Czy w passatach jest to normalne? Tak. Tam ACC idzie po canie. Trzeba poszukać w instalacji ACC i podłączyć pod zestaw - sprawdź czy zapalniczka nie jest na kluczyk.
W zasadzie wystarczy 2 i 4 bieg wentylatora na jakimś przełączniku I-0-II .
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Tak we wszystkich kostkach.
Z auta z łatwością podzielisz na zasilania i głośnikowe. Zasilania określisz próbówką , a głośniki jak kiedyś rozróżniłem przy użyciu mp3 i kabla. Po kolei podłączałem i nasłuchiwałem który gra.
Zainteresował bym się kostką stacyjki.
Może pomyliłeś kable w ktłórejś kostce?
jedynie gdzie udalo mi sie cos znalesc to na autodacie moze cos Ci pomoze ten schemat http://obrazki.elektroda.net/6_124502083...
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
Nic się nie stanie.
wszystko jest to samo czy to passat czy golf czy oktawia tylko szukaj mala duza kostka ile pinów
Trudno tak powiedzieć,najlepiej wymienić kostkę.
Zdjęcie kierownicy to konieczność. Trzeba mieć też odpowiedni ściągacz do tulejki pod kierownicą. Kostka ma jedną śrubkę, którą odkręcisz dopiero jak wyjmiesz stacyjkę. Pozdrawiam.
Trzeba zdjąć ściągaczem tą tuleję pod którą jest sprężyna. Podobno da się od drugiej strony po zdjęciu kolumny ale nie sprawdzałem.
Porównaj schemat z potrzebnymi ci do twojego radia sygnałami :) http://schematicwiringdiagram.blogspot.c... Poniżej gotowa kostka w Passacie. http://img503.imageshack.us/img503/5929/...
Kolega źle sprawdził chyba bezpiecznik nr 6, 20A. Prąd "biegnie" bezpośrednio ze skrzynki, więc nie ma możliwości by go nie było. O ile nie brak go już na bezpieczniku (np uszkodzenie skrzynki)?
Mylisz się. Bardzo miły gadget uprzyjemniający słuchanie na oryginalnym sprzęcie który grał bardzo dobrze. Oczywiście nie myślę tu o radiu Alpha czy Beta a o wyższych modelach z aktywnymi głośnikami. A to producent Pionkofonicznych kolorofonów olał tą funkcję bo i tak większość maniaków słucha tego na max i szkoda im było elementów montować w radio....
Miałem te same objawy i na pewno do tego kontrolki w liczniku świecą niepełnym światłem. Typowa usterka passata, kostka stacyjki do wymiany chociaż ja osobiście ja naprawiłem poprzez podgięcie styków. Rozebranie i złożenie kostki prosta sprawa nic sie z niej nie wysypuje.
Zmierz napięcie w kostce tego czujnika, często przecierały się wiązki i napięcie spadało lub całkiem znikało. Mogło dojść do przerwy lub zwarcia, a powinno być 5V na pinach kostki.
A od kiedy to czarny jest przewodem masowym? Standardowo masa ma kolor BRĄZOWY. Czyli pierwszy kolor już masz. Plusy są oznaczana na czerwono. Czyli gruby czerwony z białym paskiem, to stały plus. Ty masz już dwa stałe plusy. Plus po stacyjce, to cieńszy brązowy z czerwonym paskiem (ostatnio w passacie tak miałem - u ciebie może się różnić). Zresztą...
Brązowy to masa. Bierzesz miernik, żarówkę, próbnik i -załączasz postojowe i szukasz gdzie pojawi się napięcie -załączasz mijania i szukasz gdzie pojawi się napięcie -ten jest od drogowych i po co tu schemat.
Powinno pomóc
Coś mi się zdaje że nie pomoże diagnostyka ale kody migowe można czytać. Poniżej kilka moich pomysłów z życia wziętych. 1. wymiana sondy lambda - steruje ona kontem wyprzedzenia zapłonu i dla tego auto nie równo pracuje 2. dymienie może być przyczyną właśnie uszkodzenia sondy ale może również sygnalizować uszkodzenie uszczelki pod głowicą (szary dym...
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Czyszczę wyłącznik by podawał napięcie na styk 56,potem przecinam 56 i podłączę sterowanie do przekaźnika ,stałe mam na30,żółty z instalacji daję na styki przekanika i podpinam 30 z wyłącznika.Tak podpinam przekaźnik.
