zaadaptuj wtrysk komp go nie widzi i myśli że nie ma go wcale. jak odpowietzrałeś wtryski na odpiętych kostkach? jeśli kostek nie odpiełeś przy odpowietrzaniu to mogłeś je zatrzeć. wypnij czujnik ciśnienia paliwa poluźnij przewody paliwowe przy wtryskach i odpowietrzaj. spróbuj odpalać bez czujnika ciśnienia a potem z wpiętym czujnikiem. nie jestem...
Wbrew pozorom może i przy wtryskiwaczach. W tych silnikach jak i w poprzednich lejący wtryskiwacz zmywał film olejowy z cylindra co powodowało przycieranie się tłoków. Najwięcej tego na którego się lało paliwo a i pozostałe obrywały bo się olej rozrzedza. Ale o wszystkim trzeba mieć wiedzę jakieś pojęcia i trzeba przyjąć jakąś ścieżkę diagnostyczną...
Brązowo-biały plus, czarny masa.
Witam Od godziny ósmej rano męcze się z odpaleniem silnika toyoty D4D 2.0(Corolla verso 2005).Wymieniłem wtryskiwacze,odpowietrzyłem układ-po wypięciu kostek od wtrysków poluzowałem przewody wysokiego ciśnienia od wtrysków i pokręciłem trochę.Gdy już paliwo się przelało dokręciłem wszystko i dodatkowo nacisnąłem kilka razy tą pompkę co jest na filtrze...
Kolego podepnę się pod temat zrób sobie prosty tester do sprawdzania tych ogrzewań polega on na wypięciu kostek z skrzynki sterowniczej i podpięciu pod mały tester który możesz zrobić sam naciskasz przycisk uruchamia iskrę naciskasz drugi uruchamia paliwo i silnik wszystkie podzespoły można sprawdzić ja taki sobie w pracy zrobiłem i jeste zadowolony...
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
Mój ojciec jeździ podobnym cudem techniki z uwagi na to że się do niego wygodnie wsiada . Lepiej używać preparatu do czyszczenia kostek elektrycznych , który nie przewodzi prądu jak wd40 czy inne cuda . Odkręć korek pod filtrem paliwa i wylej z niego wodę i sprawdź czy geometria w sprężarce się przesuwa na gruszce bez zacinania . i nawet jak niema dpf...
jakaś przyczyna przepalenia musiała zaistnieć Padnięta pompa
pacjent to Suzuki Grand Vitara rok 2002 poj 2.0 diesel . Po włożeniu klucza do stacyjki słychać jak pompa paliwa podaje paliwo . Kręcenie rozrusznikiem , autko odpala . Po ok 30 sek max ok 10 min autko gaśnie jakby wyłączone z kluczyka . Ponowne włączenie klucza pompy nie słychać , kilka razy włączany zapłon pompa zaskakuje i podaje paliwo . Odpalanie...
Witam chciałbym zaznaczyć iż jestem tu nowy, nie jestem mechanikiem i mam problem. Dziś w aucie marki Peugeot 407 z silnikiem 1.6 HDi, rok produkcji 2006 doszło do dziwnej awarii Auto po przekroczeniu 2000obr/min gaśnie, kolejna próba odpalenia zaraz po zgaśnięciu kończy się fiaskiem, dopiero po ok 1-2 minutach odczekania udaje się odpalić auto. Po...
pod fotelami sa takie niby kostki ktore sa zamkniete i chyba nierozbieralne, a przynajmniej niezbyt łatwo. Nie umialem jej rozebrac, wiec nie rozbieralem (pod fotelem pasazera, ale na nadpalone nie wygladaly) Patentu z dioda nie probowalem bo mi telefon padl, jutro zrobie jak znajde jakas diode, najwyzej wykrece z wtyku do zapalniczki samochodowej....
naprawdę jesteś tak naiwny że uważasz że produkt jest sprzedawany dla twojego dobra? Ekhm... nie, to Tobie się przecież cały czas wydaje, że ten produkt jest sprzedawany dla Twojego dobra. dlaczego na stacjach nie tankujemy alkoholu do samochodów? spisek? a może nie ma technicznych możliwości jazdy na alkoholu i motocykle żużlowe są ściemą... wyprodukowanie...
Nie wiem co to za napięcie 360V, napięcie międzyfazowe wynosi 400V, przy fazowym 230V. (kiedyś było 380V przy fazowym 220V) Tak dokładnie to miałem na myśli, wiesz dowiedziałem się tego ze 3 dni temu przeglądając elektrodę, a potem masowo poprawiałem KWH na KW i 360V na 400V żeby nie było niejasności (dla laika na gnieździe jest napisane 360V to piszę...
