Bez wyciągnięcia skrzyni z traktorka się nie obejdzie,oraz zlania oleju przez korek wlewowy oraz zbiorniczek wyrównawczy. Poniżej serwisówka.
Wykonaj testy ciśnieniowe układu chłodzenia na zimnym i gorącym silniku. Może to tylko korek na zbiorniczku się uszkodził i zbyt wcześnie upuszcza ciśnienie, a wraz z nim płyn. Pojedź na warsztat/mechanika, który posiada odpowiedni sprzęt (nie kosztuje wiele) i zdiagnozuje to w 15 minut ;) .
odpal auto dmuchawę w środku kabiny na 2. Odkręć korek od zbiorniczka i ten wężyk musi iść powyżej chłodnicy. Obserwuj czy wężykiem leci płyn ja k leci to odpowietrzony. Pamiętaj o tym aby odpowietrzyć termostat musi być nagrzany. Sprawdź czy górny wąż od chłodnicy jest gorący jezeli tak termostat otwarty i puszcza na chłodnicę. Powodzenia Dodano po...
Zasadnicza kwestia to czy korek jest szczelny i czy wytwarza nadciśnienie wraz z nagrzewaniem płynu, przy 100°C węże mają się zrobić wyraźnie twardsze a nie zupełnie miękkie, inaczej płyn zacznie wrzeć przy ok. 105°C wytwarzając bąble gazowe które będą wypierać płyn i poziom w zbiorniczku wzrośnie. Okręcając korek przy 100°C musi wylecieć para pod ciśnieniem,...
Brawa dla mechanika.poszedł na łatwiznę bo jeżeli za pierwszym razem gdy pękł pasek i auto zostało lekko przegrzane co skutkowało uszkodzeniem uszczelki pod głowicą powinno się taką głowice poddać probie szczelności a przede wszystkim każdą głowice po przegrzaniu powinno się "splanować" tzn. wyrównać jej płaszczyznę ponieważ aluminium jest materiałem...
Korek ma za zadanie utrzymać ciśnienie w układzie, jeżeli ciśnienia niema a woda wylatuje przez zbiorniczek to albo kiepskiej jakości korek, albo pęknięty zbiorniczek albo jednak ciśnienie w układzie się pojawia.
Zbiorniczek zasadniczo ma ścianki na tyle przeźroczyste, że powinno być widać poziom płynu. Chyba że płynu nie ma w ogóle w zbiorniczku, stąd wydaje się że nie widać poziomu (bo nie a poziomu :wink: ). Na zimnym silniku należy odkręcić korek i płyn ma być do mniej-więcej połowy zbiorniczka. Są tam znaki Max i Min Natomiast jak sprawdzić nie poziom a...
Pytanie czy jest jakiś specjalny sposób żeby dobrze odpowietrzyć cały układ czy zwyczajnie poprzez zbiorniczek wyrównawczy dolewać z czasem płynu,gdzieś czytałem że najlepiej wlewać poprzez korek u góry odpowietrzający w chłodnicy lub nagrzewnicy węża :?: :?: Lać tylko do zbiornika, samo się odpowietrzy, po jakimś czasie dolać płynu.
Tak ma być - to zawór upustowy żeby nadmiar ciśnienia uchodził "bezpiecznie" korkiem a nie strzelał wężami.
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
Go chyba mozna kupic osobno - realoem.com katalog czesci sprawdz sobie. Kosztuje chyba 10 zl.
Na początku podmień korek zbiornika wyrównawczego i musisz przywrócić obieg płynu w nagrzewnicy. Korek I zbiorniczek są nowe. Nie pomogło.
Dasz radę ;). Daję opis z forum BMW http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=... - proszę moderatora o nieusuwanie linka :). Dodam, że robiłem to już 2 razy i sposób działa w 100% Prawie we wszystkich BM-kach, wcześniej, czy później pojawiają się problemy z układem chłodzenia. Jego niedomagania objawiają się ogólnie przegrzewaniem lub niedogrzewaniem,...
Witam, Mam kłopot z utratą płynu chłodniczego w B8 2.0 TDI (150 KM). Na odcinku 20 km potrafi mi wylecieć blisko 1 l płynu, jeśli mocniej "pocisnę", przy delikatniejszej jeździe nie wycieka nic. Jeden serwis już się poddał, stwierdził, że nie wie, co jest przyczyną. Co udało mi się ustalić, to na 99% płyn wylatuje przez korek w zbiorniczku wyrównawczym...
