Jeśli nie ma testu kontrolki ładowania (nie świeci się na nieodpalonym silniku) to problem jest z przewodami do alternatora. Konkretnie z cienkimi przewodami idącymi na kostkę dwupinową alternatora. Objawami typowymi to brak ładowania alternatora po odpalaniu do momentu przekroczenia 3000 RPM na silniku wtedy ładowanie się pojawia i utrzymuje się do...
Na L 24V w odłączonej kostce. Normalnie jak ładowania nie ma albo jest włączony tylko zapłon, regulator "zwiera" L do masy i wtedy jest tan ze 2V. Ciekawostka jest taka że te alternatory potrafią się wzbudzić bez tej kostki - trzeba tylko na chwilę docisnąć prawie do końca obrotomierza.
Alternator w Fordzie sterowany jest z BSI sygnałem PWM zależnym od obciążenia instalacji. Czasami jak założy się po taniości regulator to długo czasami nie pochodzi. Ale trzeba przeglądnąć całego altka jak jest już na stole. I lubią też ugnić przewody przy kostce połączeniowej i nie będzie ładowania.
Witam . Na pierwszym zdjęciu to jest przekaźnik dużej mocy 75A. Alternator ma dwa wejścia ; -kontrolka ładowania -zasilanie (+12V)po kluczyku.
Numeru alternatora nie mam bo już ktoś kiedyś włożył regenerowany ale mostek z diodami jes ośmiodiodowy , uzwojenie ma cztery druty a regulator cztery piny w kostce
Witam, mam problem z peugeot 208 z 2015 roku. Brak odpowiedniego ładowania. Wymieniłem już akumulator, bo myślałem, że to jego wina. Później został sprawdzony alternator i zostały wymienione szczotki, ale problem niestety nie zniknął. Prąd ładowania ok 12V. Po odpięciu kostki od alternatora, zaczyna ładować normalnie. Czy ktoś miał taki problem z tym...
pozdrawiam ! jeszcze nie widziałem układu ładowania z bezpiecznikiem po drodze akumulator - alternator -------> przepalenie tego bezpiecznika powodowałoby uszkodzenie alternatora (alternator nie może pracować bez obciążena) jesli jest tak jak wyżej opisane to proponuje podłączyć zacisk prądowy alternatora z + akumulatora jeżeli pojawi się ładowanie...
czy jak przetne kabel idący do 4 pinowej kostce alternator będzie ładowal stałym prądem ? I który kabel przeciąć KOlego jak przetniesz to albo nie będzie w ogóle ładowania albo wywali ci w kosmos 18V i popali. Znajdź usterkę .!!!!
Jest to typowy alternator z Stara mam nadzieję że jest to 12V. Podłączenia to `10 -masa pociągnięta do regulatora, 18 -to szczotka do regulatora na67, 19- to przewód zasilający przeważnie od rozrusznika, plastikowa kostka - wyjście na przekaźnik do kontrolki ładowania ponieważ to są alternatory obcowzbudne.P
Jak najbardziej jest to alternator nie prądnica. Z magnesami trwałymi. Na wyjściu masz prąd zmienny więc przestaw miernik na zmienne i zobacz czy generuje prawidłowo napięcie. Potem sprawdź regulator. Jest typowy dla tego układu czyli stratny. Nie ruszy bez kl15 i kl31. A jak spojrzysz od spodu na regulator to zobaczysz schemat podłączenia. Jest nad...
częst pomaga dodatkowa masa do korpusu alternatora . Szczotki masz razem z regulatorem napięcia -tam gdzie wchodzi kostka .Pozdrawiam
Alternator, który miałeś zamontowany ma w sobie wbudowany regulator napięcia, ta srebrna kostka koło szczotek. Dlatego działała lampka kontrolna ładowania. Chcąc teraz ją ożywić musisz zastosować zewnętrzny przekaźnik
Po pierwsze pomiary, ładowanie na słupkach akumulatora i na alternatorze, porównać wyniki. Po drugie, odpiąć przewód wzbudzania i podać tam stały plus przez kontrolkę np, 5W. Obserwować kontrolkę, sprawdzić ładowanie. Po trzecie spadki napięć pomiędzy słupkami akumulatora a zaciskiem dodatnim i masą alternatora. I wszystko będzie jasne. Dodano po 1...
