Ja mam takie coś, nie wiem skąd, ale mam. https://obrazki.elektroda.pl/4424292300_...
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Nic strasznego nie powinno się stać.Co do kostki to powinna mieć zatrzaski,chyba że ułamali, żeby ją włożyć inaczej niż być powinna to naprawdę trzeba się namęczyć, więc nie pozostaje nic jak życzyć miłej pracy
W kostce stacyjki masz 4 kable: + z akumulatora, masę, gaszenie z CDI oraz zasilanie instalacji skutera. Zlokalizuj kabel idący do cdi i masę, wyłączona stacyjka ma je zwierać, pozostałe 2 mają być zwarte gdy stacyjka jest włączona. ps. ta mała 2 pinowa kostka jest zapewne od stycznika bocznej stopki, jak jest wpięta to nie da się odpalić skutera opartego...
No dobrze sprawdzę. Mam jednak wrażenie, że stacyjka zachowuje się dobrze. Ja tym skuterem ślizgałem się po lodzie i śniegu w zimie. Myślałem, że na skutek zima rozładował się akumulator. Uruchamiałem go z kopniaka, ale kopniak był zardzewiały w środku i urwał się. Dlatego postanowiłem naładować akumulator prostownikiem i podłączyć go. Może być jeszcze...
Podmienić musisz stacyjkę lub ew. podłączyć się pod kostkę stacyjki by podać napięcie po zapłonie. Potem podłączyć VAGa i działać dalej. Spec od zamków z pewnością to ogarnie.
zapewne chodzi Ci o stacyjke z rozruchem elektrycznym tu masz schemat elektryczny 126p FL on wszysko wytłumaczy
Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
W standardowej kostce nie ma napięcia 12V na stałe? Posiadane radio da się wyłączyć? Niektóre modele trzeba odcinać od prądu stacyjką lub wyciągać front panel.
Schemat i zaznaczona stacyjka. http://obrazki.elektroda.pl/4136799800_1... Jeżeli stacyjka jest na "zero" to do zwartych styków, kabel czarny i zielony do rozwartych, biały i czerwono niebieski.
Da się oczywiście, musisz albo w kostce przełożyć pin z kablem na miejsce plusa załączanego przez stacyjkę a jeśli takiego pinu nie ma w kostce samochodu to podłączyć radio pod bezpiecznik który ma napięcie po przekręceniu stacyjki.
prawdopodobnie kostka stacyjki ,albo sama stacyjka uszkodzona.
Kup dobrą kostke np. Febi następnie ustaw odpowiednio trzpień(przegnij delikatnie) we wkładce stacyjki.
Nie ma przekaźnika do rozrusznika, prąd leci bezpośrednio z kostki stacyjki
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Najłatwiej znajdziesz zasilanie podawane przy włączonej stacyjce w kostce zasilającej radia.
Zależy czy włącznik steruje masą czy plusem Jak masą to nie zadziała, wtedy daj na 86 napięcie po stacyjce
Jeżeli na pinie - A8 - masz zasilanie po stacyjce to radio będzie gasło po wyłączeniu zapłonu.
Witam, Zasilanie jest w kostce bialej: masa - pin 11 +12V bat. -pin 10 +12V po stacyjce - pin 5 Pozdrawiam, Georges
żółty kabel z radia musisz podłączyć w miejscu w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki Błąd ! Na żółtym (+B) ma być stale +12V. Na czerwony (ACC) +12V musisz doprowadzić z instalacji samochodu z miejsca w którym ginie zasilanie po wyłączeniu zapłonu, np. w kostce stacyjki lub innym. Do pomarańczowego (ILL) możesz podłączyć...
Masz uszkodzone styki w kostce w stacyjce. Nie daje napięcia na brązowoczerwony.
Potrzebujesz miernik lub kontrolkę do sprawdzania napięcia i opis kostki ISO. Kostki już masz, choć dziwaczne jeśli chodzi o kolorystykę przewodów (będzie trudniej amatorowi) i w średnim stanie. Musisz dopasować zasilanie stałe z zasilaniem po stacyjce do kostki ISO.
Zamień żółty z czerwonym w kostce ISSO , bo teraz masz właśnie pamięc poprzez stacyjkę podłączoną zamiast pod "stały plus" .
Kolego to zasilanie lepiej zrób przez przekaźnik bo ci w tym podłączeniu kostka stacyjki długo nie wytrzyma!
Musisz podłączyć pod kostkę 26pin - KL.15 - 12V po stacyjce i DFA_L - gala do tego podłącz pod pin RFLS - 12V po wrzuceniu biegu wstecznego. DFA_L i DFA_R są to sygnały czujników ABS z koła prawego i lewego tak powinno być ale można podłączyć pod lewy sygnał prędkości pojazdu gala i odpowiednio ustawić w radiu.
Witam wszystkich .Mam skuter chiński 4t zumico guick Po podłączeniu kostki stacyjki nie ma iskry Po podłączeniu akumulatora nie odpala rozrusznik ma 2 kable Często gaśnie po postawieniu Po podpieciu kostki jest iskra W czym problem?
na kostce zasilającej radio masz + 12v stałe i +12v po stacyjce
Tak, wystarczy odpiąć pięciostykową kostkę (1,2,3,5,6). Stacyjkę kup nową.
Jak dokładnie jest podłączone teraz. Bezpośrednio pod bezpieczniki czy przez kostkę. Jeśli na kostkę to powinien tam być jeden plus na stałe żeby radyjko pamiętało np zaprogramowane stacje radiowe i jeden "po stacyjce" do zasilania radia.
