Sprawdzić ciśnienie sprężania! Wszystko się wyjaśni Jak się stało to nagle to prędzej uszczelka pod głowicą ale możemy tak wyliczać i zgadywać w nieskończoność
Niestety nie mam rysunku od 414, ale mam za to od 400. http://obrazki.elektroda.pl/9123899700_1...
Daj sobie spokoj,to jest normalka Rożnica tęperatur. pozdrawiam
Mówią na to "masło". Jest to zawiesina oleju i wody/płynu chłodzącego. Jej obecność świadczy o uszkodzeniu uszczelki pod głowicą/głowicy lub eksploatowaniu auta na ekstremalnie krótkich odcinkach, gdy silnik nie zdąży się rozgrzać. To w połączeniu z ubytkiem płynu nie wróży dobrze... Czy przed założeniem głowica była sprawdzana i wyrównana?
Na YouTube dodaj filmik.
Kolego w silnikach TDI jest raczej normalnym, iż przez wlew oleju dmucha powietrze, gdyż częściowo przyczynia się do tego turbina. Gorzej jest natomiast, gdy nadmiernie wyczuwa się dmuchanie przez otwór po wyjętym bagnecie, bowiem ( moim zadaniem ) może to już świadczyć o zużyciu silnika. Jeśli jednak nie zużywa on zbyt wiele oleju i łatwo uruchamia...
Więc pewnie chlapie wałek rozrządu - to nic nie znaczy. To nie jest wyznacznik jakości i stanu technicznego silnika.
zwarcie do masy To ogólnie słaby "plus" Zwarcie do plusa to ogólnie słaby "minus"
Kolego to nie jest korek wlewu oleju tylko otwór do ustawienia wału korbowego w OT, tam powinna być zielona zaślepka , ale nic to nie szkodzi
Czy podczas włączonej klimy wentylator powinien działać odrazu Od razu
A przybywa oleju ?
Obstawiam uszczelkę pod głowicą. Nie przegrzałeś go ?
Wykręca się linkę prędkościomierza.Wlewamy tyle ile spuściliśmy.
Oczywiście tylko już z nowym korkiem wlewu oleju.
Który rok?
Kopci na biała po odpaleniu na zimnym lub podczas jazdy? Zobacz czy na korku wlewu oleju nie ma żółtego-kawowego nalotu
Dolot też był mokry, napisałeś że także masz w 3 i 4 gnieździe wtrysku jest to przy korku wlewu oleju a przy korku tam jest ponoć najczęściej pękający szew. Po odkreceniu korka u mnie to samo troszkę bryzga i mały dymek - opary.
odkręć pokrywę,tą z korkiem wlewu oleju,tam się ustawia zawory
najprostrzym sposobem sprawdzenia sprężania jest odkręcenie korka wlewu oleju na wolnych obrotach nie powinno z niego dymic.
I byś w pytę przepłacił. Tu masz z ASO. https://yama-sklep.pl/oryginalne-czesci-... Część nr 15 "plug, oil level". Cena niecałe 50zł. Skoro to z ASO to będzie pasować na 100%. Tylko sprawdź czy to faktycznie twój model.
Te silniki to pomyłka w całości.
Silnik zwykły, mechanik sugeruje zrobienie adaptacji przepustnicy.
U mnie też był kupiec też dymi-mechanik (kupca)stwierdził że pierścienie że do remontu-przy -27 palił za pierwszym razem oleju nie spożywa jeżdzi ponad 200 kopa ma .Dymi spod korka.Niech dymi.(kurna ale to mondelas)
Kolego a jaki masz olej w silniku nie masz przypadkiem tzw. "kawy z mlekiem" pod korkiem wlewu oleju?
szukaj przy metalowej pokrywie od strony kierowcy,powinno byc widac przy skręceniu kół,pojemnośc 1,8 litra
witam gdy masz złe uszczelniacz zaworowe to samochód może brać olej i kopcić może intensywnie dmuchać odmą,korkiem wlewu oleju i bagnetem
Witam. Taki wyciek powstaje przez złe odpowietrzenie skrzyni korbowej. Sprawdż czystość siatki odmy pod korkiem wlewu oleju oraz zwróć uwagę na stan uszczelki korka.Uszczelka ma uszczelniać powierzchnie styku odmy i pokrywy przedniej ale musi zostawić szczelinę między odmą a pokrywką korka.
