korek sprawdzony?
Tester na obecność spalin jest zawodny. U mnie w tdi nie wykazał spalin mimo uszkodzonej uszczelki (były też duże wżery korozyjne na bloku). Na szybko, aby węży nie uszkodzić w swoim tdi 1z zluzowałem korek zbiorniczka.
Zacznij od korka w zbiorniczku płynu.
Wszystko co opisałeś wskazuje że układ z jakiegoś powodu jest cały czas zapowietrzony lub się samoistnie zapowietrza (uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego?) Masz tam LPG?
Nie spiesz się z wymianą uszczelki, tylko wymień korek zbiorniczka płynu chłodzącego. W układzie chłodzenia panuje zawsze ciśnienie regulowane zaworkiem na korku zbiorniczka wyrównawczego.
w grupie VW często problemem jest korek. Wymiana na działający (szczelny) rozwiązuje problem :P
Czy korek zbiorniczka płynu nie jest uszkodzony?
Witam naprawdę nalałeś płynu po sam korek?
Witam, Kupiłem niedawno Audi A5 z silnikiem 2.0 TFSI. Zauważyłem dziwny przypadek z płynem chłodniczym. Rano po całonocnym postoju płyn jest znacznie poniżej minimum. Gdy odpalę silnik i przejadę ok. 10 km, to pokazuje powyżej maksimum. Gdy zgaśnę samochód, to po chwili włącza się jakaś pompka i górna rura od chłodzenia zaczyna się ruszać i strzelać....
Zacznij od korka w zbiorniczku koszt 15 zl a to jest układ ciśnieniowy i może właśnie korek przepuszcza
Cześć wszystkim! Mam problem ze swoją audiczką A mianowicie wygania płyn chłodniczy przez korek od zbiorniczka wyrównawczego i nie grzeje w środu. Próbowałem odpowietrzyć ale po odkręcaniu odpowietrznika przy wężu od nagrzewnicy nie leci wogóle płyn w czym może być problem?
Skoro po ściągnięciu węża z parownika nic nie płynie to coś wysoko ten parownik jest umieszczony(dziwne że wcześniej nie było problemów).Nie mieszajmy w to termostatu bo jak nagrzewnica działa to i parownik powinien być podgrzany.Termostat puszcza wode na chłodnice.Proponuje odkręcić reduktor z uchwytu(nie odkręcając węży) i dać go chwilowo niżej żeby...
Nie gotuje Ci się czasem płyn? Korek sprawny?
"Masla ani budyniu" nie ma pod żadnym z korków. Bo to się robi jak płyn dostaje się do oleju ...
Tam odpowietrzałem,według mnie ogrzewanie dobrze działa.Silnik sie nie gotuje, podczas pracy silnika odkręcan korek na zbiorniczku i ciśnienia niema.
Cześć, udało się rozwiązać problem? Mam bardzo podobnie jak u Ciebie. Wywala płyn przez korek w zbiorniczku, ale tylko do pewnego poziomu (poniżej minimum) i się stabilizuje. Węże twarde.
jeśli wskazówka lata to zawsze było tak bo mam doświadczenie w autobusach że było za mało płynu.Możesz mieć też powietrze.czyli tyłem niżej jak przód odkręć korek od zbiorniczka zostaw na noc i powietrze ujdzie.wyrównaj zapal otworzy termostat i zakręć zbiorniczek
po wymianie zbiorniczka wszystko OK
2 nowe do zbiorniczka, czy do chłodnicy.
Witam mam problem z audi a4 b6 1.9 tdi 130 km Auto się dość szybo nagrzewa do 90 stopni (po przejechaniu 2km) Gdy się przyspieszy trzyma 90 stopni gdy się puści gaz temperatura wzrasta do 110 stopni i zaraz maleje na 90 Wymieniony termostat wymieniona pompa wody oraz korek od zbiorniczka płyn znika węże twarde odkręcę korek płyn wywala Co to może być...
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
To zależy w jakim aucie ,są auta które mają "otwarty" zbiorniczek wyrównawczy i zamknięty (szczelność korka w zbiorniczku bo go nie ma na chłodnicy) np Audi WV ,w tych autach występuje podobny objaw ale jako nadciśnienie po wyłączeniu silnika ,ale po całkowitym ostygnięciu może występować objaw podciśnienia (z powodu rozszerzalności płynu)
Pacjent to Audi A4 B6 1.9 TDi 74KW i brak ciśnienia w układnie. Po odkręceniu korka w zbiorniczku wyrównawczym, płyn jest zimny (termostat nowy). W czym może tkwić problem? Czujnik temperatury płynu?
