Cześć.I ten siłowni przy 5V dobrze Ci pracował?
Zaleźy jak ta druga jest ustawiona. W instrukcji powinno być.
Tu masz podobny temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Witam . Posiadam kostkę to centralnego jednak cierpię na brak pilota jak widać z temacie . Proszę o pomoc . Jaki Pilot mam dobrać do tej kostki ?
Witam, ja mam trochę inny problem mam focusa z 2007 roku tdci po zmianie silnika pilot przestał działać, zmieniłem baterie na nową i to samo zero odzewu, samochód odpala czyli immobiliser jest ok. macie jakieś pomysły co to może być za usterka. dzięki
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Są tzw.wyjmaki do tych pinów, ewentualnie igła, agrafka
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
Proszę, moje własne opracowanie. Wprawdzie dla przedliftu, ale pewnie dużo się tu nie zmieniło.
Chyba będziesz się musiał wpiąć bezpośrednio do centralki do centralki zamka , tylko jest jeden problem że niema tam przewodów tylko są wolne piny na kostce , poszukam notatki to ci podam nr pinu w kostce.
Czyli jest osobny,nie w tym co na zdjęciu,poszukam jutro . Tak jest oddzielny. Jak zdejmiesz kratkę nadmuchu na nogi kierowcy zobaczysz go schowanego w taki tunel tak jakby. Przeważnie były na dwie kostki.
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
Chodzi o to ze ten strownik raczej calkiem padl. Otwiera sie sam, zamyka tylko dzwi kierowcy albo wszystkie inne. A poza tym jak juz zamknie to ich nie potrafi otworzyc. A wszystko to sie zaczelo od tego ze wywalil bezpiecznik od centralnego zamka. Acha i jeszcze jak go wezme do reki i energicznie poruszam to w srodku cos lata jakby kotwiczka sie zlamala...
jedyną czarną puszkę jaką znalazłem to wyglądało mi na sterownik silnika bo było dużo kostek. Centralny zamek jest fabryczny bo na konsoli są przyciski do zamykania i otwierania. Silnik 1.4tdi
Odłączenie kostki pomiędzy zamkiem a centralnym pozwoliło uruchomić samochód.
pod schowkiem na module żółta kostka pin18 (6291) masa zamyka rozcięcie otwiera
E36 compact z 1994 r. Problem polega na tym że przestał działać centralny zamek i przy próbie odpalenia rozrusznik nie kręci. Udało się odpalić po odpięciu jednej z kostek centralnego(wąskiej białej). kręci i pali bez problemu. Po podpięciu znowu lipa. Podmieniony został moduł centralki - dalej to samo ( wymieniony sterownik w lewych drzwiach i (( nie...
Z lewej strony jak odkręcisz półkę z głośnikiem . Czarny moduł zielona kostka.
zdjęcie po prawej to fabryczny sterownik centralnego zamka, ty swoją konfigurujesz jako sterowanie 2x masa i wpinasz do przewodów w lewej kostce, a znajdziesz je próbnikiem pozdrawiam
po sprawdzenia połączeń kostek zamka centralnego znalazłem uszkodzona kostkę na słupku kierowcy brak przejścia przewody polutowane wszystko działa
Rozebrałem drzwi i co udało mi się ustalić to to że ginie gdzieś na samym końcu wiązki przy mechanizmie centralnego zamka. Natomiast uszkodzeń izolacji na tej wiązce nie znalazłem. Zdiołem starą izolacje z kawałka wiązki około 10 cm Do ostatniej kostki(centralnego zamka)i zaizolowałem każdy kabelek oddzielnie izolacją plastikową i jeszcze raz wszystkie...
Witam wszystkich. może mi ktos powiedziec za co odpowiadaja piny zasniedziale jak na zdjeciu? kostka drzwi od strony kierowcy, albo ma moze schemat kostki. objaw centralny zamek z pilota nie zamyka drzwi kierowcy, kluczykiem zamyka cale auto.
