Podmienić korek zbiorniczka wyrównawczego na inny sprawny lub nowy.
Witam, niedawno wymieniałem korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Dzisiaj po trasie podniosłem maskę i usłyszałem syczenie z korka od zbiorniczka. Nie zauważyłem skoku temperatury. Czy to normalne że tak się dzieje? Z góry dziękuję za odpowiedź.
Bez wyciągnięcia skrzyni z traktorka się nie obejdzie,oraz zlania oleju przez korek wlewowy oraz zbiorniczek wyrównawczy. Poniżej serwisówka.
Odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego daj adapter do pistoletu i nabij ciśnienie kompresorem. Patrz czy schodzi, gdzie schodzi itd.
Witam serdecznie, robiono umnie remont silnika UPG w Clio II i po kilku miesiącach dopiero teraz zobaczyłem przeciętą uszczelke pod korkiem zbiorniczka płynu chłodniczego. Czy ktoś wie dlaczego tak zrobił i w jakim celu. Dziękuję Pozdrawiam
Test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia na początek.Jeśli negatyw to wykluczy uszczelkę głowicy. Jeśli pozytyw,trudno głowa w górę i reszta co się z tym wiąże..Poza tym odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź czy jest obieg cieczy chłodzącej-powinien być zdrowy strumień cieczy z cienkiego wężyka który dochodzi z góry zbiorniczka. Układ...
Odpowiadajac na pierwsze pytanie upewnij sie ze płynu w zbiorniczku wyrównawczym masz do poziomu max jak jest malo plynu lub uklad zapowietrzony w nagrzewnicy znajduje sie powietrze i nie ogrzewa auta. Mozesz odpowietrzyc uklad odkrecajac korek zbiorniczka wyrównawczego, silnik włączony dmuchawa na maxa (4) i ciepły nawiew. Co do "zamulania" nagrzewnicy...
To daj znać czy to nie uszczelka... Układ sam z siebie nie ma możliwości się zapowietrzyć. Możesz spróbować wymienić korek na zbiorniczku wyrównawczym. Przejrzyj również instalację LPG czy w jakiś sposób nie zapowietrza układu. Ewentualnie dobrze odpowietrz układ. Na zdjęciu masz zaznaczone odpowietrzniki. Zaczynasz od tego przy nagrzewnicy. https://obrazki.elektroda.pl/9767602800_...
witam co do rozrządu to jak znaki graja to raczej nie to, co do przegrzewania to zanim pompę wymienisz to spróbuj korek na zbiorniczku wyrównawczym wymienić, a póżniej tylko pompa + listwa i wtryskiwacze - cudów w mechanice nie ma
padniętej uszczelki pod głowicą diagnostyka komputerowa nie wykaże, dymienie przy odpalaniu może być z winy padniętej uszczelki pod głowicą, zapowietrzania się układu paliwowego, niskiej temperatury otoczenia (para wodna), niespalonej ropy (spalone lub niezasilane świece żarowe) itp. Przyczyną wyciskania oleju przy śrubach mocujących pokrywę rozrządu...
Tu masz schemat elektryczny układu chłodzenia. Termostat masz sprawny ? Spróbuj zmienić termostat oraz korek zbiorniczka wyrównawczego
Wymień na nowy korek zbiorniczka wyrównawczego , powinno pomóc.
W korku zbiorniczka wyrównawczego są dwa zaworki i trzeba sprawdzić czy one działają. Po to by sprawdzić skąd jest wyciek nie trzeba zalewać przegotowanej wody.Wapń nie zdąży się odłożyć w układzie chłodzenia.
Zbiorniczek był wymieniany w zeszłym roku Cały komplet Dodano po 10 A czy może ktoś wie dlaczego mimo braku widocznych nieszczelności ubywa płynu chłodniczego Posiadam Astre j 1,4 120kM przebieg 252tyś zagazowaną Pozdrawiam
Cześć wszystkim! Mam problem ze swoją audiczką A mianowicie wygania płyn chłodniczy przez korek od zbiorniczka wyrównawczego i nie grzeje w środu. Próbowałem odpowietrzyć ale po odkręcaniu odpowietrznika przy wężu od nagrzewnicy nie leci wogóle płyn w czym może być problem?