Ile lat ma Twój Passat ? Napisał że z 1993r. więc prosto policzyć:D Ja stawiam na kostkę w stacyjce. Powodzenia.
moze to cos rozjasni
I wszystko jasne - jest tak jak napisałem. Na tych czerwonych z niebieskim paskiem jest kl 30 - stały plus. Na czerwonym powinno być 12 v po stacyjce - kl15.
Jak dla mnie na 95% kostka stacyjki do wymiany.
Sprawdź w kostce na łączeniu drzwi z wnętrzem.
Sprawdź czy nie masz wypalonych styków kostki żarówki H7. Jeśli tak, wymień kostkę na ceramiczną.
No własnie w elsa schemat licznika jest jeden, w 2008 jest zmieniona kostka. Spróbuję jeszcze poszukać.
Luknij na schematy w załączniku
Do sprawdzenia bezpiecznik oraz przekaźnik http://obrazki.elektroda.pl/4686751500_1... Przekaźnik działa tylko jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu lub cały czas w podczas pracy silnika czyli na bezpieczniku też jest tylko zasilanie przez 2 sek lub cały czas gdy silnik pracuje (weź to pod uwagę przy pomiarach).
Wilgoć na czujniku, na kostce do niego
W kostce od radia pin obok GND.
Mierz napięcie na przekaźniku. Jak będzie dobre to idź po przewodzie i kostkach i szukaj słabego styku.
Dla formalności kostka z VW passata B5 .Temat raczej dla potomnych bo ja już po modyfikacji kostki, ale temat jak najbardziej aktualny. Jakiej firmy wyjmaki kupić żeby nimi się wspomóc a nie tylko owku....
Może tak być, przy czym nie znając urządzenia, podziel sobie stacyjkę na część elektryczną - kostkę stacyjki, tu właśnie wyjmowaną https://youtu.be/TY-SqcmHPK8?t=352 , jak i tą bardziej mechaniczną, z której wyjęto kostkę stacyjki, za którą w dalszej części filmu robi śrubokręt. Kostka tak, ale i ten "śrubokręt" też się może przyblokować, złamać, i...
sygnał prędkości do licznika pin7,27. Pinologia taka sama jak golfa,czy passata z kostką na 28pin.
Jeśli masz wprawne ręce to możesz rozebrać usunąć stary zbrylony smar i nasmarować nowym sylikonowym np. Tylko trzeba mieć cierpliwość w środku jak w zegarku delikatny mechanizm coś źle złożysz i nie będzie działać można też uszkodzić
Sprawzic porządnie przejścia między kostkami itp. Może coś nie stykać, albo jakiś pin się naderwał.
I jak rozwizales ten problem.? Mam analogiczne objawy u siebie. Myślałem że może silnik szlag trafił i zamówiłem z netu.. Co prawda używany ale niby sprawny. Podpiąłem i objawy jak dotąd na moim.. Zero życia
Sądzę że nic Ci to nie da bo uważam że napięcie silniczek dostaje. Wystarczy wpiąć się żaróweczką 1.2W w kostkę i wszystko się wyjaśni.
Witam wszystkich, Przestało mi funkcjonować ogrzewanie lusterek w Passat 3BG. Ustawianie działa. Nie mam zasilania w kostce. Gdzie mogę to sprawdzić? Proszę o podpowiedzi. Pozdrawiam
kostka stacyjki lub wiązka instalacji- silnik- sterownik.:!:
Pomijając już tą "diagnozę " bo ona i tak nic nie da ,czas przejść do zgadywanek. Choć dziwie się że nikt na to nie wpadł ,ja też nie. 😂 Kostka stacyjki?
Kostka stacyjki
A od czego jest przewód koloru niebieskiego?Bo go nie posiadam,podejrzewam że był i ktoś to miejsce wgniutl w białej kostce.
Dzień dobry, już od ponad roku mam problem z odpaleniem passata b4 2.0b g 1994r, a konkretnie to jak kluczyk daje na zapłon, jest brak reakcji, zegary się nie palą, klima itp. A jak próbuję palić, to rozrusznik kręci, ale nie pali. Dodam, że paliwo i iskra są, akumulator nowy i w pełni naładowany. Już próbowałem reanimować passata, wymieniając kostkę...
