zaadaptuj wtrysk komp go nie widzi i myśli że nie ma go wcale. jak odpowietzrałeś wtryski na odpiętych kostkach? jeśli kostek nie odpiełeś przy odpowietrzaniu to mogłeś je zatrzeć. wypnij czujnik ciśnienia paliwa poluźnij przewody paliwowe przy wtryskach i odpowietrzaj. spróbuj odpalać bez czujnika ciśnienia a potem z wpiętym czujnikiem. nie jestem...
Wbrew pozorom może i przy wtryskiwaczach. W tych silnikach jak i w poprzednich lejący wtryskiwacz zmywał film olejowy z cylindra co powodowało przycieranie się tłoków. Najwięcej tego na którego się lało paliwo a i pozostałe obrywały bo się olej rozrzedza. Ale o wszystkim trzeba mieć wiedzę jakieś pojęcia i trzeba przyjąć jakąś ścieżkę diagnostyczną...
Brązowo-biały plus, czarny masa.
Witam Od godziny ósmej rano męcze się z odpaleniem silnika toyoty D4D 2.0(Corolla verso 2005).Wymieniłem wtryskiwacze,odpowietrzyłem układ-po wypięciu kostek od wtrysków poluzowałem przewody wysokiego ciśnienia od wtrysków i pokręciłem trochę.Gdy już paliwo się przelało dokręciłem wszystko i dodatkowo nacisnąłem kilka razy tą pompkę co jest na filtrze...
Kolego podepnę się pod temat zrób sobie prosty tester do sprawdzania tych ogrzewań polega on na wypięciu kostek z skrzynki sterowniczej i podpięciu pod mały tester który możesz zrobić sam naciskasz przycisk uruchamia iskrę naciskasz drugi uruchamia paliwo i silnik wszystkie podzespoły można sprawdzić ja taki sobie w pracy zrobiłem i jeste zadowolony...
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
Mój ojciec jeździ podobnym cudem techniki z uwagi na to że się do niego wygodnie wsiada . Lepiej używać preparatu do czyszczenia kostek elektrycznych , który nie przewodzi prądu jak wd40 czy inne cuda . Odkręć korek pod filtrem paliwa i wylej z niego wodę i sprawdź czy geometria w sprężarce się przesuwa na gruszce bez zacinania . i nawet jak niema dpf...
jakaś przyczyna przepalenia musiała zaistnieć Padnięta pompa
Witam chciałbym zaznaczyć iż jestem tu nowy, nie jestem mechanikiem i mam problem. Dziś w aucie marki Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi, rok produkcji 2006 doszło do dziwnej awarii Auto po przekroczeniu 2000obr/min gaśnie, kolejna próba odpalenia zaraz po zgaśnięciu kończy się fiaskiem, dopiero po ok 1-2 minutach odczekania udaje się odpalić auto. Po...
pacjent to Suzuki Grand Vitara rok 2002 poj 2.0 diesel . Po włożeniu klucza do stacyjki słychać jak pompa paliwa podaje paliwo . Kręcenie rozrusznikiem , autko odpala . Po ok 30 sek max ok 10 min autko gaśnie jakby wyłączone z kluczyka . Ponowne włączenie klucza pompy nie słychać , kilka razy włączany zapłon pompa zaskakuje i podaje paliwo . Odpalanie...
pod fotelami sa takie niby kostki ktore sa zamkniete i chyba nierozbieralne, a przynajmniej niezbyt łatwo. Nie umialem jej rozebrac, wiec nie rozbieralem (pod fotelem pasazera, ale na nadpalone nie wygladaly) Patentu z dioda nie probowalem bo mi telefon padl, jutro zrobie jak znajde jakas diode, najwyzej wykrece z wtyku do zapalniczki samochodowej....
naprawdę jesteś tak naiwny że uważasz że produkt jest sprzedawany dla twojego dobra? Ekhm... nie, to Tobie się przecież cały czas wydaje, że ten produkt jest sprzedawany dla Twojego dobra. dlaczego na stacjach nie tankujemy alkoholu do samochodów? spisek? a może nie ma technicznych możliwości jazdy na alkoholu i motocykle żużlowe są ściemą... wyprodukowanie...
