Doskonale o tym zaworku wiem są nawet 2 jeden w korku a drugi z boku naczynia wyrównawczego wygląda jak śruba czarna. Jeździłem nawet z odkreconym korkiem i tak dalej płyn wyrzucało. I to nie zawsze. Sprawdziłem na zawartość spalin w naczynku i było ok. Kupiłem zestaw naprawczy sprężarki powietrza wymieniłem i pomogło
Bez wyciągnięcia skrzyni z traktorka się nie obejdzie,oraz zlania oleju przez korek wlewowy oraz zbiorniczek wyrównawczy. Poniżej serwisówka.
Ze zbiorniczka wyrównawczego? Odkręc korek za zapalonym ciepłym silniku i sprawdź czy mocno nie gazuje. Nie ubywa go czasem? Może uszczelka pod głowicą. Dodano po 2 Może odpowietrznik w korku nie puszcza ciśnienia. Silnik łapie wysoką temperaturę?
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
Podmienić korek zbiorniczka wyrównawczego na inny sprawny lub nowy.
Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja) poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?
Przyczyną był zaworek bezpieczeństwa w korku zbiorniczka wyrównawczego, korek zrobiłem zbiorniczek skliłem poksiliną,auto odpowietrzyłem i autko chula że cho cho dzięki wszystkim za pomoc.
Witam, niedawno wymieniałem korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Dzisiaj po trasie podniosłem maskę i usłyszałem syczenie z korka od zbiorniczka. Nie zauważyłem skoku temperatury. Czy to normalne że tak się dzieje? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego daj adapter do pistoletu i nabij ciśnienie kompresorem. Patrz czy schodzi, gdzie schodzi itd.
witam co do rozrządu to jak znaki graja to raczej nie to, co do przegrzewania to zanim pompę wymienisz to spróbuj korek na zbiorniczku wyrównawczym wymienić, a póżniej tylko pompa + listwa i wtryskiwacze - cudów w mechanice nie ma
To daj znać czy to nie uszczelka... Układ sam z siebie nie ma możliwości się zapowietrzyć. Możesz spróbować wymienić korek na zbiorniczku wyrównawczym. Przejrzyj również instalację LPG czy w jakiś sposób nie zapowietrza układu. Ewentualnie dobrze odpowietrz układ. Na zdjęciu masz zaznaczone odpowietrzniki. Zaczynasz od tego przy nagrzewnicy. https://obrazki.elektroda.pl/9767602800_...
valdii1. Jeżeli płyn w układzie chłodzenia się rozgrzewa wytwarza się nadciśnienie i powietrze oraz nadmiar płynu chłodzącego poprzez korek wyposażony w zaworek nadciśnieniowy(w przypadku twojego auta korek w chłodnicy)przelewa się do zbiorniczka wyrównawczego,gdy płyn stygnie wytwarza się podciśnienie w układzie chłodzenia i płyn ze zbiorniczka pobierany...
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
Wygląda na to że zapowietrzony jest układ chłodzenia-należy powtórzyć procedurę odpowietrzenia,ale z zakręconym korkiem zbiorniczka wyrównawczego i wykręconym na max pokrętłem stopnia nagrzewania kabiny. Powinno pomóc,jeżeli ubędzie płynu należy odczekać chwilę -aby nie poparzyć rąk przy odkręcaniu korka-i uzupełnić płyn w zbiorniczku wyrównawczym.
Znaczy się w zbiorniczku wyrównawczym korek miałby być nieszczelny i przez to płyn odparowuje? Może, sprawdzę ale jest to mało prawdopodobnie, gdyż przy włączonym ogrzewaniu ubywa go po prostu zbyt wiele, jak już pisałem jak włączę ogrzewanie to po przejechaniu 100km już gołym okiem widać, że gdzieś się zapodziało jakieś 400ml cieczy.
odpowietrzałem i na zakręconym i na odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. w moim aucie nie ma odpowietrzników jedynie poprzez korek w zbiorniczku wyrównawczym.
