Brązowo-biały plus, czarny masa.
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
jakaś przyczyna przepalenia musiała zaistnieć Padnięta pompa
Problem w tym, że na dwóch przewodach są 4 ciapki, na jednym jedna, a na dwóch dwie. Znalazłem odpowiedź na angielskim forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-... Dodano po 54 Odpowiedź na forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-...
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
rozkręciłem pompę w poszukiwaniu usterki (opis usterki moderator wywalił do kosza i kazał do warsztatu jechać) więc może się komuś przyda schemat połączeń w kostce np do awaryjnego zasilania pompy lub do testu Niebieski + pompy żółto-zielony gruby- pompy zielony wskaźnik poziomu żółto-zielony masa wskaźnika piny wskaźnika są w środku kostki
Będę chciał posprawdzać kilka rzeczy w weekend. Czy odpinając kostkę pompy paliwa trzeba to robić na ściągniętej klemie z akumulatora? Czy po ponownym podłączeniu pompy wymaga ona później auto adaptacji?
Poziom 17 a taka bystra odpowiedz.DZIĘKI panie misiugogo68 napięcia są ale ta pompa sterowana przypadkowo sterowana jest masą. Jest tam ta masa? czy nie ma ? na takim grubym czarnym przewodzie obok tego zasilania 12 V ? masa wyzwalana przez sterownik. pzdr. EDIT: a tak w ogóle to co z nim jest nie tak? jak pompa paliwa sprawna to znaczy że albo nie...
A skąd ci się pompa wzięła w 1Y co? Przecież to zwykły klekot. Do sprawdzenia trzy rzeczy jak paliwo dochodzi. Zasilanie ecm,kostka stacyjki,zasilanie zaworu na pompie. Narzędzie specjalistyczne to żarówka 12V.
Przekaźnik główny i przekaźnik pompy paliwa znajduje się na jednej płytce zalanej w skrzynce bezpieczników w komorze silnika wymieniona - bez zmian zapomniałem dopisać w głównym temacie. Dziękuję za pomoc. Dodano po 5 Dziękuję za pomoc ale jak napisałem w temacie głównym brak prądu na kostce pompy paliwa po odpięciu od pompy, wiec pompę bede sprawdzał...
To są kostki serwisowe. Czarna do włączenia pompy, niebieska to sygnał prędkości obrotowej, a brązowa do ustawiania wstępnego KWZ. Te kostki nie powinny być wpięte w żadne inne, tylko "zaślepione". Aby uruchomić pompę paliwa, należy do czarnej kostki podać +12V - zwykłym przewodem, bezpośrednio z akumulatora. A te pokazane przewody na obrazku są w moim...
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Witam i proszę o pomoc. Po przekręceniu zapłonu nie słychać pompy paliwa,pompa została podpięta na krótko i na krotko chodzi, napięcie w kostce od pompy wynosi 5v a nie 12v :/ Bezpieczniki sprawdzone, auto nie posiada wyłącznika wstrząsowego. Znajomy polecił sprawdzić przekaźnik pompy który powinien znajdować się pod Ecu a go tam nie ma ;/ Prosze o...
Zielona w obudowie termostatu to czujnik temperatury, przy uszkodzonym samochód by odpalał. Ta wtyczka niżej może być od czujnika położenia wału. Bez niej komputer nie odczytuje kiedy ma być iskra. Sprawdź czy dobrze została podpięta. Paliwo jest Ale w zbiorniku czy pompa podaje paliwo do wtrysków? Bo masz jeszcze czerwony przycisk na lewym kielichu...
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
Bezpieczniki są w skrzynce pod maską silnika. Przy okazji - w tylnej lewej lampie jest kostka pompy paliwa.
