Brązowo-biały plus, czarny masa.
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
jakaś przyczyna przepalenia musiała zaistnieć Padnięta pompa
pacjent to Suzuki Grand Vitara rok 2002 poj 2.0 diesel . Po włożeniu klucza do stacyjki słychać jak pompa paliwa podaje paliwo . Kręcenie rozrusznikiem , autko odpala . Po ok 30 sek max ok 10 min autko gaśnie jakby wyłączone z kluczyka . Ponowne włączenie klucza pompy nie słychać , kilka razy włączany zapłon pompa zaskakuje i podaje paliwo . Odpalanie...
Witam. W trakcie jazdy zapaliła mi się bursztynowa lampka kontrolna układu elektronicznego sterowania silnikiem. Poczułem spadek mocy i "szarpnięcia" (tak jak by się paliwo skończyło). Na biegu jałowym wszedł już w 1500 obr./min. Doczytałem się w instrukcji, że: ----------------------------------------... "W przypadku...
Witam! Mam problem ponieważ "paliwo z zapasów" zniszczyło mi pompe i wtryski. Ciśnienie rail na pompie było 109 przy zadanym 337, wymieniłem pompe i wtryski, wyczyścilem bak i układ paliwowy, pompa i wtryski od rozbitka, silnik pracował idealnie, 30 tys przebiegu, założyłem do mojego peugeota i nie odpala, odpowietrzyłem układ na tyle na ile się dało...
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Będę chciał posprawdzać kilka rzeczy w weekend. Czy odpinając kostkę pompy paliwa trzeba to robić na ściągniętej klemie z akumulatora? Czy po ponownym podłączeniu pompy wymaga ona później auto adaptacji?
Problem w tym, że na dwóch przewodach są 4 ciapki, na jednym jedna, a na dwóch dwie. Znalazłem odpowiedź na angielskim forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-... Dodano po 54 Odpowiedź na forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-...
Ale rozrusznik kręci, na kostkach pompy paliwa pojawiają się szczątkowe napięcia 3-5V
rozkręciłem pompę w poszukiwaniu usterki (opis usterki moderator wywalił do kosza i kazał do warsztatu jechać) więc może się komuś przyda schemat połączeń w kostce np do awaryjnego zasilania pompy lub do testu Niebieski + pompy żółto-zielony gruby- pompy zielony wskaźnik poziomu żółto-zielony masa wskaźnika piny wskaźnika są w środku kostki
Przekaźnik główny i przekaźnik pompy paliwa znajduje się na jednej płytce zalanej w skrzynce bezpieczników w komorze silnika wymieniona - bez zmian zapomniałem dopisać w głównym temacie. Dziękuję za pomoc. Dodano po 5 Dziękuję za pomoc ale jak napisałem w temacie głównym brak prądu na kostce pompy paliwa po odpięciu od pompy, wiec pompę bede sprawdzał...
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Witam,męcze się już tydzień z lanosem.Podczas jazdy zgasł silnik i do tej pory cisza.Pompa paliwa sprawna,bezpieczniki dobre ,przekaźniki działają.Na kostce przy pompie paliwa są dziwne napięcia 12v,7,5v.Pomocy:!:
Witam i proszę o pomoc. Po przekręceniu zapłonu nie słychać pompy paliwa,pompa została podpięta na krótko i na krotko chodzi, napięcie w kostce od pompy wynosi 5v a nie 12v :/ Bezpieczniki sprawdzone, auto nie posiada wyłącznika wstrząsowego. Znajomy polecił sprawdzić przekaźnik pompy który powinien znajdować się pod Ecu a go tam nie ma ;/ Prosze o...
A kostkę stacyjki kolega sprawdzał?
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
kolego nic nie wyciągaj tylko sprawdzić trzeba ciągłość przewodów do pompy paliwa ,jak otworzysz boczek od strony kierowcy to tam idzie cała wiązka elektryczna i pneumatyczna na samym zakręcie jest kostka dwu pinowa z przewodami czarnym i szarym ,jest to przewód do pompy paliwa ,kostka też ma kolor szary ,na bank jest zjedzona ,cała operacja to uciąć...
Dwa grubsze zasilanie, a te cieńsze to poziom paliwa, sprawdź czy kostka nie zgniłą.
Bezpieczniki są w skrzynce pod maską silnika. Przy okazji - w tylnej lewej lampie jest kostka pompy paliwa.