Wygląda na to że zapowietrzony, tego nie brałem pod uwagę. Spróbuj dolać płynu chłodniczego do poziomu między max a min czyli połowy zbiorniczka, następnie nagrzej silnik do temperatury 90'C i pozwól aby zadziałał wentylator chłodnicy co będzie oznaczało w pełni nagrzany układ chłodzenia. Następnie powoli odkręć korek na zbiorniczku wyrównawczym uważając...
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
w chłodnicy brakowało płynu za to w zbiorniczku wyrównawczym było pełno i płyn wybijało z pod korka zbiorniczka. Skąd wiesz, że w chłodnicy brakowało płynu? Podmień korek zbiorniczka wyrównawczego.
Witam mam podobny problem z Turanem 1,9. 2006r . Ogrzewanie działa w kratkę jak się zagrzewa silnik leci ciepłe gdy osiągnie 90 stopni dmucha zimne. Wymieniłem termostat w silniku i nic nie pomogło. Za obserwowałem że poziom płynu chłodzącego jest minimum wręcz zbiorniczek wyrównawczy jest pusty. Odkręciłem korek w celu dolania wody do układu ciśnie...
Na początku podmień korek zbiornika wyrównawczego i musisz przywrócić obieg płynu w nagrzewnicy. Korek I zbiorniczek są nowe. Nie pomogło.
Jeśli ci się gotuje płyn to wylatuje zbiorniczkiem wyrównawczym przez korek. Albo siadł ci termostat albo coś odwalili mechanicy. Sprawdzałeś czy dolny wąż od chłodnicy jest ciepły po tym jak się zagotuje? i czy wogole chłodnica jest ciepła.
Cześć wszystkim! Mam problem ze swoją audiczką A mianowicie wygania płyn chłodniczy przez korek od zbiorniczka wyrównawczego i nie grzeje w środu. Próbowałem odpowietrzyć ale po odkręcaniu odpowietrznika przy wężu od nagrzewnicy nie leci wogóle płyn w czym może być problem?
Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia na początek.Jeśli negatyw to wykluczy uszczelkę głowicy. Jeśli pozytyw,trudno głowa w górę i reszta co się z tym wiąże..Poza tym odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź czy jest obieg cieczy chłodzącej-powinien być zdrowy strumień cieczy z cienkiego wężyka który dochodzi z góry zbiorniczka. Układ...
sprawdz: -czy nie ma oleju w płynie chłodniczym - nie ma "bąbelek" w zbiorniczku wyrównawczym -czy pod korkiem oleju nie zbiera sie szara maż jezeli tak to masz UPG do wymiany. jezeli nie to prawdopodobnie masz zapchaną chłodnicę
Sprawdź czy: -nie ubywa płynu, -nie ma płynu w oleju silnikowym lub odwrotnie, -czy nie idą bańki powietrza podczas pracy silnika ze zbiorniczka wyrównawczego (wystarczy zalać płyn pod sam korek i obserwować). Jeżeli masz którykolwiek objaw, wymień uszczelkę pod głowicą i po krzyku.
Absolutnie żadnego sensu to nie ma, w układzie chłodzenia (współczesnych samochodów) musi panować nadciśnienie, jest to niezbędne do prawidłowego działania, raz zwiększa się temperatura wrzenia cieczy, a dwa, węże do nagrzewnicy są bardzo często dużo wyżej niż zbiorniczek wyrównawczy
W korku zbiorniczka wyrównawczego są dwa zaworki i trzeba sprawdzić czy one działają. Po to by sprawdzić skąd jest wyciek nie trzeba zalewać przegotowanej wody.Wapń nie zdąży się odłożyć w układzie chłodzenia.
Korki do zbiorniczka wyrównawczego się odkręca.
nowy korek zbiorniczka wyrównawczego. Czekam na sugestie. Nowy oryginalny korek? Zamienniki robią takie problemy.
Tu masz schemat elektryczny układu chłodzenia. Termostat masz sprawny ? Spróbuj zmienić termostat oraz korek zbiorniczka wyrównawczego
Witam, Mam kłopot z utratą płynu chłodniczego w B8 2.0 TDI (150 KM). Na odcinku 20 km potrafi mi wylecieć blisko 1 l płynu, jeśli mocniej "pocisnę", przy delikatniejszej jeździe nie wycieka nic. Jeden serwis już się poddał, stwierdził, że nie wie, co jest przyczyną. Co udało mi się ustalić, to na 99% płyn wylatuje przez korek w zbiorniczku wyrównawczym...