Witam, problem dotyczy auta Renault Clio 2 z 2007r., silnik 1.2 b 58km. Auto zawsze odpalało od "strzała' nawet gdy stało całą zimę. Wieczorem żona odstawiła auto na miejsce a rano już nie odpalił. Rozrusznik kręci bez problemu ale auto nie zapala, nie chce nawet troszeczkę załapać. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu nie zawsze (raz na 3 próby...
Dwa grubsze zasilanie, a te cieńsze to poziom paliwa, sprawdź czy kostka nie zgniłą.
Ale jak się pozbyć tego piep... powietrza ? odpowietrzanie nic nie daje, chodził na plaku kilka minut i nadal to samo. diagnostyka zrobiona błąd czujnika stop błąd czujnika temperatury reszta ok. próbu odpowietrzenia nic nie dały, nadal paliwo tylko w 1 i 4 przewodzie paliwowym. Na PLAKU chodzi ale wtryski sie nie otwierają więc chyba juz tylko pompa...
Pierwsze co zaopatrz się w blokady rozrządu. Potem z górki, auto w górę, koła prawe z wozu, nadkole z wozu, pasek napędu dodatkowego wraz z kołem pasowym z wozu, osłony rozrządu z wozu, rozrząd blokujemy, pasek i wszystkie rolki z wozu, odkręcasz kółko, odkręcasz pompe, odpinasz paliwo, odpinasz kostki, pompa w ręku. Montaż odwrotnie do demontażu, piwko...
https://obrazki.elektroda.pl/1066063600_... https://obrazki.elektroda.pl/2856338700_... Co to za pompa? Dlaczego ma tylko dwupinową kostkę (wskaźnik paliwa)? Czy jest możliwość wymiany na coś, co pomoże dostarczyć paliwo do układu??
Witam Mam problem z odpalaniem mojej 407-ki. Problem pojawia się trzeci raz. Za każdym razem te same objawy. Rozrusznik kręci a auto nie odpala. Po kilku próbach znowu pali. Czasem gaśnie na postoju i znowu nie można odpalić. Po kilku próbach znowu odpala. Za pierwszym razem elektryk samochodowy powiedział że były wypalone piny w skrzynce i spalona...
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
To skąd wiesz ,że pompa podaje paliwo. W czasie pracy pompy słychać powrót paliwa do zbiornika , bulgotanie.? Wypnij kostkę z aparatu zapłonowego , na włączonym zapłonie naprzemienie podawaj masę na środkowy pin wtyczki , patrz czy jest iskra i czy klikają wtryski.
(at)ste Wiesz może która kostka odpowiada za zasilanie Ecu lub łączy Ecu ze stacyjką? Dostęp jest mega ciężki. Tutaj znajdziesz dokładne schematy: https://cardiagn.com/audi-a4-8d8d28d5-ew... Wymieniony przekaźnik i kostki, o które pytasz też tam są zaznaczone (kolory kostek są w opisach). Nie ma sensu, żebym ja tutaj opisywał schemat....
w masterach 3 jest elektryczna pompa w baku, także radził bym przyjrzeć się kostce pompy paliwa w baku bo tak się często styki wypalają no chyba że tu chodzi o mastera 2 po lifcie a nie o trójkę
Znajdź pompę paliwową , zazwyczaj jest w zbiorniku paliwa , doprowadź zasilanie bezpośrednio z akumulatora , po podłączeniu powinna tłoczyć paliwo. Jeśli będzie , do sprawdzenia przekaźnik pompy , (różowe kostki ) według Ciebie.
Witam silnik wyciągnięty. Przelozylem tłoki razem z wałem. Silnik włożony ale nie odpala :( o czym mogłem zapomnieć? Czujniki założone kostki powpinane silnik kręci ale nawet nie zagada ... pompa podaje paliwo świece sprawdzone
Witam, krótko na temat pali na 3 gary po odpaleniu wychodzę otwieram maskę odpinam 3 cylinder kostkę, wpinam ją ponownie pali na 4, czasami w trasie wypadnie zapłon robię tak samo i działa, samochód ma 230 tysięcy na liczniku, ja nie mam pojęcia po wymianie świec zaczął prykać sobie tak leciutko bez zmian w obrotomierzu. Czy może ECU ma problem czy,...
