pacjent to Suzuki Grand Vitara rok 2002 poj 2.0 diesel . Po włożeniu klucza do stacyjki słychać jak pompa paliwa podaje paliwo . Kręcenie rozrusznikiem , autko odpala . Po ok 30 sek max ok 10 min autko gaśnie jakby wyłączone z kluczyka . Ponowne włączenie klucza pompy nie słychać , kilka razy włączany zapłon pompa zaskakuje i podaje paliwo . Odpalanie...
Witam. W trakcie jazdy zapaliła mi się bursztynowa lampka kontrolna układu elektronicznego sterowania silnikiem. Poczułem spadek mocy i "szarpnięcia" (tak jak by się paliwo skończyło). Na biegu jałowym wszedł już w 1500 obr./min. Doczytałem się w instrukcji, że: ----------------------------------------... "W przypadku...
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
jaki silnik? kostkę stacyjki sprawdź
A co z 12V? Masz 12 v na cewce jak krecisz? Tam czesto leciala kostka pod stacyjka.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika F2 i napiecia na nim. Dodano po 5 Zasilanie na pompe wychodzi z pinu 11 szarej kostki.
Zmostkuj w kostce przełącznika kabel czerwony i żółty i wtedy powinien zadziałać na benzynie. Możliwe, że do odcięcia benzyny ktoś użył przekaźnika NO zamiast NC i aby podawał paliwo przekaźnik musi być zasilany.
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i styki na kostce którą rozłączyłeś. Check się oświeca?
Srawdż przekażnik i sprawdż czego brakuje + czy- przy kostce od pompki.
Wymieniłem przekaźnik i problem z pompom paliwa jest rozwiązany. Czy ten przekaźnik odpowiada za jakieś inne urządzenia ? Ma może kto schemat jak powinny być doprowadzone przewody do kostki w którą wpięty jest przekaźnik ? i opis pinów tego przekaźnika .
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Da się ,np probówką 12v. Stacyjka nie zapina pompy, tylko sterownik przez przekaźnik.
Jest to przekażnik zespolony w okolicy sterownika silnika duża puszka na dwie kostki
A ja bym dokladnie sprawdził wszystkie połączenia i przewody we wiązce, miałem podobne zdarzenie i skoro mówisz, że pompa, alarm, przekaźniki itp. ok, to przerwa musi być w kostce albo na przewodzie inaczej powinno gadać. Miłego szukania :D
a iskra jest?
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47... Twojego dokładnie nie ma, ale może pomoże w rozszyfrowaniu zagadki. Niektóre challenger'y miały dwupinowe złącze z prawej strony dużej kostki. W innych był tylko przewód do sterowania przekaźnikiem o ile pamiętam różowy.
Skrzynka jest taka sama dla benzyny i diesla, różnica jest chyba tylko w przekaźniku nr 3 (sterowanie ECU/EDC) i nr 12 (przekaźnik pompy paliwa/świec żarowych). Ciebie interesuje czy na wyjściu skrzynki w kostce G1 pin 7 pojawia się masa w momencie kręcenia rozrusznikiem (ona załącza ten przekaźnik) oraz czy w tym samym momencie jest na tej samej wtyczce...
A ja nie wierze żeby się przekaźnik spalił prędzej się styki w kostkach wypalą niż przekaźnik się uszkodzi
Do sprawdzenia bezpiecznik oraz przekaźnik http://obrazki.elektroda.pl/4686751500_1... Przekaźnik działa tylko jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu lub cały czas w podczas pracy silnika czyli na bezpieczniku też jest tylko zasilanie przez 2 sek lub cały czas gdy silnik pracuje (weź to pod uwagę przy pomiarach).
Pod pokrywą silnika z prawej strony bezpiecznik F2 - 15A. Do sprawdzenia wyłącznik bezwładnościowy - bezpieczeństwa pompy paliwa ( wystarczy wcisnąć ) i przekaźnik pompy ( potrafią się wytopić styki w kostce).
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Chomika - skąd wykombinowałeś kostkę stacyjki? Przekaznik pompy paliwa spina na pewno ECU , przez kilka sekund. W czasie rozruchu , przy braku impulsów z czujnika zapłonowego , pompa się nie włącza. Jeszcze tylko samochód i typ silnika.
