Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
Brązowo-biały plus, czarny masa.
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
Wg. mnie te przewody jeżeli są w jednakowym kolorze i jak piszesz nie można ich zdemontować , bo element jest na stałe zanitowany , to są od immobilisera .Poszukaj , może coś znajdziesz na forum Mitsubischi.
jakaś przyczyna przepalenia musiała zaistnieć Padnięta pompa
Masz tutaj schemat.
Mam tylko takie coś,może się przyda.
Ja radzę dokładnie obejrzec kostkę pompy spustowej ( czy między kabelkami w kostce nie ma zwarcia ) .
Sprawdź napięcia na canie w kostce pompy, zainteresuj się stanem przewodów na lewej podłużnicy.
Jeśli mają chodzić w tym samym czasie, to do jednej kostki pompa cyrkulacyjna to do ciepłej wody użytkowej, pompę - to tylko elektroniczną. Co do trzeciej kondygnacji nasuwają się pytania, gdzie stoi piec.
Witam; Wartości elementów: R7 - 470k; R24 - 390k; R3 - 1k; TC1 - Z0103. Koniecznie sprawdź blokadę drzwiczek oraz kostkę pompy wylewającej. Pozdrawiam
Witam potrzebuje opisu pinow kostki pompy abs Do toyota corolla verso 2005r 2.0d
Voltage terminal 15 8.51V . Słabe zasilanie po stacyjce. Bezpieczniki w kabinie? Kostka przy pompie?
Sam fakt, że wirnik w silniku pompy się obraca, nie świadczy jeszcze o jej sprawności. W kostkę zasilającą pompę typowe sondy od miernika da się wcisnąć. Można też zdemontować moduł i sprawdzić elementy wykonawcze.
Triak uszkodzony, MAC97 można zastosować. Najpierw jednak trzeba usunąć przyczynę powstawania uszkodzenia, czyli usunąć kostkę przyłączeniową pompy, która powoduje zwarcie.
Proszę sprawdzić wszystkie kostki pomp oraz czujników czy nie są wilgotne
Problem w tym, że na dwóch przewodach są 4 ciapki, na jednym jedna, a na dwóch dwie. Znalazłem odpowiedź na angielskim forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-... Dodano po 54 Odpowiedź na forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-...
Na zdjęciu masz szarą kostkę i podpięty do niej przewód elektryczny - który pewnie zasila pompkę cyrkulacji CWU. Jeśli chcesz podpiąć dodatkową pompę za sprzęgłem to masz dwie opcje: 1) wypinasz z szarej kostki pompę cyrkulacji CWU i podpinasz tam pompę za sprzęgłem i przeprogramowujesz kod d.026 na "pompa zewnętrzna", natomiast pompę cyrkulacji możesz...
Nie mam schematu pod ręką, ale to nie ta pompa.Rezystor wstawiało się do VP37 nie VP44.Tu rezystor nic nie da. Można próbować kombinować z przepływomierzem, ale też szału nie będzie. Wyjściem, poza chipem, jest box cyfrowy wpinany między wiązkę a pompę lub dopinany bezpośrednio do elektrozaworu dawki. Czemu pompa daje za mało paliwa ?
teraz to może być pozamiatane i sterownik po wielu próbach może być zablokowany ,nigdy nie miałem problemów diagnostycznych ,dalej stawiam na brak przejścia do pompy paliwowej ,sprawdz pojedyńczo każdy kabel od kostki przy sterowniku do kostki przy pompie
Będę chciał posprawdzać kilka rzeczy w weekend. Czy odpinając kostkę pompy paliwa trzeba to robić na ściągniętej klemie z akumulatora? Czy po ponownym podłączeniu pompy wymaga ona później auto adaptacji?
rozkręciłem pompę w poszukiwaniu usterki (opis usterki moderator wywalił do kosza i kazał do warsztatu jechać) więc może się komuś przyda schemat połączeń w kostce np do awaryjnego zasilania pompy lub do testu Niebieski + pompy żółto-zielony gruby- pompy zielony wskaźnik poziomu żółto-zielony masa wskaźnika piny wskaźnika są w środku kostki
Witam. Jeśli pralka ma kilka lat to najprawdopodobniej zakończył żywot silnik pompy spustowej. Sprawdź kolego na kostce tej pompy czy jest napięcie 230V w czasie programu odpompowującego wodę. Jeśli z napięciem ok to silnik do wymiany. Pozdrawiam.
