(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
No dobrze sprawdzę. Mam jednak wrażenie, że stacyjka zachowuje się dobrze. Ja tym skuterem ślizgałem się po lodzie i śniegu w zimie. Myślałem, że na skutek zima rozładował się akumulator. Uruchamiałem go z kopniaka, ale kopniak był zardzewiały w środku i urwał się. Dlatego postanowiłem naładować akumulator prostownikiem i podłączyć go. Może być jeszcze...
Ja mam takie coś, nie wiem skąd, ale mam. https://obrazki.elektroda.pl/4424292300_...
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
Podmienić musisz stacyjkę lub ew. podłączyć się pod kostkę stacyjki by podać napięcie po zapłonie. Potem podłączyć VAGa i działać dalej. Spec od zamków z pewnością to ogarnie.
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Nic strasznego nie powinno się stać.Co do kostki to powinna mieć zatrzaski,chyba że ułamali, żeby ją włożyć inaczej niż być powinna to naprawdę trzeba się namęczyć, więc nie pozostaje nic jak życzyć miłej pracy
W standardowej kostce nie ma napięcia 12V na stałe? Posiadane radio da się wyłączyć? Niektóre modele trzeba odcinać od prądu stacyjką lub wyciągać front panel.
zapewne chodzi Ci o stacyjke z rozruchem elektrycznym tu masz schemat elektryczny 126p FL on wszysko wytłumaczy
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
prawdopodobnie kostka stacyjki ,albo sama stacyjka uszkodzona.
Nie ma przekaźnika do rozrusznika, prąd leci bezpośrednio z kostki stacyjki
Masz problem z kostką stacyjki, odlącz i podłącz na krótko, to rozwieje wszystkie wątpliwości. Dodano po 2 Masz też pewnie spalony bezpiecznik, stąd reset zegara i radia.
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Potrzebujesz miernik lub kontrolkę do sprawdzania napięcia i opis kostki ISO. Kostki już masz, choć dziwaczne jeśli chodzi o kolorystykę przewodów (będzie trudniej amatorowi) i w średnim stanie. Musisz dopasować zasilanie stałe z zasilaniem po stacyjce do kostki ISO.
Zamień żółty z czerwonym w kostce ISSO , bo teraz masz właśnie pamięc poprzez stacyjkę podłączoną zamiast pod "stały plus" .
Masz uszkodzone styki w kostce w stacyjce. Nie daje napięcia na brązowoczerwony.
żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki Błąd ! Na żółtym (+B) ma być stale +12V. Na czerwony (ACC) +12V musisz doprowadzić z instalacji samochodu z miejsca w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki lub innym. Do pomarańczowego (ILL) możesz podłączyć...
Witam, Zasilanie jest w kostce bialej: masa - pin 11 +12V bat. -pin 10 +12V po stacyjce - pin 5 Pozdrawiam, Georges
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Tam nie będzie żadnych bezpieczników na głównych liniach nie trudźcie się . Od samego aku prąd idzie do kostki stacyjki. I jak nie ma żadnego alarmu to albo kostka stacyjki albo nie podłączone poprawnie kable. A co nie podłączył ? Może przedstawi zdjęcia kabli obok aku co on na to?
Zależy czy włącznik steruje masą czy plusem Jak masą to nie zadziała, wtedy daj na 86 napięcie po stacyjce
Tak, wystarczy odpiąć pięciostykową kostkę (1,2,3,5,6). Stacyjkę kup nową.
na kostce zasilającej radio masz + 12v stałe i +12v po stacyjce
kostka stacyjki źle podłączone przewody
Panie administratorze niech pan nie krzyczy, że nie wnoszę nic do tematu, ale myślę że każda podpowiedz naprowadzi kolegę na rozwiązanie. Kiedyś tato miał radio z takim filtrem pamiętam że dwa kable były + a jeden - dalej szło to do kostki w radiu i dopiero z tej kostki do stacyjki.
Witam, sprawdź czy na przewodzie pojawia się napięci zawsze po przekręceniu kluczyka i będziesz wiedział czy to wina po stronie auta (kostki stacyjki) czy też samego radia.
Witam. Doszedłem do ładu. Znalazłem starą kostkę stacyjki, podłączyłem, i działa. Jutro kupie nową kostkę i po sprawie. Dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Witam. Multimetr do ręki i kostkę ISO sprawdzamy kostkę czarną gdzie jest +12/ masa i +12V po stacyjce. Jeśli masz antenę wysuwaną elektrycznie musisz poszukać kabelka od niej i wpiąć do kostki.
Musisz podłączyć pod kostkę 26pin - KL.15 - 12V po stacyjce i DFA_L - gala do tego podłącz pod pin RFLS - 12V po wrzuceniu biegu wstecznego. DFA_L i DFA_R są to sygnały czujników ABS z koła prawego i lewego tak powinno być ale można podłączyć pod lewy sygnał prędkości pojazdu gala i odpowiednio ustawić w radiu.