Dochodzi napięcie do kostki ?
http://obrazki.elektroda.pl/8599619500_1... http://obrazki.elektroda.pl/8599619500_1...
Witam! Po otwarciu podswietlenia w podsufitce sa dwie kostki. Jedna niebieska kostka wtykana do tego wlasnie podswietlenia. W tej kostce jest 6 pinow. 2 (1 i 6) mam wolne. Jedno z nich, bodajze 1 na pewno jest do podswietlenia przyciskow i diod w panelu podswietlenia (wystarczy dac plus, ale nie wiem skad go poprowadzic), natomiast ten drugi 6 pin do...
https://filmy.elektroda.pl/68_1735483091... dobra, jednak jak jakiś czas temu mierzyłem w moim Passacie to albo coś miernik źle wskazywał albo nie wiem... Jednak w sprawnym moim Passacie dokonując pomiaru na obudowie alternatora I przykładając miernik do tego "dzyndzla" plusowego pokazuje tylko 1.37v (dziwne, czemu tak mało? ) dodam, iz ladowanie...
Na dwóch pozostałych ma się pojawiać impuls podczas kręcenia wałem korbowym. Czas trwania około 3 milisekundy, sterowanie chyba plusem. Jeden z tych przewodów jest odpowiedzialny za cylinder 1 i 4 a drugi za 2 i 3. Jeżeli nie pali tylko na jeden, to nie jest problem z impulsem. Do wstępnej oceny wystarczy kontrolka led. Do pełnego obrazu sytuacji wymagany...
tak przy okazji ma ktoś może rozpiskę pinów takiego modułu,same zasilania i masy wystarczy.Dwie kostki.
w pradzie (elektryczne) [+] juz znalazlem u siebie na dysku
Reset postojowego polega na odłączeniu akumulatora na 6 sekund. Ja bym jednak obejrzał jak wyglądają styki w kostce przy silniczku i przeczyścił je.
Nie masz zasilania na przepływomierz! Sprawdź napięcia na kostce.
zajrzę do sterownika. Nie wiem jak jesteś zaawansowany w elektronice i lutowaniu połączeń, jeśli nie masz poziomu "expert" nawet sterownika nie otwieraj. Już przy samym otwieraniu, można go bezpowrotnie zniszczyć. Pomijam sprawę, że grzebanego nikt nie weźmie do naprawy lub będzie baaardzo droga. Dodano po 46 Padają połączenia między płytką a pinami...
Na dzień dzisiejszy komputer nie widzi zegarów a moduł komfortu jest ok - czas rozebrać deska sprawdzić co z kostka.
Nie wiem jak w skodzie ale powiem Ci jaki jest patent w starym passacie. Kostka do oryginalnego radia VW posiada pin, który podaje sygnał zależny od prędkości samochodu. (w liczniku jest pewien układ pomiarowy) Wszystko po to aby móc włączyć taką dziwaczną funkcję polegającą na zwiększaniu głośności radia w miarę wzrostu prędkości. Może i w skodzie...
mozna prosic o schemat okablowania kostki do modulu komfortu passat 1.9 TDI 110 km z gory wielkie dzieki . grzesjanik13(at)wp.pl Dodano po 1 dodam ze to 1997 r.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
A mógłby mi ktoś opisać mniej więcej jak dostać się do kostki?
Czy auto ma hak, jeżeli tak to pewnie te kostki są od niego.
tylko od takiego audi bo golf,passat itd...,mają inne kostki.
Potrzebny jeszcze ten schemat ? Ta kostka komfortu środkowa czy zewnętrzna ,bo są dwie 6pinowe.
Smialo mozesz zalozyc zwykłą klamke bez kostki
A na zgaszonym silniku możesz obrócić tym środkiem co jest na kole kompresora to co na zdjęciu tylko że na odpalonym stało to stało w miejscu, i pytanie tam przy samym kółku nie wychodzą 2 kabelki i kostka?
Sygnał prędkości do licznika pin 27. Pinologia taka sama jak golfa,czy passata z kostką na 28pin.
sprawdziłem kostkę w drzwiach NIe sprawdzaj kostki, tylko wiązkę elektryczną, wchodzącą do kostki.
Czy jest prąd na zacisku 30 kostki? To dla fachowców; tu raczej: "na {czerwonym}".