Audi A4 B5 mam pewnie pytanie, a nie problem. Po rozgrzaniu auta nie ważne czy przejadę 10 czy 50 km mam chłodny płyn chłodniczy w zbiorniczku. Wąż cienki powrotny jest gorący, a górny grubszy idący do chłodnicy chłodny. Auto ma nową chłodnicę, termostat i pompę wody. Brak jakichkolwiek problemów. Nagrzewnica grzeje dobrze, temp trzyma 90st, nie grzeje...
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Termostatow bylo juz 50 nowych korek od zbiorniczka jak i zbiorniczek wymieniony na nowy. Tak naprawde kazda czesc nowa kazda sprawdzona :(
Pamiętajcie,że układ chłodzenia jest układem ciśnieniowym.Auto może się przegrzewać jeśli brak będzie ciśnienia w układzie chłodzenia-ja polecam sprawdzić lub nawet wymienić korek w zbiorniczku wyrównawczym.Koszt mały a może pomoże
Witam Już nie mam pomysłu co możę być nie tak z mojż a3 1.9tdi 130km silnik asz. Problem tkwi w tym że autko tylko podczas jazdy wywala wode ze zbiorniczka gdy stoi na luzie (silnik jest uruchomiony) można gazować i nic. Wymieniłem uszczelke pod głowicą, zbiorniczek, korek ale nadal nie ma poprawy.
Wiem po co jest korek, ale korek jest zmieniony i nic.
Cześć, może miał już ktoś podobny problem, mianowicie chodzi o to że w moim audi co jakiś czas załącza się żółta kontrolka o niskim stanie oleju silnika, jednak w rzeczywistości stan oleju na bagnecie jest prawidłowy. Wystarczy że odkręcę na chwilę korek od zbiorniczka płynu chłodzącego i kontrolka znika, po około 50 km kontrolka ponownie się zapala,...
Chodzi Ci o ten cienki wąż na górze zbiorniczka tak ? jeżeli tak to nie zauważyłem żeby coś się pompowało z niego a teraz jeszcze tak pomyślałem czy może to nie jest tylko korek od zbiorniczka ?? lecz czy przy zalaniu płynu po wymianie termostatu nie powinno wywalać do góry
Jeżeli chłodziwo się zagotóje, to powinno wywalić je przez korek w zbiorniczku wyrównawczym,czy u Ciebie się tak dzieje? Jeśli nie, to przyczyną będzie czujnik temperatury.
Czy uszczelka pod głowicą dobra? Nie czuć spalinami ze zbiorniczka wyrównawczego? Gdyby silnik przez uszczelkę zasysał płyn do spalania to w spaliny mogo zawierać dużo pary, raczej białego koloru. Pozdro
Audi 80 1989 rok, silnik 1.8 S 90 koni mechanicznych zasilany starą instalacją LPG. Odpowiadając (at)mrv4 Nie rozumiem Twojego podejścia, w silniku był taki szlam, że po całkowitym rozgrzaniu nie udało się spuścić wszystkiego korkiem w misce, bo był za gęsty. Niby lepiej by było ten syf rozpuścić płukanką? https://obrazki.elektroda.pl/7108576900_...
Ściągnij ten przewód przelewowy, skieruj go do zbiorniczka; powinien lecieć równomierny strumień płynu. Wymień ewentualnie korek tak jak pisali koledzy powyżej.
To może być też wina korka. Za wcześnie otwiera się i nie trzyma ciśnienia.
Audi a4b7 3.0tdi 233 km. Układ chłodzenia: Problem polega na tym że zapala mi się kontrola układu chłodzenia. Gdy zgaslem auto otworzyłem maskę płynu jak by nie było w zbiorniczku, dopiero gdy odkrecilem korek i wyplacilem powietrze plyn wrócił. Auto zostawiłem u mechanika ale jeżeli ktoś miał podobny problem to proszę o podpowiedź co to może być?
A odpowietrzył kolega układ wspomagania ? Odpalony silnik odkręcony korek ze zbiorniczka wspomagania i kręcimy do oporu w lewo trzymamy i to samo do prawej strony i parę razy tak .