Witam odkręć schodek od strony pasażera , pod schodkiem jest kostka łącząca kable centralnego lubi się tam dostać woda sprawdź połączenie pod kątem przejścia i śniedzi. Dodano po 5 Mam podobny problem z centralnym może ktoś pomoże ducato 2.3 2012r centralny działa z klucza i z kabiny natomiast nie działa z pilota nie sygnalizuje kierunkowskazami zamknięcia...
Mikroprzelacznik się zepsuły w obu. Były zalane chciałem wymienic i przy lutowania widać że ścieżki się po przerywaly. Tak że bez sensu je naprawiać a piloty do samochodu z 2008 roku to lipa szukać. Więc zostaje wymiana całego modułu z pilotami załatwiła by sprawe. I tak pytam czy to da się zrobić w jakiś prosty sposób na zasadzie zamiany "kostki"
http://obrazki.elektroda.net/62_12413000... http://obrazki.elektroda.net/62_12413000...
Dostałem się do kostki włącznika centralnego zamka. Nie mogę zlokalizować miernikiem które piny odpowiadają za za aktywację centralnego zamka bo kostka jak jest podłączona to chowa się w obudowie. Jest 12 kabli w kostce(po 6 w rzędzie). Z tego z panelem włącznika łączy się tylko 8 z nich poprzez piny. Kabel czerwony to 12V ,a kabel niebieski 9V więc...
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
witam ostatnio pojawił się w moim autku (felicja 1.3)problem z centralnym zamkiem (zamek firmy Mera Błonie CE-01-12v a system alarmowy to Skorpion z1m) objawy są takie otóż nie za każdym razem gdy uzbrajam alarm z pilota zamek zamyka drzwi ale alarm się włącza i działa poprawnie oprócz centralnego.Zamykam teraz drzwi kluczykiem ale centralny nie zamyka...
Wystarczy poszukać https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... , Kable odpowiedzialne za kierunkowskazy są koloru niebieskiego i idą do długiej kostki, zółto-czarny ,niebiesko -pomarańczowy to sterowanie centralnym gdy jest fabryczny siłownik . Taki opis ja mam ale oczywiście sprawdź wszystko .
To nie kostka tylko przekaźnik,zepsuty raczej.
Pany. Potrzebuję po najprostrzej linii oporu podłączyć uniwersalną centralkę pod siłownik drzwi zamka pasażera kierowcy. Właśnie od tej strony mogę kluczykiem zazbrajać centralny. Wyszukałem na forum, że dwukolorowe z czarnym przewody to "-" ale które to sygnały otwarcia i zamknięcia? Chcę uniknąć cięcia i sprawdzania- może ktoś podrzuci... Aktualnie.......
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
ta centraka ma juz wbudowane przekaźniki i wyprowadzone są na zewnątrz wszystkie ich styki, trzeba tylko odpowiednio podpiąć. styki z kostki centralnego w centrali alarmu które na schemacie podłączone są do +12V podłącz do masy a styki z tejże kostki podłączone na schemacie do masy odłącz w ogóle. wtedy będziesz miał na wyjściach przekaźników (do których...
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Potrzebuję jakiegoś schematu do centralnego zamka. Która kostka w module komfortu odpowiada za centralkę?
w progu od strony kierowcy w wiazce idacej wzdluz samochodziku rozwiazesz swoj problem pozdrawiam
Wszystko sprawdzone I sprawne I nadal swieci wyciaglem kostki od centralnego I zgaslo ale tez szyby wtedy nie dzialaja to tak ma byc czy nie
witam.gdzie dostane kostki do Audi A3 do pompy centralnego zamka mam małe rozeznanie z tematem a wielki problem:)
Witam to ja zle napisałem ale nie ma tej kostki w drzwiach i właśnie nie wiem jak sprawdzić czy działa ten oryginalny centralny bez tej kostki sory za to ale byłem pewien że napisałem dosyć jasno ok. jeszcze raz nie mam tej kostki w drzwiach.Pozdrawiam.
