Nie napisałeś który jest to dokładnie model, ale obstawiam że 8P. Ona ma moduł pompy paliwa w zbiorniku - dochodzi zasilanie i komunikacja, a z niego wychodzi kostka 4-ro pionowa na zbiornik.
Witam. Mam problem z Golfem 3 1.8 benzyna -gaz. Odpalam go na benzynie, po przekroczeniu 2tys obrotów załącza się gaz. Pewnego dnia golf po prostu przestał odpalać. Po przekręceniu stacyjki nie odzywał się rozrusznik (akumulator naładowany, rozrusznik sprawny) więc wymieniłem kostkę stacyjki. Rozrusznik zaczął kręcić ale golf dalej nie odpala bo pompa...
Po kilku dniach spokoju (po wymianie czujnika wału) dalej problem. Po kilku minutach auto odpala. Poszedłem z laptopem i w VAGu zero błędów. Gdzieś zasłyszałem by użyć VCDSa. Można ściągnąć bezpłatną wersję VCDS Lite. I faktycznie!! Pojawiło się kilka nowych wcześniej niewidocznych błędów. Między innymi Sterownika silnika (błąd 1177). Kiedy na koniec...
Tak , przyczyną była nie wpięta do końca kostka w skrzynce bezpieczników dochodząca do przekaźnika pompy paliwa .
Przepraszam. Wtyczka PPM2 szara 12 pinowa patrząc dokładnie tak 8 pin od lewej strony. https://obrazki.elektroda.pl/9850814300_... Znajomy powiedział że niby sterowanie jest z przekaźnika pompy paliwa i to od podaje napięcie podczas rozruchu. Ale ile w tym prawdy nie wiem. Liczą więc na pomoc osób doświadczonych. W module UPC PPM2 Grey....
Witam po raz drugi, ten sam problem, Mitsubishi Space Star kręci, nie pali. Nie słychać pompy, ale poprzednim razem jak zwierałem pompę na krótko to działała, a też nie było jej słychać (przewody paliwowe były suche). Auto w końcu samo z siebie odpaliło, dziś znów nie pali, dokopałem się do przekaźnika pompy paliwa, zrobiłem "mostek" na kostce i nic,...
Sprawdzona kostka pod bezpiecznikami jak i przekaźnik wraz z bezpiecznikiem Czyli mamy rozumieć że napięcie z przekaźnika pompy paliwa wychodzi. To znaczy że tak jak napisał (at)tzok gazownik zrobił odcięcie albo uszkodzona wiązka pomiędzy przekaźnikiem i pompą.
dzisiaj stała się rzecz jeszcze dziwniejsza... zwarłem przewód idący do czujnika temperatury - na świecach nie pojawił się prąd, ani przekaźnik nie zadziałał. Rozwarłem i podłączyłem tak, jak było. Zmierzyłem napięcie idące do cewki przekaźnika, przekręciłem kluczyk w stacyjce - na stykach pojawiło się napięcie 7 V a po jakiejś minucie 12V. Najciekawsze...
Piszę ostatni post. Moze któraś osoba też bedzie miała podobny problem. Jeśli wymianiłeś te rzeczy co ja: kable zaplonowe, swiece, modul zaplonowy, komputer sterujacy, czujnik halla, czujnik polozenia wału, czujnik temperatury, filtry paliwa oleju, olej. i twoje auto nie chce jechać. Zobacz czy ktoś nie dorobił ręcznie jakiegoś przekaźnika tak jak w...
pacjent to Suzuki Grand Vitara rok 2002 poj 2.0 diesel . Po włożeniu klucza do stacyjki słychać jak pompa paliwa podaje paliwo . Kręcenie rozrusznikiem , autko odpala . Po ok 30 sek max ok 10 min autko gaśnie jakby wyłączone z kluczyka . Ponowne włączenie klucza pompy nie słychać , kilka razy włączany zapłon pompa zaskakuje i podaje paliwo . Odpalanie...
