Tak we wszystkich kostkach.
Może pomyliłeś kable w ktłórejś kostce?
Zainteresował bym się kostką stacyjki.
Trudno tak powiedzieć,najlepiej wymienić kostkę.
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Zmierz napięcie w kostce tego czujnika, często przecierały się wiązki i napięcie spadało lub całkiem znikało. Mogło dojść do przerwy lub zwarcia, a powinno być 5V na pinach kostki.
Mylisz się. Bardzo miły gadget uprzyjemniający słuchanie na oryginalnym sprzęcie który grał bardzo dobrze. Oczywiście nie myślę tu o radiu Alpha czy Beta a o wyższych modelach z aktywnymi głośnikami. A to producent Pionkofonicznych kolorofonów olał tą funkcję bo i tak większość maniaków słucha tego na max i szkoda im było elementów montować w radio....
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
Porównaj schemat z potrzebnymi ci do twojego radia sygnałami :) http://schematicwiringdiagram.blogspot.c... Poniżej gotowa kostka w Passacie. http://img503.imageshack.us/img503/5929/...
Brązowy to masa. Bierzesz miernik, żarówkę, próbnik i -załączasz postojowe i szukasz gdzie pojawi się napięcie -załączasz mijania i szukasz gdzie pojawi się napięcie -ten jest od drogowych i po co tu schemat.
wszystko jest to samo czy to passat czy golf czy oktawia tylko szukaj mala duza kostka ile pinów
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Czy w passatach jest to normalne? Tak. Tam ACC idzie po canie. Trzeba poszukać w instalacji ACC i podłączyć pod zestaw - sprawdź czy zapalniczka nie jest na kluczyk.
W zasadzie wystarczy 2 i 4 bieg wentylatora na jakimś przełączniku I-0-II .
kostka padłą po max 10- 20 razach odpalania podczas jazdy samochód od razu zgasł i nie chcił już odpalić smiech na sali... co jest z tymi kostkami jaką polecacie założyc by wytrzymała a nie sie rozleciała czy problem tkwi w wkładce stacyjki mozę a nie w kostkach??
Jak dla mnie na 95% kostka stacyjki do wymiany.
tak przy okazji ma ktoś może rozpiskę pinów takiego modułu,same zasilania i masy wystarczy.Dwie kostki.
Sprawdź czy nie masz wypalonych styków kostki żarówki H7. Jeśli tak, wymień kostkę na ceramiczną.
Wilgoć na czujniku, na kostce do niego
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
No własnie w elsa schemat licznika jest jeden, w 2008 jest zmieniona kostka. Spróbuję jeszcze poszukać.
Nie masz zasilania na przepływomierz! Sprawdź napięcia na kostce.
Ile lat ma Twój Passat ? Napisał że z 1993r. więc prosto policzyć:D Ja stawiam na kostkę w stacyjce. Powodzenia.
Sprawdź w kostce na łączeniu drzwi z wnętrzem.
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
Z auta z łatwością podzielisz na zasilania i głośnikowe. Zasilania określisz próbówką , a głośniki jak kiedyś rozróżniłem przy użyciu mp3 i kabla. Po kolei podłączałem i nasłuchiwałem który gra.
A mógłby mi ktoś opisać mniej więcej jak dostać się do kostki?
jedynie gdzie udalo mi sie cos znalesc to na autodacie moze cos Ci pomoze ten schemat http://obrazki.elektroda.net/6_124502083...
A od czego jest przewód koloru niebieskiego?Bo go nie posiadam,podejrzewam że był i ktoś to miejsce wgniutl w białej kostce.
Może tak być, przy czym nie znając urządzenia, podziel sobie stacyjkę na część elektryczną - kostkę stacyjki, tu właśnie wyjmowaną https://youtu.be/TY-SqcmHPK8?t=352 , jak i tą bardziej mechaniczną, z której wyjęto kostkę stacyjki, za którą w dalszej części filmu robi śrubokręt. Kostka tak, ale i ten "śrubokręt" też się może przyblokować, złamać, i...