Witam wszystkich czy ktoś wie jakie kolory mają przewody potencjometru od przepustnicy w passacie?Przy kostce są też jeszcze przewody od silnika krokowego a ja nie pamiętam które to od potencjometru.
Problem rozwiązany dawno temu, wystarczyło wymienić kostkę :). ziękuję wszytskim za zaangażowanie.
Najskuteczniejszy sposób, zabezpieczenie komunikacji plus podmiana pinów w sterowniku i kostce ECU. P.S. Podmiana sterownika to przeżytek.
Kostka T16g pin nr 7
Ty chyba masz taką kostkę przy radiu ?
Sprawdź opór 2 i 3 pin ma byc od 12 do 20 omów na 3 pinie po zapłonie ma być 12 V. Częsta przyczyna spadku mocy są te czujniki.
1. Czujnik temperatury zewnetrznej 2. Czujnik braku plynu chlodzacego 3. Masa ze styku 31 przelacznika swiateł 4. Reset wskazan MFA 5. Masa – jak w pinie 3 6. Reset wskazan MFA 7. Sygnal predkosci auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegow 8. Czujnik cisnienia oleju 1.8 bara 9. Czujnik cisnienia oleju 0.3 bara 10.Syngal obrotomierza –...
Zrywaj kolego izolację i zobacz te połączenia, to jednak będzie to. Miałem kilka takich przypadków, jeden raz była winna kostka w module. A wyglądało wszystko na super sprawne.
Sprawdziłbym kostkę od stacyjki .
Czarno-żółty przewód kostki
a co musiałbym wymienić ... ten przekaźnik co podpinana jest do niego kostka ??
Ja opieram się wyłącznie na tym co ELSA podaje. Być może jest jakiś błąd. Według programu can był od 05.99 (np. w a4 B5 ta informacja się potwierdza). A twoja rozpiska kostki T20 wygląda jak od a4 B5.
Ewidentnie kostka stacyjki pracuje jak chce. Od jej sprawdzenia ewentualnej wymiany bym zaczął.
A od czego kostkę?
Sam zawór "stop" na pompie wtryskowej, bądź kostka stacyjki. Najłatwiej małą żaróweczką sprawdzić, czy jest zasilany .
Sprwdź połączenie MASY na desce rozdzielczej. Albo zaśniedziała, albo masz słaby styk masy na kostce deski.
Kostka, skrzynka, instalacja, nic więcej tam nie ma, AAZ to mechaniczna pompa.
A czy któreś z kabli były podwójne? Np. W T5 orgilnal instalacja jak ma haka to wpierw wiązka idze do haka a z haka rozdziela się na lampy, może być prosta naprawa kup miernik z funkcją pip pipppp w necie napewno znajdziesz opis kosci haka 13 pin i 6pin i łatwo Dojdziesz które kable są od czego i z kostki 13 pin zrobisz 6pin, wystarczy miernik, kontrolka...
O jakiej niespodziance mówisz? Może wystarczy tylko kostkę przeczyścić?
zobacz czy jest napiecie w kostce przy pompie.
Tylko odcięcie przewodu "ACC" od strony auta i poprowadzenie do kostki nowego, np z zapalniczki.
a nie lepiej zewrzec na instalacji albo na kostce??
proponowałbym sprawdzić stacyjkę a dokładniej mówiąc kostkę jeżeli jest wymienna, miałem dokładnie to samo w passacie styki były wypalone i przy uruchamianiu rozłączało zapłon
https://obrazki.elektroda.pl/9302529200_... Bezpiecznika nie ma, są 2 przekaźniki, jeden powiązany z czujnikiem pedału sprzęgła (nie we wszystkich samochodach), drugi sterowany z modułu komfortu, ale imo poległa kostka stacyjki
Siłownik jest podłączony pod kostkę czyli elektryczny?
Kostkę stacyjki sprawdzałeś?
No to Kolega nie ma ŻADNYCH w reflektorach, nie można tak od razu? Pociągnięcie do siebie na błysk "się nie liczy", bo to idzie prosto z plusa, inną trasą. Kostka, obluzowane wtyki, obluzowane konektory we wtykach.
kostek passat kostek światła passat kostek radio passat
silnik elektryczny łożyska migający klucz pasek rozrząd citroen
mechanika samochodowa depollution system faulty peugeot
Rozmiar gwintu anteny Wi-Fi: RP-SMA i SMA Jak zbudować projektor multimedialny DIY z podzespołów