ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
Coś mi ten schemat nie gra. Kostka 40V i pin 3 lecą przewodem nr 9040B od BSI do modułu ładowania akumulatora 1031 na klemie minusowej przy akumulatorze. Tydzień wcześniej naprawiałem ten uszkodzony przewód. Czemu obecnie wstawiony schemat pokazuje BSI 40V, pin 3 i przewód 9040B - który leci na końcu do dystrybutora, jakby to miała być pompka paliwa?...
Czujnik jest w tubie a'la rura plastikowa. Sprawdź na początek czy kostka nie zaśniedziała i czy jest pewny styk oraz nie ma problemu z uszkodzonymi przewodami.
Ta kostka to pętla immo,dlatego nie odpala.
Problem w tym, że na dwóch przewodach są 4 ciapki, na jednym jedna, a na dwóch dwie. Znalazłem odpowiedź na angielskim forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-... Dodano po 54 Odpowiedź na forum: https://www.justanswer.com/toyota/38cc0-...
kolego nic nie wyciągaj tylko sprawdzić trzeba ciągłość przewodów do pompy paliwa ,jak otworzysz boczek od strony kierowcy to tam idzie cała wiązka elektryczna i pneumatyczna na samym zakręcie jest kostka dwu pinowa z przewodami czarnym i szarym ,jest to przewód do pompy paliwa ,kostka też ma kolor szary ,na bank jest zjedzona ,cała operacja to uciąć...
Ta kostka to reg.ciśnienia paliwa na wtryski. Jest on sterowany impulsowo. Nie mierzymy na nim napięcia , lecz prąd. Wypnij wtyczkę i próbuj palić. Powinno zapalić ,tz. praca awaryjne. W innym przypadku ; niskie ciśnienie paliwa lub zatarty tłoczek rozdzielacza napędzany przez klapę spiętrzającą.
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
A co z 12V? Masz 12 v na cewce jak krecisz? Tam czesto leciala kostka pod stacyjka.
A drugi problem to przy rozdzieleniu na reflektory z przodu, tam gdzie kiedyś powinna być kostka jest jaki długi czerwono-czarny kabel i nie wiem od czego on jest Nowsze wersje miały wskaźnik poziomu paliwa i ten przewód będzie do czujnika na zbiorniku paliwa.
1. Światła - masz uszkodzony przełącznik zespolony pod kierownicą . 2. Nie podpięty przepływomierz - taka kostka zaraz za filtrem powietrza. 3. Zmierzyć ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. 4. Sprawdzić czujnik temperatury chłodziwa. Pytanie: Na ciepłym i na zimnym silniku tak samo się zachowuje?
System KE-jetronic,nie działa poprawnie "druckregler";przerwa na przewodach do komputera,komputer lub sam druckregler. Druckregler taka kostka przy rozdzielaczu paliwa przykręcona dwoma śrubami spróbój magnesem mają być ze stali nierdzewnej magnes nie "chwyta".Sprawdzić można włączając w szereg amperomierz. Dodano po 16 Usterka może być bardziej prozaziczna...
Może kostka w stacyjce się wypaliła i odcina 15 w pozycji włączenia rozrusznika
Jest to kontaktron, łatwo sprawdzić omomierzem kostka jest o ile mnie pamięć nie myli pod prawym, tylnym siedzeniem... sprawdź czy magnesy nie wyleciały z korka..
pod fotelem siedzi pompka paliwa jest wężyk zdejmij wężyk nałóż swój i do banki do pompki podłączona jest kostka z 2 kabelkami takie grubsze obetnij je i dołącz (dłuższe kabelki żeby starczyły do akumulatora) jeden będzie + a drugi - ten kolorowy + a czarny lub brązowy - możesz to sprawdzić podłącz pod aku około 45min i paliwo twoje,pozdrawiam niema...