Nic się nie stanie.
sprawdziłem kostkę w drzwiach NIe sprawdzaj kostki, tylko wiązkę elektryczną, wchodzącą do kostki.
Kostka stacyjki
zajrzę do sterownika. Nie wiem jak jesteś zaawansowany w elektronice i lutowaniu połączeń, jeśli nie masz poziomu "expert" nawet sterownika nie otwieraj. Już przy samym otwieraniu, można go bezpowrotnie zniszczyć. Pomijam sprawę, że grzebanego nikt nie weźmie do naprawy lub będzie baaardzo droga. Dodano po 46 Padają połączenia między płytką a pinami...
Smialo mozesz zalozyc zwykłą klamke bez kostki
Mierz napięcie na przekaźniku. Jak będzie dobre to idź po przewodzie i kostkach i szukaj słabego styku.
http://obrazki.elektroda.pl/8599619500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8599619500_1...
Dochodzi napięcie do kostki ?
Na dzień dzisiejszy komputer nie widzi zegarów a moduł komfortu jest ok - czas rozebrać deska sprawdzić co z kostka.
W kostce od radia pin obok GND.
Dla formalności kostka z VW passata B5 .Temat raczej dla potomnych bo ja już po modyfikacji kostki, ale temat jak najbardziej aktualny. Jakiej firmy wyjmaki kupić żeby nimi się wspomóc a nie tylko owku....
a co musiałbym wymienić ... ten przekaźnik co podpinana jest do niego kostka ??
A na zgaszonym silniku możesz obrócić tym środkiem co jest na kole kompresora to co na zdjęciu tylko że na odpalonym stało to stało w miejscu, i pytanie tam przy samym kółku nie wychodzą 2 kabelki i kostka?
Czarno-żółty przewód kostki
Powinno pomóc
Witam Czy jest prąd na zacisku 30 kostki?
A od czego kostkę?
Kolega źle sprawdził chyba bezpiecznik nr 6, 20A. Prąd "biegnie" bezpośrednio ze skrzynki, więc nie ma możliwości by go nie było. O ile nie brak go już na bezpieczniku (np uszkodzenie skrzynki)?
Na dwóch pozostałych ma się pojawiać impuls podczas kręcenia wałem korbowym. Czas trwania około 3 milisekundy, sterowanie chyba plusem. Jeden z tych przewodów jest odpowiedzialny za cylinder 1 i 4 a drugi za 2 i 3. Jeżeli nie pali tylko na jeden, to nie jest problem z impulsem. Do wstępnej oceny wystarczy kontrolka led. Do pełnego obrazu sytuacji wymagany...
a nie lepiej zewrzec na instalacji albo na kostce??
Coś mi się zdaje że nie pomoże diagnostyka ale kody migowe można czytać. Poniżej kilka moich pomysłów z życia wziętych. 1. wymiana sondy lambda - steruje ona kontem wyprzedzenia zapłonu i dla tego auto nie równo pracuje 2. dymienie może być przyczyną właśnie uszkodzenia sondy ale może również sygnalizować uszkodzenie uszczelki pod głowicą (szary dym...
Ok, dzięki za wyjaśnienie. Mam jeszcze jedno pytanko. Czy oryginalnie do omawianego radia w wiązce były 2 przewody ze stałym plusem czy tylko jeden i jakiś rodzaj mostka przy kostce?
A od kiedy to czarny jest przewodem masowym? Standardowo masa ma kolor BRĄZOWY. Czyli pierwszy kolor już masz. Plusy są oznaczana na czerwono. Czyli gruby czerwony z białym paskiem, to stały plus. Ty masz już dwa stałe plusy. Plus po stacyjce, to cieńszy brązowy z czerwonym paskiem (ostatnio w passacie tak miałem - u ciebie może się różnić). Zresztą...