BMW E87 M47 nie odpala. Auto stało ponad 5 miesięcy. Po próbie odpalenia auto chodzi tylko na plaka. Komputer z autem się nie chce połączyć, podmieniane sterowniki oraz ta niebieska kostka obok sterownika. Auto nie dawało paliwa na listwę, później sprawdziłem, czy paliwo idzie z pompy. Z baku paliwo idzie do pompy wysokiego ciśnienia, więc wymieniłem...
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
1) Jeden kabelek więcej we wstrząsowym to pewnie tzw Pre-alarm i mozesz go olać, jak podlączyć,to prostę wiesz jak działa dioda? wyseparuj wyjścia i juz. 2) Nie mam pojęcia 3) Jeśli w bagażniku odkręcisz dekielek pompy to zobaczysz tzw wejscie ssanka pompy,bedziesz miał tam kostkę zasilającą między innymi pompe paliwa. Golf powinien mieć pompowanie...
Właśnie sprawdziłem to wszystko wiem jest dodatkowa sprawna;) podpiołem manometr przed filtrem poprzez trujnik i pokazuje 4 bary ;) Ale mam taki problem samochod nadal nie odpala ukalad odpowietrzony przy wtryskach paliwo jest odpalam samochod purtnie dosłownie i gasnie...odkręcam rurkę od wtrysku pusta;/ pompa cr jest nowa ogólnie posiadam 2 pompy...
Mam problem z pompa paliwa, gdy przekręcę kluczyk w stacyjce pompa nie załącza się. Ale to jeszcze nic gdy zmostkowalem na kostce przekaźnika styki pompa się włączyła, ale gdy chciałem sprawdzić czy pompa podaje paliwo okazuje się ze nawet kropla nie poleci. Zdjąłem wężyk gumowy z wyjścia pompy i dalej nic pompa kreci a paliwo nie leci, co jest grane
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Tak i po chwili gaśnie, dodam że jak odłączyłem kostkę od pompy paliwa i dałem na zapłon to kontrolka grzania świec mrugała. Jeszcze jedna ważna rzecz : Prąd najpierw idzie na przekaźnik czy bezpiecznik ?
Bartek J ma rację, przekaznik pompy zasila również wtryski/+/. Pomierz po włączeniu kluczyka czy masz napięcie na wtryskach, ale mierz nie miernikiem tylko żarówką ,najmniej 5W , a masę bierz z silnika, tak samo z kostką pompy paliwa. Przekaznik główny sterowany jest masą z komputera pin nr.49 , a pompy pin 54.
(at)ElektrodaBot Pompa paliwa elektryczna oraz Vacuum - ok, paliwo bije i wraca. Tylko akcją jest to, że nie idzie prąd na wtryskiwacze, bo po wypięciu kostki w głowicy, czyli na pompie wtryskiwaczy, silnik pracuje tak samo na 5 cylindrów. Po wypięciu całkowicie sterownika nr 2, to samo pracuje tylko prawa strona, więc prawdopodobnie 99% to ECU nr 2.
Wszystko fajnie, tylko po wyciągnięciu przekaźnika/bezpiecznika i ponownym włożeniu samochód normalnie pali przez pare dni. To samo dzieje sie przy rozpięciu i przypięciu kostki przy pompie paliwa. Chociaż nie zawsze te sposoby działają.
Iskra będzie ale nie w tym momencie co trzeba. No dobra a czy podczas krecenia jest paliwo na listwie ? moze pompa się konczy i nie robi cisnienia? Jezeli jest prąd to na kostce to zobacz czy podczas krecenia pompuje paliwo
w miejsce kostki pompy paliwa przy zbiorniku podłącz żarówkę i to najlepiej H4, pomiar woltomierzem jest nie miarodajny bo ugnity gdzieś kabel bez obciążenia będzie przewodzić a podłączysz pompę/żarówkę i napięcie zniknie. Jak żarówka zaświeci podczas kręcenia to masz uszkodzoną pompę albo kabelki w środku zbiornika od kostki do pompy. Pompę wyjąć bardzo...