Temat ogarnięty - winny był korek zbiorniczka wyrównawczego.
Wygląda na to że zapowietrzony jest układ chłodzenia-należy powtórzyć procedurę odpowietrzenia,ale z zakręconym korkiem zbiorniczka wyrównawczego i wykręconym na max pokrętłem stopnia nagrzewania kabiny. Powinno pomóc,jeżeli ubędzie płynu należy odczekać chwilę -aby nie poparzyć rąk przy odkręcaniu korka-i uzupełnić płyn w zbiorniczku wyrównawczym.
Wygląda na to że zapowietrzony, tego nie brałem pod uwagę. Spróbuj dolać płynu chłodniczego do poziomu między max a min czyli połowy zbiorniczka, następnie nagrzej silnik do temperatury 90'C i pozwól aby zadziałał wentylator chłodnicy co będzie oznaczało w pełni nagrzany układ chłodzenia. Następnie powoli odkręć korek na zbiorniczku wyrównawczym uważając...
Wszystko to oznacza, że masz korek zbiorniczka wyrównawczego do wymiany.
Korek zbiorniczka wyrównawczego?
Płyn chłodzący się nie przegrzewa podczas jazdy? Jeśli usterka nie występowała wcześniej przed wymianą rozrządu do sprawdzenia pompa cieczy (przesłona ,podłączenie instalacji do cewki przesłony w pompie cieczy). Do sprawdzenia stary korek zbiorniczka wyrównawczego (przy jakim ciśnieniu puszczał płyn powinien puszczać przy 1.6-1.8 bar) Jakie ciśnienie...
w chłodnicy brakowało płynu za to w zbiorniczku wyrównawczym było pełno i płyn wybijało z pod korka zbiorniczka. Skąd wiesz, że w chłodnicy brakowało płynu? Podmień korek zbiorniczka wyrównawczego.
wymień korek zbiorniczka wyrównawczego, on ma zaworek i powinien wpuszczać powietrze a nie ściskać węża
nowy korek zbiorniczka wyrównawczego. Czekam na sugestie. Nowy oryginalny korek? Zamienniki robią takie problemy.
powąchaj tą wydzielającą się pare, płyn chłodniczy po odparowaniu ma specyficzny "słodki" zapach, zapowietrzanie nagrzewnicy, przy takim ubytku płynu wskazuje na inne źródło, bardziej prawdopodobne jest uszkodzenie uszczelki pod głowicą, lub głowicy. rozgrzej silnik do załączenia wentylatora chłodnicy i delikatnie spuść ciśnienie z układu chłodzącego...
Wszystko co opisałeś wskazuje że układ z jakiegoś powodu jest cały czas zapowietrzony lub się samoistnie zapowietrza (uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego?) Masz tam LPG?
Dokładnie, ale najpierw kup lub pożycz korek zbiorniczka wyrównawczego. Objaw pasuje do uszkodzonego zaworku w korku.
hmm no to jak się gotowało a węże nadal były miękkie to jak nic ten nowy korek zbiorniczka wyrównawczego nieszczelny
Jakoś się da. Kabelkiem, zworką, testerem, miernikiem, pirometrem itp. Rocznik,model, kod silnika wskazany, bo szklane kule miałem kryształów z kopalń na Uralu, a się mi stukła i teraz jest embargo na dostawy. W starszych modelach obstawiam brak pierwszego biegu wentylatora. Jak wszystko sprawne, (węże, korek, zbiorniczek wyrównawczy i jak masz płyn...
Wymień korek zbiorniczka wyrównawczego na nowy, on reguluje ciśnienie w układzie chłodzenia.
Panowie, wymieniłem korek od zbiorniczka wyrównawczego poprawa jest ale dopiero dzisiaj przejeżdże cały dzień i dam znać.
