Brązowo-biały plus, czarny masa.
jakaś przyczyna przepalenia musiała zaistnieć Padnięta pompa
Wyjmij pompę i zobaczysz które idą do pompy, a które do czujnika poziomu paliwa. Jak dasz zasilanie pompy na czujnik to się może spalić.
Problem w tym, że na dwóch przewodach są 4 ciapki, na jednym jedna, a na dwóch dwie. Znalazłem odpowiedź na angielskim forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-... Dodano po 54 Odpowiedź na forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-...
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Będę chciał posprawdzać kilka rzeczy w weekend. Czy odpinając kostkę pompy paliwa trzeba to robić na ściągniętej klemie z akumulatora? Czy po ponownym podłączeniu pompy wymaga ona później auto adaptacji?
rozkręciłem pompę w poszukiwaniu usterki (opis usterki moderator wywalił do kosza i kazał do warsztatu jechać) więc może się komuś przyda schemat połączeń w kostce np do awaryjnego zasilania pompy lub do testu Niebieski + pompy żółto-zielony gruby- pompy zielony wskaźnik poziomu żółto-zielony masa wskaźnika piny wskaźnika są w środku kostki
Przekaźnik główny i przekaźnik pompy paliwa znajduje się na jednej płytce zalanej w skrzynce bezpieczników w komorze silnika wymieniona - bez zmian zapomniałem dopisać w głównym temacie. Dziękuję za pomoc. Dodano po 5 Dziękuję za pomoc ale jak napisałem w temacie głównym brak prądu na kostce pompy paliwa po odpięciu od pompy, wiec pompę bede sprawdzał...
Sprawdzałeś czy jest iskra, bo nic nie piszesz. Sprawdź czy nie zgniła taka kostka połączeniowa w okolicy tylniej belki pod spodem auta z prawej strony
Witam i proszę o pomoc. Po przekręceniu zapłonu nie słychać pompy paliwa,pompa została podpięta na krótko i na krotko chodzi, napięcie w kostce od pompy wynosi 5v a nie 12v :/ Bezpieczniki sprawdzone, auto nie posiada wyłącznika wstrząsowego. Znajomy polecił sprawdzić przekaźnik pompy który powinien znajdować się pod Ecu a go tam nie ma ;/ Prosze o...
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Bezpieczniki są w skrzynce pod maską silnika. Przy okazji - w tylnej lewej lampie jest kostka pompy paliwa.
Dwa grubsze zasilanie, a te cieńsze to poziom paliwa, sprawdź czy kostka nie zgniłą.
kolego nic nie wyciągaj tylko sprawdzić trzeba ciągłość przewodów do pompy paliwa ,jak otworzysz boczek od strony kierowcy to tam idzie cała wiązka elektryczna i pneumatyczna na samym zakręcie jest kostka dwu pinowa z przewodami czarnym i szarym ,jest to przewód do pompy paliwa ,kostka też ma kolor szary ,na bank jest zjedzona ,cała operacja to uciąć...
w masterach 3 jest elektryczna pompa w baku, także radził bym przyjrzeć się kostce pompy paliwa w baku bo tak się często styki wypalają no chyba że tu chodzi o mastera 2 po lifcie a nie o trójkę
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
A kostkę stacyjki kolega sprawdzał?
Tak i po chwili gaśnie, dodam że jak odłączyłem kostkę od pompy paliwa i dałem na zapłon to kontrolka grzania świec mrugała. Jeszcze jedna ważna rzecz : Prąd najpierw idzie na przekaźnik czy bezpiecznik ?
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
Przekaźnik pompy albo jak zwykle kostka stacyjki
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
To odkręcasz plasikowy boczek na lewym słupku, dostajesz się do kostki łączącej wiązkę przednią z tylną i wyciągasz pin z kostki. Albo przecinasz kablel.
w miejsce kostki pompy paliwa przy zbiorniku podłącz żarówkę i to najlepiej H4, pomiar woltomierzem jest nie miarodajny bo ugnity gdzieś kabel bez obciążenia będzie przewodzić a podłączysz pompę/żarówkę i napięcie zniknie. Jak żarówka zaświeci podczas kręcenia to masz uszkodzoną pompę albo kabelki w środku zbiornika od kostki do pompy. Pompę wyjąć bardzo...
