Hmnn kolega <moniek_km> zrobił edit swojego posta więc i ja robie. Z czego się tu smiać... Też przytaknę Koledze Cordoba_2004 i powiem że to nie wina uszczelki tylko wilgoci w oleum. Przegoń auto na dłuższej trasie np. 30 km i masełko zniknie (tego dnia). Pozdrawiam
Witam na jaki kolor kopci ci z tłumika nie masz przypadkiem ubytków w oleju albo płynie chłodniczym ? nie robi ci się masło na korku oleju ?
Efekt nie dogrzanego silnika , niskie temp. i małe przebiegi. Normalne. Jaka uszczelka , normalny objaw przy takich warunkach i eksploatacji.
Witam!!! Nie jastem pewien czy to uszczelka więc postanowiłem skonsultować.Po dkręceniu korka od wlewu oleju ukazuje się masło.Mechanik powiedział że to narmalne w CC bo ciągnie wilgoć z różnych stron.Natomiast kolega zauważył że na miarce oleju jest masłowaty osad.Jestem w kropce bo płyn chłodniczy jest czyściutki i autko rano odpala bez problemu....
a może nie uszczelka Dodano po 1 1.5litra na 10000 to nie musi być uszczelka może wyciek z krućca jest to dość częste
Witam. Posiadam Opla Corsę C 1,2 Twinport z 2005 i LPG. Przebieg 191 tys km. Instalacja sekwencja od 4 lat. Od ok 2 miesięcy zaczęło mi się robić w dużej ilości masło pod korkiem wlewu oleju. Początkowo myślałem, że to objaw uszkodzonej uszczelki pod głowicą. Jednak nie. Ostatnio zauważyłem (przy okazji czyszczenia odmy), że na korwu wlewu oleju, w...
Wydmuchana uszczelka pod głowicą. Te stukanie to popychacze.
Ten żart jest dlatego, że nie naprawiłeś auta. Tak po prostu. Masło na korku oleju, dymienie i pobór oleju to bardzo poważna usterka, z którą auto juz pewnie kupiłeś. Całkiem możliwe, że właśnie jakiś doktor był wlany jak go kupowałeś i jeżeli tak było, to już wiesz jak czasowo wychodzi "naprawa doktorem".
Witam Mam problem ze swoim golfem 3 1.8 bez/gaz , mianowicie brak ogrzewania i wystepuje dosyc czesto ubytek płynu chłodzącego na 2 tygodnie litr płynu Wymieniłem już termostat , nagrzewnice , sprawdziłem pompe wody , odpowietrzałem kilka krotnie bo myslałe że gdzieś stworzył sie korek powietrzny , ale nadal nic tak słabo dmucha ciepłe powietrze przy...
Jest masło pod korkiem oleju? Śmierdzi paliwem olej albo spalinami?
Zmieniana przed awarią czy po? Dodano po 5 Płynu ubywa? Masło pod korkiem oleju? Czy olej dalej pojawia się w płynie? Czy olej nie czuć paliwem?
Dzisiaj sprawdzenie stanu i po razem około 1900 km znowu brakuje prawie 3 L oleju ,stan jak na zdjęciu i dodatkowo kierowca twierdzi że jest masło na korku wlewu oleju i w rurce, możliwe że Man berze płyn uszczelką? Myślałem że mieli na to jakiś patent
A olej czysty czy jest masło pod korkiem wlewu oleju ?
Lala jeździła, jeździła i dziś już przyjechała do mnie na lawecie. Uszczelka pod głowicą puściła, masło pod korkiem oleju, płynu zero.
[quote="rafal6113"]... "masło" pod korkiem wlewu oleju lub wzrost poziomu oleju albo płynu chłodniczego.... BARDZO mało prawdopodobe. Nawet "masło" pod korkiem to nie koniecznie objaw uszkodzonej uszczelki głowicy. Zrób test na zawartość CO2 w układzie chłodzenia i się wyjaśni, choć jak wcześniej powiedziano objawy wskazują na uszczelkę.
Mechanik ma racje, nie możesz zmienić półsyntetycznego oleju na pełny syntetyk bo będzie brał więcej. Zalej go półsyntetykiem 10W40. A co do "brania" oleju,sprawdź czy w układzie chłodzenia masz spaliny lub robi się "masło" pod korkiem oleju.
Jeśli auto jeździ na krótkim odcinku i jest niedogrzane, to jest to prawie normalne. chociaż z mojego doświadczenia wynika, że ten silnik już zaczyna "oddychać rękawami". Masło maślane, spóźniłem się.
