Co znaczy do innej kostki? ) Sprawdź które przewody są zwarte w stacyjce a które w tej innej kostce na której odpala. Ewentualnie zmienisz sobie potem kolejność kabli przy stacyjce
Nie reaguje na pilota? W tą kostkę nie wpinaj się bo kontroluje ją ECU i będzie byk
Podajesz +12 na pin 3 w kostce 6pinowej i odpala, o ile jest sprawny Dodano po 1 Podajesz +12 na pin 3 w kostce 6pinowej i odpala, o ile jest sprawny
Dziś zaświeciła mi się podczas jazdy kontrolka niedomkniętych drzwi. Nastąpiło to, po użyciu spryskiwacza tylnej szyby.świeci się kontrolka oraz czasami samochód zapala i gaśnie tylko przy otwartych drzwiach. Dziś poczytałem troszkę o tym częstym problemie,rozebrałem słupek do samej kostki i 4kable są całkowicie gołe a kostka jest stopiona.Pytanie teraz...
Jeśli euro 3 to lipa. euro4 i 5 odpala po odłączeniu kostki od APM
Po wymianie kostki odpala. Temat zamykam.
Najprościej to chyba sprawdzić czy światło cofania będzie działać jak nie będzie chciał palić, jeśli tak to nie wina kostki.
witam imo nie będzie bo by ci odpalił i po chwili zgasł stawiam też na trefną kostkę pzdr
Stacyjka od MF 255 ma funkcję rozruchu. Na upartego zamontować jakąkolwiek kostkę stacyjki i odpalać na wkrętak ;)
Miałem taki myk kiedyś w Seicento, z kluczyka tylko tykał automat a po zwarciu kabli w kostce stacyjki kręcił normalnie i odpalał. Wymiana kostki i po kłopocie
Czyli demontuję kostkę stacyjki, wkładam wkrętak w kostkę i odpalam wkrętakiem, bez zniszczenia stacyjki ?
Skoro z popychu odpala, to wszystko wskazuje na uszkodzenie kostki stacyjki bądź słaby akumulator, obstawiam ze kostka stacyjki do wymiany.
plastik a gdzie ten drucik się oderwał bo wydaje mi się że na końcu przy podłączeniu do kostki
Wymieniłem kostkę stacyjki i nadal nie odpala. Dodano po 1 Wymieniłem kostkę stacyjki i nadal nie odpala.
bo ma byc tylko na tym środkowym +12V a na dwuch pozostałych impuls masy ze sterownika (w odpowiednim momencie) jeden na 1-szą cewkę a drugi na druga cewke
Ta kostka to pętla immo,dlatego nie odpala.
(piny nie pogięte, kable nie urwane) Tu Kolega sedno sprawy wyjaśnił, pewnie było sporo szarpania by kostki rozpiąć.
Immo nie odcina kontrolek, alarm oryginał czy dokładany ? Prędzej ostawiam uszkodzoną kostkę stacyjki.
Prąd na rozrusznik idzie z kostki stacyjki przez skrzynkę bezpieczników na podszybiu do rozrusznika. Kostka stacyjki od tego zacznij. Odpala teraz czy jak?
Pewnie kostka stacyjki.
Rozbierz i przelutuj.
Czyli co było winne bo nie rozumiem? Odpaliłeś z jedną kostką czy chodziło o te wtyczki? Pierwsze biosy tych płyt były bardzo niedopracowane i trzeba niekiedy było odpalać z jedną kostką. Którego testu? i jakie dokładnie te kingstony?
Trudno tak powiedzieć,najlepiej wymienić kostkę.
Mam to samo tylko rozlaczylem radio i podłączyłem inne które grało a teraz samochód nie pali a kreci
Witam mam pytanie czy rozwiazałes swój problem bo mam tez sam,wszystko jest ok niby ,iskra,paliwo,wtryski pracuja a nie pali.
jednak sprobowalbym podlozyc sterownik, albo gdzies prad/mase wcina np. z kostki stacyjki
kostka stacyjki
Kostka pod stacyjka.