Nie wiem co to za napięcie 360V, napięcie międzyfazowe wynosi 400V, przy fazowym 230V. (kiedyś było 380V przy fazowym 220V) Tak dokładnie to miałem na myśli, wiesz dowiedziałem się tego ze 3 dni temu przeglądając elektrodę, a potem masowo poprawiałem KWH na KW i 360V na 400V żeby nie było niejasności (dla laika na gnieździe jest napisane 360V to piszę...
Witam. W trakcie jazdy zapaliła mi się bursztynowa lampka kontrolna układu elektronicznego sterowania silnikiem. Poczułem spadek mocy i "szarpnięcia" (tak jak by się paliwo skończyło). Na biegu jałowym wszedł już w 1500 obr./min. Doczytałem się w instrukcji, że: ----------------------------------------... "W przypadku...
Tak instalacja jest przełożone paliwo również idzie na świece głownie mi chodzi o schemat z diesla i benzyny podłączenia komputera z budy samochodu o kostki bo w z benzyny jest 17 pinów a diesla ponad 20 jest też inna kostka na 4 piny gdzie w benzynie są wszystkie 4 a dieslu 3 dowiedziałem się, że w którejś z tych kostek trzeba zamienić jakieś piny....
Witam! Mam problem ponieważ "paliwo z zapasów" zniszczyło mi pompe i wtryski. Ciśnienie rail na pompie było 109 przy zadanym 337, wymieniłem pompe i wtryski, wyczyścilem bak i układ paliwowy, pompa i wtryski od rozbitka, silnik pracował idealnie, 30 tys przebiegu, założyłem do mojego peugeota i nie odpala, odpowietrzyłem układ na tyle na ile się dało...
Kupiłem nie dawno nissana micre 2001 niestety straszny problem aby cokolwiek znaleźć do tego autka.... Moja mikrusia duzo pali (11L na 100km silnik 1.0) z rury wydechowej leje się paliwo wymienilem świece nie pomogło. ostatnio jednak odkryłem ze ktoś grzebał przede mną w elektryce:cry: wykręciłem całą magistrale z wtryskami wydaje mi się że dają za...
witam forumowiczów!Parę dni temu założyłem do mojej skodzinki instalacje gazową wyciągniętą z mojej audi 80 b3 na gaźniku! Założyłem elektrozawór który odcina paliwo przy przełączniu na gaz na wąż zaraz przed listwą,reszta tak jak się należy... Tylko teraz tak,samochód fajnie jedzie na gazie ale muszą być odpięte wtryski(nie są odłączane przy przełączeniu...
Do sprawdzenia bezpiecznik oraz przekaźnik http://obrazki.elektroda.pl/4686751500_1... Przekaźnik działa tylko jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu lub cały czas w podczas pracy silnika czyli na bezpieczniku też jest tylko zasilanie przez 2 sek lub cały czas gdy silnik pracuje (weź to pod uwagę przy pomiarach).
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Jedynie co mnie zastanawiało to kostka zwisająca pod filtrem paliwa, 5 pinowa płaska czerwona. Jak by to była np kostka do EPS, to nie zapali bo przez EPS przechodzi czasem 2x CAN. Kolor wtyczki nie pasuje ale sprawdź. Jak tam ok i wszystkie masy plusy ok, to wygląda mnie to na padnięty CIM.
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Ale rozrusznik kręci, na kostkach pompy paliwa pojawiają się szczątkowe napięcia 3-5V
Posiadam piec SAS ze sterownikiem i nadmuchem. Bardzo dobry i ekonomiczny . Palę w nim drewnem i węglem kostką.
Będę chciał posprawdzać kilka rzeczy w weekend. Czy odpinając kostkę pompy paliwa trzeba to robić na ściągniętej klemie z akumulatora? Czy po ponownym podłączeniu pompy wymaga ona później auto adaptacji?
kolego nic nie wyciągaj tylko sprawdzić trzeba ciągłość przewodów do pompy paliwa ,jak otworzysz boczek od strony kierowcy to tam idzie cała wiązka elektryczna i pneumatyczna na samym zakręcie jest kostka dwu pinowa z przewodami czarnym i szarym ,jest to przewód do pompy paliwa ,kostka też ma kolor szary ,na bank jest zjedzona ,cała operacja to uciąć...