Znalazłem problem , masło jest na korku oleju oraz bagnet jak wyciagnalem jest cały w takim maśle(osadzie) czyli głowica padla...
Napisałes: "Nie mam też charakterystycznego dla wypalonej uszczelki pod głowicą masła przy korku olejowym." Masło na korku oleju NIE jest w ZADNYM wypadku wyznacznikiem uszkodzonej uszczelki !!! Taka flegma/masło zrobi się w KAŻDYM sprawnym samochodzie, szczególnie w zimie, jezeli samochod jeżdzi na krotkich miejskich odcinkach, ma wlany olej niskiej...
Na pewno sprawdź: 1. Termostat - w prosty sposób. Wyciągasz i wkładasz do wrzątku. Wtedy zauważysz czy pracuje 2. Wiatrak na chłodnicy 3. Czy jest w układzie płyn czy brakuje czy jest zapowietrzone Co do uszczelki pod głowicą zazwyczaj objawami są - kopcenie na biało czy "masło" pod korkiem oleju. Chociaż to też nie reguła.
to ze masz masło na korku oleju nie oznacza ze uszczelka do wymiany !!! nie wierz w takie bzdury... masło na korku oleju robi sie szczegolnie w zimie (taka mela jasna na korku oleju) i spowodowane jest przede wszystkim jazda na niskiej jakosci oleju lub bardzo czestych i krotkich odcinkach jazdy (zapalasz samochodzik w zimie, zrobisz 5-10km i gasisz,...
I zamarzało, była akcja serwisowa, te cienkie miały taki baniak na przewodzie odmy, ten baniak zamarzał, a raczej to masło w nim i go rozsadzało, był zastępowany zwykłym wężem gumianym. Tak się dzieje w dwucylkindrowym silniku, też to miałem jak jeszcze jeździłem bisem.
Swoją drogą jaki jest orientacyjny koszt wymiany tej uszczelki, planowania głowicy itd? A skąd mamy wiedzieć skoro dane auta to tajemnica? Dodano po 1 ale sprawdziłam jeszcze i jest maslo na korku od oleju Masło będzie jak autem jeździ się krótkimi odcinkami wkoło komina
W zbiorniczku wyrównawczym jest masło,,, pod korkiem wlewu oleju jest masło... Zastanawia mnie którędy mogło nastąpić dostawanie się płynu do układu smarowania ????? I co działo się z płynem skoro go tak ubywało ???? I jeszcze pytanko::: Czym najlepiej zabezpieczyć nakrętki i śruby przed dostawaniem się płynu ?? Z tego co mi wiadomo trzeba nakrętki...
W turbodieslu olej będzie czarny po 1000km od wymiany... więc nie generalizujmy. Jak auto było jeżdżone po mieście to "masło" pod korkiem wlewu oleju też o niczym nie świadczy, zwłaszcza w tej porze roku.
1. zrób porządek z odmą i tym syfem który się zgromadził jeśli nadal go tam pełno. Pod korkiem wlewu oleju jest masło???? 2. ogarnij ten uszkodzony wężyk (po kiego ktoś tam EGR załatał heh... ) 3. Skoro była rzeźba z wtryskami LPG to poskładaj to wszystko i popsikaj PLAKiem albo samostartem na wolnych obrotach i zobacz czy przy tryśnięciu nie rosną...
Zacznij jeździć na dłuższych dystansach z rozgrzanym silnikiem to przestanie kapać z wydechu, masło pod korkiem też zniknie. Co do wycieku oleju- dokładnie umyć i zlokalizować po jeździe testowej. Zbiorniczek brudny-wymienić płyn na nowy po uprzednim dokładnym wypłukaniu układu. Jak tak bardzo chcesz to możesz sobie zrobić test ba obecność co2 w układzie
Prawdopodobnie problem leży w przeodzie gumowym odmy:) Naprawiam na codzień Fiaty i o tej porze roku to normalka,problem jest w tym że przewód odpowietrzenia skrzyni korbowej jest na pewnym odcinku(zaraz za przepustnicą powietrza) w poziomie i w nim zbiera sie skondensowana woda zmieszna z oparami oleju itp.Po uruchomieniu zimnego silnika jest jakby...
Jaką konsynstencje ma ten osad pod korkiem od oleju? Jak masło?
Silnik był aż tak przegrzany, że zgasł. I to nie na postoju, tylko w czasie JAZDY. Kopci na biało, masło pod korkiem, ciekawe ile oleju bierze :D Silnik na złom.