Witam, mam problem z Mercedesem E 430 W210 z 2000 roku. Raz zapala, raz nie zapala. Wymieniłem filtr paliwa, wymieniłem pompę i dalej to samo. Raz ma tak, że chodzi normalnie, zapala za każdym razem, a raz mam tak, że raz odpali, przejadę parę km, zgaszę auto i już tylko kręci, nie pali. Dopiero za jakiś czas, po kilku próbach, złapie. Dodam, że pompę...
Pociągnij przewody zasilające w kostce szerokiej od ECU:)
No kostka, kostka.
Co to ma byc to nade mna ? Wlacz zaplon i sproboj odpalic auto. Jak nie kreci to unies klucz do gory na pozycji odpalania. Powinna zalapac kostka. Usunąłem wulgaryzmy Reg. 3.1.13. Publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka polskiego, niedbałych i niezrozumiałych.
To niedobrze, to elektrohydrauliczny regulator ciśnienia. Trzeba by jakąś diagnostykę przeprowadzić, ale mało mechaników się podejmuje, masz tam LPG?
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Sprawdź kostkę stacyjki.
na wyłączonym zapłonie wymieniasz silnik krokowy (dwie śrubki torx) , podpinasz kostkę włączasz zapłon - bez odpalania, czekasz chwilę wyłączasz zapłon i gotowe. Grzybek silnika musi oprzeć się o kanał w przepustnicy i tak rozpozna krańcowe położenie - zero kroków . Wtedy sterownik może cofnąć go o max chyba 240 kroków
Faktycznie wtyczka podobna jak w przepływce tylko ,że tu jest niebieska. Obok sterownika świec żarowych powinna być przykręcona dodatkowa czarna puszka z doprowadzonym grubym plusem , osłaniająca wew. co najmniej dwa przekaźniki i chyba dwa bezpieczniki Maxifuse. Pozdrawiam ,Tomek.
Sprawdzić czy rozrusznik dostaje prąd na rozruch jak nie to szukać przyczyny. Nie musi ale może być winna kostka stacyjki.
Kostka pod stacyjką sprawdzona???
Witam stacyjka sprawna razem z kostką odpala auto super bo podpinałem pod kable od kostki. Tylko teraz mam problem z zamontowaniem nowej stacyjki bo nie mam ściągacza do kierownicy ; / a inaczej chyba nie da rady no cóż chyba zostaje jechać gdzieś na warsztat aż się boje spytać ile sobie zaśpiewają...
Kolego przygasanie kontrolek oznacza problem z zasilaniem zegarów, gdy to wystąpi immo blokuję silnik dla tego Ci odpala i gasnie. Powodem może być jakaś utleniona masa, jakiś bezpiecznik zasilający zegary i jego jakiś słaby styk bądź problemem może być także kostka stacyjki.
Masa na ECU,przekaźnik podwójny, skrzynka BSM pod maską, rzadko kostka stacyjki.
kostka padłą po max 10- 20 razach odpalania podczas jazdy samochód od razu zgasł i nie chcił już odpalić smiech na sali... co jest z tymi kostkami jaką polecacie założyc by wytrzymała a nie sie rozleciała czy problem tkwi w wkładce stacyjki mozę a nie w kostkach??
Elektryka-styki na kostce
sprawdź kostkę stacyjki to najpewniej ona nie łączy
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Witam, nie denerwuj się tylko posprawdzaj wszystko co robiłeś, kostki, połączenia może coś nie wpięte
Wymiana przekaźnika nr 30
Luty w liczniku lub kostka stacyjki
Chłopy, mam Zipp. Jest w nim jakiś czujnik ciepła, czy jak to się tam nazywa. Jak go odłączam i mostkuję kostkę, to motor odpala, a jak podłączę lub zlikwiduję mostek, to nic nie gada. Co jest grane?
Zle wlozony bezpiecznik, poluzowane piny w kostce, gaz, alarm, tam szukaj.
Pierwszym miejscem które bym odwiedził to kostka przy stacyjce :)
Kostka stacyjki jest ale wbudowana w blokadę.
Stoi u mechanika trzeci dzień, codziennie odpala. Podobno nie mogą sprawdzić kostki stacyjki, jak auto odpala prawidłowo. Akumulator w porządku, pozostałe kwestie jak wyżej również. Kontrolka silnika pali się na żółto od sondy (spaliny). Po wyłączeniu jej komputerowo zapala się ponownie. Mechanik mówi, że nie wie, co może być przyczyną, że zdarza się,...