U mnie w c360 wydobywał się dym (sporo) i olej po rozebraniu okazało się że pękł drugi tłok. Pierścienie jak również uszczelki , panewki były ok. ciśnienie również było dobre. Po odkręceniu bocznych pokryw zewsząd leciał dym wiec trzeba było zrzucać górę.
Czujnik temperatury w tym silniku jest na krućcu wodnym po prawej stronie silnika (na twoim foto po prawej stronie korka wlewu oleju ) . Ściągnij rurę dolotową z przepustnicy i go fajnie widać . https://obrazki.elektroda.pl/5939680300_...
Dwa śrubokręty płaskie, jeden w lewą rękę, drugi w prawą. Zaprzeć ich końcówki na dnie korka na jego obwodzie, pchać śrubokrętami tak by korek kręcił się w lewo. Dłuta były by lepsze do tego bo by się nie ślizgały po dnie korka.
Dałeś same nowe pierścienie. Honowałeś cylindry pod nie. Jakie wymiary miała tuleja/tłok (była w specyfikacji). Rowki pierścieni w tłokach nie rozbite/wyjechane? PS Pod nowe pierścienie muszą być świeże rysy holownicze na tuleji. Pierścień się nie ułoży na gładkiej tuleji i będzie gorzej jak starych pierścieniach.
olej w płynie i odwrotnie spaliny w zbiorniczku płyn w spalinach kawa z mlekiem pod korkiem wlewu oleju wymień przewód odpowietrz i napisz co się dzieje
http://www.zremb.com.pl/gpwp/gpw202t_par... - filtr oleju silnika PP-8.9 - miarka poziomu oleju silnika znajduje się obok filtra oleju - filtr paliwa WP 40-5 - miarka poziomu paliwa wkręcona jest w zbiornik paliwa z lewej strony wózka - obok korka wlewu paliwa - filtr hydrauliki WO815516525 pod wózkiem - miarka poziomu oleju hydrauliki...
Zawór zwrotny do czyszczenia/wymiany, jak on puszcza to i przez sprężarkę będzie szło
W korku wlewu oleju jest miarka, napełnia się aż osiągnie poziom w połowie wskaźnika(płaska część na końcu) na włożonym nie wkręconym korku. Potem na ok minutę odpalić silnik i po chwili jeszcze raz sprawdzić stan oleju, czy połowa miarki na zimnym. Maksymalnie może być do końca płaskiej części wskaźnika korka, większy poziom może się przyczynić do...
Chodzi mi właśnie o to aby skupić się tylko na dpf-ie... i nie zbaczać w dyskusji na inne możliwości/przyczyny dymienia z wlewu-takich tematów jest masa-przyczyn wiele i dyskusji było od groma, natomiast nie spotkałem dyskusji na tak zawężony związek przyczynowo skutkowy... zakładamy że wszystko w aucie jest sprawne- tylko przytkany DPF... i teraz chciałbym...
Żeby wymienić olej, trzeba fizycznie wymontować sprężarkę z auta. Sprężarkę zalewa się odpowiednią ilością oleju, zależną od typu sprężarki. Żeby wymontować sprężarkę, trzeba opróżnić układ klimatyzacji, odkręcenie korka wlewu oleju na sprężarce wiąże się z rozszczelnieniem układu/ucieczką szkodliwego czynnika. Naprawę niesprawnej klimy nie zaczyna...
W tym silniku wlew oleju do silnika jest jego odmą. Jeśli pojawia się tam dym to oznacza przedmuch do komory korbowej. Czyli pierścionki, a nawet tuleje zużyte, czytaj remont silnika. Co do oleju na sprzęgle, to olej może pojawić się z obydwu miejsc. Dla określenia pomaga kolor jak i zapach oleju jaki tam jest, czasem gołym okiem widać skąd kapie, np...
Oczywiście że może. U mnie tak było. Najprostszy sposób jaki u mnie się sprawdzał to odpalenie auta i odkręcenie korka wlewu oleju pod maską i patrzenie jak dmucha aż do czasu nabicia powietrza i kichnięcia osuszacza. wiadomo wtedy już sprężarka nie pompuje i zobaczysz czy jest zmiana. U mnie była duża. Po wymianie sprężarki przeszło. Tak dmuchało że...