Witam, W Ford Ka mk2 2012 1.2 benzyna mam problem z pompą paliwa. Czasami pompa podpompuje paliwo, słychać ją i samochód zapali na chwilę. Przeważnie pompy nie słychać, aby pompowała, ale samochód odpala na sekundę i gaśnie. Na kostce jest napięcie zawsze. Bezpieczniki wszystkie są ok. Czy wiecie, który przekaźnik steruje pompą? https://obrazki.elektroda.pl/5288921300_...
jezeli pmpa wtryskowa kompletnie nic nie podaje, nawet paliwo sie nie leje z poluznionych przewodow to masz uszkodzona mechanicznie pompe. ona powinna dawac nawet przy odlaczonej kostce lekka struzke paliwa. bo zdrowa pompa to wywala paliwo w gore pod sama maske. a jesli paliwko sie leje jak opisalem wyzej, to moze byc problem ze sterownikiem.
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
Witam. Pacjent to iveco daily 2005 3.0 166 KM na EDC16 Kupiłem uszkodzone auto, bez pewności czy pali czy nie Naprawiłem od strony mechanicznej i elektrycznej co się da, tzn wszystkie kostki i przewody naprawione/ na swoim miejscu Sprawdzone wszystkie bezpieczniki i przekaźniki Nie można auta uruchomić Kręci, idzie prąd na pompkę, pompka pompuje paliwo...
kolego nic nie wyciągaj tylko sprawdzić trzeba ciągłość przewodów do pompy paliwa ,jak otworzysz boczek od strony kierowcy to tam idzie cała wiązka elektryczna i pneumatyczna na samym zakręcie jest kostka dwu pinowa z przewodami czarnym i szarym ,jest to przewód do pompy paliwa ,kostka też ma kolor szary ,na bank jest zjedzona ,cała operacja to uciąć...
Przekaźnik pompy albo jak zwykle kostka stacyjki
Witam.mam problem z odpaleniem Seata Ibiza 1.2 na zimnym silniku, mianowicie auto nie odpala na zimnym silniku i czuć paliwo. Po odpięciu kostek wtryskiwaczy i ponownym ich podpięcia auto zapala bez większego problemu wymieniłem pompę paliwa.
można spróbować. A jeszcze zapytam o jedno . Czy można w celu wyjęcia tej blaszki i przewodów od kąta wtrysku odłączyć te dwa metalowe przewody paliwowe, które z pompy idą do wtrysków , bo one trochę przeszkadzają w odkręceniu tych dwóch śrób od tej blaszki ? Czy póżniej trzeba zalać pompę paliwem ? Czy można te 4 kabelki na czas krótkiego sprawdzenia...
Odświeżam temat Rok temu dotknął mnie standardowy problem wypalonego gniazda pompy paliwa. Wtyczka też upalona na jednym pinie. Pompę razem z wtyczką wymieniłem. Minął rok i znów pompa przestała działać/ podawać paliwo. Po wypięciu kostki na pompie okazało się , że ten sam pin we wtyczce jest nadpalony. W pompie lekko przyżółcony plastik wokół pinu....
Witam, tak jak w temacie, mam problem z AEX. Paliwo dostaje, iskra jest a on milczy, opadają mi już ręce. Cewki podmieniane, pompa paliwa nowa, kostka pod stacyjką też ponieważ z takim problemem auto przyjechało. Immo wcięte.
http://obrazki.elektroda.pl/8634010200_1... Paliwo wycieka dokładnie spod tej kostki przykręconej na imbusy . Moje pytanie związane z tym : dam radę zrobić to sam w warunkach garażowych ? Macie może jakieś pomysły jak to zabezpieczyć ? A jeśli nie to jaki bedzie koszt naprawy ?