Do kontroli: - połączenia masowe w pojeździe, - podłączenie akumulatora - klem, stan przewodów, - napięcie ładowania, - stan alternatora i jego podłączenie, - kostka stacyjki.
czerwono żółty 12v po stacyjce (kluczyk w stacyjce), bez miernika to nie robota sprawdzaj tu nic nie uszkodzisz
Dzięki
Podłącz tylko kostkę nie przykręcając stacyjki do kolumny i sprawdź czy przekręcisz kluczyk. Jeśli przekręcisz to problemem jest montaż.
No zamieniałem miejscami ale to nic nie dało i się zastanawiam jak tego plusa bezpośrednio od stacyjki podpiąć Przede wszystkim - dotyczy kostki z instalacji samochodu - na obu przewodach czerwonych powinien być + 12V cały czas. Jeśli nie ma - np. sprawdzić bezpieczniki. Dalej - przewód niebieski z tej kostki to +12V po stacyjce ( TAK! - wymysł Fiata,...
Na początek sprawdź czy jest podpięty prawidłowo , tzn. stały plus , plus po stacyjce i masa są prawidłowo podłączone w kostce . Podpinałeś to radio w innym aucie lub inne radio w Twoim aucie?
Np jak poprzestawiam suwaki od temperatury przy nawiewie to mi rozładowuje aku. A tutaj to ktoś podłączył z pominięciem kostki stacyjki, pewnie ma stałe zasilanie teraz. Popatrz także przy radiu, czy nie połączone przewody stały plus i po stacyjce.
Masz problem z kostką stacyjki, odlącz i podłącz na krótko, to rozwieje wszystkie wątpliwości. Dodano po 2 Masz też pewnie spalony bezpiecznik, stąd reset zegara i radia.
Witam. Multimetr do ręki i kostkę ISO sprawdzamy kostkę czarną gdzie jest +12/ masa i +12V po stacyjce. Jeśli masz antenę wysuwaną elektrycznie musisz poszukać kabelka od niej i wpiąć do kostki.
Witam, sprawdź czy na przewodzie pojawia się napięci zawsze po przekręceniu kluczyka i będziesz wiedział czy to wina po stronie auta (kostki stacyjki) czy też samego radia.
Więc tak jeśli chcesz radio podłączyć i włączać go przyciskiem (nie stacyjką) to wystarczy w kostce od nowego radia te 2 kable czerwony i żółty co są oba złączone do czerwonego, to odepnij od niego i przylutuj oba do tego żółtego co jest odcięty. Jeśli chcesz załączać stacyjką to w tej samej kostce żółty połącz z żółtym czerwony podepnij do któregoś...
Skoro dłubane przy stacyjce to może źle spięte przewody albo jakaś kostka rozpięta
Ok napisz mi tak co masz +12v stały czy załączany przez stacyjkę, bo to ważne. Piszesz kostka biała kostka niebieska, ja tu widzę tylko kostki czarne, ale ok, napisz jak prosiłem co masz plus stały czy załączany przez stacyjkę Bluetooth narazie zostaw nie podłączaj, ważniejsze jest radio, bluetooth potem podłączymy.
Błąd w instalacji elektrycznej był spowodowany błędnym podłączeniem instalacji to kostek przy stacyjce problem został rozwiązany miernikiem uniwersalnym
Nie kombinuj. Jest tak jak już pisałem Ci w poprzednim wątku. Wkład stacyjki do wymiany lub naprawy.
Bo samochody z grupy VAG mają odwrotnie stałe zasilanie oraz to po stacyjce. Zamień miejscami przewody na pinach 4 i 7. Sterowanie wzmacniacza podłącz pod pin 5.
Panie administratorze niech pan nie krzyczy, że nie wnoszę nic do tematu, ale myślę że każda podpowiedz naprowadzi kolegę na rozwiązanie. Kiedyś tato miał radio z takim filtrem pamiętam że dwa kable były + a jeden - dalej szło to do kostki w radiu i dopiero z tej kostki do stacyjki.
Jak to dobrze pamiętam to chyba przewód czarny w czerwonej kostce. Zresztą najszybciej byłoby sprawdzić co zresztą i tak musisz zrobić.
Rozrusznik: przewód czerwono/czarny(2,5mm2) w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym, lub przy kostce stacyjki; Zapłon: przewód czarny w kostce stacyjki lub w skrzynce bezpiecznikowej w złączu 10 polowym. Raczej czujnika neutralnego położenia dźwigni biegów nieznajdziesz. Pozostaje ci podłączenie do czujnika ręcznego. Pozdrawiam
Ważne jest prawidłowe podłączenie stacyjki, a posiadasz stacyjkę od SR50. Czerwono biały ten co masz w stacyjce musi być podłączony do masy, a przewód biało-czarny musi być podłączony do 31c EWR. Jest to sygnał do załączenia zasilania na przednią lampę. Napisz tylko ilu masz przewodową stacyjkę, 5 czy 7 przewodów?
Podejrzewam, że masz tam kolego sporo przeróbek w instalacji, a zwłaszcza przy kierukowskazach oraz światłach. Musiało coś się zgrzać w kabelkach - było pewnie trochę dymu. Na pewno to nie jest wina orginalnie podłączonej kostki stacyjki. Pozdrawiam.
kostek stacyjka podłączyć schemat podłączyć kostek stacyjka kostek stacyjka skoda
bc558 zamiennik wymiana grzałki zaciąć papier epson
zbiornik plynu spryskiwaczy amica 51ge2 32zpta
Mercury 0T624420 Autolube – mieszanka, olej TC-W3, dawkowanie, objawy zalania Wymiana diody podłogowej w zmywarce Siemens