Do sprawdzania takich zaworów grzejnikowych najlepiej nadają się plastikowe korki które są zamontowane zamiast termostatów. taki korek dokręcony do oporu powinien zamknąć zawór grzejnika. Zawsze tak robię przed montażem termostatów. Co do kawitacji to przy małych instalacjach jej wpływ jest znikomy, wirniki pomp są plastikowe więc nie korodują , a przepływ...
Korek wymieniony, termostat też był uszkodzony, ale problem dalej pozostał, i chodzi o Fiata Freemonta.
korek wymieniony termostat jutro wymienie na postoju wszystko oki dzisiaj trzymalem go na 2000 obr i pokazal ponad 2 kreske na wskazniku i wody nie wywalilo tylko podczas jazdy a auto ma drugi silnik bo tamten pokazal korbowód.
Witam, Chciałbym zastosować grzałkę w zbiorniku CWU De Dietrich SR100 w miejsce anody. Zgodnie z danymi anoda jest z korkiem o średnicy 2". Czy są grzałki z termostatem, które mają taką średnicę korka? Czy są j.w., ale dodatkowo z anodą?
Jeśli jest tak jak opisujesz to masz problem z układem chłodzenia a nie z elektryką .Jaką temperaturę masz na wskaźniku , bo być może masz uszkodzony korek , albo termostat. Chłodnica jest gorąca?
W Merivie B 1.4 turbo jak przeszedłem na Prestone, to skończyły się dziwne odgłosy z samochodu po zatrzymaniu koło domu. Zawsze miałem wrażenie że coś "wybuchnie" :D nawet moja głucha żona która tym autem jeździ zwróciła uwagę i okazało się że był po wymianie chłodnicy zalany Dynagel 2000+ który ma niby 108st temperature wysoką. Dodatkowo korek 15PSI,...
To po co jest korek ? ...
zmienie korek i termostat ,dziękuje za pomoc
Witam. Problem tego typu vw T5 2004 1.9 105koni ucieka płyn z chłodnicy niewiadomo gdzie był sprawdzona głowicą nie idzie w układ ani w spaliny wymieniony korek zbiorniczka termostat czujnik na chłodnicy wentylatory się nie zakańczając chodź sprawdzone na krótko sprawdzane co jeszcze może być powodem? Na dywanikach i w innych miejscach niema żadnych...
Witam. Panowie u mnie to samo. Ogrzewanie raz działa raz nie działa. Płyn pod korek wywala nawet na zimnym silniku po 2 dniach stania. Wymieniony korek i termostat. Umyty układ specjalnym środkiem. 2-3 jest dobrze a później jakby układ się zapowietrzal od środka. Test na spaliny robiony 2 razy i wynik negatywny. Nie kopci, nie szarpie. Płyn czysty i...
Ten płyn to sam wywala, nie to, że ty odkręcasz korek? Wywalało wcześniej. Zmieniliśmy korek, rozwierciliśmy termostat niestety (podobne dziurki jak w oryginale). Teraz już nie wywala płynu ale wąż jest twardy podczas normalnej pracy (za duże ciśnienie) - tak mi się zdaje. Zasysa też wąż jak płyn ostygnie. Wszystko to zaczęło dziać się gdy zmieniłem...
Tak ten sworzeń opiera się o korek i przesuwa termostat w głąb silnika. 10-15mm wystarczy. Tu masz schemat. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Miałem to samo w XC70 2003. Skończyło się na wymianie uszczelki pod głowicą. Termostat i korek też wymieniałem.
Zdjąć przewód przed termostatem odkręcić korek zbiorniczka i w tym miejscu /po korku/dmuchnąć sprężonym powietrzem 90% płynu zleci.
https://filmy.elektroda.pl/96_1674721970... Był też taky problem jak wymienil termostata. Samochód - Peugeot 206 z silnikem TU3A. Stary termostat był zepsuty - uszczelniacz (gumka) był pęknięty. Po wymianie kilka razy odkręcałem zawory na wężach - co raz wychodzie powietrze. Temperatura silnika pod czas jazdy nie wyzej 65-70 stopni (wg wskaźnika na...