No paliwo jest :D i do pompy dochodzi nie słyszałem żeby załączał się elektrozawór.Dziś próbowałem na wszystkie strony, na początek wymontowałem ten zawór sprawdziłem pod akumulatorem i działa, więc zamontowałem i obciołem wtyczkę i podałem zasilanie bezpośrednio z aku i podałem paliwo z bańki elektryczną pompką. Mimo wszystkich zabiegów na szynę nie...
Witam. Mam dziwny problem z pompą paliwa w passacie b6 TDI. Rok temu pompa w zbiorniku paliwa dwa razy się zawiesiła i wymieniłem ją na nową. Lecz nowa pompa po pół roku też się raz zawiesiła... Wyjąłem ja podłączyłem pod akumulator sprawdziłem czy działa okazało się że ruszyła. Teraz ostatnio znów dwa razy się zawiesiła. Zauważyłem że wystarczy wyjąć...
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Trzeba sprawdzić przejście pompy paliwa (w kostce przy sterowniku), silnika dmuchawy, czujników temp. na piecu (ciut powyżej 1 kilooma) , oraz czy jest plus zasilający oraz plus włączający. Domniemam, iż jest to ogrzewanie Eberspacher D3LC.
nie może nigdzie waha cieknąć bo Ci się to zapali i tyle będziesz miał z seja, pozatym jak cieknie to może z regulatora i się leje przepustnicą do cylindrów bo to aby z góry spływa i jak ma się zapalić jak tam w cylindrach już jezioro masz? weź odłącz kostkę pompy paliwa, wykręć świece i pojudłaj ze 20sek żeby wydmuchać wszystko co się nazbierało z...
Witam, Oddałem do regeneracji wtryskiwacze od W211 2.2 cdi we wtryskiwaczach były wymienione końcówki i przelewy. Wtryskiwacze zregenerowane i zamontowane do samochodu - samochód nie odpala. Po kilku próbach nie odpala - paliwo do wtryskiwacza dochodzi. Ponownie wtryskiwacze zdemontowane zawiezione do sprawdzenia - wszystko sprawne (otwierają się na...
Sorry przepraszam was bardzo to ja źle napisałem. To był ten zaworek paliwa przed pompa. I jego ominol. I założył przy filarze zawór żeby paliwo się nie wycofało. Ale wymieniłem ten zaworek podpiolem kostkę i bez zmian
Od kilku tygodni walczę z Hyundai Terracan 2.9 CRDi. Podczas jazdy stracił moc, po zatrzymaniu palił na 2 cylindry. Okazało się, że była nieszczelność na przewodzie paliwowym. Po wymianie na szczelny bez zmian, tylko na 2 cylindrach i brak reakcji na gaz. Po wielu próbach odpowietrzania, za radą mechanika, strzał z plaka, wzrosły obroty i zaczął reagować,...
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
Mały update. https://obrazki.elektroda.pl/1389830000_... https://obrazki.elektroda.pl/6556466000_... W oleju wciąż benzyna 😵💫 Cos mi się wydaje, ze będzie pompa paliwa. Ta kostka idzie do pompy paliwa jest cała ubrudzona w oleju.
Iskra sprawdzona. Moduł 4 cewek podłączony do kostki. Świece włożone w cewki - dotknięte do masy. Rozrusznik start - piękne 4 iskry rozbłyskają po kolei. Pompa paliwa działa. Paliwo niby dochodzi. Zawór ciśnienia paliwa owinięty szmatą - naciśnięta igliczka w zaworze. Rozrusznik start - paliwo tryska w szmatę - cała mokra - a to duże stare prześcieradło...
