Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
jaki silnik? kostkę stacyjki sprawdź
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika F2 i napiecia na nim. Dodano po 5 Zasilanie na pompe wychodzi z pinu 11 szarej kostki.
A co z 12V? Masz 12 v na cewce jak krecisz? Tam czesto leciala kostka pod stacyjka.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i styki na kostce którą rozłączyłeś. Check się oświeca?
a iskra jest?
Da się ,np probówką 12v. Stacyjka nie zapina pompy, tylko sterownik przez przekaźnik.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
A ja nie wierze żeby się przekaźnik spalił prędzej się styki w kostkach wypalą niż przekaźnik się uszkodzi
Jest to przekażnik zespolony w okolicy sterownika silnika duża puszka na dwie kostki
Wymieniłem przekaźnik i problem z pompom paliwa jest rozwiązany. Czy ten przekaźnik odpowiada za jakieś inne urządzenia ? Ma może kto schemat jak powinny być doprowadzone przewody do kostki w którą wpięty jest przekaźnik ? i opis pinów tego przekaźnika .
Tak , przyczyną była nie wpięta do końca kostka w skrzynce bezpieczników dochodząca do przekaźnika pompy paliwa .
Sprawdzałem i prąd nie dochodzi do kostki od pompki paliwa. Przekaźnik wymieniałem i nic, dalej bez zmian, musze ręcznie naciskać przekaźnik żeby mi odpalił.
Witam,męcze się już tydzień z lanosem.Podczas jazdy zgasł silnik i do tej pory cisza.Pompa paliwa sprawna,bezpieczniki dobre ,przekaźniki działają.Na kostce przy pompie paliwa są dziwne napięcia 12v,7,5v.Pomocy:!:
Srawdż przekażnik i sprawdż czego brakuje + czy- przy kostce od pompki.
sprawdź przekaźnik
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Pod pokrywą silnika z prawej strony bezpiecznik F2 - 15A. Do sprawdzenia wyłącznik bezwładnościowy - bezpieczeństwa pompy paliwa ( wystarczy wcisnąć ) i przekaźnik pompy ( potrafią się wytopić styki w kostce).
Przekaźnik pompy albo jak zwykle kostka stacyjki
Skrzynka jest taka sama dla benzyny i diesla, różnica jest chyba tylko w przekaźniku nr 3 (sterowanie ECU/EDC) i nr 12 (przekaźnik pompy paliwa/świec żarowych). Ciebie interesuje czy na wyjściu skrzynki w kostce G1 pin 7 pojawia się masa w momencie kręcenia rozrusznikiem (ona załącza ten przekaźnik) oraz czy w tym samym momencie jest na tej samej wtyczce...
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Witam Mam problem z odpalaniem mojej 407-ki. Problem pojawia się trzeci raz. Za każdym razem te same objawy. Rozrusznik kręci a auto nie odpala. Po kilku próbach znowu pali. Czasem gaśnie na postoju i znowu nie można odpalić. Po kilku próbach znowu odpala. Za pierwszym razem elektryk samochodowy powiedział że były wypalone piny w skrzynce i spalona...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47... Twojego dokładnie nie ma, ale może pomoże w rozszyfrowaniu zagadki. Niektóre challenger'y miały dwupinowe złącze z prawej strony dużej kostki. W innych był tylko przewód do sterowania przekaźnikiem o ile pamiętam różowy.
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
A ja bym dokladnie sprawdził wszystkie połączenia i przewody we wiązce, miałem podobne zdarzenie i skoro mówisz, że pompa, alarm, przekaźniki itp. ok, to przerwa musi być w kostce albo na przewodzie inaczej powinno gadać. Miłego szukania :D
Tak,pierwsze trzeba być pewnym że paliwo może swobodnie dochodzić. A drugie sprawdź za pomocą probówki ,czy masz prąd na zaworze pompy podczas kręcenia. Bo mogą być problemy z zasilaniem,np kostka stacyjki albo przekaźnik.
Żarówką sprawdzałeś ten plus stały na cewkę przekaźnika? Schemat masz? Rozpiskę bezpieczników i przekaźników też? Zobacz czy po zmostkowaniu, pojawi się plus na przekaźniku pompy paliwa. Zobacz czy masz plusik po zapłonie na ECU środkowa kostka M2 i M3 z tego przekaźnika i ważny plusik, ma być na E3 tej samej kostki. Piny masz opisane na kości.
