Zaleźy jak ta druga jest ustawiona. W instrukcji powinno być.
Tu masz podobny temat. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Citroën C5 I – jak wygląda kostka zamka tył, jakie są numery OE (913784, 913783), pinout, typowe usterki (korozja, przetarcia), jak naprawić lub wymienić złącze i siłownik?
Cześć.I ten siłowni przy 5V dobrze Ci pracował?
Witam . Posiadam kostkę to centralnego jednak cierpię na brak pilota jak widać z temacie . Proszę o pomoc . Jaki Pilot mam dobrać do tej kostki ?
styk w drzwiach, albo czeste-pompa, a zwłaszcza zazieleniona kostka.
Są tzw.wyjmaki do tych pinów, ewentualnie igła, agrafka
No właśnie, nie zawsze podłączenie według schematu jest poprawne. Przewody wychodzące z centrali alarmu (w kostce dotyczącej centralnego zamka) które na schemacie dołączone są do plusa zasilania podłącz do masy a te które są podłączone do masy pozostaw niepodłączone i będzie śmigać.
Chyba będziesz się musiał wpiąć bezpośrednio do centralki do centralki zamka , tylko jest jeden problem że niema tam przewodów tylko są wolne piny na kostce , poszukam notatki to ci podam nr pinu w kostce.
Proszę, moje własne opracowanie. Wprawdzie dla przedliftu, ale pewnie dużo się tu nie zmieniło.
Czyli jest osobny,nie w tym co na zdjęciu,poszukam jutro . Tak jest oddzielny. Jak zdejmiesz kratkę nadmuchu na nogi kierowcy zobaczysz go schowanego w taki tunel tak jakby. Przeważnie były na dwie kostki.
Witam, ja mam trochę inny problem mam focusa z 2007 roku tdci po zmianie silnika pilot przestał działać, zmieniłem baterie na nową i to samo zero odzewu, samochód odpala czyli immobiliser jest ok. macie jakieś pomysły co to może być za usterka. dzięki
coś się dzieje z ryglowaniem o ile jest takowe w tym oplu-a pewnie jest mam starą omege i zamki w zimie w niej to jest historia .Natomiast marwić się powinieneś gdy przy sprawnym aku sa jakieś chece z zamkiem po drugie aku coś za szybko pada może słabe ładowanie ,a może trzeba raz porządnie naładować . A z tą linką to pewnie przypadek bo gdy auto stoi...
jedyną czarną puszkę jaką znalazłem to wyglądało mi na sterownik silnika bo było dużo kostek. Centralny zamek jest fabryczny bo na konsoli są przyciski do zamykania i otwierania. Silnik 1.4tdi
zdjęcie po prawej to fabryczny sterownik centralnego zamka, ty swoją konfigurujesz jako sterowanie 2x masa i wpinasz do przewodów w lewej kostce, a znajdziesz je próbnikiem pozdrawiam
Chodzi o to ze ten strownik raczej calkiem padl. Otwiera sie sam, zamyka tylko dzwi kierowcy albo wszystkie inne. A poza tym jak juz zamknie to ich nie potrafi otworzyc. A wszystko to sie zaczelo od tego ze wywalil bezpiecznik od centralnego zamka. Acha i jeszcze jak go wezme do reki i energicznie poruszam to w srodku cos lata jakby kotwiczka sie zlamala...
pod schowkiem na module żółta kostka pin18 (6291) masa zamyka rozcięcie otwiera
Witam :) kierunki- czarny/biały i czarny/zielony drzwi kierowcy- szary/biały (cienki) drzwi pasażerów- szary (cienki) bagażnik- brązowy/biały pompa paliwa- czerwony/niebieski (gruby) zamek centralny- zamknięcie- brązowy/czerowny zamek centralny- otwarcie- brązowy/biały wszystkie te kable w lewym progu (wiązka lub kostka), wyłącz zapłon to możwsz wyjąć...
Dostałem się do kostki włącznika centralnego zamka. Nie mogę zlokalizować miernikiem które piny odpowiadają za za aktywację centralnego zamka bo kostka jak jest podłączona to chowa się w obudowie. Jest 12 kabli w kostce(po 6 w rzędzie). Z tego z panelem włącznika łączy się tylko 8 z nich poprzez piny. Kabel czerwony to 12V ,a kabel niebieski 9V więc...
Głównie zamek centralny, jest pneumatyczno-elektryczny. Dodatkowo schemat kostki stacyjki.
