Witam! Z wymianą pompy się wstrzymaj.Sprawdż filtr ssący który znajduje się z lewej strony w dole korpusu skrzyni biegów [aluminiowy odlew z pokrywą zabezpieczoną jażemkiem z drutu] Następnie sprawdż zawór zabezpieczający siłownik podnośnika [u góry korpusu podnośnika między zaworem zamykającym odpływ oleju z siłownika a rurką prowadzącą do śruby w...
A nie pomyliłeś się i nie podłączyłeś odwrotnie rozdzielacz. Nie znam budowy tego ciągnika także tylko zgaduje po objawach.
Jak masz korpus podnośnika z c 330 to jak olej może ci iść z osobnego zbiornika na olej? Przecież w podnośniku z c 330 olej był brany ze skrzyni.
jest takie pukanie dość głośne ale to tak oddaje z korpusu jakby
Pomogl uzytkownik cichus.
Witam Pojawił się problem.Zamontowałem wczoraj ten rozdzielacz i po pierwszej próbie podnoszenia wyrwało tylny korpus.Pojechałem do sklepu,kupiłem wymieniłem i stwierdziłem że inaczej to musi być podłączone i podłączyłem jak na foto.Sprawdzam,podnoszę działa opuszczam działa i nagle trzask i znowu podczas opuszczania podnośnika bez obciążenia rozerwało...
Witam! Zdarzyło się to zaraz po założeniu nowego cylindra. Skręciłem wszystko i włączyłem ciągnik. Po poruszeniu pierwszej wajchy podniósł normalnie tylko jak zacząłem poruszać drugą to coś strzeliło i urwało mi wszystkie 4 śruby w tym dwie z korpusu cylindra. Jak zmierzyć ciśnienie w układzie ??? :| Proszę o pomoc !!!
Żeby go wyjąć trzeba odkręcić z tyłu taki korek, pod nim jest śruba zaciskowa. Koledze się coś pomyliło. Wystarczy odkręcić z jednej strony dwie śruby M12 i wałek wyjdzie. Dodatkowo należało by go ustawić. Z tego względu że gdy będzie za duży luz między podnośnikiem a częścią górnego zaczepu to nowy wałek szybciej ulegnie uszkodzeniu. Jeśli natomiast...
Dwie, krótsze śruby, łączą obudowę tylnego mostu z korpusem podnośnika. Wkręcone są z tyłu korpusów, od dołu, nad zaczepem transportowym. W katalogu tych śrub nie znalazłem - widocznie ktoś o nich zapomniał.
Pewnie dekle do korpusu, normalnie uszczelniane szlifowanymi płaszczyznami.
Dodam , że ważny jest również o-ring między cylindrem a korpusem bo tam jest dość duże ciśnienie. Albo rozdzielacz nie trzyma.
Masz tam w tym co zaznaczyłeś (wg katalogu nazywa się to RURA ZĘBATA) i jest ona uszczelniona czterema pierścieniami uszczelniejącymi z czego dwa są tu; https://obrazki.elektroda.pl/3288863000_... https://e-ursus.pl/index.php/ciagniki/ur... Ta rura...
Myślę że zaciął ci się zawór ten co jest przy pompie,lub pęk przewód przy pompie . Spróbuj to wymienić a jak nie pomoże to oznaczać raczej będzie że pęk ci korpus i ciśnienie wali nie dochodząc do plecaka . ''wolna sugestia ''' A może spróbować zdjąć plecak zapalić traktor i zatkać otwór wylotowy oleju to może będzie widać gdzie idzie olej
Witam , moim zdaniem jest zabrudzony filtr oleju , drugą rzeczą jaką trzeba sprawdzić to oring między obudową podnośnika o korpusem skrzyni przekładniowej , obie rzeczy są przed pompą i jakakolwiek nieszczelność lub zabrudzenie nie pozwala lub bardzo to utrudnia zassanie oleju przez pompę
Kolego cylinder jest z zakręcanym deklem. Wymieniłeś na nowy oring o odpowiedniej grubości na tym deklu i założyłeś oring odpowiedniej grubości między tuleją a korpusem jeśli tak to rozdzielacz to kitu chyba że uszkodziłeś uszczelniacze na tłoczysku przy montażu, ewentualnie pęknięty dekiel lub tuleja
Nie posiadam odłupanego kawałka jak kupowałem to juz go nie było. Chciałbym to jakoś naprawić bez potrzeby wymiany obudowy mostu. Fajnie gdyby udało mi sie znaleźć kogoś co by mi to zaspawał i nagwintował od nowa. Tylko czy taki spaw zda egzamin. Boje sie że kiedyś uszkodz mi korpus podnośnika albo pozostałe gwinty w obudowie mostu dlatego chce to jakos...