Cześć, sprawdź przekaźnik od pompy paliwa i zasilania cewek to jeden z tych 2 NAD komputerem - możesz zdjąć kapturki tych przekaźników i je ręcznie naciskać podczas judłania i zobaczyć czy zapali Cinquecento 900/Seicento 900 NIE POTRZEBUJE DO PRACY SILNIKA ŻADNYCH CZUJNIKÓW poza czujnikiem położenia wału, no i oczywiście muszą być podłączone obie cewki...
patrząc z góry na moduł zaczynajac od lewej podwójna kostka zielony i zółty potem pojedyńcza kolor zółty po drugiej stronie osi potrójna kostka kolor różowy albo czerwony nie wiem bo kble wyblakły potem czarny i czerwono biały
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
witam podlacz oscyloskop na przewody sterujace wtryski sprawdz cz jest sterowanie . 1 z wpienta kostka czujnika cisnienia 2 i bez wpientej kostki3spr czujnikpolozenia walu czy sa impulsy
Najpierw luknij, czy nie zassało Ci zbiornika. Powodem takich sensacji często jest zatkane odpowietrzenie. Jeżeli zbiornik jest odkształcony, to opiera ścianką o pływak. Akurat w sedanie jest dosyć duża odległość od ścianek zbiornika do rury czujnika. Zbiornik musiałby być naprawdę "naleśnik" żeby uszkodzić czujnik. Oczywiście po drodze jeszcze wężyki...
Mam teraz inny problem. Nie działa ogrzewanie postojowe. Na zegarze-sterowniku po wciśnięciu przycisku >direct start< po krótkiej chwili pojawia się napis E40. Ustaliłem, że ten błąd oznacza zwarcie w obwodzie pompy paliwa. Gdzieś wyczytałem, że należy sprawdzić przewody z przodu kabiny, że obok sterownika hamulców jest jakaś wtyczka lubiąca...
Nie pamiętam ale jeśli mój symulator dobrze działa to pompa paliwa po zapłonie, bez uruchamiania silnika, włącza się tylko na chwilę. W/g mnie masz problem z zasilaniem sterownika silnika (pewnie brak masy albo kostka stacyjki). Odłączenie sterowania zaworu EVAP nie powoduje zgaśnięcia silnika.
Najpierw napraw rozrusznik żebyś miał czym kręcić, potem należy sprawdzić czy sterownik przypadkiem nie włączy pompki paliwa i wtryskiwaczy (pewnie tego nie robi bo próbowałeś odpalać i nie piszesz że capiło benzyną) ciągle tzn nie będzie zalewał silnika paliwem. Jeśli będzie ok to można próbować odpalić. Jak nie zaskoczy to diagnostyka komputerowa...
Masce dajcie spokój - zamknięcie ma podwójne zabezpieczenie przed otwarciem i tu ewidentna wina obsługi (siostra w Polo przejechała 10 km na z zamkniętą na "pierwszym ząbku" i nic się nie stało). Na spokojnie eliminowałbym najmniejszym kosztem po kolei usterki. Najpierw olej - to i tak zwyczajowo wymienia się po zakupie; a jeszcze jeśli nawet optycznie...
Najprawdopodobniej kostka stacyjki uszkodzona.
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
Kolego naprawiałem takie eberki wiele razy szczególnie ze stajni vw sharan czy alhambra a nawet galaxy to jest jedno i to samo diabelstwo ma to każde z tych aut ale niestety działa ono w może 10 % w\w bo bez przerwy sie psują jest to najbardziej awaryjna część tych pojazdów na początku drogi czy diagnostyki owego urządzenia zrób tak nr 1 przekręć zapłon...