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
To są kostki serwisowe. Czarna do włączenia pompy, niebieska to sygnał prędkości obrotowej, a brązowa do ustawiania wstępnego KWZ. Te kostki nie powinny być wpięte w żadne inne, tylko "zaślepione". Aby uruchomić pompę paliwa, należy do czarnej kostki podać +12V - zwykłym przewodem, bezpośrednio z akumulatora. A te pokazane przewody na obrazku są w moim...
To odkręcasz plasikowy boczek na lewym słupku, dostajesz się do kostki łączącej wiązkę przednią z tylną i wyciągasz pin z kostki. Albo przecinasz kablel.
Najpierw trzeba by sprawdzić kostkę stacyjki.
Trzeba sprawdzić przejście pompy paliwa (w kostce przy sterowniku), silnika dmuchawy, czujników temp. na piecu (ciut powyżej 1 kilooma) , oraz czy jest plus zasilający oraz plus włączający. Domniemam, iż jest to ogrzewanie Eberspacher D3LC.
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Tak i po chwili gaśnie, dodam że jak odłączyłem kostkę od pompy paliwa i dałem na zapłon to kontrolka grzania świec mrugała. Jeszcze jedna ważna rzecz : Prąd najpierw idzie na przekaźnik czy bezpiecznik ?
w masterach 3 jest elektryczna pompa w baku, także radził bym przyjrzeć się kostce pompy paliwa w baku bo tak się często styki wypalają no chyba że tu chodzi o mastera 2 po lifcie a nie o trójkę
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
Wszystko fajnie, tylko po wyciągnięciu przekaźnika/bezpiecznika i ponownym włożeniu samochód normalnie pali przez pare dni. To samo dzieje sie przy rozpięciu i przypięciu kostki przy pompie paliwa. Chociaż nie zawsze te sposoby działają.
Przekaźnik pompy albo jak zwykle kostka stacyjki
Znalzłem schemat mi potrzeby
Bartek J ma rację, przekaznik pompy zasila również wtryski/+/. Pomierz po włączeniu kluczyka czy masz napięcie na wtryskach, ale mierz nie miernikiem tylko żarówką ,najmniej 5W , a masę bierz z silnika, tak samo z kostką pompy paliwa. Przekaznik główny sterowany jest masą z komputera pin nr.49 , a pompy pin 54.
w miejsce kostki pompy paliwa przy zbiorniku podłącz żarówkę i to najlepiej H4, pomiar woltomierzem jest nie miarodajny bo ugnity gdzieś kabel bez obciążenia będzie przewodzić a podłączysz pompę/żarówkę i napięcie zniknie. Jak żarówka zaświeci podczas kręcenia to masz uszkodzoną pompę albo kabelki w środku zbiornika od kostki do pompy. Pompę wyjąć bardzo...
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
Zielona w obudowie termostatu to czujnik temperatury, przy uszkodzonym samochód by odpalał. Ta wtyczka niżej może być od czujnika położenia wału. Bez niej komputer nie odczytuje kiedy ma być iskra. Sprawdź czy dobrze została podpięta. Paliwo jest Ale w zbiorniku czy pompa podaje paliwo do wtrysków? Bo masz jeszcze czerwony przycisk na lewym kielichu...
Witam. Posiadam Passata B5 FL 2.0 ALT 130 KM 2003 r. Mam problem z odpaleniem auta. Auto kręci, ale nie odpala. Nie słychać pompki, gdy na zapłonie, wcześniej było buczenie, tak zwane dopompowywanie. Sprawdziłem napięcie na kostce zasilania pompy paliwa w baku. I tu się zdziwiłem, bo zasilanie było w przedziale 3/4 V. Z tego, co wiem, zasilanie powinno...
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
A co z 12V? Masz 12 v na cewce jak krecisz? Tam czesto leciala kostka pod stacyjka.
Pod pokrywą silnika z prawej strony bezpiecznik F2 - 15A. Do sprawdzenia wyłącznik bezwładnościowy - bezpieczeństwa pompy paliwa ( wystarczy wcisnąć ) i przekaźnik pompy ( potrafią się wytopić styki w kostce).
Jak masz elektryczną pompę paliwa, to odepnij kostkę, albo wyciągnij bezpiecznik.
A ja bym dokladnie sprawdził wszystkie połączenia i przewody we wiązce, miałem podobne zdarzenie i skoro mówisz, że pompa, alarm, przekaźniki itp. ok, to przerwa musi być w kostce albo na przewodzie inaczej powinno gadać. Miłego szukania :D
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
Pewnie fabryczny alarm odcina pompę paliwa. Fabryczne alarmy w tych autach nie odcinają pompy tylko dokładańce
Siemka, robiłem swapa w Golfie 4 z 1.6 AKL na 2.3 VR5 AGZ. Wszystko się udało, tylko nie działa pompa paliwa. Pompa została z 1.6, wszystkie kostki wpięte. Z góry dzięki.