Próbowałem przetransportować autko z promu na odległość ok. 300 km. Droga do promu ok.100km. przebiegła zupełnie bezawaryjnie. Po przejechaniu ok. 27Km. pompa paliwa stanęła. Po wymianie bezpiecznika samochód ruszył lecz po kolejnych 30km. znów wywaliło bezpiecznik. Ponowna wymiana niczego nie zmieniła. Zmieniło się to po opukaniu baku. Pompa ruszyła...
nic nie ma po drodze napięcie z aku do przekaźnika, z przekaźnika na bezpiecznik, z bezpiecznika na pompe. (zasilanie) +12V po zapłonie na cewkę przekaźnika a masa podawana z ECU pin tak jak wyżej pisałem. (sterowanie) zobacz w gnieździe przekaźnika czego brakuje na sterowaniu masy czy plusa (może kostka stacyjki) oczywiście ma się rozumieć że przekaźnik...
Na podłużnicy, po lewej, gnije kostka.
Witam! Szukałem podobnych tematów, które przejrzałem z góry na dół, lecz nie znalazłem odpowiedzi. Sytuacja wygląda tak, że Seicento nie odpala. Po przekręceniu kluczyka nie zapala się kontrolka wtrysku i nie słychać pompy paliwa. Szukając przyczyn awarii w instalacji, czasami udało się go odpalić ale zazwyczaj nie trwało to długo. Co dziwne szukałem...
Napięcie spada całkowicie jak kostkę wepnę do gniazda i przekręcę kluczyk, natomiast spada nieznacznie do 11.87 jak kostka nie jest wepnięta do gniazda i przekręcam kluczyk. Auto posiada czujnik bezwładnościowy ale sprawdzałem i czerwony przycisk jest włączony. Możliwe ze to wina przekaźnika tylko nie wiem jak to sprawdzić.
Kostka ominięta nic to nie pomaga. Jak zrobić ten przekaźnik na krótko ? Alarmu nie ma. Wcześniej pisałeś : Bezpieczniki i przekaźnik są dobre To skąd wiesz że on jest sprawny? Nie wiem jaki jest symbol tego przekaźnika znajdź jego układ styków w google i zewrzyj je. Pompaa powinna działać. Nie miga Ci czasem kontrolka od immobilisera?
Dobrze, może tak sprawdzić czego na pompie nie ma poprawnego, masy czy zasilania, jeśli masy to prosta sprawa, przywrócić, jeśli plusa to zobaczyć na przekaźniku, co wychodzi, dać zasilanie za przekaźnik, jak pracuje wolno, wiązka, jeśli pracuje OK znaczy szukamy dalej, zamiast przekaźnika zworka, jak pracuje OK wymienić przekaźnik, jak pracuje wolno...
...olki na desce. Mam problem z odpaleniem mojego panzerpudła... silnik 2E. Po przekręceniu kluczyka w pozycję 1 (0-1-2 => 2=uruchomienie rozrusznika) nie zapala mi się żadna kontrolka na desce rozdzielczej, natomiast oświetlenie wnętrza, reflektory, radio i etc. działają bez zarzutu, w pozycji "2" kluczyka kręci rozrusznik bez problemu. Bezpieczniki...
Jest to Audi 90 silnik 2.0 z 1991r. Właśnie nie wiem dlaczego pod bezpiecznik pompy paliwa jest podpięte mam dwa wyjścia 1. albo brane jest zasilanie z tego bezpiecznika 2. albo jest robione jako odciecie tej pompy. ale jak by to odcinało tą pompe?? od parownika biegną zaoru parownika biegną dwa kable do tego przekaźnika jakas tam kostka która ma od...
..no i odpaliłem, chociaż tak do końca to nie wiem co było nie tak. Po pierwsze wykluczyłem pompę paliwa i filtr, wymieniłem przewody wysokiego napięcia, gdyż ten od cewki był już nieciekawy, sprawdziłem kopułkę i palec rozdzielacza jeszcze raz. Następnie dorwałem się do alarmu w celu znalezienia przekaźnika odcinającego zapłon i ... nie znalazłem go....