2 poważne błędy: 1. nigdy, pod żadnym pozorem nie lać wody zamiast odpowiedniego płynu chłodzącego, 2. nigdy, pod żadnym pozorem nie odkręcać korka przy rozgrzanym silniku, ani nie uruchamiać silnika bez zakręconego szczelnie korka. Poczytaj też o termostatach fazowych. https://autokult.pl/24875,termostaty-faz...
Dlaczego sobie komplikować życie zamiast kupić: DANFOSS RA-N15 V-1/2, ok 40 zł. Głowica Danfoss 013G5115 36 zł. https://allegro.pl/oferta/danfoss-gl...
Może termostat jest odwrotnie założony .Obieg wody można sprawdzić odkręcając korek chłodnicy .Woda intensywnie płynie podczas pracy silnika jeśli termostat jest otwarty (95stopni)
Witam, Nie szukaj dziury w calym. Zacznij od rzeczy najprostszych (odpowietrzenie, korek). Jesli termostat sie nie otwiera, to chlodnica jest chlodna lub jest duza roznica temperatur miedzy wlotem i wylotem (latwe do sprawdzenia reka). Uszkodzenie uszczelki w tych silnikach jest bardzo rzadkie. Pozdrawiam, Georges
sprawdź korek potem termostat potem pompę wody ale ja tez wiele razy miałem nadzieję i zapewne nie tylko ja że może być to wina tych podzespołów ale za każdym razem była to uszczelka pod głowicą. NO może być też pęknięta głowica... jak już czapka będzie na stole to warto sobie ją dać do sprawdzenia. miłej diagnozy
Poziom płynu Korek od zbiorniczka Termostat Pompa wody Czasami taka ich uroda, ciągnąca się od UNO, gdzie było słychać chlupot wody w nagrzewnicy
Witam Posiadam Forda Galaxy 2008r 2.0 tdci 130KM i mam z nim problem taki ze gdy podczas szybszej jazdy przy wyższych obrotach po przejechaniu kilkunastu kilometrów robi sie ciśnienie w układzie chłodzenia i wyrzuca płyn przez zbiorniczek. Wymieniłem w nim korek zbiorniczka, termostat i nic to nie pomogło. Wykonałem test na zawartość spalin w płynie...
Dodam iż wymieniony został korek, kompletny rozrząd , termostat , chłodnica i pompa ciepła postojowego A został dobrze odpowietrzony układ chłodzący po tych wszystkich zabawach?
Najlepiej byś ten termostat jednak wymienił .Korek wskazuje na niedogrzany silnik .Jeżli silnik pracuje równo ,to daj sobie spokój z głowicą .Szerokiej drogi.
Odgrzeje kotleta ten sam problem żadnych innych pomysłów? Nowa pompa wody, korek, płyn, chłodnica, termostat czujnik temp.... przy wyższych obrotach leci ciepło a na "wolnych" chłodne....
Witam. Posiadam Peugeota 207 1.4 8V z 2009 roku. Od jakiegoś czasu mam kłopoty z układem chłodzenia, często się zapowietrza i wyrzuca płyn chłodniczy przez korek zbiorniczka. Wymieniłem termostat, obudowę i czujnik temperatury, wymieniłem chłodnicę, bo ciekła. Po przejechaniu około 10 km płyn podnosi się w zbiorniku pod sam korek, tak jakby powstawało...
To właśnie przez płyn. We wszystkich sprzętach jest płyn, wiosną miałem awarie w c330 nalałem wody i zapomniałem. Dla mnie płyn szczelny korek i sprawny termostat to jedna z podstawowych spraw. Niema problemów z temperaturą, nagarami czy erozją kawitacyjną
Brak prawidłowego obiegu płynu przez parownik(zatkany ten obieg). Uszkodzony termostat silnika. Uszkodzony korek wlewu zbiornika płynu(brak ciśnienia w układzie). Zapowietrzony układ(ale to bardziej tyczy nagrzewnicy). Wadliwie działający mieszalnik.