Wszystko fajnie, tylko po wyciągnięciu przekaźnika/bezpiecznika i ponownym włożeniu samochód normalnie pali przez pare dni. To samo dzieje sie przy rozpięciu i przypięciu kostki przy pompie paliwa. Chociaż nie zawsze te sposoby działają.
Bartek J ma rację, przekaznik pompy zasila również wtryski/+/. Pomierz po włączeniu kluczyka czy masz napięcie na wtryskach, ale mierz nie miernikiem tylko żarówką ,najmniej 5W , a masę bierz z silnika, tak samo z kostką pompy paliwa. Przekaznik główny sterowany jest masą z komputera pin nr.49 , a pompy pin 54.
Trzeba sprawdzić przejście pompy paliwa (w kostce przy sterowniku), silnika dmuchawy, czujników temp. na piecu (ciut powyżej 1 kilooma) , oraz czy jest plus zasilający oraz plus włączający. Domniemam, iż jest to ogrzewanie Eberspacher D3LC.
Znalzłem schemat mi potrzeby
Mały update. https://obrazki.elektroda.pl/1389830000_... https://obrazki.elektroda.pl/6556466000_... W oleju wciąż benzyna 😵💫 Cos mi się wydaje, ze będzie pompa paliwa. Ta kostka idzie do pompy paliwa jest cała ubrudzona w oleju.
Najpierw trzeba by sprawdzić kostkę stacyjki.
To są kostki serwisowe. Czarna do włączenia pompy, niebieska to sygnał prędkości obrotowej, a brązowa do ustawiania wstępnego KWZ. Te kostki nie powinny być wpięte w żadne inne, tylko "zaślepione". Aby uruchomić pompę paliwa, należy do czarnej kostki podać +12V - zwykłym przewodem, bezpośrednio z akumulatora. A te pokazane przewody na obrazku są w moim...
Witam. Posiadam Passata B5 FL 2.0 ALT 130 KM 2003 r. Mam problem z odpaleniem auta. Auto kręci, ale nie odpala. Nie słychać pompki, gdy na zapłonie, wcześniej było buczenie, tak zwane dopompowywanie. Sprawdziłem napięcie na kostce zasilania pompy paliwa w baku. I tu się zdziwiłem, bo zasilanie było w przedziale 3/4 V. Z tego, co wiem, zasilanie powinno...
Jak masz elektryczną pompę paliwa, to odepnij kostkę, albo wyciągnij bezpiecznik.
Siemka, robiłem swapa w Golfie 4 z 1.6 AKL na 2.3 VR5 AGZ. Wszystko się udało, tylko nie działa pompa paliwa. Pompa została z 1.6, wszystkie kostki wpięte. Z góry dzięki.
A co z 12V? Masz 12 v na cewce jak krecisz? Tam czesto leciala kostka pod stacyjka.
nie może nigdzie waha cieknąć bo Ci się to zapali i tyle będziesz miał z seja, pozatym jak cieknie to może z regulatora i się leje przepustnicą do cylindrów bo to aby z góry spływa i jak ma się zapalić jak tam w cylindrach już jezioro masz? weź odłącz kostkę pompy paliwa, wykręć świece i pojudłaj ze 20sek żeby wydmuchać wszystko co się nazbierało z...
Odpinam kostkę od pompy paliwa i objaw taki sam jak auto nie chciało odpalać w trasie.gasnie po 2 sek i wyje chyba pompa wspomagania do momentu wyłączenia zapłonu i tyle
Pod pokrywą silnika z prawej strony bezpiecznik F2 - 15A. Do sprawdzenia wyłącznik bezwładnościowy - bezpieczeństwa pompy paliwa ( wystarczy wcisnąć ) i przekaźnik pompy ( potrafią się wytopić styki w kostce).
Witam. Mam problem z Golfem 3 1.8 benzyna -gaz. Odpalam go na benzynie, po przekroczeniu 2tys obrotów załącza się gaz. Pewnego dnia golf po prostu przestał odpalać. Po przekręceniu stacyjki nie odzywał się rozrusznik (akumulator naładowany, rozrusznik sprawny) więc wymieniłem kostkę stacyjki. Rozrusznik zaczął kręcić ale golf dalej nie odpala bo pompa...
a cholera wie co tam ktoś z tym kiedyś robił, jak ja kupiłem to było wszystko do poprawiania razem z ramą i budą którą musiałem też pospawać, ale już wszystko co istotne to działa :) na benzynie w ogóle nie chodziła (dziurawy bak, spalona kostka pompy paliwa + zapchane 2 wtryski i uszkodzony czujnik temperatury płynu) automat nie redukował biegów (to...