Tak , przyczyną była nie wpięta do końca kostka w skrzynce bezpieczników dochodząca do przekaźnika pompy paliwa .
Bartek J ma rację, przekaznik pompy zasila również wtryski/+/. Pomierz po włączeniu kluczyka czy masz napięcie na wtryskach, ale mierz nie miernikiem tylko żarówką ,najmniej 5W , a masę bierz z silnika, tak samo z kostką pompy paliwa. Przekaznik główny sterowany jest masą z komputera pin nr.49 , a pompy pin 54.
Przekaźnik pompy albo jak zwykle kostka stacyjki
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
Tak powinno być zasilanie na tej kostce jeżeli pompka razem z pływakiem to dwa grubsze będą od pompy paliwa.Teraz tak co sprawdzić na początek najprościej bezpiecznik przekaznik jeżeli z tym będzie ok. to przewody do sprawdzenia. Dodano po 4 Sprawdzić obwód uziemienia pompy. Sprawdzić przewód zasilania pomiędzy pompą a przekaźnikiem. Sprawdzić działanie...
Problem rozwiązany. Uszkodzony przekaźnik pompy paliwa nr 30 pod maską.
sprawdź przekaźnik
Sprawdzałem i prąd nie dochodzi do kostki od pompki paliwa. Przekaźnik wymieniałem i nic, dalej bez zmian, musze ręcznie naciskać przekaźnik żeby mi odpalił.
Auto stało nieruchome całą zimą pod chmurką i wszystko było dobrze do samego końca. Przewód zasilający jak i minusowy sterownika czyściłem przy klemach. Kostki przy sterowniku wyglądają wręcz bardzo dobrze. Jedynie od czujnika temperatury reduktora było 5cm przegrzanego przewodu, gdzie go skracałem i zastosowałem chwilową kostkę, jak widać na zdjęciach....
Tak, jak napisałem, zasilić stałym plusem po zapłonie. W 10-cio pinowej, pomarańczowej kostce przy sterowniku silnika na podszybiu, pin 3 przewód niebieski, dajesz mase, tak steruje 2,5tdi, plus przekaznik dostaje od głównego przekaznika silnika znajdującego się na podszybiu, w 1.9 też powinien dac plus, ja zasilałem przekaźnik na krótko z listwy pod...
Jest możliwe ale raczej podejrzewam uszkodzenie kostki stacyjki. Czy po jeździe kluczyk wyjęty ze stacyjki nie jest ciepły? Druga rzecz - to uszkodzenie połączenia masy. Przekaźnik #53 nie powinien się grzać, możesz go zastąpić innym przekaźnikiem a pojedynczym stykiem zwiernym o obciążalności 40A. VW ma manię oznaczania przekaźników numerkami, ale...
Żarówką sprawdzałeś ten plus stały na cewkę przekaźnika? Schemat masz? Rozpiskę bezpieczników i przekaźników też? Zobacz czy po zmostkowaniu, pojawi się plus na przekaźniku pompy paliwa. Zobacz czy masz plusik po zapłonie na ECU środkowa kostka M2 i M3 z tego przekaźnika i ważny plusik, ma być na E3 tej samej kostki. Piny masz opisane na kości.
Witam,męcze się już tydzień z lanosem.Podczas jazdy zgasł silnik i do tej pory cisza.Pompa paliwa sprawna,bezpieczniki dobre ,przekaźniki działają.Na kostce przy pompie paliwa są dziwne napięcia 12v,7,5v.Pomocy:!:
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
Wyciagalem pompe paliwa i sprawdzalem miernikiem czy prad dochodzi tam i ani w pompie na plusie ani w kostce pradu nie ma... Tam ma być napięcie tylko przez chwilę od włączenia zapłonu, stale jest podczas kręcenia rozrusznikiem i przy uruchomionym silniku. Alarm byl wycinany rok wczesniej niz to sie dziac zaczelo Może było licho zrobione i wytrzymało...
(at)ste Wiesz może która kostka odpowiada za zasilanie Ecu lub łączy Ecu ze stacyjką? Dostęp jest mega ciężki. Tutaj znajdziesz dokładne schematy: https://cardiagn.com/audi-a4-8d8d28d5-ew... Wymieniony przekaźnik i kostki, o które pytasz też tam są zaznaczone (kolory kostek są w opisach). Nie ma sensu, żebym ja tutaj opisywał schemat....