Wlasnie ze nie widzialen zadnych wyciekow zewnetrznych... Termostat I Korek kupiony w serwisie. Bez termostatu dzieje sie to same.
korek szczelny przed wymianom termostatu było to samo
Zacznij od termostatu. Jezeli plyn ucieka przez korek po wylaczeniu silnika to najprawdopodobniej winny jest termostat
przerabiałem to samo, wymieniłem korek, termostat, pompę wody i w międzyczasie szczotki w dodatkowej pompce a i tak skończyło się na wymianie uszczelki no i pomogło. Ja tak męczyłem się przez rok, przy normalnej jeździe też mi wywalało ale w mniejszych ilościach i nie dolewałem tak często ale gdy zaczęło to się nasilać wymieniłem uszczelkę i święty...
Witam, gdy termostat był w układzie, na postoju chłodnica była zimna. W zbiorniczku się gotowało, a na desce było magiczne 90'C. Po wymontowaniu termostatu, na postoju silnik osiąga 90'C, chłodnica powoli staje się ciepła. w zbiorniczku SPOKÓJ. Podczas jazdy temperatura naturalnie spada nawet do 50'C. Dziś przyjechał koncentrat G12 (ponoć dobry do Opla)...
Ok, to zaleję mu ten płyn. Jeśli układ jest zapowietrzony, wystarczy na ciepłym, odpalonym silniku odkręcić korek od chłodnicy. Jak sprawdzić termostat?
Mam problem z pasatem b5 1999 rok. Węże robią się twarde że nie da się ich ścisnąć, płyn wyrzuca. Temperaturę mam 90 stopni, w aucie grzeje. Wymieniłem korek w zbiorniku, termostat, sprawdziłem pompę wody ale jest wszystko dobre. Zrobiłem test na CO2, ale też nic nie pokazało. POMOCY
Witam. Mam pytanko. Posiadam Kia carnival 2003r zaczęło wbijać płyn że zbiornika wyrównawczego. Odkamienilem termostat i korek i wyczyscilem obudowę termostatu z kamienia. Z powrotem poskladalem zalalem płynem. Odpaliłem silnik żeby odpowietrzyc układ tak po 3 min pracy auta zaczęło wbijać płyn do góry czy tak powinno być czy powinno bombelkowac i pynu...
Bo to trzeba sprawdzić na miejscu nie przez forum. proste pytania : ogrzewanie jest? chłodnica drożna? termostat otwiera? korek na zbiorniczku dobry? Jak wysadza plyn to nie ma obiegu ,w tym chłodzenia ,korek ,albo uszczelka i koniec . Nic nie wymiślisz.
Tu masz schemat elektryczny układu chłodzenia. Termostat masz sprawny ? Spróbuj zmienić termostat oraz korek zbiorniczka wyrównawczego
Czasem przyczyna jest prozaiczna, na przykład uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego czy termostat, który się "zawiesił".
Jeśli ci się gotuje płyn to wylatuje zbiorniczkiem wyrównawczym przez korek. Albo siadł ci termostat albo coś odwalili mechanicy. Sprawdzałeś czy dolny wąż od chłodnicy jest ciepły po tym jak się zagotuje? i czy wogole chłodnica jest ciepła.
Pompa wody jest nówka. Korek również nowy. Termostat zmieniony ale co do niego to mam obawy ponieważ to jakiś tani zmiennik. Do zbiorniczka dochodzi cienki przewód - jest w nim takie zgrubienie i chyba zaworek zwrotny - do czego to niby ma służyć? Jeszcze jedno króćce od nagrzewnicy są wyżej niż zbiorniczek ale to tak ma być tylko się zastanawiam jak...
Najlepiej to zwykły drabinkowy jak do c.o. o mocy 500 W. Zamiast podłączenia wody to montujesz korki, do tego ładna grzałka z termostatem i naprzód. [url=http://toplazienki.pl/product-pol-2... [url=http://e-metalowiec.com/index.php?p...
Zaślepiłem korek i uważenie obserwowałem co pare kilometrów jak się będzie zachowywał układ chłodniczy. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów- zatrzymaniu się i odczekaniu minute przed zgaszeniem silnika, bulgot płynu chłodniczego był słyszalny nawet w kabinie, a po otwarciu maski słychać było jak się gotuje płyn w wężach i w zbiorniczku. Dalsza jazda...