Witam. Samochód jak w opisie. Mój problem polega na tym, że nie zrobiłem sobie zdjęć jak były powpinane kostki w okolicy skrzyni biegów przed jej demontażem. Po poskładaniu wszystkiego mam problem z ładowaniem, mianowicie; podłączyłem kostki kolorami i pali mi się kontrolka ładowania. Po wypięciu niebieskich kostek kontrolka znika, alternator ładuje...
Wtyczka do regulatora: http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9G...
D+ regulatora - zasilanie po zapłonie DF regulatora- szczotka 18 D- regulatora- masa alternatora 10 19 alternatora- główne zasilanie /akumulator/ ?- w kostce alternatora - wyjście na przekaźnik kontrolki ładowania ?- wyjście obrotomierza.P
W fordzie alternator sterowany z zewnątrz. To dlaczego po odpięciu tej kostki ładowanie alternatora spada do "normalnych" 13,8 Dzisiaj sprawdzaliśmy błędy komputerem i właściwie po wykasowaniu starych nie pokazywał żadnych związanych z ładowanie - nie wiemy co teraz robić ?? Myślimy nad podmianką sterownika ale to strasznie dużo zachodu. Może macie...
sprawdź masę od akumulatora do nadwozia zastanawia mnie jak możesz mieć ładowanie skoro po zapłonie nie świeci kontrolka alternatora - ona wzbudza alternator jaeżeli masa ok sprawdź kostki w liczniku
Do plusowej klemy. Chodzi o to, że niektóre alternatory, jak ten właśnie, mają pin S nie połączony wewnetrznie z złączem B+, a wyprowadzony na zewnatrz, po to, żeby po prawidłowym podłaczeniu niwelować spadek napięcia na przewodzie prądowym (czasem dość długim, albo biegnacym przez skrzynkę bezpieczników), między alternatorem, a akumulatorem.
Witam . Jeżeli kontrolka ładowania się nie pali,mogą być trudności ze wzbudzeniem alternatora.Sprawdź przewody przy alternatorze(czy przykładowo przewody nie urwane ),sądzę że może jest to tradycyjny alternator z regulatorem bez COM.Musisz podać ilu pinową ma kostkę zasilającą alternator(oznaczenie pinów),lub podać typ alternatora to dużo wyjaśni.
Zobacz czy napięcie zanika również na alternatorze. Ale to chyba trzeba odpiąć regulator ? Bo skoro są połączone a on by zwierał to odczyt byłby taki sam . Czy odpalić silnik bez regulatora i czekać czy raczej odpalić normalnie a jak pojawią się problemy i zniknie ładowanie wyłączyć silnik rozpiąć kostkę z alternatora i dopiero mierzyć ? Zrobiłem pomiary...
Ta szara kostka u góry po lewej. Na klemie.
I ja ma problem z Renówką tyle że 160.94 TZ W czasie jazdy nagle zgasł cały panel sterowania. Nie pali się żadna dioda przy joystikach i traktor stanął. Silnik pracuje, przyciski blokad działają ale jazdy nie ma (panel zgasł). Po wstępnych oględzinach okazało się że ładowanie skoczyło na 18,5 V w alternatorze wypaliła się kostka, Alternator naprawiony...
Witam autko jak w temacie w alternatorze padło ładowanie ale kontrolka gasła normalnie . Zakupiłem alternator po tzw. kompleksowej regeneracji po zamontowaniu jest ładowanie 13,8-14,0 v jednak kontrolka ładowania nie gaśnie ,na alternatorze kostka 3 pinowa ,na pierwszym pinie 12 v czyli ok . Co może być przyczyną za pomoc dzięki z góry .
Kabelek wygląda na D+ alternatora, lampka ładowania się zapala ? Sprawdź czujnik temperatury, ale nie ten widoczny na zdjęciu, tylko z 2 pinową niebieską kostką
tak wymieniłem nic nie dało Co może być przyczyna że na odpiętych przewodach alternatora i odpiętej kostce o stacyjki kontrolka ładowania dalej świeci na wyłączonym zapłonie ?
Czy można dobrać jakiś inny alternator, bez sterowania z ECU? Wystarczy prawdopodobnie sam regulator dobrać albo zaadaptować. Alternator raz wzbudzony powinien ładować już cały czas. Żeby wzbudzić go, wystarczy nawet nie żarówka, ale zwyczajna probówka, którą łatwo jest wetknąć w pin od tyłu kostki.