A nie rozpadł się czasem katalizator i nie zatkał wydechu ? Trafiłeś kolego. Wielkie dzięki wszystkim za porady. Temat zamknięty
Witam jeżeli powietrzem sadzi z korka wlewu oleju znaczy to że ma przedmuchy i czyli kiepską kompresję i nie chce zapalić. Trzeba zmierzyć kompresję jak jest około 30 atmosfer to jest dobrze a jak nie to szukać innej przyczyny np. zły kąt wtrysku, zużyta pompa paliwa itp.
pierścienie do wymiany
Dziwny mechanik... Dobrze że go nie poparzyło. Chyba w każdym aucie jak się silnik zagrzeje i otworzysz korek od płynu chłodzącego to następuje nadciśnienie (możesz OSTROŻNIE sprawdzić to na innym aucie). Uszczelka pod głowicą może być sprawdzona testerem który wykryje spaliny w komorze wody a nie takie dziwne eksperymenty. Również dziwne dla mnie wydaje...
Najpierw przejawiał zapotrzebowanie na dużą ilosc oleju. Co jest jednak dziwniejsze że moje polo nie posiada uszczelki pod korkiem wlewu oleju (od momentu zakupu) a jej założenie powoduje że silnik zupełnie traci moc! Nie utrzymuje obrotów na biegu jałowym i momentalnie gaśnie. O jakich ilościach oleju jest mowa ? Chmurzy mocno na niebiesko z komina...
Proszę o wskazówki co z tym zrobić Zrobić trasę z 20-30 km i samo zniknie.
Jeśli chodzi o "bąbelkowanie"w zbiorniczku wyrównawczym( lub chłodnicy)oznacza to że spaliny przedostają się częściowo do układu chłodzenia.Spowodowane to jest albo uszkodzeniem(wypaleniem) uszczelki pod głowicą,albo mikropęknięcia w samej głowicy.Przy drobnych uszkodzeniach ten efekt występuje tylko przy dobrze nagrzanym silniku i przy "ostrych przygazówkach"....
Zgadza się, jeżdżę głównie na krótkich odcinkach, samochód nie jest garażowany, co przy obecnych warunkach pogodowych może powodować taki efekt. Dziękuję za opinię.
Czyli prawidłowo. Tak ma być, do tego jest odma.
Fiat panda 1,1 2005r silnik z kwadratowym korkiem wlewu oleju
Płyny mogą sie zmieszac(prawdopodobnie tak sie stało) jezeli tak jest pod korkiem wlewu oleju bedzie widoczny bialy osad olej tez zmieni kolor na bialy. koszt naprawy to zalezy czy bedziesz planował glowice (powinienes to zrobic) czy nie. i zalezy gdzie bedziesz naprawiał auto. sama uszczelka nie jest droga i radze tycz najtańszych nie kupować :) bo...
Sprawdź drożność tzw. odmy, gdyż przytkana może być jednym z powodów takiego "dmuchania" silnika, szczególnie przed zimą.
Hej, w sprawie tego korka to sprawdzic trzeba kilka rzeczy (bo w końcu autko ma kilka latek ;)): *sam korek trzeba sprawdzic czy sie cos z uszczelka nie porobilo *przy pracującym silniku odkrecic i sprawdzic czy przedmuchy nie sa zbyt duze czy nie robi sie zbyt duze cisnienie ... *same uszczelniacze tez sila rzeczy ulegaja zuzyciu ... *raz zdarzylo...
Masz przedmuchy do "skrzyni korbowej". Zmierz ciśnienie sprężania wraz z próbą olejową .
Trzeba sprawdzić najprostsze rozwiązania. Czy filtr oleju dokręcony, czy korek spustu oleju z misy olejowej dokręcony, czy korek wlewu oleju jest na miejscu, jak i miarka poziomu oleju. Dowiedz się także, jaki olej jest zalecany do tego samochodu, a jaki został wlany. https://www.forumsamochodowe.pl/o...
Mam podobne objawy, olej ma kolor normalny a płynu jednak ubywa wskazuje to czujnik dolewki są niewielkie, ale lampka ciśnienia oleju sporadycznie się zapała szczególnie wtedy gdy auto jest nieco forsowane.
Jeśli z węża odmy nie dmucha -to znaczy że jest zapchana ( ma dmuchać przy zakręconym korku wlewu oleju i wsadzonym bagnecie ). To że dmucha z korka wlewu oleju to normalne , jak będzie przy tym lekko chlapać olejem również .
Odepnij jeszcze wtyczkę od MAFu z dolotu i zobacz wtedy co z sondą. A czy po popuszczenie korku wlewu oleju coś mu się zmienia na zimnym?