A kostkę stacyjki kolega sprawdzał?
Przekaźnik główny i przekaźnik pompy paliwa znajduje się na jednej płytce zalanej w skrzynce bezpieczników w komorze silnika wymieniona - bez zmian zapomniałem dopisać w głównym temacie. Dziękuję za pomoc. Dodano po 5 Dziękuję za pomoc ale jak napisałem w temacie głównym brak prądu na kostce pompy paliwa po odpięciu od pompy, wiec pompę bede sprawdzał...
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
To są kostki serwisowe. Czarna do włączenia pompy, niebieska to sygnał prędkości obrotowej, a brązowa do ustawiania wstępnego KWZ. Te kostki nie powinny być wpięte w żadne inne, tylko "zaślepione". Aby uruchomić pompę paliwa, należy do czarnej kostki podać +12V - zwykłym przewodem, bezpośrednio z akumulatora. A te pokazane przewody na obrazku są w moim...
Problem w tym, że na dwóch przewodach są 4 ciapki, na jednym jedna, a na dwóch dwie. Znalazłem odpowiedź na angielskim forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-... Dodano po 54 Odpowiedź na forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-...
rozkręciłem pompę w poszukiwaniu usterki (opis usterki moderator wywalił do kosza i kazał do warsztatu jechać) więc może się komuś przyda schemat połączeń w kostce np do awaryjnego zasilania pompy lub do testu Niebieski + pompy żółto-zielony gruby- pompy zielony wskaźnik poziomu żółto-zielony masa wskaźnika piny wskaźnika są w środku kostki
Sprawdź połączenia przy kostce stacyjki. To co słychać to zapewne pompka paliwa
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Ta kostka to reg.ciśnienia paliwa na wtryski. Jest on sterowany impulsowo. Nie mierzymy na nim napięcia , lecz prąd. Wypnij wtyczkę i próbuj palić. Powinno zapalić ,tz. praca awaryjne. W innym przypadku ; niskie ciśnienie paliwa lub zatarty tłoczek rozdzielacza napędzany przez klapę spiętrzającą.
Trzeba sprawdzić przejście pompy paliwa (w kostce przy sterowniku), silnika dmuchawy, czujników temp. na piecu (ciut powyżej 1 kilooma) , oraz czy jest plus zasilający oraz plus włączający. Domniemam, iż jest to ogrzewanie Eberspacher D3LC.
jaki silnik? kostkę stacyjki sprawdź
Brak masy na zegarach, pozaginane styki w kostce lub niedokręcona do nadwozia.
Spróbuj odpalić na plaku.Jak odpalisz to wina pompki paliwa,a tak na marginesie kostkę stacyjki masz dobrą.
Sprwdź połączenie MASY na desce rozdzielczej. Albo zaśniedziała, albo masz słaby styk masy na kostce deski.
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
Te same objawy, uporałem się: 1. kostka szyny paliwa, 2. kostka wysokiego ciśnienia, 3. kostka pompy waku. Ogólnie proponuję po odpinać wszelkie dostępne kostki, posprawdzać piny. Kontakt sporej dobrej marki jest tańszy niż naprawa wtrysków. U mnie pomogło, ale nieregularny stukot sugerował przycinanie wtrysków, co miało miejsce, gdy prąd zabierał...
To odkręcasz plasikowy boczek na lewym słupku, dostajesz się do kostki łączącej wiązkę przednią z tylną i wyciągasz pin z kostki. Albo przecinasz kablel.
to jest kostka filtra paliwa. U mnie nie ma w tej okolicy innej podobnej kostki. http://obrazki.elektroda.pl/6402027900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7891108500_1... http://obrazki.elektroda.pl/9299303800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9583778100_1...