Więc... Połączyłem kostkę L z alternatora z L na wtyczce i zrobiłem Mostek. Jak jest mostek to zanim odpalę auto kontrolka ładowania nie świeci. Połączyłeś nie te przewody co trzeba.P
Nie założyłeś przypadkiem chińskiego alternatora? Czasami nieoryginalne regulatory napięcia, które mają wyjście COM bądź LIN, nie chcą współpracować ze sterownikiem, pomimo że napięcia ładowania jest ok. Wyjmij regulator ze starego alternatora i włóż do nowego alternatora. A jak masz oscyloskop, to sprawdź jaki masz sygnał na odpiętej kostce regulatora...
Po odpaleniu auta nie gasnie kontrolka od ladowania, mimo ze ladowanie jest. Alternator z 4 pinami w kostce. Czy ktos ma jakis pomysl?
Sprawdź czy uzwojenia alternatora mają przejście do masy. Motocykl stary, dokładna kontrola wszystkich połączeń elektrycznych wokół regulatora. Regulator 4 piny? Musi być dobrze przykręcony do masy, sprawdź kostkę w regulatorze i złącze alternatora z silnika (3 piny, żółte, albo białe kable)
DZIEŃ DOBRY sygnał df w nowszych rozwiązaniach alternatora(grupaVW) wychodził z regulatora(kostka z dwoma pinami)porada w jednym z postów o sprawdzenie ładowania lub jego częstsze sprawdzanie jest bardzo ważna
jest to przewód żółto czerwony na 5 miejscu w kostce licznika przed opdpaleniem jest masa po odpaleniu pojawia sie plus oddiel sygnał dioda i możesz wysterować np. przekażnik
Po pierwsze przewód o oznaczeniu 61 (żółty) to sygnał powiedzmy do kontrolki ładowania( tak naprawdę jest wykorzystywany też do pary innych rzeczy jak blokada rozrusznika po zapłonie, włączenie zasilania do osuszacza, podgrzewanie lusterek....) natomiast sygnał obrotomierza to przewód o oznaczeniu W (pomarańczowy). przewód 61 idzie od alternatora do...
Zobacz napiecia na kostce alternatora jakie masz.
Witam, w Renault Premium DXI brak ładowania, naprawiany był rozrusznik, ściągnięta była klema i ładowanie zginęło, czy może to być wina ADR? Ma przełącznik i przekaźnik koło akumulatorów taki czarny, ale nie działa. I jeszcze który to przekaźnik i bezpiecznik od ładowania, oraz od czego są te przewody (kostka na alternatorze) i gdzie idą: Siwo-czarny...
Jak słusznie zauważył autoelektryk, spadek napięcia nie możwe być efektem obciążenia, lecz słabego styku, np w którymś przekaźniku, jak ktoś wcześniej wspomniał, albo kostka stacyjki. Spadek napięcia do wartości napięcia aku jest wynikiem pełnego obciążenia alternatora, a nie braku ładowania. Nie wiem czy dotykałeś którykolwiek przekaźnik, bo onich...
Czarne masz stała masa pin1 zielona kostka, pin 1 szara kostka. Dwa grube czerowne w kostce na środku dwa główne prądy z bezpieczników 60a obok, LIN z alternatora biały kabel / czarna kostka / pin12.
Witam! Auto z roku 2005, ładowanie na poziomie 17V. Po wymianie regulatora napięcia brak ładowania do czasu odłączenia kostki alternatora. Podłączenie kostki znów brak ładowania. Na jednym przewodzie z kostki cały czas masa, na drugim co jakieś 30 sek impulsy napięcia dodatniego (nie zmierzono wartości napięcia ponieważ multimetr cyfrowy nie nadąży...
Mierzyłeś z podpiętym reg. czy na samej kostce?
Po awarii alternatora w e39 i wymianie na drugi, brak ładowania. Kontrolka nie świeci na desce. Posprawdzane niemalże wszystko: masa, przewód ładowania i nici, bezpieczniki ok. Sprawdzony alternator na stole. Kostka dwupinowa. Po odpaleniu silnika napięcie na aku 12.1V, a na altku tak samo. W aucie wszystko sprawne, oprócz ABS-u i przełącznika BC na...