Nieszczelność korka wlewu oleju.
Raczej nie jest prawdziwa. Duże ubytki płynu byłyby zauważalne. Olej z płynem dałby jasną emulsję widoczną na bagnecie i na korku wlewu oleju - wyraźnie. A i kolor oleju nieznacznie by się zmienił. Silnik ma pewnie swój przebieg i większe przedmuchy ze skrzyni korbowej. Albo chłodnica oleju- jak wcześniej sugerował verksted - minimalnie przepuszcza....
Silnik nie dogrzany zdejmij korek wlewu oleju jest śmietanka?
Czyli jednak masz zapłon jak w kosiarce. :D To co nazywasz cewką, z resztą handlowcy też tak to nazywają, jest kompletnym układem zapłonowym. Nierozbieralnym, a przez to nie do ew. naprawy. Tylko wymiana. Na razie odłącz kabel od gaszenia i od czujnika obeności oleju i zaizoluj. Potem sprawdź iskrę na samym kablu, bez fajki o ile jest odłaączalna, zbliżając...
Zaraz 2.0 TDCI ma 130 KM, a 2,0 TDDI ma 115KM.Więc co to za silnik?
Witam, zawór ok, sprawdzona też szczelność dolotu dymem. Dym wydostaje się z pod korka wlewu oleju, a po uszczelnieniu korka leci z takiej malutkiej dziurki w egr. Czy to ok?.Auto nadal nie pracuje normalnie, korekta dł.ter. na wolnych 14%, podczas jazdy 20%. Wywala błąd P0171.
Najprawdopodobniej wszystko jest w porządku i jak się ociepli, wszystko wróci do normy. święte słowa. Panowie nie wpadajmy w panikę gdy tylko"odrobinę masła"pojawi się na korku od wlewu oleju,"normalna rzecz". Czy jest go więcej czy mniej zależy od "setek czynników": od budowy silnika,jego przebiegu,rodzaju oleju,warunków w jakich silnik pracuje,nawet...
Pan Piotrek_ir4 przeprowadził mnie pomyślnie przez naprawę usterki którą sam spowodowałem. Całość naprawy, łącznie z dorabianiem klucza do korka wlewu oleju to 3 x po około 2 godziny. Teraz zrobiłbym to w 2 godziny. Prosta naprawa którą okoliczni fachowcy wyceniali na 1500 - 3000 zł i twierdzili że potrwa minimum 1 tydzień. Uważajcie komu zostawiacie...
Auto jezdzi normalnie , tylko przed odpaleniem pojawia się błąd czujnika oleju.
Nie miałem takiego przypadku, więc tylko teoretyczne rozważania: gdyby była zatkana odma, to ciśnienie w skrzyni korbowej mogło by zbijać podciśnienie wakupompy, stąd jego spadek przy doładowaniu. Można na próbę przejechać się z odkręconym korkiem wlewu oleju, tylko jakoś to zabezpieczyć, żeby nie zachlapało wszystkiego
popieram , jazda na zimnym silniku , krótkie trasy
Jeszcze zapytanie gdzie to są świece w tym motorze ? :/ i jakie zapchac
Do tego typu silnika olej syntetyczny może być nie wskazany, lepszym rozwiązaniem może być pół syntetyk, co do tego lekkiego dymku to mogę ci powiedzieć że musisz troszkę pojeździć tym autkiem żeby się pierścienie dotarły do gładzi. Co do pewności czy wałek przypadkiem nie chodzi na sucho zapal silnik niech trochę pochodzi a potem ewentualnie zdejmij...
Do sprawdzenia i raczej do wymiany element poz. 11. Silniki FSI i inne z tej rodziny pracują w zamkniętym obiegu odpowietrzania skrzyni korbowej. Spr możesz ewentualnie szczelność na wężach przyłączeniowych czy oringi są całe, oring na bagnecie oleju i szczelność korka wlewu oleju. Pozdrawiam
Ciekawe dlaczego moja wypowiedź jest niemerytoryczna? No jak można zdiagnozować cokolwiek nie widząc auta. W Fabii nie raz spotkałem się iż pęknięta uszczelka pod głowicą powodowała takie objawy. Wymiana samego korka nie na wiele się tu zda. Na forum Fabii jest bardzo dużo takowych przypadków. Można sprawdzić po zdjęciu korka czy np. nie widać spalin....