Nic nie szukaj tylko wymień kostkę stacyjki. Typowa usterka oryginalnej kostki.
Kostka stacyjki - typowa usterka w grupie VW
Jaki masz filtr paliwa? Plastikowy z paroma króćcami? Czy wkład, z 2 króćcami i kostką?
Ale silnik kręci? Jeśli tak, to spróbuj na pych odpalić, jeżeli się uda, to kostka stacyjki.
Kostka stacyjki pewnie.
Na tych układach możesz zrobić sobie wzmacniacz do wolkmana , a nie do odmierzania czasu.Koszt kostki 4541 to 1.5zł. :D
Sprawdź bezpieczniki na klemie plusowej - lubią przerywać . Sprawdź wodę w kostkach sterownika wtrysku
Boxer 3 2.2 2013, od około miesiąca mam problem z odpalaniem auta po nocy, po przekręceniu stacyjki nic się nie dzieje przez około sekundę, po czym zaczyna kręcić i odpala bez problemu. Jak się nagrzeje to problem występuje losowo. Wymieniona kostka stacyjki i masa silnika. Miał ktoś podobny problem ?
Temat do zamknięcia uporałem się auto odpala pompa abs uszkodzona po odlaczeniu kostki auto odpala itp dzieki za zainteresowanie pozdrawiam
Sprawdź jeszcze kostkę, okablowanie przy stacyjce.
na 100% kostka
zasadniczo - nie wolno wgrywać obrazu flasha z dyskietki. Tak się tylko odpala soft zapisujący kostkę. Obraz BIOS-u podaje się z lokalizacji dysku twardego. Tak więc w odpowiedzi na pytanie - możesz uruchomić kompa z CD oraz program zapisujący z CD, ale plik *.bin podajesz z hdd - np. c:\bios.bin
Witam. Niedawno kupiłem Kawasaki KLE 500. Zauważyłem, że nie załącza się wentylator. Zwarłem kostkę przy czujniku i nadal nie odpala. Czy ktoś może mi pomóc, jak rozwiązać problem?
Prawdopodobnie kostka stacyjki ew. skrzynka bezpieczników.
Kostka stacyjki. PS jakiegoś alarmu nie ma?
Witam. Wymieniłem kostke przy stacyjce i t4 odpala bez problemu. Koszt kostki 16 zł. U mnie na szczęście wadliwa była kostka stacyjki. Może być pewnie jeszcze z 10 innych przyczyn że samochód nie odpala jednak jeśli palił dobrze i nagle przestał radzę sprawdzić samemu tę kostkę bo koszt żaden....... a fantazja naszych mechaników nie zna granic. Pozdrawiam.
Jeśli wyjmowałeś klimatronic mogła się wypiąć któraś z kostek sterujących klapą ciepłe-zimne powietrze . Włącz zapłon bez odpalania silnika i ustaw temperaturę max zimno a puzniej max gorąco . Powinieneś usłyszeć przesuwającą się klapę.Jeśli nic nie słychać wykręć klimatronic i sprawdź połączenia wszystkich kostek.
Ewentualnie posprawdzaj masy na karoserii ale jak dla mnie masz problem z kostką stacyjki jak wyżej.
A jak pompka zasilająca?? Sprawdzałeś?? Przekręć kluczyk i słuchaj czy słychać coś przy zbiorniku paliwa. Jeśli nie to może to być pompka. lub brak jej zasilania. (bezpiecznik, kable.) Jeśli słychać to może filtry paliwowe. Kiedy ostatnio je wymieniałeś?? Czy w momencie jak nie chce odpalic jest iskra?? (może kostka stacyjki szwankuje:)
Heh - a ja mam kondensatorek 1,5F i mi się nie wyłącza :D
Prawdopodobnie masz zamienione przewody, od stycznika, z kostką od urządzenia ssania automatycznego. Sprawdź to.
Nie , niewłaściwa kiepska kostka najczęściej. Ja kładę Magneti Marelli
Miałem kilka takich przypadków i dopięcie kostek z tyłu licznika pomogło...
Sprawdź kostki w komorze sterownika silnika, lubi się tam zazielenić.
Kostki do czujników na silniku.