Auto stało nieruchome całą zimą pod chmurką i wszystko było dobrze do samego końca. Przewód zasilający jak i minusowy sterownika czyściłem przy klemach. Kostki przy sterowniku wyglądają wręcz bardzo dobrze. Jedynie od czujnika temperatury reduktora było 5cm przegrzanego przewodu, gdzie go skracałem i zastosowałem chwilową kostkę, jak widać na zdjęciach....
Podłączone tak, jak miało być, ale tak jak pisałem, wpięliśmy się do kostki od przekaźnika pompy paliwa, żeby był prąd na pompę, więc możliwe, że coś poszło nie tak. W takim razie będziemy szukać i pisać co i jak. W tym momencie dziękuję bardzo za wszystkie odpowiedzi! Na forum "Mazdaspeed" nikt nie raczył napisać nawet "Sorry man, masz Mazdę a to forum...
Po przekręceniu zapłonu nie słychac by pompka chodziła i pompowała paliwo. Zmierzyłem i w kostce nie ma napięcia co może być to spowodowane? Jakiś przekaźnik?
Problem rozwiązany. Uszkodzony przekaźnik pompy paliwa nr 30 pod maską.
A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia , np. na kostkach , przetarty przewód , wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU ) , brak ,, dobrej masy '' ...
Sprawdzam więc pompę i przy podaniu prądu bezpośrednio z akumulatora, pompa pracuje normalnie bez problemów, cichutko czyli pompa dobra, zasilanie w przekaźniku jest, dodam że wskaźnik paliwa działa i prąd dochodzi do kostki przy pompie z przekaźnika - sprawdzone na kostce przy pompie. Gdzie jest masa lub na jaki pin do sterownika idzie uziemienie...
Jeśli to fabryczny obrotomierz z SCS to podłącza się go pod pin 23 ECU. Choć może się to wydawać dziwne, jest to ten sam pin, który steruje przekaźnikiem zasilania cewek i pompy paliwa (pin 7 w kostce tegoż przekaźnika). Oczywiście obrotomierz potrzebuje też masę i plus "po stacyjce".
Mam problem z odpaleniem Hyundai ix35 2,0 diesla 184 kw, na mrozie łapie za drugim razem, zostały wymienione świece żarowe, przekaźnik świec, akumulator, przewód łączący listwę świec z kostką i filtr paliwa i dalej nie pali jak powinien. Prosiłbym o pomoc.
Słychać pompę paliwa? Może kostka stacyjki bądz sam przekaźnik uszkodzony
Wyciagalem pompe paliwa i sprawdzalem miernikiem czy prad dochodzi tam i ani w pompie na plusie ani w kostce pradu nie ma...
Ten przekaźnik jest sterowany masą ze sterownika silnika (pin 72 na kostce 121-pinowej, kolor szaro-brązowy). Na cewkę przekaźnika z drugiej strony przychodzi +12V z przekaźnika pompy paliwa przez bezpiecznik 43 w kabinie (10A), zatem będzie się pojawiał tam po zapaleniu. Opis pinów napewno jest na kostce albo na sterowniku.
Witam. Z tą kostką za schowkiem to dobry pomysł. Czasem się zdaża że niełączą tam bezpieczniki i przekaźnik. To jest kostka od pompy paliwa. Czasami 1 z 4 bezpieczników wysiada choć widać że dobry. Zmień na nowe. jeżeli silnik niepracuje to obrotomiez tez nie. pozdrow.
co mam przez to rozumieć?? jak to naprawić i która to kostka..??
Witam panów, szukałem na forum i wszystkim gaśnie a u mnie nie. Nie gaśnie po wyjęciu kluczyka, wypięciu stacyjki z kostki, rozpiętej instalacji tylnych i przednich świateł i odłączeniu alternatora (przewody od kontrolki) Gaśnie tylko gdy wyjmę przekaźnik od pompy paliwa. Na kostce od stacyjki mam stały + na przewodzie biało czerwonym i czarno czerwonym.(środkowe...