Bez diagnostyki komputerowej się nie obejdzie, trzeba odczytać błąd w sterowniku ABS/ESP, przejrzeć w parametrach prędkości kół. Po opisie usterki podejrzewam, że jest problem z odczytem prędkości któregoś koła, może to być wina czujnika abs, pierścienia magnetycznego w łożysku, instalacji do czujnika (przewody, kostki).
Brak gazu niema nic do wentylatora,bardziej opalona kostka
Podajcie jakie powinno być kodowanie w europejczyku. A jeżeli inny climatronic to które piny przekładać w tych trzech kostkach ??
Tak kostka miala pourywane czesc pinow zostala zastapiona nowymi przewodami i kostka .
Masz gdzieś spadek napięcia na podtrzymanie pamięci. Przejrzyj dokładnie licznik od tyłu (stabilizator, zimne luty i kostki).
niestety na to ci nic nie poradzę , jeżeli masz model z kontrolką diagnostyki w zegarze to nie musisz tego podłączać wystarczy zmostkować tylko te kostki
Czyszczę wyłącznik by podawał napięcie na styk 56,potem przecinam 56 i podłączę sterowanie do przekaźnika ,stałe mam na30,żółty z instalacji daję na styki przekanika i podpinam 30 z wyłącznika.Tak podpinam przekaźnik.
kostka stacyjki lub wiązka instalacji- silnik- sterownik.:!:
I wszystko jasne - jest tak jak napisałem. Na tych czerwonych z niebieskim paskiem jest kl 30 - stały plus. Na czerwonym powinno być 12 v po stacyjce - kl15.
Tak jak koledzy sugerują sprawdź czy znika ci plus czy masa. w jakim stanie są wiązki w przelocie i stan styków na kostkach
moze to cos rozjasni
spoko porada brawo :) do pełni szczęścia brak aby tego zdjęcia na którym jest kostka od kierunków(brązowy kolor): http://obrazki.elektroda.pl/2120807300_1... kostkę widać po odkręceniu osłony ze zdjęcia nr 3 powyższej foto porady :) kable do podłączenia to jak widać biało- czarny i kolejny na prawo od niego (koloru nie pamiętam) bynajmniej...
Sprawzic porządnie przejścia między kostkami itp. Może coś nie stykać, albo jakiś pin się naderwał.
O jakiej niespodziance mówisz? Może wystarczy tylko kostkę przeczyścić?
Sądzę że nic Ci to nie da bo uważam że napięcie silniczek dostaje. Wystarczy wpiąć się żaróweczką 1.2W w kostkę i wszystko się wyjaśni.
mozna prosic o schemat okablowania kostki do modulu komfortu passat 1.9 TDI 110 km z gory wielkie dzieki . grzesjanik13(at)wp.pl Dodano po 1 dodam ze to 1997 r.
(at)gitner odpowiedź w sensie że opis filmu? Nie wiem dlaczego, ale wcześniej włączył mi się film z problemem odpalania na ciepłym silniku (tam zaczyna się diagnozę od odpięcia czujnika temp). U siebie zacznij od kostki.
Reset postojowego polega na odłączeniu akumulatora na 6 sekund. Ja bym jednak obejrzał jak wyglądają styki w kostce przy silniczku i przeczyścił je.
Do sprawdzenia bezpiecznik oraz przekaźnik http://obrazki.elektroda.pl/4686751500_1... Przekaźnik działa tylko jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu lub cały czas w podczas pracy silnika czyli na bezpieczniku też jest tylko zasilanie przez 2 sek lub cały czas gdy silnik pracuje (weź to pod uwagę przy pomiarach).
Luknij na schematy w załączniku
To że są na jednej kostce to nie znaczy że na jednym przewodzie bo napewno w tej kostce są dwa jak i nie wiecej. Probówka z żarówką 5W jeden koniec do masy drugi pojedyńczo dotykasz piny w kostce. Dotykasz pin i wciskasz otwieranie najpierw klapki, jak zaświeci na chwilę tzn. że znalazłeś przewód od wlewu. Następnie tak samo tylko szukasz przewodu od...