Zdarza się nie przeczę są tacy ludzie . Dobrze było by zobaczyć co w kompie piszczy czy coś się pojawia , chodź nie wydaję mi się żeby coś wywaliło przy tej usterce . Masła na korku oleju nie będziesz miał ponieważ masło powstaję w wyniku nie dogrzania silnika .
Witam ponownie. A więc mechanik posprawdzac przy mnie. Odma była czysciutka. Zalalismy nowym olejem nowy filtr i silnik pracuje. Jakieś sugestie czemu mogło wypluc olej bagnetem i masło pod korkiem?
Witam, sprawź czy masz tak zwane masło pod korkiem wlewu oleju. Jak jest to również poprzez rurkę odpowietrzenia dostaje się do gaźnika. Sprubój go przedmuchać otwierając korek wlewu oleju a zatykając powietrze dolotowe do filtra przegazuj, na rozgtzanym silniku. Jak to nie pomorze to szukaj dalej: sonda, czujnik temperatury.
Audi 80 1989 rok, silnik 1.8 S 90 koni mechanicznych zasilany starą instalacją LPG. Odpowiadając (at)mrv4 Nie rozumiem Twojego podejścia, w silniku był taki szlam, że po całkowitym rozgrzaniu nie udało się spuścić wszystkiego korkiem w misce, bo był za gęsty. Niby lepiej by było ten syf rozpuścić płukanką? https://obrazki.elektroda.pl/7108576900_...
Witam od jakiegoś czasu mam takie zjawisko w silniku 1.8t o oznaczeniu AUQ. Na bagnecie oleju pojawią się tak zwane masło po wytarciu go np 3 razy pokazuje się czysty olej. Co najlepsze płynu chłodzącego nie ubywa. Dodam także, że nie robię jakiś bardzo dużych tras. Może być to spowodowane nie dogrzanym silnikiem? Czy szukać problemu gdzie indziej?...
W moim zagazowanym CC700 zimą w czasie jazdy na krótkich trasach wiecznie zbierało mi się masło w korku od oleju, ale w sumie czy to kłopot co 500 km wyczyścicć szmatką? Aha i wyciągałem z gumowego odcinka węzyka zaraz za korkiem (chyba odma? ) taką mosiężną sprężynkę bodajże tłumik płomieni i też czyściłem bo było pozapychane. Pablo
Witam, byłem na wymianie oleju w moim BMW e46 i mechanik powiedział mi, że mam jakiś wyciek, zobaczyłem do zbiornika z płynem chłodniczym i było go bardzo mało, dolałem płynu, niby mieszalnego z każdym innym płynem, patrzę na drugi dzień i zrobiła się biała "maź", coś jak majonez. Pojechałem do mechanika, po jednym dniu mechanik stwierdził, że to uszczelka...
Z odmą było to samo, dystanse robię też dłuższe i 100% silnik dogrzewam. Jest to już drugi słupek i dalej się zbiera ta maź. Może taki efekt dawać chłodniczka oleju? Została stara przy zmianie słupka. Jest wymiennikiem z płynem chłodniczym. Auto nie kopci. Zabieg jaki wykonałem to cały zestaw usuwania ekologii. Poradniki w Google, off n249 sai evap...
Cześć, w silniku 2,5 DCi G9U 754 rocznik 2005 ucieka mi płyn chłodnicy i do tego jest masło pod korkiem wlewu oleju. Zbiorniczek wyrównawczy czysty, ciśnienia w układzie nie ma, silnik nie dymi. Ostatnio odpowietrzyłem układ, zalałem płyn na maxa i tak samochód stał tydzień i nic nie ubyło, potem przejechałem 20km a w zbiorniczku pusto. Gdzie poza UPG...
plus "masło" widoczne na nakrętce oleju, to wg mnie uszczelka głowicy Jak latany na krótkich odcinkach z zimnym silnikiem w wilgotne aury to masło pod korkiem będzie normalnym widokiem, wystarczy przegonić go po trasie kilkadziesiąt km. i masło zginie. Co do innych objawów-silnik złom.
Witam mam podobny problem. Mam cinquecento 700 z instalacja LPG i ostatnio zauważyłem tzw. masło pod korkiem wlewu oleju i nieznaczne ilości na bagnecie od oleju. Dodam też że płyn chłodniczy nie ubywa, nie ma w nim śladów oleju, autko dobrze jedzie i po nocy odpala bez problemu. Niestety nie mogę sprawdzić czy po odpaleniu są twarde węże bo poprzedni...
a jak odkręcasz korek od wlewu oleju jest na nim biały osad?... Na korku zbiera się tzw "masło", a nie osad. Dalej prawie masz rację, aczkolwiek nie widzę związku tego zjawiska z odpalaniem
Ubywa płynu chłodniczego? Zobacz, czy w zbiorniczku z płynem chłodniczym nie masz oleju, na zimnym silniku odkręć korek od zbiorniczka wyrównawczego płynu chłodniczego i jak będzie bomblować to uszczelka pod głowicą do wymiany, sprawdź czy na korku wlewu oleju masz "masło".