Na przewodzie, przy samej kostce wychodzącej z uzwojeń. Na zdjęciach widać. Okolice rozrusznika.
Witam mam problem z ciągle świecącą kontrolką ładowania, problem pojawił się po wymianie alternatora na regenerowany. Ładowanie jest ok a kontrolka swieci czy kostka jest podpięta czy też nie. Przewody do alternatora sprawdzone. Doszedłem do przekaźniki na górze nr5 po wyjęciu wszystko wraca do normy. Bez tego przekaźnika wszystko raczej działa. Od...
Problem rozwiązany-przerwa przewodu alternator-rozrusznik[4-pinowa kostka przy alternatorze. TEMAT uważam za zamknięty.
witam , sprawdz kostkę obok rozrusznika tam złączane są dwa cienkie przewody od alternatora, niebieski jest od kontrolki ładowania , lubią na tej kostce przegnić
Witam. Nie będzie dobrze dopóki po włączeniu zapłonu nie pali się kontrolka ładowania. Sprawdź bezpiecznik i kostkę stacyjki. Pozdrawiam.
Ładowania nie było po uruchomieniu, gdy dodałem gazu to ładowanie wróciło. Okazało się że kostka od alternatora była nie wpieta i stąd moje problemy
Kostka b 29 w liczniku gdzie ma dochodzić prąd z alternatora jest masa. Po uruchomieniu silnika i rozpoczęciu ładowania ma tam być +12V
1/ 59101 - sygnał obrotomierza 2/ 59000 - sygnał L 3/ 15006 - zasilanie po zapłonie w typie TGA występuje 15021 ostatni to 30077 Zasilanie permanentne (stałe) w typie TGA występuje 30074 ale to jest przewód B+ na oczko a nie do wtyczki W kostce mam tylko na 1 pinie po zapłonie 24v,2 pin 5v,3i4 nic nie pokazuje. a jaki masz numer tego 4 ? Jak dla mnie...
Witam Standard w tym modelu. przetarty przewodzik w kostce od alternatora, cieniutki najczęściej biały. przeciera się o plastikową osłonkę. napraw tam dziurę i po problemie. Dodano po 19 Witam Standard w tym modelu. przetarty przewodzik w kostce od alternatora, cieniutki najczęściej biały. przeciera się o plastikową osłonkę. napraw tam dziurę i po problemie.
Witam. BMW E90 2.0D 2010r silnik N47D20. Podjechał kolega co by mu sprawdzić ładowanie gdyż pulsują mu światła. Zmierzyłem, napięcie wynosi 15,35 V. Odpiąłem kostkę od alternatora i ładowanie 14,3 V. Czy w tym aucie jest już dwie usterki; uszkodzony alternator oraz uszkodzony moduł świateł? Pozdrawiam Ambroży.
Zamówię ofpowiedni regulator, ale ładuje od razu po odpaleniu. Druga usterka szumy radia kilka sekund po odpaleniu samochodu mimo odłączonej kostki od alternatora... Gdzie szukać przyczyny ?
WItam mam problem z mazda 2 z 2005 r 1.4 silnik alternator jest wymieniony na nowy i zachowuje sie tak samo jak na starym ładowanie ponad 16v po wyjeciu kostki z alternatora z cienkimi przewodami ładowania wraca do normy do 14v a kontrolka ładowania nadal świeci , chciałem sie odwiedziec przez co przechodzi kontrolka ładowania i co może być przyczyną...
Rozumiem że sprawdzałeś alternator miernikiem? Jeżeli alternator nie ładuje to należy oddać go do regeneracji. Koszt to około 150 zł w zależności co poszło. Sprawdź przewody jeszcze od alternatora i napięcie na samym alternatorze oraz czy pasek na miejscu
Kolego Kolego.Kolega poszedł o wiele dalej i zgłasza, ze na pinie "15" w kostce do alternatora ma 9 volt a nie jest pewny, czy powinno być 24v bo to 9 volt wyglada mu podejrzanie o ile się nie mylę.
