Jeśli coś w Orange kuleje, to prawie na pewno nie same światłowody. A kable miedziane są narażone na różne czynniki z korozją na stykach w szafkach na czele.
Korozja na stykach w kostce pod fotelem to najczęstsza przyczyna. Spróbuj przeczyścić kontaktem i delikatnie dogiąć piny. Ostateczne pozostaje połączyć przewody z ominięciem kostki,fotela tak czy siak sie nie wyciąga. Od pasażera przynajmniej :) . Metoda diagnostyki opornikiem 3ohm też dobra.
Jak sugerował kolega mario11031980 zapewne stały plus z auta robi Ci psikusa. Sprawdź połączenie wiązki głównej ze zderzakową czy nie ma korozji na stykach. To samo na frontbox'ie W którymś z tych miejsc prawdopodobnie stały + zwiera do pozycyjnych. Jaki system oświetlenia? Hella czy Aspoeck?
Sprawdź czy nie ma korozji na stykach płyty głównej w okolicy złącza ładowarki. Często w tym modelu robiło się zwarcie między warstwami płyty pod złączem. Zmierz czy jest zwarcie między tymi stykami.
Czyli na szczęście odpadł problem wody w instalacji. Pozostaje sprawdzenie wtyczki lub wtyczek w module bezpieczników w komorze silnika - z racji wieku mogło się tam zacząć coś dziać niedobrego ( przegrzane styki ,korozja na stykach ). Przy odłączonym akumulatorze spryskać chemią do styków i podobnie sprawdzić stan styków w złączach modułu komfortu...
Mamy tu normalny kolor styków, a to z powodu celowego nanoszenia na ich obszar roboczy specjalnych powłok. W pozostałych częściach jest kolor srebrny z powodu braku nanoszenia tychże powłok na całość. Natomiast jest możliwe, iż po kilku latach zaczyna niedomagać zasilacz lub inny podzespół. Czyszczenie pastą do zębów odradzam. Możliwe jest też, że to...
Korozja na stykach? Proszę o podpowiedź :) Jakiś preparat na to?
O AFN-ie chyba napisano juz wszystko. Trzeba zrobic logi. :> W tym silniku to: nie widzi obrotow walu korozja na stykach ECU, wtyczek itd, problem z przekaznikiem, immo, pompe ciezko zajezdzic, spekane wezyki. Musisz kupic interfejs.
Po pierwsze, sprawdź czy działa poprawnie samo gniazdo. Najlepiej - samą oryginalną zapalniczką, bo jest urządzeniem o sporym poborze prądu. Dobrze też sprawdzić napięcie na gniazdku, czy jest stabilne i pełne. Tu trzeba użyć woltomierza. Oceń też stan styków - zaświeć latarką do gniazda i sprawdź wzrokowo, czy nie ma po prostu korozji na stykach, czy...
Odsyłam do mojego dłuższego postu w tym temacie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic42... Oczywiście aplikacja bezpośrednia nie będzie możliwa, bo to zupełnie inny odtwarzacz, ale z praktyki wiem, że powodem braku napięcia na silniku płyty jest zwykle "korozja" elektrochemiczna na stykach. Sprawdź połączenia ruchome przez wysunięcie/wsunięcie....
Witam mam takie pytanie czy istnieje mozliwosc naprawy gier do pegasusa mam ich sporo ale wiele nie dziala zauwazylem ze jest korozja na stykach , jak ja usuunac jaki mpreparatem co polecacie jaki sposob ?
Wd40 NIE❗ Są specyfiki do czyszczenia styków. Kosztują mniej a działają lepiej. WD 40 może powodować korozję styków.
wkładam to samo akku co kilka sekund, i rezystancja pokazywana jest chyba losowo. Bo potrafi pokazać praktycznie dowolną liczbę tak między 80 a 600 mOhm A zrób taki eksperyment. Wyczyść zaciski ładowarki i bieguny ogniwa patyczkami kosmetycznymi nasączonymi np. izopropanolem i porównaj wyniki (przed i po czyszczeniu). Ładowarka mierzy mΩ i każde zanieczyszczenie...