Ma ktoś na forum wiedzę, jak sprawdzić korek zbiorniczka wyrównawczego, czy nie jest np. przytkany? Trochę to niejasne do końca z tym wyciekiem płynu. Mianowicie, pierwszy wyciek był latem. Wysuszyłem wszystko i było dobrze do zimy. Ubyło płynu z zbiorniczka, dolałem do stanu, poluzowałem trochę korek. Na razie stan jest ok. Może kupić nowy korek w...
odpowietrzałem i na zakręconym i na odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. w moim aucie nie ma odpowietrzników jedynie poprzez korek w zbiorniczku wyrównawczym.
Witam. Ostatnio przy wymianie płynu chłodniczego uszkodziłem korek zbiorniczka wyrównawczego (o taki: http://www.iparts.pl/czesc/korek-pokrywa... Żeby nie jeździć z uszkodzonym to zakupiłem nowy, ale troszkę inny, podobno ma pasować bez problemu: http://www.iparts.pl/czesc/korek-pokrywa...
Każdy samochód ma mały odpowietrznik na przewodach łączących silnik z chłodnicą luc silnik z nagrzewnicą albo korek samoodpowietrzający na zbiorniczku wyrównawczym . Jak dla mnie każdy samochód odpowietrza się w inny sposób. Co do Twojego auta to ja zrobił bym to w taki sposób zalewasz układ płynem do momentu aż przestanie zasysać ze zbiorniczka wyrównawczego,...
Nie wiem w ogóle jaki sens wyjmowania silnika do wymiany tulei... Narobić się? Najpierw wyklucz korek zbiorniczka wyrównawczego i sprężarkę! I jaki to MAN jeszcze F czy już TGA ?
nadcisnienie w zbiorniczku to normalna sprawa.Zaworek odpowietrzajacy ma okreslona wartosc nadcisnienia w zbiorniczku przy ktorej otwiera sie, a jezeli ta wartosc nie zostanie osiagnieta to nadcisnienie zostaje w zbiorniczku i po odkreceniu korka uchodzi.
A jaki zapach tego płynu z klimatyzacji? Przecież chodzi o chłodziwo. Odkręć ostrożnie korek na zbiorniczku wyrównawczym przy ciepłym silniku i zaniuchaj.
Zrób nim paręnaście km aż do osiągnięcia temperatury roboczej a potem się zatrzymaj, pozostaw silnik na biegu jałowym, podnieś maskę i obserwuj węże przy silniku oraz korek zbiorniczka wyrównawczego - gdzieś zauważysz wyciek. Jeśli masz skrzynię automatyczną to obserwuj również chłodnicę EGR z tyłu silnika.
Podstawiłem zamiennie korek zbiorniczka wyrównawczego nic nie pomogło. Jest też dziwny objaw przy jeździe na autostradzie 120km/h temp oleju dochodzi do 115 st. wcześniej przy takiej jeździe było 90-95st Dodano po 3 Nie analizator spalin tylko zawartość CO2 w układzie chłodzenia. Czy podczas gdy auto zaczyna się gotować z nawiewu jest w stanie lecieć...
masz na myśli korek zbiorniczka wyrównawczego?? jak odkręcam to jest pssssss...
Podsumowując: mały obieg działa bo ogrzewanie jest, a płyn z przewodu zwrotnego w zbiorniczku nie tryska, a powinien. Uruchom zimny silnik z otwartym korkiem zbiorniczka wyrównawczego, jeśli pompa wody jest sprawna i przewody drożne - to po dodaniu gazu woda powinna wypływać silnym strumieniem z przewodu zwrotnego (oczywiście do wnętrza zbiorniczka)....
Korka zbiorniczka wyrównawczego nie dokręcam. Dlaczego?
wymieniłem termostat i pompę korek zbiorniczka wyrównawczego no i nadal jest to samo na zimnym silniku robi podciśnienie i wyrzuca płyn a na zagrzanym wszystko jest ok.
Korek zbiorniczka wyrównawczego jest NOWY Zaworek bezpieczeństwa jest w korku chłodnicy, nie zbiorniczka :D
Nieodpowietrzony prawidłowo. Poluzuj górny przewód przy parowniku i korek zbiorniczka wyrównawczego, aż poleci płyn.
