Sprawdź w kostce na łączeniu drzwi z wnętrzem.
Masz schematy oryginału ..
Koszulki ? Do kostki?
Wygląda na to, że gdzieś musi iść jeszcze szary przewód. Instalacja deweloperska. Do tego gniazda będzie podłączona tylko indukcja, bez piekarnika. Dziękuję za pomoc. Nie musi. Kuchni wystarczy zasilanie z 2 faz. Ale niepokojące jest coś innego. Dlaczego na tej tandetnej kostce łączone są po dwa przewody? Wygląda na to, że deweloper lub jego tani wykonawca...
Rozumiem że bezpiecznik był typu nożowego / samochodowego. A pytasz o ten żółty element - mnie to wygląda na zespół dwóch dławików przeciwzakłóceniowych. Jeśli problem tylko w tym zimnym lucie a dławiki nie maja przerwy ani nie robią zwarcia na zasilaniu to tylko popraw luty. Jeśli któryś ma przerwę to zastąp go zworą. Nie jest to element przetwornicy...
Acula: dokładnie tak, tylko odwrotnie ;) założenie kostki 5*7 wspólna anoda dla kolumn dwa wiersze czyli 14 pinów procesorka (wiersz to 7) rejestr przesuwający tak, kolumny w kostkach łączymy, mamy 5*16 = 80 kolumn do rejestru 2*7=14 pinów przez oporek do wierszy 16*5=80 kolumn, każda do kolektora p-n-p, emiter do +5 baza przez oporek do rejestru, w...
tu masz schemat polaczen ale niestety bez opisu kolorow zyl, ale z miernikiem bez problemu odjdziesz ktora to zyla Szczesliwego Nowego Roku Pozdr. Procekkk
Jak podłączyć wzmacniacz nie mając kostek łączących ani opisów wejść i wyjść? Wzmacniacz jest seryjnie zamontowany w Bmw E-36. Proszę o informacje na ten temat.Pozdrawiam Szukac w internecie opisu jego wyprowadzen,a co do kostek to dopasoj sobie jakies wsuwki ktore beda pasowac na te wyprowadzenia i zalej to klejem z pistoletu na goraco,jak dobrze...
W tych pralkach często się zdarza że kostka na module nie łączy z modułem, trzeba w kostce podginać styki aby była pewność że łączą ze się ścieżkami na module.
Kostkę traktuj jako miejsce lutowania / łączenia kabli. Dajesz więc dwie kostki, każda łączy osobny kabel - jedna np. plus, druga minus. Ok bo myślałem wcześniej że to jest tak jak w domu, kostka gdzie łącze na przestrzał/przelotka kabel + i obok minus a to jest kostka do łączenia tych samych stron tak? i drugi to drugiego bieguna? Czyli inaczej niż...
Pytanie gdzie jeszcze zajrzeć, gdzie są newralgiczne kostki, łączenia itp. ? to następnie do sprawdzenia stan wiązki idącej na pakę przy progu. Może się tam zrobiło mokro, pogoda sprzyja. Pod stopniem od strony pasażera.
jeżeli masz więcej drutu to zamontuj z naddatkiem i zmierz pobierany prąd - jak nie przekroczysz maksymalnego będzie wszystko OK , kolejno skracać drut bez przekraczania obciążenia pomysł żeby przylutować drut oporowy nie jest najszczęśliwszy 1 - drut oporowy nie lutuje się zbyt dobrze albo wcale 2 - lutowanie się roztopi , lepiej kostka do łączenia...
Witam Aby ominąc wzmacniacz musisz połączyc przewody in put z out put . W tabelce którą podałeś są opisane kostki wybierasz kabelki które są od tych samych głośników i łączysz je ze sobą np. z kostki in put (c1), right rear speaker - łączysz z right rear speaker - z kostki out put (c2) itd. Chodzi o to żeby z kostki radiowej dzwięk był przekazywany...
Niebieski i żółto-zielony z rolet, łączysz kostką łączeniową poza wyłącznikiem z odpowiednimi przewodami z zasilania. Fazę wpinasz w L, a kierunkowe w AUF i AB. Jeśli działanie będzie niezgodne z oznaczeniami klapki wyłącznika - przewody czarny i brązowy zamień miejscami.
Podaje vin WDB9525031K786539 Tak wygląda podłączenie czujnika do instalacji w twoim aucie: https://obrazki.elektroda.pl/8147328100_... Wersja 711 obowiązuje, jak nie ma systemu serwisowego WS. Wtedy przewód sygnałowy czujnika jest podłączony bezpośrednio do licznika (P4). Jeżeli jest system WS, to wtedy przewód sygnałowy podłączony...