Tak jak ci powiedzieli panowie. Sprawdź klawisze boczne. Wypnij delikatnie taśme od klawiszy bocznych od złącza na lcd, zobacz czy na taśmie od spodu i na złaczu nie ma śladów korozji lub siarki. Jeżeli jest to szczoteczka do zębów i IZOPROPANOL a jeżeli nie posiadasz to najzwyklejszy czysty SPIRYTUS i konkretnie przeczyść tylko nie na hama żebyś coś...
Dobrą metodą na poty jest gotowanie ich w wodzie. Chyba dobra metoda na wprowadzenie korozji na stykach ścieżki oporowej z wyprowadzeniem i powstanie naprężeń mechanicznych. Czytał kolega jaką kolwiek notę katalogową potencjometrów?
Obejrzyj dokładnie kable do ECU silnika - może być korozja na stykach.
rzeczywiście, coś było ze stykami, muszę teraz sprawdzić korozję na stykach ale to już na spokojnie dzięki za pomoc
Stara bateria nie wylała się w mikrosłuchawce? Zobacz czy nie ma jakiś śladów korozji na stykach.
Brak konserwacji - odkurzania. Praca w wilgotnych warunkach - korozja na stykach. Błędy w wewnętrznym oprogramowaniu. Udar mechaniczny. Zimne luty.
Masz korozję ale na stykach żarówka -oprawka-lampa. Zakładając że żarówki ok.
W ZV pompie. W bagażniku,za tapicerką,po prawej stronie. często korozja na stykach wielozłącza.
Masz złącza między wtyczkami (lub pod) sterownika silnika i przy + klemie akumulatora. Sprawdź, czy nie ma korozji na stykach. To samo na wtyczkach sterownika. W Astrze G było 5 silników 1.6 16V. Napisz jaki Ty masz.
Baterii nie należy rozładowywać do zera. Zostawiłeś baterię w myszce, ona tam się rozładowała i dlatego popłynęła. Osad na stykach jest korozją chemiczną i wyczyścić go można albo chemicznie albo mechanicznie.
wątpię ale spróbuj wykąpać i wygrzać płytę powino pomuc gdzieś jeszcze jest zwarcie ale bo ci kamera po zawilgoceniu padła może gdzieś przy stykach jest zwarcie
Cześć Jak odróżnić jaka płytkę zasilania ma Xiaomi Redmi 9 note PRO. Widzę że można kupić "zwykle" i z fast charging. W pacjencie padło złącze USB, prawdopodobnie po zalaniu, widać korozję na stykach USB-C. W środku jakoś tak zrobione że łączenie gniazda z płytka chyba czymś zalane w sensie fabrycznym, więc nie wiem ile zachodu z demontażem i wymianą...
Otwórz tą magiczną puszkę w antenie. Być może tam dostała się woda i masz korozję na stykach! Te puszki to zło wcielone!
Uszkodzone membranki od klawiatury na pewno nie spowodowalyb ze po przycisnieciu MENU, wyskakuje 7. Zobacz zmoze jest korozja na stykach, albo na membrnkach, podejrzewam ze telefon zawilgocony.
Najprościej chyba usunąć ostrożnie nacinając silikon ostrym nożykiem do tapet albo skalpelem, w każdym razie ja tak robiłem i bez problematycznie schodził silikon. U siebie mam taśmy LED naklejone na aluminiowych płaskownikach 20mmx3mm co zapewnia wystarczające odprowadzanie ciepła. Po w lutowaniu do taśm przewodów miejsca lutowania zabezpieczyłem przeźroczystym...