Kolejny raz widzę na oczy auto TDI VW w którym wiertłem 2-3mm jest zrobiona dziurka w korku zbiornika płynu chłodzącego. Klient twierdzi że to rzekomy patent na sporadyczne wywalanie płynu chłodniczego i przyrost ciśnienia w układzie. Czy to ma jakiś sens ? Ma to czasem sens, ale gdy poprawnie pracuje termostat (temperatura jest utrzymywana na stałym...
To że wąż na dole zimny niewiele znaczy. Przypomnij w czym masz problem bo załapałem tylko że wskazówka wskaźnika poza połową (a to nie problem tylko normalka) powstaje pytanie jak daleko za połową? Zrób tak: odpal przestudzone auto i czekaj aż wentylator się włączy jednocześnie namacalnie kontrolując temp węży. Działa to tak: silnik sie nagrzewa wąż...
Kolego, wyczep wtyczkę sterowniak silnika i zobacz, czy piny nie śpiewają "zielono mi". Sam nie wiem którędy tam sie woda dostaje. Woda tam się dostaje przez zbiorniczek płynu do spryskiwaczy, zalejesz 3, 4 litry i podczas hamowania idzie przez nieszczelny korek wprost na wiązkę komputera. Objawem jest m.in właśnie zły odczyt prędkości na zegarze,...
Panowie, pacjent E46 2.5 benzyna M54B25. Zapala się kontrolka poziomu płynu chłodniczego. Dzieje się to po przejechaniu paru km na zimnym silniku. Świeci przez kilka, czasem kilkanaście km. W dłuższej trasie problem nie występuje. Wymieniony jak dotąd czujnik poziomu, korek zbiorniczka. Temperature trzyma ok, grzeje bardzo ładnie. Spróbować wymienić...
jeśli wskazówka lata to zawsze było tak bo mam doświadczenie w autobusach że było za mało płynu.Możesz mieć też powietrze.czyli tyłem niżej jak przód odkręć korek od zbiorniczka zostaw na noc i powietrze ujdzie.wyrównaj zapal otworzy termostat i zakręć zbiorniczek
Katoo ,nie rozumie co znaczy odpowietrznik 1/2 cala .Gdzie masz taki ? Chodzi mi o odpowietrznik w sprężarce w samej pompie ,tam gdzie masz wał korbowy w tej aluminiowej części . Już ktoś kiedyś pytał dlaczego sprężarka staje przy niedużym ciśnieniu i był to brak odpowietrzenia . Dodano po 7 Teraz obejrzałem zdjęcia i masz to nie najlepiej rozwiązane...
witam nie wiem jak z aku ale normalna 230 masz z tyłu zbiorniczek na olej i tam jest korek ja stawiałem pionowo dolewałem oleju zatykałem kila razy próbowałem aż nie było już powietrza i działa, olej dałem hl26 może ktoś inny coś innego doradzi
Za prawa lampa ( trochę powyżej jej wysokosci) jest korek taki jak w zbiorniczku wyrownawczym płynu chlodzacego od tylu wykrec go i pompka napełnić zbiorniczek klimy postojowej max do 10 cm od gory- ( pod podłogą pasażera - za webastem masz zbiornik). Wszystko wykonujesz od przodu auta. Kabina opuszczona.
Korek od zbiornika wyrównawczego mam nowy. A może być ze zbiorniczek jest nie szczelny ?
Miałem w manie f 2000 problem z płynem tak jak ty i wymieniłem tylny korek ciśnieniowy na górze w zbiorniczku, to pomogło. Miałem też sytuacje że jechałem krótki odcinek bez korka wlewowego to ze zbiorniczka wywaliło mi płyn i się lekko zagrzał i daleko nie zajechałem. Wymieniałem także z dwa razy zbiorniczek bo te manowskie lubią pękać.W volvo f 12...
Problem z hamulcami w VW golf 5 plus 1.6 tdi. Witam uprzejmie. Przychodzę do Was z problemem w golfie 5. Ale do rzeczy, podczas postoju pedał hamulca po napompowaniu jest twardy. Gdy trzymam nogę w momencie gdy jest twardy i odpalę silnik pedał schodzi prawie na sam dół. Gdyby wpadł trochę to bym się nie martwił bo wiedziałbym że serwo pracuje. Ale...
A na krótko. To weź ten silnik pierw rozgrzej jeżdżąc nim a nie muskając tylko pedał gazu. Następnie na parkingu odkręć korek ze zbiorniczka, wyłącz ogrzewanie w kabinie, posadź jednego w kabinie aby trzymał obroty na 2500, i obserwuj co się dzieje z wężami i czy się robią ciepłe. Ten silnik przy obecnych temperaturach to sam się musi pierw zagrzać...
Zbiorniczek jest razem z chłodnicą, ten drugi korek to spryskiwacze.