G107R z informacji jakie podałeś i ja jeśli dobrze odczytałem rysunek to muszę wyjąć plus z kostki która wychodzi z alternatora. Nie, nie wyjmujesz, a podpinasz się do tego przewodu, jak alternator będzie ładował, na przewodzie pojawi się plus. Bez ładowania alternator "wystawia" masę, a że żarówka dostaje z licznika plus - więc świeci. Gdy alternator...
Prawdopodobnie regulator jest do wymiany, bo obecnie jest "cyfrowy" a powinien być "analogowy". Stąd różnica kolorystyki przewodów we współpracującej kostce.. u Siebie przeszedłem z bosch 70A na valeo 180A bez większych komplikacji. Kontrolka ładowania gaśnie normalnie. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Koledzy podpowiedzcie gdzie jest dokładnie ten regulator napiecia,czy to jest ta czarna kostka przy alternatorze ?
A co to denso? Kostka 4 pin? Sprawdziłeś IG , S,DFM ? Jak alt zamiennik to tez mogą być cyrki.
powinien byc tak wkręt albo dwa wykręcasz i zdejmujesz obudowę. jak się tam dostaniesz to odłącz aku i wyczyść wszelkie kostki przy stacyjce potem możesz przejrzeć całą instalkę w maluchu.poczyścić plus i minus na akumulatorze masę na karoserii przejrzeć kostki w bagażniku. Poprawić mase na alternatorze plus na alternatorze. Zerknij sobie też na kostki...
Mój Lexus naprawiony. Słuchajcie samochód był przez 3 tygodnie u różnych mechaników aż w końcu wylądowałam w serwisie i okazało się , że pierwszy mechanik, który naprawiał alternatorze zapomniał wcisnąć kostkę z kabelkiem do alternatora i nie było ładowania a oni mi chcieli wymienić cały komputer za tysięcy.
Tak hebel nie działa i jest problem a gdzie idzie ten biało czarny przewód ( kostka przy alternatorze) czasami nie do hebla? No i od czego są pozostałe gdzie idą?
... Na tym małym kabelku przy alternatorze pojawiło się napięcie 14 V, gdy tylko kontrolka ładowania świeci jest tam napięcie 3 V . I prawdopodobnie tutaj tkwi twoj problem. Sprawdz kabel 1072 miedzy alternatorem i pinem 14 na zoltej kostce BSI. Wystarczy, ze masz kiepski styk np na okraglej czarnej zlaczce na podluznicy (pin 9) i zamiast 12V na alternatorze,...
Witam wszystkich mam pytanko czy miał ktoś kiedyś taki problem z ładowaniem w takim silniku mam ładowanie 15.1V odłączyłem kostkę z trzema przewodami od alternatora i nie mialem wogle ładowania 12,5V, wymieniłem regulator na używany ale sprawny w 100% pózniej wyciągnełem regulator i układ prostowniczy okazało sie że jest uszkodzona dioda(+)wymieniłem...
Kabelek może się trzymać już tylko na izolacji. Trzeba by sprawdzić czy wzbudzenia po zapłonie jest na kostce do alternatora. Najlepiej małą żarówką 5W 12V. Bo to może być alternator (dokładnie regulator w nim lub szczotki regulatora) albo przewód wzbudzenia. Dodatkową podpowiedzią że raczej przewód jest przerwany jest brak kontrolki ładowania (czerwony...
A jak to jest że kontrolka od wzbudzenia świcie po włączeniu stacyjki skoro jest połączona tylko plusem ? Czyżby? Kontrolka podłączona jest poprzez szczotki wirnika do masy. Gdy pojawia się wzbudzenie ( alternator się obraca), to napięcie w punkcie (D+)R zrównuje się z napięciem instalacji więc kontrolka gaśnie. Proste jak konstrukcja młotka. https://obrazki.elektroda.pl/4244160800_...
Działa, ładowanie jest ? Tak może być.
Witam, wczoraj przestał działać mi obrotomierz po wcześniejszym wjechaniu w kałuże. Dziś sprawdziłem ładowanie alternatora, ewidentnie nie ma ładowania 11v. Jak myślicie szczotki? może coś nie łączy, lub kostka... Kontrolka ładowania nie świeci się świec też nie podgrzewa. Jak myślicie, proszę o opinie. Wiadomo bez elektromechanika się nie obędzie.