Jeśli 2001r to silnik oplowski już. Sprawdź wszystkie kostki przy pompie wtryskowej, jeśli nie są zaśniedziałe to do naprawy jest sterownik pompy wtryskowej lub ewentualnie cała pompa wtryskowa.
Witam. Krzywkę się po prostu ściąga.Z powrotem będzie pasować tylko w jednym położeniu . U mnie po wymianie triaka sterującego pompą pralka działa . Dla pewności usuń kostkę na pompie i zobacz czy silnik nie jest spalony przez wyciek .
Proszę bardzo.
Jest ładnie opisane . Obwód czujnika koła czyli sprawdzić przejście pomiędzy kostką pompy a kostką tegoż czujnika
Jak dziwnie hałasuje pompka do wymiany a nie pompuje, robiłem nie dawno taki przypadek. Może być zamiennik, kwestia kostki przyłączeniowej.
Na dzień dobry odepnij kostkę od pompy i zrób porządek z bsm tak, żebyś na kostce pompy miał napięcie. Potem dopiero sprawdzaj co jest nie tak z pompą.
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Witam.MAM PYTANIE odnośnie pompy ABS ,tzn muszę wymienić pompę z większej na mniejsza i chodzi mi czy można przerobić kostkę która ma więcej pinów na kostkę z mniejsza ilością pinów ,chodzi o fiata stilo jtd 115km .problem polega na tym ze według vin numer pompy powinien być bosch 0265231807 a jest zamontowana 265 224048 ,ale ta pompa nie pasuje do...
Kolego, zacznijmy może od pomiarów. Zapewne wydłubałeś już z auta kanapę, wiec pójdzie łatwo i przyjemnie. Od góry w tą pompę wchodzi kostka z przewodami. Dwa z nich są grubsze niż pozostałe. Odepnij kostkę od pompy, zapnij na tych grubszych kablach woltomierz, przekręć kluczyk w stacyjce i zobacz czy masz 12V czy nie. Jeżeli jest 12V, zapnij kostkę...
Przekaźnik główny i przekaźnik pompy paliwa znajduje się na jednej płytce zalanej w skrzynce bezpieczników w komorze silnika wymieniona - bez zmian zapomniałem dopisać w głównym temacie. Dziękuję za pomoc. Dodano po 5 Dziękuję za pomoc ale jak napisałem w temacie głównym brak prądu na kostce pompy paliwa po odpięciu od pompy, wiec pompę bede sprawdzał...
http://www.gosdom.com.pl/produkt/2106/pr... http://www.gosdom.com.pl/produkt/2101/pr...
ok, sprawdzę to dzisiaj. Z tego co widzę to są 3 piny na kostce pompy. Jaka i na których pinach powinna być prawidłowa wartość? Dziękuję za pomoc !
Przekaźnik pompy paliwa nie aktywny. Parametry przy włączonym zapłonie czy przy kręceniu rozrusznikiem? W benzyniaku to podstawa 1 ciśnienie paliwa 2. Ciśnienie sprężania 3. Układ zapłonowy 4. Lewe powietrze Ja od tego zaczynam i zawsze na któryś z tych punktów się kończy
Można podpiąć i powinna być podpięta do szarej kostki w kotle i w d.26 ustawione na pompa zewnętrzna. Z tym że być może ta kostka jest już wykorzystana do sterownia pompą cyrkulacji CWU
Też myślałem o takim koszu ale żeby utopić go w studni fi1000mm i głębokiści 4m w której co jakiś czas wymienia się woda (z drenażu ław ).Zawsze to jakaś rezerwa dla DZ a przy roztopach to już pełna regeneracja bo wody jest sporo.Szkoda że nie pomyślałem o położeniu przepustów pod kostką .
Więc zasadę działania znasz, szukaj przyczyny. Najprawdopodobniej do naprawy styki na złączu kabiny a wiązka ramy, lub kostka pompy na silniku. Naprawdę to musi być solidne połączenie, inaczej nici z odpalenia. A jak zachowuje się kontrolka EDC?
http://obrazki.elektroda.pl/8634010200_1... Paliwo wycieka dokładnie spod tej kostki przykręconej na imbusy . Moje pytanie związane z tym : dam radę zrobić to sam w warunkach garażowych ? Macie może jakieś pomysły jak to zabezpieczyć ? A jeśli nie to jaki bedzie koszt naprawy ?
Kostka pomp wtrysków na głowicy do sprawdzenia czy nie nasiąkła wodą za bardzo.