Dodano po 25 Witam. Sprawdź napięcie zasilania tego czujnika. Bezpiecznik f894. Później zmierz bezpośrednio przy czujniku. Pin 1 +24v Pin 2 masa I oczywiście sprawdź czy wszystko jest w porządku z pomarańczową kostką na wysokości smoka od paliwa.
pomylono kostki od czujnika ciśnienia (mapsensor) i często niewykorzystanej kostki od filtra paliwa.
Podgrzewanie filtra paliwa.
Najprawdopodobniej kostka stacyjki uszkodzona.
Nad rozrusznikiem klucz długa nasadka 27 najtrudniej wypiać kostkę - demontaż dolotu do filra powietrza, akumulator, podstawa akumulatora.
Najpierw trzeba by sprawdzić kostkę stacyjki.
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
Znalzłem schemat mi potrzeby
znalazłem coś takiego na forum ----czujnik ciśnienia jest zasilany z czujnikami temperatury płynu i paliwa jeżeli któryś z nich ma zwarcie musisz je wymienić ------. no i faktycznie tak jest odłączyłem górną kostkę od filtra paliwa auto chodzi normalnie przyśpiesza nie odcina mocy ale wyświetla tryb awaryjny powstaje pytanie co jest grane i od czego...
Dwa grubsze zasilanie, a te cieńsze to poziom paliwa, sprawdź czy kostka nie zgniłą.
Ta kostka to pętla immo,dlatego nie odpala.
Licznik paliwa zostanie uaktualniony po większym tankowaniu. Można zresetować ręcznie ale potrzebne są odpowiednie rezystory (wypinanie kostki nic nie da, trzeba "oszukać"). Generalnie, jeżeli problem się będzie powtarzać, zaleciłbym upgrade softu BSI.
Zrób zdjęcie, ale chyba mówisz o czujniku temperatury paliwa, jeśli tak, to odpowiedź sama się nasuwa czy można zwierać czy nie.
Czujnik jest u góry na zbiorniku. Musisz ściągnąć siedzenie, bagażnik i dwa boczne plastiki. Kostkę znajdziesz od strony tłumika.
Witam,męcze się już tydzień z lanosem.Podczas jazdy zgasł silnik i do tej pory cisza.Pompa paliwa sprawna,bezpieczniki dobre ,przekaźniki działają.Na kostce przy pompie paliwa są dziwne napięcia 12v,7,5v.Pomocy:!:
To jeszcze napisz od czego ta kostka.A napięcie mierzyłeś przy zbiorniku?
Zielona w obudowie termostatu to czujnik temperatury, przy uszkodzonym samochód by odpalał. Ta wtyczka niżej może być od czujnika położenia wału. Bez niej komputer nie odczytuje kiedy ma być iskra. Sprawdź czy dobrze została podpięta. Paliwo jest Ale w zbiorniku czy pompa podaje paliwo do wtrysków? Bo masz jeszcze czerwony przycisk na lewym kielichu...
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
Bezpieczniki są w skrzynce pod maską silnika. Przy okazji - w tylnej lewej lampie jest kostka pompy paliwa.
Sprawdź zimne luty na płycie licznika głównie na kostkach co do niego wchodzą
Jak masz elektryczną pompę paliwa, to odepnij kostkę, albo wyciągnij bezpiecznik.
Witam i proszę o pomoc. Po przekręceniu zapłonu nie słychać pompy paliwa,pompa została podpięta na krótko i na krotko chodzi, napięcie w kostce od pompy wynosi 5v a nie 12v :/ Bezpieczniki sprawdzone, auto nie posiada wyłącznika wstrząsowego. Znajomy polecił sprawdzić przekaźnik pompy który powinien znajdować się pod Ecu a go tam nie ma ;/ Prosze o...
System KE-jetronic,nie działa poprawnie "druckregler";przerwa na przewodach do komputera,komputer lub sam druckregler. Druckregler taka kostka przy rozdzielaczu paliwa przykręcona dwoma śrubami spróbój magnesem mają być ze stali nierdzewnej magnes nie "chwyta".Sprawdzić można włączając w szereg amperomierz. Dodano po 16 Usterka może być bardziej prozaziczna...