Mikroprzelacznik się zepsuły w obu. Były zalane chciałem wymienic i przy lutowania widać że ścieżki się po przerywaly. Tak że bez sensu je naprawiać a piloty do samochodu z 2008 roku to lipa szukać. Więc zostaje wymiana całego modułu z pilotami załatwiła by sprawe. I tak pytam czy to da się zrobić w jakiś prosty sposób na zasadzie zamiany "kostki"
Witam wszystkich. może mi ktos powiedziec za co odpowiadaja piny zasniedziale jak na zdjeciu? kostka drzwi od strony kierowcy, albo ma moze schemat kostki. objaw centralny zamek z pilota nie zamyka drzwi kierowcy, kluczykiem zamyka cale auto.
Rozebrałem drzwi i co udało mi się ustalić to to że ginie gdzieś na samym końcu wiązki przy mechanizmie centralnego zamka. Natomiast uszkodzeń izolacji na tej wiązce nie znalazłem. Zdiołem starą izolacje z kawałka wiązki około 10 cm Do ostatniej kostki(centralnego zamka)i zaizolowałem każdy kabelek oddzielnie izolacją plastikową i jeszcze raz wszystkie...
Fabryczny centralny zamek sposob podłaczenia dotyczy następujących modeli samochodów : Skoda Felicja GLX Skoda Felicja GLX diesel Miejsce podłaczenia -duża czarna kostka w sterowniku zamka centralnego pod kolumną kierownicy . Otwieranie -zamka przewód czarny 0,5mm² Zamykanie -zamka przewód żółty 0,5mm² Jęśli zapragniesz podłączyć również kierunki...
Przegnita instalacja od kostki pompki zamka zaraz przy kostce gubił plusa
Potrzebuję jakiegoś schematu do centralnego zamka. Która kostka w module komfortu odpowiada za centralkę?
Dzień dobry! Nie gniewajcie się że odświeżam temat ale mam taki właśnie problem w moim w210 2.0 kompressor z 1999 roku. Ale po kolei. Auto ma kluczyk "rybka" z 3 przyciskami-piszę bo to istotne. Po podłączeniu aku wszystko jest ok przez 4-5 dni max. Po tym czasie przestają działać przednie szyby (sterowanie) i sterowanie lusterkami (składanie lusterek...
To nie kostka tylko przekaźnik,zepsuty raczej.
http://obrazki.elektroda.net/62_12413000... http://obrazki.elektroda.net/62_12413000...
witam.gdzie dostane kostki do Audi A3 do pompy centralnego zamka mam małe rozeznanie z tematem a wielki problem:)
Sprawdź jeszcze zasilanie i masę sterownika zamka oraz jak są pozagniatane konektory w kostkach wiązki CZ (były za lekko zagniatane)
To sprawdź na pinach w kostce tych od silniczka czy tam jest zasilanie. Obstawiam na złamany przewód między drzwiami a Słupkiem lub zaśniedziały styk w kostce na słupku
Pany. Potrzebuję po najprostrzej linii oporu podłączyć uniwersalną centralkę pod siłownik drzwi zamka pasażera kierowcy. Właśnie od tej strony mogę kluczykiem zazbrajać centralny. Wyszukałem na forum, że dwukolorowe z czarnym przewody to "-" ale które to sygnały otwarcia i zamknięcia? Chcę uniknąć cięcia i sprawdzania- może ktoś podrzuci... Aktualnie.......
może ktoś montował i może podpowiedzieć do jakich przewodów należy podłączyć w niebieskiej kostce sterownik centralnego zamka (na pilota) sterownik z pilota z przyciskami -zamykanie ,otwieranie i i otwieranie bagażnika, dziękuję
Ciekawe na co ja ta rozpiske wyslalem....
Przyczynę znasz, tylko nie do końca. Centralny zamek nie zadziała z pilota dopóki nie wyjmiesz kluczyka ze stacyjki, a konkretniej dopóki nie zniknie napięcie na styku W kostki stacyjki.
Tak czy siak ktoś musi obejrzeć twój samochód, w najlepszym wypadku należało by wprogramować pilota i uaktywnić funkcję sterownika radiowego komputerem, zazwyczaj jednak potrzebny jest sterownik radiowy centralnego zamka, kostki pasują od tego który jest już tam zamontowany(po lewej od kierownicy u góry deski rozdzielczej), lecz mogą nie być połączone...