Stacyjka odbija po tym gdy odpalisz auto? Za każdym razem? Może uszkodzona kostka przy stacyjce.
Zegary VDO i Motormeter nie są wspólzamienne,mimo że kostka pasuje.
zobacz czy jest napiecie w kostce przy pompie.
Sprawa załatwiona była wypalona kostka stacyjki
Sprawdziłbym kostkę od stacyjki .
Dla potomnych napiszę ,że powodem takiej sytuacji była zgnita kostka a dokładnie piny w niej . Umiejscowiona jest w prawym boczku na wysokości gniazda zapalniczki . Wężyk od spryskiwacza był lekko przetarty i cały czas płyn sączył się do w/w kostki . Pozdrawiam .
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
Masz Kolego do wymiany kostkę stacyjki.
Kostka T16g pin nr 7
Witam wszystkich, Przestało mi funkcjonować ogrzewanie lusterek w Passat 3BG. Ustawianie działa. Nie mam zasilania w kostce. Gdzie mogę to sprawdzić? Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam
Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Żaden. Rozrusznik jest bezpośrednio połączony z kostką stacyjki.
Może być jeszcze kostka stacyjki.
Problem z błędem epc znikł. Wystarczyło przepiąć pin odpowiedzialny za kontrolkę epc z niebieskiej wtyczki do zielonej. Wystarczyło róże rac licznik miernik w rękę i prześledziłem tor diody i jak się okazało nie było jej w niebieskiej wtyczce jak było to w starym liczniku a w Zielonej. Pozostał jeszcze błąd temp. Zewnętrznej być może wtyczka przy czujniku....
Potrzebny jeszcze ten schemat ? Ta kostka komfortu środkowa czy zewnętrzna ,bo są dwie 6pinowe.
Miałem te same objawy i na pewno do tego kontrolki w liczniku świecą niepełnym światłem. Typowa usterka passata, kostka stacyjki do wymiany chociaż ja osobiście ja naprawiłem poprzez podgięcie styków. Rozebranie i złożenie kostki prosta sprawa nic sie z niej nie wysypuje.
Najskuteczniejszy sposób, zabezpieczenie komunikacji plus podmiana pinów w sterowniku i kostce ECU. P.S. Podmiana sterownika to przeżytek.
według mnie może to być wina kostki stacyjki
początek szaro -niebieskiego znajdziesz w sciemniaczu oswietlenia i z niego zasilana jest wiekszosc żarówek podswietlenia w aucie ,przegladnołem własnie schematy i we wszystkich rocznikach 2001-2004 taki kolor przewodu jest w właczniku awaryjnych oznaczenie styku 58D w 7 pinowej kostce
Trzeba sprawdzic czy po wlaczeniu zapłonu pojawia sie napiecie na wtryskiwaczach +12V.Mozliwe ze cos z kostka stacyjki.
Siłownik jest podłączony pod kostkę czyli elektryczny?
Wymień , kostkę stacyjki
miałem kiedyś podobny przypadek po niefachowym montażu radia w passacie'97,jakiś garażowy elektryk połączył przy oryginalnej kostce passata stały plus i plus po stacyjce razem i część modułów samochodu odbierało to jak przekręcony zapłon mimo,że kluczyk był wyjęty,pierwszym zauważalnym objawem był problem z centralnym,może to ci w czymś pomoże.
Kostka stacyjki do wymiany.
Co to znaczy elektryka działa? Be zapłonu nie wiele tam działa. Albo kostka siedzi albo ułamał się trzpień w stacyjce. Auto kręci? .Do sprawdzenia linie 30-15 na kostce stacyjki.
passat kostek kostek światła passat kostek radio passat
robota kuchennego strumienica zamiast katalizatora marshall footswitch
polar cz340 stabilizator lm7812
Kod do pilota 8w1 dla Technika 32-278AW15 Żółty wykrzyknik w trójkącie VW - co oznacza?