Jak po wymianie kostki stacyjki to kostka nie łączy ,nie wiem skąd miałeś kostkę i kto ją wymieniał i czy nie była koloru biało-jasnozielonego.P
A jak połączyłeś druciki z xenona (nie zenona) do kabli w projektorze ? Najlepszy sposób to kostka do łączenia kabli elektrycznych, taka z dziurkami i śróbkami .
Na drugim końcu powinna być kostka ISO, bo Peugeot 307 był w taką wyposażany. Chyba, że pojawił się rzeźnik i łączył wycinając kostki. Na drugim końcu przewodu różowego nie powinno być nic podłączone i tam należy wpiąć ten przewód.
U mnie niestety nie ma pod siedzeniem bezpieczników, tylko mam same kostki, które się łączą ze sobą, ale sprawdzę w tych kostkach styki, może coś nie łączy i dlatego wyświetlacz klimatronika tylny i przedni mruga i nie ma sterowania.
Jeśli zostało to dobrze połączone (takie robi wrażenie), to będzie działać poprawnie i nic się nie spali.
Witam problem był taki że cylinderek zamiennik miał wyższy kołnierz do którego wsadza się kostkę było tylko zeszlifować i kostka łączyła a tak nie dochodziły piny i nie łączyło wyniku czego błędu nie można było skasować żadne adaptacje nie są potrzebne Pozdrawiam
Sprawdź czy kostka zasilająca łączy dobrze i czy jakoś +i-głośników się nie stykają
Potrzebuję schemat wiązki silnika passat b5 lf 1.9 tdi awx 2001 rok. Dokładnie chodzi mi o rozpiskę kostek które łączą się na podszybiu pod ecu . Rozpiska potrzebna mi jest aby podłączyć takowy silnik w vw t3 ;-) I nie wiem czy to istotne ale passat był angol .
Zabawką typu ,,kostka OBD,, łączysz się z silnikiem to skąd masz mieć błędy SRS.
Widzę, że masz tam alarm, odłącz od niego kostkę, nic nie łącz i próbuj wtedy kręcić..
jest gdzieś przy silniku? Przy kablach (kostce) łączących silnik.
Witam, Postanowiłem zmienić kierownicę komputerową na większą. Cały mechanizm zostaje ten sam tylko koło kierownicy wymieniam. W orginalnej kierownicy mam kilka przycisków i dwóch małych lampeczek, a w nowej kierownicy nie ma żadnych. Czy jak odłącze kostkę która łączy kable kierownicy z płytą główną nic się nie stanie? W koncu obwód będzie chyba otwarty...
Witam. Macie może jakieś sprawdzone sposoby na łączenie przewodów aluminiowych z miedzianymi o rożnych przekrojach? Mam konkretnie na myśli Alu 6mm2 i miedź 4mm2. Może jakieś tulejki? Czy tylko pasta i kostka?
Ja to bym zaczął od sprawdzenia "masy" przy lampie,kostki, łączenia, styki itp:
To wyłącznie twoja decyzja.Jeżeli nie robisz bizantyjskiego ogrodu to kolorowe kostki pod domem zupełnie nie mają sensu.To oczywiście moje zdanie.A dlaczego? Bo dekoracja to rośliny i od biedy mała architektura.Przypomnij(cie) sobie czasy pierwszych kostek betonowych. Były szare.Potem pojawiły się te czerwonawe.I co? I rozpętało się szaleństwo kolorowania...
W Passacie B5 często gęsto przy pięciu osobach potrafi nie łączyć kostka która jest pod kanapą z tyłu i też diagności/wymieniacze podpinają KTS-Y,VCDS-Y i ręce rozkładają.Nie wiem gdzie znajduje się sterownik w A6 więc panowie z większym doświadczeniem może podpowiedzą.
pewnie kostka stacyjki nie łączy
Napiecie idzie z przekaznika przez bezpiecznik(skrzynka na nadkolu). Ale pewnie zgnita wiązka lub kostka nie łączy w skrzynce.
Tak sobie strzelam w ciemno... A może, styki w kostce zasniedziały. Oczyscic. Sporadycznie zdarza się, że nie łączą piny w kostce. Wtedy trzeba je deczko podgiąć.