Witam, mam problem z Mercedesem E 430 W210 z 2000 roku. Raz zapala, raz nie zapala. Wymieniłem filtr paliwa, wymieniłem pompę i dalej to samo. Raz ma tak, że chodzi normalnie, zapala za każdym razem, a raz mam tak, że raz odpali, przejadę parę km, zgaszę auto i już tylko kręci, nie pali. Dopiero za jakiś czas, po kilku próbach, złapie. Dodam, że pompę...
Trzeba sprawdzic czy po wlaczeniu zapłonu pojawia sie napiecie na wtryskiwaczach +12V.Mozliwe ze cos z kostka stacyjki.
Cześć. Mam problem z autem (Golf 3 2.0 benzyna). Gdy jest zimny, odpala bez problemu, pojadę na miasto, zgaszę go i wtedy jest problem z odpaleniem (ale nie dzieje się to za każdym razem). Nie idzie zasilanie na pompę paliwa. Po psiknięciu plaka w dolot załapie i później już odpali (w 90% przypadków tak było). Wymieniłem pompę paliwa kostkę stacyjki,...
Przejrzyj wiązkę, u dołu lewego przedniego masz kostki, czasem ulegają biodegradacji.
Akumulator ,kostka stacyjki,rozrusznik. Diagnoza 60 sekund.
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
Do sprawdzania głównych zasilań używaj żarówki np H7. Albo masz uszkodzony przekaźnik silnika ,albo zgnite połączenia lub kable ,albo np coś z kostką stacyjki.
Można, ale po co? Chcesz to zrobić jako antykradzieżowy system, przypuszczam. Najprościej przerwać jeden z przewodów kostki stacyjki lub przewód przekaźnika rozrusznika. Można też przerwać zasilanie pompy paliwa. System wygeneruje błędy sporadyczne, ale automatycznie wykasują się po uruchomieniu pojazdu.
Znajdź pompę paliwową , zazwyczaj jest w zbiorniku paliwa , doprowadź zasilanie bezpośrednio z akumulatora , po podłączeniu powinna tłoczyć paliwo. Jeśli będzie , do sprawdzenia przekaźnik pompy , (różowe kostki ) według Ciebie.
Dzisiaj wymieniłem kostkę elektryczną stacyjki i dalej to samo, nie zapala samochód. Już nie mam pomysłu, co to może być.
nic nie ma po drodze napięcie z aku do przekaźnika, z przekaźnika na bezpiecznik, z bezpiecznika na pompe. (zasilanie) +12V po zapłonie na cewkę przekaźnika a masa podawana z ECU pin tak jak wyżej pisałem. (sterowanie) zobacz w gnieździe przekaźnika czego brakuje na sterowaniu masy czy plusa (może kostka stacyjki) oczywiście ma się rozumieć że przekaźnik...
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Za osłoną za akumulatorem jest przekaźnik pompy paliwa, taka czarna kostka, będzie mieć z wierzchu napis "ileśtam obr/min" -(obroty odcięcia paliwa) Wyjmij go, i zewrzyj drutem w podstawce dziury opisane na przekaźniku "30" oraz "87". Pompa będzie załączona na krótko. Do celów doświadczalnych nic się nie stanie. spróbuj uruchomić. Jeżeli zagada, to...
Mi kiedyś uszkodziła się kostka stacyjki i nie włączała pompy paliwa. Sprawdź przekaźnik pompy paliwowej czy dostaje napięcie gdy kręcisz. Ja miałem Seicento 900 ale warto byłoby zajrzeć do niego. W moim przekaźnik pompy był pod maską, przed kierowcą, na ścianie grodziowej.
Powoli uruchamiam odpowiedź, ponieważ nie rozumiem stwierdzenia :,,.. powoli uruchomić silnik ". :cry: Powolna odpowiedź - zły styk na połączeniu stacyjki lub całej wiązki z kolumny kierowniczej - kostki.
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
Witam. W mojej Lagunie nic nie działa. Dodatkowo przekaźnik odpowiedzialny za pompę paliwa pulsuje, rozrusznik nie kręci i po przekręceniu stacyjki słychać tylko pompę paliwa a gasną wszystkie światła na tablicy. Akumulator naładowany na maksa. W początkowej fazie było zjawisko jak opisałem wyżej, ale po chwili auto odpaliło. Później wszystko walnęło...