Niestety w branży motoryzacyjnej każdy producent ma milion patentów na uprzykrzenie życia potencjalnemu serwisantowi Dokładnie tak. Autorze tematu zerknij na dalszy ciąg tej wiązki idącej od zegara na odcinku No 20 - 30 cm tam powinna być kostka .
kolego T5 odpięty jest czujnik temperatury, dlatego tak, jak podepnę to jest dobra temperatura, po za tym czujnik temperatury zakładałem inny i bez zmian jak odpalę i chodzi, jest odpięte: kostka alternatora czujnik temp paliwa czujnik temp silnika w głowicy w trakcie pracy podpinam tylko alternator to gaśnie, napięcie ładowania w normie, zamawiam używany...
Witam, krótko na temat pali na 3 gary po odpaleniu wychodzę otwieram maskę odpinam 3 cylinder kostkę, wpinam ją ponownie pali na 4, czasami w trasie wypadnie zapłon robię tak samo i działa, samochód ma 230 tysięcy na liczniku, ja nie mam pojęcia po wymianie świec zaczął prykać sobie tak leciutko bez zmian w obrotomierzu. Czy może ECU ma problem czy,...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Witam drogich kolegów, mam rozwiazanie problemu w peugeotach 207 z silnikami diesla jak i podejrzewam z benzynowymi także, w każdym bądź razie oto rozwiązanie: Komunikat na wyświetlaczu Antipollution Fault to awaria przepływomierza, uszkodzony bądź brak połączenia, u mnie był to przypadek tego typu że nie łączyła kostka którą wtyka się do przepływomierza...
Sprawdż czy nie jest spalona kostka pod stacyjką sprawdz kontrolką czy wychodzi zasilanie z stacyjki tam masz wyjście na zasilanie włącznika świateł albo sprawdż zasilanie przy włączniku świateł pużniej sprawdż czy wychodzi na przełącznik pod kierownicę ,te koski stacyjki się często palą . a wskażnik paliwa raczej nie ma nic wspólnego z tą usterką...
jakaś przyczyna przepalenia musiała zaistnieć Padnięta pompa
mi chodzi o kolor kabli by przedzwonić czy nie ma przerwy miedzy czujnikiem a kostka z pniami do wskaźnika paliwa
BMW E87 M47 nie odpala. Auto stało ponad 5 miesięcy. Po próbie odpalenia auto chodzi tylko na plaka. Komputer z autem się nie chce połączyć, podmieniane sterowniki oraz ta niebieska kostka obok sterownika. Auto nie dawało paliwa na listwę, później sprawdziłem, czy paliwo idzie z pompy. Z baku paliwo idzie do pompy wysokiego ciśnienia, więc wymieniłem...
2.0TDI 140 UFDA Schemat podaje dwa czujniki. Czujnik temp. DPF1 - pin1 leci na pin 19 kostka C w ECU. Pin2 wspólny dla czujnika temperatury paliwa pin2 i czujnika prędkości wału na pin1. Czujnik temp. DPF2 - pin1 leci na pin 20 kostka C w ECU. Pin2 leci na pin 25 kostka C w ECU.
Pytałem pod kątem technicznym, dpf ... innych tego typu. Miałem mały kwas w serwisie, zaprowadziłem auto na naprawę wspomagania a podczas odbioru i próby uruchomienia przywitał mnie mało przyjemny komunikat "coś o krytycznym błędzie silnika i ADblue". Warsztat że takie auto przyprowadziłem, po Burzliwej wymianie zdań, przyszedł elektryk żeby zdiagnozować,...
Więc zasadę działania znasz, szukaj przyczyny. Najprawdopodobniej do naprawy styki na złączu kabiny a wiązka ramy, lub kostka pompy na silniku. Naprawdę to musi być solidne połączenie, inaczej nici z odpalenia. A jak zachowuje się kontrolka EDC?
Wybieram się starym Punto do Tadżykistanu, Chcę założyć na przednią oś opony typowo szutrowe typu kostka. Auto będzie użytkowane na dojazd do celu 80% asfalt, a w górach 20% po szutrach i bezdrożach (łączny dystans ok 18tyś km) Warunki takie jak na załączonym filmie z poprzednich wypraw: https://youtu.be/elOcjC0R2ss?t=163 Podstawowe pytanie - czy takie...