Cześć, ponownie chłodniczka oleju / podkładka lub głowica? Ciężko na odległość bez zdjęcia zdiagnozować😏 Oczywiście możesz spróbować jeszcze raz umyć układ, mogło coś zostać w zakamarkach. Ja myję około 3 razy, odkręcam korek na dole mam dorobiony górny korek z wentylem i pomagam trochę dmuchnąć sprężonym powietrzem w zbiorniczek jednak powietrze zbiera...
Czy korek, o którym pisałeś, to ten metalowy na górze chłodnicy? Ten który ma zaworek bezpieczeństwa, jeśli zbiornik wyrównawczy nie jest elementem układu pod ciśnieniem to korek na chłodnicy, jeśli jest to korek na zbiorniczku (to Koreańczyk więc pewnie zbiorniczek nie jest pod ciśnieniem) Wymień korek i odpal silnik, daj mu się rozgrzać i nie włączaj...
Sprawdź czy wentylator chłodnicy się załącza po rozgrzaniu silnika. Ponadto czy czasami nie był wymieniany zbiorniczek płynu chłodniczego wraz z korkiem, albo sam korek na jakiś zamiennik? W korku jest specjalny zaworek ciśnieniowy. Jego zadaniem jest utrzymać stałe ciśnienie w instalacji chłodzenia na określonym poziomie. Np. 1,4 bara, 2 bary (trzeba...
Korek zbiorniczka wyrównawczego jest nowy bo był niedawno wymieniany, wentylator działa prawidłowo, rozrząd razem z pompą oryginalne Reno był wymieniany w serwisie a zrobiłem już 15 tys po wymianie dodatkowo była również robiona regeneracja wtrysków i wymiana zaworu ciśnienia-stukowego ... Auto ma przejechane 152 tys od nowości a był kupowany w salonie...
chodzi mi dokładnie o tą cześć http://obrazki.elektroda.pl/8370329400_1... nie da się tego naprawić, sprzęgło już praktycznie mi nie łapie, to jest bardzo uciążliwe ruszyć z pod świateł na przykład Dodano po 14 ogólnie te chińskie silniki nie są złe , jedynym problemem jaki miałem i mam to zawsze z tą dźwignia sprzęgła :/ Dodano po 18...
dziekowka BYCHO czyli odpowietrznika nie kupuje zakładam tylko zbiorniczek z auta na rurke od wejscia do kolektora Ale jak korek masz zakrecony do konca? to nie ma za duzego cisnienia bo ja chcialem w zbiorniku zaslepic kruciec od przelewu ten mały zeby własnie nie parowala woda moze dysponujesz jakimis fotkami swojego cudenka
Jest szansa że źle odpowietrzyłeś albo zatkany i lokalnie gotuje. Odpowietrzałem kilka razy, również korkiem pod klapą gaszącą co sprawia trochę trudności, żeby się tam dostać. Witam serdecznie ewentualnie korek do wymiany . Korek podmieniałem ze sprawnej BMW E39 z silnikiem M57, efekt ten sam. 1. Chłodnicza egr wykluczyles. 2.pompy wykluczyles? 3....
Witajcie, chciałem zasięgnąć opinii bardziej doświadczonych kolegów bo sam już nie mam pomysłu. Postaram się skondensować to do minimum. Pacjent M156, około 187tkm nalotu. 2008. W moim posiadaniu od dwóch miesięcy. Po zakupie auto jeździło bardzo dobrze. Zdecydowałem się na wymianę chłodnicy wody (była już wizualnie zmęczona) oraz wszystkich doprowadzających...
Dzień dobry. Mam problem z ładowarką teleskopową massey ferguson 9407. pracowała 20min w upale na powietrzu, zauważyłem że temperatura silnika jest wysoka, ale wskazówka nie wchodziła na poziom czerwony. zdecydowałem że uruchomie wentylator na gorące powietrze żeby ochłodzić silnik. Później dokończyłem prace (10min) i wyłączyłem silnik. wtedy płyn chłodniczy...
W hdi pompa od dodatku paliwa podaje go impulsowo. Podaje go tylko po zatankowaniu paliwa do zbiornika. (ważny korek wlewu paliwa- ma wpływ na działanie). Stan ilości dodatku eolys jest wyliczany teoretycznie. Nie ma czegoś takiego że diagbox widzi ile jest dodatku. On tylko przypuszcza że tyle powinno być (po przejechanych kilometrach,ilości tankowań...
Termostatow bylo juz 50 nowych korek od zbiorniczka jak i zbiorniczek wymieniony na nowy. Tak naprawde kazda czesc nowa kazda sprawdzona :(
To zmienia sprawę. Na razie odkręciłem cały zbiorniczek pływaka i wylałem resztki i delikatnie odkręciłem korek zbiornika. Na razie chodzi równo jak odbędzie pełne koszenie zobaczymy co się będzie działo, najwyżej przeczyszczę go całego jak pisałeś. Na razie dzięki za pomoc, wiem ze masz dużą cierpliwość, poczytałem o tych nierównych obrotach na elektrodzie...