Najskuteczniejszy sposób, zabezpieczenie komunikacji plus podmiana pinów w sterowniku i kostce ECU. P.S. Podmiana sterownika to przeżytek.
Odpinam kostkę od pompy paliwa i objaw taki sam jak auto nie chciało odpalać w trasie.gasnie po 2 sek i wyje chyba pompa wspomagania do momentu wyłączenia zapłonu i tyle
Może kostka w stacyjce się wypaliła i odcina 15 w pozycji włączenia rozrusznika
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Mały update. https://obrazki.elektroda.pl/1389830000_... https://obrazki.elektroda.pl/6556466000_... W oleju wciąż benzyna 😵💫 Cos mi się wydaje, ze będzie pompa paliwa. Ta kostka idzie do pompy paliwa jest cała ubrudzona w oleju.
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika F2 i napiecia na nim. Dodano po 5 Zasilanie na pompe wychodzi z pinu 11 szarej kostki.
Znalazłem, do pompy paliwa podpięty był dodatkowy kabelek zasilany z radia puszczony przez tunel. Widocznie kiedyś komuś przestała działać i jakiś magik wymyślił coś takiego. Problem zrobił się kiedy obie wiązki zaczęły działać jednocześnie i przekaźnik dostawał podtrzymanie, a pierwotnym problemem okazała się kostka wiązki pompy paliwa na tylnej belce...
Witam dołączam się do pytania kolegi ,taka sama sytuacja ,wymianilem pompę paliwa, filtr ,kostkę pod kanapa ,i zacza chodzić normalnie tzn palić za każdym razem ale trwało to 3 tygodnie aż znowu przestał zapalać jak trochę nim pojeździłem , ktoś pomoże
Ale jak się pozbyć tego piep... powietrza ? odpowietrzanie nic nie daje, chodził na plaku kilka minut i nadal to samo. diagnostyka zrobiona błąd czujnika stop błąd czujnika temperatury reszta ok. próbu odpowietrzenia nic nie dały, nadal paliwo tylko w 1 i 4 przewodzie paliwowym. Na PLAKU chodzi ale wtryski sie nie otwierają więc chyba juz tylko pompa...
Witam :( mam duży problem jak dla mnie... czytałam wszystkie porady i... nie wiem co dalej :( sprawdziłam wszystkie bezpieczniki są ok. Tylko z tą żarówką gdy sprawdzam kostkę przy pompie paliwa, jest tak że przekręcam kluczyk w stacyjce chwile świeci i gaśnie... :( co może być przyczyną ?? nie wiem gdzie mam szukać ...Proszę o pomoc
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i styki na kostce którą rozłączyłeś. Check się oświeca?
Mam teraz inny problem. Nie działa ogrzewanie postojowe. Na zegarze-sterowniku po wciśnięciu przycisku >direct start< po krótkiej chwili pojawia się napis E40. Ustaliłem, że ten błąd oznacza zwarcie w obwodzie pompy paliwa. Gdzieś wyczytałem, że należy sprawdzić przewody z przodu kabiny, że obok sterownika hamulców jest jakaś wtyczka lubiąca...
Bezpiecznik na miejsce, następnie zdejmij kostkę z pompy paliwa. Jeżeli bezpiecznik ocaleje to masz uszkodzoną pompę paliwa, którą dla pewności możesz podłczyć przez amperomierz. Jak bezpiecznik się spali to masz problem z kabelkami.
Złośliwości nie są tu potrzebne. Kolory to Gr - szary Sb - błękitny W - biały P - różowy Tak jak pisałem wcześniej warto najpierw zobaczyć interfejsem czy sterownik silnika widzi poziom paliwa, wtedy będzie można zawęzić gdzie jest problem. Bo wskaźnik paliwa dostaje sygnał dopiero po przefiltrowaniu go przez sterownik silnika. Możesz też sprawdzić...
Pin 11 szarej kostki 16-pinowej, bezp. F2 - o ile jest to M59 z silnikiem TU5JP4. Na przyszlozc - zaczynaj od VIN-u.
witam problem jak w temacie , brak napiecia na kostce przy pompie paliwa , bezpieczniki całe , auto przyjechało i juz nie odpaliło , ma ktos pomysł co sie stało?