Wymień na nowy korek zbiorniczka wyrównawczego , powinno pomóc.
Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
Temat ogarnięty - winny był korek zbiorniczka wyrównawczego.
Witam serdecznie, robiono umnie remont silnika UPG w Clio II i po kilku miesiącach dopiero teraz zobaczyłem przeciętą uszczelke pod korkiem zbiorniczka płynu chłodniczego. Czy ktoś wie dlaczego tak zrobił i w jakim celu. Dziękuję Pozdrawiam
Zbiorniczek jest razem z chłodnicą, ten drugi korek to spryskiwacze.
A po co zakłądać , jak jest szczelny korek chłodnicy to nic nie wyleje się. A jak nieszczelny korek to i zbiorniczek nic nie pomoże. W ciągnikach jest inaczej niż w samochodach, w samochodzie jest zbiorniczek wyrównawczy i szczelny korek, a w ciągniku jest korek przelewowy i pod nim rurka.
Korek chłodnicy czy tam na zbiorniczku wyrównawczym do wymiany. Częsty objaw nietrzymajacych/uszkodzonych korków.
Wszystko co opisałeś wskazuje że układ z jakiegoś powodu jest cały czas zapowietrzony lub się samoistnie zapowietrza (uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego?) Masz tam LPG?
powąchaj tą wydzielającą się pare, płyn chłodniczy po odparowaniu ma specyficzny "słodki" zapach, zapowietrzanie nagrzewnicy, przy takim ubytku płynu wskazuje na inne źródło, bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą, lub głowicy. rozgrzej silnik do załączenia wentylatora chłodnicy i delikatnie spuść ciśnienie z układu chłodzącego...
Dokładnie, ale najpierw kup lub pożycz korek zbiorniczka wyrównawczego. Objaw pasuje do uszkodzonego zaworku w korku.
Wszystko to oznacza, że masz korek zbiorniczka wyrównawczego do wymiany.
Korek zbiorniczka wyrównawczego?
Panowie, wymieniłem korek od zbiorniczka wyrównawczego poprawa jest ale dopiero dzisiaj przejeżdże cały dzień i dam znać.
Witam, mam problem następujący: mam Astre II 1.7 td 68 km i przy rozgrzaniu do około już 85-90 stopni zaczyna gwizdać ze zbiorniczka wyrównawczego. Dodam, że korek zmieniałem i jest to samo. Pomoże ktoś...
Zbiorniczek był wymieniany w zeszłym roku Cały komplet Dodano po 10 A czy może ktoś wie dlaczego mimo braku widocznych nieszczelności ubywa płynu chłodniczego Posiadam Astre j 1,4 120kM przebieg 252tyś zagazowaną Pozdrawiam
A jaki zapach tego płynu z klimatyzacji? Przecież chodzi o chłodziwo. Odkręć ostrożnie korek na zbiorniczku wyrównawczym przy ciepłym silniku i zaniuchaj.
Mogła też odmówić posłuszeństwa uszczelka pod głowicą. Mój sposób to użycie zmysłu węchu przy wlewie do zbiornika wyrównawczego układu chłodzenia. Jeżeli czuć spaliny to raczej na pewno uszczelka. No tak, ale do tego trzeba mieć węch jak pies. O ile wcześniej nie pryśnie ci płyn z układu i gębę poparzy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia...
Tylko filtr, 5 minut, jest w zbiorniczku wyrównawczym pod korkiem, prosta sprawa - zacznij od tego. Koszty żadne.
Witam, mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy , a jak lekko uchylę korek od zbiorniczka wyrównawczego to z dużym ciśnieniem wyrzuca płyn. Była zdjęta i sprawdzona na szczelność głowica...
Korka zbiorniczka wyrównawczego nie dokręcam. Dlaczego?
Termostat jest "w spodzie" pompy wody. Układ odpowierza się przez "korek" w zbiorniczku wyrównawczym. Albo masz uszkodzony ten korek albo uszczelkę pod głowicą.