Dzięki za instrukcję. Co do płynu to chyba tylko DOT 4 bo takie oznaczenie mam na korku zbiorniczka płynu i taki tez płyn znajduje dla tego modelu w wyszukiwarkach hurtowni
Witam. Mam problem z Audi A3 1.9tdi 90km 2000r. Na początku zaczęło mi strasznie pompować węże od układu chłodniczego. Jakoś pół roku temu. Powód korek zbiorniczka. 3 miesiące temu znowu się zaczęło. Wymiana króćca bo tryskało. Dalej węże są mocno twarde. Wymieniony termostat. Wymieniony kompletny rozrząd z pompą. Wycieku nie widać. Węże napompowane....
Pytanie czy jest jakiś specjalny sposób żeby dobrze odpowietrzyć cały układ czy zwyczajnie poprzez zbiorniczek wyrównawczy dolewać z czasem płynu,gdzieś czytałem że najlepiej wlewać poprzez korek u góry odpowietrzający w chłodnicy lub nagrzewnicy węża :?: :?: Lać tylko do zbiornika, samo się odpowietrzy, po jakimś czasie dolać płynu.
Jak jest wypieta wtyczka, to obwod jest rozwarty i piszczy caly czas. Zeby zamknac obwod musisz wyczyscic te wąsy czujnika wewnątrz zbiorniczka. Czasem pomaga dolanie odrobiny płynu. Nie da się przelac. W korku jest zawór, ktory wyrzuca nadmiar. Edit: Jesli chcesz sprawdzic czy czujnik jest na 100% ok, to odepnij wtyczke, podlacz do czujnika miernik...
Tak, pompa wymieniona. Właśnie odpaliłem auto i zapaliła się czerwona kontrolka chłodnicy, sprawdziłem poziom płynu, zbiorniczek był pusty więc dolałem płynu, po przejechaniu kilku kilometrów sprawdziłem zbiorniczek, poziom płynu na takim samym poziomie jak po dolaniu. Odkręcam korek, zbiorniczek automatycznie wypełnia się płynem i zaczyna się przelewać,...
A może po prostu któryś z króćców pękł Albo opaska któraś puściła Mówisz że uszczelka nie wchodzi w grę a mi też się tak wydawało w dieslu ubywało mi płynu gotowało otworzyłem korek zbiorniczka płynu i zobaczyłem bańki i już wiedziałem wszystko
rozkminiam nad bulgotaniem (dźwięk kamyczków) przy dodawaniu gazu Mam ten sam silnik i taki sam dźwięk. Też mnie ciekawiło co to. Uznałem że to przelewanie się wody w zbiorniczku z górnego wężyka. Generalnie szukasz dziury w całym. Jak masz zbyt dużo wolnego czasu to wymień sobie pierścienie na dwuczęściowe. Jak mało mocy to może zapchany katalizator...
Witam kolegów... Mam problem z Audi A 4 TDI. Po wymianie węża gumowego w układzie chłodzenia w moim samochodzie występuje ubytek cieczy chłodzącej w zbiorniczku wyrównawczym. Myślę, ze należy odpowietrzyć cały układ chłodzenia. Może ktoś z Was da mi wskazówki jak prawidłowo należy to zrobić. Obecnie ciecz chłodząca jest wypychana przez zawór w korku...
Termostat ok , test na uszczelkę został zrobiony kolejny raz , płyn koloru nie zmienił ale zaczął dziwnie bąbelkową , auto zero puszczenia jakiegokolwiek dymka , bez żadnej mazo pod korkami obydwoma wiec już ręce mi opadają
To że dymi po tym jak się przyłoży do pieca to sią czasami zdarza jak jest niskiej jakości paliwo albo i też o tym że wtryski leją (ale to będzie także odczówalne przy dynamice jazdy). Ważne by dym nie byłe niebieski !!! bo to już sprowadza powoli samochód do remontu. W Audi 100 2.5TDI gwizd turbiny słychac jak jest zimny silnik i chłodno na polu wtedy...
Po odpaleniu silnika, odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego i zauważyłem, że płyn wypływa sobie z wężyka do zbiornika, co prawda drobnym strumieniem ale wypływa, także to chyba nie pompa.
Inny problem, to moim zdaniem zbyt czesto zalaczjace się wentylatory. w koncu je calkiem odlaczylem i kiedy zakopalem się w sniegu to zagotowala się woda i wystrzelila mi chlodnica. Brawo! :not: Szkoda mi tej audiczki. Pewnie czujnik od wentylatora był wadliwy. Wystarczyło wymienić. Czy w tym aucie nie ma zabezpieczenie cisnieniowego chroniacego uklad...