Filtr gazu został wymieniony i wyregulowany, jak zaznaczyłem w moim pierwszym poście, rozpoczynającym wątek. Pod korkiem wlewu oleju do silnika znajdowało się coś w rodzaju 'brudnego masła' - ściągnięte. Było tego na całym spodzie korka na grubość ok. 0,5 cm. Świece miały mały nagar, były okopcone, czarne. Zostały przeczyszczone. Gumowy wąż, doprowadzający...
Witam. Mam auto z instalacją gazową i następujący problem. Na korku wlewu oleju zbiera się białe "masło", czy to normalny objaw przy LPG, czy jest to wina źle ustawionej instalacji? A może zmienić olej na taki do gazu? Proszę o pomoc.
jeśli na korku od oleju robi sie masło, a w zbiorniczku od płunu pływają oczka (jak w rosole) to mamy 2 możliwości: -Uszczelka pod głowicą -Pęknięty blok i płaszcz wody dostaje się do cylindra.
Sprawdź kolego bagnet i jego pancerz. Bagnet musi się dobrze zapinać, nie może wybujać do góry, pancerz to zwykły tekelan, lubi pękać i kruszyć się. Nieszczelność bagnetu lub obudowy filtra odmy mogą mieć takie objawy, jak masełko na bagnecie lub na korku wlewu oleju.
Witam,została ściągnięta głowica z Punto gdyż były duże ubytki płynu chłodniczego,masło pod korkiem oleju,małe wycieki oleju,lekki spadek mocy oraz brak możliwości jazdy po rozgrzaniu na lpg.Chciałbym uzyskać porady o stan mojej głowicy oraz tłoków, co zauważyłem to wypalony zawór wydechowy 6 i 8(nadaje się już do wymiany?),zawór wydechowy 4 i 6 jest...
Witam wszystkich serdecznie, z góry dziękuje za pomoc. Sprawa dotyczy Passata B5 1999 1.9 TDI Niby wygląda na uszczelkę pod głowicą ale płynu chłodniczego nie ubywa za to olej zrobił sie nieco mleczny, do tego doszło jakby masło pod korkiem wlewu oleju, a na dodatek poziom oleju samocznnie wzrósł 3 krotnie. Czy to aby na pewno uszczelka ? Czy przy wymianię...
w passacie miałem walnięta uszczelkę pod głowicą i pod korkiem oleju robił się osad coś jakby masło.
Jesli padła uszczelka to wymiana połączona z planowaniem głowicy i wymiana płynu i oleju .Wszystko zależy jakie ubytki.Ocena możliwa po rozebraniu.Nie powinno to tak wiele kosztować.Sprawdź czy pod korkiem wlewu oleju jest taki biały nalot jak masło.
Szyby nie paruja. A przy wymianie termostatu poszło to tylko z tego plastiku ale od razu po wymianie jak byl płyn wlewany to weszły 4 l. Nie wiem czy tak powinno być. Zdecydowanie za dużo, sprawdź jeszcze czy nie masz masła pod korkami oleju lub w płynu chłodniczego ale jeśli nie widać wycieków pod maską to zdecydowałbym się na Twoim miejscu na test...
A ja nadal będę się upierał że diagnoza ze strzeloną UPG jest przedwczesna. Mierzone ciśnienie sprężania, luzy zaworowe kontrolowane, sprawdzane organoleptycznie czy silnik równo pali na wszystkie cylindry? Sprawdzane czy urządzenie ssania działa prawidłowo, sprawdzany poziom paliwa w komorze pływaka? W jakim czasie i ile masz ubytku płynów ?? Masło...
Witam , mam pytanie odnośnie silnika w Oplu Corsie Twinport 1.2 MKII 2005 . Ponieważ po nagrzaniu się silonika zaczyna klekotać (poprzedni właściciel wlał olej full syntetyk) i zastanawiam się czy to nie wina oleju. Pod korkiem wlewu oleju jest "masło" ale być może to wina, jak gdzieś czytałem nie dogrzanego oleju jeżeli był samochód używany do jazdy...