Witam, mam problem z Mercedesem E 430 W210 z 2000 roku. Raz zapala, raz nie zapala. Wymieniłem filtr paliwa, wymieniłem pompę i dalej to samo. Raz ma tak, że chodzi normalnie, zapala za każdym razem, a raz mam tak, że raz odpali, przejadę parę km, zgaszę auto i już tylko kręci, nie pali. Dopiero za jakiś czas, po kilku próbach, złapie. Dodam, że pompę...
Mam problem z odpaleniem Hyundai ix35 2,0 diesla 184 kw, na mrozie łapie za drugim razem, zostały wymienione świece żarowe, przekaźnik świec, akumulator, przewód łączący listwę świec z kostką i filtr paliwa i dalej nie pali jak powinien. Prosiłbym o pomoc.
Sprawdź kostki połączeniowe pod maską w okolicach nadkola kierowcy przód, pod listwą przekaźników. Możesz to łatwo sprawdzić w sposób taki, że najczęściej przy Twojej awarii nie da się połączyć z komputerem silnika. Takie jaja są na porządku dziennym w tych autach. Większość Ci tutaj podpowiada na podstawie wyczytanych rzeczy z neta, ja te auta naprawiam...
Podsylam czytelniejszy schemat. Krotki opis: 0004 - tablica wskaznikow C001 - gniazdo diagnostyczne BSI1 - BSI, pod skrzynka bezpiecznikow, w nogach kierowcy BH28 - skrzynka bezpiecznikow w kabinie BM34 - skrzynka bezpiecznikow w komorze silnika 1304 - podwojny przekaznik wtrysku 1203 - wylacznik uderzeniowy Symbolika oznaczen na elementach intuicyjna,...
A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia , np. na kostkach , przetarty przewód , wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU ) , brak ,, dobrej masy '' ...
Przejrzyj wiązkę, u dołu lewego przedniego masz kostki, czasem ulegają biodegradacji.
Faktycznie się pomyliłem. Dawkę paliwa wyłącza nastawnik, zawór jest dodatkowym zabezpieczeniem. Nie wiem która masa w którym miejscu jest zła. Rozważam teoretycznie. Posprawdzaj kostki z brązowymi przewodami, a w szczególności mocowania oczek do nadwozia. Najlepiej voltomierzem na chodzącym silniku w pozycji wyłączonej stacyjki.
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
Co chcesz diagnozować Ty masz K-Jetronic wtrysk mechaniczny i bez wiedzy o tym systemie lepiej nic nie ruszaj bo go rozregulujesz K-Jetronic to układ wtryskowy sterowany mechanicznie, zapewniający stałe dostarczanie paliwa. K-Jetronic jest skonstruowany w taki sposób, by spełniał następujące funkcje: - mierzył ilość zasysanego przez silnik powietrza;...
Witam Mam problem z odpalaniem mojej 407-ki. Problem pojawia się trzeci raz. Za każdym razem te same objawy. Rozrusznik kręci a auto nie odpala. Po kilku próbach znowu pali. Czasem gaśnie na postoju i znowu nie można odpalić. Po kilku próbach znowu odpala. Za pierwszym razem elektryk samochodowy powiedział że były wypalone piny w skrzynce i spalona...
dzięki ale ten schemat już widziałem i to nie jest od mojego autka, bezpieczniki mam ok. tylko nie wiem który przekażnik jest od pompy [te kostki pomiędzy bezpiecznikami],ale jeszcze raz dzięki
Słychać pompę paliwa? Może kostka stacyjki bądz sam przekaźnik uszkodzony
Ten przekaźnik jest sterowany masą ze sterownika silnika (pin 72 na kostce 121-pinowej, kolor szaro-brązowy). Na cewkę przekaźnika z drugiej strony przychodzi +12V z przekaźnika pompy paliwa przez bezpiecznik 43 w kabinie (10A), zatem będzie się pojawiał tam po zapaleniu. Opis pinów napewno jest na kostce albo na sterowniku.
pompa sama nie pracuje musi być podane napięcie a jeżeli nie ma napięcia bezpieczniki są dobre Dodano po 4 czy pompa jest zasilana przez przekaźnik https://allegro.pl/oferta/przekaznik-pom... Popatrz uwaznie na opis w/w przekaznika pompy paliwa. Cytuje " 106 silniki: 1.1, 1.4, 1.6 16V 206 silniki: 1.1, 1.4,...