Wystarczy wpiąć kostkę.
Moduł komfortu był również bez elektrycznych szyb. Wystarczy że jest szyberdach. Jedyny cienki kabel przy kostce stacyjki (koloru nie pamiętam) jest podłączony do zacisku P30 i zasila stronami światła postojowe przy wyłączonym zapłonie (dwie pozycje pokrętła na lewo od pozycji "0") Więcej cienkich przewodów przy kostce stacyjki nigdy nie było (pomijam...
Witam serdecznie,potrzebuję informacji jak jest sterowany oraz na które przewody w BSI przychodzi sterowanie zamka centralnego(kolor ,kostka nr.pin).Pozdrawiam
Zgodnie z kolorystyką brązowy, biały oraz jeden z czarnych są od podłączenia masterka, dodatkowo niebieski oraz zielony. Czerwony + zalania, czarny -zasilania, żółte kierunki. Pozstaje jeszcze wejście czujnika otwarcia drzwi, którym może być rónież czarny. Tak było by gdyby kolorystyka była zachowana ale w Twoim przypadku widzę, że niebieski i zielony...
Z prawj strony kolumny kierowniczej. Żółta kostka.
po sprawdzenia połączeń kostek zamka centralnego znalazłem uszkodzona kostkę na słupku kierowcy brak przejścia przewody polutowane wszystko działa
Suzuki Swift, rocznik 2000. Po otwarciu drzwi włączają się światła awaryjne. Jeśli drzwi zostaną otwarte, to równo po 5 min przestają migać, jeśli je zamknę - po 30 sek. Początkowo myślałem że to luźna masa na przerywaczu, albo zwarcie kabli, ale powtarzalność czasów sugeruje, że coś tam myśli, że ma tak migać. Miganie wyzwala prawdopodobnie czujnik...
Potwierdzam , rozłączenie kostki czujnika kluczyka pod stacyjką , powoduje powrót centralnego zamka do poprawnego działania .
a czy to nie kostka sterownika zamka centralnego?
Witam.We wszystkich modelach ASP 100-400 kabelki do sterowania zamka centralnego sa umieszczone w bialej,dwubiegunowej kostce z czerwonym i zielonym kabelkiem.Podczas rozbrajania zamka na kabelku czerwonym jest "+",a na zielonym "-".Podczas uzbrajania na czerwonym "-" a na zielonym "+".Moze pomyliles kabelki.Sprawdz jeszcze raz.Jak to nie pomoze to...
O ile pamiętam, musisz znaleść sterownik (taka kostka jak przekaźnik, tylko ciut wyższa) i tam jest jeden wolny pin do otwierania. Ta kostka była chyba żółta, ale to była noc i nie widziałem dokładnie.
witam podrzuci ktoś oznaczenia w kostce od centralnego zamka na którym z pinów jest czujnik krańcowy abym mógł to prześwietlić czy pomierzyć
To kostka od modułu komfortu. Taka czarna puszka umieszczona pionowo nad pedałem gazu, trzeba odkręcić osłonę i nawiew na nogi kierowcy.
Mam problem z Peugeot partner 2013, po naprawie przerwanego kabla silniczka szyby nie działa centralny zamek po stronie kierowcy. Co ciekawe po podpięciu od strony pasażera działa jak należy. Sprawdzona kostka, przejścia od grodzi do kostki silniczka centralnego zamka sa. Napięcia takie same jak na kostce po stronie pasażera. Jedynie przy naciśnięciu...
Witam, potrzebuję schematu elektrycznego lusterek i zamka centralnego (kolory kostek i kabli) do samochodu VW Jetta 2.0 TDI z 2015 roku. Chcę podłączyć dodatkowy moduł składania lusterek z pilota.
Witam. mam problem z pompką centralnego w audi 80 b4 2.0 a mianowicie nie dochodzi prąd na kostki które wtyka się do pompki centralnego.. skutkiem tego jest to że nie działa centralny a co z tym związane i lampka przy otwarciu którychkolwiek drzwi auta.. czy jest jakiś przekaźnik odpowiedzialny za przekazywanie prądu na pompkę? podłączałem drugą pompkę...