Może zacznę od końca: Do uszczelnienia otworów z korpusem podnośnika w ciągniku zastosowano oringi 11,2 x 2,4 .Jeśli chodzi o dociążanie to jest to wykorzystanie części masy przenoszonej przez koło podporowe narzędzia(np. pługa) do zmniejszenia poślizgu kół ciągnika. Pokrętłem ustala się napięcie sprężyny i po przekroczeniu nacisku sprężyny na kulkę...
Witam, mam mały problem z Ursusem C-360. Gdy przekręcam dźwignię na regulację siły, podnośnik idzie do samej góry, aż pompa zaczyna wyć, bo chce cały czas podnosić do góry, a powinna przestać. Dlaczego tak się dzieje? Słyszałem gdzieś, że trzeba odkręcić ten korpus i przestawić go trochę w prawo lub lewo, i to niby pomaga. Bo ogólnie, jak mam ramiona...
Pługi konne były bez koła podporowego, a głębokość regulowało się pochyleniem pługa, na łańcuchu. Cofnąłeś pług do tyłu, szedł głębiej bo się pochylał do przodu. Dałeś za blisko to wyszedł z ziemi bo przód miał podniesiony. W ciągniku też ta sama zasada, a koło podporowe wszystko stabilizuje. Tylko taka regulacja działa w pługu jednoskibowym, od biedy...
Czyli jednak pompa mogła zasysać minimalnie lewe powietrze. Kolanko jest dokręcone przeciwnakrętką, pod nią na kolanku powinien być oring 19.30×2.40 w miejscu podcięcia gwintu (taki jest sposób uszczelnienia gwintów walcowych). Kolanko musi też być wkręcone na odpowiednią głębokość biorąc pod uwagę odległość pomiędzy osią wirnika a osią wlotu kolanka...
Witajcie, do tej pory byłem raczej czytelnikiem tego forum, teraz przyszedł czas na pisanie. 3 lata temu nabyłem Ursusa 355 w stanie wizualnym standardowym dla ciągnika który od kilku lat stał w stodole a do tego czasu obrabiał 2 hektarowe gospodarstwo. Zero modyfikacji, raczej utrzymywanie przy życiu czyli tylko przymusowe naprawy. MASKA: Gdy przywieźliśmy...
Z niecierpliwości zdjąłem już korpus podnośnika, i na szczęście nie mam pozrywanych śrub mocujących obudowę satelitów tych 10 . :D Niestety nie mam czasu na dogłębniejszy remont teraz żniwa się zaczęły u mnie. Odkręciła się nakrętka rozpierająca mechanizm od łożyska, od strony pochwy z blokadą. Teraz nie wiem , wystarczy ją dokręcić tylko tak z wyczuciem...
To teraz durnoty piszesz, jeżeli już to skrzynia w c-335 jest taka sama jak w c-330M, tj. tzw. szybka skrzynia, z tym się mogę zgodzić. Nie o to mi chodzi, chodzi o korpus tylnego mostu, przepraszam sam ,źle sformułowałem pytanie. te otwory co zaznaczyłeś są od podnośnika, to podobno wiesz. Właśnie nie wiem, więc się pytam. Od podnośnika po co tam :?:...