Witam uzytkownikow forum jak i Carnivali. Problem jak w temacie. Zadnych typowych objawow tzn. Olej czysty plyn czysty babli nie ma . Test CO2 OK. Nie dymi nie kopci . Temperatura OK nawet w trakcie wywalania plynu. Chlodnica nowa korek i termostat rowniez. Jeszcze zastanawiam sienad pompa wody ale tak mozna wszystko powymieniac. Jedyne co to twarde...
Czesc, mam problem w swojej audi a4 b5 115. Robi się ciśnienie w układzie chłodzenia nawet po nocy utrzymuje się prawdopodobnie ucieka zbiorniczkiem wyrównawczym płyn podczas jazdy. Sprawdzanie uszczelki pod głowica testerem, wymieniony korek, termostat, czujnik. Dolny wąż jest cały czas zimny oraz zero ruchu płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Mam pytanie...
Witam, Autko jak w temacie po dłuższej jeździe wywala płyn chłodniczy ze zbioriczka. Test na zawarcie spalin w układzie zrobiony i jest ok, korek w zbiorniczku wymieniony, termostat. Podejrzewam chodniczke egr miał ktoś podobny przypadek.
Jeżeli zależy Ci aby wykorzystać ten żeliwny kaloryfer to poszukaj starego grzejnika (np.na złomie) wykonanego z blachy. Tylko takiego, który wygląda jak kaloryfer (nie płaskiego). Wystarczy przelać olej i ewentualnie uzupełnić. Dolny korek z grzałką i termostatem oraz górny do napełniania powinny pasować, ale tylko z jednej strony kaloryfera ( tej...
Faktycznie jest tam termostat sterowany przez ECU. W grupie VAG te równe 90 na zegarze to ściema dla lepszego samopoczucia kierowcy - nawet przy spotych odchyłkach stoi równo na środku. Podejrzyj temperaturę z poziomu komputera. Te wynalazki z tymi termostatami potrafią pracować nawet na temperaturze bliskiej 110 st C. Dopiero jak zaczniesz dawać ostro...
Witam, mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy , a jak lekko uchylę korek od zbiorniczka wyrównawczego to z dużym ciśnieniem wyrzuca płyn. Była zdjęta i sprawdzona na szczelność głowica...
A jak ma być gorący, jak w nim jest powietrze zamiast płynu. Termostatem się zajmiesz, jak odpowietrzenie nie pomoże. Panie kolego. Już mi ta para sika tak z 10 minut, sama para leci, nic płynu. A możliwe jest by układ sam z siebie tak się zapowietrzył ? Nic nie robiłem wcześniej, nawet korka nie ruszyłem od wlewu płynu. I ta nieszczęsną kontrolka...
Nie znam się na motorach, fajnie jakbyś wrzucił kilka fotek poglądowych jak to wygląda, ale miałem kiedyś podobny problem z agregatem na łódce. Tam było tak, że był wymiennik ciepła zamiast chłodnicy, odprowadzający ciepło do wody z jeziora. W układzie przy silniku był sprawny termostat, ale i tak się gotowało. Okazało się że ktoś "ukradł" drugi termostat,...
Witam zaobserwowałem dziwne zjawisko.Przy normalnej jeździe temperaturę wskazuje mi 90 stopni, a ze zbiornika płynu przez spust wywala płyn.Zmieniałem już korek,termostat, i dalej nie wiem w czym tkwi problem.Węże od płynu są twarde,nie ma śladów płynu w oleju,nie kopci na biało,i oleju w płynie.Temperatura ciągle stoi na wskaźniku 90 stopni a według...
Termostat był zmieniany, korek zbiornika również ;/
Jeżeli masz nieszczelny układ chłodzenia to nie narasta ciśnienie i wentylator się nie załączy bo temp włączenia wentyla to coś ponad 100C (dokładnie nie wiem) Napisz czy silnik ma prawidłowe obroty (zimny około 110 ciepły 850). Jeżeli obroty są prawidłowe to czujnik jest OK a awaria to brak ciśnienia w chłodzeniu - może korek zbiorniczka do wymiany....