Witam wszystkich, mam własnie podobny problem tyle że w audi a4. Ciekł mi płyn z przewodu wspomagania, więc wymieniłem na inny używke z passata, na pierwszy żut oka niczym sie nie różnił DŁ.ta sama, tylko miał 1 zwój więcej 3 a nie jak w starym 2 toche różniły sie też sruby ale wkręciłem tą od passata I wspomaganie nie działa pompa cicho chodzi a po...
Nie powinno być żadnych oznak pocenia się, to ,że wyje po odpaleniu to jest wina pompy wspomagania a nie maglownicy, to pompa daje ciśnienie i zawsze płyn powinien być w połowie między Min a Max. Jeśli jest Max. to ciśnienie z pompy powoduje wyrzucanie płynu przez korek, bo jest go za dużo. Na zgaszonym silniku odkręcić korek od zbiorniczka i strzykawką...
Zrób taką ostateczną próbę: nagrzej silnik włącz na stałe wentylator na chłodnicy (mostek na czujniku) poluźnij korek ze zbiorniczka na pracującym silniku żeby spuścić ciśnienie z układu zakręć go i obserwuj czy węże twardnieją Jeśli twardnieją to masz przedmuch.
Czesc, mam problem w swojej audi a4 b5 115. Robi się ciśnienie w układzie chłodzenia nawet po nocy utrzymuje się prawdopodobnie ucieka zbiorniczkiem wyrównawczym płyn podczas jazdy. Sprawdzanie uszczelki pod głowica testerem, wymieniony korek, termostat, czujnik. Dolny wąż jest cały czas zimny oraz zero ruchu płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Mam pytanie...
U mnie w audi 2.0 pomogła wymiana korka z odpowietrznikiem w zbiorniczku wyrównawczym jeśli chodzi o zamarzanie reduktora,mechanik tłumaczył że pompa nie nadążała zrobić odpowiedniego ciśnienia czy coś...
Mam A4 1.8 benzyna, po 7 minutach uzyskuje 90 stopni pokazuje mi zegar od temperatury, czasami zagotuje się woda w zbiorniczku wymieniłem korek od zborniczka z wodą trochę się uspokoiło, pogoda się zmieniła zewnętrzna wyleciała woda ze zbiornika nie mam pojecia od czego to zależy ...
Pompa miesza, wymieniona po pojawieniu się usterki. Stara też była w porządku. Termostat, czujnik temperatury oraz filtr kabinowy też wymieniono. Płyn wężykiem przelewowym czasami wraca czasami nie. W ogóle płyn w zbiorniczku zachowuje się dziwnie. Przy odkręconym korku czasami zassie cały płyn, czasami wyrzuci cały płyn. Może być uszkodzony korek zbiorniczka...
Ja twierdzę zupełnie inaczej. Ani kolektor ssący ani turbo nie są chłodzone cieczą a z tymi testami to różnie bywa. Kiedyś miałem benzynowca (obecnie takich nie diagnozuję) i tam przy walniętej uszczelce wzrastała mi temperatura (ale tylko na wskaźniku na zegarach bo był to Golf 2). Żadnych plam oleju w płynie chłodzącym nie było a mimo to wywalało...
Oddałem do naprawy, zobaczę jak wróci czy ogrzewanie się polepszyło. Czy możliwe że zbyt wysokie ciśnienie zniszczyło pompę??? (płyn lał się z wału na którym zamontowane było kółko co napędzane przez pasek i wzdłuż uszczelki/ połączenia). Ostatnio kupiłem nowy korek do zbiorniczka wyrównawczego, bo nie wiedziałem czy poprzedni jest sprawny. (100zł za...
Problem występował po zakupie samochodu (Audi A3 8V 2013, 2.0 TDI CRBC). Wyrzucanie płynu chłodniczego przez korek co około 500-600 km, wyrzucało po zgaszeniu auta wieczorem, kolejnego dnia mokro wokół zbiorniczka. Zrobiony test CO2 w płynie chłodniczym, wynik pozytywny. Po teście zdjęta głowica, uszczelka dmuchnięta, blok krzywy. Wszystko tak jak należy...
