Jakie logi? Ustawiasz tak, aby z dołu było w maksie. Jak nie rozumiesz to logi nie pomogą.
Z tego co sprawdziłem raczej nie jest ciężko w tych zegarach naprawić przebieg, Chyba nie naprawić a wyzerować licznik. https://forum.toyotaklub.org.pl/index.ph... Usunąłem zewnętrzne linki Reg. 3.1.10. Nie reklamuj stron internetowych lub usług w jakiejkolwiek formie.
Nie za bardzo widzę związek z wymienianym elementem. Jakaś podpowiedź? Może potrzebna adaptacja (korekta) kierownicy - poczytaj o czujniku kąta skrętu.
Zamontuj sobie sekwencję np STAGa, koniecznie na dobrych wtryskiwaczach np AC W02/03 lub Barracuda. Najważniejsze żeby ktoś Ci to poprawnie poskładał i wyregulował z uwzględnieniem korekt.
Należy podłączyć auto pod analizator spalin i sprawdzić czy parametry sondy regulacyjnej odpowiadają wartością które zostaną odczytane z analizatora. Do tego podgląd korekt paliwowych.
Z 4 tygodnie temu jechałem na benzynie trasę N. Sącz - Jastrzębie Zdr. z podłączonym lapkiem i LTFT przez całą trasę oscylowało między +2% i +5%, a w zeszłym tygodniu trasa odwrotnie (J.Z. - N.S) na gazie i LTFT jeździło między -1% i +3%. STFT na benzynie i gazie bujało się w zakresie od -8% do +10%, ale najczęściej to między -5% i +6%. Tak to wygląda...
Praca sondy ,korekty,czujniki temperatury. Te parametry cię interesują a nie radio.
a dlaczego nie OBD?? w Optimie działa bez problemów w przeciwieństwie do ISA, która rozjeżdzą korekty Jak nie umiesz tego używać to oczywiście nawet OBD rozwali mapy. 1. Szkoda kasy, bo to pieniądze wydane w błoto 2. Adaptacje OBD nie przewidują wszystkich momentów pracy ECU PB 3. Sterowniki Hitachi w toyotach np Yarisie mają tylko w 80-90% przewidywalny...
u mnie zamontowanie do tego auta gazu takiego aby chodziło w 100% prawidłowo kosztuje około 4000zł zapraszam do mnie mam zamontowaną w mojej CAMRY 3,5 pokarze wiele ciekawych opcji jakich niema np w Prins OMVL STAG 300(kasowanie błędów benzynowych auto korekta przełączanie po jednym cylindrze) a spalanie do 20% więcej w praktyce około 10%
praktycznie zawsze trzeba robić korekty po obrotach. Ja praktycznie nigdy nie stroje na korekty rpm, naprawiam instalacje i sam mnoznik daje 95% odwzorowanie. Niestety nie każde auto mozna poprawić. Dla przykladu, żadnej toyoty nie mam z ani jednym punktem korekty rpm a tam to wychodzi niezla mapa.
Tak czy czy inaczej silniki valvematic normalnie jeżdżą na LPG tylko trzeba się troszkę bardziej do nich przyłożyć. Skoro instalacja na gwarancji to najlepiej wrócić do zakładu który to montował na korekty w ustawieniu.
Witam, mam awarię w Toyota Prius 2010, wypadnie zapłonów na LPG. Szybka diagnoza i pojawiły się korekty krótko terminowe w granicach -20. Na benzynie jest ok. Instalacja KME Nevo Sky, parownik Shark 1200. Niestety termin u gazownika, za dwa tygodnie. Ludzie mówią, że to Map Sensor. Czy jest to prawdopodobne? Auto w całym zakresie o rotow https://obrazki.elektroda.pl/1619090400_...
Witaj kristo 1971 Ja mam inny samochód i inny system gazu ale podobne problemy. Jeżeli przy jeździe na Pb jest OK to moja rada jest taka. Kupuj gaz tylko w dobrych stacjach np BP. Spróbuj ocieplić parownik opatulając go. Jeżeli to nie pomoże pozostaje jeszcze korekta map gazowych. Sonda w tym wypadku może być dobra. Oporność grzałki sondy od 5 do 12...