Witam , zacznę od początku , lupo 99r 1,4 16v Wyposażenie Klimatyzacja ręczna el szyby el lusterka . Autko ma problem ze swiatłami mijania wycieraczkami i kierunkami . Mianowicie do rzeczy na liczniku zapalają się dwa kierunkowskazy świecą stale + do tego kontrolka od swiateł długich czyli drogowych czasem jak poruszam przełącznikiem od wycieraczerk...
Wymień kostkę stacyjki i nie szukaj przekaźników
Wracam do tematu. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy paliwa w tym modelu Peugeota 206 1.1 z 2000 r? Pod komputerem nie znajduję takiej kostki, proszę o pomoc.
Witam mam problem jak w temacie. Pompa paliwa w zbiorniku się nie odzywa. Gdzie znajduje się przekaźnik pompy i co to za kostka która wchodzi do filtra paliwa. dziękuje za pomoc http://obrazki.elektroda.pl/6280806900_1... Dodano po 40 Czy mój samochód posiada pompę w zbiorniku paliw jeżeli ma gruszkę do napełniania układu zasilania?...
Witaj, na samym początku to musisz sprawdzić instalację, bo każda odpowiedz będzie wróżeniem z fusów. Sprawdź kostkę przy pompie paliwa, przekaźnik pompy Ew. instalację elektryczną gazu. Poszukaj na forum schematu zasilania pompy, to będzie Ci łatwiej zdiagnozować problem. Nie wiem czy jest w Passatach możliwość sprawdzenia błędów komputera domowym...
jaki silnik? kostkę stacyjki sprawdź
A co z 12V? Masz 12 v na cewce jak krecisz? Tam czesto leciala kostka pod stacyjka.
Do sprawdzenia wszystkie zasilania sterownika, łącznie z bezpiecznikami i przekaźnikami. Możliwe także uszkodzenie kostki stacyjki.
Zacznij od sprawdzenia bezpiecznika F2 i napiecia na nim. Dodano po 5 Zasilanie na pompe wychodzi z pinu 11 szarej kostki.
Zmostkuj w kostce przełącznika kabel czerwony i żółty i wtedy powinien zadziałać na benzynie. Możliwe, że do odcięcia benzyny ktoś użył przekaźnika NO zamiast NC i aby podawał paliwo przekaźnik musi być zasilany.
Sprawdź przekaźnik pompy paliwa i styki na kostce którą rozłączyłeś. Check się oświeca?
Najpierw dobrze auto zdiagnozuj. To tylko golf czwarty 20minut i usterka znaleziona. Według mnie przyczyna coś z klasyki modelu. Przekaźnik 109, kostka stacyjki potem regulacja pompy - kąt wtrysku i dawka paliwa.
Srawdż przekażnik i sprawdż czego brakuje + czy- przy kostce od pompki.
Wymieniłem przekaźnik i problem z pompom paliwa jest rozwiązany. Czy ten przekaźnik odpowiada za jakieś inne urządzenia ? Ma może kto schemat jak powinny być doprowadzone przewody do kostki w którą wpięty jest przekaźnik ? i opis pinów tego przekaźnika .
A jakie masz ECU ?? odczytaj błędy z ECU , ale skoro już tak się zachowuje oznacza to że gdzieś powstaje brak połączenia , np. na kostkach , przetarty przewód , wypalone styki przekaźnika ( w cytrynach jest taki podwójny duży pod ECU ) , brak ,, dobrej masy '' ...
Poszukaj na elce schematu seicento (jest napewno) i zlokalizuj, które kable zasilają pompę. Może między przekaźnikiem, a kostką jest jakieś złącze po drodze i ono puściło. Jeżeli pompa sie faktycznie zatarła, to wzrósł gwałtownie prąd i mógł coś upalić.
Jest to przekażnik zespolony w okolicy sterownika silnika duża puszka na dwie kostki
A ja bym dokladnie sprawdził wszystkie połączenia i przewody we wiązce, miałem podobne zdarzenie i skoro mówisz, że pompa, alarm, przekaźniki itp. ok, to przerwa musi być w kostce albo na przewodzie inaczej powinno gadać. Miłego szukania :D
a iskra jest?