Witam, Mam problem z ubytkiem płynu chłodzącego( audii a3 2010rok) Po jezdzie jak otworzę maskę ma powiększoną o objętość. Po chwili zaczyna opadać. Po ostygnięciu ubywa w okolicy 0.5cm od stanu który zaznaczyłem markerem. Korek zbiorniczka był wymieniany, chlodniczka wymieniana. Nie ma oleju w zbiorniczku wyrownawczym, majonezu na korku od oleju nie...
Witam. Jak silnik jest uruchomiony z odkręconym korkiem od zbiorniczka wyrównawczego to czy poziom płynu się podnosi od razu po uruchomieniu? być może pękła któraś tuleja cylindra miałem kiedyś taki przypadek...
A6c6 3.0 tdi 240km 2008 rok Probl2m z układem chlodzenia Problem jest tak że na postoju działa ogrzewanie w kabinie ale w czasie jazdy leci zimne powietrze. Natomiast po przejechaniu się i przy próbie odkręcenia korka od zbiorniczka wywala plyn chlodzniczy. Test na upgrade robiony 2 razy nwgatywny, zbiornik wraz z korkiem wymienione na oryginal, termostat...
często po przejechaniu dosłownie 3 km ma już ponad 90 stopni mimo że jest zima. Czy to normalne??? A wcale go nie wciskam na obroty! nie jest to normalne i wskazuje na dostawanie się gazów spalinowych do układu chłodzenia przez walniętą uszczelkę głowicy, zaobserwowałeś ubytki płynu chłodzącego, wybija Ci go przez korek zbiorniczka wyrównawczego ?...
Witam. Jest to mój pierwszy post na forum. Bądźcie wyrozumiali :D Problem dotyczy Audi A4 B7 2007 z silnikiem 1.8t z oznaczeniem BFB (163km). Temperatura silnika w trakcie jazdy szybko wzrasta ponad normę, podchodzi do czerwonej skali a za chwilę opada, jak stanąłem zobaczyć, płyn w zbiorniczku był tylko trochę przygotowany, nie było żadnej pary ani...
jeszcze takie spostrzeżenia z dzisiaj, mianowicie: WENTYLATORY się włączyły przy około 75 stopniach (na oko) po wpięciu w czujnik w chłodnicy oczywiście wcześniej wentylatory cały czas pracowały na "krótko" i włanczają się za każdym razem aleee jak jest odkręcony korek ze zbiorniczka wyrównawczego to cały czas wywala płyn i idą duże bąbelki powietrza...
Witam - jesli chodzi o silnik to jest miarka, wspomaganie to powinno w zbiorniczku jest korek i on ma miarkę , skrzynia biegów powinny być dwie śruby na imbus :jedna na środku- do wlewania i miara a do spustu powinna być na dole
wskaźnik jest dobry bo jak dojdzie temperatura do ok 96 to włącza się wentylator, ale nic to nie daje, bo chłodnica zimna i przewód ten dolny też zimny, co znaczy że nie otwiera termostatu. coś się tak uczepił tego termostatu - jak może on być niesprawny skoro włącza się wentylator i druga rzecz - chłodnica nie może być zimna skoro wentylator się załącza,...
piachu1994, tak, 2 wentylatory na pełnej mocy, 8L (2002r.) Na zegarze ma być 90 stopni i koniec. Przy 110 stopniach wywala płyn chłodniczy. Korki od zbiorniczka są w każdym VAG takie same. Tym programom nie ufam, tylko VCDS. Wrzucić schemat elektryczny wentylatorów?
Zależy jak poszła uszczelka albo czy i jak pękła głowica na płaszczu wodnym, najprościej będzie odkręcić korek od zbiorniczka płynu przegazować obserwując czy nie pojawiają sie pęcherzyki powietrza i bulgotanie, czasem uszczelka tak walnie że szczeliwie olej nie dostaje się do układu chłodzącego i na odwrót, sprawdź jak piszę to sprawdzony sposób :)
Witam w moim samochodzie nie ma ogrzewania.Samochód to Audi 100 c3 2.2 benzyna/gaz.Nie ma w ogóle ogrzewania węże od nagrzewnicy zimne.Parownik od LPG gorący.Po ściśnięciu węża od parownika płyn nie przedostaje się do nagrzewnicy.Moim zdanie układ jest zapowietrzony,niestety w aucie nie ma nigdzie odpowietrznika powinno się samo odpowietrzyć.Jak w inny...