Tak i po chwili gaśnie, dodam że jak odłączyłem kostkę od pompy paliwa i dałem na zapłon to kontrolka grzania świec mrugała. Jeszcze jedna ważna rzecz : Prąd najpierw idzie na przekaźnik czy bezpiecznik ?
Ten bezpiecznik nie zabezpiecza pompy paliwa w silniku benzynowym, a zasilanie na obie cewki zapłonowe oraz przez diodę zasilanie na cewkę przekaźnika regulacji silnika. Sprawdziłbym przewody zasilające do cewek. Odłączyć je, wyciągnąć bezpiecznik i zobaczyć co się dzieje w obu kostkach na pinach nr 2. Jak ten bezpiecznik będzie spalony to nie odpali...
Po wyjęciu przekaźnika pompa sie wyłącza. W kostce na przekaźnik napięcie jest tylko na grubym czerwonym przewodzie. Czyżby była to wina przekaźnika?
SEAT Toledo 3 III 1,9 TDI BJB Auto podczas jazdy zgasło. Odczytany błąd z OBD zwarcie na pompie paliwa. Faktycznie brak napięcia na kostce zasilające pompę paliwa. Zmieniałem przekaźniki 449 miejscami, lecz nic to nie zmieniło, wszystkie pykają po przekręceniu zapłonu, lecz napięcie na wtyczce pompy się nie pojawia. Jak sprawdzić stan tych przekaźników,...
dzisiaj stała się rzecz jeszcze dziwniejsza... zwarłem przewód idący do czujnika temperatury - na świecach nie pojawił się prąd, ani przekaźnik nie zadziałał. Rozwarłem i podłączyłem tak, jak było. Zmierzyłem napięcie idące do cewki przekaźnika, przekręciłem kluczyk w stacyjce - na stykach pojawiło się napięcie 7 V a po jakiejś minucie 12V. Najciekawsze...
Tak dokładnie na jakiś czas ale na krótko niestety sprawdzę jeszcze to napięcie w tej kostce bo nic już innego nie przychodzi mi do głowy
Witam serdecznie. Tam masz dwa moduły w jednym. Iskra jest parami tak jak masz napisane na cewkach. Obydwa raczej nie padły. Jest od tego bezpiecznik obok tego od pompy. Możesz okręcić wszystkie świece i położyć je na obudowie silnika by sprawdzić iskrę. Kostka stacyjki sprawna? Pozdrawiam.
Napisałem ,że nie przekaźnik lecz przewód pomiędzy nim a kostka lub sama kostka na listwie. Na próbę skrosuj te dwa punkty. Przekaźnik na pewno działa poprawnie , gdyż jest napięcie na pompie paliwa!
Płytka od przekaźników jest w porządku. Tą kostkę sprawdzę, dzięki .
Nie pytam o sklejanie przekaźnika, bo by szyby działały bez zapłonu, tylko czy jego pin 86 nie jest cały czas pod prądem, bo mi tu najbardziej pasuje walnięty przekaźnik. Stacyjka zasila cewkę przekaźnika (+86, stały - 85), po jej wyłączeniu nie powinno być zasilania cewki. A jest, bo wraz ze "zniknięciem" przekaźnika, znika też upływ prądu. Jak widać...
Na czujniku przeciążeniowym są 3 przewody. W/g schematu: 1 masa, 2 ecu silnika kostka B pin M3 i wyjście na Body, 3 przekaźnik pompy paliwa. Co do immo ... podkładam komplet : Body, klucz, ECU. Diagnoza robiona Lexią. Pozdr.
Odepnij kostkę od pompy, sprawdź, czy działa z innym zasilaniem i ile pobiera prądu (najprościej szeregowo wpiąć bezpiecznik), dalej sprawdź przewód z przekaźnika pompy paliwa do pompy pod kątem zwarć do masy.
Tak powinno być zasilanie na tej kostce jeżeli pompka razem z pływakiem to dwa grubsze będą od pompy paliwa.Teraz tak co sprawdzić na początek najprościej bezpiecznik przekaznik jeżeli z tym będzie ok. to przewody do sprawdzenia. Dodano po 4 Sprawdzić obwód uziemienia pompy. Sprawdzić przewód zasilania pomiędzy pompą a przekaźnikiem. Sprawdzić działanie...