Witam. W trakcie jazdy zapaliła mi się bursztynowa lampka kontrolna układu elektronicznego sterowania silnikiem. Poczułem spadek mocy i "szarpnięcia" (tak jak by się paliwo skończyło). Na biegu jałowym wszedł już w 1500 obr./min. Doczytałem się w instrukcji, że: ----------------------------------------... "W przypadku...
Tak instalacja jest przełożone paliwo również idzie na świece głownie mi chodzi o schemat z diesla i benzyny podłączenia komputera z budy samochodu o kostki bo w z benzyny jest 17 pinów a diesla ponad 20 jest też inna kostka na 4 piny gdzie w benzynie są wszystkie 4 a dieslu 3 dowiedziałem się, że w którejś z tych kostek trzeba zamienić jakieś piny....
Kupiłem nie dawno nissana micre 2001 niestety straszny problem aby cokolwiek znaleźć do tego autka.... Moja mikrusia duzo pali (11L na 100km silnik 1.0) z rury wydechowej leje się paliwo wymienilem świece nie pomogło. ostatnio jednak odkryłem ze ktoś grzebał przede mną w elektryce:cry: wykręciłem całą magistrale z wtryskami wydaje mi się że dają za...
Witam! Mam problem ponieważ "paliwo z zapasów" zniszczyło mi pompe i wtryski. Ciśnienie rail na pompie było 109 przy zadanym 337, wymieniłem pompe i wtryski, wyczyścilem bak i układ paliwowy, pompa i wtryski od rozbitka, silnik pracował idealnie, 30 tys przebiegu, założyłem do mojego peugeota i nie odpala, odpowietrzyłem układ na tyle na ile się dało...
witam forumowiczów!Parę dni temu założyłem do mojej skodzinki instalacje gazową wyciągniętą z mojej audi 80 b3 na gaźniku! Założyłem elektrozawór który odcina paliwo przy przełączniu na gaz na wąż zaraz przed listwą,reszta tak jak się należy... Tylko teraz tak,samochód fajnie jedzie na gazie ale muszą być odpięte wtryski(nie są odłączane przy przełączeniu...
Do sprawdzenia bezpiecznik oraz przekaźnik http://obrazki.elektroda.pl/4686751500_1... Przekaźnik działa tylko jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu lub cały czas w podczas pracy silnika czyli na bezpieczniku też jest tylko zasilanie przez 2 sek lub cały czas gdy silnik pracuje (weź to pod uwagę przy pomiarach).
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Jedynie co mnie zastanawiało to kostka zwisająca pod filtrem paliwa, 5 pinowa płaska czerwona. Jak by to była np kostka do EPS, to nie zapali bo przez EPS przechodzi czasem 2x CAN. Kolor wtyczki nie pasuje ale sprawdź. Jak tam ok i wszystkie masy plusy ok, to wygląda mnie to na padnięty CIM.
Posiadam piec SAS ze sterownikiem i nadmuchem. Bardzo dobry i ekonomiczny . Palę w nim drewnem i węglem kostką.
Ale rozrusznik kręci, na kostkach pompy paliwa pojawiają się szczątkowe napięcia 3-5V
kolego nic nie wyciągaj tylko sprawdzić trzeba ciągłość przewodów do pompy paliwa ,jak otworzysz boczek od strony kierowcy to tam idzie cała wiązka elektryczna i pneumatyczna na samym zakręcie jest kostka dwu pinowa z przewodami czarnym i szarym ,jest to przewód do pompy paliwa ,kostka też ma kolor szary ,na bank jest zjedzona ,cała operacja to uciąć...
Będę chciał posprawdzać kilka rzeczy w weekend. Czy odpinając kostkę pompy paliwa trzeba to robić na ściągniętej klemie z akumulatora? Czy po ponownym podłączeniu pompy wymaga ona później auto adaptacji?
A kostkę stacyjki kolega sprawdzał?
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
To są kostki serwisowe. Czarna do włączenia pompy, niebieska to sygnał prędkości obrotowej, a brązowa do ustawiania wstępnego KWZ. Te kostki nie powinny być wpięte w żadne inne, tylko "zaślepione". Aby uruchomić pompę paliwa, należy do czarnej kostki podać +12V - zwykłym przewodem, bezpośrednio z akumulatora. A te pokazane przewody na obrazku są w moim...