Witam. Posiadam Passata B5 FL 2.0 ALT 130 KM 2003 r. Mam problem z odpaleniem auta. Auto kręci, ale nie odpala. Nie słychać pompki, gdy na zapłonie, wcześniej było buczenie, tak zwane dopompowywanie. Sprawdziłem napięcie na kostce zasilania pompy paliwa w baku. I tu się zdziwiłem, bo zasilanie było w przedziale 3/4 V. Z tego, co wiem, zasilanie powinno...
Na początek wymień kostkę stacyjki, jeśli to nie pomoże, to przyjrzyj się pompie paliwa. U mnie jak pompa padła to pomimo, że pompowała paliwo, to nie dochodziło ono do gaźnika Komputer po przekręceniu stacyjki załącza pompę na ok. 2 sek. potem dopiero podczas odpalania.
Czyli tak jak myślałem, ciągnie gdzieś powietrze teraz będzie więcej zabawy, robisz tak odpinasz węże te przy filtrze, które idą z baku (są 2 zasilanie i powrót) nakladasz inne i wkładasz do banki z ropą, odpalasz czekasz 5-10min i sprawdzasz czy w przewodzie od filtra do pompy idzie powietrze, jak tak to nieszczelność na połączeniu z filtrem albo ten...
Immo jest na pewno. Jest inny silnik- przekładka. Instalacja została stara. Czy zmienić kostkę immo przy stacyjce? Po sprawdzeniu okazało się, że prawdopodobnie uszkodzony jest elektrozawór odcinający paliwo w pompie paliwowej.
Odpinam kostkę od pompy paliwa i objaw taki sam jak auto nie chciało odpalać w trasie.gasnie po 2 sek i wyje chyba pompa wspomagania do momentu wyłączenia zapłonu i tyle
a cholera wie co tam ktoś z tym kiedyś robił, jak ja kupiłem to było wszystko do poprawiania razem z ramą i budą którą musiałem też pospawać, ale już wszystko co istotne to działa :) na benzynie w ogóle nie chodziła (dziurawy bak, spalona kostka pompy paliwa + zapchane 2 wtryski i uszkodzony czujnik temperatury płynu) automat nie redukował biegów (to...
Jednak podczas pracy rozrusznika napięcie spada do 9.5V - wiec wydaje się, że AKU jest OK. Czy jest tu ktoś kto pomoże w naprowadzeniu -odwdzięczę się :) Podejrzewam układ zasilania paliwem. tzn: 1. sterownik pompy paliwowej - 2. kabelki, kostka przy pompie 3. bezpieczniki, kostki Przypomnę -mk1 po półgodzinnej jeździe po wyłączeniu nie zapalił -wystapiły...
witam tego zaworku nie sprawdzaliśmy bo zaczęliśmy wypinać wszystkie kostki (od czujników, zawórków, pomp i wszystkie inne związane z paliwem), przedmuchaliśmy, wyczyściliśmy i problem jakby znikł, błąd przestał wyskakiwać. Auto odpala normalnie i bez pomocy ręcznej pompki (wcześniej tylko tak odpalało), zestaw oczywiście "rzutem na taśmę" wyjechał...
tak jak kolega olel pisze włacz zapłon i posłuchaj czy chodzi pompa, wspomniałes ze po tankowaniu nie chodzi. Miałem kiedys przypadek ze przestała chodzic pompa bo pusciła uszczelka pod nia i paliwo dostało sie do kostki i w jakis sposób szwankowało jej działanie. Dodam jeszcze ze auto było zatankowane do pełna.
Witam.Posiadam sprintera który fabrycznie jest wyposażony w elektrozawór który zamontowany jest obok pompy wtryskowej.Ostatnio ten zawór odmawia posłuszeństwa i odcina paliwo nie gasną wtedy świece żarowe.I tu mam pytanie ponieważ chciałbym pozbyć sie tego ustrojstwa i puscić bezpośrednio wężyk z paliwem do pompy. Lecz zostanie wtedy kostka którą wpina...