Z tego co napisałeś to najprawdopodobniej masz uszkodzony korek zbiorniczka wyrównawczego (nie utrzymuje ciśnienia), albo spaliny w układzie chłodzenia.
Spytam jeszcze raz bo odpowiedziałeś niejasno. Podczas gdy silnik pracuje i gdy odkrecisz korek zbiorniczka wyrównawczego to widać jak płyn przelewa się cienkim strumyczkiem? Co do wiskozy to napisałeś, że jest sprawna. Może jedź do kogoś kto ma pojęcie o tych autach?
Korek zbiorniczka wyrównawczego jest nowy bo był niedawno wymieniany, wentylator działa prawidłowo, rozrząd razem z pompą oryginalne Reno był wymieniany w serwisie a zrobiłem już 15 tys po wymianie dodatkowo była również robiona regeneracja wtrysków i wymiana zaworu ciśnienia-stukowego ... Auto ma przejechane 152 tys od nowości a był kupowany w salonie...
Odkręć OSTROŻNIE po jeździe korek zbiorniczka wyrównawczego i spuść ciśnienie z układu. Zobacz po jakimś czasie jak odpali. Biały gęsty dym sugeruje dostawanie się płynu chłodniczego do cylindrów.
Witam, Mam kłopot z utratą płynu chłodniczego w B8 2.0 TDI (150 KM). Na odcinku 20 km potrafi mi wylecieć blisko 1 l płynu, jeśli mocniej "pocisnę", przy delikatniejszej jeździe nie wycieka nic. Jeden serwis już się poddał, stwierdził, że nie wie, co jest przyczyną. Co udało mi się ustalić, to na 99% płyn wylatuje przez korek w zbiorniczku wyrównawczym...
Po odpaleniu silnika, odkręciłem korek zbiorniczka wyrównawczego i zauważyłem, że płyn wypływa sobie z wężyka do zbiornika, co prawda drobnym strumieniem ale wypływa, także to chyba nie pompa.
Odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i na włączonym silniku dodając gazu sprawdź czy nie pojawiają się tam pęcherzyki powietrza. Jeśli tak - uszczelka pod głowicą do wymiany.
O jakim korku on pisze? -chodzi o ten od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodzenia? po wymianie korka zbiornika wyrownawczego stała się magia auto grzało obiema stronami jak szalone No chyba raczej chodziło o korek zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego. Podstawowe pytanie. Czyli nagrzewnica właściwa to jest wspólna z chłodnicą silnika? Generalnie...
Witam, mam problem z wysokim ciśnieniem w układzie chłodzenia , mianowicie po przejechaniu 10 km , zapala się na czerwono lampka od temperatury a w układzie jest takie ciśnienie , że ciężko ścisnąć wąż przy chłodnicy , a jak lekko uchylę korek od zbiorniczka wyrównawczego to z dużym ciśnieniem wyrzuca płyn. Była zdjęta i sprawdzona na szczelność głowica...
Rozszczepiając układ chłodniczy obniża się temperaturę wrzenia cieczy chłodzącej. Na dłuższą metę nie jest to wskazane dla całego układu. Rolę zaworu pełni na ogół korek w zbiorniczku wyrównawczym .... Jeśli w instalacji pojawia się zbyt duże ciśnienie, trzeba na pierwszy rzut sprawdzić działanie korka ( o ile posiada zaworek ), termostatu i ew. wykonać...
Wymieniłem korek od zbiorniczka wyrównawczego i samochód zaczął sie normalnie grzać. Dziękuję wszystkim za pomoc.
Na początku podmień korek zbiornika wyrównawczego i musisz przywrócić obieg płynu w nagrzewnicy. Korek I zbiorniczek są nowe. Nie pomogło.
Czasem przyczyna jest prozaiczna, na przykład uszkodzony korek od zbiorniczka wyrównawczego czy termostat, który się "zawiesił".
ja też widziałem jak wymieniono uszczelkę pod głowicą i dalej wyrzucał płyn ,a przyczyną był korek zbiorniczka wyrównawczego,przy dolewaniu płynu i zakręcaniu korka uszczelka z niego się zsunęła.