1. zrób porządek z odmą i tym syfem który się zgromadził jeśli nadal go tam pełno. Pod korkiem wlewu oleju jest masło???? 2. ogarnij ten uszkodzony wężyk (po kiego ktoś tam EGR załatał heh... ) 3. Skoro była rzeźba z wtryskami LPG to poskładaj to wszystko i popsikaj PLAKiem albo samostartem na wolnych obrotach i zobacz czy przy tryśnięciu nie rosną...
Witam. problem w tym że dym idzie z pod korka wlewu oleju a to nie dopuszczalne uszczelka pod głowicą wymieniona. Czy to mogą być pierścienie?
Wymiana oleju w silniku, filtra oleju, powietrza, kabinowego, w żadnym wypadku nie ma nic wspólnego z opisanymi przypadłościami. Co do filtra paliwa, jak ma już niezły przebieg, to należy go wymienić. Jakkolwiek serwisówka pozwala na sporo dłuższe przebiegi, ja w 1,5 dCi wymieniam co ok. 20k km. Jak dalej trudno zapala i mocno dymi, to zrób diagnostykę...
Jak odkręcisz korek wlewu oleju i przyświecisz latarką, to widać zużycie krzywek na wałku rozrządu
Zastępcze korki z Topran'u mają nieco inna konstrukcję, on nie powinien się kręcić. Ryzykujesz jakieś 7 zł... https://allegro.pl/oferta/korek-wlewu-ol...
sprawdz tak jak mowilem swiece i WN mozesz sie tez zapytac czy jest cos takiego jak zestaw naprawczy pompy paliwa i zainstalowac sobie. czasami problemy z odpaleniem moga rowniez byc przez walnieta uszczelke pod glowa bo wtedy w komorach spalania jest woda i ciezko sie odpala, sprawdz czy nie masz pod korkiem wlewu oleju bialego nalotu (takiej mazi)...
Prawdopodobnie nieszczelny układ dolotowy lub jeżeli jest to może być uszkodzony zawór odpowietrzający skrzynię korbową stwierdzisz to po odkręceniu korka wlewu oleju przytkaj go dłonią jak będziesz miał podciśnienie to on do wymiany opis masz tu.
Zastosowanie nowoczesnych technologii powłok - nie wiem co to miało by znaczyć Jak to co. Malowanie olejną albo ftalową korka wlewu oleju.
Z tyłu na głowicy za korkiem wlewu oleju.
Jestem pewien bo cisniejie rosnie jak zakrecam korek pozniej takie cisnienie walinze peyska jak z zraszacza Koledzy, nie moja branża ale interesują mnie różne tematy, więc nie opierdzielajcie mnie gdy zapytam: czy ten silnik nie ma tzw odmy, że robi ciśnienie w skrzyni korbowej po zakręceniu korka wlewu oleju?
Pekła membrana w pokrywie zaworów. No coś pięknego. Tak, pęknięta delikatnie membrana. Po około 20 minutach pracy silnika na wolnych obrotach następowało powolne "włączanie" się zgrzytu, aż do ciągłego zgrzytu. Gdy wyjąłem bagnet od oleju zgrzyt momentalnie znikał lub pojawiał się po włożeniu bagnetu. Identycznie z korkiem wlewu oleju.
Jestem posiadaczem Astry i Seicento. Oba te autka pokonują dziennie ok 15 km w sezonie letnim i zimowym. W Astrze miałem podobne objawy - czyli krople wody na bagnecie a pod korkiem wlewu oleju pianę (nie ubywa oleju ani płynu), natomiast w Seicento nie zaobserwowałem żadnych śladów kropli na bagnecie ani piany pod korkiem - jak to wytłumaczyć :?:
Błąd P11AA czyli niezgodność sygnału MAP sensora z wymaganym w parametrach -- to w moim wypadku był wynik krzywo wkręconego korka wlewu oleju. TAK korka oleju bo przez odmę zasysał spore ilości powietrza a przepustnica była zamknięta. Primo przy tym błędzie to na pracującym silniku zatkać mu dokładnie ręką przepustnicę i jak nie zgaśnie to szukać nieszczelności...
miałem dokładnie tak samo. a sprawa była błacha - przy korku (wlew) oleju jest taki wężyk idzie on do takiej wiekszej rurki i do filtra powietrza i właśnie ok 4 cm od korka cały ten wężyk był dziurawy i łapał powietrze i dlatemu tak sie działo. na oko nie było widać ale pomacałem pomacałem a tam dziura na 2 palce polecam wymiane ale to ok 80 zł albo...