No ale masz tam rysunek, której części nie rozumiesz? LOAD to grzałka, gdzie czujniki opisane. Jeśli w grzałce nie ma ochronnego (zielono żółty) to w tym przypadku zostawiasz nie podłaczony. N-neutralny,niebieski, L-line,linia, fazowy, brązowy. Jeśli grzałka ma ochronny, to łączysz go na kostkę z ochronnym zasilania.
Potrzebuję połączyć kolorami żyły 5 przewodów UTP. Łączenie przewodów sieciowych w gwiazdę? Coś mi tu nie pasuje? Do tego służy switch a nie kostki elektryczne.
Rozumiem że ta czarna kostka to magnes ? Nie musisz tego do prądu łączyć. Za to musisz drugą taką kostkę przyczepić na górze tak aby wirnik miał z jednej strony magnes zwrócony do siebie biegunem N a z drugiej biegunem S.
Sprawdziłem bezpieczniki, są ok. Kostki łączą, a dalej nie ma świateł.
Chyba będzie działać, na jednej kostce nie łączył pin od sygnału, teraz już nie wywala błędu.
Wylutowałem transformator i kostki łączące . Z kostki 20 pin na jednen sterownik wychodzą cztery ścieżki dwie do jednego transoptora a drugie dwie do drugiego .i zasilanie z trasformatora na mostek prostowniczy wiecej niema żadnych połączeń . Juto narusuję które piny z kostki łączą się z transoptorami . Może w tedy kolega mi wyjaśni jak i co do czego...
Radio, ktore bylo zamontowane, nei bylo oryginalne. To jakis stary chinski "Pionier" Ta Twoja kostka wygląda właśnie jak wtyczka wpinana w radio , a nie kostka Nissana i "idąc" po kabelkach wgłąb kokpitu natrafisz na kostkę właściwą lub miejsce łączenia poprzez lutowanie lub nie daj Boże skręcenie kabli.
Najlepiej sprawdzić na schemacie, ale ja sprawdziłbym kostkę stacyjki. Odbiorniki które wymieniłeś są rozłączane przy rozruchu. Więc może styk w kostce coś nie łączy.
Zrób schemat od początku. Podłącz oprawki żarówek według Twojego schematu. Łączenia zrealizuj na kostkach montażowych. Podłącz do źródła zasilania żarówki powinny zaświecić.
A co z napięciami, dochodzą do tych elementów, przechodzą dalej, posprawdzaj również kostki, łączenia. Najlepiej zacznij pomiary od stacyjki, czy wychodzi +12 po przekręceniu kluczyka, i idź w stronę zegarów.
Gdzieś przed bezpiecznikiem jest przerwa w tym przewodzie. Gdy nie ma bezpiecznika w takim wiszącym przewodzie, tzn niepodłączonym z żadnej strony, indukuje się napięcie. Po wkręceniu bezpiecznika ładunek zgromadzony w tym przewodzie jest przez odbiorniki sprowadzany do ziemii. Jeżeli jest to linia napowietrzna, to przerwa o której mówię.zapewne znajduje...
Będzie w wiązce z zasilającym grubym zasilającym alternator. Często jest łączony obok rozrusznika(kostka).Musisz po długości tego kawałka co został sprawdzić dokąd sięga, tam szukać reszty przewodu. Kolor przewodu masz.
Takie miganie świateł nadal wskazuje na problem z masą, tu przedniej konsoli z lampami. Szukaj pod osłonami, tam gdzieś powinna być 'masa' przykręcana do ramy, tudzież wszystkie inne kostki i łączenia. Gdzieś coś nie ma właściwego przepływu.
Widać jak przebija światło iskry z pod pokrywy tej kostki, łączonej ze złączem do kineskopu.
Kolego radze Ci wyrzucić tą kostkę pod fotelem i normalnie polutować. Miałem takie przypadki i broiła kostka (łączyła i nie łączyła).
Żółty i czerwony z kostki ISO łączysz z żółtymi z zasilacza, czarny z czarnym. W kostce zasilacza musisz jeszcze zmostkować zielony z czarnym, to uruchamia zasilacz.
W linkach, które podałeś zatrzask jest z przeciwnej strony w stosunku do wtyczek Lego.