Wyjęty i podpięty pod prostownik Ok. Można i tak. A trąbił jak był podpięty pod prostownik? Tylko, że takie urządzenie jak klakson w takim pojeździe to dosyć duży odbiornik energii (prądu) Aby zadziałał potrzebuje dosyć dużego prądu, aby było go słychać. To prawie tak jakbyś pod prostownik podpiął rozrusznik do sprawdzenia czy kręci (może trochę przesadziłem...
sprawdz podstawowe sprawy:filtry,bezpieczniki inst gazowej,ogolnie czy nie ma korozji na stykach,szczegulnie na kabelkach masowych,przy akumulatorze podlacza.
Sprawdź czy nie pojawiła się korozja na wszystkich stykach jakie znajdziesz- każde połączenie elektryczne skręcane bądź szybko-złączki.
Dość częsta usterka sterownika, jeśli wiązka sprawna(korozja luźne styki) to raczej samo ecu uszkodzone.
często zdarza się korozja na stykach przy zbiorniku, potrafi nawet zjeść konektory. Zły styk -> małe obroty -> mała wydajnosć pompy. Sprawdź w jakimm są stanie - dostęp przez wnękę zapasówki.
Pallad do srebra dodawali w celu ochrony przed korozją srebra. To samo jest w lepszych stykach. Nawet dzisiaj złocenia w elektronice zawierają 0,5% kobaltu ale to aby móc kłaść powłoki poniżej 0,5um.
słychać dzwięk pompki paliwa lecz czasami ona przerywa No to wiesz juz od czego zacząć. Korozja na stykach?
O ile nie posiadasz sprzętu do mycia elektroniki i preparatów - to tak jak pisali wyżej. Odpiąć źródła zasialania, ewentualnie rozłozyc ręczniki papierowe na klawiaturze i odwrócić do góry nogami - ale tak, żeby nie lało w matrycę (otwarty laptop np powieszony na krawędzi biurka. I jak najszybciej serwis - zanim zacznie się utlenianie i korozja styków...
Pragnę przypomnieć Kolego, że na tych stykach proces korozji zaczął się już 20 lat temu. Wrócę do wątku za następne 20 lat i powiem, jak wyglądają. PS: styków w sklepach dostatek :)
No chyba że jest to Delorian z Powrotu do przeszłości :) . Przepraszam,rzeczywiście nie pomyślałem... D
Witam. Przewód masowy gniazda świateł podłączony jest do klemy ujemnej akumulatora w skrzynce akumulatorowej (Przewód 31000, 2.5 mm2) Brak dobrej masy może być spowodowany korozją styków w złączu które znajduje się na wiązce gniazd oświetlenia naczepy w odległości ok. metra od gniazda.
Do sprawdzenia BORDNETZ pod kątem zawilgocenia, korozji styków, itp. Masz jakiś dokładany alarm? Najlepiej go wytnij.
Smar w gnieździe jest zabezpieczeniem od wody i korozji. Jak widać nie dało to efektu, bo we wtyczce masz korozję na stykach. A jak pozostała wtyczka? Bo z pompą jest elektronika jeszcze. W elektropompach jest ten problem, że potrafią się rozszczelnić i uszkodzić elektronikę. Wtedy całość do naprawy.
W antenach siatkowych jest wymagane dobre umasienie "siatki" do masztu metalowego.Inaczej nie działa dobrze.Niektóre '"siatki" były malowane i "gwarantowały" brak połączenia z uziemieniem rurowym masztu. I jeszcze sprawdzić stan anteny -może jest silna korozja na stykach.
OK, dziękuję za podpowiedź. Element blokady udało mi się odkręcić. Czy jest możliwość sprawdzenia go miernikiem czy jest sprawny, przed zakupem nowego? Wizualnie nie wygląda na zużyty, nie ma śladów zalania, czy korozji na stykach. Chciałbym się upewnić, że to wina tylko tej części. Pozdrawiam!