Dzisiaj wymieniłem kostkę elektryczną stacyjki i dalej to samo, nie zapala samochód. Już nie mam pomysłu, co to może być.
Akumulator ,kostka stacyjki,rozrusznik. Diagnoza 60 sekund.
Sprawdź co odcina ci ten alarm, bo może się okazać, że masz uszkodzoną kostkę elektryczną stacyjki lub jakiś luźny wtyk. Jeśli nie chcesz rozbierać auta to zamknij drzwi a następnie zasymuluj włamanie i podczas alarmowania przekręć kluczykiem stacyjkę jeśli zaświecą się kontrolki na desce to pewnie odcina paliwo albo rozrusznik i wtedy alarm raczej...
Nie pytam o sklejanie przekaźnika, bo by szyby działały bez zapłonu, tylko czy jego pin 86 nie jest cały czas pod prądem, bo mi tu najbardziej pasuje walnięty przekaźnik. Stacyjka zasila cewkę przekaźnika (+86, stały - 85), po jej wyłączeniu nie powinno być zasilania cewki. A jest, bo wraz ze "zniknięciem" przekaźnika, znika też upływ prądu. Jak widać...
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
Do sprawdzania głównych zasilań używaj żarówki np H7. Albo masz uszkodzony przekaźnik silnika ,albo zgnite połączenia lub kable ,albo np coś z kostką stacyjki.
Przekaźnik główny i przekaźnik pompy paliwa znajduje się na jednej płytce zalanej w skrzynce bezpieczników w komorze silnika wymieniona - bez zmian zapomniałem dopisać w głównym temacie. Dziękuję za pomoc. Dodano po 5 Dziękuję za pomoc ale jak napisałem w temacie głównym brak prądu na kostce pompy paliwa po odpięciu od pompy, wiec pompę bede sprawdzał...
Odepnij kostkę od pompy, sprawdź, czy działa z innym zasilaniem i ile pobiera prądu (najprościej szeregowo wpiąć bezpiecznik), dalej sprawdź przewód z przekaźnika pompy paliwa do pompy pod kątem zwarć do masy.
Tak i po chwili gaśnie, dodam że jak odłączyłem kostkę od pompy paliwa i dałem na zapłon to kontrolka grzania świec mrugała. Jeszcze jedna ważna rzecz : Prąd najpierw idzie na przekaźnik czy bezpiecznik ?
Znajdź pompę paliwową , zazwyczaj jest w zbiorniku paliwa , doprowadź zasilanie bezpośrednio z akumulatora , po podłączeniu powinna tłoczyć paliwo. Jeśli będzie , do sprawdzenia przekaźnik pompy , (różowe kostki ) według Ciebie.
Masa ECU A2, A4, A6 Sprawdziłeś zasilanie na przekaźnik w BSM? Bezpiecznik F18 7,5A (wyżej opisałem) ma być na czarnej kostce pin 12+ mierzone bez odpinania wtyczki przewód czerwono zielony. Z tego samego plusa zasilany jest też bezpiecznik przekaznika pompy paliwa F21 15A Pozostaje podpiąć na stole zobaczyć czy się w ogóle połączy EDIT: chyba powinno...
Witam. Z tą kostką za schowkiem to dobry pomysł. Czasem się zdaża że niełączą tam bezpieczniki i przekaźnik. To jest kostka od pompy paliwa. Czasami 1 z 4 bezpieczników wysiada choć widać że dobry. Zmień na nowe. jeżeli silnik niepracuje to obrotomiez tez nie. pozdrow.
Trzeba sprawdzic czy po wlaczeniu zapłonu pojawia sie napiecie na wtryskiwaczach +12V.Mozliwe ze cos z kostka stacyjki.
co mam przez to rozumieć?? jak to naprawić i która to kostka..??