Witam. Auto jak w tytule, zgasła podczas jazdy i nie zamierza odpalić. Ciśnienie na szynie podczas kręcenia rozrusznikiem 25MPa, obroty rozrusznika 210. Zasilania, masy wszystko sprawdzone. Brak błędów. Auto odpala tylko w czasie podawania plaka, po skończeniu gaśnie. Korekty wtryskiwaczy o ile mogą być miarodajne podglądane Techstreamem od -2.5 do...
Zbuduj taka jak mowisz a jak sie okaze za duza to wypelniaj workami z piaskiem albo innym wypelnieniem , zmniejszajac pojemnosc i dokonujac ewentualnej korekty dlugoscia portu
pojeździłem na benzynie i odwiedziłem gazowników i: po przejechaniu ok 150km na samej benzynie, problem z obrotami zniknął - z tego wynika, że centralka od benzyny potrzebowała aż tyle km żeby nauczyć się poprawnych czasów wtrysku dla całego zakresu obrotów. W tym też momencie pojechałem do gazowników, którzy zrobili kilka korekt czasu wtrysku dla LPG,...
Ja nie wiem jak interpretować te przebiegi, ale dołączam zdjęcie z początku logu (rozpoczynającego jazdę) z PCMScan'u, jaki zdjąłem przy okazji sprawdzania ustawienia instalacji gazowej, dla zobrazowania koledze, jak to wygląda w mojej corolli. Na dolnym pasie wykresów przedstawione są przebiegi: czerwony - korekta długoterminowa, zielony - korekta...
(at)kostek250 , tak przy otwarciu drzwi kierowcy, lampka oświetlenia wnętrza zapala się. Mała korekta :) Faktycznie światło nie zapalało się (to co pisałem o paleniu się, było wynikiem otwierania auta z pilota). Powód? Odpięty przewód w słupku środkowym. Podłączyłem (a gimnastyki z tym było sporo ;) ) z włącznikiem i teraz wszystko jest OK. Powrócił...
Przed regeneracja wtrysków to zmierz ciśnienie sprężania . Zebyś potem się nie zdziwił jak co niektórzy "fahofcy"
Cześć. Jakie były objawy przed tym wpadającym pedałem. Coś było wymieniane, jakieś korekty w układzie hamowania?? Pozdrawiam.
Z gazem było wszystko ok. przynajmniej było . Chyba nie było, a na pewno nie jest teraz i to mocno. Korekta STFT = 21.1% (par. 05 z zamrożonej ramki) oraz LTFT = 24.2% (par. 06 z zamrożonej ramki) o tym mówią. Nie wiem jaka to instalacja,ale nie zdziwiłbym się gdyby to była instalacja I generacji. U mnie na sekwencji dobrze ustawionej tak zmieniają...
Kwestia w jakiej kondycji jest silnik teraz i tak wprowadzają Lubryfikator itp wiadomo kondycja głowicy to podstawa Osobiście uważam, że lubra pomaga jak umarłemu kadzidło i nie mam jej ani w megance, ani w corolli. Na lpg-forum jest trochę na ten temat. Co do samej instalacji, to ja bym wybierał taką, do której jest dostępny program diagnostyczny...
Witam. Panowie pomóżcie. Jakiś czas temu miałem zmieniane tarcze kotwiczne z tyłu. Wiadomo, wszystko było rozebrane i zweryfikowane. Szczęki hamulcowe, rozpieracze i mocowania są ok. Ręczny trzymał, ale strasznie wysoko dźwignia się podnosiła. Zachciało mi się więc wyregulować linkę. Podciągnąłem ją ale chyba aż za dobrze, bo tarczobębny były dość ciepłe...
Dzień dobry. Nabyłem Toyotę Celicę z silnikiem benzynowym 1,8 VVT, 143KM, 2002r,przebieg 220 tys. Auto nie ma mocy, ale nie zgłasza żadnego błędu. Wymieniłem wszystkie filtry, olej i świece. Wyczyściłem katalizator i wymieniłem 2 sondy lambda. Sprawdziłem kompresję silnika. Sprawdziłem szczelność dolotu, wyczyściłem przepustnicę i przepływomierz. Wyczyściłem...