Witam, po pierwsze vag w pełnej wersji i wtedy odczytasz wszystkie błędy. Sprawdź bezpiecznik pod względem korozji styków i złącze które idzie od bezpieczników. Jakie jest napięcie na pompie ABS podczas jej pracy? Podłącz miernik z rejestratorem i wykonaj test na drodze. Sprawdź w blokach pomiarowych prędkości kół. Pozdrawiam
jeżeli skaczą wartości ciśnienia paliwa na Texie- to w pierwszej kolejności sprawdziłbym czujnik ciśnienia oraz tą krótką wiązkę z czujnika do ECU! Pamiętaj, że jakakolwiek dodatkowa rezystancja (np. z korozji na stykach lub przetarcie kabla o masę) powoduje właśnie taki bład, czyli dodatkowa rezystancja zaniża wskazania z obwodu czujnika ciśnienia...
Jeśli z tych dwóch to chyba raczej FOREVER, firma jest dłużej na rynku i można sobie poczytać opinie na jej temat w internecie. MAXCELL to jakaś nowość, a nowości nie zawsze się sprawdzają... Chciałem jednak ostrzec, gdyż koledze z akumulatorka FOREVER wyciekł elektrolit i spowodował korozję styków w aparacie, być może trafił na kiepski egzemplarz.
Takie trzymanie pod chmurką skutkuje najczęściej korozją styków - od włącznika do żarówek.
układ pozycjonera przepustnicy uszkodzony gdyż: 1. uszkodzony silnik 2. rozregulowany wkręt pozycji 3. korozja na stykach silniczka lub ecu 4. korozja na styku termostatu od temperatury silnika 5. dzirurawe serwo hamulców 6. dziurawa membrana podcisnieniowego regulatora kąta zapłonu / zależy od wersji wtrysku w 2,2 jest w 3,0 nie ma/ 7. niski stan płynu...
jezeli nie ma zadnych oznakow korozji na stykach przy wlaczniku termicznym na chlodnicy to ja tez stawiam na silnik lub jeszcze na probe zwieksz bezpiecznik do 35A moze pomoze chociaz nie powinno sie tak robic . W momencie uruchomienia silnika jest bardzo duze uderzenie pradowe
Zwróć przede wszystkim uwagę na najprostsze możliwe przyczyny spadku napięcia. Panel mógł być zalany i produkty korozji na stykach powodują częściowe zwarcie, co procesor identyfikuje jako wciśnięte dwa przyciski. Proponuję sprawdzenie i przemycie spirytusem samej klawiatury lokalnej.
nie mówiłem o stali inox 304L tylko o stali 304 znalazłem w sieci katalog f-my INVESTA z odpowiednikami druga sprawa ,w tym temacie jeśli chodzi o korozję na stykach stali to jest to korozja elektrolityczna jak ktoś spawa innym drutem inny gat.blachy, była mowa o uszlachetnianiu zapewne chodziło o wytrawianiu spawów preparatami zawierającymi kwas fluorowodorowy...
sprawdz polaczenie w slupku na wtyczce lub przewodach tam najczesciej pojawia sie wilgoc i korozja (sniedzieja styki)
Nie działa wyświetlacz, telefon włącza sie i po omacku można pracować. Telefon wrócił z serwisu, z diagnozą:Zalany. Zalany nie był, po rozebraniu...faktycznie styki od taśmy połączeniowej do wyświetlacza były skorodowane. Wyczyściłem je i to co podejrzanie wyglądało i nic... Dalej nie działa. Podobno mógł wysiaść procek. Co zrobić z tym zrobić?
Niestety stacja nie dogada się z innym czujnikiem, pomimo tej samej częstotliwości. Rozbierz czujnik, dokładnie oczyść elektronikę, usuwając wilgoć i korozję - szczególnie na stykach baterii.
Płytka wygląda bardzo źle. Na wielu stykach masz silne ślady korozji elektrolitycznej. Jest bardzo prawdopodobne, że ten MOSFET to nie jest jedyne uszkodzenie.
Obstawiam włącznik krańcowy drzwi. Pewnie korozja i brak styku do masy.