Witam Mam problem z zwtyczka na grzałce - podczas odłączania "wysunęły" się przewody z wtyczki ze zdjęcia poniżej. Czy ktoś może podpowiedzieć jaka jest ich kolejnośc względem wtyczki wpiętej do programatora (tam są wpięte na 4,5,6)- niestety wszystkie są szare :(. https://obrazki.elektroda.pl/6345514300_... Witam, mialem ten sam problem,...
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Około tygodnia wstecz wymieniałem pompę ABS z identycznego powodu. No ale na początek trzeba posprawdzać przejście na przewodach między kostką czujnika a kostką pompy ABS . I to wszystko da odpowiedź.
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Na kostce przy pompie paliwa są dziwne napięcia 12v,7,5v.Pomocy:!: to znaczy które jest dziwne? nie widzę tam nic dziwnego
Witam i proszę o pomoc. Po przekręceniu zapłonu nie słychać pompy paliwa,pompa została podpięta na krótko i na krotko chodzi, napięcie w kostce od pompy wynosi 5v a nie 12v :/ Bezpieczniki sprawdzone, auto nie posiada wyłącznika wstrząsowego. Znajomy polecił sprawdzić przekaźnik pompy który powinien znajdować się pod Ecu a go tam nie ma ;/ Prosze o...
Zdarzały się wypalenia kostki silnika pompy wylewającej (ciekło z góry po zbiorniku..). Sprawdź. Na programatorze mogą być powypalane ścieżki (polutuj- mostki przewodowe). Brak poboru wody (brak zasilania elektrozaworu) może być również związany z zapchanym układem hydrostatu- "pełny". Jak tak- do czyszczenia. Pozdrawiam.
witam miałem podobny problem,identyczne objawy spowodowane były spaleniem przewodu w kostce pompy wody(czasem wyciągam z pompy różności ,monety itp),po wymianie kostki działa bez problemów.
no ok, ale nie chcę już wydłubywać tej kostki z pompy - czy tak jak to oznaczyłem jest OK czy odwrotnie?
Jeżeli się nie mylę, to na pompie ABS, pod maską, obok silnika...
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Kanapa rozebrana. Brak napięcia na kostce od pompy po przekręceniu stacyjki.
Dałeś takie zdjęcia że nie widać dobrze drugiej strony kostki, podłącz do białych.
Odchyl kanapę, odkręć dekiel i dojdziesz do kostki pompy. Sprawdź, czy masz tam prąd (żarówką) - te grubsze przewody.
A może po prostu brakuje jej połączenia z masą i stąd napięcie na obudowie ?
Sama się nie ukręciła :D Śruba przewodu oleju się to nazywa - 8200575798 lub 7700114936. Wężyk pod kostką idzie do pompy, ten na samym dole idzie do turbo.
To są kostki serwisowe. Czarna do włączenia pompy, niebieska to sygnał prędkości obrotowej, a brązowa do ustawiania wstępnego KWZ. Te kostki nie powinny być wpięte w żadne inne, tylko "zaślepione". Aby uruchomić pompę paliwa, należy do czarnej kostki podać +12V - zwykłym przewodem, bezpośrednio z akumulatora. A te pokazane przewody na obrazku są w moim...
Tu jest dobre zdjęcie: http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtop... mam pytanko nie zwróciłem uwagi jam ma być połączona kostka do pompy (nie spodziewałem się że można ją podłączyć w dwie strony) od zmywarki mam Żółty/2x fiolet a ad pompy BIAŁY/brązowy? A jaka różnica jest dla prądu zmiennego jakim kolorem płynie :D ?
Może ktoś z posiadaczy Astry miałby chwilę, żeby zmierzyć napięcia przy uruchomionym silniku? Pompa TRW JER100. Wystarczy odpiąć kostkę od pompy i zmierzyć napięcia na pinach względem masy. To jest taka 3-pinowa kostka umiejscowiona jak poniżej https://obrazki.elektroda.pl/8635894100_...
Bezpieczniki są w skrzynce pod maską silnika. Przy okazji - w tylnej lewej lampie jest kostka pompy paliwa.
Te same objawy, uporałem się: 1. kostka szyny paliwa, 2. kostka wysokiego ciśnienia, 3. kostka pompy waku. Ogólnie proponuję po odpinać wszelkie dostępne kostki, posprawdzać piny. Kontakt sporej dobrej marki jest tańszy niż naprawa wtrysków. U mnie pomogło, ale nieregularny stukot sugerował przycinanie wtrysków, co miało miejsce, gdy prąd zabierał...