Oj przepraszam Koleżankę. Nie wczytałem się w pierwszym poście i potraktowałem jak kolegę. Jeżeli się powtórzy to wówczas będziemy się martwić. Tak jak pisałem może tylko chwilowy brak łączenia na kostkach lub niedomknięta pokrywa pralki. Po każdym praniu niech będzie przynajmniej uchylona by odprowadzić wilgoć z praleczki.
nie wiem jakim numerem jest oznaczy przekaźnik od kierunkowskazów i nie wiem gdzie znajduje sie przerywacz kierunkowskazów. W skrzynce bezpieczników, pole 6, ma numer 21 lub jesli jest fabryczny hak - 22; wszystko jak w Golfie. Przekaźnik kier. a przerywacz kier. to to samo, choć inaczej zwane. Ale może nie łączą kostki do przełącznika lub wysunął...
Witam, a sprawdzałeś wtyczkę do czujnika ,który wymieniłeś, miałem taką przygodę z a4 b5 , niby w kostce łączyło a czasami wcale i właśnie tak yo wyglądało jak u ciebie.
(Witam- przewód po prawej stronie płyty (ten co na pierwszej fotce miał założoną koszulkę ) łączymy z końcem neonówki .Przewód żółto-zielony łączymy z obudową płyty. Czerwony od termostatu łączymy z środkiem kostki natomiast fioletowy z kostki łączymy z lewym wyprowadzeniem stopy. Pozdrawiam.
Problem też się często pojawia gdy zasilacz jest szczelny i ma IP65 bo jest zalany ale kable do podłączenia zasilania wychodzą na zewnątrz no i trzeba je na kostki łączyć. Przepraszam, co? Na kostki?
Pierwsza próba połączenia przewodu A i 1 udana. Prąd jest. Pytani co z resztą przewodów ? Każdy osobno na kostkę i zaizolować czy coś jeszcze łączone będzie ? W tym przypadku końcówki możesz zaizolować, najlepiej na każdym końcu pojedyńcza kostka owinięta izolacją. Nie powinno w tych przewodach być prądu a zaizolowanie tylko zabezpiecza przed przypadkowym...
Nie ma żadnego problemu z podłączeniem. N i PE z sufitu łączysz do jednej kostki. Z tej kostki dajesz przewody do drugiej kostki . N i PE będzie wspólne dla obu kostek. Dodano po 1 Nie możesz zrobić i wysłać realfoto? P Ja myślę że autor jeszcze nie zakupił tej lampy.
Najpierw wyłącz prąd. Potrzebujesz dodatkowej kostki do połączenia razem żył w żólto zielonych koszulkach, a w kolejnej dwa brązowe przewody. Do kostki ze zdjęcia N łączysz z niebieskim, L z niebieskim w brązowej koszulce http://obrazki.elektroda.pl/6533627200_1...
https://obrazki.elektroda.pl/8424109900_... chińczykach gaszenie to 1 przewód z modułu zwarty z masą, musisz sprawdzić, może kostki nie łączą, może stacyjka. Najlepiej byłoby mieć pewny schemat od danego modelu, żebyś wiedział, który to kabel idzie do gaszenia, ew. miernik i sprawdź, który idzie z modułu do stacyjki/wyłącznika.
CAN z EEC idzie na na łączenie rama silnik na kostkę C462 port A i B a dalej do EMS na wtyczkę A2 pin 3 i 4.
Naświetlacze zapewne mają przewody przyłączeniowe wykonane z linek. Możesz w prosty sposób zrobić to za pomocą szybkozłączek np. wago 221. Jak kupisz sobie 3 złączki to powinny starczyć. Wago 221 w wersji min. 3 dzwigienkowej. Wszystkie żyły fazowe łączysz razem do jednej kostki. Wszystkie żyły N łączysz razem do kolejnej kostki. Wszystkie żyły PE łączysz...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic67...
może kostka nie łączyła :D
Nie najlepiej, a obowiązkowo. Miejsca połączeń muszą być dostępne. A zamurowanie takiego miejsca połączenia w ścianie to czysta głupota. Potwierdzam. Zamiast bawić się w jakieś śmieszne listwy albo kostki, łącz na tulejki grubościenne: https://obrazki.elektroda.pl/6197010700_... Zaprasowujesz na przewodach, na to termokurcz z klejem...
Patrzysz co przez tą kostkę jest łączone. Załóżmy że punkt A z B układu łączysz przez kostkę umieszczoną w puszcze rozgałęźnej. Piszesz wówczas: Przerwa między punktem A układu a kostką WAGO w puszce rozdzielczej. Nieodizolowany/ucięty przewód od strony kostki WAGO.