Witam. Mam problem. Samochod dymi na biało po dodaniu gazu a szczegolnie gdy nagrzeje sie do 90 stopni wtedy bardzo dymi na biało. PLynu chlodniczego nie ubywa ani oleju. Wymienielm czujnik temperatury, temostat i wlacznik termiczny wentylatora. Pod korkiem wlewu oleju jest masło. W zbiorniczku wyrownawczym plynu chlodniczego zadnego gazu ani babelkow,...
Odpowiem krótko-może..."masło"na korku to typowy objaw niedogrzanego silnika.Wymień termostat.
Silnik nigdy nie pałowany a obrotomierz zamknięty Czytaj ze zrozumieniem "NA ZIMNYM OLEJU"
Witam wszystkich. Astra g 1.6 8v z lpg, zwykły gaz nie sekwencja, od paru miesięcy czuć delikatnie w spalinach olej, troszkę kopcił ale nie zawsze. Parę dni temu zaczął bardzo kopcić, można powiedzieć cały czas i w czasie jazdy i na postoju. Jeżdżę 8 msc Dolewam olej około 1 litr na około 1000. cały czas w gazie, benzyna tylko aby odpalić i odrazu przełącza...
Jeżeli pokonujesz krótkie odcinki,na zimnym silniku to może się robić takie "masło".
Witam jak w temacie skoda 100 z silnikiem 1.0, silnik z tyłu chłodnica tak samo chłodzona nawiewem powietrza z boków auta. Objawy przegrzewający się silnik i pozytywnie wychodzący test spalin w układzie chłodzenia. Ciśnienie sprężania po 9 na każdym cylindrze, moc jest silnik pracuje równiótko. Głowica sprawdzona, uszczelka wymieniona dwa razy objaw...
To że dymi po tym jak się przyłoży do pieca to sią czasami zdarza jak jest niskiej jakości paliwo albo i też o tym że wtryski leją (ale to będzie także odczówalne przy dynamice jazdy). Ważne by dym nie byłe niebieski !!! bo to już sprowadza powoli samochód do remontu. W Audi 100 2.5TDI gwizd turbiny słychac jak jest zimny silnik i chłodno na polu wtedy...
Witam .... I kolejny problem z moim golfikiem...... (smieją się ze mnie że z tym autkiem nie będę się nudził) Na bagnecie i na korku wlewu oleju pojawiło mi się COŚ .... to coś wygląda jak takie delikatne masło , taka biała dziwna substancja . Co to może być i z kąd sie wzięła ????
Zobacz na parametrach przepływke , bo wydaje mi się że mocno zawyża, wtedy wtryski mają dłuższy czas wtrysku i zalewa silnik. Przez to jest problem z odpaleniem silnika. A cześć paliwa morze przedostawac się do oleju.
ma przewód do dolnej części obudowy filtra wyrzuciłem z pod filtra takie coś jak masło z olejem czy tam powinna być jakaś gąbka
jak odkręcisz korek wlewu oleju to też jest "masło" jeśli tak to, może to być nie szczelna uszczelka głowicy kopci z rury wydechowej na niebiesko ?
Po pierwsze: płyn chłodniczy w oleju= "masło" (biało-żółta maź na bagnecie) podobny osad na korku wlewu oleju oznacza tylko i wyłącznie eksploatację samochodu na krótkich, miejskich trasach w, których nie ma on możliwości nagrzania się ani pracy przy wyższych obrotach (korki) Po drugie: jaki ten silnik ma system zasilania (wtrysk/gaźnik) ? jeśli gaźnik...
Witam, Zrobiłem płukankę środkiem TEC2000 i zalałem silnik syntetykiem Valvoline 5W30 Niestety po sprawdzeniu kompresji na cylindrze nr 2 jest tylko 8bar na pozostałych 14bar a na jednym nawet 16bar sprawdzane na ciepłym silniku. Na korku oleju wydziela się tzw" masło" czy przyczyną możne być uszczelka pod głowicą czy raczej pierścienie poszły ? Po...
Witam, mam problem z Oplem Astrą G 1.6 8v (X16SZR) 1999 r. benzyna gaz. Ubywa mi ciągle płyn chłodniczy, odkąd go kupiłem (czyli jakiś rok). Dziś po przejechaniu 50 km (30 km w trasie, później gaszenie/odpalanie, jeździłem z punktu A do B i gasiłem) zobaczyłem na korku oleju "białą maź" i trochę tam w oleju dalej. Czy to uszczelka pod głowicą? Auto...