Korki do zbiorniczka wyrównawczego się odkręca.
Jakiś czas temu czujnik temperatury zaczął dziwnie wskazywać. W nawiewie też czuć zmianę temperatury powietrza Na skali jest sześć kresek. W czasie spokojnej jazdy wskazówka dochodzi do 3 kreski, wraca 2 drugiej i tak non stop. Na postoju gdy chodzi na wolnych obrotach wskazówka dochodzi do 3 kreski i tam zostaje (co jakiś czas włącza sie wentylator)....
Jazda na benzynie nic nie zmienia. Dziś doszło do takiej sytuacji że w pewnym momencie zaczęło lecieć zimne powietrze z nadmuchu, wskazówka od temperatury mocniej się wychyliła więc się zatrzymałem i odkręciłem korek na zbiorniczku wyrównawczym - nie było żadnego ciśnienia mimo że był tylko nico poniżej minimum. Później dolałem trochę płynu i ciśnienie...
Doskonale o tym zaworku wiem są nawet 2 jeden w korku a drugi z boku naczynia wyrównawczego wygląda jak śruba czarna. Jeździłem nawet z odkreconym korkiem i tak dalej płyn wyrzucało. I to nie zawsze. Sprawdziłem na zawartość spalin w naczynku i było ok. Kupiłem zestaw naprawczy sprężarki powietrza wymieniłem i pomogło
Widać ktoś miał powód by wyciągnąć termostat. Sprawdź korek zbiorniczka wyrównawczego układu chłodzenia. Pożycz od znajomego i podmień na próbę. Gaśnie na na jakim paliwie PB czy LPG
Przyczyną był zaworek bezpieczeństwa w korku zbiorniczka wyrównawczego, korek zrobiłem zbiorniczek skliłem poksiliną,auto odpowietrzyłem i autko chula że cho cho dzięki wszystkim za pomoc.
Nie ma czegoś takiego, Też się zastanawiałem chwilę, czy istnieje przyrząd do testowania korków zbiorniczków wyrównawczych. A może istnieje? Kurzać, co to ludzie mają w głowach. 🤣🤣
Witam serdecznie. Z swojej strony mogę dodać, że pękające węże mogą też być spowodowane uszkodzoną uszczelką pod głowicą - spaliny przedostają się do układu chłodzenia. Warto zrobić test na obecność spalin w układzie. Wymień też na nowy korek zbiorniczka wyrównawczego.
Warto jeszcze sprawdzić korek ciśnieniowy zbiorniczka wyrównawczego
Jeśli woda nie idzie do oleju to możliwe że masz uszkodzony termostat i płyn idzie do zbiorniczka wyrównawczego skąd wycieka przez korek, sprawdz to.
Jeśli emulsja jest tylko na korku wlewu oleju a olej w silniku czysty to niema sie czym przejmować, komora korbowa nie jest szczelna i wytrąciła sie woda z powietrza.jeśli chodziło o korek zbiorniczka wyrównawczego to najprawdopodobniej uszczelka pod głowicą.
witam,proponuję sprawdzić korek zbiorniczka wyrównawczego,jak uruchomisz silnik to po kilku kilkunastu minutach pracy sprawdź czy jak będziesz go odkręcał to będzie słychać uchodzące powietrze z układu chłodzenia,ma być słychać.Aha i jeszcze jedno korek ma być dokręcony do oporu.Powodzenia.
Mam następujący problem gdyż po przejechaniu jakiegoś odcinka płyn chłodniczy podnosi się pod sam korek i z zbiorniczka wyrównawczego wychodzi para przez dziurkę z boku zbiorniczka a gdy płyn podejdzie pod korek to zaczyna wyciekać i dzieje się to jak mam ustawiony w samochodzie zimny nawiew. Zastanawia mnie ta dziurka z boku zbiorniczka wyrównawczego,...