To odkręcasz plasikowy boczek na lewym słupku, dostajesz się do kostki łączącej wiązkę przednią z tylną i wyciągasz pin z kostki. Albo przecinasz kablel.
Witam.powymieniałem w aucie czujnik położenia wału czujnik na pompie wtryskowej sprawdzałem filtr paliwa wymieniłem kostkę pod stacyjka sprawdziłem klapke na kolektorze i dalej nic.posprawdzałem przekaźniki i bezpieczniki wszystkie ok.Wydaje mi sie że może to byc pompa wtryskowa bo ona raz podaje paliwo na listwe a raz nie .jeszcze nie sprawdzałem wtrysków...
Znalazłem, do pompy paliwa podpięty był dodatkowy kabelek zasilany z radia puszczony przez tunel. Widocznie kiedyś komuś przestała działać i jakiś magik wymyślił coś takiego. Problem zrobił się kiedy obie wiązki zaczęły działać jednocześnie i przekaźnik dostawał podtrzymanie, a pierwotnym problemem okazała się kostka wiązki pompy paliwa na tylnej belce...
Znalzłem schemat mi potrzeby
Bez obaw, mam jeszcze jedno auto, zasilane Pb :) To odnośnie weekendu. Odnośnie pompy w zbiorniku to tak jak przypuszczałem musi ona pracować podając paliwo, bo pompa tandemowa nie ma siły zaciągać paliwa tak jak robi to pompa rotacyjna (tak przynajmniej jest to opisane w książce Sam Naprawiam...) Skoro podczas kręcenia rozrusznikiem na kostce elektrycznej...
witam problem jak w temacie , brak napiecia na kostce przy pompie paliwa , bezpieczniki całe , auto przyjechało i juz nie odpaliło , ma ktos pomysł co sie stało?
Witam Panowie również mam problem z zakłóceniami, mianowicie pochodzą one w 100% wyłącznie od pompy paliwa. Gdy pompa nie chodzi wszystko jest ok, gdy przekręcę zapłon i pompa poda paliwo słychać buczenie gdy stanie cisza. Jak już odpalę auto słychać to buczenie cały czas. Auto jest na gazie, gdy chodzi na gazie i wypnę kostkę zasilającą pompę buczenie...
Witam , czy sprawdzałeś w kostce bezpośrednio przy pompie czy jest prąd . Spotkałem sie z usterką tego typu że masy nie było zaśniedziała kostka łącząca te kable między pompą a wiązką główną . Pozdrawiam .
wyciałes blachy osłaniajace elab, usunałes immo i podałes zasilanie po stacyjce na zwór. i dalej gasnie? A ginie zasilanie na elab? jezeli tak to kostka pod stacyjka. jezeli nie, to co z paliwem? filtr, przewody?
Witam :( mam duży problem jak dla mnie... czytałam wszystkie porady i... nie wiem co dalej :( sprawdziłam wszystkie bezpieczniki są ok. Tylko z tą żarówką gdy sprawdzam kostkę przy pompie paliwa, jest tak że przekręcam kluczyk w stacyjce chwile świeci i gaśnie... :( co może być przyczyną ?? nie wiem gdzie mam szukać ...Proszę o pomoc
Albo problem elektryczny albo paliwowy. Elektryczny to możliwe że gubi zasilanie. W tym przypadku to np.przekaźnik ,kostka stacyjki. Jak nie pali, przyłóż probówkę na zawór na pompie i sprawdź czy świeci podczas kręcenia. Sprawdź układ paliwowy ,przelewy,nieszczelności,czy nie schodzi paliwo itp.
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika F2 i napiecia na nim. Dodano po 5 Zasilanie na pompe wychodzi z pinu 11 szarej kostki.