Płynu nie ubywa i jest czysty. Dodam, że myłem silnik parę razy i po jakimś dystansie zaolejony jest silnik w koło, głównie od strony korka oleju aż czasem po sam kielich amortyzatora...
Witam. Pacjent opel Meriva 1.4 16v. Chodzi o to, że podczas jazdy z obudowy termostatu(Z lewej strony motoru) wyleciała metalową tuleja na którą zakładany jest gumowy przewód w skutek czego wywaliło cały płyn.. Po kontroli oleju na bagnecie i pod korkiem jest masło. Uszczelka pod głowicą?
Witam mam problem z fiatem cinquecento 700tką :( szukałem podobnego tematu ale nic nie znalazłem i proszę o pomoc :( problem polega na tym że jak go kupiłem to nie sprawdziłem czy jest płyn chłodniczy czy woda i gdy przyszedł przymrozek okazało się że była woda :( wszystko zamarzło więc zaprowadziłem auto do ogrzewanego garażu aby odmrozić wodę i udało...
To masło to skutek wody w oleju, ale skoro mówisz że auto codziennie się zdąży nagrzać to prawdopodobnie wina uszczelki pod głowicą.
Witam Ja również posiadam fabie 1,4 ale z czeskim silnikiem. Przy przebiegu 195000 rok 2004, odpala bez problemu przy temperaturze -25. Troche dłużej pokręci, ale jest to tak znikomy odgłos że tylko właściciel może go rzopoznać. Właśnie wymieniłem olej i zauważyłem u siebie rownież pod korkiem do wlewu oleju dziwną konsystencję typu masło. Olej użyty...
Dobry wieczór, mam problem z bąbelkami pokazującymi się w zbiorniku wyrównawczym, i to problem który już występuje tak od około 50 000 km. Postaram się krótko w punktach opisać objawy: auto: Passat B7 2.0 140 km, CFFB, 248 000 km, 1. Przy przebiegu około 200 000 km, wyskoczyła mi informacja w zimie o niskim poziomie płynu chłodniczego. Jednak nie przypominałem...
W zbiorniczku płyny pojawił się osad jakby taka maź jak masło jasno brązowa na ściankach zbiorniczka, sam płyn czysty. płyny na co ? Spryskiwacz, układ chłodzenia, płyn hamulcowy ? Jeżeli masz takie masło w zbiorniczku wyrównawczym układu chłodzienia to jest szansa że uszczelka pod głowicą padła. Jak wygląda pod korkiem oleju ? I jak wyjmiesz bagnet...
Jak to jest biały dym to sprawdź czy płynu chłodniczego nie ubywa, czy oleju może natomiast nie przybywa, czy masła pod korkiem wlewu oleju nie ma. Mamy teraz taką porę roku, że dość często jest biały dym (para wynikająca z różnicy temperatur i to dość sporej różnicy), ale nie należy olewać tego. Przyjrzyj się czy aby to na pewno biały czy nie czasem...
Witam mam astrę z 1996r 1,7td od kilku tygodni zauważyłem ubytek płynu chłodzącego po przejechaniu 400km ubywa ok 1 litr. Co dziwne ciśnienie w układzie nie spada (po24godzinach po odkręceniu korka w naczynku słychać psss.... dość głośno) nie widzę wycieku pod samochodem pod dywanikami jest sucho , pod korkiem wlewu oleju nie zbiera się tzw masło na...
3km to mały odcinek, może się wilgoć zbierać w okolicy korka i będzie takie masło. Żadnych "łatek" w płynie na wycieki nie lać. Zrobi to tylko syf w układzie. Trzeba było zalać sam płyn odpalić i szukać wycieków. Dopiero jak by było całkiem sucho można podejrzewać że płyn gdzieś indziej ginie.
(dodam że wymieniłem olej - pod korkiem wlewu miałem "masło") to oznacza zemulgowany olej , najczesciej przyczyna jest uszczelka pod głowica o ile istnieje równiez ubytek plynu chlodniczego , lub nieszczelny korek oleju (łapie wilgoc z powietrza),wtedy poziom plynu nie ulega zmiane
Własnie zakupiłem tego golfa [VW Golf IV '98 1.6 S] podczas powrotu z komisu do domu jak i kolejne 4 godziny - bez zarzutów - wzystko ok itp itd ... ale ... po jakich 2 godzinach postoju, wsiadam i lipa ... 1. na trasie nie ma mocy max 100-110 km/h - pedal w podloge ... 2. na jałowym nabierajac obrotów od 800-2800 płynnie, nastepnie sekundowa przerwa...