Dzięki za pomysł, sprawdzę. Istnieje gdzieś jakiś schemat kostki od pompy ABS?
Podłączyłem do rozpiętej kostki przy pompie grzałkę i chodzi, ale nie grzeje wody.
Dziękuję za podpowiedzi. Bezpieczniki sprawdziłem, w sumie to nawet nie wiedziałem ze tam są. One wyglądają jak nowe. Absolutnie nic się z nimi nie dzieje. Jednak teraz już wiem który to kabel idzie do pompy więc rano jak mi się zapali kontrolka to zrobię pomiar napięcia na nim. Jeśli będzie dobre to znaczy że coś może być w kostce pompy na drugim końcu...
Dwa grubsze zasilanie, a te cieńsze to poziom paliwa, sprawdź czy kostka nie zgniłą.
druga kostka to 2xcan i +15
Kostkę pompy mogło zalać.
Nie wiem czy kupić nowy czy można naprawić Można to naprawić ale musi to zrobić ktoś kto ma minimum pojęcia o tym. Prawdopodobnie uszkodzony jest przekaźnik od pompy. Z opisu wynika że procesor "żyje". Wystarczy po wyjściach na kostce do pompy odszukać który przekaźnik odpowiada z jej pracę i zmierzyć czy prąd do niego dochodzi i z niego wychodzi na...
Jeżeli będziesz miał zużyty silnik pompy to powinien pasować ten: https://gosdom.com.pl/produkt/silnik-pom... By się upewnić dodaj zdjęcie tabliczki znamionowej pralki. Włóż wąż odpływowy do toalety lub wiadra i zobacz czy pompa w ogóle tłoczy wodę i opróżnia zbiornik pralki.
Może wymień styki przy kostce od pompy? Sprawdź czy wężyk od hydrostatu się nie zsuwa lib czy nie jest zaluźny
Masz na kostce pompy dwa grubsze przewody - podłącz do nich żarówkę (H4 na przykład) przekręć zapłon i zobacz czy się zaświeci.
Dzisiaj taki przypadek : po włączeniu, gdy pralka zaczęła pobierać wodę , zadziałała różnicówka. Wypiąłem więc kostkę zasilającą silnik pompy i różnicówki nie wyrzuca , silnik po wyjęciu jest ok.(podłączyłem go i pracuje ) Moje pytanie do kolegów : Co może powodować wyrzucanie różnicówki ? do silnika nie dochodzi przewód ochronny. Podłącz silnik, z...
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Jeśli faktycznie pompa jest nowa jak zapewnia sprzedający to bierz pompę, (tylko sprawdź czy masz takie same wyjścia pod kostkę zasilającą) Oczywiście prościej będzie wymienić całą pompę bez bawienia się w demontaż i montaż ;)
Spróbuj tak . Otwieranie - szary przewód w małej kostce pompy , podłącz zamiast oryginalnej masy w zamku klapy.
Tak jak na załączonym przez kolegę schemacie... dokladnie do kostki sterownika zamontowanego na pompie ABS ESP... Odpiąć kostke zobaczyc czy juz nie jest "zielono" jeśli ok to miernik sprawdzic ciągłość przewodów oraz brak zwarcia jeśli ok to sterownik.... Powodzonka
w miejsce kostki pompy paliwa przy zbiorniku podłącz żarówkę i to najlepiej H4, pomiar woltomierzem jest nie miarodajny bo ugnity gdzieś kabel bez obciążenia będzie przewodzić a podłączysz pompę/żarówkę i napięcie zniknie. Jak żarówka zaświeci podczas kręcenia to masz uszkodzoną pompę albo kabelki w środku zbiornika od kostki do pompy. Pompę wyjąć bardzo...
Teraz zobaczyłem że termostat jest kostką podłączony do pompy a pompa do zasilacza myślę że bezpośrednie podłączenie pompy bez termostatu rozwiązało by problem Gdzie ty widzisz pompę? To pudełko na rurze powrotu to elektrozawór. Układ zapewne prosto można oszukać - po prostu zabierz mu zasilanie w stanie w którym zawór jest otwarty tak jak chcesz,...
Nie rozwiazalem
Może złe kodowanie pompy jak została zamontowana inna,może pin się zagiął przy wkładaniu kostki ,albo uszkodzony sterownik,przyczyn może być kilka,który rok tego auta?