Podłączone tak, jak miało być, ale tak jak pisałem, wpięliśmy się do kostki od przekaźnika pompy paliwa, żeby był prąd na pompę, więc możliwe, że coś poszło nie tak. W takim razie będziemy szukać i pisać co i jak. W tym momencie dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi! Na forum "Mazdaspeed" nikt nie raczył napisać nawet "Sorry man, masz Mazdę a to forum...
Jeśli to fabryczny obrotomierz z SCS to podłącza się go pod pin 23 ECU. Choć może się to wydawać dziwne, jest to ten sam pin, który steruje przekaźnikiem zasilania cewek i pompy paliwa (pin 7 w kostce tegoż przekaźnika). Oczywiście obrotomierz potrzebuje też masę i plus "po stacyjce".
Nie prościej po schematach szukać? Sprawdźcie kostkę stacyjki - KL15 to wysterowanie bendixa rozrusznika. Sprawdzicie kabel wysterowania bendixa przy samym rozruszniku- tym kablem zamyka się obwód przekaźnika Funkcji X odpowiedzialnego m.in za światła mijania i wszystko to co działa po stacyjce. Jeśli KL 15 z kostki stacyjki upalony to można doraźnie...
Cześć. Mam problem z autem (Golf 3 2.0 benzyna). Gdy jest zimny, odpala bez problemu, pojadę na miasto, zgaszę go i wtedy jest problem z odpaleniem (ale nie dzieje się to za każdym razem). Nie idzie zasilanie na pompę paliwa. Po psiknięciu plaka w dolot załapie i później już odpali (w 90% przypadków tak było). Wymieniłem pompę paliwa kostkę stacyjki,...
Witam panów, szukałem na forum i wszystkim gaśnie a u mnie nie. Nie gaśnie po wyjęciu kluczyka, wypięciu stacyjki z kostki, rozpiętej instalacji tylnych i przednich świateł i odłączeniu alternatora (przewody od kontrolki) Gaśnie tylko gdy wyjmę przekaźnik od pompy paliwa. Na kostce od stacyjki mam stały + na przewodzie biało czerwonym i czarno czerwonym.(środkowe...
Wszystko fajnie, tylko po wyciągnięciu przekaźnika/bezpiecznika i ponownym włożeniu samochód normalnie pali przez pare dni. To samo dzieje sie przy rozpięciu i przypięciu kostki przy pompie paliwa. Chociaż nie zawsze te sposoby działają.
Można, ale po co? Chcesz to zrobić jako antykradzieżowy system, przypuszczam. Najprościej przerwać jeden z przewodów kostki stacyjki lub przewód przekaźnika rozrusznika. Można też przerwać zasilanie pompy paliwa. System wygeneruje błędy sporadyczne, ale automatycznie wykasują się po uruchomieniu pojazdu.
Mi kiedyś uszkodziła się kostka stacyjki i nie włączała pompy paliwa. Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej czy dostaje napięcie gdy kręcisz. Ja miałem Seicento 900 ale warto byłoby zajrzeć do niego. W moim przekaźnik pompy był pod maską, przed kierowcą, na ścianie grodziowej.
Napisałem ,że nie przekaźnik lecz przewód pomiędzy nim a kostka lub sama kostka na listwie. Na próbę skrosuj te dwa punkty. Przekaźnik na pewno działa poprawnie , gdyż jest napięcie na pompie paliwa!
Tak dokładnie na jakiś czas ale na krótko niestety sprawdzę jeszcze to napięcie w tej kostce bo nic już innego nie przychodzi mi do głowy
Cześć, pytanie mam – mam Mercedesa W124 230E z 1988 r. Była wymiana stacyjki i mechanik odpiął kostkę z pinami, która rozpięła się. Dostałem schemat na forum, jak poukładać 7 pinów i podpiąłem ją. Obecnie nie odpala mi – nie działa na liczniku wskaźnik paliwa oraz temperatura cieczy, dolne kontrolki działają i zapalają się. Przy włączeniu świateł awaryjnych...