Zbiorniczek jest razem z chłodnicą, ten drugi korek to spryskiwacze.
Ze zbiorniczka wyrównawczego? Odkręc korek za zapalonym ciepłym silniku i sprawdź czy mocno nie gazuje. Nie ubywa go czasem? Może uszczelka pod głowicą. Dodano po 2 Może odpowietrznik w korku nie puszcza ciśnienia. Silnik łapie wysoką temperaturę?
Witam. Mam taki problem, mianowicie ciekła mi chłodnica więc wlałem uszczelniacz w płynie i od tego czasu zaczęły się większe problemy bo chłodnica dalej ciekła ale teraz doszło to, że cieknie także korek od zbiorniczka wyrównawczego. Chłodnice już wymieniłem i wlałem nowy płyn, żeby tego uszczelniacza się pozbyć bo zamienił się w taką gęstą maź która...
Tak myślę ogrzewanie na max przejechac kilka kilometrów żeby się wymieszało i może trochę odlać w sensie odessać strzykawką żeby wyrównać do poziom min/max Opel Corsa B 95r posiada korek zbiorniczka wyrównawczego który wyrzuci płyn ? Żeby przewodów nie rozerwało albo zbiornika jak się zagotuje :D
Położenie parownika może utrudniać odpowietrzenie układu (trzeba to robić na przewodach przy parowniku), ale nie ma wpływu na jego zapowietrzanie się. Jeśli układ się zapowietrza to trzeba zlokalizować przyczynę - najprostsze powody to uszkodzony korek zbiorniczka wyrównawczego Dokładnie - wysokość reduktora nie ma żadnego wpływu na obieg cieczy. Tak,...
Najpierw diagnozę układu chłodzenia zaczyna się od sprawdzenia szczelności, następnie sprawdzamy czy niema przebicia spalin do płynu chłodzącego a dopiero bierzemy się za termostat i korek zbiorniczka wyrównawczego . Zdjęcie głowicy jest ostatecznością i kosztowną sprawą.
Wymień korek w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodniczego.
Odkręć korek zbiorniczka wyrównawczego i zobacz czy nie pojawiają się bąbelki - jeżeli tak to uszczelka pod głowicą. Należy również sprawdzić i naprawić ukł. chłodzenia - przepłukać po emulsji wodno/olejowej, skontrolować i ew/ wymienić termostat, uruchomić elektrowentylator chłodnicy, sprawdzić czy nie ma wycieków. pozdrawiam
Jeżeli chłodziwo się zagotóje, to powinno wywalić je przez korek w zbiorniczku wyrównawczym,czy u Ciebie się tak dzieje? Jeśli nie, to przyczyną będzie czujnik temperatury.
Raczej wykluczyłbym że przyczyna tkwi w sterowaniu przepływem powietrza ponieważ gdy silnik sie nagrzeje i wyłącze nawiew na kilka minut po czym znowu go włacze przez chwile leci gorace powietrze i tak stopniowo mnie ciepłe i mniej ciepłe aż znowu letnie. Korek zbiorniczka wyrównawczego jest nowy wiec raczej zaworki w nim tez działają prawidłowo.
A korek na zbiorniczku wyrównawczym sprawdzałeś?
Czy przyczyną może być (choć wątpię) korek od zbiorniczka wyrównawczego, ponieważ dziś usłyszałem syczenie z pod tego właśnie korka.
Sprawdź korek w zbiorniczku wyrównawczym - ma być czysty i mieć nie popękaną lub zabrudzoną uszczelkę - ewentualnie podmień do sprawdzenia.
Odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego i sprawdź dokładnie oring, który jest w korku. Mógł się zsunąć lub pęknąć.
Ponadto po powrocie do domu okazało się, że przewody chłodzące są strasznie twarde. Odkręcił korek zbiorniczka wyrównawczego i poszło powietrze a następnie cały zapełnił się płynem. Domyślam się ze uszczelka pod głowicą do wymiany. Podmien korek zb.wyrownawczego. Chyba żartujesz.