Po mojemu dzieje sie tak: odłączysz wtryskiwacz - uruchamiasz - silnik przepala nadmiar paliwa z cylindrow i kolektora po czym gasnie - podłączasz wtryskiwacz i silnik odpala normalnie. Czy przed tym zabiegiem z odłączeniem wtryskiwacza są swiece mokre? Tak jakby go zalewlo paliwem. Sprawdz czy wtryskiwacz nie puszcza paliwa.
Kolega sprawdzi w pierwszej kolejności pompę paliwa. Podłączy najlepiej na moment do zewnętrznego zasilania.
Witam Wolałbym zdjęcie wtyczki od strony kabli tzn. na które piny są podłączone, ile ich jest i czy któreś dwa z nich są ze sobą splecione (oznaka CAN) ale z tego co widzę a zwłaszcza płytki to jest analogowy dogrzewacz. W kostce pewnie są podłączone piny 2 diagnoza, 3 zal.pieca, 6 pompka paliwa. Samo wytopienie kostki zasilającej było pewnie spowodowane...
temat zamykam wystarczy kostkę od czujnika ciśnienia paliwa z tyłu silnika wymienić bądż tak jak ja zacisnąć tą kostkę trytytką i od tamtej pory problem zniknął
Tak da się ,nr. pinów te same (10 pinowa i 7 pinowa). W 3 pinowej zawór początku wtrysku i zawór odcinający paliwo -dojdziesz po przewodach.
Jaki masz filtr paliwa? Plastikowy z paroma króćcami? Czy wkład, z 2 króćcami i kostką?
Przelutuj piny na płycie szafy w kostkach
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Na pewno pompa ma bezpiecznik warto go poszukać. Albo odepnij kostkę
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
A ile mocy ma Twoja "lampka"? Napięcia na kostce do pompki paliwa sprawdzasz przy podpietej kostce, czyli równolegle, czy przy odpietej ?
witam szukam osoby która spotkała się z podobną usterką może ona coś poradzi DAF 95 xf rok 2004 po włączeniu zapłonu czujnik paliwa pokazuje ful i czujnik temperatury nie reaguje przypuszczam że płyta jest uszkodzona do czujników dochodzi 5v jak odłącze przewód od kostki paliwo dalej pokazuj ful
Z ciekawości odpiąłem kostkę od pompki paliwa nie gasząc auta, samochód dalej chodzi, gdy go zgasiłem samochód kręci ale nie odpala, Odłączyłeś tę kostkę bezpośrednio od pompy❓ jeśli tak to silnik chodzi z przyzwyczajenia bez paliwa❓😁 Jeśli nie na pompce to musiałeś pomylić kostki innego wytłumaczenia nie ma. Jak przekręcisz kluczyk słyszysz pompkę...
Czujnik jest w tubie a'la rura plastikowa. Sprawdź na początek czy kostka nie zaśniedziała i czy jest pewny styk oraz nie ma problemu z uszkodzonymi przewodami.
Wszystkie kostki i bezpieczniki posprawdzałem.
A co z 12V? Masz 12 v na cewce jak krecisz? Tam czesto leciala kostka pod stacyjka.
Witam dołączam się do pytania kolegi ,taka sama sytuacja ,wymianilem pompę paliwa, filtr ,kostkę pod kanapa ,i zacza chodzić normalnie tzn palić za każdym razem ale trwało to 3 tygodnie aż znowu przestał zapalać jak trochę nim pojeździłem , ktoś pomoże
A ewentualnie nie wiesz które przewody odpowiadają za wskaźnik poziomu paliwa w kostce przy zegarach ? Dodano po 6 A ewentualnie nie wiesz które przewody odpowiadają za wskaźnik poziomu paliwa w kostce przy zegarach ?
Następnie wziełem się za zobaczenie ciśnienie paliwa zaraz przed listwą wtryskową i ciśnienie paliwa jest dobre. Jak jest ciśnienie to i pompa działa. Po zdemontowaniu listwy wtryskowej okazuje się że wtryski nie podają paliwa a na kostce co jest wpięta do listwy wtryskowej nie ma żadnego napięcia, zamó okazuje się że wtryski nie podają paliwa a na...