Wszystkie modele z silnikiem TU. Treść zgłoszenia Błędne zapłony. Przyczyna Przeciek wody do wiązki przewodów wtryskowych, z cyl. 4, przez prawą dyszę mycia przedniej szyby. Korozja na stykach wtryskiwacza cyl. 4. Sposób usunięcia Zamontować nową dyszę mycia przedniej szyby. Wymienić wtryskiwacz nr 4. zacznij od sprawdzenia tego
Sprawdź czy ten pad nie jest po prostu zaśniedziały, oczyść go izopropanolem dokładnie, spróbuj poszorować czy pod warstwą korozji jest styk.
na twoim miejscu nie zanosil bym tego telefonu na gwarancje tylko do jakiegos serwisu pogwarancyjnego i tam ci to zrobia tylko ze nigdy nie masz 100% pewnosci ze telefon bedzie sprawny. Moze byc tak ze cos nie bedzie dzialac lub po jakims czasie telefon wysiadzie takie sa skutki zawilgocenia. Bialy lcd masz dla tego ze napewno jest korozja na stykach...
Wgraj wyższą wersje softu . Nie wiem jaka jest wyższa. Rozebrałem przedni panel i gniazdo z kamerą jest zalane. Taśma od kamery ma na złoconych stykach ślady korozji. Będę szukał dawcy z dobrą kamerą.
Błąd 532 wskazuje na niskie napięcie akumulatora. Jeśli akumulator tobie padł lub pada to reszta błędów jest do skasowania - błędy przypadkowe - nie ma co interpretować. Gorzej, gdy akumulator jest OK. Dodano po 26 561 - za mało danych (brak dokładnego opisu ) - są 4 warianty: - adaptation limt (add) exceeded - Ciśnienie paliwa za niskie - adaptation...
Witam Wolałbym zdjęcie wtyczki od strony kabli tzn. na które piny są podłączone, ile ich jest i czy któreś dwa z nich są ze sobą splecione (oznaka CAN) ale z tego co widzę a zwłaszcza płytki to jest analogowy dogrzewacz. W kostce pewnie są podłączone piny 2 diagnoza, 3 zal.pieca, 6 pompka paliwa. Samo wytopienie kostki zasilającej było pewnie spowodowane...
Czy jakieś firmowe radio pracuje w ten instalacji prawidłowo? Porządne radia robione są tak aby resetowały się gdy napięcie w instalacji spadnie poniżej 8V a muszą pracować bez problemu z zasilaniem w granicach 11,5 do 15V. Na początek warto zmierzyć co się dzieje z napięciem w momencie próby włączenia radia - być może właśnie przysiada zbyt mocno np....
Skrzynka przekaźników i bezpieczników pod maską koło akumulatora. To jest największe zło tych samochodów. Sniedz i korozją styków przekaźników a co najgorsze to korodują kable i gniazda w tej skrzynce. Od spodu masz pewnie zielono.
Najprawdopodobniej gdzieś masz jakąś przerwę lub zwarcie pod wpływem wilgoci. Wysusz na samym poczatku bardzo dobrze radyjko bo jak pisałeś było zamoczone. Rozbierz panel jak był mokry i też go bardzo dobrze wsusz. Sam wiesz jaką woda robi korozje na stykach. Posprawdzaj też bezpieczniki i tranzystory na płycie głównej radyjka oraz panela. A co do procka...
A złącze głowic wyczyściłeś, czy tylko samo PCB? Patrząc na lokalizacje korozji to sama szczoteczka może nie wystarczyć. Może jednak okazać się też konieczne zdobycie PCB na podmiankę.
Nie. To nie brak styku z chipem. Przemyłem je. Sprężynki kontaktowe do chipu też wyglądają b.dobrze. Może jakiś reset uruchomi drukarkę? Kolega wyżej Ci dobrze doradził. Skoro nie pomogło, to problem gdzie indziej. proszę nie odpowiadać idź do sklepu i kup cały komplet nowych kartridży. Wobec tego, nie doradzę Ci tak dobrego rozwiązania twego problemu....