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Dzień dobry! Nie gniewajcie się że odświeżam temat ale mam taki właśnie problem w moim w210 2.0 kompressor z 1999 roku. Ale po kolei. Auto ma kluczyk "rybka" z 3 przyciskami-piszę bo to istotne. Po podłączeniu aku wszystko jest ok przez 4-5 dni max. Po tym czasie przestają działać przednie szyby (sterowanie) i sterowanie lusterkami (składanie lusterek...
Głównie zamek centralny, jest pneumatyczno-elektryczny. Dodatkowo schemat kostki stacyjki.
może ktoś montował i może podpowiedzieć do jakich przewodów należy podłączyć w niebieskiej kostce sterownik centralnego zamka (na pilota) sterownik z pilota z przyciskami -zamykanie ,otwieranie i i otwieranie bagażnika, dziękuję
Silniczki pochodzą z golfa 3 2.0 GTI jest na nich napisane brosse jeśli się nie myle, przełączniki takie jak na zdjęciu, wiązka lewa posiada kostki do centralnego, szyby, lusterka i głośnika.
Citroen C2 wtyki , kostka nr 2 to ta czarna z tyłu . Do niej podpinasz kierunkowskazy. Kostka nr 3 zasilanie alarmu +12v stałe niezależne. Masa podpięta pod karoserię . Kostka nr 1 sterowania centralnym zamkiem. Przecinasz przewód nr 13 i nr 15 i łączysz jak pisałem .
Z prawj strony kolumny kierowniczej. Żółta kostka.
Suzuki Swift, rocznik 2000. Po otwarciu drzwi włączają się światła awaryjne. Jeśli drzwi zostaną otwarte, to równo po 5 min przestają migać, jeśli je zamknę - po 30 sek. Początkowo myślałem że to luźna masa na przerywaczu, albo zwarcie kabli, ale powtarzalność czasów sugeruje, że coś tam myśli, że ma tak migać. Miganie wyzwala prawdopodobnie czujnik...
Wystarczy wpiąć kostkę.
To znajdź uniwersalny siłownik SLAVE z przewodami. Nie widać twojego siłownika tylko same przewody!
Witam. mam problem z pompką centralnego w audi 80 b4 2.0 a mianowicie nie dochodzi prąd na kostki które wtyka się do pompki centralnego.. skutkiem tego jest to że nie działa centralny a co z tym związane i lampka przy otwarciu którychkolwiek drzwi auta.. czy jest jakiś przekaźnik odpowiedzialny za przekazywanie prądu na pompkę? podłączałem drugą pompkę...
a czy to nie kostka sterownika zamka centralnego?
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
Witam serdecznie,potrzebuję informacji jak jest sterowany oraz na które przewody w BSI przychodzi sterowanie zamka centralnego(kolor ,kostka nr.pin).Pozdrawiam
zamek mam oryginalny, forum przeszukałem, zwierajac niebiesko-żółty kabel nic sie nie dzieje, zmiany zachodzą (zwierałem wszystkie kable do masy) na trzech kablach (kostki centralnego): pierwsze dwa potrafia wykonac tylko jedna funkcje (zamknac lub otworzyc) sadze, ze to od przyciskow zamka. Zwierając kabel czarno niebieski zamyka i otwiera zamek, lecz...
jeżeli jest to seryjnie montowany zamek opla problem polega na przypalonych mikrostykach wewnątrz napędu silnika. Rozpoznasz to rozbierając zespół napędowy zamka centralnego zobaczysz czarną kostkę z trzema wyjściami. Należy kupić lub wyczyścić styki tej częsci i wszystko będzie działać. Koszt nowego przekaźnika w sklepie elektronicznym to jest zaledwie...