Gdy kostka regulatora jest odpięta nie załącza się pompka w baku. Fuel Pump Relay non stop na OFF. Ciśnienie poniżej 10 bar
Witam zdobyłem dziś nagrzewnicę oetf 10 (Fn). Nie potrafię znaleźć info o niej. Czy to jest bliźniacza konstrukcja do oetf 10 TN? 100w 24v. Interesuje mnie schemat podłączenia i dane techniczne (moc, zużycie paliwa) http://obrazki.elektroda.pl/2306521900_1... http://obrazki.elektroda.pl/2306521900_1... witam , też mam taką nagrzewnicę...
A nie kostka stacyjki szwankuje? Nie puszcza +12V na przekaźnik pompy? Zapytałbym też o masę dla silnika pompki lecz nie wiem, w jaki sposób umasowiona jest pompa w tym modelu. Zaczął bym od pompki na krótko aby wykluczyć jej awarię. Potem, jednak podmienił bym przekaźnik na inny. Następnie, probował bym ominąć na chwilę zasilanie w kostce stacyjki...
Witam Pacjent A6 C5 3.0 asn z LPG Problem polega na braku zasilania pompy paliwa. Pompa jest nowa, podłączona na krótko działa. Problem zaczął się od tego że poprzednia pompa nie wyłączyła się po przełączeniu na LPG. Bezpiecznik w porządku przekaźnik również. Nowa kostka stacyjki nie pomogła. Dodam że ginie napięcie na przekaźniku po przekręceniu zapłonu....
Miałem takie błędy i zapalony Check: https://obrazki.elektroda.pl/8077706000_... Chciałbym rozpocząć zabieg weryfikacji sprawności sond (są dwie) oraz zabieg czyszczenia katalizatorów (są dwa). Z takimi błędami auto niegdyś nabyłem. Nie wiem, czy katalizatory nie zostały wycięte wewnątrz. Gdy robiłem tłumik całość wydaje się nie spawana,...
P0300 oznacza to, że na cylindrach wykryto wypadanie zapłonu. W tym przypadku jest to losowe wypadanie zapłonu, więc dotyczy więcej niż jednego cylindra i może występować na wszystkich. Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Brudne, zatkane lub uszkodzone wtryskiwacze paliwa. - Wiązka elektryczna, kostka podłączeniowa wtryskiwaczy paliwa...
U mnie kostka od pompy sobie wisi w przedziale silnika,pompę mam na linke wobec czego trzeba było zamontować ją do pedału gazy(koleś mi mówił że nic nie trzeba przerabiac w pedale,dał jakąś zawleczkę a do niej przymocował linkę). Co do kontrolki to oczywiście świeci się ale jakoś na razie nie chciało mi się rozbierać licznika żeby wyjąć żarówkę.Ale...
Problem rozwiązany. Uszkodzony przekaźnik pompy paliwa nr 30 pod maską.
Już znalazłem - pod tylny moduł ramowy, kostka X3 pin 19 i 20.
wtrysk podaje paliwo parę razy patrzałem i jest świece tak samo więc to na pewno nie problem wina tkwi ewidentnie w instalacji elktrycznej bo ostatnio tez nie chciał odpalać i założyłem nową kostkę stacyjki i co odpalił od razu... jeżdziłem potem i w trakcie jazdy samochód od razu zgasł nie wiadomo dlaczego i jak próbowałem odpalić wtedy nie chciał...
kostka przekaźnika paliwa peugeot kostka paliwa kostka regulatora paliwa
usunąć hasło laptop lenovo spieniać mleko magnifica emulator pracy silnika
service suita pralka wirpool programator
Jak zresetować dekoder Wiwa H.265 Mini LED? Naprawa przerwanego zestawu LED na solar - 70 żaróweczek