To jeszcze raz - kupiłeś zestaw składający się z... Ile przewodów i jak łączyłeś? Czy na kostkach nie ma jakiś śladów grzebania? Jak połączone przewody w przelotkach drzwiowych? Silnik nie był rozkręcany? Wrzuć zdjęcie tego silnika. Możliwe, że da się to załatwić jednym prostym zabiegiem.
Ten odgałęźnik musisz umieścić w puszce, nie zatynkować. Nie ma sposobu na izolację takiego odgałęzienia zapewniającą bezpieczeństwo, tj pełne uszczelnienie przed wilgocią. Jeśli to miedziany przewód to można rozciąć i usunąć na kilku cm oponę, usunąć izolację żył (najlepiej by miejsca "gołe" nie leżały obok siebie), okręcić na żyle i oblutować odgałęziające...
Jaka przejściówka? Z radiem powinieneś dostać kabelki kończące się kostkami ISSO , no i dalej to mierzysz tę kostkę w aucie gdzie masz kabelki zasilające (+ , + po stacyjce i - ) i kabelki do głośników . Kupujesz drugą część kostki ISSO i odpowiednio łączysz kable (opis kostki znajdziesz w necie) . Łączysz kostki ISSO i radio gra .
Mam problem z lusterkiem fotochrom,brak zasilania-bezpieczniki itp. są dobre.Według schematu(podesłał kolega z forum) przy tej lampie jest kostka/łączenie więc muszę ją wyciągnąć by dostać sie do złącza i tam sprawdzić napięcie.Jak ją zdemontować?
Sprawdż kostkę łączącą przednią wiązkę z tylną znajduje się w dolnym lewym słupku od strony kierowcy -lubi złacze śniedzieć.P
przewody to niebiesko biały i biały łączone są w 2 miejscach kostki zobacz bezpiecznik f24 5a
Ja taki moduł podłączyłem do prostownika CCCP. Idealnie wszedł w okienko po amperomierzu. Ty na pewno też amperomierz usuniesz, więc te przewody do amperomierza złącz razem i podłącz do tego łączenia podłącz żółty przewód kostki z 3 pinami. Przewód biały (-) rozetnij, końcówkę idącą do akumulatora połącz z czerwonym przewodem kostki z 2 pinami, a do...
to jest całkowicie prawidłowe - sprawdź najpierw tą czarną podwójną kostkę łączącą dwa cieńsze i dwa grubsze przewody, czerwone, jest przy akumulatorze, w kilku unach to poprawiałem (obcinałem i zalutowywałem porządnie kable)
Czy w blokach widzi jakie jest obciążenie silniczka ???Dziś takiego robiłem i kostka nie łączyła , zerknij na bloki .
gdzieś niema plusa pewnie do kompa od pompy wtryskowej, pomierzyć trzeba, może też masa gdzieś zgniła, może jakaś kostka nie łączyć, ogólnie prosta sprawa tylko trzeba trochę narozbierać się, do diagnozy wystarczy zwykła żarówka od migacza i tyle
Tak jak napisałem powyżej , nie łączyła kostka pod kierownicą.
Chciałbym wykorzystać te przewody tyle tylko że za kostkami łączą się w grubą wiązkę ,a ja nie umiem zlokalizować oryginalnego sterownika ,podobno miał być za zegarami ale nic tam nie widzę ???
Nie wiem dlaczego komplikujesz sobie życie. Z płytki którą usunąłeś idą dwa przewody na silnik ( pewnie była kostka) i dwa przewody szły ze zwijacza na płytkę t.j. zasilające. Obcinasz kostki i łączysz kabelki ze sobą najlepiej lutując i koszulka termo. Aby było ładniej spinaj kolorami z sobą ( ale w tym przypadku nie jest to istotne gdyż jest to VAC....
dzieki juz poradziłem sobie z tym problemem kable plus kostka nie łączyły
Są różne rodzaje kostek do łączenia bez śrub. Prosimy o zdjęcie.
Jest kostka łącząca wiązkę przednią z wiązką tylną, jest ona w bagażniku, zaraz koło skrzynki bezpieczników
Wentylator nawiewu pobiera duży prąd więc staranne łączenie kostek jest wymagane. Dobrze przy okazji sprawdzić stan konektorów czy nie pokryły się nalotem. Warto też użyć jakiegoś preparatu do styków. Czyli czeka cię powtórka z rozrywki.