Znalazłem, do pompy paliwa podpięty był dodatkowy kabelek zasilany z radia puszczony przez tunel. Widocznie kiedyś komuś przestała działać i jakiś magik wymyślił coś takiego. Problem zrobił się kiedy obie wiązki zaczęły działać jednocześnie i przekaźnik dostawał podtrzymanie, a pierwotnym problemem okazała się kostka wiązki pompy paliwa na tylnej belce...
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika F2 i napiecia na nim. Dodano po 5 Zasilanie na pompe wychodzi z pinu 11 szarej kostki.
Witam :( mam duży problem jak dla mnie... czytałam wszystkie porady i... nie wiem co dalej :( sprawdziłam wszystkie bezpieczniki są ok. Tylko z tą żarówką gdy sprawdzam kostkę przy pompie paliwa, jest tak że przekręcam kluczyk w stacyjce chwile świeci i gaśnie... :( co może być przyczyną ?? nie wiem gdzie mam szukać ...Proszę o pomoc
Ale jak się pozbyć tego piep... powietrza ? odpowietrzanie nic nie daje, chodził na plaku kilka minut i nadal to samo. diagnostyka zrobiona błąd czujnika stop błąd czujnika temperatury reszta ok. próbu odpowietrzenia nic nie dały, nadal paliwo tylko w 1 i 4 przewodzie paliwowym. Na PLAKU chodzi ale wtryski sie nie otwierają więc chyba juz tylko pompa...
Pisałem Ci, że złącze jest koło tylnej prawej lampy. Jest tam kostka do pompy, którą można rozłączyć. W tej kostce są przewody do pompy i do czujnika paliwa, do pompy grube, do czujnika cienkie. Jest tam tylko jedna kostka. Pozdrawiam.
Zasilanie na pompę paliwa idzie z BSM pod maską.
witam problem jak w temacie , brak napiecia na kostce przy pompie paliwa , bezpieczniki całe , auto przyjechało i juz nie odpaliło , ma ktos pomysł co sie stało?
Może kostka w stacyjce się wypaliła i odcina 15 w pozycji włączenia rozrusznika
Kierunki w lewym boczku na białej kostce niebieski i niebieski z czarnym. W tym samym miejscu pompa paliwa chyba brązowy. A szyby elektryczne znajdziesz na włącznikach.
Witam mam problem z autkiem a mianowicie po przekręceniu zapłonu nie słychać nabijania czy dobijania paliwa.Sprawdziłem bezpieczniki napięciowe, przeczyściłem je napsikałem con takt sprejem.Przekaźniki również wyjąłem i przeczyściłem i chyba są sprawne bo słychać że działają.Na przekręconym zapłonie sprawdziłem napięcie na kostce od pompy paliwa i jest...
Bezpiecznik na miejsce, następnie zdejmij kostkę z pompy paliwa. Jeżeli bezpiecznik ocaleje to masz uszkodzoną pompę paliwa, którą dla pewności możesz podłczyć przez amperomierz. Jak bezpiecznik się spali to masz problem z kabelkami.
Ja mam to samo. I filtr paliwa wymieniony, ale po 2 miesiącach to samo. W serwisie (niezłym) mówili coś o jakiejś kostce przy pompie paliwa. Dodano po 2 Chyba, że znowu się filtr zabił.
Witajcie. Piszę do Was, bo mam nadzieję, że będziecie mi mogli pomóc Do sedna. Mam citroena xantię 2.0 95r wersja hatchback I. W niedzielę mój tata odpalił go na 20 sekund, po czym auto zgasło i koniec - nie dało się go zapalić, nie słychać, żeby w pompie paliwa robiło się ciśnienie które umożliwi zapłon Po wnikliwej analizie przedstawię Wam jak się...
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i styki na kostce którą rozłączyłeś. Check się oświeca?