No po za tym wyrzucaniem płynu przez zbiorniczek to nic innego niepokojącego się nie dzieje brak masła pod korkiem oleju, brak oleju w płynie. Nic zmienię dzisiaj ten korek i zobaczymy 😉 Dodano po 13 Ok sprawa rozwiązana, wszystkie biegi działały, problem polegał na nieszczelnym korku zbiorniczka wyrównawczego, po zmianie korka na nowy wszystko...
Zgadza się, masło tworzy się na korku zazwyczaj kiedy do oleju dostaje się woda, płyn z układu chłodzenia, tu nie ma co się dostać. Maszyna jest nowa, kilka dni temu pracowała bez obciążenia godzinę, zmieniłem olej i na tym pracowała kilka godzin, w tym czasie kiedy sprawdzałem stan oleju nic nie było, zwykłe ślady oleju. Fakt, kiedy wczoraj kończyłem...
Dzień dobry, mam Opla Corsa D 1.2 silnik, rocznik 07. I mam taki problem, że sprawdzałam dzisiaj płyn chłodniczy. Korek od zbiorniczka był w maź, jak na to mówią "masło". Mam podejrzenia, że po prostu płyn chłodniczy pomieszał się z olejem. Ale moje pytanie jest takie: jaki jest powód tego, że olej znajduje się w płynie chłodniczym? Czy to musi być...
Cześć wszystkim znowu mam problem z golfikiem. Raz na 2, 3 tygodnie muszę dolewać płynu chłodniczego. Płyn w zbiorniczku ma normalny kolor i nie śmierdzi spalinami. Oleju nie dobywa ale sporadycznie nie zawsze na bagnecie lub na korku wlewu oleju pojawia się śladowa ilość "masła" uszczelka pod głowicą powoli puszcza? Czy może coś innego. Czy oprucz...
Najpierw wyczyść klemy, nasmaruj, następnie wszystkie połączenie masy sprawdź-przesmaruj. Nie zaszkodzi zresetować kompa do ustawień fabrycznych.Odłącz akumulator i przytrzymaj pedał hamulca na 20 sekund. Po pierwszym odpaleniu włącz radio,światła, wentylator, poruszaj trochę kierownicą. Niech tak pochodzi na obciążeniu chwilkę. Powinno pomóc na obniżenie...
Zanikające stukanie to typowy objaw dla hydraulicznych popychaczy ale nie znamy szczegółów. Potrzeba więcej danych: jaki rocznik, jaki kod silnika? Masło pod korkiem może być też efektem jazdy miejskiej na niedogrzanym silniku. Trzeba przegonić auto po autostradzie i wtedy zobaczyć co się dzieje. Na razie obserwuj poziom płynu i oleju oraz wygląd spalin....
Silnik prawdopodobnie został przegrzany. Przed chwilą jak odpaliłem, to nie chodził na jeden cylinder. Pochodził trochę i zaczął chodzić na wszystkie. Teraz też nie kopci na siwo, tylko na czarno, bardzo kopci. Jak odkręcę korek od oleju, to jest na nim takie jakby masło.
Witam ponownie. Od mojego ostatniego postu minęło trochę czasu ... Dalej jestem posiadaczem tej samej Corsy :-). Chciałem opowiedzieć co nieco o dalszych moich perypetiach z rozrządem tym modelu. Tak jak pisałem wcześniej, pierwsza wymiana rozrządu nie dała rezultatu i ponownie oddałem auto do salonu ASO tym razem na kompletną wymianę rozrządu razem...
Jaki gaźnik? Aisan ma pod gaźnikiem ogrzewanie, czy weber też to nie wiem. A co to ma do masła pod korkiem oleju? Pozatym pod korkiem oleju jest zimno bo jest blaszany poza silnikiem a tamtędy wyprowadzane są produkty z silnika spod tłoków i tam sie kondensuje para wodna z kropelkami oleju i przepis na masełko wyczerpany.
Co jakieś 700km muszę ciut dolewać Ogólnie to nie kopci nie dymi nie ma problemu z odpalaniem również w zimie masła pod korkiem oleju brak i pod korkiem płynu chłodzącego tez brak masełko pojawiało się aby na Wiosnę ale delikatne. W Zbiorniczku jak i samym płynie chłodzącym brak plam oleju czysty fabryczny jedynie co mnie lekko martwi to że co jakieś...