Kompresja w układzie chłodzenia oznacza węże twarde jak kamień. Odpowietrzyć raz jeszcze i korek zbiorniczka sprawdzić.
wymień korek zbiorniczka wyrównawczego, on ma zaworek i powinien wpuszczać powietrze a nie ściskać węża
Wymień korek zbiorniczka wyrównawczego na nowy, on reguluje ciśnienie w układzie chłodzenia.
Podsumowując: mały obieg działa bo ogrzewanie jest, a płyn z przewodu zwrotnego w zbiorniczku nie tryska, a powinien. Uruchom zimny silnik z otwartym korkiem zbiorniczka wyrównawczego, jeśli pompa wody jest sprawna i przewody drożne - to po dodaniu gazu woda powinna wypływać silnym strumieniem z przewodu zwrotnego (oczywiście do wnętrza zbiorniczka)....
Nie słuchaj żadnych postów o wywalonej uszczelce pod glowicą a na dodatek jeszcze w tym silniku jeśli to jest 1.8 90kM ABS to w tym silniku musiałbyś go chyba tak niesamowicie przegrzać by coś się stalo z tym silnikiem po prostu masz nie odpowiednio założoną instalacje gazową parownik podłączyć równolegle by nie zabieralo podgrzanie mieszanki ciepla...
Korek zbiorniczka wyrównawczego jest NOWY Zaworek bezpieczeństwa jest w korku chłodnicy, nie zbiorniczka :D
hmm no to jak się gotowało a węże nadal były miękkie to jak nic ten nowy korek zbiorniczka wyrównawczego nieszczelny
Witam Auto po wymianie uszczelki pod głowicą przejechane ok 15000 km . Problem jak w opisie ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym , wybiło korek odpowietrzający układ idący od nagrzewnicy . Termostat wyjęty , węże twarde da się ugiąć , zbiorniczek syczy po przejechaniu nawet 5 km , po otwarciu nie wybija płynu przy pracującym silniku . olej w stanie...
po nocnym postoju okazało się że jest ciśnienie w zbiorniczku wyrównawczym niemożna odkręcić korka Ktoś to umie wyjaśnić?
Dzięki chłopaki. Jednak korek i badziewny zbiornik wyrównawczy.
Wymieniłem korek od zbiorniczka wyrównawczego i samochód zaczął sie normalnie grzać. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Czasem przyczyna jest prozaiczna, na przykład uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego czy termostat, który się "zawiesił".
Jakiś czas temu czujnik temperatury zaczął dziwnie wskazywać. W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Na skali jest sześć kresek. W czasie spokojnej jazdy wskazówka dochodzi do 3 kreski, wraca 2 drugiej i tak non stop. Na postoju gdy chodzi na wolnych obrotach wskazówka dochodzi do 3 kreski i tam zostaje (co jakiś czas włącza sie wentylator)....
Nie ma czegoś takiego, Też się zastanawiałem chwilę, czy istnieje przyrząd do testowania korków zbiorniczków wyrównawczych. A może istnieje? Kurzać, co to ludzie mają w głowach. 🤣🤣
Wymień po prostu to co masz uszkodzone, zbiorniczek lub rurkę. To ma być szczelnie zamknięty układ i dopiero jak przekroczy te 1.5 bara to ma korkiem popuścić.
Warto jeszcze sprawdzić korek ciśnieniowy zbiorniczka wyrównawczego
masz na myśli korek zbiorniczka wyrównawczego?? jak odkręcam to jest pssssss...
Pytanie dotyczyło przewodu łączącego chłodnicę z zbiorniczkiem wyrównawczym, opisałem zasadę działania tego przewodu i zjawiska z tym związane - korek na zbiorniczku wyrównawczym ma się nijak do układu chłodzenia, równie dobrze mogło by go nie być a układ chłodzenia nadal będzie prawidłowo działać.
To to ja wiem, nie będzie sadziło korkiem w zbiorniczku tylko w chłodnicy bo jest tam zawór/ korek 1.1 bara. Mnie ciekawi obieg w zbiorniczki wyrównawczym, jest zaznaczone L czyli minimum i F czyli maximum czyli ten płyn jakoś ma krążyć, tylko jak jednym wężykiem, opisałem to wyżej...
Odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź dokładnie oring, który jest w korku. Mógł się zsunąć lub pęknąć.
Czy przyczyną może być (choć wątpię) korek od zbiorniczka wyrównawczego, ponieważ dziś usłyszałem syczenie z pod tego właśnie korka.
Jakoś się da. Kabelkiem, zworką, testerem, miernikiem, pirometrem itp. Rocznik,model, kod silnika wskazany, bo szklane kule miałem kryształów z kopalń na Uralu, a się mi stukła i teraz jest embargo na dostawy. W starszych modelach obstawiam brak pierwszego biegu wentylatora. Jak wszystko sprawne, (węże, korek, zbiorniczek wyrównawczy i jak masz płyn...
natomiast w zbiorniczku wyrównawczym wywaliło płyn. Jeżeli odkręciłeś korek zbiorniczka podczas pracy silnika i silnik pracował jeszcze jakiś czas przy otwartym zbiorniku wyrównawczym to mogło (choć nie musiało) się to zdarzyć. Układ chłodzenia jest tam ciśnieniowy i przy otwartym zbiorniku może dochodzić do takich "anomalii". Czasami takie zachowanie...
Jazda na benzynie nic nie zmienia. Dziś doszło do takiej sytuacji że w pewnym momencie zaczęło lecieć zimne powietrze z nadmuchu, wskazówka od temperatury mocniej się wychyliła więc się zatrzymałem i odkręciłem korek na zbiorniczku wyrównawczym - nie było żadnego ciśnienia mimo że był tylko nico poniżej minimum. Później dolałem trochę płynu i ciśnienie...
Witam troche drążyłem temat jeżeli chodzi o odpowietrzenie układu chłodzenia u siebie zrobiłem tak .. (zasada jest właściwie taka sama ale prostrza nie potrzeba zadnych lejków) zalałem zbiorniczek wyrównawczy prawie pod korek tak aby te cienkie weżyki były zanużone i widać jak powietrze z nich wychodzi, jak termostat otworzy zaczyna sie przelewać w...
ja też widziałem jak wymieniono uszczelkę pod głowicą i dalej wyrzucał płyn ,a przyczyną był korek zbiorniczka wyrównawczego,przy dolewaniu płynu i zakręcaniu korka uszczelka z niego się zsunęła.
Nie wiem w ogóle jaki sens wyjmowania silnika do wymiany tulei... Narobić się? Najpierw wyklucz korek zbiorniczka wyrównawczego i sprężarkę! I jaki to MAN jeszcze F czy już TGA ?
Możesz mieć wyciek (pompa, przewody, ucieka ze zbiorniczka). Jak pod korkiem w zbiorniczku wyrównawczym jest tłusta maź (taki 'smalec') to masz problem z uszczelką pod głowicą.
Wymień korek w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego.
Nie spiesz się z wymianą uszczelki, tylko wymień korek zbiorniczka płynu chłodzącego. W układzie chłodzenia panuje zawsze ciśnienie regulowane zaworkiem na korku zbiorniczka wyrównawczego.
Czy jest możliwość zacięcia się zaworu w korku zbiorniczka wyrównawczego?
Pytanie czy jest jakiś specjalny sposób żeby dobrze odpowietrzyć cały układ czy zwyczajnie poprzez zbiorniczek wyrównawczy dolewać z czasem płynu,gdzieś czytałem że najlepiej wlewać poprzez korek u góry odpowietrzający w chłodnicy lub nagrzewnicy węża :?: :?: Lać tylko do zbiornika, samo się odpowietrzy, po jakimś czasie dolać płynu.
Nieodpowietrzony prawidłowo. Poluzuj górny przewód przy parowniku i korek zbiorniczka wyrównawczego, aż poleci płyn.
nadcisnienie w zbiorniczku to normalna sprawa.Zaworek odpowietrzajacy ma okreslona wartosc nadcisnienia w zbiorniczku przy ktorej otwiera sie, a jezeli ta wartosc nie zostanie osiagnieta to nadcisnienie zostaje w zbiorniczku i po odkreceniu korka uchodzi.
