko stopa korbowodu rozbryzguje olej.
Nie, nie pominąłeś, no chyba że chcesz wymienić jeszcze płyn we wspomaganiu, ale ten ostatni normalnie wystarczy na całe życie samochodu. Korek w skrzyni biegów do spuszczania oleju jest oczywiście od spodu skrzyni i jest na klucz 17mm lub 22mm.Nie pomyl go z takimi śrubami o bardzo niskim łbie sześciokątnym, bo nie jest to korek tylko sworzeń widełek....
Dziękuj Bog , że producenci dodają jeszcze bagnet do kontroli poziomu oleju bo mogą wpaść na pomysł możliwości kontroli poziomu oleju tylko przez uprawniony serwis. I tu wyprowadze cię ze stanu twojej błogiej nieświadomości. Samochód Volvo, z około '15 r. Bagneta niema, wskaźnik elektroniczny nie działa. Korka na wlew paliwa też nie dali, tylko jakaś...
witam,uzupelnij plyn do poziomu jaki powinien byc /oznaczenie kalt -zimny/, a nasteonie rozgrzej silnik i zobaczysz czy ubywa plynu pod samochodem/po wlaczeniu wentylatora tj uzyskaniu odpowiedniego nadcisnienia/, to,ze plyn wciaga po rozgrzaniu jest prawidlowe bo otwiera sie termostat i uzupelnia sie plyn, jezeli tak sie stanie to wylacz silnik i powoli...
Wg mnie ten czerwony korek jest od stanu oleju. Moim zdaniem nalanie do poziomu wału to za dużo i niepotrzebne mielenie oleju, będzie go za dużo na gładzi i jak są luzy na pierścieniach to pierścienie mogą go pompować nad tłok. Powinno go być tyle żeby korbowód w dolnym położeniu zacharczał o lustro moim zdaniem powinno wystarczyć.
Kolego sprawa jest prosta zależy od typu skrzyni .1)KOREK PO LEWEJ STRONOE SKRZYNI,2)korek spustowy na dole skrzyni biegów-tylna część.Sprawdzanie poziomu tylk0 na chodzącym na neutralu/parku silniku
Skąd wiesz, że kolor ma taki? To mnie intryguje. Witam wiem bo pod spodem na skrzyni sa wycieki z połośki. Dodano po 6 Dodano po 42 [quote="georgesgr"]Witam, Dlaczego chcesz dolewac olej? Jesli nie wiesz jak to zrobic, to nie wiesz tez jak sprawdzic poziom. Jesli nie sprawdziles poziomu, to po co dolewac? Warunki sprawdzenia poziomu: - skrzynia w trybie...
Razem wlałem 3.7 L nowego oleju w wyniku zastosowania procedury serwisowej: CHECKING THE OIL LEVEL Check the oil level every 60 000 km. - sprawdzaj poziom oleju co 60 tys. km Prerequisites: · vehicle on horizontal ground, - pojazd ustawiony poziomo · check that the transmission is not in downgraded mode, - sprawdź, czy skrzynia nie jest w trybie "downgraded" ·...
Witam. Po kolejnym dniu walki problem został odnaleziony. Doczytałem wczoraj w nocy o PLC i moja sprężarka nie ma takowego sterowania. Problem nie startowania sprężarki wywiązał się z tego, że w karterze narasta ciśnienie. Odkręcenie korka wlewu oleju sprawia że ciśnienie uchodzi z bloku sprężarki a ta natychmiast startuje. :) Olej jest biały i spieniony....
korek oleju korek oleju obroty oleju korek spustowy
modul bosch sprzedam magnetowid pralka opinia
sherman migomat pralka electrolux wymiana łożysk
Obsługiwane formaty wideo przez Blaupunkt BN32H1032EEB Suszarka Electrolux EW8HS259SP nie startuje - przyczyny i rozwiązania