Witam panowie, mam problem z minikoparką Yanmar, silnik 3 cylindrowy 3TNE68. Problem polega na tym, że idzie dym z odmy i z pod korka wlewu oleju, a z odmy zaczyna lecieć olej. Czy ktoś wie, o co może z tym chodzić i od czego zacząć remont? Z góry dziękuję za pomoc.
Ukręcony wirnik turbosprężarki i zatkany w części gorącej wylot spalin. Standardowa przyczyna. Sprawdz to , otwórz korek wlewu oleju i kręć, jeżeli będzie dmuchał i chciał odpalić to masz sprawę rozwiązaną.
Ciśnienie sprawdzone 2.2 bara na biegu jałowym przy odpiętej wtyczce nastawnika faz. Z podłączoną wtyczką tak samo. Przy 2 3 tys obrotów między 3.5-4bara.Przedmuchy też widzę konkretne. Po odkreceniu korka wlewu oleju zaczyna się dusić, po odpięciu odmy to samo. Co tu jest grane?
Odpal sprzeta i puki chodzi wyciąg bagnet od oleju lub otwórz korek wlewu oleju, jeśli bmucha dość mocno to po silniku.
Dzisiaj sprawdzenie stanu i po razem około 1900 km znowu brakuje prawie 3 L oleju ,stan jak na zdjęciu i dodatkowo kierowca twierdzi że jest masło na korku wlewu oleju i w rurce, możliwe że Man berze płyn uszczelką? Myślałem że mieli na to jakiś patent
Nie chce Cię martwić ale to może być uszczelka pod głowicą. Pod korkiem wlewu oleju masz białą maź?
Sprawdź króciec wody który jest przykręcony do głowicy od strony skrzyni - często pękają i leci spod nich płyn,
Najprawdopodobniej - jak już pisał "niutat" - przyczyna tkwi w w zużytych pierścieniach tłokowych, bądź też może być pęknięty pierścień uszczelniający(pierścienie ewentualnie), w wyniku czego powstaje tzw. przedmuch do komory silnika. Ale tak dla pocieszenia powiem że niejeden ciapek tak ma :)
Wygląda na uszczelkę pod głowicą ale ta ropa w oleju ?
Witam, problem dotyczy silnika 1,8T AWU w którym chciałbym usunąć wyciek spod adaptera korka wlewu oleju silnikowego. Korek wchodzi w plastikowy adapter o nr 06A 103 179B, który z kolei zamocowany jest w pokrywie rozrządu (zaworów). Uszczelka pod adapterem jest taka sama jak pod korkiem wlewu oleju nr 06A 103 483D. Czy da się zdemontować ten adapter...
A co z odmą? Jak odma nie działa tak, jak powinna, to będzie dymił z korka wlewu oleju. Nie ma jeszcze takiego silnika, który byłby idealnie szczelny i nie miałby przedmuchów. Ile kilometrów robisz przez te 4 miesiące?
Czołem. Xsara Picasso 2.0 16V benzyna silnik RFN. Objaw jest taki: po odkręceniu korka wlewu oleju - silnie dmucha. W miarę czyste powietrze, bez dymu, ale ciśnienie jest mniej więcej jak z rury wydechowej. A jak odłączę przewód odmy, który wychodzi z drugiej pokrywy zaworów, to tam nic nie dmucha. Czy to tak ma być? Tam jakiś zawór? A może po prostu...
Prawdopodobnie zacina się termostat bo jak widzę masz 8V silnik. Miałem Corsę z tym silnikiem i było to samo. wymieniłem cały płyn chłodniczy. przy okazji wymiany rozrządu termostat i tak ten problem był. Dokręcona głowica na ciepłym zgodnie z DTR, mechanik powiedział ,że może być to uszczelka pod głowica prawdopodobnie z racji wieku auta troszkę puszcza....
Zrób zdjęcie okolicy korka wlewu oleju do silnika bo ten silnik może mieć jednak zmienną fazę Mylę ten silnik z 1.4 16V który jest bardzo podobny do 1.6fsi
dmucha korkiem wlewu oleju wlewu oleju masło korkiem oleju
opalarka grzeje wymiana symetryzator lampa peugeot
polerowanie plexi polerowanie plexi
Czy częstotliwość rezonatora piezoceramicznego wzrośnie po 3 latach? Citroen Xsara Picasso 2008 - Ikona 9999 km