Witam Mam problem ostatnio miałem wyciek plynu chłodniczego do spalin. Awaria została usunięta rozszczelnił się układ chłodzenia spalin został wymieniony na nowy. Auto przestało grzać i w zbiorniczku ciśnienie jest minimalne. Przy odpowietrzaniu nagrzewnicy leci płyn leci zachwilke pokazują się banki powietrza i tak co chwilę. Dodam że zbiorniczek i...
Witam. Mam problem z ubywanie płynu chlodniczego w Audi A3. Ale to nie jest ubywanie regularne. Mianowicie, sprawa wygląda tak że jak zauważę że w zbiorniczku wyrównawczym jest płynu trochę poniżej minimum, wtedy dolewam płynu leciuto ponad pomiedzy min - max. No i teraz wygląda to tak że czasami jeżdżę z dwa tygodnie w mieszanym trybie (miasto / trasa...
Zobacz na ten kabel, który idzie pod zawieszką texaco aż do korka zbiorniczka, to jest dokładany od niefabrycznego alarmu i ma iść właśnie do zamka klapy A fabryczna kostka jest 2 pinowa, ale ktoś ją kiedyś uciął
Cześć. Audi A6 C5, 2003. Mam identyczna sytuacje - początkowo okresowe odgłosy pompy, po kilku nastu dniach zwiększone, wywalanie płynu przez otworek korka, wymiana pompy na używkę, następnie na nową i... coraz gorzej. Obecnie na nowej pompie lekki "pomruk" na wolnych obrotach i jeździe na wprost, wycie i często brak lub minimalne wspomaganie przy skrętach....
Sprawdź czy masz plamy oleju w zbiorniczku wyrównawczym, czy masz tzw majonez pod korkiem, czy działa ogrzewanie.. Jeżeli nic z tych rzeczy tzn że to nie uszczelka. Kolega gimak podpowiedział co na początek warto sprawdzić. Czasami po długiej trasie nie ma ubytków bo ciepły silnik sprawia że wszystkie uszczelki się rozszerzają i uszczelniają. Podstaw...
Cześć Niestety opadają mi ręce ze względu na poświęcony czas i koszty nad moim audi a6 c7 3.0 tdi 2013r. Problem jest bardzo ciekawy, i nigdzie nie mogę znaleźć odpowiedzi i rozwiązania problemu, po konsultacji w kilku dobrych warsztatach nadal nic... Samochód po 15 minutach jazdy traci ciepłe powietrze z nawiewów + węże od układu chłodzenia są twarde...
gen_ex powiem Ci że naprawdę pojawia się płyn pod zbiorniczkiem wyrównaczym w okolicach zbiorniczka do spryskiwaczy więc najprawdopodobniej jaki to może być problem??? Mogą to być przewody albo reduktor od gazu ??? Czy to wina reduktora to Ci nie powiem bo nie widzę silnika, nie wiem czy owy reduktor czy jak kto woli parownik jest zamocowany w taj...
Tak oczywiście + Audi podczas jazdy przestaje grzać i wyrzuca płyn chłodniczy Więc masz dwie opcje. Albo NIE został dobrze odpowietrzony układ lub niestety masz uszczelkę pod głowicą do roboty. Jeżeli nie ma wycieków płynu chłodniczego pod samochodem a układ chłodzący wywala płyn to raczej ta druga opcja. Pozostaje ci uzupełnić płyn pod MAX odpalić...
To normalna temperatura pracy tego silnika. Wskazówka jest na 90 podczas gdy na vagu jest 115°C Jest to po to by obniżyć spalanie i emisję co2. Wszystko jest u ciebie okej. Możesz jeszcze dla pewności odpowietrzenia odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego i na włączonym zagrzanym silniku ściskać górny wąż ręką kontrolując poziom płynu w zbiorniku A...
Ciśnienie w wężach się zbiera? Jeżeli nie to korek zbiorniczka do wymiany. Pompa wody ma być sprawdzona i ma być sprawna a nie "raczej ok". Jeszcze jedna sprawa - chłodnica może być zamulona, ale to można sprawdzić rozgrzewając silnik do temp. otwarcia termostatu i sprawdzić dolny przewód chłodnicy, ma być gorący, jeżeli zimny a ciecz wyrzuca, chłodnica...
kolego miałem tak samo spróbuj odpowietrzyć układ zacznij od uzupełnieniu płynu a potem kolego odkręcamy korek od zbiorniczka płynu podjeżdzamy pod górkę lub jak posiadasz garaż w który się zjeżdża na dół wtedy wjeżdżasz tyłem i zaciągasz ręczny.Odpalamy auto i na wolnych obrotach niech sobie pochodzi przez chwile,już mowie tobie dlaczego a dlatego...