A korek na zbiorniczku wyrównawczym sprawdzałeś?
Płyn chłodzący się nie przegrzewa podczas jazdy? Jeśli usterka nie występowała wcześniej przed wymianą rozrządu do sprawdzenia pompa cieczy (przesłona ,podłączenie instalacji do cewki przesłony w pompie cieczy). Do sprawdzenia stary korek zbiorniczka wyrównawczego (przy jakim ciśnieniu puszczał płyn powinien puszczać przy 1.6-1.8 bar) Jakie ciśnienie...
Z tego co napisałeś to najprawdopodobniej masz uszkodzony korek zbiorniczka wyrównawczego (nie utrzymuje ciśnienia), albo spaliny w układzie chłodzenia.
wymieniłem termostat i pompę korek zbiorniczka wyrównawczego no i nadal jest to samo na zimnym silniku robi podciśnienie i wyrzuca płyn a na zagrzanym wszystko jest ok.
Lub z blokiem. Ale najpierw test CO2 bo być może jest po prostu zapowietrzony. I wymiana zbiorniczka wyrównawczego razem z korkiem
Takie tempo ubywania czynnika świadczy o nieszczelności. Więc albo masz wyciek na zewnątrz, albo do środka silnika. W układzie chłodzącym panuje ciśnienie więc temperatura wrzenia wynosi ponad 100 stopni. Samochodowkę kończyłem daaaawno temu i już nie pamiętam ile to dokładnie. Tak więc 90 stopni to nic nadzwyczajnego. Co innego jak odkręcisz korek...
Wymieniony korek wlany płyn i dalej wyrzuca płyn z zbiorniczka wyrównawczego na rozgrzanym silniku Jak się otworzy korek na ciepłym to widać jak para bucha z zbiorniczka Tester szczelności jakoś ewidentnie się nie barwi, tak daje para spalinami że wydmuchuje preparat z testera ale tylko na ciepłym Olej przybywa i widać na bagnecie że rozrzedzony Chłodnica...
Ma ktoś na forum wiedzę, jak sprawdzić korek zbiorniczka wyrównawczego, czy nie jest np. przytkany? Trochę to niejasne do końca z tym wyciekiem płynu. Mianowicie, pierwszy wyciek był latem. Wysuszyłem wszystko i było dobrze do zimy. Ubyło płynu z zbiorniczka, dolałem do stanu, poluzowałem trochę korek. Na razie stan jest ok. Może kupić nowy korek w...
O jakim korku on pisze? -chodzi o ten od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzenia? po wymianie korka zbiornika wyrownawczego stała się magia auto grzało obiema stronami jak szalone No chyba raczej chodziło o korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Podstawowe pytanie. Czyli nagrzewnica właściwa to jest wspólna z chłodnicą silnika? Generalnie...
zacznij od wymiany korka na zbiorniczku wyrównawczym. W VW układ chłodzenia jest ciśnieniowy i często uszkadza się korek na zbiorniczku. Na próbę porzycz od kogoś[/list]
Jeżeli chłodziwo się zagotóje, to powinno wywalić je przez korek w zbiorniczku wyrównawczym,czy u Ciebie się tak dzieje? Jeśli nie, to przyczyną będzie czujnik temperatury.
To zależy w jakim aucie ,są auta które mają "otwarty" zbiorniczek wyrównawczy i zamknięty (szczelność korka w zbiorniczku bo go nie ma na chłodnicy) np Audi WV ,w tych autach występuje podobny objaw ale jako nadciśnienie po wyłączeniu silnika ,ale po całkowitym ostygnięciu może występować objaw podciśnienia (z powodu rozszerzalności płynu)
korek zbiorniczek wyrównawczy korek zbiorniczek pęknięty zbiorniczek wyrównawczy
wygłuszanie pomieszczeń palec rozdzielacz objaw pendrive odzyskanie partycji
pralka mastercook instrukcja obsługi pralka mastercook instrukcja obsługi
Wybuchowe zapalanie gazu w kuchence - przyczyny i rozwiązania Honda CR-V brak ładowania - przyczyny i diagnostyka