Sterownik który nas interesuje znajduje się na prawym słupku koło nogi pasażera - widoczny po zdjęciu plastyków . Dla potomnych napisze że kostka czarna - tam centralny zamek , kostka biała - kierunki , zasilanie ,masa . Pinologia jak w schemacie kolegi . Pozdrawiam
Witam do której kostki podłączyć sterownik centralnego zamka i pod które przewody
Z rzeczy prostych: kable w lewych (prawych) przednich drzwiach całe? kostka na słupku w tychże drzwiach sucha nie zalana? Odczytaj błędy z centralnego zamka (lub komfortu).
Sterownik podłączyłeś wg instrukcji czyli gdzie? Bo instrukcji może być mnóstwo... Sterowanie powinno być podłączone, o ile dobrze pamiętam, do brązowo-niebieskiego (zamykanie) i brązowo-zielonego (otwieranie) przewodu wychodzącego z czarnej kostki modułu centralnego zamka.
jeżeli jest to seryjnie montowany zamek opla problem polega na przypalonych mikrostykach wewnątrz napędu silnika. Rozpoznasz to rozbierając zespół napędowy zamka centralnego zobaczysz czarną kostkę z trzema wyjściami. Należy kupić lub wyczyścić styki tej częsci i wszystko będzie działać. Koszt nowego przekaźnika w sklepie elektronicznym to jest zaledwie...
Dziękuję za pomoc. Wg schematu kostki wchodzącej do pompki centralnego zamka, za zamykanie odpowiada przewód biały z żółtym paskiem, niestety podłączenie do niego zielonego przewodu z modułu nic nie zmienia. Będę szukał dalej.
Rozbierz boczek kierowcy dostań się do kostki przełącznika ryglowania centralnego zamka zmierz rezystancjie przy otwieraniu, zamykaniu przelacznika. potem kilka rezystorów i po klopocie:)
Jeżeli chodzi o ASTRE to sam montaż siłownikow, nie sprawi problemów. Jest miejsce i wygodny dostęp. Problemem są przelotki w drzwiach, w których znajdują się kostki. Nie polecam jednak dokładania nowych pinów, lecz rozwiercenie kostki.W tym celu konieczne jest wyjęcie głośników a następnie samych kostek.
Witam, zakupiłem ostatnio sterownik centralnego zamka. Może ktoś dokładnie opisać jak podłączyć kolorami i do której kostki na BSI. Poniżej schemat centralnego zamka.
Witam wszystkich jestem tu nowy Nie zakładałem oddzielnego tematu a mam podobny problem. Potrzebuję schematu wiązki lewej drzwi a w zasadzie opisu przewodów od centralnego zamka do kostki w słupku. Gdyby ktoś mógł poratować będę wdzięczny., Autko Peugeot 207 5drzwi
wystarczy,że w jednym i zamek będzie głupiał,rozbierz drzwi,cięgno siłownika będzie podpięte pod oryginalne za pomocą kostki łaczeniowej,popuść ją i wypośrodkuj skok siłownika[switcha wewnątrz]
https://obrazki.elektroda.pl/5181263000_... U mnie brązowo szary jest na pinie 1. Kostka 36-pin na zdjęciu, odwinąć kawałek czarnej izolacji, wpiąć się w kabelek i śmiga.
Odłącz kostkę stacyjki(może ona knoci po przeróbce) i sprawdż jak działa centralny.
Do zamków zastosuj bezpośrednie (prądowe) sterowanie silnikiem blokady zamka: szara szesnastostykowa kostka na BSI (moduł z bezpiecznikami w nogach kierowcy) - styk nr 13 i styk nr 15. Obwód zabezpiecz bezpiecznikiem 15 A. Przewody oczywiście musisz przeciąć i odpowiednio podłączyć do interfejsu w Twoim module radiowym - powinien tam być mały schemacik...
Witam mam podobny problem szukam rozpiski schematu który przewód od centralnego zamka idzie do kostki w słupku Instalacja się stopiła auto po pożarze jesli ktoś mógłby udostępnić będę wdzięczny. Pozdrawiam
Chce podłaczyc unwersalny sterownik centralnego zamka z pilotem do avensis t22 1998r. Auto oryginalnie mialo pilota w kluczyku ale nie dziala i nie ma nawet nic w srodku takze zdecydowalem zakupic universalny modemix. Wiem ze sterownik jest w nogach kierowcy przy bezpiecznikach. Pytanie czym jest sterowany i jakim schematem go podłaczyc. Moze posiada...
Do siłownika zamka centralnego idzie tylko jedna kostka,u dołu tego siłownika za pomocą małego śrubokręta podważysz zatrzask i kostkę wyciągniesz w dół.