Tak, jak napisałem, zasilić stałym plusem po zapłonie. W 10-cio pinowej, pomarańczowej kostce przy sterowniku silnika na podszybiu, pin 3 przewód niebieski, dajesz mase, tak steruje 2,5tdi, plus przekaznik dostaje od głównego przekaznika silnika znajdującego się na podszybiu, w 1.9 też powinien dac plus, ja zasilałem przekaźnik na krótko z listwy pod...
Jest możliwe ale raczej podejrzewam uszkodzenie kostki stacyjki. Czy po jeździe kluczyk wyjęty ze stacyjki nie jest ciepły? Druga rzecz - to uszkodzenie połączenia masy. Przekaźnik #53 nie powinien się grzać, możesz go zastąpić innym przekaźnikiem a pojedynczym stykiem zwiernym o obciążalności 40A. VW ma manię oznaczania przekaźników numerkami, ale...
Witam! Mam takie pytanie,czy pompka w baku napewno ma się wyłączyć po odpaleniu? Mam takiego geniusza mechanika z pod Wrocławskiego Wilczyna Leśnego porobił mi taki mix w elektronice że szlag mnie trafia....w miejscu przekaźników i bezpieczników , jest jedna kostka z dwoma przekaźnikami (przekaźnik od pompki elektrycznej paliwa) i jednym bezpiecznikiem...
Witam Za pierwszym razem ładnie odpala ale jak się rozgrzeje i zgaszę silnik to dopiero po godzinie mogę ją na nowo odpalić . Mechanik wykrył brak iskry i odcięcie pompy. Wymieniłem aparat zapłonowy ,przekaźnik pompy ,pompę paliwa , kostkę w stacyjce odłączyłem alarm i nic się nie zmieniło. Czy może mi ktoś pomóc bo mi się już pomysły skończyły.
Instalacja jest dosyć prosta. Sprawdzilś wszystkie połączenia, kostkę stacyjki? A masz tam immo?
No to może raczysz sprawdzić wszystkie bezpieczniki i przekaźniki ? Może być jeszcze wina uszkodzonej kostki stacyjki albo złączy w zegarach.
żadne kostki, albo skrzynka nezpeoueczników, albo wstrząsówka, albo zielony przekaźnik.
Wszystko fajnie, tylko po wyciągnięciu przekaźnika/bezpiecznika i ponownym włożeniu samochód normalnie pali przez pare dni. To samo dzieje sie przy rozpięciu i przypięciu kostki przy pompie paliwa. Chociaż nie zawsze te sposoby działają.
z reguły czarny to masa, czerwony to plus. Sterowanie idzie z przekaźnika pompy, który dostaje sygnał z "czujnika" ciśnienia paliwa. Namierz przekaźnik wyjmij go i zrób zworę między "grubymi" stykami. Pompa powinna pracować wtedy na okrągło (tylko do testów). Przekaźnik powinien klapnąć na sekundę po włączeniu zapłonu aby pompa uzupełniła paliwo przed...
Witam,mam dokładnie ten sam problem Powidz co było przyczyną? Jednak przekaźnik? Cały moduł trzeba wymienić czy da się przelitowac jakąś kostkę? I która to jest?
Sprawdź kostki połączeniowe pod maską w okolicach nadkola kierowcy przód, pod listwą przekaźników. Możesz to łatwo sprawdzić w sposób taki, że najczęściej przy Twojej awarii nie da się połączyć z komputerem silnika. Takie jaja są na porządku dziennym w tych autach. Większość Ci tutaj podpowiada na podstawie wyczytanych rzeczy z neta, ja te auta naprawiam...
koledzy mają rację,sprawdzić alternator najlepiej u elektryka oraz przekaźniki od zasilania sterownika silnika i pompy paliwa,i jeszcze kostkę w stacyjce bo też może robić takie cuda.
ECU nie ma NIC do poziomu paliwa. "Ktoś" schrzanił wsad licznika ew. brak masy lub zielono pod nogami.To jest proste pancerne auto.Bajki o przekaźnikach ,kostkach to nie jest trafiony pomysł.