Tak i po chwili gaśnie, dodam że jak odłączyłem kostkę od pompy paliwa i dałem na zapłon to kontrolka grzania świec mrugała. Jeszcze jedna ważna rzecz : Prąd najpierw idzie na przekaźnik czy bezpiecznik ?
Od kilku tygodni walczę z Hyundai Terracan 2.9 CRDi. Podczas jazdy stracił moc, po zatrzymaniu palił na 2 cylindry. Okazało się, że była nieszczelność na przewodzie paliwowym. Po wymianie na szczelny bez zmian, tylko na 2 cylindrach i brak reakcji na gaz. Po wielu próbach odpowietrzania, za radą mechanika, strzał z plaka, wzrosły obroty i zaczął reagować,...
Niestety w branży motoryzacyjnej każdy producent ma milion patentów na uprzykrzenie życia potencjalnemu serwisantowi Dokładnie tak. Autorze tematu zerknij na dalszy ciąg tej wiązki idącej od zegara na odcinku No 20 - 30 cm tam powinna być kostka .
Tak przewody ok w przelotkach sprawdzone pod wykładzina wiązki też sprawdzone Dodano po 1 Problem rozwiązany psiknełem kontaktem pod plastikową osłoną nadkola w kierunku kostki od otwierania wlewu paliwa i centralny zamek zadziałał.
Mam problem z odpaleniem Hyundai ix35 2,0 diesla 184 kw, na mrozie łapie za drugim razem, zostały wymienione świece żarowe, przekaźnik świec, akumulator, przewód łączący listwę świec z kostką i filtr paliwa i dalej nie pali jak powinien. Prosiłbym o pomoc.
Miałem podobny problem w swoim 5720, u mnie wadliwy okazał się czujnik temperatury paliwa. Odepnij kostkę od czujnika i sprawdź, czy nadal pali bezpiecznik. https://obrazki.elektroda.pl/5706227700_...
Witam mam taki licznik i interesuje mnie jak go podłączyć. I podłączyć ten pomiar paliwa co jest u góry bo mam taki licznik jak podaje nizej strone ale bez pomiaru elektronicznego bo tam jest tylko zegarek bo na zdjeciu jest widoczny że ma pomiar.. Słyszałem że trzeba podłaczyć węrzyk do licznika i do kolektora ssącego ale gdzie???? to jest problem...
A jak Ci się udało zmierzyć napięcie na wtryskach woltomierzem skoro tam są impulsy i miernik się do tego nie nadaje? Podpowiedział mi to znajomy. Podpiąłem inny wtryskiwacz „w powietrzu” paliwo i kostkę z pierwszego cylindra. Nie ma żadnej reakcji czyli wtryski się nie otwierają. Jeśli możesz to podpowiedz jak sprawdzić czy napięcie na...
nie pisaem a powinienem , sprawa rozwiazana rozgiete blaszki w kostce kontrolera przeplywu paliwa przy pompie , wystarczylo tylko wymienic wtyczke ze zlomu od dawcy i auto zagralo . dzieki wszystkim za zangazowanie . i zamykam temat Dodano po 58 wymiana kostki od czujnika cisnienia paliwa .
mi chodzi o kolor kabli by przedzwonić czy nie ma przerwy miedzy czujnikiem a kostka z pniami do wskaźnika paliwa
Korektor liczby oktanowej, do wyboru na jakim paliwie jeździsz. Jakbyś ją odwrócił czyli zmienił na 92 to zapłon by się opóźnił.
Wszystko fajnie, tylko po wyciągnięciu przekaźnika/bezpiecznika i ponownym włożeniu samochód normalnie pali przez pare dni. To samo dzieje sie przy rozpięciu i przypięciu kostki przy pompie paliwa. Chociaż nie zawsze te sposoby działają.
kostek pompa paliwo kostek przekaźnik paliwo kostek pompa paliwo lanos
oporność głośnik epson kalibracja błędne wskazania licznika prądu
canon mg3650 amica wa1s610clish
Seat Cordoba: Żółta kontrolka ESP świeci po wyjęciu kluczyków Zawieszanie i artefakty po wymianie dysku i RAM