Z tego co mówił mechanik ustawił max. wszędzie luzy bo stwierdził że będą się na gazie zminiejszały. Samochód na beznzynie jeżdzi idealnie natomiast na gazie wyświetla (System too lean bank 1). Byłem u gazownika spojrzał w ustawienia i powiedział po drobnej korekcie że powinno być ok a jak nie to wymiana listwy wtryskowej. Okazało się, że korekta nie...
Co ty opowiadasz, jaka straszna eksploatacja:?: Japonczycy robią naprawdę dobre silniki i potrafią z nich wycisnąć moc, są budowane przez fachowców a nie jakieś niezorganizowane grupy. Ich silniki są wyżyłowane i dlatego momenty są przesunięte w górę, celowo aby właśnie przy dużych obrotach miały swojego powera. Jak myślisz dlaczego większość najlepszych...
Potwierdzam, samym miernikiem niewiele zdziałasz. Musisz znaleźć kogoś ogarniętego kto sprawdzi Ci kondycję wtryskiwaczy a konkretnie korekty na testerze diagnostycznym najlepiej dedykowanym dla Toyoty, najmniej inwazyjne rozwiązanie bez rozbierania.
Na starej pompie nie odpala bo brak ciśnienia nawet na zaślepionej listwie. Na podmienionej wbija ponad 130 Mpa i nie odpala. U mnie na pewno jeden wtrysk zakończył żywot. Ciekawe co z resztą. Korekt nie sprawdzę bo nie odpala.
Po 5500km zmieniłem wtryskiwacze na używane Matrix MJ-XJM które miałem. Dysze 2,0mm, ciśnienie 1,08 bara. Powiem, że jest to przeskok technologiczny. Na OMVLach obecnie tj. w zimie bardzo odczuwalna była jazda na gazie zaraz po przełączeniu gdy wtryski jeszcze były zimne. Auto przy zmianie biegu zachowywało się tak jakby coś wyhamowywało silnik za szybko...
Sugestia o czujnikach raczej jest chybiona, odczyt z czujników w programie wygląda prawidłowo. Wtryski nowe rok temu założone (ok. 10-15kkm przebiegu), podobnie jak reduktor. O tej porze nie będę schodził pod blok podpinać kompa :) Jakie ustawienia Cię interesują? Temperatury podałem wyżej, korekta po ciśnieniu 1 z groszami, ciśnienie robocze 1.2 bar,...
tu masz ,punkt 2. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... A gdzie w tym temacie masz korektę przebiegu? Tytuł tematu: Wymiana licznika z zachowaniem przebiegu. ;)
Co racja to racja trzeba ten obwód czujnika sprawdzić. Przy okazji tak jak własciciel Toyoty zajrzałem do kodów błędów i u mnie P0098 to "Intake air temperature sensor 2 circuit high" - czyżby kluczem do zagadki były gorące spaliny przepuszczane w zbyt dużych ilościach przez egr do kolektora dolotowego przy zimnym silniku ? Fakt posiadania Toyoty nie...
Witam Pojawia mi się co kilka / kilkanaście kilometrów błąd P0420 (na wyświetlaczu standardowy błąd Check Parking Break System). Po podłączeniu pod OBD wszystko się wstępnie wyjaśniło. Autko ma przebiegu 210kk. Ze względu na cenę nowego kata czy nawet po regeneracji chciałbym mieć już jakąś wiedzę przed wizytą w ASO lub innego mechanika. Czy z wstawionych...
Podaje korekty z wtryskiwaczy na biegu jałowym. Ostatni ma najwyższą odchyłkę prawie 2. Następnie próba przelewowa wchodzi zobaczymy co się pokaże... Widzę że na forum aż huczy od zainteresowania tematem ... https://obrazki.elektroda.pl/6472697600_... Po pierwsze jak masz problem z autem to załóż swój temat bo nic nie napisałeś co...
Zrobić test przy WOT sond i MAF. Sprawdzić korekty ,na wolnych i przy 3000rpm. Do diagnozy nie trzeba nawet maski otwierać .Wierzysz w to? Masz tester?