Witam mam problem jak w temacie. Pompa paliwa w zbiorniku się nie odzywa. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy i co to za kostka która wchodzi do filtra paliwa. dziękuje za pomoc http://obrazki.elektroda.pl/6280806900_1... Dodano po 40 Czy mój samochód posiada pompę w zbiorniku paliw jeżeli ma gruszkę do napełniania układu zasilania?...
Schemat felicji jest na necie,z tego co sobie przypominam to z lewej strony skrzynki,kolor czerwony.Kontrolką namierzysz a gdybyś nie chciał szukać schematu to miernikiem z przekaźnika do kostki też znajdziesz.
Podjechałem do autoryzowanego serwisu. Po podłączeniu do komputera i odcztaniu informacji ze sterownika okazało się są zrejestrowane błędy pracy przekaźnika sterującego pompką paliwa. W przypadku podobnych problemów proponuję sprawdzenie w/w przekaźnika ( czerwona kostka wciskana w gniazdo jest pod maską ) po dotknięciu daje się wyczuć ciepło. Prawdopodobnie...
Z tego co pamiętam ten alarm można zdemontować bezproblemowo, wystarczy spiąć ze sobą fabryczne kostki, które teraz są podpięte do wiązki alarmu
Jak się nie zapowietrza to wiązka pompowtrysków. A nie uważasz, że błędy by były? Posprawdzaj, czy zawsze ma komunikację, zobacz, czy nie siada zasilanie na sterowniku. Może kostka stacyjki, może przekaźnik odciążający? Jakie ma obroty na rozruszniku? Jaka temperatura paliwa?
Faktycznie się pomyliłem. Dawkę paliwa wyłącza nastawnik, zawór jest dodatkowym zabezpieczeniem. Nie wiem która masa w którym miejscu jest zła. Rozważam teoretycznie. Posprawdzaj kostki z brązowymi przewodami, a w szczególności mocowania oczek do nadwozia. Najlepiej voltomierzem na chodzącym silniku w pozycji wyłączonej stacyjki.
Do sprawdzenia:zasilania cewki,przekaźniki,kostka stacyjki,cewka itp.
Dzieki-dam znać-na razie brak czasu. Dodano po 3 Nic nie było grzebane w aucie-pojawilo się w trakcie użytkowania.Czujnik zewnętrzny pokazuje ok- w wolnej chwili przejrzeć wentylatory- nie wiem tylko który przekaźnik za nie odpowiada-bezpiecznik pod maską ma 40A i w skrzynce w komorze jest tylko jeden przekaźnik od pompy paliwa 458.Wentylatory mają...
Ciężka sprawa przy sterowniku. Słabe dojście i kostki wpięte. No ale spróbuję
Troche pózno daje odpowiedz ale lepiej póżno niz wcale to była wina lużnego styku na pompce od paliwa, ta kostka była lóżno ,dobrze ze to niebyla pompka:)
Witam po raz drugi, ten sam problem, Mitsubishi Space Star kręci, nie pali. Nie słychać pompy, ale poprzednim razem jak zwierałem pompę na krótko to działała, a też nie było jej słychać (przewody paliwowe były suche). Auto w końcu samo z siebie odpaliło, dziś znów nie pali, dokopałem się do przekaźnika pompy paliwa, zrobiłem "mostek" na kostce i nic,...
Witam wszystkich bardzo miło i serdecznie. Potrzebuje pomocy bo nie mam już sił do mojej astry. Na początku opisze problem i objawy, mianowicie, pewnego razu skończył mi sie gaz, przełączyłem na benzyne i tu pojawiły sie problemy. Silnik reagował tak jak by nie dostawał paliwa, dusił sie i gasł. Uprzedzam pytania, paliwa w zbiorniku było 10 litrów....
kostka przekaźnika paliwa schemat renault kostka przekaźnika kostka paliwa
zasilacz zmienne napiecie słuchawki regulacja głośności ciągły nadawać
warszawa internet vectra opinie
Stukanie w górnej części silnika 2.0 HDi - przyczyny i diagnostyka Samsung BN41-02696A-011 Firmware Dump Guide