Witam mam problem otóż podczas jazdy przez przednie wywietrzniki nad radiem poszedł delikatny dymek i autko zgasło, próby ponownego odpalenia nic nie dały, po oględzinach bezpieczników w kabinie jak również pod maską z lewej str. auta stwierdziłem że wszystkie są o.k. Wszystko działa prócz pompy po przekręceniu kluczyka pompa milczy nie słychać jak...
mało jest silników w których pompa wtryskowa posiada swój pasek... dlatego też kolega dobrze sugerował że po zerwaniu paska rozrządu i to jeszcze w dieslu "głowica w górę'' ale ten silnik ma dwa paski i na Sam rozrząd jest jeden... a napęd pompy wtryskowej jest realizowany poprzez drugi... ale nie o tym... powiedz czy też napisz czy pompa odpadła czy...
A kostkę stacyjki kolega sprawdzał?
Albo pompki padły (trefne paliwo) albo są nie do tego silnika (BIP poza zakresem) albo wiązka w głowicy wymaga przeglądu (brak styku na kostkach). Zdarza się też że jak jest kompletny brak ciśnienia wstępnego to też się pojawi (wyleci poza zakres). Wtedy do sprawdzenia czy w filtrze paliwa jest paliwo (podane z baku) i czy pompa tandem robi ciśnienie.
Pewnie fabryczny alarm odcina pompę paliwa. Fabryczne alarmy w tych autach nie odcinają pompy tylko dokładańce
Witam wszystkich bardzo miło i serdecznie. Potrzebuje pomocy bo nie mam już sił do mojej astry. Na początku opisze problem i objawy, mianowicie, pewnego razu skończył mi sie gaz, przełączyłem na benzyne i tu pojawiły sie problemy. Silnik reagował tak jak by nie dostawał paliwa, dusił sie i gasł. Uprzedzam pytania, paliwa w zbiorniku było 10 litrów....
Ja mam to samo. I filtr paliwa wymieniony, ale po 2 miesiącach to samo. W serwisie (niezłym) mówili coś o jakiejś kostce przy pompie paliwa. Dodano po 2 Chyba, że znowu się filtr zabił.
Zamontuj gruchę i sprawdź czy paliwo dopływa swobodnie to raz. Dwa sprawdź czy na zaworku na pompie pojawia się napięcie podczas kręcenia. Nie miernikiem a probówką 12v. Możliwe że leży kostka stacyjki. Po podpompowaniu pompką spróbuj też na plaka potem pomyślimy.
Bezpiecznik na miejsce, następnie zdejmij kostkę z pompy paliwa. Jeżeli bezpiecznik ocaleje to masz uszkodzoną pompę paliwa, którą dla pewności możesz podłczyć przez amperomierz. Jak bezpiecznik się spali to masz problem z kabelkami.
Witajcie. Piszę do Was, bo mam nadzieję, że będziecie mi mogli pomóc Do sedna. Mam citroena xantię 2.0 95r wersja hatchback I. W niedzielę mój tata odpalił go na 20 sekund, po czym auto zgasło i koniec - nie dało się go zapalić, nie słychać, żeby w pompie paliwa robiło się ciśnienie które umożliwi zapłon Po wnikliwej analizie przedstawię Wam jak się...
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
Pod pokrywą silnika z prawej strony bezpiecznik F2 - 15A. Do sprawdzenia wyłącznik bezwładnościowy - bezpieczeństwa pompy paliwa ( wystarczy wcisnąć ) i przekaźnik pompy ( potrafią się wytopić styki w kostce).
Jak masz elektryczną pompę paliwa, to odepnij kostkę, albo wyciągnij bezpiecznik.
kostek pompa paliwo lanos kostek pompa kostek przekaźnik paliwo
nagłośnienie plenerowe prostownik dławik wspomaganie laguna
diora bluetooth gramofon daniel obroty
Kolory kabli we wtyczkach airbagu i bagażnika Lokalizacja sterownika silnika w Xsara Picasso 2.0 HDi 2004