Problem rozwiązany. Chciałem sprawdzić żarówką kostkę stacyjki po podłączeniu zarowki pod jeden z przewodów nagle deska się zapalila i samochod można odpalić. Tak naprawdę nie wiem co było przyczyną stawian na zblokowany immobilizer.
czerwono żółty 12v po stacyjce (kluczyk w stacyjce), bez miernika to nie robota sprawdzaj tu nic nie uszkodzisz
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Skoro dłubane przy stacyjce to może źle spięte przewody albo jakaś kostka rozpięta
Na początek sprawdź czy jest podpięty prawidłowo , tzn. stały plus , plus po stacyjce i masa są prawidłowo podłączone w kostce . Podpinałeś to radio w innym aucie lub inne radio w Twoim aucie?
Ok napisz mi tak co masz +12v stały czy załączany przez stacyjkę, bo to ważne. Piszesz kostka biała kostka niebieska, ja tu widzę tylko kostki czarne, ale ok, napisz jak prosiłem co masz plus stały czy załączany przez stacyjkę Bluetooth narazie zostaw nie podłączaj, ważniejsze jest radio, bluetooth potem podłączymy.
Bo samochody z grupy VAG mają odwrotnie stałe zasilanie oraz to po stacyjce. Zamień miejscami przewody na pinach 4 i 7. Sterowanie wzmacniacza podłącz pod pin 5.
Nie kombinuj. Jest tak jak już pisałem Ci w poprzednim wątku. Wkład stacyjki do wymiany lub naprawy.
Ja nie mam typowej stacyjki z kostką, jest to stacyjka bezpośrednio podłączona bez kostki to klasyk '79, ale spróbuję wymienić całą stacyjkę.
Rozrusznik: przewód czerwono/czarny(2,5mm2) w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym, lub przy kostce stacyjki; Zapłon: przewód czarny w kostce stacyjki lub w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym. Raczej czujnika neutralnego położenia dźwigni biegów nieznajdziesz. Pozostaje ci podłączenie do czujnika ręcznego. Pozdrawiam
Najprościej to sprawa wygląda tak: Na jeden gwint, ten bliżej rozrusznika przykręcasz przewód wystający z rozrusznika. Na drugi gwint przykręcasz kabel plusowy z akumulatora taki gruby oraz troszkę cieńszy który idzie z prądnicy lub alternatora - nie wiem co masz, ale to nie ma znaczenia. Te dwa muszą być na jednym zacisku bo nie będziesz miał ładowania....
Jak to dobrze pamiętam to chyba przewód czarny w czerwonej kostce. Zresztą najszybciej byłoby sprawdzić co zresztą i tak musisz zrobić.
Kup dobrą kostke np. Febi następnie ustaw odpowiednio trzpień(przegnij delikatnie) we wkładce stacyjki.
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
Ważne jest prawidłowe podłączenie stacyjki, a posiadasz stacyjkę od SR50. Czerwono biały ten co masz w stacyjce musi być podłączony do masy, a przewód biało-czarny musi być podłączony do 31c EWR. Jest to sygnał do załączenia zasilania na przednią lampę. Napisz tylko ilu masz przewodową stacyjkę, 5 czy 7 przewodów?
Zdarzyło mi się nie raz spawać z podłączonym aku i nic nie zjarałem. Trzeba być wybitnie uzdolnionym, by coś upalić. Więc zacząłbym bez paniki, może od tego, czy jest iskra i czy wtryski otwierają, i pompa pracuje. Wszystko to można sprawdzić probówką 12 V bez kompa. Bo może tylko bezpiecznik albo kostka stacyjki albo nie podłączyłeś jakiegoś kabla.
Tylko czy 12V 35A akumulator wytrzyma? Jeśli jest to wzmacniacz dedykowany do Car Audio, to nie ma obaw, przecież jest zaprojektowany do pracy a aucie. Generalnie gdziekolwiek byś go w samochodzie nie podłączył, zawsze będzie korzystał z akumulatora.. Kwestia włączania radia bez stacyjki, to masz bałagan w kablach. W kostce ISO auta masz pin, na którym...
Sprawdź gdzie masz zasilanie, w niektórych samochodach było zamienione z ilumination. Odłącz kostkę od radia, weź żarówkę 12V, podłącz masę do budy i przeleć kostkę (A) bez zapłonu i z zapłonem, zapisz wyniki i podaj.
podłączyć kostek stacyjka schemat podłączyć kostek stacyjka kostek stacyjka skoda
smart gigabyte tracer highlander silent sterowanie wycieraczek
technics instrukcja obsługi technics instrukcja obsługi
Kolejność luzowania czopów wału korbowego Honda L15, K20, J35, VW 1.6D – procedura serwisowa Parkside PWS 115 C3 Angle Grinder IC Identification: U2008B Soft-Start Chip or No IC?