Trzeba sprawdzić termostat,korek,a na koniec ciśnienie na cylindrach.Tak bez patrzenia i oceny nie da się.
korek jest sprawny a termostat również ponieważ go wymieniłem i przetestowałem. sam nie wiem o co w tym chodzi dlatego szukam jakiejś pomocy. a czym większe obroty tym węże nawet na małym obiegu staja się twarde. a pytanie mam takie czy ten przewód przelewowy to jest ten cienki w zbiorniczku u samej góry?? a czy jest możliwe ze z pompą jest coś nie...
Hmmm przejechałem się kilka kilometrów silnik rozgrzał się do ok 100 st i faktycznie chłodnica była właściwie zimna bo tylko ,że lekko letnia tak jakby się nagrzała od samej komory silnika. I teraz tak sobie myślę (a sie nie znam :P) ,że jednak to chyba termostat nie otwiera obiegu na chłodnice ,bo olej czysty bez żadnych kropli wody ani płynu.Termostat...
Ehh coś tak czułem. A czy wiesz może czy mozna go wymienić w okresie grzewczym ? Jest to w miarę mowy blok i kaloryfer ma od dołu zawory. Czy muszę jednak czekać do wiosny? Zamykasz te zawory pod grzejnikiem spuszczasz wodę z grzejnika z tyłu na dole powinien być korek. Montujesz taki sam grzejnik.
więc najlepiej jeżeli silnik jest zimny, odkręcić korek i oberwować, czy płyn się podnosi w zbiorniczku? Tu jest to dokładnie napisane jeżeli jest padnięta uszczelka pod głowicą, to po odpaleniu zimnego silnika (termostat zamknięty) z odkręconym korkiem na zbiorniku wyrównawczym, poziom w zbiorniku od razu powinien zacząć się podnosić, wypychany przez...
Termostat jest "w spodzie" pompy wody. Układ odpowierza się przez "korek" w zbiorniczku wyrównawczym. Albo masz uszkodzony ten korek albo uszczelkę pod głowicą.
Witam Mam problem z ogrzewaniem w nissanie primera P12 1.8lpg 2006r nie grzeje na wolnych obrotach wymieniłem Pompę wody, nagrzewnice, termostat, korek chłodnicy i juz brak mi pomysłów
Nie ma jako takiego odpowietrzania :( Odkrecalem korek wlewu nie pomoglo.
Witam Ja stosuję do palnika podsysającego przerobioną pompkę od chińskiego skutera.Wszystko razem z napędem mieści się w rurze 1" o dł.1 m /zdjęcia na Forum/. A gdyby tak linka do tej pompki? Poproszę. Dodano po 38 Sawek dobrze kombinujesz z bezpośrednim zasilaniem pompką palnika olejowego Mój układ testowy to beczka 60l z wkręconą zamiast korka moją...
Co to za mechanik jak nie wie?? Parowanie też nie ma nic do ubywania. Co do odpowietrzania trzeba popuścić korek zbiorniczka i sam powinien sie odpowietrzyć po nagrzaniu, jeśli to nie pomoze to pozostaję płukanie układu z tej mazi po k2. Sprawdzić dolny przewód przy chłodnicy czy nie jest ciepły żeby wykluczyć uszkodzony termostat. Całkowicie jest zimnie...
Lexus IS 220d jak odpowietrzyć układ chłodzenia. Dodam moja sytuację jadę auto się grzeje staję chłodzę i jadę do mechanika wymiana termostat i korek nie przegrzewa się ale temperatura po wyżej 130 skacze dos wysoko cały czas i pluje z odpowietrznik płynem pod maską lexus is 220d 2007 rok
przez co nie daje rady schłodzić silnika do optymalnej temperatury. I chłodnica ci się "gotuje"? Jaka jest w/g ciebie "optymalna temperatura"? Korek sprawny (zaworki szczelne)? Termostat otwiera duży obieg? W następnej kolejności do sprawdzenia czujnik temperatury wody w chłodnicy.
wyrzuca mi płyn przez zbiorniczek wyrównawczy wymieniłem pompe,korek zbiorniczka,wyrzuciłem termostat,wisko działa poprawnie temperatura rośnie bardzo powoli bo nie ma termostatu a chłodnica cała zimna choc temperatura w normie w środku grzeje przy obrotach 3000 wyrzuca płyn temperatura skoczy do 100 przerwa w grzaniu i po chwili wraca do normy.Jerzeli...