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Witam. Posiada ktoś schemat elektryczny pompy. Najlepiej który pin jest od czego w kostce. Pompa podaje za mało paliwa, chce wstawić mały opornik między przewody od nastawnika.
Przewód biało-czarny przy kostce idącej do pompy paliwa. Odcina elektrozawór.
Witam dołączam się do pytania kolegi ,taka sama sytuacja ,wymianilem pompę paliwa, filtr ,kostkę pod kanapa ,i zacza chodzić normalnie tzn palić za każdym razem ale trwało to 3 tygodnie aż znowu przestał zapalać jak trochę nim pojeździłem , ktoś pomoże
Witam, problem dotyczy auta Renault Clio 2 z 2007r., silnik 1.2 b 58km. Auto zawsze odpalało od "strzała' nawet gdy stało całą zimę. Wieczorem żona odstawiła auto na miejsce a rano już nie odpalił. Rozrusznik kręci bez problemu ale auto nie zapala, nie chce nawet troszeczkę załapać. Po przekręceniu kluczyka w pozycje zapłonu nie zawsze (raz na 3 próby...
Sprawdź moduł sterowania pompy paliwa jest umieszczony na zbiorniku paliwa zobacz czy przez piny z kostek nie dostała się woda a najlepiej rozbierz. Nowa część w renault to niecałe 900zł. Jest tam system START/ STOP ??
No paliwo jest :D i do pompy dochodzi nie słyszałem żeby załączał się elektrozawór.Dziś próbowałem na wszystkie strony, na początek wymontowałem ten zawór sprawdziłem pod akumulatorem i działa, więc zamontowałem i obciołem wtyczkę i podałem zasilanie bezpośrednio z aku i podałem paliwo z bańki elektryczną pompką. Mimo wszystkich zabiegów na szynę nie...
A ja bym dokladnie sprawdził wszystkie połączenia i przewody we wiązce, miałem podobne zdarzenie i skoro mówisz, że pompa, alarm, przekaźniki itp. ok, to przerwa musi być w kostce albo na przewodzie inaczej powinno gadać. Miłego szukania :D
Witam. Z tą kostką za schowkiem to dobry pomysł. Czasem się zdaża że niełączą tam bezpieczniki i przekaźnik. To jest kostka od pompy paliwa. Czasami 1 z 4 bezpieczników wysiada choć widać że dobry. Zmień na nowe. jeżeli silnik niepracuje to obrotomiez tez nie. pozdrow.
już wszystko sie wyjaśniło i autko znów działa. Problem powstał w instalacji, rozłączyła sie kostka w okolicach pompy paliwa. Koszt naprawy 200zł
Pomylone przewody? Uszkodzony przekaźnik? Za mało informacji. Który przewód odłączasz od przekaźnika? Podaj nr styku, nie kolor ;) Czasem nie warto brać pod uwagę kolorów, a dokładne miejsca w które przewody idą. Bywa że są źle powtykane przewody w kostce;)
Pompa pracuje prawidłowo, po przekręceniu na zapłon chwilę nabija i gaśnie, przy kręceniu pracuje ciągle, ale przy kręceniu nie daje 12v na cewkę. Przy zapodaniu 12v w kabel przy kostce cewki pompa paliwa chodzi non stop, ale i tak nie odpala przy takiej konfiguracji. Podmieniony przekaźnik pod kompem, to nie to.
mam problem: nissan nie chce odpalić i pompa nie podaje paliwa na wtryski. Prąd w kostce do pompy dochodzi . koledzy pomóżcie proszę was.
Na dzień dobry odepnij kostkę od pompy i zrób porządek z bsm tak, żebyś na kostce pompy miał napięcie. Potem dopiero sprawdzaj co jest nie tak z pompą.
Najskuteczniejszy sposób, zabezpieczenie komunikacji plus podmiana pinów w sterowniku i kostce ECU. P.S. Podmiana sterownika to przeżytek.
Przyczyna niesprawnej centralki gazu przypadkowo była inna, winna jest jednak pompa paliwa, na kostce pompy pojawia się napięcie na 2sek. - pompa milczy. Po wyjęciu i podłączeniu do 12V - cisza. Pompa siadła. Dziękuję za wcześniejsze sugestie
Witam Wskaźnik poziomu paliwa cały czas pokazuje mi maksimum czyli 6 kresek na wyświetlaczu LCD. Po odłączeniu kostki od pompy paliwa przy włączonym zapłonie zaczyna spadać po jednej kresce na każde 5 minut. Po ponownym podłączeniu zaczyna znowu wzrastać w takim samym tempie. Czy ma ktoś opis wyprowadzeń na kostce (kostka w kształcie trapezu pod tylnym...