A może, najczęstsza przyczyna nie odpalania opla?? Kostka stacyjki...
Prosta przypadłość, albo nie łączy któraś z kostek, albo blaszki stykowe palec/kopułka.
Witam, Posiadam radio clarion db338r chciałbym podłączyć je do auta, ale niestety po podłączeniu kostki nie odpala (radio sprawne) jakie powinno być ułożenie kabli w kostce ? pozdrawiam nao22
Cześć. Najpierw zaczęło się od tego, że nie mogłam wyciągnąć kluczyka ze stacyjki, ani odpalić samochodu. Kluczyk utknął pośrodku. Po rozebraniu kierownicy i dostaniu się do stacyjki okazało się, że kostka jest przepalona. Wymieniłam kostkę na nową. Można już przekręcić kluczyk ale samochód nie odpala. Po przekręceniu na raz wszystko jest prawidłowo,...
Sprawdziłbym stacyjkę. Konkretnie kostkę/kostki stacyjki. Możliwe, że styki się zużyły lub zanieczyściły.
Szkoda wypinać nawet kostki ze sterownika. Najpierw sprawdź rozrząd.
jak dla mnie kostka stacyjki poruszczaj kluczykiem jak ci kontrolki gasna itp tak samo przy odpalaniu .
Kostka stacyjki do sprawdzenia lub wymiany.
Ja miałem podobne objawy w hondzie accord ten sam rocznik, winnym okazał się przekaźnik pompy, niestety nie podpowiem ci gdzie on się znajduje w twojej hondzie. Winna też może być kostka stacyjki.
Sprawdź napięcie zasilania centralki, miałem podobny objaw a przyczyną była kostka stacyjki.
Piękna sztuka, aż mi się przypomniało ile razy za młodu obdarłem sobie kostkę u nogi przy odpalaniu tej Jawki (kopało się do przodu a obok kopnika była dźwignia linki sprzęgła o którą się zahaczało ;) )
kostka stacyjki
Sprawdzaj zasilania żarówką i podczas kręcenia rozrusznikiem. Moze kostka stacyjki rozpinać plusa jak kręcisz. ;)
Na krótko odpala bez problemu, wyjąłem kostkę od rozrusznika i po przekręceniu kluczyka pokazuje mi tam 8V czy to przypadkiem nie za mało?
Witam Mam identyczny problem z Astra h z16xep Auto jeździ czasami gaśnie i brak komunikacji z komp. silnika. Jak wróci komunikacja to błędy jak w pierwszym poście. jak nie odpala odepnę wepnę kostki od komputera i znów odpala. Komputer silnika podmieniona na drugi brak reakcji-gaśnie i brak komunikacji. Poradził ktoś z wyżej wymienionych postów z tym...
Kostka stacyjki sprawdzona ?
Immo raczej można wykluczyć bo ono odcina rozrusznik, a nie piszesz że przy występującym problemie rozrusznik nie kręci. Ja w pierwszej kolejności sprawdził bym: a) świece żarowe czy są sprawne i grzeją za każdym razem (połączenie z listwą elektryczną świec żarowych przy bagnecie) b) kabel prądowy od akumulatora do skrzynki bezpieczników c) kostka stacyjki
Jest gdzieś zwarcie sprawdź ile amper pobiera na spoczynku albo zielona kostka gdzieś słabe połączenie na pinach. Masa słaba.
Jestem za kostką stykową stacyjki - to się zdarza w tych autach.
Auto udało mi się odpalić po odłączeniu czujnika temperatury płynu silnika, przy podpiętej kostce dalej odpala. Tak dla potomnych czytających także obeszło się bez elektryka na święta :) a czujnik w takim razie jest do wymiany
jedna kostka RAMu, dalej nie odpala nawet do BIOSu? Jeśli masz inną kość pamięci to spróbuj z nią, ewentualnie zmień bank jeśli to nie rozwiąże problemu.
kostka odpalania mercedes zgrzyty odpalania modul odpalania
czyszczenie kabli fotowoltaika napięcie sieci pilot uniwersalny silvercrest
barracuda 2000i wisniowski satel
Kolejność przekładek foliowych w Sony KDL-32WE615 Piecyk podgrzewa wodę tylko do 34°C - jak zwiększyć temperaturę?