Problem w tym, że na dwóch przewodach są 4 ciapki, na jednym jedna, a na dwóch dwie. Znalazłem odpowiedź na angielskim forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-... Dodano po 54 Odpowiedź na forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-...
Przekaźnik główny i przekaźnik pompy paliwa znajduje się na jednej płytce zalanej w skrzynce bezpieczników w komorze silnika wymieniona - bez zmian zapomniałem dopisać w głównym temacie. Dziękuję za pomoc. Dodano po 5 Dziękuję za pomoc ale jak napisałem w temacie głównym brak prądu na kostce pompy paliwa po odpięciu od pompy, wiec pompę bede sprawdzał...
rozkręciłem pompę w poszukiwaniu usterki (opis usterki moderator wywalił do kosza i kazał do warsztatu jechać) więc może się komuś przyda schemat połączeń w kostce np do awaryjnego zasilania pompy lub do testu Niebieski + pompy żółto-zielony gruby- pompy zielony wskaźnik poziomu żółto-zielony masa wskaźnika piny wskaźnika są w środku kostki
Sprawdź połączenia przy kostce stacyjki. To co słychać to zapewne pompka paliwa
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Ta kostka to reg.ciśnienia paliwa na wtryski. Jest on sterowany impulsowo. Nie mierzymy na nim napięcia , lecz prąd. Wypnij wtyczkę i próbuj palić. Powinno zapalić ,tz. praca awaryjne. W innym przypadku ; niskie ciśnienie paliwa lub zatarty tłoczek rozdzielacza napędzany przez klapę spiętrzającą.
Trzeba sprawdzić przejście pompy paliwa (w kostce przy sterowniku), silnika dmuchawy, czujników temp. na piecu (ciut powyżej 1 kilooma) , oraz czy jest plus zasilający oraz plus włączający. Domniemam, iż jest to ogrzewanie Eberspacher D3LC.
jaki silnik? kostkę stacyjki sprawdź
Brak masy na zegarach, pozaginane styki w kostce lub niedokręcona do nadwozia.
Spróbuj odpalić na plaku.Jak odpalisz to wina pompki paliwa,a tak na marginesie kostkę stacyjki masz dobrą.
Sprwdź połączenie MASY na desce rozdzielczej. Albo zaśniedziała, albo masz słaby styk masy na kostce deski.
To odkręcasz plasikowy boczek na lewym słupku, dostajesz się do kostki łączącej wiązkę przednią z tylną i wyciągasz pin z kostki. Albo przecinasz kablel.
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
to jest kostka filtra paliwa. U mnie nie ma w tej okolicy innej podobnej kostki. http://obrazki.elektroda.pl/6402027900_1... http://obrazki.elektroda.pl/7891108500_1... http://obrazki.elektroda.pl/9299303800_1... http://obrazki.elektroda.pl/9583778100_1...
Dodano po 25 Witam. Sprawdź napięcie zasilania tego czujnika. Bezpiecznik f894. Później zmierz bezpośrednio przy czujniku. Pin 1 +24v Pin 2 masa I oczywiście sprawdź czy wszystko jest w porządku z pomarańczową kostką na wysokości smoka od paliwa.
Podgrzewanie filtra paliwa.
Te same objawy, uporałem się: 1. kostka szyny paliwa, 2. kostka wysokiego ciśnienia, 3. kostka pompy waku. Ogólnie proponuję po odpinać wszelkie dostępne kostki, posprawdzać piny. Kontakt sporej dobrej marki jest tańszy niż naprawa wtrysków. U mnie pomogło, ale nieregularny stukot sugerował przycinanie wtrysków, co miało miejsce, gdy prąd zabierał...
pomylono kostki od czujnika ciśnienia (mapsensor) i często niewykorzystanej kostki od filtra paliwa.
Najpierw trzeba by sprawdzić kostkę stacyjki.
Najprawdopodobniej kostka stacyjki uszkodzona.
Nad rozrusznikiem klucz długa nasadka 27 najtrudniej wypiać kostkę - demontaż dolotu do filra powietrza, akumulator, podstawa akumulatora.
kostek pompa paliwo kostek przekaźnik paliwo kostek pompa paliwo lanos
satel dodawanie pilota zamek błysk programy step7
Castelgarden – niesprawne hamulce w traktorku, przyczyny i diagnostyka Peugeot 206+ 2010 – kabel diagnostyczny OBD-II, ELM327, Lexia 3, Diagbox, PSACOM