Co do centralnego zamka, sprawdz czy kostki od swistakow nie blokuja ciegna od zamka, u mnie to bylo problemem, po innym ulozeniu kostki wszysko jest ok :)
zielony z niebieskim i brązowy z żółtym na brązowej kostce na lewym przednim słupku na dole.
Wszystko było podpięte centralka z alarmem+zamkiem centralnym a sprawdzałem na kostce z centralki od zamka
Vag nie ma opcji łączenia się z drzwiami. Zamek jest oryginalny, symbol zamka jest jak w poprzednim. Dodano po 2 A gdzie znajdę jakieś kostki, zaczynając od prawych drzwi?
jest to bmw e36 z tego co się dowiedziałem to trzeba się wpiąć do białej kostki od centralnego zamka znajdującej się z prawej strony auta z przodu. kostke znalazłem tylko w jakie piny się wpiąc - tu zdania są podzielone niektórzy zalecają 24 i 25 inni 14 i 17. ktoś może wie dokładnie co to za piny
Kup sobie na allegro moduł sterowania centralnym zamkiem np. bx30 lub jakiś lepszy ceny od 50 zł z wysyłką i masz 2 nowe piloty. Podgrzewanie fotela może się wyłączać dlatego iż jest gdzieś kostka wyrobiona i się przegrzewa( lecz niekoniecznie) trzeba by zmierzyć napięcie dochodzące do fotela. Pozdrawiam Damian B.
Sprawdź też na wyłączonym zapłonie ciągłość między pinem nr 1 (przewód brązowo biały) zielonej kostki licznika a pinem nr 7 (przewód brązowo czarny) kostki "B" pompki centralnego zamka jak na foto https://obrazki.elektroda.pl/2164883800_... Ciągłość przewodu jest okej. Co dalej?
Witam, czy mógł by ktoś podać kolory oraz ich funkcję jeśli chodzi o oryginalną kostkę zamka centralnego ? bardzo bym prosił wiem że podajecie schematy ale ja tego czytać nie umiem :( najbardziej Mnie interesuje jaki sygnał ma kabel czarno szary lub czarno biały już dokładnie nie pamiętam jaki kolor miałem u siebie fajnie było by jak by ktoś podał wszystkie...
Do przewodów białej kostki przy słupku kierowcy.
No jasne , podłaczasz się kostką do po poziomych cięgien tuż przy zanku i chodzi bezproblemowo.
Co do bagaźnika to brałem z lewego progu,fioletowy sterowany plusem. Centralny zamek to fioletowobiały w kostce niebieskiej (dwurzędowej pionowej) sterowanie rezystorem i masą. Co do kierunków to o ile dobrze pamiętam to teź w progu ale nie używałem ich,więc nie pamiętam. W papierach znalazłem ,róźowoczarny i różowo/biały przewód.
Pewnie trzeba by to zdemontować żeby nie pobierało prądu niepotrzebnie i nie było zakłóceń. Znajdź instrukcję od Mobitela i przy kostce od niego masz już wszystkie potrzebne wyprowadzenia do nowej centralki.
pokazywał otwarte drzwi poza tymi które napewno były otwarte nie gaśnie światło nad lusterkiem wsteczym kilka błędów do kluczyka od zamka centralnego woda dostawała się w kostkę w.bagażniku od centralnego zamka nie zamyka się napewno klapa od bagażnika Podałaś kilka usterek. Napraw wszystkie. Nawet jedna taka usterka wyzwoli alarm.
Sprawdź przewody i kostkę idące do centralki centralnego zamka. Być może coś zaśniedziało lub się odłączyło.
Kolego szukaj przy pompie centralnego zamka miałem dokładnie takie same objawy kiedy kostka przy pompie nie miała dobrego styku.
Mam pytanie wyjalem silownik od centralnego zamka i piolem do kostki i nie dziala i sprawdzilem opor wyniusl 104 ohmy
Kolego z Konina spróbuj obmierzyć kostkę.
tak własnie zgadzam sie z tym ze orginały maja zabezpieczenie, dodam jeszcze w kostce przy silniku siłownika jest jeden kabelek do automatycznego domykania szybek z centralnego zamka,mam tak usiebie(fajna rzecz)a schematu jako takiego orginału nie mam bo sam go rysowałem.