W Xantii II nie ma żadnych kostek w drzwiach ani w słupku. Jest tylko ramka biała plastikowa i guma jako uszczelka ale kostek NIE MA. Przewody są po prostu poprowadzone ze słupka do drzwi przez gumowe przepusty. Przy grzebaniu przy tych gumach radzę uważać bo są bardzo ciasno założone na przewody i chyba zalane w pewnych miejscach. Przy odrobinie pecha...
Witam, czy mógł by ktoś podać kolory oraz ich funkcję jeśli chodzi o oryginalną kostkę zamka centralnego ? bardzo bym prosił wiem że podajecie schematy ale ja tego czytać nie umiem :( najbardziej Mnie interesuje jaki sygnał ma kabel czarno szary lub czarno biały już dokładnie nie pamiętam jaki kolor miałem u siebie fajnie było by jak by ktoś podał wszystkie...
Witam, potrzebuję schematu elektrycznego lusterek i zamka centralnego (kolory kostek i kabli) do samochodu VW Jetta 2.0 TDI z 2015 roku. Chcę podłączyć dodatkowy moduł składania lusterek z pilota.
O ile pamiętam, musisz znaleść sterownik (taka kostka jak przekaźnik, tylko ciut wyższa) i tam jest jeden wolny pin do otwierania. Ta kostka była chyba żółta, ale to była noc i nie widziałem dokładnie.
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Potwierdzam , rozłączenie kostki czujnika kluczyka pod stacyjką , powoduje powrót centralnego zamka do poprawnego działania .
witam podrzuci ktoś oznaczenia w kostce od centralnego zamka na którym z pinów jest czujnik krańcowy abym mógł to prześwietlić czy pomierzyć
Przegnita instalacja od kostki pompki zamka zaraz przy kostce gubił plusa
Zgodnie z kolorystyką brązowy, biały oraz jeden z czarnych są od podłączenia masterka, dodatkowo niebieski oraz zielony. Czerwony + zalania, czarny -zasilania, żółte kierunki. Pozstaje jeszcze wejście czujnika otwarcia drzwi, którym może być rónież czarny. Tak było by gdyby kolorystyka była zachowana ale w Twoim przypadku widzę, że niebieski i zielony...
Dzięki za odpowiedź ale nic z tego.... Mam tylko popielatą (szarą) kostkę od centralnego tak jak pisałem wyżej... inne są ale czarne podłączyłem pod niebieskie w innych kostkach ale też nic (zauważyłem, że niebieski grubszy (od otwierania) wychodzi też od drzwi kierowcy ale też nic się z nim nie dzieje jak podłącze centralkę. Został mi tylko elektryk...
To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Sprawdź jeszcze zasilanie i masę sterownika zamka oraz jak są pozagniatane konektory w kostkach wiązki CZ (były za lekko zagniatane)
Miałem kolego identyczny przypadek. Nie miałem wycieraczek, kierunkowskazów, centralnego i szyb. Winnym okazał się moduł komfortu(chyba tak to się nazywa w mercedesie) znajduję się po prawej stronie u mnie przyczyną była wilgoć w kostce. Po oczyszczeniu wszystko działa. W załączniku masz fotkę jak wygląda.
Mam problem z Peugeot partner 2013, po naprawie przerwanego kabla silniczka szyby nie działa centralny zamek po stronie kierowcy. Co ciekawe po podpięciu od strony pasażera działa jak należy. Sprawdzona kostka, przejścia od grodzi do kostki silniczka centralnego zamka sa. Napięcia takie same jak na kostce po stronie pasażera. Jedynie przy naciśnięciu...
Witam do której kostki podłączyć sterownik centralnego zamka i pod które przewody
Z rzeczy prostych: kable w lewych (prawych) przednich drzwiach całe? kostka na słupku w tychże drzwiach sucha nie zalana? Odczytaj błędy z centralnego zamka (lub komfortu).