Podłączyłem VCDS i pokazał błąd 01812, tylko nie mogę znaleźć co on oznacza. Włącznik świateł awaryjnych po zamknięciu samochodu swieci się jeszcze kilkanaście sekund i gasnie calkowicie, nie rzaży się. Moduł komfortu czysty jak nowy, zero wilgoci, zero grzyba, nawet sladu korozji na stykach nie ma. Byłem dziiaj na szrocie, włożyłem drugi zamek i też...
Panowie problem rozwiazany:) Walczylem z tym pol dnia bo straszna sniezyca u nas. Sprawdzilem napiecie w przewodach miernikiem i wszysko bylo ok. Zanioslem silniczek do domu i podlaczylem pod prostownik (napiecie 12V jak z akumulatora) i nie dzialal na zadnych pinach.Wiec zdemontowalem obudowe (ta plastikowa) i moim ocza ukazala sie korozja na stykach,...
Na przewodzie miedzianym (obstawiam, że jest to LgY) zaprasować końcówkę oczkową miedzianą cynowaną galwanicznie np. produkcji ERKO KCS Cyna, która znajduje się w przybliżeniu w środku szeregu elektrochemicznego, jest materiałem neutralnym. Wykorzystanie jej jako powłoki na końcówkach miedzianych pozwala na bezpośrednie łączenie takiego przewodu z innymi...
Winą może być korozja styków przycisków S1 , S2 , S3 . Pojawienie się kryształków rdzy między stykami może mieć podobny skutek jak naciśnięcie takiego przycisku . Im bardziej skorodowany , tym częstsze "wybryki" bramy .
Telefon po zalaniu? Gniazdo czyste? Na stykach plyty nie ma korozji. Zacznij od wyczyszczenia zlacza i elementow obok.
śrubki (M6 - torx 30) odskakują wskutek korozji aluminiowych pokryw nakrętek piast.Materiał pokrywek ma duży skład cynku co powoduje, że w momencie korozji , na styku pokrywki i żeliwnej piasty powstaje ciśnienie które rozsadza pokrywkę.Czy jak zdejmiesz pokrywkę to jest na styku pełno białego proszku?
trochę propagandy www.emitel.pl - jest pozycja w wyszukiwarce prace planowe - sa tam informacje o wyłaczeniach obiektów , obniżeniu mocy i innych pierdołach , po za tym w związku z testami DVBT - w tor nadawczy włączany jest czesto nowy nadajnik , wiąże się to z innym sumowaniem sygnałów z reszty nadajników - co do zakłóceń - przyczyną może być nawet...
raczej to nie będzie bezpiecznik tylko prawdopodobnie zjarany przewód, dobrze myślę? Wyznając dobra zasadę - urządzenie podłączone do zasilania działa lepiej - więc warto sprawdzić bezpieczniki, to niewiele kosztuje. Zjarany przewód - było by widać - najpierw stopi się izolacja zanim stopi się miedź przewodu. Prędzej jakieś korozje styków w złączkach....
Ja bym chciał zrozumieć dlaczego miernik pokazuje 12v a po podłączeniu żarówki na świeci? Woltomierz ma oporność wewnętrzną rzędu 10MΩ i potrzebuje bardzo niewiele prądu żeby pokazać wynik. Dla 12V to będzie I=U/R=12/10'000'000 = 1,2 µA Żarówka 48W natomiast potrzebuję 4A przy 12V żeby jasno świecić, to daje opór (ciepłej żarówki) R=U/I = 3A Jeżeli...
Dość typowy problem, skrzynka bezpieczników pod maską jest dzielona, śruby na górze (łep 8 lub 10), odkręcasz i unosisz płytę z bezpiecznikami/przekaźnikami. Jak zdejmiesz zobaczysz albo zieloną korozję, albo wygrzane styki.