Jeśli chodzi o uszczelkę pod głowicą to w twoim wypadku odpada inne objawy, auto nie ma mocy, kopci, ubywa płynu chłodniczego, płyn miesza się z olejem i tworzy się tak zwane masło np na korku oleju lub w przewodzie odpowietrzenia skrzyni korbowej tz odmie, olej pachnie benzyną w skutek obniżonej lub braku kompresji i nie dopaleniem mieszanki, duże...
Nie absolutnie płynu nie ubywa jest czysty w zbiorniku też nic nie pływa ani nie wypycha pod korkiem. Miałem juZ kiedyś doczynienia z uszczelką pod głowicą i wiem jakie były objawy. Z takim ów masłem też miałem doczynienia w golfie 3 i na korku było masło i odma mi się zapychała . W polo irytujące jest to że jak się odma przypcha to kontrola od oleju...
W moim Peugeocie 406 (Silnik 2.0 RFR EW10J4, Rocznik: 1999) raczej mam do wymiany uszczelkę pod głowicą albo całą głowicę, ale chciałem jeszcze upewnić się. Samochód dymi na biało, pod korkiem wlewu oleju i na bagnecie jest masło, nie osiąga prawidłowej temperatury oleju (wskazówka ledwo unosi się, nawet po dłuższym działaniu silnika), nie działa nawiew...
Wymień filtr oleju bo zakatujesz silnik. Ten kisiel z oleju i płynu okleja się na filtrze zmniejszając jego przepustowość, olej idzie na silnik by-passem pomijając filter - silnik smarowany niefiltrowanym olejem. Zużycie silnika błyskawiczne. Aż tyle się tej mazi nie odkłada, żeby zapchać filtr oleju, filtr oleju czysty był zawsze. Masło robi się tylko...
Odpowietrznik nie jest zapchany przy wczorajszym czyszczeniu chłodnicy czyściłem odpowietrznik również oraz wymieniłem ten wężyk przy tym odpowietrzniku. Dodano po 4 Więc podejrzana jest uszczelka pod głowicą.. Też mi się tak wydaję że chyba czeka mnie spory wydatek... Jakie są przyczyny zbierania się dużego ciśnienia w układzie chłodzenia - zapowietrzony...
ok, dziękują za odpowiedzi, sprawdzę jutro dywaniki, znajomy napomniał mi o uszczelce pod głowicą, ale nie mam 'masła' pod korkiem oleju, szyby parują okrutnie, a mijałem dziś kilka asterek w kombiaczu i nie były zaparowane, a moja nie dość że zaparowana to teraz jeszcze i zamarznięta, zobaczę jutro na wcześniej wspomniany ew wylewający się płyn pod...
Witam, dziś przy kontroli poziomu płynów standardowo sprawdziłem poziom oleju i ku mojemu zdziwieniu zwiększył się on. Miesiąc temu przy sprawdzaniu oleju poziom wynosił lekko ponad połowę bagnetu, dziś wartość pokazywała w granicach maxa oraz na samym dnie bagnetu pojawiła się mała kropka znana mi już jako "masło" na korku braw objawów masła. Odcinki...
w megane z tego rocznika układ się sam nie odpowietrza, trzeba to zrobić ręcznie odkręcając odpowietrznik na ciepłym ale nie gorącym silniku. a odnośnie "masła" na korku wlewu oleju to wcale nie musi to oznaczać padniętej uszczelki pod głowicą może to być z powodu nie dogrzania silnika
A jaką ma barwę ? Olej czy kawa z mlekiem ? Korek wlewu oleju w pokrywie odkręć i zobacz co tam się wyrabia. Czy jest masło i ile go tam jest. Nadmiar oleju powinieneś upuścić tak do 3/4 stanu między min a max na bagnecie i obserwuj co się z nim dzieje. Jak będzie przybierał - niestety głowica do zdjęcia. A w zbiorniczku wyrównawczym płynu chłodzenia...
Witam, Pacjent to Kia Sorento 2.5 CRDi przebieg 350tkm Samochód po odpaleniu zaczyna lekko dymić, po rozgrzaniu ilość dymu jest większa. Po przejechaniu kilku kilometrów dymi mniej. Po zgaszeniu i kilkunastominutowym staniu i ponownym odpaleniu powstaje zasłona dymna ale po przejechaniu znów ilość dymu jest mniejsza. Płynu ubywa ze zbiorniczka, zwiększania...
masło korkiem masło oleju korkiem wlewu oleju
citroen picasso bezpieczniki niski temperatura lodówka samsung oring tłoka
Schemat instalacji i bezpieczniki dźwigu ADK 125-3 Błąd F13 i "TÜR FREI" w pralce Bauknecht WAT Plus 512di