Wentylator się załącza gdy zdejmę korek od zbiorniczka wyrównawczego.
moja rada dobrze odpowietrzyc najlepiej wężami od nagrzewnicy skoro przedtem było dobrze .Dzisiaj przerabiałem to samo po pęknięciu węża klijent zalał płynem i to samo co u ciebie ,ale odpowietrzenie pomogło ,spróbowac nie zaszkodzi najlepiej na zimnym silniku dolac płynu ,odpalic i popuścic wąż przy nagrzewnicy ,no i korek zbiorniczka wyrównawczego...
Nie spiesz się z wymianą uszczelki, tylko wymień korek zbiorniczka płynu chłodzącego. W układzie chłodzenia panuje zawsze ciśnienie regulowane zaworkiem na korku zbiorniczka wyrównawczego.
Dzięki za wszelkie rady ale okazało się, że nowy korek od zbiorniczka wyrównawczego wypuszczał ciśnienie z układy chłodzenia wraz z płynem. Ciśnienie w układzie chłodzenia powinno wynosić 0,7 atmosfery ( na niektórych korkach jest nadruk) a jest po to aby był obieg płynu na nagrzewnicy która znajduje się wyżej od zbiorniczka wyrównawczego. Ponadto jeśli...
w roverze z tym silnikiem jest odpowietrznik śrubka 8mm na wężu idącym poniżej kopułki aparatu zapłonowego wąż chyba idzie od termostatu ale nie pamiętam. układ należy odpowietrzać co 12tkm. sprawdz jeszcze korek zbiorniczka wyrównawczego jak puszcza powietrze to w zbiorniku bulgota. włącznik wentylatora w chłodnicy. czujnik może jest walnięty (albo...
Korek chłodnicy czy tam na zbiorniczku wyrównawczym do wymiany. Częsty objaw nietrzymajacych/uszkodzonych korków.
W układzie chłodzenia powinno być odpowiednie ciśnienie żeby płyn odpowiednio szybko krążył.Możesz mieć nieszczelny korek lub zmniejszoną wydajność pompy płynu chłodniczego. czyli wymienić korek od zbiorniczka wyrównawczego a jak to nie może to pompę wody ?
Zajrzyj do zbiorniczka wyrównawczego i pod korek wlewu oleju jak jest biało-szara ciapa to uszczelka pod głowicą(problemy z odpalaniem, słaba moc, niska kompresja) poza tym silnik prawdopodobnie do remontu, zużyte pierścienie i Bóg wie co jeszcze. Nie wiem czego szuka jeszcze ten mechanik? może czas go zmienić?
Dobry pomysł z klejem. Ciekawostak po 100 km ubyło kat ze 100ml. płynu. A po nastepnych 100 nie ubyło nic i nic ni ebyło czuc z nagrzewnicy. Za drugim razem korek zbiorniczka wyrównawczego był zakrecony znacznie lużniej. Może więc problemu mozna uniknąć utrzymując dostatecznie niskie ciśnienie w układzie chłodzenia? Może tak być ze zaworek upustowy...
To normalna temperatura pracy tego silnika. Wskazówka jest na 90 podczas gdy na vagu jest 115°C Jest to po to by obniżyć spalanie i emisję co2. Wszystko jest u ciebie okej. Możesz jeszcze dla pewności odpowietrzenia odkręcić korek zbiorniczka wyrównawczego i na włączonym zagrzanym silniku ściskać górny wąż ręką kontrolując poziom płynu w zbiorniku A...
W korku zbiorniczka wyrównawczego są dwa zaworki i trzeba sprawdzić czy one działają.
Wymieniłem na nowy ten korek od zbiorniczka wyrównawczego ponieważ też mnie to zdziwiło że nic nie zapobiegło temu rozerwaniu
zbiorniczka wyrównawczego korek zbiorniczka czujnik zbiorniczka wyrównawczego
odkurzacz gniazdo łożysko wentylatora mercedesa ustawienie taśmociągu
ekspres miele philips poziomy pasek
Kod błędu 00281 - Nadajnik prędkości G68 DeWalt DCF273 - Brak udaru i wiercenia, brak reakcji