Dzień dobry A jaki dokładnie komunikat się pojawia? W Still RX często uszkadza się pedał gazu (składa się on z dwóch potencjometrów) i jeśli napięcia nie zgadzają się, komputer wózka "myśli", że pedał jest wciśnięty i mogą pojawić się komunikaty, na przykład podczas postoju czy hamowania. Jednak najpierw proszę sprawdzić wiązkę przewodów pod płytą podłogową...
Pęknięta obudowa spowodowała rozszczelnienie złącza od wewnątrz i korozję styków, pewnie zły styk masz na tym złączu przy nowym silniczku, nie ruszaj tego sterownika bo on jest sprawny. Rozumiem że błędy zostały wykasowane kompem po wymianie ?
Jeśli czujnik sprawny to do sprawdzenia instalacja (pomierzenie ciągłości przewodów od czujnika do sterownika ABS ) + sprawdzenie stanu wtyczek (czy nie ma korozji styków ) ..
Zmierz jakie napięcie jest na tym strychu. Jeśli bliskie jest 200v można podnieść odpowiednim stabilizatorem nap.sieciowego , jeśli jest zbliżone do 100v lub mniej ,szukaj uszkodzeń kabli tzn. korozji na połączeniach i stykach w puszkach . Jeśli nie radzisz sobie z nap.sieciowym lepiej nie ruszaj. NIE ZAPOMNIJ WYŁĄCZYĆ KORKÓW PRZED PRÓBAMI!!!
No zdjęcia potwierdzają to co pisze serwis dostała się wilgoć i korozja. IPA dokładne czyszczenie przelutowanie, ewentualnie wymiana LED
(at)mrice Czy nie występuje problem korozji na styku aluminium i miedzi? - Jeżeli dobrze oceniam te materiały wg zdjęcia.
Witam. W lampach ogrodowych muszę wykonać kilka połączeń. Istniejąca kostka przyłączeniowa nie jest szczelna zresztą połączenia są do przerobienia. Chcę użyć zacisków Wago z dźwignią. Po podłączeniu zabezpieczyć to przed wilgocią żeby w razie zawilgocenia nie wybijało RCD. Całość będzie w słupku gdzie nie dostanie się woda a jedynie wilgoć z powietrza...
Może komuś się przyda. Osłony zdjąłem podważając, są tam takie mini zaczaski. Zdjąłem z dwóch stron. Następnie moczyłem płytę przez pół godziny w izopropanolu , później dokładnie szczoteczką do zębów czyściłem całość. Nigdzie nie zauważyłem pod lupą korozji prócz przy stykach czarnej taśmy tej co idzie pod naklejką z układu włączania, kamery.. do płyty...
Użyj środka usuwającego naloty pogarszające przewodzwnie. Np "Kontakt 60". Należy wlać odrobinę w gniazda-kontakty w części bazowej. Niewykluczone też, że jest to skutek zawilgocenia części bazowej (np po dokładnym myciu obudowy). Po prostu odkręć 5 wkrętów i zajrzyj do wnętrza. Zespół styków jest najniżej położonym elementem (czasem pływa gdy baza...
W pierwszej kolejności sprawdzić przepływomierz. Czy jego wirnik się obraca, korozja styków i ew czy wysyła impulsy.
Jeżeli masz przypadkowe zwarcie na stykach zamka np. z powodu korozji, to wyciąganie baterii z pilota nic nie zmieni bo to nie on jest winien, a kontroler dostaje bzdurne sygnały z zamka (np przy drganiach zmianach temperatury itd)
No to dalej-a rozbierales moze telefon i patrzyles czy nie ma na zlaczu i stykach na plycie sladow korozji,zabrudzen itp?Moze warto tez wymienic gniazdo ladowania i sprawdzic,czy ładuje. Pozdrawiam
To raczej nie wygladalo na rdze a bardziej na utleniony nalot na zlaczu. To jest to samo - nie mówimy o rdzy, lecz o korozji. "Korozja metali (łac. corrosio – zżeranie) – procesy stopniowego niszczenia (korozji) struktury metalu w wyniku jego chemicznych reakcji ze składnikami otoczenia lub procesów elektrochemicznych." RACJA W 100 %. Poza...