Witam jestem świeżym posiadaczem Audi a6 c5 1.8t 150km, mam problem z awarią chłodnicy oleju dodam że już się pociła w ciepłe dni a straciła żywot jak temperatura zeszła niżej oraz okazało się ze płyn zamarzł i zrobiła się z niego kaszka ale w układzie nie było jakoś dużo tego płynu.(Poprzedni właściciel zapewniał ze był zalewany nowy płyn bo wcześniej...
Witam. Mam zagadkę gdyż, uciekał mi płyn czujnikiem temperatury przy króćcu, dałem nową uszczelkę mu i teraz jest tam czysto i sucho jak w nówce. Lecz dalej gdzieś mi ubywa, niby troszkę mniej ale ubywa płynu chłodzącego. Opatrzyłem silnik z góry i z kanału od dołu i nie widać wycieku. Uszczelka pod głowicą na pewno odpada, auto ma 100% mocy, nie ma...
Czy wiadomo jakie powinno być ciśnienie w układzie chłodzenia? Wiadomo - powinno być napisane na korku od tegoż zbiorniczka, około 1,4 Bara. Jest w nim też zawór ciśnieniowy, który jest bardo ważne aby był sprawny. Nie wolno odkręcać korka przy gorącym silniku - grozi to nagłym zawrzeniem płynu i wyrzuceniem go ze zbiornika, a w efekcie poparzeniem,...
Witam! Posiadam audi a4 b6 1.9tdi 131KM. Moim problemem jest wzrost temperatury do ok 110stopni, zapalająca się kontrolka poziomu temperatury cieczy oraz wyrzucanie płynu chłodniczego ze zbiorniczka. Na wstępie opisze co już zdołałem wymienić po radach mechanika, a więc; kompletny rozrząd wraz z pompą, termostat, chłodnica(która była zakamieniona w...
U mnie mechanik sprawdzał obecność spalin w płynie chłodniczym (małe dwa zbiorniczki z płynem który zmienia kolor pod wpływem spalin wciśnięte poprzez korek w zbiorniczek z płynem) i nic nie wykazało. Warto sprawdzić przed dostaniem się do głowicy. U mnie akurat w golfie V 1.9TDI nadal nie działa ogrzewanie ale to pewnie wina zaworu nagrzewnicy, przy...
Jak odkręciłem korek to nie było przepływu, ale ilość płynu w zbiorniczku była taka sama jak wczoraj po dolaniu, więc nie wiem o co chodzi. DZisiaj po rozgrzaniu silnika do 90 stopnii dochodząc do 4000 obrotów zaczęło dawać lekkie ciepłe powietrze, więc nie mam pojęcia co jest grane. Po otwarciu maski słyszalem dziwne lekkie stukanie, ktore po chwili...
Nie sprecyzowałem przepraszam, mówiąc o korkach miałem na myśli mecyje z poziomem płynu chłodniczego, nie załączenie się wiatraków to inna bajka ale wszystko jest ze sobą powiązane, mogłeś nie zwrócić uwagi kiedy wskazówka doszła do 100 płyn wywaliło a potem na dłuższej prostej zdążył się ostudzić i takie rzeczy mogą umknąć, ale to domysły przejdźmy...
Posiadam auto AudiA4 Avant (8ED, B7) / 2.0 TDI 16V - 140 KM, jestem świeżo po wymianie głowicy, zaworów, uszczelki pod głowicą, cała naprawa kosztowała około 6000zł. Przejechałem autem około 200km, następnie auto stało pod blokiem 3 dni. Dzisiaj odpaliłem samochód, a na desce rozdzielczej pojawił się komunikat związany z chłodnicą, po sprawdzeniu poziomu...
Witam jestem posiadaczem auta Audi a4 b7 2.0 TDI 16V BRE. Mój problem polega na ubywającym płynie chłodniczym. Ubywa go 200-250 ml na dzień lub dwa. Nie podnosi się poziom oleju ani nie ma go w zbiorniczku wyrównawczym. Na bagnecie ani na korku nie ma śladu błotka. Auto pali od strzału nie kopci Byłem u mechanika który zajmuje się audi i sprawdzał ciśnieniowo...