Witam Chciałbym dolać do instalacji CO Fernox Cleanera. Mam w miarę łatwo dostępny kaloryfer w łazience na ścianie, stąd chciałbym wykorzystać jego korek na górze z zaworem odpowietrzającym do tej operacji. Pytanie teraz czy prawidłowo planuję kolejność działań: - zamykam termostat ( czyli dopływ wody do kaloryfera ) - odkręcam korek na wylocie grzejnika...
Korek spustu powinien być pod chłodnicą
Witam- jeśli wywala płyn przez zakręcony korek to trzeba z kontrolować termostat czy puszcza po nagrzaniu silnika obieg płynu na chłodnice .--- jeżeli puszcza termostat na chłodnice i wentylator pracuje oraz nagrzewnica grzeje dobrze w środku to pozostanie do wymiany uszczelka pod głowicą (przed rozbieraniem należy stwierdzić zawartość spalin w płynie...
Używaj auta jak chcesz , co do uszczelki jeżeli powierzchnie są proste to będzie działać długo a może i jeszcze dłużej , nie przegrzewaj . Termostat , korek , wentylator chłodnicy to elementy znaczące , ich sprawność wiele wnosi .
Odpaliłem auto, doszlo do 90 stopni, termostat puścił ale wentylator ni chuchu i zaczeło wyrzucać wodę. Dobrze, termostat puścił i zaczęło wyrzucać wodę - jaka była wtedy była wtedy temperatura na desce? Pojezdzilem, wysiadlem, patrze pod mache chwile, wiatrak się nie włączał. I znowu pytanie jaka temperatura na desce? Ogrzewanie działało? Jeżeli temperatura...
przegrzanie :?: woda zamiast płynu chłodniczego uszkodzony korek na chłodnicy wypalona uszczelka po głowicą żle ustawiony rozrząd ewentualnie zapłon uszkodzony termostat zamulona,zasłonięta,pozbijana chłodnica lub nagrzewnica zagięte przewody wodne żle podpięty reduktor gazu trzymające hamulce dodatkowe(samoróbki)osłony pod silnikiem zamulony katalizator...
Czytałem od początku. UPG to w skrajnych przypadkach olej w płynie czy płyn w oleju. Najczęściej kompresja idzie do płynu a płyn do cylindra jakoś nie chce, chociaż w moim "wspaniałym" golfie II 1.3 po roku jeżdżenia z przedmuchem jak rano zapalał na 3 garki a 4-ty zaskakiwał po 100 - 200m to oznaczało że jednak nadszedł czas na wymianę. Do tego momentu...
Ściągnę test na CO2. Pokonałem dziś odcinek 140km gdzie po 70km odpowietrzałem. Ten korek przy kabinie raz Odkręciłem to tryskało płynem, ten przy termostacie i korek od wyrównawczego załatwia sprawę. Mam wrażenie że gdy otwiera się duży obieg to zaczna się "zapowietrzać" . Węże czyli dwa o największej średnicy są twarde. Po odpowietrzeniu są miękkie.
Witam wszystkich, pacjent to Opel Zafira OPC 2.0, mam problem z ciśnieniem w układzie chłodzenia. Ciśnienie robi się tak duże, że puchną węże. Głowica została zrobiona, zastosowana nowa uszczelka głowicy oczywiście. Wykonałem test uszczelki na wszelki wypadek. Korek wymieniałem dwa razy, nawet wymontowałem termostat, i dalej to samo. Może ktoś pomoże?
Witam mam problem z moją Hondą może ktoś z Was miał taki problem. 1. Dane auta Honda Civic 99 rok, MB2, silnik d14z4, 1,4 is, B/G 2. problem przed naprawą Podczas jazdy wzrost temperatury silnika na czujniku aż na czerwone pole. Skutek płyn przelewał się do zbiorniczka wyrównawczego i nie powracał do układu chłodzenia. 3. co zostało zrobione: a) wymiana...