Nie wiem w jaki sposób połączyli, bo każdy ma swój sposób łączenia: kostki Wago listwa na śrubki, skręcanie, lutowanie, zaciskanie tulejką... A gdzie, którędy idzie przewód? Prawdopodobnie z tyłu za tą ciemną deską na ścianie.
Bez wpiętej kostki łączy się ale nie ma żadnych błędów a kontrolki się świecą.
To odkręcasz plasikowy boczek na lewym słupku, dostajesz się do kostki łączącej wiązkę przednią z tylną i wyciągasz pin z kostki. Albo przecinasz kablel.
A dokładniej bo właśnie chciałbym sobie połączyć te dwa przewody zrobić to przy kierunkach czy dalej przy kostce za łączeniem? Tutaj mamy kostkę od świateł w kółku przy drzwiach bezpiecznika u czy tutaj da się to zrobić?
Pozatym do czego używasz silnika pierscieniowego z rozrusznikiem? Do napędu... wyciag - mylisz pojęcie falownik z rozrusznikiem. Daj zdjęcie tabliczki znamionowej, żeby mieć pewność co do skojarzenia uzwojeń. Do kostki z 3 przewodami łączysz rozrusznik, ta mała to termistory w uzwojeniach do zabezpieczenia przed przegrzaniem. Zasilanie podajesz na...
He he, przed chwilą w swoim walczyłem z tym samym :D Wskakuj pod autko, na wysokości fotela kierowcy jest kostka łącząca tylne czujniki z resztą instalacji, tam szukaj, sprawdź przejście do kostek czujników, w ostateczności możesz wyciąć kostkę i lutować na "sztywno". W kostce sterownika, rozpruj izolacje i znajdziesz 4 pary biało czarnych przewodów,...
Witam, mam laptopa asus a6u uszkodzona jest płyta i chciałem wykorzystać chociaż lcd z niego i pytanie czy da sie podłączyć owy lcd np pod gniazdo VGA innego laptopa? oczywiście odpowiednio podłączając wtyk VGA. czy istnieje jakaś rozpiska kostki łączenia lcd z płytą żeby dowiedzieć sie jakie są tam sygnały?
Nie można łączyć przewodu żółto-zielonego z innym kolorem ponieważ on ma przypisane zastosowanie tylko i wyłącznie jako przewód ochronny. Sam sposób łączenia to polecam za pomocą kostek.
https://obrazki.elektroda.pl/5790186000_... To sobie tak zrób i masz pewność na 200% normalnie kostkami łączysz na 1 śrubkę a ty sobie na dwie zrobisz i masz problem z głowy, temat ciągnie się na 3 strony o połączeniu jednego przewodu.
Tak się zastanawiam czym lepiej łączyć przewody w puszkach. Czy do tego użyć kostek a może wago? Pozdrawiam
Możliwe że są kostki które łączą taki czujnik, wszystko należy sprawdzić.
Witajcie koledzy. Mało się tu udzielam ale zainteresował mnie ten temat, ponieważ cały czas te webasta naprawiam i widzę, że macie duży problem z podłączeniem się do piecyka. W at evo 2000 diagnoza wychodzi z żółtego przewodu tego pustego w szarej kostce. Łączymy się przez wybranie w wtt wersja 3 air top evo 2000. Nie miałem nigdy z tym problemu. Zasilanie...
Pewnie skończyła się kostka w stacyjce albo przewody na alternatorze nie łączą. Pozdrawiam.
Można je ewentualnie na kostkach lub złączkach połączyć. A nie jest to przypadkiem lica srebrna?
Pod kierownicą, na prawo jak jest konsola(nawiewy i radio),czy nie jest to łączone kostką oryginalnie.
Tak, omijaj dziury :D A na poważnie czeka Cię rozbiórka. Niestety nie wiadomo czy nie łączy kostka przy radiu czy np przy głośnikach. Pytanie dodatkowe czy tył jest podłączony i czy też przerywa wtedy?
Takie połączenie nie ma sensu, bo zrobiłeś z wyłącznika kostkę łączeniową. Jeden z przewodów od zasilania łączysz bezpośrednio z przewodem listwy, a drugi podłączasz do jednej ze śrubek. Do drugiej śrubki podłączasz drugi przewód od listwy led.
łączyć kabel kostek szybkość łączyć łączyć łączyć warystor
suszarka dioda telewizor medion instrukcja alternator trafic
podłącznie awaryjne budynku elektryk kombajn
Skuter 4T zamula i szarpie przy ruszaniu - przyczyny i rozwiązania Modelowanie div w CSS: Praktyczne wskazówki