A nie kostka stacyjki szwankuje? Nie puszcza +12V na przekaźnik pompy? Zapytałbym też o masę dla silnika pompki lecz nie wiem, w jaki sposób umasowiona jest pompa w tym modelu. Zaczął bym od pompki na krótko aby wykluczyć jej awarię. Potem, jednak podmienił bym przekaźnik na inny. Następnie, probował bym ominąć na chwilę zasilanie w kostce stacyjki...
Witam , problem tkwi w sterowaniu zaworem otwierającym paliwo na świecę płomieniową . Świeca grzeje (nowa) lecz nie dochodzi 24V na zawór otw.paliwo, po rozpięciu kostki od zaworu i podłączeniu prądu z akumulatorów zawór pyka i otwiera paliwo . Gdy kostka jest rozpięta miernik wskazuje 13-14V natomiast gdy zepnę kostkę miernik wskazuje 0V bezpieczniki...
Po wyjęciu przekaźnika pompa sie wyłącza. W kostce na przekaźnik napięcie jest tylko na grubym czerwonym przewodzie. Czyżby była to wina przekaźnika?
Płytka od przekaźników jest w porządku. Tą kostkę sprawdzę, dzięki .
Powoli uruchamiam odpowiedź, ponieważ nie rozumiem stwierdzenia :,,.. powoli uruchomić silnik ". :cry: Powolna odpowiedź - zły styk na połączeniu stacyjki lub całej wiązki z kolumny kierowniczej - kostki.
Witam,mam dokładnie ten sam problem Powidz co było przyczyną? Jednak przekaźnik? Cały moduł trzeba wymienić czy da się przelitowac jakąś kostkę? I która to jest?
Witam wszystkich bardzo miło i serdecznie. Potrzebuje pomocy bo nie mam już sił do mojej astry. Na początku opisze problem i objawy, mianowicie, pewnego razu skończył mi sie gaz, przełączyłem na benzyne i tu pojawiły sie problemy. Silnik reagował tak jak by nie dostawał paliwa, dusił sie i gasł. Uprzedzam pytania, paliwa w zbiorniku było 10 litrów....
Witam. W mojej Lagunie nic nie działa. Dodatkowo przekaźnik odpowiedzialny za pompę paliwa pulsuje, rozrusznik nie kręci i po przekręceniu stacyjki słychać tylko pompę paliwa a gasną wszystkie światła na tablicy. Akumulator naładowany na maksa. W początkowej fazie było zjawisko jak opisałem wyżej, ale po chwili auto odpaliło. Później wszystko walnęło...
No to może raczysz sprawdzić wszystkie bezpieczniki i przekaźniki ? Może być jeszcze wina uszkodzonej kostki stacyjki albo złączy w zegarach.
Witam wyłącznik uderzeniowy zdemontowałem sprawdzałem miernikiem górę jest przejście zamontowany na miejsce . Sprawdzałem przekaźniki . Jeden spalony ale po zdjęciu plastiku i mechanicznym wymuszeniu działania zaczyna działać wentylator chłodnicy . Do wtyczki pompy paliwa podłączyłem żarówkę 21W pompa się nie odzywa . Mam identyczną z innego auta też...
Na czujniku przeciążeniowym są 3 przewody. W/g schematu: 1 masa, 2 ecu silnika kostka B pin M3 i wyjście na Body, 3 przekaźnik pompy paliwa. Co do immo ... podkładam komplet : Body, klucz, ECU. Diagnoza robiona Lexią. Pozdr.
Instalacja jest dosyć prosta. Sprawdzilś wszystkie połączenia, kostkę stacyjki? A masz tam immo?
Witam wszystkich Chcialbym zlokalizować przekaźnik pompy paliwa peugeot 307sw a dokładnie który to jest od pompy ponieważ zakupiłem pompe i do tego chcialbym dokupić przekaźnik sprzedający zapytał mi sie jaki numer przekaźnika. A ja nie wiem. Zlokalizowałem skrzynkę z przekaźnikami obok akumulatora i zauwazylem trzy kostki dobrze szukam?
kostek paliwo kostek przekaźnik kostek pompa paliwo
elektronika dysku seagate wkładka menuet drukarka pionowy kreska
wysyłanie plików excel filedialog
Quad Kawasaki KVF 750 odpala tylko z dzarpaka - przyczyny i rozwiązania Tryb letni i zimowy w pilarce Makita DCS 33 - jak działa?