Chłodnica w tym ciągniku ma pod korkiem zapas miejsca na powiększającą się objętość płynu. Prawidłowy poziom zimnego płynu w niej nawet nie zakrywa górnej rurki. Nawet jak zalejesz pod korek i tak wypluje ta wodę i wróci do prawidłowego poziomu. Zbiorniczek na płyn który wyrzuci chłodnica możesz sobie zrobić. Płyn nie woda warto go złapać by ponownie...
jak Ci słabo grzeje podczas normalnej jazdy zimą, to zasłoń sobie chłodnicę kawałkiem tektury, pomoże na pewno, a na oporne zapalanie bardzo dobry jest samostart Te czasy minęły z ubiegłym ustrojem politycznym. Zamiast udzielać takie bzdurne porady, udzieliłbyś prawidłowej-autor ma wymienić termostat i cieszyć się sauną nawet przy -20*C na zewnątrz...
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
I tak czujnik przy 100'C ma 1,98kOm. Przy 210'F włacza sie wentylator. Wszystko elektrycznie jest niestety dobre ale jest w okolicy taki mechanik którego nie lubię co jak mu powiesz że auto sie grzeje to ci ZAWSZE profilaktycznie zmieni uszczelke pod głowica. Pozatym uderzona krawędź zbiorniczka płynu i zepsuty (celowo?) korek ciśnieniowy. + Nieszczelność...
Termostat masz ok, odkrecasz korek od zbiorniczka i w gaz jak wybije płyn to termostat jest ok, a co do wentylatora to padł czujnik termiczny lub wentylator . Dojdziesz szybko co jest nie tak.
a da radę samemu sprawdzić termostat, czy lepiej zawieść do warsztatu? Sprawdzenie termostatu jest bardzo proste. Należy go wymontować i zanurzyć w naczyniu z wodą, w całości tak aby nie leżał na dnie (zawiesić na nitce) . Następnie podgrzewać wodę i obserwować czy przy temperaturze bliskiej wrzenia około 90 stopni termostat się otwiera i po wyciągnięciu...
Odkręcasz korek, dolewasz płynu na max, odpalasz auto i czekasz aż rozgrzeje się do otwarcia termostatu. Oczywiście jeśli pompa i głowica sprawna.
Bo nie odpowietrzyłeś tego dobrze, płyn się zagrzał ostro, powstało duże nadciśnienie i pewnie w końcu puścił korek. Oczywiście zakładam, że przed wymianą termostatu wszystko było dobrze. Tylko dlaczego wymieniałeś termostat?
Widzę że z banalnego tematu zrobił się poemat :) Kolega "Plumpi" ma zasadniczo racje mimo że nie do końca, ale nie ma co roztrząsać, i warto go posłuchać. Zachowując trochę zdrowego rozsądku można to zrobić prosto i tanio: 1. grzałkę wkęcasz w dolny korek ,do tego dioda, termostat (np od bojlera) i termik na max 85 stopni Wszystko bezwzględnie musi...
Ale według mnie jakby był gdzieś przednich to by były jakieś pęcherzyki powietrza w wodzie, a nic takiego nie widać. Wody w oleju nie ma ani na odwrót. A jak odkręce korek to woda krąźy jakby termostat był cały czas otwarty
Sprawdź okablowanie czujnika a w szczególności jego kostkę czasami przewody na zgięciach się uszkadzają i i nie ma odpowiedniego styku stąd wskaźnik może głupieć. Czytałeś ze zrozumieniem? W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Ciekawe rozumowanie, ale nieprawidłowe, bo przez złe wskazania termometru (wskaźnika temperatury) nie będzie się...
Cześć samochód to Man Tgm euro 5 2010 znam już trzy Mamy z takim objawiem czyli powietrze dostaje się do układu chłodzenia jest wysoka temperatura silnika i wyrzuca płyn chłodniczy korkiem bezpieczeństwa. Podobno jakaś wada tych silników i objaw jaki ma to że jak z ziemnego wystartuję to to właśnie tak się dzieje temperatura silnika i płyn chłodniczy...
Witam, Mam problem z wyrzucającym przez zbiorniczek płynem chłodzącym. VW Passat B8 190KM 2015r. Wcześniej był problem z utratą płynu ale nie było widać gdzie, więc wymieniłem chłodnicę dolotu powietrza - pomogło. Po niecałych 5-iu m-cach, znowu utrata płynu tyle, że tym razem przez zbiorniczek (otwór temu dedykowany). Wymieniłem kompletny rozrząd,...