Do autora postu: nie podałeś przy jakiej temperaturze silnika odkręciłeś korek zbiorniczka. Musisz jednak przyjąć do wiadomości, jak nie wiesz kiedy można ów korek odkręcić, to lepiej tego nie rób-choćby dla własnego dobra. Koledzy wyraźnie sugerują, układ ciśnieniowy ma być szczelnie zamknięty. Dodano po 2 Do autora postu: nie podałeś przy jakiej temperaturze...
Chłodnica w tym ciągniku ma pod korkiem zapas miejsca na powiększającą się objętość płynu. Prawidłowy poziom zimnego płynu w niej nawet nie zakrywa górnej rurki. Nawet jak zalejesz pod korek i tak wypluje ta wodę i wróci do prawidłowego poziomu. Zbiorniczek na płyn który wyrzuci chłodnica możesz sobie zrobić. Płyn nie woda warto go złapać by ponownie...
Korek zbiorniczka wyrównawczego jest NOWY Zaworek bezpieczeństwa jest w korku chłodnicy, nie zbiorniczka :D Twoja opinia jest błędna Korek jest jeden bo zbiorniczek z chłodnicą zintegrowany i to właśnie ten korek na zbiorniczku ma zaworek Taktowne było by zapytanie się czy np.potrzebnie wymieniłem ten korek bo to czy tamto...? ale po co lepiej od razu...
We fiatach standardowa usterka to wentylator chłodnicy. Pompa nie była wymieniana, więc do wymiany musowo - koszt 100 zł + 40 zł termostat. Musisz sprawdzić czy zbiorniczek jest cały, jeżeli tak to korek od zbiorniczka warto wymienić (15 zł) (może nie trzymać jak gotowała Ci się woda i uciekała). Warto sprawdzić chłodnicę cieczy, ale tutaj kwota jest...
Witam Mam problem ostatnio miałem wyciek plynu chłodniczego do spalin. Awaria została usunięta rozszczelnił się układ chłodzenia spalin został wymieniony na nowy. Auto przestało grzać i w zbiorniczku ciśnienie jest minimalne. Przy odpowietrzaniu nagrzewnicy leci płyn leci zachwilke pokazują się banki powietrza i tak co chwilę. Dodam że zbiorniczek i...
Pewnie korek zbiorniczka do wymiany. Częsty przypadek w jedynkach.
Witam wszystkich. Mam taki problem a raczej zagadkę. Jakiś czas temu miałem wyciek płynu wspomagania kierownicy przez odpowietrznik korka zbiorniczka. Wymieniłem kompletny zbiorniczek na nowy firmy maxgear , przepłukałem układ i zalałem nowym oryginalnym płynem. Miesiąc było ok aż do dziś. Znowu korek zbiorniczka był mokry od płynu. Sprawdzałem nigdzie...
Może korek zbiorniczka ma uszkodzone zaworki odpowietrzające.
Witam, odgrzebuję temat aczkolwiek właśnie rozwiązałem problem u siebie, a że nie znalazłem za bardzo szczegółowego opisu w internecie to podzielę się swoimi spostrzeżeniami. Za uruchomienie dociągu klapy faktycznie odpowiada mikrostyk w zamku ale nie znajduje się on przy napędzie dociągu lecz w siłowniku zamka w klapie. Po rozebraniu tego siłownika...
Mam taki sprzęcik z TRW i jest naprawdę ok. poza jednym-mam w komplecie tylko jeden korek do zbiorniczka pasujący przede wszystkim do Niemców i Francuzów. W efekcie coraz częściej sięgam po zwykły zbiorniczek wyciągający płyn podciśnieniowo, minus to tylko obowiązek pilnowania stanu płynu w zbiorniczku.
Sprawdź korek zbiorniczka lub sam zbiorniczek płynu. Tam na pewno jest info o płynie. i z tą informacją idź do sklepu i kup płyn taki na jaki Cię stać
korek zbiorniczek wyrównawczy zbiorniczek wyrównawczy korek korek zbiorniczek sprężarka
wymiana grzałki krzywa grzewczy grzejnik schemat rozrząd trafić
bateria milwaukee interfejs diagbox
Hikvision Hi3520D digicap.dav – jak znaleźć odpowiedni firmware do DVR/NVR/kamery Vaillant piec gazowy jednofunkcyjny nie odpala mimo ciśnienia – czujnik ciśnienia, błąd F.75