Odłącz kostkę by nie ładował alternator ,włącz światła i zobacz czy falują,jeżeli nie to coś jednak z alternatorem lub regulatorem
kontrolka z ładowania świeci !!!! jest już wszystko ok.Między alternatorem a akumulatorem na dole jest wiązka przewodów!!! Do alternatora dochodzi kostka z dwoma kabelkami niebieski i brązowy.Drugi kabel jest gruby ten jest ok!!!sprawdzając kabel od wtyczki dalej dochodzi się do kostki tam właśnie była przyczyna" WYRWANE OBA PRZEWODY"NAJCZĘSTSZA WADA...
W moim opelku siedzi alternator Bosch , ale na kostce nie powinno być na minusie prądu .
Przesledz przebieg przewodu prądowego, albo go silniej pociąg jak urwany to będziesz wiedział gdzie, ewentualnie na kostkach rozpięty w Dieslu.
Samo oświetlenie to 10A - może z 5 godzin wytrzyma o ile sterownik silnika wcześniej nie oszaleje. Trzy takie akumulatory na zmianę to może dojedziesz :D To 11,4 masz z odpiętą kostką od alternatora?
Panowie ktoś pomoże. Założyłem nowy (używany) regulator i chce wzbudzić alternator do ładowania jak mam bo podłączyć chce sprawdzić na zewnątrz auta. Do alternatora idzie B+ główny przewód lądowania oraz mała kostka na której jest napięcie względem masy 10.8 V co jest dla mnie dziwne co to za napięcie i skąd czyżby to jakiś zewnętrzny regulator napięcia...
Problem jest z alternatorem w Hyundai ix 35 2.0 CRDi, pobiera prąd. Po odpięciu grubego plusa nie rozładowuje. Dodano po 2 Po odpięciu kostki od regulatora też rozładowuje. Na odpiętej kostce ładowanie 14.3 V. Czy mogę jeździć z odpiętą kostką?
Co do wycieraczek ro masz uszkodzony sterownik wycieraczek siedzi pod nogami kierowcy na listwie przekaźników taki duży podwójny w środku będzie wypalony styk na przekaźniku a co do ładowania to sprawdź instalacje Piszesz że kabel od alternatora masz wymieniony na nowy ale nie chodzi nam o ten gruby co idzie do akumulatora lecz cienkie na kostkę sprawdź...
Tak zrobie, może poprawi się ładowanie. A ten przewód w kostce 2 pinowej może być przyczyną tak niskiego ładowania, podłączyć go do skrzynki bezpieczników?
prwdopodobnie brak napiiecia na alternatorze sprawdz glowne bezpieczniki obok akumulatora ' lub brak napiecia zaplonowego w kostce alt.
Wymontowanie odbylo sie w innym warsztacie sam alternator zawieziono do elektryka co zajmuje sie naprawą alternatorów a zamontowanie tam gdzie go wymntowali a to było proste 1 kostka z wiązką kabelków i przewód którym wychodzi napięcie ładujący akumulator .Pytanie to co powoduje gaśnięcie kontrolki ładowania i w jaki sposób zasilany układ wzbudzenia...
Kostka 3 piny, aku nowy.
sam sobie odpowiedziałes gasnie po wypięciu z kostki więc cos alternator bruzdzi
Ja też mam w ciapku alternator od poloneza i laduje od samego początku czyli od 400 i jest dobrze. Może wymień ten regulator napięcia który znajduje się przy alternatorze taka mała kostka ja od malucha mam takich ze trzy i pasują ;-)
Witam Problem polega na tym, że kontrolka od alternatora gaśnie a ładowania nie ma. Rozebrałem alternator, sprawdziłem mostek prostowniczy, uzwojenie, wirnik, wszystko dobre. Przekonany, że regulator padł, kupiłem nowy i to samo. Sprawdziłem ładowanie przy samym alternatorze, też nie było ładowania. Zastanawia mnie jedna rzecz, w kostce od alternatora...
sprawdz kostkę w liczniku
Witam. Mam jazdę demio 2000r 1.5 . Pali się cały czas kontrolka ładowania , dodam że sprawdzając ładowanie miernikiem jest na poziomie 14.30v. Alternator został wymontowany i zawieziony do naprawy. Firma zajmująca się regeneracją wymieniał elektronikę łożyska, zrobili testy i miła być sprawny. Po zamontowaniu alternatora sytuacja bez zmian, nadal kontrolka...