Witam wszystkich, tema rozwiązany. Uwalony był kabelek przy kostce pompy CR. Po wymianie kostki i zlutowaniu połączeń kabelków Laguna śmiga aż milo :-) Dziękuję wszystkim za wskazówki, które pomogły mi amatorowi ,bez wizyty w warsztacie, bez podłączania CLIP-a i innych cudów naprawić samemu auto . Pozdrawiam serdecznie. Dodano po 1 Złamany kabelek przy...
dobrze czy może to być jakiś problem ze sterownikiem a pompa jest ok? Miernik do ręki i sprawdzić w kostce pompy --L-Pe i N -Pe. napisz wynik.
Sprawdź elementy sterujące złączem Dp2 programatora oraz kostkę pompy pewnie była zalana i spowodowała przepięcie.Ten temat już był użyj funkcji szukaj
Sam zawór "stop" na pompie wtryskowej, bądź kostka stacyjki. Najłatwiej małą żaróweczką sprawdzić, czy jest zasilany .
Do sprawdzenia albo od razu do wymiany jest kostka stacyjki. Zobacz czy jest zasilanie na pompie gdy przekręcisz na zapłon (zapalone kontrolki). Jak jest to daj mu kabelkiem plusa z akumulatora na rozrusznik (auto na luzie rzecz jasna) i zobacz czy zapali. Jak zapali to kostka do wymiany. Wszystko. Albo zaworek w pompie się wiesza (o ile można to tak...
Cześć, Mam problem ze swoim Masterem III 2013r. 150km, pojawiły się dwa błędy DTC142536 oraz DTC242536 z tym że ten pierwszy czasami wyskakuje jako nie aktywny po czym pwraca ponownie po kilku sekundach. Sprawdziłem przejścia do kontrolera silnika z wtyczek pomp i są, przejścia do bezpiecznika 15A w skrzynce komory silnika i też są, wyczyściłem bezpiecznik,...
odłącz kostki od pompy i wsadź dobry bezpiecznik, jak się nie spali to podłącz pompę, jak się spali no to pompa robi zwarcie, proste :)
w masterach 3 jest elektryczna pompa w baku, także radził bym przyjrzeć się kostce pompy paliwa w baku bo tak się często styki wypalają no chyba że tu chodzi o mastera 2 po lifcie a nie o trójkę
Blat 2x t20 Panel 3x t20 Front-obejma-kostka blokady-2x t20 kolo pompy - 2x t20 pod panelem-3x5.5mm od spodu.
Założyłem już kilka przekaźników do tych pomp i działają bez żadnego problemu (cewka niebieski-masa, styki czerwone kable, brązowe spinasz ze sobą). Kostka 3 pinowa, to czujnik obrotów pompy, pozostawiasz nie podłączone
Poszukaj które przewody z wiązki kablowej idą do złącza ( 2 ) - kostki - silnika.
Witam Do sprawdzenia kąt wtrysku, kostka stacyjki, zawór na pompie . Inspekcje które pojawiają się na szafie nie mają nic wspólnego z usterką . Pzdr
Tak jak pisałem kostki sprawdzałem a sterownik pompy podmieniłem na inny i dalej brak komunikacji sprawdzałem również prąd na kostce pompy ABS mam + na dwóch pinach dużych od prawej strony i dwa - na pinach z lewej Jeśli posiada ktoś schemat tej kostki od sterownika pompy bardzo bym prosił o podesłanie
zobacz czy jest napiecie w kostce przy pompie.
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
witam.gdzie dostane kostki do Audi A3 do pompy centralnego zamka mam małe rozeznanie z tematem a wielki problem:)
Dobierz się do pompy i zobacz po ile masz przewodów w każdej kostce. Różnica pomiędzy TRW a Koyo to ilość pinów na pierwszej kostce - są wersje z 3 przewodami bądź 4.
Koledzy wiecie może jak najłatwiej dojść do kostki zasilającej pompe abs? Dodam że Fabia z 2001 r Fabia 1.9 tdi
Pierścień magnetyczny. A żeby sprawdzić (przedzwonić) przewody to muszę wiedzieć, który i pinami na kostce pompy się kończą.
kostek pompa paliwo kostek pompa wtryskowy kostek pompa paliwo lanos
żelazko pokrętło logitech wzmacniacz uszkodzony turbinka junkers
podłącznie awaryjne budynku elektryk kombajn
SH3208 LED Driver: Features and Troubleshooting Problemy hydrauliczne w systemach domowych i przemysłowych Palfinger