Co może być przyczyną? Jeżeli napięcie dla pompy wychodzi ze skrzynki bezpiecznikowej, to możliwe są chyba tylko 2 opcje; 1. Uszkodzony przewód, lub kostka na zbiorniku, 2. Uszkodzona pompa.
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
W ww. temacie za radą kolegi zdejmowałem kostki, myślałem że od pompy paliwa ale raczej nie, po zdjęciu kostki (obrazek) autko zaczeło odpalać normalnie i nie pali bezpieczników... Pytanie co to jest skoro to nie pompa paliwa... https://obrazki.elektroda.pl/4485141700_...
Mam teraz inny problem. Nie działa ogrzewanie postojowe. Na zegarze-sterowniku po wciśnięciu przycisku >direct start< po krótkiej chwili pojawia się napis E40. Ustaliłem, że ten błąd oznacza zwarcie w obwodzie pompy paliwa. Gdzieś wyczytałem, że należy sprawdzić przewody z przodu kabiny, że obok sterownika hamulców jest jakaś wtyczka lubiąca...
Nic to nie da, grzeje się kostka. Trzeba przewody przylutować bezpośrednio, z pominięciem kostki.
Wyciagalem pompe paliwa i sprawdzalem miernikiem czy prad dochodzi tam i ani w pompie na plusie ani w kostce pradu nie ma...
On ma pompę paliwa w zbiorniku ? Sprawdz kostki na sterowniku i jakie widzi obroty silnika podczas krecenia ?
Witam, krótko na temat pali na 3 gary po odpaleniu wychodzę otwieram maskę odpinam 3 cylinder kostkę, wpinam ją ponownie pali na 4, czasami w trasie wypadnie zapłon robię tak samo i działa, samochód ma 230 tysięcy na liczniku, ja nie mam pojęcia po wymianie świec zaczął prykać sobie tak leciutko bez zmian w obrotomierzu. Czy może ECU ma problem czy,...
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
Witam Mam problem z odpalaniem mojej 407-ki. Problem pojawia się trzeci raz. Za każdym razem te same objawy. Rozrusznik kręci a auto nie odpala. Po kilku próbach znowu pali. Czasem gaśnie na postoju i znowu nie można odpalić. Po kilku próbach znowu odpala. Za pierwszym razem elektryk samochodowy powiedział że były wypalone piny w skrzynce i spalona...
Własnie w tej 'centralce' masz odcięte zasilanie pompy paliwa.
Sprawdz kostkę w stacyjce.
SEAT Toledo 3 III 1,9 TDI BJB Auto podczas jazdy zgasło. Odczytany błąd z OBD zwarcie na pompie paliwa. Faktycznie brak napięcia na kostce zasilające pompę paliwa. Zmieniałem przekaźniki 449 miejscami, lecz nic to nie zmieniło, wszystkie pykają po przekręceniu zapłonu, lecz napięcie na wtyczce pompy się nie pojawia. Jak sprawdzić stan tych przekaźników,...
pompka paliwa jest załączana przez przekaźnik może już prosi się o wymianę, ale jeśli masz miernik i odłączysz kostkę od pompy paliwa jest tam pare przewodów i powinien być fioletowoczarny (troszkę grubszy od pozostałych) to jest plus podłącz miernik do niego + a drugi przewód z miernika pod masę. w momencie przekręcenia kluczyka na zapłon powinno wyświetlić...
Sterowanie pompą paliwa jest czerwonym przewodem z kostki 6-pinowej z numeru 6 na tej kostce(przewód ten idzie bezpośrednio do pompy paliwa).Ten przewód nie jest wyprowadzony(bo nie miałoby to sensu) na to duże płaskie złącze.
http://obrazki.elektroda.pl/8634010200_1... Paliwo wycieka dokładnie spod tej kostki przykręconej na imbusy . Moje pytanie związane z tym : dam radę zrobić to sam w warunkach garażowych ? Macie może jakieś pomysły jak to zabezpieczyć ? A jeśli nie to jaki bedzie koszt naprawy ?
mam problem: po zmianie pompy wtryskowej nissan p11 2.0 turbo diesel nie chce odpalić i pompa nie podaje paliwa na wtryski . Prad w kostce do pompy dochodzi . koledzy pomużcie prosze was.