Mam rozumieć ze pin 1 to ten z dużej kości a te zielone to ops z modułu Bi mk? Dodano po 3 Na kompresor nie dochodzi plus, w kostce przy sprężarce masę mam. Nie ma zasilania i jest jeszcze jedna kostka na której tez nic nie ma. 2 przewody idą do sprężarki, jeden do alternatora. Jak odłączę tą kostkę to pokazuje brak ładowania. Kompresor na krótko chodzi...
witam, kostka łącząca jest obok rozrusznika , kontrolki alternatora sprawdzić nie zaszkodzi , pozdrawiam
Witam Odepnij kostkę od alternatora i zapal silnik ,czy wtedy dasz radę zgasić?
Do kontroli: - połączenia masowe w pojeździe, - podłączenie akumulatora - klem, stan przewodów, - napięcie ładowania, - stan alternatora i jego podłączenie, - kostka stacyjki.
Bardzo proszę o pomoc - W samochodzie Tico nie działa mi ładowanie akumulatora. Przy włączonym silniku jednostajnie miga lampka ładowania akumulatora.Wymieniłem szczotki i nic się nie zmieniło.Regulatora napięcia w całości - (szczotki + regulator) nie udało mi się kupić - podobno jest dość drogi.Pasek klinowy jest nowy. Zastanawiam się - czy do tego...
Witam, mam problem z ładowaniem alternatora. Problem wystąpił po wypięciu kostki 3pinowej. Czy brak wzbudzenia mógł spowodować uszkodzenie regulatora i (lub)układu prostowniczego? Proszę o info.
Witam! Mam taki problem. Samochod kupiłem dwa lata temu do teraz nic się nie działo z tym ładowaniem. Z miesiąc temu po jeździe w terenie następnego dnia nie mogłem odpalić auta ( okazało się ze brak ładowania i rozładował akumulator ) - kontrolna od braku ładowania się nie zaświeciła. Dałem alternator do regeneracji - człowiek który mi to robił podmienił...
Koło elektromagnesu rozrusznika jest kostka 4 pinowa, warto tam zerknąć, czy kable D+ i DF idące do alternatora się nie utytłały
żadnej filozofii nie ma z podłączeniem alternatora jest jedna kostka która idzie do alternatora i masa na śrubkę .Nie idzie się pomylić ..
Przepraszam że dokładam zapytanie w ten sposób. Golf 3 1.9 tdi alternator Bosch 120 A do alternatora przychodzą 2 przewody czerwony i niebieski. Chciałem z kolegą zmierzyć napięcie na nich, odpięliśmy niebieska kostkę która jest przymocowana do rozrusznika, pomiary wykonywaliśmy ok. 15 min. W czasie pomiaru nagle alternator przestał ładować, założyliśmy...
Powiedzcie mi tylko czy na dwóch przewodach od tej kostki od alternatora powinna byc faza? To znaczy jeden ti wzbudzenie więc oczywiste a ten drugi? I dlaczego stykajac przewód od wzbudzenia bezposrednio z masą zapala się kontrolka akumulatora na desce a jak jest kostka podłączona normalnie do alternatora to sie nie swieci?
a dokładnie uszkodzenie diod
Na wstępie wszystkich witam. Mam problem z motocyklem Kawasaki er6, otóż pod koniec sezonu straciłem ładowanie, okazało się, iż spaliło 3 cewki uzwojenia. Oddałem stator do regeneracji po czym złożyłem wszystko i zacząłem szukać przyczyny. Bardzo dziwne wydaje mi się ładowanie, które na wolnych obrotach wynosi około 14,2-14,5V czyli tak jak deklaruje...
Witam serdecznie. Jak coś poszło to kostka stacyjki lub instalacja od niej a nie alternator. Pozdrawiam.
Wymontuj go i na szrot. Za stówke wyrwiesz młodszy , tylko wez swój aby uchwyty i moc sie zgadzała. A kostkę to sobie przelutujesz.
kostka alternatora ładowania astra kostka alternatora focus kostka alternatora
tecumseh regulacja obrotów fiata croma oprogramowanie myszki
schema podlaczenia zamka centralnego
Usterka w skrzynce bezpieczników lub łączu do BSI Kod błędu F53 w piekarniku Whirlpool - przyczyny i rozwiązania