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
Witam, problem dotyczy auta Renault Clio 2 z 2007r., silnik 1.2 b 58km. Auto zawsze odpalało od "strzała' nawet gdy stało całą zimę. Wieczorem żona odstawiła auto na miejsce a rano już nie odpalił. Rozrusznik kręci bez problemu ale auto nie zapala, nie chce nawet troszeczkę załapać. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu nie zawsze (raz na 3 próby...
Co może być przyczyną? Jeżeli napięcie dla pompy wychodzi ze skrzynki bezpiecznikowej, to możliwe są chyba tylko 2 opcje; 1. Uszkodzony przewód, lub kostka na zbiorniku, 2. Uszkodzona pompa.
tu masz po kolei piny na kostce X1 w webasto termo top C 1 Timer lub telestart 2 Diagnostyka 3 Czujnik temperatury zewnętrznej (termo-włącznik) 4 Wentylator w kabinie 5 Przełącznik Lato/zima 6 Pompa paliwa mam nadzieję że z testerem podpinałeś się bezpośrednio pod złącze diagnostyczne przy agregacie.Cos Ci brakuje kabli w tej kostce(pin nr3)
Na dzień dobry odepnij kostkę od pompy i zrób porządek z bsm tak, żebyś na kostce pompy miał napięcie. Potem dopiero sprawdzaj co jest nie tak z pompą.
Witam mam problem z autkiem a mianowicie po przekręceniu zapłonu nie słychać nabijania czy dobijania paliwa.Sprawdziłem bezpieczniki napięciowe, przeczyściłem je napsikałem con takt sprejem.Przekaźniki również wyjąłem i przeczyściłem i chyba są sprawne bo słychać że działają.Na przekręconym zapłonie sprawdziłem napięcie na kostce od pompy paliwa i jest...
Wyciagalem pompe paliwa i sprawdzalem miernikiem czy prad dochodzi tam i ani w pompie na plusie ani w kostce pradu nie ma... Tam ma być napięcie tylko przez chwilę od włączenia zapłonu, stale jest podczas kręcenia rozrusznikiem i przy uruchomionym silniku. Alarm byl wycinany rok wczesniej niz to sie dziac zaczelo Może było licho zrobione i wytrzymało...
Pisałem Ci, że złącze jest koło tylnej prawej lampy. Jest tam kostka do pompy, którą można rozłączyć. W tej kostce są przewody do pompy i do czujnika paliwa, do pompy grube, do czujnika cienkie. Jest tam tylko jedna kostka. Pozdrawiam.
Witam. Posiada ktoś schemat elektryczny pompy. Najlepiej który pin jest od czego w kostce. Pompa podaje za mało paliwa, chce wstawić mały opornik między przewody od nastawnika.
Ja mam to samo. I filtr paliwa wymieniony, ale po 2 miesiącach to samo. W serwisie (niezłym) mówili coś o jakiejś kostce przy pompie paliwa. Dodano po 2 Chyba, że znowu się filtr zabił.
Zasilanie na pompę paliwa idzie z BSM pod maską.
Witajcie. Piszę do Was, bo mam nadzieję, że będziecie mi mogli pomóc Do sedna. Mam citroena xantię 2.0 95r wersja hatchback I. W niedzielę mój tata odpalił go na 20 sekund, po czym auto zgasło i koniec - nie dało się go zapalić, nie słychać, żeby w pompie paliwa robiło się ciśnienie które umożliwi zapłon Po wnikliwej analizie przedstawię Wam jak się...
nie może nigdzie waha cieknąć bo Ci się to zapali i tyle będziesz miał z seja, pozatym jak cieknie to może z regulatora i się leje przepustnicą do cylindrów bo to aby z góry spływa i jak ma się zapalić jak tam w cylindrach już jezioro masz? weź odłącz kostkę pompy paliwa, wykręć świece i pojudłaj ze 20sek żeby wydmuchać wszystko co się nazbierało z...
Witam, krótko na temat pali na 3 gary po odpaleniu wychodzę otwieram maskę odpinam 3 cylinder kostkę, wpinam ją ponownie pali na 4, czasami w trasie wypadnie zapłon robię tak samo i działa, samochód ma 230 tysięcy na liczniku, ja nie mam pojęcia po wymianie świec zaczął prykać sobie tak leciutko bez zmian w obrotomierzu. Czy może ECU ma problem czy,...
mam problem: nissan nie chce odpalić i pompa nie podaje paliwa na wtryski. Prąd w kostce do pompy dochodzi . koledzy pomóżcie proszę was.
Przewód biało-czarny przy kostce idącej do pompy paliwa. Odcina elektrozawór.