Witam! Posiadam owy problem. Otóż mam Sony Ericssona W200i. Kupiłem go za grosze z wadą. Nie ma dźwięku. Pierwszy na odstrzał poszedł buzzer. Jako że miałem zwłoki po k510i to zapożyczyłem buzzer. Bez skutku. Za następną rzecz uderzyłem to są sterowniki. Zmieniłem je przez program XS++ - znowu klapa. Na moje problem chyba musi leżeć gdzieś w połączeniu...
I w tym rzecz, że tym ktosiem był robotnik w fabryce BMW. Tylko serwis BMW nie chce tego przyjąć do wiadomości i wymyśla jakieś bajki.
Sam pomiar temperatury przez układ był raczej ok , tylko że była ona zaniżona bo za duża była oporność cieplna między grzałkami a czujnikiem a ten nie nagrzewał się dostatecznie. To już jakiś czas trwało i z pewnością proces korozji styku czujnik - podłoże narastał i kiedyś w końcu musiało to dać znać. Często usterka ma więcej niż jedną przyczynę i...
Zakładam że może być problem z korozją styków w ZK i rozdzielni. Pozostaw to założenie. Proszę o informację czy stosujecie na WLZ przewód w postaci linki. Nie ma żadnych przeciwwskazań na zastosowanie linki.
Słaby styk,przegrzane złącze,korozja. Gdzie ten kabel idzie nie widać? Wygląda na coś nie oryginalnego. Zrób lepsze zdjęcie.
Kolego sam twierdzisz, że silnik gaśnie podczas włączania większego obciążenia odbiornikami prądu np. światłami drogowymi. Do ręki odpowiedni przyrząd (miernik) i zbadaj, czy alternator właściwie ładuje akumulator. "Masa" pojazdu do sprawdzenia tj. minus akumulatora a nadwozie - nie może być korozji, soli i śniedzi na stykach.
Gdybym znalazł się w podobnej sytuacji to porzuciłbym pomiary pomiędzy przewodem N a obudową. To niczego nie wniesie, jeśli powodem takiego zachowania byłaby zwiększona rezystancja przewodu N (np. z powodu korozji, słabego styku, etc). Na czas pomiarów posłużyłbym się przedłużaczem, którego koniec byłby dobrze uziemiony gdzieś możliwie daleko od miejsca...
Proponuję zacząć od sprawdzenia modułu komfortu (odpowiada między innymi za oświetlenie w środku auta). Znajdziesz to pod kolumną kierownicy - taka czarna skrzynka. Najlepiej wyciągnąć, dokładnie osuszyć, użyć środków do wypierania wilgoci, ostatecznie jakiś WD-40. Szczególnie ważne, żeby dokładnie odczyścić z nalotu i korozji wszystkie styki. Potem...
Czy telefon przypadkiem nie wodował, bo jak tak to może być korozja styków
Witam. Tak się oporu nie mierzy! Te wszystkie elementy są w pętli, więc jeśli nawet któryś element ma przerwę na stykach, lub duży opór, to obwód i tak się zamknie przez pozostałe elementy w obwodzie. Aby dokonać pomiaru rezystancji, trzeba przerwać obwód (pętlę). Można to zrobić np: wykręcając złączkę przewodu na gwint, wkręconą w elektromagnes. Widać...
iskrzenie stykach taśma stykach stykach grzałki
drugi pilot samochodu sprawozdanie prawa kirchhoffa termostat danfoss parametry
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Czy nawigacja Blow 720 Sirocco działa jako zestaw głośnomówiący? Wyciek oleju z zaworu EGR w Passacie B5 1.9 TDI 90 KM