Rozgrzej auto do ponad 90 stopni.Odkręć ostrożnie korek z chłodnicy(OSTROZNIE BO BEDZIE GORACA PARA)Przy termostacie powinien byc korek odpowietrzania odkręć go aż poleci plyn chlodniczy ...Potem zakręć i sprawdz czy jakichś korków niema na przewodach wchodzących od silnika do wnetrza samochodu(od nagrzewnicy ) zrób to samo powinno pomóc ja tez tak...
Chrysler Voyager IV 2002r. 2,4 manual - po wymianie termostatu całkowity brak ogrzewania. Płyn uzupełniony, korek nowy. Po zdjęciu górnego przewodu gumowego z nagrzewnicy nic nie cieknie jakby płynu tam nie było. I to na pracującym silniku. Czy nowy termostat Magneti-Marelli może być uszkodzony?
Chciałbym podzielić sie informacją jak naprawiłem sondę termiczną biegu jałowego w samochodzie Citroen AX 1,4 diesel. Może komuś się to przydać (oczywiście każdy robi to na własną odpowiedzialność). Mianowicie: 1. Zdemontowałem starą sondę (uprzednio obniżając nieco poziom płynu). 2. Rozebrałem starą sondę - jest zagniatana więc trzeba odgiąć zagniecenie...
Sprawdż korek wlewu tam jest taki oring sprawdź czy jest cały , pozatym sprawdź termostat, ale stawiam na korek, sprawdź jak jest silnik juz rozgrzany sprawdź dolny przewód czy jest gorący , sprawdził bym też elektrowłącznik wentylatora i wentylator czy się włancza.
Napełnić kompletnie na zimno aż popłynie ze wszystkich odpowietrzników (termostat, nagrzewnica i może chłodnica - nie pamiętam dokładnej konfiguracji Picasso). Być może trzeba do tego odkręcić i podnieść zbiornik wyrównawczy lub nałożyć mu szczelny "lejek" w celu podniesienia poziomu (konstruktor przewiduje użycie specjalnego zbiornika-lejka nakręcanego...
Jeszcze raz tak napisz, a będziesz na afiszu. Kolejne dziecko tego forum. Oczywiście że tak!!! Pomijam oczywiście"starość węży" i samych zacisków,które mimo ich uporczywego zaciskania i tak ciekną. Pomijając,jak kolega bardzo słusznie zauważył,pompowanie do układu chłodzenia mieszanki propan-butan przez uszkodzony (membranę)reduktor gazu. Nie patrząc...
Skrzynia manualna, korek kupiłem nowy, bo stary nie trzymał ciśnienia
Cześć wszystkim, Dzisiejszy pacjent to Citroen C3 1.4 8V. W czym problem. Otóż autko mam już ponad 3 lata i jakiś czas temu żona zaczęła sugerować że po trasie 15km miasto/droga średnicowa jak zgasi auto coś się jej jakby przelewa w środku... Parę razy jechałem i nic. Raz zajrzałem pod maskę jak stanąłem po podróży i pusto w zbiorniku. Odkręcam korek...
Miałem to samo i okazał się uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Wystarczy zmierzyć temperaturę i porównać.Ale może być przyczyną korek od wlewu płynu lub zablokowany termostat i nie przełącza na duży obieg. Takie mam propozycje.
jest brak płynu podczas gdy fizycznie on jest, czujnik jest rezystancyjny więc jakość (wiek?) płynu też ma coś do powiedzenia :) Czyli może to być "taka sytuacja", że to był komunikat od niskiego poziomu płynu, płyn był, czujnik zadziałał niepoprawianie, a mam po prostu skopany termostat i tyle? Całą reszta jest ok, tak samo z tym wywaleniem 2l płynu?...
mostek zamiast termostatu zawór zamiast termostatu korek zamiast termostat
garmin mobil windows sharp transoptor huawei e3372
harmonogram dahua harmonogram dahua
Xerox 6605 – rozmazujący się i łuszczący ciemny toner, słabe utrwalenie wydruku Seat Ibiza 2004 – centralny zamek z kluczyka otwiera tylko przednie drzwi, tylne nie reagują