Witam, Chciałem mieć podgląd parametrów jak i możliwość kodowania kluczyków, kasowania błędów itp. Szukając po sieci znalazłem tylko to: http://www.motodiagnostyka.com/toyota-kc... Toyota k + Can commander. Ktoś może testował lub coś poradzi? Na początek koniecznie chcę mieć możliwość...
A gdzie te wałki niby pękają ? Chyba na końcu przy pompie. Bo chyba nie chcesz powiedzieć że za każdym razem prostujesz zawory. 😂 Jeden błąd dotyczy zasilania PCM lub jego wewnętrznego uszkodzenia.Zarówka i sprawdzasz zasilania,jak trzeba PCM to trzeba. Drugi bład ciśnienia na szynie a nie żadnych zaworków. Tak się przyjęło a potem mamy takie coś jak...
Zostałem zawołany :) Nadal prawo nie zabrania omijania jakichkolwiek zabezpieczeń antykradzieżowych w własnym posiadanym pojeździe, stąd i tak nasze zasady są bardziej restrykcyjne niż obowiązujące prawo. Jeśli się to prawo zmieni, tj. zostaną wprowadzone podobne regulacje, jak przy korekcie liczników, zasady zostaną zaktualizowane. Aktualnie obowiązujące...
Ładny wynik. Ile rocznie przejeżdżasz, kolego? Pytam z ciekawości, ile też zajmie ci nastukanie owego miliona. Powoli możesz myśleć o żółtych blachach, wszak samochód jest już pełnoletni - choć myśl o brzydkim jak listopadowa noc niemieckim ropniaku na żółtych blachach napawa mnie głęboką odrazą. No ale jeździ, bo pochodzi z lat, kiedy samochody były...
dzwiniłem do innego powiedział że jak nie słychać stuków to żebym nie dał grzebać przy głowicy. Wprawdzie nie jestem mechanikiem samochodowym, ale takie gadki mechaników mnie trochę dziwią. Miałem parę samochodów. Polskie, po gwarancji, serwisowałem sobie sam, ale na gwarancji, po przeglądzie w ASO, zawsze sprawdzałem luzy zaworowe - zawsze je ustawiali...
konkretną informację czy to u Ciebie jest normalne, moższe uzyskać tylko porównując działanie takiego samego auta w tych samych warunkach. Dlaczego? To może wytłumaczę, odnosząc się do klimatyzacji ze stałą wydajnością tłoczenia (ktoś niech potwierdzi jaki masz kompresor), sam zobacz ile jest czynników wpływających na to zjawisko: 1. W każdym współczesnym...
Tak czytam i zastanawiam się w którym kierunku idziecie ? bo zaczynacie od zmiany sterownika a pewnie autorowi chodziło i tani sposób na pozbycie sie kontrolki check engine. Najprosciej to tulejki, potem korekty oprogramowania a optymalnie wymiana katalizatora ( to tak ekologicznie )
Powyższe bylo żałosne...... isy mosy srosy.... wiedza plus kontrola nad sterownikiem uchroni przed glupotami sterownika. Jak mu damy lejce to cuda się dzieją. Po co tak kombinowac? Obd jest dokładniejsze niz czas wtrysku tylko nie zawsze czyta poprawniw ltft i trzeba uważać patrzac na korekty i czasy. Dodano po 2 ale wiesz,że czasami korekta biegu jał....
Hmm. A jaka będzie różnica, jeśli dopisze wtryski (używane) bo o takich mowa ? Po 10k km numer kalibracyjny możesz sobie wsadzić w buty. Nawet serwisówki mówią, że dopisuje się wtryski TYLKO NOWE. Oczywiście dopisanie często pomaga przy odpaleniu (mniejszą korektę ECU musi zrobić), ale po dobrej autokorekcji nie ma znaczenia w dalszej eksploatacji.
Jakiś postęp w temacie? Mam problem prawdopodobnie z pompą właśnie. Objaw jest taki że faluje przy małym do średnim obciążeniu. Obroty co prawda utrzymuje ale słychać i czuć falowanie, pompa ciągle reguluje, dodaje i odejmuje paliwa. Przy dużym obciążeniu nie ma problemu (albo nie jest odczuwalny). Sprawdziliśmy szczelność i kompresję, wyszło że zawory...