Gimak, masz korek w zbiorniczku nie sprawny bo powinien w nim zaworek puścić przy max 1,6 bar-a. Chyba że tylko Ci się wydawało że napompowałeś tam 2 bar-y, zresztą przy takim ciśnieniu to by już porozrywało wszystkie stare spróchniałe węże.
Dołączam się do tematu. U mnie też woda jest w zbiorniku wyrównawczym ZIMNA. Wczoraj wymieniłem po 2h walki termostat sądząc, że jest uszkodzony (stary oryginalny jest dobry) jednak to nic nie zmieniło. Układ odpowietrzałem zdejmując wąż z otworem odpowietrzającym na dolocie do nagrzewnicy aż zaczął lecieć z niego płyn bez bąbelków. W kabinie gorąco,...
To kolega chyba nie zrozumiał, prawdziwy mechanik to by podołał. Podobne "oporne" przypadki to prawie że codzienność w warsztacie. Ciśnienia nie ma. Klejem nic tam nie zdziałasz, jak uszkodzisz korek to trzeba drugi. sam robiłem komplet zawieszenia u siebie jak i audi kumpla, więc nie musisz mi tego tłumaczyć :) Nie pisz z takim dystansem bo to nie...
Witam. Nie mam już sił co do mojej audi. Problem polega na tym, że gotuje mi sie woda w ukladzie chlodzenia, wylewa sie podczas gotowania woda z zbiorniczka wyrownawczego. Nie wiem co jest grane juz, co zdążyłem sprawdzić: -chlodnica jest drożna -wyciagnełem termostat(ktory i tak jest dobry) -niby odpowietrzylem, ale dalej to samo. -nie otwieral sie...
Witam. Otóż mam problem z Vw Jetta mk2 1991 rok 1,3 benzyna kat. Problem leży gdzieś w układzie chłodzenia lecz nie mogę dokładnie określić co jest jego przyczyną. Więc został wymieniony króciec przy bloku silnika po prawej stronie wraz z termostatem (wahler) oraz płynem chłodniczym (g12). Układ został odpowietrzony, weszło ponad 6 litrów płynu. Tu...
Droga ze Śląska na morze, postój wymuszony po ok 3h jazdy po autostradzie i staniu w korkach, bo auto straciło moc, temperatura wody dalej prawidłowa ale po ok 20 min postoju auto się nie odpaliło, podniosłam maskę, odkręciłam zbiorniczek z płynem chłodnicy, po ok 40 min temperatura zeszła do ok 45 stopni i auto odpaliło. Kolejny postój po 2h jazdy...
Witam Temat "wspomaganie" mam we krwi, chyba do końca życia ;-) Na pewno nie powinieneś wymieniać oleju na "jakiś" gęstrzy. Idź do sklepu motoryzacyjnego i kup olej do wspomagania do A4B5. Sprzedawca na pewno będzie wiedział jaki ma ci dać (zielony). Polecam Febi M6162. Tu masz przykładowy link z Allegro: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/fa...
Wymieniłem zbiorniczek wyrównawczy i problem jest nadal. Doszło górna częsć tzn wąż który jest na górze jest ciepły, a dolny od termostatu jest zimny. Doszedł osad biały na korku oleju, ale to raczej od krótkich jazd. Dodam,że na komputerze wyskoczył błąd czujnika temperatury i skasowałem go, a czerwona kontrolka wyświetla się nadal Dodano po 58 odpowietrzyłem...
sprawdź jeszcze jaki masz sterownik klimatyzacji/wentylatorów ? mniej więcej powinno iść tak : 1J0 919 506 ?(i jakaś literka) ? ok sprawdzę jakie mam symbole tego sterownika czytałem w poprzednich twoich postach że wymieniłeś sterownik na inny i masz dzięki temu mniejsze temperatury ?.Czyli sterownik włancza wentylator przy jakiejś tam temperaturze...
korek zbiorniczka korek zbiorniczka wyrównawczego korek zbiorniczka sprężarki
implementacja modbus klimatyzacja toyota schemat domowy klimatyzator
instrukcja obsługi wybór lodówki samsung
Metody morfologiczne funkcji okresowych: dylatacja, erozja, otwarcie, zamknięcie Częstotliwość fali T - definicja, wzory, przykłady