Witam, Musze wymienić oś dźwigienki od załączania WOM-u: http://obrazki.elektroda.pl/4275994100_1... Zamierzam to zrobić nastepująco: 1: odpinam ciegla podnośnika 2. odłączam i wyjmuje akumulatory 3. zdejmuje siedzienie 4. odkręcam korpus podnośnika hydraulicznego Mam tylko pare wątpliwości: - czy musze spuszczać olej z tylnego mostu...
Ta dźwignia wewnątrz korpusu ma drugą dźwignię. A ta jest ustalana na osi śrubą zabezpieczaną drutem. Na końcu dźwigni wewnętrznej wciśnięty kołek. A razem przesuwa to koło zębate na wałku. Coś padło i pewnie będzie to wykręcnie się śruby. Czyli zdejmujemy obowiązkowo podnośnik i szukamy przyczyny awarii.
Wymiana pompy jest raczej prosta. Wypuszczasz olej ze skrzyni, odkręcasz okrągły dekiel znajdujący się pod spodem w tylnej części na wysokości tylnego mostu. Na nim zamocowana jest pompa. Wymieniasz ją, sprawdzasz oringi na połączeniu podstawy pompy z korpusem (króciec na jego końcu jest oring) i składasz wszystko. Przypominam o wyczyszczeniu filtru...
W moich okolicach (styk woj mazowieckiego i podlaskiego) ciężko jest upolować coś na silniku Perkinsa (MF255/Ursus 3512 albo C3603P) za mniej niż 20 tys. Ja mam 2 x MF255 i jeśli szukasz ciągnika na zastępstwo C360 to, wg mnie, może być. Pali mniej, a zrobi prawie to samo. Na lekkich ziemiach idzie w orce na głęboko w pługach 3-skibowych z Grudziądza,...
Jeden siłownik 7007414M91 o średnicy 25 mm podnosi udźwig o 500 kg natomiast jest dostępny też 7021153M91 o średnicy 32 mm który zwiększa udźwig o 800 kg. W korpusie podnośnika są zaślepki 3/8 cala na inbus po każdej stronie . W tym miejscu trzeba wkręcić króciec redukcyjny do którego przykręca się przewód hydrauliczny. Po za tym trzeba kupić podstawy...
W korpusie tylnego mostu MF 255 /3512 jest kilka korków, ten o którym mówisz jest od sprawdzania ciśnienia na cylindrze podnośnika tylnego (max ciśnienie na wewnętrznej pompie). Tu można podłączyć zasilanie podnośnika tylnego i sterować rozdzielaczem hydrauliki zewnętrznej podnoszenie i opuszczenie ramion. Jest opcja 1-sza: Podłączamy zasilanie z zaworu...
A jednak puścił spaw, zapiekła się (zardzewiała) w korpusie, ale pospawac sie nie da od tej strony , niema opcji, trzeba rwać dekiel , no bo nawet jak ją rozruszać jak niema jak tam dojsć żeby czymś złapać. reasumując -zdjąć dekiel , wyjąć ośkę wywrotu oczywiście na zewnątrz ( nie wybijać do środka bo spawy pokaleczą gniazdo) i podnośnika,wyczyścić...
Kolego a czy sprawdziłeś oringi które uszczelniają króciec ssący /te które znajdują się w korpusie pomiędzy filtrem a pompą / jeśli tak to pozostaje sprawdzić ciśnienie na wyjściu hydrauliki zewnętrznej ,jeśli jest mniej niż 100 barów to może być uszkodzony zawór przelewowy w rozdzielaczu /pęknięta sprężyna,lub zdeformowane gniazdo albo uszkodzona kulka...
korpus podnośnika opuszczanie podnośnika ursus regulacja podnośnika ursus
iskrownik ustawić wymiana żarówki punto schemat genway
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
Whirlpool BSNF 8101 OC – demontaż tylnej ścianki, No Frost, śruby Torx, wentylator Czujniki cofania sedan 1.8 2005 – brak działania, diagnostyka, montaż, typowe usterki