Interface nie znam do Toyoty ale z kodowaniem nie powinien mieć problemu co lepszy warsztat nieautoryzowany. Tak, kod zawiera dane kalibracyjne. ECU z grubsza poradzi sobie z autoadaptacją ale zrobi tylko korekty umożliwiające pracę silnika. Jak nie zakodujesz skutki mogą być różne - bzdurne spalanie, chmura dymu, zwiększone realne spalanie, spadek...
Podłączanie pod komputer nie jest recepta na sukces. Czasem pomaga w diagnozie . Nie jest ,masz rację.Ale dużo zależy od diagnosty.Jak będzie to czytacz błędów to nic z tego nie wyniknie.Gdybyście zerknęli w parametry jak MAF,korekty ,sondy itd. to byście dużo zobaczyli.I na pewno MAF nie był by wymieniony bez potrzeby.
Witam. Mam taki problem. Toyota Avensis t22 1.6 benzyna gaz 1999r produkcji. Po odpaleniu na zimnym silniku oczywiście na benzynie szarpie, czasami nie da się ruszyć bo się dławi. Jak złapie temperatury na benzynie można jechać ale brak jej trochę mocy. Po przełączeniu na gaz zachowuje się normalnie. Praktycznie cały czas jeździ na gazie. Sprawa jest...
Witam.O jakiegoś czasu zauważyłem ,że nie pali się jedna żarówka cofania.Zastanawiałem się czy poprostu te modele mają tylko jedno światło cofania ale są dwa i są w nich żarówki.Do jednej żarówki nie dochodzi napięcie.Najprościej zrobić mostek ale zaczełem zastanawiać się czy wytrzyma takie obciążenie włącznik ,nie wiem czy jest on podwójny czy pojedyńczy...
Widzę że kolega ma bardzo dużą wiedzę, niestety jak dla mnie niewiele ma ona wspólnego z rzeczywistością, montuje od dłuższego czasu instalacje gazowe w niemczech, głównie Prins, KME, do tego zajmuje się także mechaniką i co jakiś czas trafiają do mnie auta z syndromem pogazowym, i właśnie (może to czysty przypadek) większość z nich była z instalacjami...
Witam, Toyota corolla silnik 1ND-TV 1,4 D4D gaśnie podczas jazdy, ale po chwili odpala. Po całym zdarzeniu pali sie kontrolka silnika. Błąd P0203- obwód wtryskiwacza 3 nieciągły / zwarcie do masy. Błąd da się skasować. Usterka występuje powiedzmy raz na 50km. Przewody sprawdzone, na ile to było mozliwe. Po dłuższej przerwie problem niestety powrócił....
aktualizacja: 6 maj dodane około 160 kolejnych skrótow Witam, ponieważ nigdzie nie znalazłem w internecie porządnej listy używanych skrótów OBD2 PIDS używanych w systemach diagnostycznych w trybie Live Data, pozwoliłem sobie rozpocząć wątek tychże skrótów. Ponieważ zdaję sobie sprawę, że to co wypisałem to jest tylko mała część mam do Was prośbę o ewentualnie...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam, Na wstępie zaznaczam, że nie chcę robić żadnego tuningu, interesuje mnie tylko odczyt wartości. Zaraz wyjaśnię po co mi to. Otóż od dłuższego czasu bawię się LPG w swojej Toyotce i czasem w czymś innym. Obecnie jest to STAG 300 ISA2 ale to bez znaczenia. Strojąc auto na LPG podglądałem korekty STFT testerem OBD. Widać było przedziały zmian korekty...
Witam, W Corolli po wizycie w serwisie wykryto w komputerze błąd nasępującego typu: Korekta paliwa - błąd statyczny , rząd 1. W serwicie nie potrafiono ustalić z czym to jeść więc sam się zastanawiam nad następującymi opcjami: - jednorazowo zanieczyszczone paliwo/ pompa paliwowa - świece do wymiany - wtryskiwacz pierwszy cylinder Proszę o porady jeśli...
toyota korekta korekta długoterminowa korekta paliwa
wskaźnik myszy wentylatora mercedesa fronius sofar
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Lokalizacja filtra gazu w piecu Immergas Victrix 50 Ranking kart graficznych NVIDIA GTX od najgorszej do najlepszej