Chomika - skąd wykombinowałeś kostkę stacyjki? Przekaznik pompy paliwa spina na pewno ECU , przez kilka sekund. W czasie rozruchu , przy braku impulsów z czujnika zapłonowego , pompa się nie włącza. Jeszcze tylko samochód i typ silnika.
Witam, odpaliłem samochód po krótkim postoju i po przejechaniu kilku metrów zgasł przy odpuszczaniu sprzęgła. Ponownie już nie odpalił. Kręci normalnie. Zauważyłem, że nie ma tego charakterystycznego dźwięku pompy paliwa, która pompuje ciśnienie po przekręceniu kluczyka. Już wcześniej dość głośno "startowała" więc pomyślałem, że to w niej jest problem....
Te same objawy, uporałem się: 1. kostka szyny paliwa, 2. kostka wysokiego ciśnienia, 3. kostka pompy waku. Ogólnie proponuję po odpinać wszelkie dostępne kostki, posprawdzać piny. Kontakt sporej dobrej marki jest tańszy niż naprawa wtrysków. U mnie pomogło, ale nieregularny stukot sugerował przycinanie wtrysków, co miało miejsce, gdy prąd zabierał...
Na mojej wtyczkę jest napięcie na przewodzie czerwonym 24v a na czerwono białym 0.03v jest to środkowy pin w kostce naj grubszy.
Naprawiłem!!! W tym przypadku okazało się iż zaśniedziała była kostka co idzie do pompy paliwa w baku (wystarczy podnieść tylne siedzenie).
Złośliwości nie są tu potrzebne. Kolory to Gr - szary Sb - błękitny W - biały P - różowy Tak jak pisałem wcześniej warto najpierw zobaczyć interfejsem czy sterownik silnika widzi poziom paliwa, wtedy będzie można zawęzić gdzie jest problem. Bo wskaźnik paliwa dostaje sygnał dopiero po przefiltrowaniu go przez sterownik silnika. Możesz też sprawdzić...
Może opisze wszytko od początku. Więc lecieliśmy 140km/h Silnik osiągnął czerwone pole na wskazówce temperatury po chwili buchnął dym spod maski Pękną przewód idący pod kolektorem ssącym po ściągnięciu kolektora i wymianie węża oraz montażu kolektora niestety silnik nie odpalił. Brak iskry oraz prądu na czarnej kostce przy pompie paliwa na zapłonie...
Jest to przekażnik zespolony w okolicy sterownika silnika duża puszka na dwie kostki
A ja nie wierze żeby się przekaźnik spalił prędzej się styki w kostkach wypalą niż przekaźnik się uszkodzi
Cześć. Mam problem z autem (Golf 3 2.0 benzyna). Gdy jest zimny, odpala bez problemu, pojadę na miasto, zgaszę go i wtedy jest problem z odpaleniem (ale nie dzieje się to za każdym razem). Nie idzie zasilanie na pompę paliwa. Po psiknięciu plaka w dolot załapie i później już odpali (w 90% przypadków tak było). Wymieniłem pompę paliwa kostkę stacyjki,...
Dziękuję za odpowiedź. Właśnie nie mogłem zlokalizować tej kostki w Vivaro B. Orientuje się Pan, czy te błędy w Vivaro B również dotyczą grzałek? Car Scanner pokazuje mi, że dotyczą one zbyt niskiego lub zbyt wysokiego napięcia na obwodzie pompy paliwa 🤨
kostka pompy paliwa lanos kostka paliwa kostka pompy wtryskowe
chrysler voyager zgasł pralka polar wyłącza wirowania zanik napiecia sieciowego
ekspres melitta generator chloru
Komunikat "zamknij pokrywę" w nowym robocie – czujnik pokrywy, gwarancja, marki i modele Growatt 6000 hybrydowy – błąd 300, wyłączanie przy napięciu poniżej 253 V, histereza załączania