On ma pompę paliwa w zbiorniku ? Sprawdz kostki na sterowniku i jakie widzi obroty silnika podczas krecenia ?
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
pompa sama nie pracuje musi być podane napięcie a jeżeli nie ma napięcia bezpieczniki są dobre Dodano po 4 czy pompa jest zasilana przez przekaźnik https://allegro.pl/oferta/przekaznik-pom... Popatrz uwaznie na opis w/w przekaznika pompy paliwa. Cytuje " 106 silniki: 1.1, 1.4, 1.6 16V 206 silniki: 1.1, 1.4,...
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
da się to jakoś samemu zrobić czy trzeba do elekromechanika?
a cholera wie co tam ktoś z tym kiedyś robił, jak ja kupiłem to było wszystko do poprawiania razem z ramą i budą którą musiałem też pospawać, ale już wszystko co istotne to działa :) na benzynie w ogóle nie chodziła (dziurawy bak, spalona kostka pompy paliwa + zapchane 2 wtryski i uszkodzony czujnik temperatury płynu) automat nie redukował biegów (to...
Sprawdz kostkę w stacyjce.
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47... Twojego dokładnie nie ma, ale może pomoże w rozszyfrowaniu zagadki. Niektóre challenger'y miały dwupinowe złącze z prawej strony dużej kostki. W innych był tylko przewód do sterowania przekaźnikiem o ile pamiętam różowy.
1) Jeden kabelek więcej we wstrząsowym to pewnie tzw Pre-alarm i mozesz go olać, jak podlączyć,to prostę wiesz jak działa dioda? wyseparuj wyjścia i juz. 2) Nie mam pojęcia 3) Jeśli w bagażniku odkręcisz dekielek pompy to zobaczysz tzw wejscie ssanka pompy,bedziesz miał tam kostkę zasilającą między innymi pompe paliwa. Golf powinien mieć pompowanie...
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie nie mogłem zlokalizować tej kostki w Vivaro B. Orientuje się Pan, czy te błędy w Vivaro B również dotyczą grzałek? Car Scanner pokazuje mi, że dotyczą one zbyt niskiego lub zbyt wysokiego napięcia na obwodzie pompy paliwa 🤨
Na mojej wtyczkę jest napięcie na przewodzie czerwonym 24v a na czerwono białym 0.03v jest to środkowy pin w kostce naj grubszy.
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
Na srodkowy pin kostki czujnika hala podaj mase przez kontrolke impulsywnie. Wraz z podawaniem tam masy powinna pojawiac sie iskra oraz startowac pompa paliwa. Dodano po 1 98% uszkodzenie czujnika hala
Przejrzyj wiązkę, u dołu lewego przedniego masz kostki, czasem ulegają biodegradacji.
Przyczyna niesprawnej centralki gazu przypadkowo była inna, winna jest jednak pompa paliwa, na kostce pompy pojawia się napięcie na 2sek. - pompa milczy. Po wyjęciu i podłączeniu do 12V - cisza. Pompa siadła. Dziękuję za wcześniejsze sugestie
Pompa pracuje prawidłowo, po przekręceniu na zapłon chwilę nabija i gaśnie, przy kręceniu pracuje ciągle, ale przy kręceniu nie daje 12v na cewkę. Przy zapodaniu 12v w kabel przy kostce cewki pompa paliwa chodzi non stop, ale i tak nie odpala przy takiej konfiguracji. Podmieniony przekaźnik pod kompem, to nie to.
Te same objawy, uporałem się: 1. kostka szyny paliwa, 2. kostka wysokiego ciśnienia, 3. kostka pompy waku. Ogólnie proponuję po odpinać wszelkie dostępne kostki, posprawdzać piny. Kontakt sporej dobrej marki jest tańszy niż naprawa wtrysków. U mnie pomogło, ale nieregularny stukot sugerował przycinanie wtrysków, co miało miejsce, gdy prąd zabierał...
Nic to nie da, grzeje się kostka. Trzeba przewody przylutować bezpośrednio, z pominięciem kostki.
już wszystko sie wyjaśniło i autko znów działa. Problem powstał w instalacji, rozłączyła sie kostka w okolicach pompy paliwa. Koszt naprawy 200zł
kostek pompa paliwo lanos kostek paliwo kostek pompa
canon drukować czarny zapamiętaj wyświetlac agregat prądotwórczy pompa wtryskowa
Medion Akoya – sterowniki panelu dotykowego w Ubuntu 24.04: obsługa ELAN, Goodix, Silead, ITE Problem z parowaniem pilota z telewizorem Xiaomi