Oba wyglądają raczej na piloty bramowe więc centralka alarmu i centralnego zamka raczej nie jest fabryczna(szukaj kostki z kablami wielkości paczki papierosów).
hmm... nie wiem jak jest w 410 ale w 440 są wyprowadzone na zewnątrz wszyskie styki od przekaźników centralnego zamka (kostka na węższym boku centralki) więc podłączenie pneuymatyka nie stanowi najmniejszego problemu.
Czy ma ktos moze opis kostki silownika centralnego zamka , tego przy zamku? Potrzebuje na wczoraj a nie znalazlem nigdzie niczego oprucz opisow corsa c i b. Dzieki juz wiem to co bylo mi potrzebne, jak zwykle dowiedzialem się metoda pionierska. To nie prawda, że kiedy się zatrzaśnie w akurat corsie kluczyk, to tylko dewastacja zostaje. Wymysliłem banalny...
To pudełko z płaską kostką to sterownik centralnego zamka, do podłączenia siłowników (zielony i niebieski) Drugie z prostokątną wtyczką to centralka, zielone to kierunkowskazy, niebieski do krańcówki drzwi Zasilanie układu, oczywiste, czarny masa czerwony z bezpiecznikiem +12V
Panowie wyrwana kostka od zamka centralnego, potrzebuję pomocy przy podpięciu nowej. Nowa ma inne kolory. za pomoc dziękuję
Ring-In Power On - jeżeli ustawisz tą opcję to po podaniu 12v na 9 nóżkę portu RS232 komputer się uruchomi. Można spróbować także z napięciem 5v - niektóre porty je akceptują. Wystarczy wtedy zastosować jakiś mały generatorek podłączony pod 5v standby w zasilaczu komputerowym i pod wspomnianą pin, który generował by impuls np. 1s po dostaniu zasilania....
To znajdź uniwersalny siłownik SLAVE z przewodami. Nie widać twojego siłownika tylko same przewody!
Chodzi ci o tę kostkę? Ona jest od centralnego zamka tak? https://obrazki.elektroda.pl/1761811200_... Kostka za osłoną na dole koło sprzęgła
Witam jeszcze raz jeżeli szukacie podłączenia centralnego zamka to .... zielony z czerwonym paskiem i srebrnym oznaczeniem jest zarówno na zamkniecie jak i na otwarcie nie potrzeba żadncyh siłowników o ile tak jak u mnie jest cetralny zamek z pilota. Znajdziecie przy podnóżku kierowcy w szarej kostce. pozdraiwam
Żeczywiście jest zamontowany dodatkowy nieorginalny sterownik centralnego zamka. Wypinałem z niego kostkę jednak nie wypiąłem przewodów sprawdzę to w poniedziałek i postaram się dać znać. Gdyby komuś wpadło do głowy jeszcze coś to proszę o sugestie. Tymczasem dziękuję za podpowiedzi.
Sprawdz na komputerze czy widzi transponder jak już kolega wcześniej ci napisal jest też możliwe że przy przekladaniu grota wypadl ci transponder z kluczyka 'mała pastylka .' I sprawdź czy napewno podlaczyles petle immo kostka na 2 piny .jeszcze jedno czy centralny zamek dziala z pilota?
Witam Problemik rozwiązany :D Jakis czas temu z jedynej wolnaj kostki w kokpicie wziąłem sobie zasilanie i masę do podłączenie kilku diod i okazało się, że to własnie one są przyczyną awarii, gdyż kostka była elementem centralnego zamka (pewnie kiedyś w kokpicie był przycisk jego aktywacji). Odłączenie diod rozwiązało sprawę. :D Pozdrawiam
Citroen C2 wtyki , kostka nr 2 to ta czarna z tyłu . Do niej podpinasz kierunkowskazy. Kostka nr 3 zasilanie alarmu +12v stałe niezależne. Masa podpięta pod karoserię . Kostka nr 1 sterowania centralnym zamkiem. Przecinasz przewód nr 13 i nr 15 i łączysz jak pisałem .
kostka centralnego zamka mazda pinowa kostka centralnego zamka bezpiecznik centralnego zamka
czujnik temperatura wnętrza magnetofon quadro oleju kosiarka
mikrokomputer cobra1 peugeot hybrid4
Kalibracja oscyloskopu Radiotechnika – procedura, wzorce, regulacja modeli OS-731, DT-3200 Citroen Xsara 2.0 HDi – kontrolka kluczyka, brak świateł i wycieraczek po odłączeniu akumulatora