Sterownik który nas interesuje znajduje się na prawym słupku koło nogi pasażera - widoczny po zdjęciu plastyków . Dla potomnych napisze że kostka czarna - tam centralny zamek , kostka biała - kierunki , zasilanie ,masa . Pinologia jak w schemacie kolegi . Pozdrawiam
Kup sobie na allegro moduł sterowania centralnym zamkiem np. bx30 lub jakiś lepszy ceny od 50 zł z wysyłką i masz 2 nowe piloty. Podgrzewanie fotela może się wyłączać dlatego iż jest gdzieś kostka wyrobiona i się przegrzewa( lecz niekoniecznie) trzeba by zmierzyć napięcie dochodzące do fotela. Pozdrawiam Damian B.
Sterownik podłączyłeś wg instrukcji czyli gdzie? Bo instrukcji może być mnóstwo... Sterowanie powinno być podłączone, o ile dobrze pamiętam, do brązowo-niebieskiego (zamykanie) i brązowo-zielonego (otwieranie) przewodu wychodzącego z czarnej kostki modułu centralnego zamka.
odłącz kostkę stacyjki i sprawdź czy działa pilot ( a radio się wyłącza po wyjęciu klucza ? )
Jeżeli chodzi o ASTRE to sam montaż siłownikow, nie sprawi problemów. Jest miejsce i wygodny dostęp. Problemem są przelotki w drzwiach, w których znajdują się kostki. Nie polecam jednak dokładania nowych pinów, lecz rozwiercenie kostki.W tym celu konieczne jest wyjęcie głośników a następnie samych kostek.
Czy jest jakaś centralna kostka w słupku lub drzwiach, która mogła się poluzować i jaki jest do niej dostęp przy otwartych drzwiach??? Od sprawdzenia przelotki należy zacząć.
Witam serdecznie ,dzisiaj właśnie podłączyłem do mojego fiata centralkę z pilotem do centralnego.Jak by ktoś był zainteresowany to zamieszczam rozpiskę kolorów przewodów gdzie co jak podpiąć .Wszystkie opisane kolory zgadzają się z kolorami w wiązce. Zasilanie (+) niebieski (bezpiecznik nr 20) Zasilanie (-) punkt masowy karoserii Kierunkowskaz lewy...
Prawdopodobnie sz to kostki szyb elektrycznych nie centralnego
Witam Kupiłem sobie alarm i ugrzęzłem w plątaninie kabli. :( Problem polega na tym że jak w większości moich aut myślałem że tym razem będzie tak samo i wystarczy poszukać tylko kostki sterownika centralnego i przypiąć sie pod niego a tu lipa bo co prawda kostkę znalazłem ale nie jedną tylko dużo bardzo i nie wiem co jest do czego. Może wie ktoś w którym...
Rozbierz boczek kierowcy dostań się do kostki przełącznika ryglowania centralnego zamka zmierz rezystancjie przy otwieraniu, zamykaniu przelacznika. potem kilka rezystorów i po klopocie:)
Dałbym sobie spokój z alarmem, szkoda prądu. Lepiej sam sterownik centralnego kupić. A od alarmu lepszy jest ukryty pstryczek elektryczek i lewa kostka obd. Transponder też można dorobić
Montowałem dwa dni temu alarm w E36 z 96 r. i tam sterowanie odbywa się poprzez dwa (+) ,sterowanie centralnego wystarczyło wpiąć w żółtą kostkę przy module centralnego w piny 4 i 17 z tym,że w 4 trzeba się dopiąć a w 17 dołożyć pin i wszystko hula.
Dziękuję za pomoc. Wg schematu kostki wchodzącej do pompki centralnego zamka, za zamykanie odpowiada przewód biały z żółtym paskiem, niestety podłączenie do niego zielonego przewodu z modułu nic nie zmienia. Będę szukał dalej.
Witam wszystkich jestem tu nowy Nie zakładałem oddzielnego tematu a mam podobny problem. Potrzebuję schematu wiązki lewej drzwi a w zasadzie opisu przewodów od centralnego zamka do kostki w słupku. Gdyby ktoś mógł poratować będę wdzięczny., Autko Peugeot 207 5drzwi
Do siłownika zamka centralnego idzie tylko jedna kostka,u dołu tego siłownika za pomocą małego śrubokręta podważysz zatrzask i kostkę wyciągniesz w dół.