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47... Twojego dokładnie nie ma, ale może pomoże w rozszyfrowaniu zagadki. Niektóre challenger'y miały dwupinowe złącze z prawej strony dużej kostki. W innych był tylko przewód do sterowania przekaźnikiem o ile pamiętam różowy.
ytałem, że częstą przyczyną takich problemów w silniku 1.9sdi czy 1.9d może być uszkodzony przekaźnik od pompy wtryskowej Czytaj dalej głupoty. Nie ma czegoś takiego. Jest przekaźnik albo od świec albo od całego układu. Czytaj co się do ciebie pisze. Sprawdź zasilanie na zaworze pompy wtedy, gdy nie pali. Jak nie ma, to albo kabelki albo kostka stacyjki....
Skrzynka jest taka sama dla benzyny i diesla, różnica jest chyba tylko w przekaźniku nr 3 (sterowanie ECU/EDC) i nr 12 (przekaźnik pompy paliwa/świec żarowych). Ciebie interesuje czy na wyjściu skrzynki w kostce G1 pin 7 pojawia się masa w momencie kręcenia rozrusznikiem (ona załącza ten przekaźnik) oraz czy w tym samym momencie jest na tej samej wtyczce...
A ja nie wierze żeby się przekaźnik spalił prędzej się styki w kostkach wypalą niż przekaźnik się uszkodzi
Kostka stacyjki, na popych spróbuj . Jakby to była wina stacyjki to i iskry by nie miał, ale na pych nie zdziwił bym się gdyby odpalił. Nie masz takiego przekaźnika, jest tylko pojedynczy od pompy paliwa a reszta prosto ze stacyjki.
Do sprawdzenia bezpiecznik oraz przekaźnik http://obrazki.elektroda.pl/4686751500_1... Przekaźnik działa tylko jakieś 2 sek po włączeniu zapłonu lub cały czas w podczas pracy silnika czyli na bezpieczniku też jest tylko zasilanie przez 2 sek lub cały czas gdy silnik pracuje (weź to pod uwagę przy pomiarach).
Pod pokrywą silnika z prawej strony bezpiecznik F2 - 15A. Do sprawdzenia wyłącznik bezwładnościowy - bezpieczeństwa pompy paliwa ( wystarczy wcisnąć ) i przekaźnik pompy ( potrafią się wytopić styki w kostce).
Może zamarza paliwo, filtr paliwa zabrudzony, zatankuj porządnego drogiego paliwa może tu jest pies pogrzebany , lub drobna nieszczelność w układzie paliwowym. Usterka która pojawia się raz na 20 razy jest trudna do diagnozy, może wtedy akurat nie ostaje paliwa, dostaje powietrze lub któryś czujnik się kończy. Może, może, może..... Może prędzej byś...
Sprawdź przekaźnik od pompy paliwa czy ma sterowanie i jest napięcie na przekaźniku . Jeśli jest a pompki nie słychać to zdejmij kostkę od pompy paliwa i sprawdź czy masz napięcie na kostce zasilania pompy jeśli będzie to pompka do wymiany.
Żarówką sprawdzałeś ten plus stały na cewkę przekaźnika? Schemat masz? Rozpiskę bezpieczników i przekaźników też? Zobacz czy po zmostkowaniu, pojawi się plus na przekaźniku pompy paliwa. Zobacz czy masz plusik po zapłonie na ECU środkowa kostka M2 i M3 z tego przekaźnika i ważny plusik, ma być na E3 tej samej kostki. Piny masz opisane na kości.
Chomika - skąd wykombinowałeś kostkę stacyjki? Przekaznik pompy paliwa spina na pewno ECU , przez kilka sekund. W czasie rozruchu , przy braku impulsów z czujnika zapłonowego , pompa się nie włącza. Jeszcze tylko samochód i typ silnika.
kostka paliwa renault kostka przekaźnika sprawdzanie przekaźnika paliwa
tempo defro matronix wst200tp zmiana firmware dysków
powerbank diagnoza powerbank diagnoza
Napięcia zasilania decka Sony TC-EX660 w wieży MHC-EX660 Złącza elektryczne w układach chłodniczych: Audi A4 i AGD