W Traficu nie ma modułu na 3 kostki,ani komfortu, jest moduł centralnej elektryki i ma 2 kostki. Pokaż zdjęcie co tam wykopałeś.
A w jakim aucie, ja np. w Peugeot 206 mam tak podpięte radio, że jak otwierasz drzwi to się włącza, a jak zamkniesz i nie przekręcisz kluczyka na pierwszą pozycje(jeszcze nie zapłon) to radio zgaśnie za kilka sekund. No chyba, że silnik chodzi wtedy radio gra normalnie. Taka funkcja już była, wystarczyło podpiąć się pod odpowiedni kabel w kostce.
zielony z niebieskim i brązowy z żółtym na brązowej kostce na lewym przednim słupku na dole.
https://obrazki.elektroda.pl/5181263000_... U mnie brązowo szary jest na pinie 1. Kostka 36-pin na zdjęciu, odwinąć kawałek czarnej izolacji, wpiąć się w kabelek i śmiga.
Pewnie bezpiecznik nie łączy dobrze albo kostka w centralnej elektryce się poluzowała sprawdź czy klakson działa bo zasilanie sterownika ecas po zapłonie jest pod tym samym bezpiecznikiem co klakson nie pamiętam dokładnie symbolu.
Można.Ja dołożyłem jeszcze przekaźnik czasowy żeby jakiś gapa nie zapomniał wyłączyć.(oczywiście mowa o centralnym z kostką na 3 pin)
Witam, szkoda że sam tego nie zrobiłem bo przysporzył sobie problemu, kumpel miał wyłapać minusem w kostce "zamykanie centralnego"ale wpierw mówiłem mu żeby zapamiętał plusy i na spokojnie. To za drugim razem trafił masą na plus od airbag i zrobił zwarcie. Wygląda na to że bezpiecznik nie wywalił ale pali mu się kontrolka "airbag" na zegarach. Mam pewność...
Znalazłem coś takiego "Przełącznik pin 1 masa pin 5 zasilanie po zapłonie, pin 2 do komputera silnika do pinu 43 w dużej kostce" podłączone ale nie działa, został jeszcze jeden wolny pin Pin 4 czujnika sprzęgła podłącz do bornetza (centralna elektryka) na pin 7 kostki E (czarna 16-pinowa). Będzie na tym pinie kolor fioletowo-czarny, można go odciąć...
jest to bmw e36 z tego co się dowiedziałem to trzeba się wpiąć do białej kostki od centralnego zamka znajdującej się z prawej strony auta z przodu. kostke znalazłem tylko w jakie piny się wpiąc - tu zdania są podzielone niektórzy zalecają 24 i 25 inni 14 i 17. ktoś może wie dokładnie co to za piny
chyba ta kostka na dole odchodzaca w lewo ewentualnie ta obok po prawej kolory sprawdź próbnikiem chyba rózowy i rózowy z białym
ok wielkie dzieki panowie a juz myslalem ze to cos od zamka centralnego
Zobacz czy na krótko kręci i kostka stacyjki do sprawdzenia.
Sprawdź też na wyłączonym zapłonie ciągłość między pinem nr 1 (przewód brązowo biały) zielonej kostki licznika a pinem nr 7 (przewód brązowo czarny) kostki "B" pompki centralnego zamka jak na foto https://obrazki.elektroda.pl/2164883800_... Ciągłość przewodu jest okej. Co dalej?
kostka centralnego zamka kostka centralnego zamka mazda pinowa kostka centralnego zamka
honda szarpie jazdy blokada mercedes klasa sprawdzić przebieg bębna bizhub
odświeżacz powietrza odświeżacz powietrza
Frezarka do metalu Jarocin - problem z posuwem Ustawienia parametrów P01 i P07 w piecu Termet Silver Pro